/norgetråden/

mageplask-utgaven
forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Mxt1NGb504g
snopes.com/iceland-pays-immigrants-to-marry-icelandic-women/
youtube.com/watch?v=2jKZnRvlVH0
dagbladet.no/kultur/flanellskjortene/63130321
youtube.com/watch?v=DSv6n7jgBYw
sendregning.no/tjenester/sende-en-regning/
youtu.be/bZDKAoI91qk
youtube.com/watch?v=rrqqQAfenUo&feature=youtu.be
youtube.com/watch?v=7goA_DnGIbU
anyutils.com/anyweblock.php
focalfilter.com/
getcoldturkey.com/
nrk.no/ytring/selektiv-ytringsfrihet-1.13136033
twitter.com/SFWRedditImages

forst for norge

Andre for Libanonsen er ikke normiss

tredje for meg

Meg til hoyre

femte for at ludwig lokholm lewin er en skitten jode

...

Jeg er 100% norsk, fittefranser. Jeg bor i utlandet.

RETTMESSIG TRÅD:

...

God aften

>norsk
>forlater fedrelandet villig

velg en fåvæ

>dfn Amanda McGrory aldri vil bli jv-en min

Haha, særlig. Du lurer ikke meg Nigel.

dette desu

trodde vi va for lengs ferdig med at utlendinger lagde trådstartere

Hva tenker tråden om F-35?

Tenker at det er et fly som kan skyte og som flyr kjempefort

Jeg lagde tråd flere ganger mens jeg var i Libanon, ingen reagerte da. Slutt å tulle folkens.

tenker det er den trettifemte F-en.

c

Ganske duur.

tenker den er overpriset sǿppel, men ska ikkje dǿmme den fǿr den er i aktiv tjeneste

...

Ser at autistene mekka ny tråd. Haha, fy faen...

Dette er nå en F-35 tråd

Nå må dere legge dere

Som vanlig.

Jeg gir opp kampen.

Roger ruud

Dette fåvæ

fy faen...

jeg vil ha en islandsk jv

hores kjedelig ut

Jeg vil ha en JV

youtube.com/watch?v=Mxt1NGb504g

gi brasiliansk bunda

>svennen hǿrer uironiskt på dette

Cx

Kjenner en som har det. Tror de har det fint.

slurker i meg litt te
setter på en film

>te

Jeg og fåvæ.

Ka te drikk du på?

>mfn folk faktisk trodde på dette

snopes.com/iceland-pays-immigrants-to-marry-icelandic-women/

Folk trodde også på den appen som de hadde som liksom ble lagd for å unngå innavl.

det er sant user

Men ja. Jeg jobber med kart i kveld. Ganske goy egentlig. Det finnes fittemange fyr på vestlandet...

det er sant user

Det er jo greit og hvite.

>hvite

>Ganske goy egentlig
>goy

Er det en faktisk jobb du gjor? (Spor fordi det hores interessant ut!). Hvorfor jobber du med kart på Sorlandet?

Med tanke på at jeg antakelig vil jobbe innenfor "HANDELSflåten" eller som "MERCHANT marine" er det nok ganske treffende fåvæ...

Studerer nautikk. Vil bli styrmann om noen år. Det vil si jobbe med å styre båten og lede mannskap ombord på en båt.

Ganske spennende d e s u.

...

Kult bilde.

Nå må dere våkne.

...

Gratulerer med vel overstått, Hans-O.

heh

god natt gutta.

lurer på hvem rullestolanon er, tror dere at det er lahlum? skal sporre han om hva han tenker om rullestoler en gang

tenker at det er stoler som ruller

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

t. artige.no

For en sotpai

Hva er vitsen med å trene hvis du uansett er en kropling?

>det er tirsdag om en halvtime

Haha fy faen...

>yeah and the girl isn't a rude bitch

nå holder du KJEFT

dette er 5 gang jeg får satan siffer her i tråden på et par uker, brever ikke så ofte heller.

>han har jobbutsikter.

Jeg er glad på dine vegne Nuddelanon.

Da er det nok et hint.

bare seks dager til sǿndag

>Unntaket er språkstudentene.

Hmmmmmm.

6 ganger hvis man teller med opp-ned satan siffer.

når er neste gang lolum er med på no live sjakk greier?

Magnus Carlsen spiller VM-match mot Sergey Karjakin i New York i november.

Jeg tenkte det samme fåvæ. Synd jeg ikke har, eller vil ha, abbonement på Aftenposten, hadde vært interessant å lese.

Det jeg prover å si er, hvis noen har abbonement på Aftenposten på nett, post artikkelen her.

Da veit du kanskje om en god nettside for AIS? Skal folge en seilbåt nedover melkeruta og vi folge med i kartet.

Du har et helt utrolig arkiv av forskjellige rullestolbilder. Er det flere av deg, eller handler du alene?

Viiii får se. Takk uansett. :) Skal fortsette dette studiet så lenge jeg er skikka til å fore båt. Gidder ikke å la en skarve depresjon for meg på feil kurs denne gangen, med mindre jeg ikke fysisk er godkjent (de ser mellom fingrene på det meste unntatt alvorlig drit som suicidalitet, skikkelig rusmisbruk osv)

marinetraffic.com

Registrer gjerne gratisbruker for å lagre "din flåte".

Og husk at AIS ikke er det samme som "faktisk posisjon". Det er mange feilkilder, som med GPS.

For å utdype: AIS avhenger av at skipets maskin er stilt inn på riktig posisjon og koblet til en korrekt innstilt GPS.

Når vi jobber med radar bruker vi kun gyrokompass til å finne riktig peiling. Ikke faen om jeg ville stolt på GPS til å seile noe sted, med mindre båten var liten nok til at jeg kunne rodd den fra land om jeg dreit meg ut.

takker, er jo morro å se på'n.

en dag så treffer jeg nok på han og da skal jeg jaggu sporre hva han mener om de. hva tror dere han vil si?

>Er det flere av deg, eller handler du alene?
Ifolge megmegtikken så er det 4 av dem.

>Stjerneklart ute
Hva tenker tråden om liv ute i universet?
Personlig så tror jeg at liv ikke er så fryktelig sjelden og at det nok er, og har vært flere avanserte sivilisasjoner, men at alle disse forsvinner etterhvert. Derfor er vi i praksis alene.
Menneskeheten skal nok også forsvinne om ikke så lenge, og det er slik det har gått, og vil gå med utallige andre sivilisasjoner.

Han kommer til å fortelle deg noe venstresidesvada om at de er verdt akkurat like mye som vanlige jenter, men heller ikke mer. Så kommer han til å skifte tema eller avslutte samtalen.

>universet er uendelig
>liv i universet er derfor uendelig

>du er en av et uendelig antall skapninger som eksisterer

faen heller skulle gjerne prata om dette igjen men må sove nå.spor igjen i morra, tidligere på dagen!

Takker og bukker :) Er ikke så viktig at det er noyaktig i dette tilfellet, bare for goy egentlig. kan man reservere seg mot å dukke opp på en sånn offentlig side da? Er jo ikke sikkert alle vi at du skal vite om du seiler en tur av gårde for å komme deg litt vekk fra kjerringa i heimen.

Tror du på megmegtikken?

Mener jeg leste at det tok noe sånt som 12,000 år å mote på noe som helst solid masse når du forlater vårt solsystem. Vi er hvertfall separert med flere tusen år med tomhet fra noe som helst slags liv.

Mener jeg horte noe om at mindre seilbåter ofte ikke syns på radar, og at det derfor kan være greit med AIS? Eller er dette feil?

Jeg tror du har mye rett, i at det antakelig er mange sivilisasjoner som har mislyktes gjennom selvodeleggelse.

Men jeg tror ikke at det er regelen. Jeg tror de fleste former for intelligent liv har storre selvopprettholdelses-instinkt enn mennesker, bare se på hvor smal fordeling vi har av intelligente/ikke-odeleggende mot uintelligente/destruktive individer. Du finner ti ganger flere mennesker som vil brenne, brekke, blo, enn som vil skrive, skjonne, styrke...

Uansett ideologi, uansett mål. Så er de odeleggende delene av menneskeheten overrepresentert.

rullestolanon som brever her regelmessig går på universitetet, tror det er UiO.

så kan vel ikke være lahlum når jeg tenker meg om.

Var det han som filmet rullestoljenta på Aker Brygge?

enig
med stǿrrelsene og avstandene involvert så tenker eg at sannsynligheten for at menneskeheten noen gang mǿter på en intelligent utenomjordisk rase er så å si null

hvem fanken er det der, som messer med min konefu

...

AIS er ikke pålagt under en viss storrelse/bruttotonnasje uansett. Alle bak et ror vet om WAIFs (wind assisted fucking idiots). De fleste av dem bruker ikke engang riktig lanterner, så de er litt som "barn i trafikken" for dem som har norskekysten som sin hovedvei.

Om du vil komme deg vekk fra kjerringa onsker jeg deg lykke til. Husk på å ha radion på 16 og ta med rikelig med sprit (for medisinske formål)

De synes svært dårlig, og kan skjules av forskjellige anti-clutter-funksjoner (filtere for å fjerne ekko fra bolger) som mange styrmenn bruker for å "renske opp" radarbildet. Koble det med ovennevnte vedr. lanterner, og du har en hel boling med idioter som ikke har peiling, men som allikevel skal vikes for, om de forer seil heller enn maskin. (ofte viser de lanterner som de forer seil, selv om de går maskin, slik at man må vike for dem åkke som)

Nei, det tror jeg var neger'n/sjakkanon.

Er sjakkanon neger?? Da må minst halvparten av bildene være fnord.

Er negeren og Sjakkanon samme person? Det visste jeg ikke.

vet ikke, han nevnte det bare for en uke eller to sida når jeg spurte om rullestoljenter i nærmiljoet hans.

sa no sånt som at han har sett noen rullestoljenter på universitetet men ikke mange.

Det er jo flere universiteter i Norge.

...

joda, men skriveåten hans osv. tror han er ostlending på UiO.

Dagen er ikke tidspunktet for å skue inn i evigheten.

Tror det er rimelig sannsynlig at det er liv der ute, men tror nok også det er rimelig sannsynlig at vi aldri kommer til å ha noe med dem å gjöre.

lol

...

>skriveåten hans osv.

Hæ?

Faen som jeg savner å drittbreve i tråden med TV-en i bakgrunnen.

en deformert menneskehodeskalle

ka ska dette bevise?

skrivemåten

...

Ja, men hvordan sier det han er på UiO?

>wind assisted fucking idiots
Hehe

>rikelig med sprit (for medisinske formål)
Det er en selvfolge ;)

>boling med idioter som ikke har peiling
Skjonner at det er mange utpå som ikke har noe der å gjore. Hva har skjedd med sjofartsnasjonen norge??

tror bare det er der han går. sa ikke at jeg vet eller har beviser.

Hva tenker tråden om woody allen?

Takk for at du delte linken Anonsen. Skal lese gjennom den når jeg er edru.

Kult. Studerer du der?

tenker at han er woody allen

Lagde et par bra filmer, en hel del som sugde, er også en pedofil klagende jode.

5/10

nei, har jobbet der tidligere. lenge for jeg noen gang kom til norgetråden og ble klar over rullestolanon.

Jappetida, rike folk med overdreven selvfolelse og "more money than brains". Folk som tror at en seilbåt og den friheten som folger med å ha et bevegelig smokespot også betyr at du ikke er underlagt de lover og regler som gjelder alle på sjoen.

>og det at reglene sjelden håndheves med mindre det oppstår kollisjon

hebefil*

Kult, hva jobbet du med?

bare et fancy ord for pedofil, user.

Til og med rullestolpaier er med miljoet.

Ikke blande megmeger nå. Det går som regel ikke bra.

hörer på en god sang og forestiller meg at jeg spiller den live

sikkerhet.

>bli kalt tyttebær-politi når man aldri kunne tenke seg å bli politi.

Det var en selvfolge for meg å iaf ha grunnleggende kunnskap for jeg satte beina i en båt. Jeg må fortsatt si at jeg ikke er veldig imponert over opplæringen når jeg tok båtlappen over en helg. Det var kun korttidshukommelsen som var i bruk og om man ikke opprettholder/studerer på egenhånd, så er man ganske gronnskolling, selv etter endt kurs. Og ingen krav til praktisk opplæring? Merkelig spor du meg.

Hvem /"only-herb-dude"/ her?

Jeg er selv med i det miljoet.

Så du noen rullestolpai-studenter mens du jobbet der?

er det deg rullestolanon?

Samtidig kvalifiserer ikke et bachelorstudiom innen nautikk til fritidsskipper-lappen. Festlig som faen. Du kan ha lov til å fore tankere på mange hundre meter, men få bot om du tar snekka ut for en sommertur.

Det kommer an på hvem som spǿr, og hvorfor.

vekteranon som spor.

rullestolanon spurte om hvordan det var som jobb sist gang.

nå legger jeg meg
god natt tråden

er det noen her som har tatt bachelorstudiom innen nautikk til fritidsgressklipper-lappen?

God natt Polanon.

Fine sifre, Anonsen, og ja, jeg husker at jeg spurte om det.

Det hores jo helt bak mål ut. Ingenting overrasker meg lenger. Det handler vel kanskje både om penger og eldgamle systemer som trenger litt reformasjon.

så har jeg rett? er det UiO?

ikke sett en eneste rullestol på mange uker. sett noen med krykker men det er kanskhe ikke helt det samme..

imponerende dobbele tripletter

gratulerer

kanskje*

nå må jeg virkelig legge meg.

Jeg kan vel ikke si om det er UiO eller et annet sted. Jeg vil bare si at jeg så en ganske fin rullestoljente på fredag.

*prump*

fikk satan siffer i sted også, sett på makan a gitt.

jo det kan du si din pudding.

Da sier jeg nei. Er du fornǿyd nå?

jo jeg tror fortsatt det er UiO.

hva studerer du?

vurderer å soke meg inn der til neste år.

Hva tenker tråden om Tibia?

youtube.com/watch?v=2jKZnRvlVH0

Jeg studerer realfag. Mer spesifikk vil jeg ikke være.

Tenker at det var et spill jeg aldri spilte, og at jeg var en 1.6 gutt isteden. Men husker alle pratet om tibia hele tiden på skolen.

AAAAHHHHH MIN NIGGGGGGGER

Tidenes beste MMORPG! Synd CIPshit odela det :'(

Den evige svensken mange må brenne :)

kunne godt tenkt meg å studere kjemi eller geologi selv. men må nok ha litt bedre matte karakterer for det.

hvorfor prata du ikke med fredagens rullestolpai?

Haha faen det her er noe seriöst blattesvensk.

>matte karakterer
Du må nok forbedre norsken også.

Jeg så henne da jeg selv var på vei et annet sted, og jeg hadde det travelt.

sikkert, bryr meg ikke nok til å skrive ordentlig til dere.

Faen mann jeg er så borED JEG ONSKER TA DREPE MEG SELV :(

Ingen Brasil bunda jv

Hei !

Er dette deg?

Nei o.o

dagbladet.no/kultur/flanellskjortene/63130321

Istedenfor å fokusere seg rundt innvandring, som de fleste nordmenn vil ha mindre av, sperger Nordfront Norge ut med protestering mot homofili. Godt jobba, nå hater hele Norge dere og dere har delegitimisert innvandringskritikk enda mer.

Synd...

Er denne reklamevideoen det som kalles "kringle"?

youtube.com/watch?v=DSv6n7jgBYw

Hvem er han?

Faen, tok en litt for sein kopp kaffe i kveld.

Hei user :3

Han kom inn i tråden en dag og spurte uoppfordret om han ville passet inn i Norge basert på sitt utseende. Han la ved et bilde av seg selv. Nå er han vår motvillige venn og trådmaskot.

Nei, det er bare du som fortsatt holder fast ved det. Ingen andre.
Om han er noens maskot så er hand din maskot.

Faen, nå må jeg slutte å kjope flanellskjorter.

Heisann!

Er ikke dette de folkene som stormbogene i sverigetråden runker til?

Oh ja , han... Jeg vet hvem han er

Hva skjer?:3

Bra jobba user! Vis hvem som er sjefen i denna tråden, jiiiha! :D

Akkurat som i den kurt nilsen sanegn "duuuuu må tenke sjæææl" hahaha

Ta'ræ en ol, snu keppsen bak fram og smil, du fikk virkelig sagt det gutt! Haha. Takk Gud for at vi har slike brevere som deg, du er virkelig en juvel! Ære være, vi boyer oss i stovet. Prump prump prump som prumpemannen sier, vi er alle din heffalump med rodlig stump! Haha, men ærlig talt, takk for alt du gjor for tråden. Takk for at du er her for oss. Takk, takk, tusen millioner hjertelig takk!

Wew, for et drittbrev fåvæ.

Jo. Ikke stort. Jeg får ikke sove. Hva skjer i Brazil?

tar kvelden eg

natti natt undermennesker

Hele din eksistens er et sammenhengende drittbrev.

>Hva skjer i Brazil?
Ikke så mye favæ , bare horer på musik og prove å lase litt.

>dfn min eksistens er et usammenhengende drittbrev

>dfn min eksistens er sammenhengende dritt

>eg skriver på nynorsk

Har alle sammen lagt seg?

jeg spiller league

Nei. Jeg drikker Hvite Russere og spiller Kommander og Erobre: Generaler.

>Kommander og Erobre: Generaler

Min neger. Hvilken general kjǿrer du?

GLA Demo. Ble litt sjarmert av de når jeg fant ut at en scud storm kunne odelegge alle andre supervåpen på ett skudd og command center på 2 skudd. Odeleggelsessykler er også morsomt. Ellers er favorittene USA Laser og Kina atomvåpen.

Akkurat nå spiller jeg 3v5, meg med to lagkamerater mot rokla. Alle på vanskelig. Prover å få til en god nok rytme til å etterhvert gå 2v6 og til slutt 1v7. Klarer 1v7 vanskelig med Laser, mye pågrunn av helt forferdelig OP baseforsvar.

Spiller selfolgelig Nullte Time-utvidelsen.


Hva med deg?

Luftvåpengeneralen til USA er også rimelig syke greier.

Glemte skjermbilde. Det har vært en hard strid.

Kult.

Mange år siden jeg spilte, men jeg pleide for det meste å rocke Kina Tanks.

Var ikke spesielt flink, klarte å komme meg til Leang på hard, men det endte bare opp med gjensidig basedestruksjon mot slutten og se hvem som vant. Gikk ikke så bra.

Problemet med luftvåpengeneralen er at han blir fullstendig låst ned av en ambisios lasergeneral. Flyene hans har god beskyttelse mot missiler, men lasergeneralen bruker Hevnere og lasertårn, så beskyttelsen er irrelevant. Samme gjelder GLA som bare kan pumpe ut Quadkanoner.

Luftvåpengeneralen er en fantastisk stottegeneral hvis man spiller flerspiller, men i en 1v1 eller 1-spiller mot mange CPU vil jeg nesten driste meg til å si at han er bortimot ubrukelig.

Er på Leang hard med Laser nå, men tok meg en pause da jeg tapte innen de forste fem minuttene den forste gangen jeg provde. Mulig at jeg prover i kveld.

Her er et annen bilde jeg har brevet tidligere, med laser 1v7

>14 scud stormer

Lekkert.

>de forskjellene på bygde/ǿdelagte enheter og bygninger ǿdelagt

Bra jobba, mann.

>men i en 1v1 eller 1-spiller mot mange CPU vil jeg nesten driste meg til å si at han er bortimot ubrukelig.

Ja, du har rett i det. Minns jeg husker at det er jævlig dyrt å opprettholde flyvåpenet også.

Dette er langt uti spillet. Med en god start kan må få opp noyaktig 5 scudstormer, som er nok til å ta ut alle supervåpnene AIen bygger (med mindre de er USA SW) for AIen kan avfyre sine. Problemet er bare at 5 er alt du rekker. Det er det storste hinderet jeg kan se for jeg kan begi meg ut på 6v2 osv.

Alt pga lasertårnene. De er det perfekte baseforsvar og har ingen direkte motparter. Det eneste som kan true dem "en masse" er Kinas atomkanoner, men så lenge en har en Raptor eller to oppe går det helt greit. Litterært overkraftig.

Det er også en annen grunn. Luftvåpengeneralen risikerer å bli utkonkurrert av feks Kina fordi kinesiske fly er mokkbillige og stort sett gjor samme jobben, bare at de er mer sårbare, spesielt for missiler. Hjelper ikke at USA supervåpen av en eller annen grunn får oppgraderte Aurorabombere mens luftvåpengeneralen må ta til takke med vanlige. Gir ingen mening.

Nå må dere lage dere middag.

>user som hadde problemer med vennina og studiebokerne
>Hun blokkerte meg og sperra nummeret mitt
S I N T
I
N
T

Tror nok du bare må bite i det sure eplet å betale det. Ville bare blitt ord mot ord i en evt rettsak uansett.

Betal regninga også sender du henne en faktura med saksomkostninger.

sendregning.no/tjenester/sende-en-regning/

Problemet er jo at 1. Jeg har ikke penger til å betale regninga.
2. Prinsippet.

Har fortsatt ikke snakket med VGS da, skal hore med de i dag.

Om du inte var en beta hade du krossat ett fönster och tagit tillbaka det som är ditt. Men slå sönder lägenheten också, så hon inte förstår vem det var.

Skulle nesten ha gjort det veit du, men problemet er jo at hun er hjemme 24/7 med sin nyfodte sonn.

>Jeg har ikke penger til å betale regninga
Da må du forklare situasjonen og få utsatt regningen slik at den ikke går til inkasso.

>Prinsippet.
Ja, det er surt. Prov å glemme det evt. gjore som sverigeanon sier.

De ville ikke utsette regningen.
Ringte på kredittorene det sekundet jeg så brevet.

Det hores jo veldig merkelig ut. Er det er kreditorselskap eller er det skolen som har sendt ut faktura?

Skolen sendte ut fakturaen den 22.06.
Jeg flyttet fra min forrige adresse den 17.06.
Så jeg viste ikke om det for i går da jeg fikk brev fra Kreditor angående kravet.

>Kreditor
Mener du KrediNor? De er kjent for å være veldig vanskelige. De firer aldri på en dritt.

Husk på at hvis du ikke har en inntekt eller mottar sosialstonad, så har de ikke lov til å kreve penger av deg og er pliktig til å sette det i bero.

>I will never life this comfy traditional föroyskt life
Why even live?
youtu.be/bZDKAoI91qk

Nei, Kreditor.
Kred.no aka. "Kreditforeningen"

Fikk min siste sosialstonad 14 dager siden, men har ikke fornyet soknaden enda da jeg bor utti pokker og har ikke bil.

Så jeg går under den reglen antar jeg?

Skjonner. Merkelig at et "seriost" kredittselskap ikke gir betalingsutsettelse. Uansett, du bor fortsatt gå under denne regelen når du har vært inne i systemet. Du kan også få nav til å ringe de for deg, da deres stemme ofte veier litt tyngre enn din egen. Du bor fornye soknaden. Det er kun en forenklet soknad etter forste gangen. kun en side som skal fylles ut og kontoutskrift for siste måned.

Aaah, Heimskringa. Reminds me of junior high

Ohja, så det er så enkelt? Må jo fortsatt til kommunens "hovedstad" for å levere inn papirene da, som er litt langt unna når jeg ikke har bil til disponisjon.

Men skal hore med VGS forst i dag, så kan jeg evt snakke med NAV hvis det skjærer seg der.

Ja, de skjonte vel etterhvert at det blei for mye papirmolle for folk. Få organisert om noen kan kjore deg eller om det går noen busser? Du får ha lykke til anonsen.Ting har så lett for å ordne seg, selv om det kan ta litt tid i blant.

They have you read the sagas? That's baller. I imagine it's some degenerate Bokmål translation though (no offense).

Slå sönder ungen også.

Yepp. Veit alt for godt at ting tar tid.

Ro deg ned litt'a, er jo forbanna på hun, men ungen har da ikke gjort noe.

Not all of them, just a select few because of some traces of muh romantic nationalism. And of course in degenerate bokmål translation, otherwise I wouldn't understand jack shit as I don't understand gammalnorsk.

Nå må dere stå opp

m-men jeg har jo ikke fått lagt meg enda

God morgen gutta. Går til togstasjonen. Vakkert.. vi bor faen meg i verdens vakreste land!

Host feels

Flott bilde fåvæ.

Jeg hater det jævla landet vårt og alle som bor i det.

T. Hassan Öszgur

>Host feels

t. Bilal Bilek

Hvorfor er trump så ubrukelig?

youtube.com/watch?v=rrqqQAfenUo&feature=youtu.be

1. pakk koffert
2. si farvel til norge
3. flytt fra norge

Jeg vet ikke. Jeg forstår ikke hva amerikanerne som stemmer Trump tenker med.

youtube.com/watch?v=7goA_DnGIbU

De vil gjore USA bra igjen. Vil ikke du?

Haha, fy faen...

Ikke et argument.

>amerikanere som stemmer på "a small loan of 1 milion dollars"
>tenker
velg en og bare en

De vil gjore USA bra igjen. Vil ikke du?

De vil gjore sitt land bra igjen gjennom å velge en ufornuftig idiot som har totalt gått 4 ganger konkurs?

Er han konkurs nå? Går det bra eller dårlig for Trump nå? Går det bra eller dårlig for USA nå?

Hva har Hillary noensinne skapt? Jeg vil heller ha Bernie enn Trump, men når Hillary har manipulert valgprosessen innad i det demokratiske partiet for selv å kunne bli presidentkandidat slik at hun kan starte nye kriger, da vil jeg heller ha Trump.

...

Gutta snakka med VGS og Kreditor.
Fikk redusert regninga fra 1768kr til 1340kr, så det går rett vei.
Nå må jeg bare få vennina til å betale da..
>mitt ansikt når

gutta....

går bra så langt gutta

>han bruker samme taktikk som meg
Foles bra ut mann, fortsett å bygge muren.

Eneste det funker med er laser fordi baseforsvarene er så sinnsykt bra, og de eneste det funker mot er generaler med missilbasert- eller intet beleiringsartiller.

Baseforsvarene har alltid vært sinsykt bra.
Husker for mange, mange år siden på ett LAN når vi spilte 8 stykker og jeg bare kjerringa ut med å bygge en 3 lags dodsmur langs hele "grensen" min.

Det var så goy.

>lasergeneral.jpg

>mitt ansikt når lasergeneral fungerer mot alt

>dataspill
Voks opp, folkens.

paanngggggg

gledesdreper

...

...

snart nå gutta

gutta

ferdig gutta

bæsje nå gutta

...

*prump*

Godt å hore at du fikk redusert det litt. men husk, de kan ikke ta penger av deg så lenge du ikke har noen inntekt.

En tvistet faktura kan ikke kreves inn. Du må ringe kreditor og si at den er tvistet.

Glem det, gjaldt bare for inkasso.

>kl 2:00
>våknet av noen som kastet et eple på mitt vindu

>de unge tyrkere

Han har aldri gått konkurs. Han har lagt ned et
par casinoer, men aldri gått personlig konkurs.

>dfn ingen frilufts-jv

Du har i det minste större sjanser å finne en i dette landet Anonsen.

Hei sot damer fra Norge :3

>de tror jv-er finnes på ordentlig

Heh... patetisk.

Nå må dere legge dere.

nehei DU skal legge deg!!!! Bæsjemann!!!! Hahahahaha du er en bæsjemann XDDDDDDD

bæsjebrever bæsjemann, har bare en liten råtten tann!!! :)))))
.

Tiss og prump og fjert og sprett og tjo og hei snurre sprett har dratt sin vei!!!! :DDDDDDDD.

HAHAHAHAHA snurre sprett er en kanin :PPPPP
De er kule :'))))

*prump*

er Disney for vulgært?

Kunne godt tenke meg en tredagers til helga, da jeg skal delta på et tidkrevende arrangement. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan få til det?

>jeg tror jeg er litt forkjola
>jeg merka det forst på lordag
>og når man er sjuk så må man tenke på hva man gjor da
>jeg kan nok ikke komme på jobb i dag beklager
>jeg leverer egenmelding og tar ut en tredager

Jeg tenkte mer på en tredagers bannlysning fra firekanalen.

Kommer posten tilbake i dag? eller må jeg hente den på postkontoret?

As someone who just moved to norway it was weird to open my door to an attractive woman delivering my package.
Where I am from only highschool dropouts and butch lesbians deliver package.

åå, beklager.. du kan jo alltids blokkere 4 kanalen med en eller annen app.
anyutils.com/anyweblock.php
focalfilter.com/
getcoldturkey.com/

Siden pakken ble forsokt levert så tidlig, så ville jeg ikke hatt store håp for at den kom idag. Men det er jo mulig

>EU presset på for at bedriftene skal sensurere innvandringsdebatten på internett over hele Europa. Firmaene lovet at det EU definerer som hatefulle ytringer skal fjernes fra nettet i lopet av 24 timer. EUs myndigheter har tidligere vist at de betrakter såkalt islamofobi og kritikk av masseinnvandring som «hat».

nrk.no/ytring/selektiv-ytringsfrihet-1.13136033

Gammelt nytt.

Gammelt nytt er et oksymoron, ingenting kan være gammelt og nytt samtidig.

neeeeeeei, tenke seg til DET?!? utrooooooolig overraskende fåvæ

Hvorfor brever du terrorister?

>oksymoron

Det heter selvmotsigelse, din gjok. Det er gammelt nytt fordi det er nyheter som er gamle, din pedantjævel.

Nei, innenfor retorikk så heter det oksymoron. Og ingen nyheter kan være gamle. Uutdannede svin.

>retorikk
Hvor mange peniser har du i munnen akkurat nå? Svar ærlig.

Ingen. Er retorikk litt for vanskelig for deg? Svar ærlig!

rodpille meg om norsk politikk

Er du homoseksuell? Du prater som en homo.
Megmeg.

Innenfor vanlig norsk tale så heter det selvmotsigelse, din pretensiose faen. Du sier oksymoron fordi du ikke kan norsk, ikke fordi du er "utdannet".

Anglisisme UT.

Forresten, jeg horte nettopp nyheter om at noen fly kræsjet inn i WTC.

Har du baller? Du prater som om du ikke har noen.

Selvmotsigelse er noe annet enn et oksymoron. For å lære folk å snakke og skrive riktig er det viktig å påpeke retoriske feil, som gamle nyheter.

Nei. jeg er hvit

Hvorfor brevet du et bilde av en velkjent terrorist?

Jeg kan ikke hore deg, du må ta ut alle de penisene ut av munnen forst.

I notice that norgetraden is the least weaboo general on Cred Forums... it ties with /fr/

spör meg hva som helst om norrönt

Takk, Alberto. Det betyr mye.

Jeg er ikke interessert i å ha penis din i munnen min, du må gi slipp på denne fantasien din om det nå.
Du kan fortsatt svare ærlig om retorikk blir for vanskelig for deg.

Hvem er best av Tor og Odin?

>norgetraden is the least weaboo general
>least weaboo general
Norgetråden was started by a weaboo...

Er Cred Forums autistisk?

Odin er den klokeste og mektigste guden av dem alle

kommer jo an på hvilke kvaliteter du legger vekt på. Odin er visere, men Tor er sterkere. (Ty er forresten modigere enn Tor.)

Snakker vi Marvel eller Norron nå?

Ny tråd

fysj

noen må jo mekke ny tråd

Ikke for side tidligst side 8 fåvæ

Ikke hvis du spor Dan "hold her tighter she's a fighter" Schneider.

Hun kommer bort om om en time eller to, gutta. har tenkt å dumpe henne, gutta. Hvordan gjor jeg det på en så lite sårbar måte som mulig, og hvordan unngår jeg å feige ut og unngå å gjore det?

Bit i det sure eplet og innse at det ikke er noen måte du kan si det på som ikke sårer den andre personen.

Fokuser på hva du vil videre, ikke hva hun vil. Hvis du vil gjöre det slutt må du fokusere på det, og ikke på henne.

Svaret på den siste negerer den forste.

Du må bare gjore det. Forste tingen etter at hun kommer. Du må si det rett frem, og uttrykke at du ikke rikker deg.

>Hei. Ehm. Kan du sette deg litt?
>Dette er ikke noe moro å si. Men vi kan ikke være sammen mer. Jeg vil ikke lenger. Jeg har hatt mange fine stunder, og skjonner at dette kan komme som et sjokk, men jeg må være ærlig med meg selv i handling OG ord, og det kan jeg bare om vi ikke er sammen.

>fint om vi kan avtale hvordan vi gjor det med praktiske ting om et par dager når ting har kjolt seg ned litt.
>Takk for dansen ;_;

...

Guutå!

Jeg gjorde som jeg lovet, og gikk for å trene i dag! Fikk hjelp av en klassekamerat til form og teknikk + spotting. Foler meg riktig så svak, men ganske flink for det!

drep deg sjol

Topp jævla kjeks fåvæ

hvordan redder vi Tyskland?

Takk. Innser at hun sannsynligvis vil bli såret uansett, og foler fortsatt at jeg kan komme til å feige ut. Det er forste gang jeg slår opp med noen, så vi får se hvordan det går. Tar noen shots med vodka, vet ikke om det gjor det lettere eller verre.

Tyskland er et megmegland og har alltid fortjent å do.

De er IKKE våre slektninger, faktisk er etniske russere mye nærmere enn disse jævla tyskerene.

...

>impliserer at tyskere sammen med engelskmenn ikke er noen av tidenes mest jodiskeide folkeslag
Bokstavelig talt den eneste måten for fenno-skandinaviske ariere å overleve på er å motstå den inherante vestlige nihilismen og dodsdyrkelsen.

fortitusen kjeks, han kjopte faktisk en giftering og floy halve kloden rundt for å "gifte seg" med ei jente han ikke engang har mott.

er du same?

Det megmeget der er så dodt.

Skandinavia og Tyskland horer bare sammen i Tyskland sitt hode. Skandinaviere er IKKE germanske.

Nei, men vest-finner samt de fleste estlendere er ariske.

Dessuten er det også en fin måte å eksludere dansker, som er mer eller mindre det samme som engelskmenn og tyskere.

>den inherante vestlige nihilismen og dodsdyrkelsen.

ærlig talt

mekk tråd

Skulle gjort det, men synes noen andre bor ta det ansvaret.

Faen heller da...

NY

Jeg kan, men får ikke lov av samveldet

Helvete, skulle gjort det selv, ser jeg.

Synd
Trist
Leit

Knull
En
Geit

>ikke /norgetråden/
>feil banner
Idiot

hei sommerhomse. Fin ferie?

Heng deg, vi har brukt /norgetråden/ og samme banner siden august 2013.

Du har åpenbart ikke vært her mellom september i fjor og september i år

Slapp av. Du skal få lov til å brevet i tråden din alene, men ny tråd er på vei.

Denne dritten funker bare ikke, knuldegudt ;^)

OK.

Banner kom ikke for våren 2015.

>muh eldgammel tradisjon
>nei, din revisjonistfaen

Få se et trådstarterbilde fra 2013 da.

RETTMESSIG NY TRÅD:

VIK FRA MEG SATAN

Blandet banneret med trådstarterbildene som liknet på banneret.