/mämmi/

Mukavaa matkaa nyymit.

youtube.com/watch?v=GBt3YVSK32E

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FIxjA53ZIfA
youtube.com/watch?v=pFCqUROWEKU
youtube.com/watch?v=4gO7uemm6Yo
youtube.com/watch?v=6ghDAbdDSTQ
store.steampowered.com/app/393430
vantaansanomat.fi/artikkeli/418119-miehelle-ehdollista-karajilta-loi-toista-ravintolan-edustalla-vantaalla-uhri-kuoli
poliisi.fi
poliisi.fi
iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001264556.html
iltalehti.fi/uutiset/2016092022344534_uu.shtml
hs.fi/kotimaa/a1474258593541
iltalehti.fi/uutiset/201609200132342_uu.shtml
static.ylilauta.org/files/mg/orig/gmgp73oy/Jimi Karttunen - Poliisit S03E11.mp4
varisverkosto.com/
yle.fi/uutiset/hallitus_myy_valtion_omaisuutta_ja_alentaa_tuloveroja_-_tutki_miten_verosi_kaytetaan/9177497
mvlehti.net/2016/09/20/kuollut-jimi-karttunen-halusi-juutalaiset-uuniin/
youtube.com/watch?v=7raxxqP6DSU
mv...
twitter.com/AnonBabble

Oispa

nyt

mees nyt siitä

*pieraisee*

youtube.com/watch?v=FIxjA53ZIfA

jej lad, I don't know what you said or what this picture says I just found it typing some random shit in finnish in the search bar and I've been laughing for ten minutes at this hitler bread toast thing

It's a T-shirt, you dumb frog

Tiedän, että tämä kuulostaa ihan vitun animuhinttarilta, mutta aloin katsomaan taas Lucky Staria. Vittu tuo sarja oli se, joka käynnisti meikän degeneraation vittuuntuneeksi lautahomoksi.

Aika nostalginen olo. Melkein aloin jopa muistamaan kuinka joskus saattoikin olla onnellinen ja koulussa menestyvä.

Päätin et haen poliisikouluun

Onnea valitsemallesi tielle. Oikein hyvää ja suoraselkäistä toimintaa.

Paljonko nousee penkistä?

yeah but what does it say? Nazi clothing?

Kiitos kiitos. Toivottavasti saa töitä koulun jälkeen. Poliisien määrä Suomessa on niin naurettavan pieni.

röh röh

Ai alat sitten vaanimaan tunnollisia veron maksajia saatana? Pakko varmaan saada se vuoden sakko kiintiö täyteen ...

100kg + tanko.

Lucky Star on mielestäni hyvä mutta K-On täyttä paskaa. Ainakin edeltävä yrittää kehittää huumoria, vaikka ensimmäinen jakso oli täyttä paskaa.

Onhan sen huomannut heti kun liikkuva poliisi lakkautettiin ja kuvitellaan noiden onnettomien nopeuskameroiden korvaavan nistien ja rattijuoppojen metsästyksenkin.

Aivan naurettavaa touhua, mutta minkäs noille poliitikoille voi kun siellä ei tunnu mikään muuttuvan vaikka kuinka äänestäisi.

RÖH RÖH
>implikoi, että nyymi maksaa veroja
Kukaan ei ole lain yläpuolella ja sama kohtelu valkoiselle insinöörille ja työttömälle neekerille

Toivottavasti vassareita ja suvakkeja moukaroimaan. Uusnatsitha moukaroi sut :DDD

Joo, liikkuva poliisi oli paljon parempi kuin noi kamerat. Mutta poliisikin tekee sen mitä laki sanoo ja poliitikot päättää. Niin perseeltä kuin se kuulostaakin.
Samoja kusipäitä kaikki jtp.

En nyt sanoisi hyväksi, mutta joskus kuvalaudalla ollessa tuli tämä ladattua, koska pitihän sitä nyt katsoa minkä vitun vuoksi tätä spämmättiin joka helvetin paikkaan.

Siitä se degeneraatio sitten lähtikin kun vahingossa löysi vielä samanhenkistä seuraa lukion nurkista.

Anyway please use this image as your next general OP

remember to sleep soon and well, it's already late

The week of the Neo-Nazistic homicidal racist shirts.

Pitäisi mennä nukkumaan kyllä. Hyvää yötä, piltit.

Pitäisköhän käydä stögis läpi kun ei kontaktikaan vastaa mihinkään? Olisiko siellä muutama hippu edes? ;_;

Kissapojuyde

Kasvata selkäranka sen sijaan.

Meitsi oikeella.

Oheisessa kuvassa minä.

Could one of you please translate the lyrics, or just roughly state what he is singing about?
Thanks.

youtube.com/watch?v=pFCqUROWEKU

Meitsi keskellä.

Meikä vasemmal.

Meitsi kuvas. Mitä hikkyluuserit?

mee parturiin vitun hippi

Kuis panee nyymit.

Meitsi sillo ku haluun ;)

*walks towards*

He pretty much sings about how he used to sing, but not anymore.

>stk höystin viimeiset 30 minuuttia stögiksen viimeisiä tervaisia pohjallisia ja alkoi heti unettamaan

Postatkaa kivaa musiikkia
youtube.com/watch?v=4gO7uemm6Yo

Ai kato nyymit postaa kuviaa tääl, no vois kai sit iteki

Vois kai sit iteki postaa. Ei oo tosiaa salil tullu käytää semi pitkää aikaa nii gainssit on mitä on...

täa meitsi (oon nimittäi pano mies)

Oottepas te kaikki rumia.

Myönnä pois, maksaisit omaisuutes jos saisit näyttää keltä tahansa noista.

ite voisin kyl maksaa kaikki kakskymppiä

Eipäs nyt tapeta tätä lankaa.

Tapettais mieluummi sut saatanan homo

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Se joka haukkuu on ite :p lälläslää :D

Jaa mulla olis ollut koe eilen johon en muistanut mennä.

Tehdäänkö niin että keksitään mämmi-käsimerkki ja käsimerkin nähdessäsi päästät kyseisen henkilön pälkähästä

Ei vittu nyt TÖI HIN

Kohta samat. Onneksi perjantai on lähempänä ku eilen.

juuh vois kohta itekkin

Hyvää viikonloppua.

Ite meen vittu MET TÄÄN

ite tyätön nakit silmillä :DDD

mornings
mukavan viileitä päivänalkuja nykyään :^)

taiat olla vähän tymmä .D

Aamut minulla on jo nelinumeroisesti pakkasella :^) koulun takia mettään, ei oikeasti vituta ollenkaan

>koulun takia mettään
jahas, mitäs opiskelet?

metsää

moi pitää mennä

Oispa relaskooppi nii vois relata

Heräsin joskus kuudelta ilman herätyskelloa puolivirkeänä mut totesin, et liian aikaista ja menin takaisin nukkumaan. Nyt on sit olo kuin ois dokannu viimeset pari päivää. Ois pitäny nousta kun ekan kerran heräsin.

Tuli pitkästä aikaa nukuttua 6 tuntia putkeen ilman että heräsin keskellä yötä

>Ois pitäny nousta kun ekan kerran heräsin.
tää se aina on

in Finland, what are the choices for someone wanting to study to become a cook?
Any school or program in particular I should pay attention to? Preferably around Etelä-Savo or Keski-Suomi
I don't mind the prices or length, I'd just like a secondary skill because cooking is fun.
(of course I'm assuming that said programs would be in Finnish)

Juuh

amis

Post feet

this

Animet tärähti pyttyyn

thanks, but I tried finding programs and couldn't, how do you people normally call those studies?
gastronomia? ravintolakoulu? kokki?

Kotikemisti

Mämmikoura

Ana pilua horo

>home chemist
that only gave me pics of soaps and dyed hair

come on, cooking is good
By the way, I can visit urbaanisanakirja to understand some of your memeing.

Why are there so many finn posts in int?

Srsly your country has 5.4mil pop and you post like a +50mil country. Every fucking thread has some quality finn posting in it. Fucking how?

Kokin ammattitutkinto

Anna persettä huora tai paskannan selällesi

All me

thought so

thank you

Finnish empire's imperialism

Most of our imageboard users are at ylilauta though

"Ylilauta is a Finnish imageboard. It was founded on February 20, 2011 to unite the [..]"
never heard of

I'd be concerned if you had

Look at this newfag lmao

Löysin tänään yhden lempi doujin artistini piirtämän sarjiksen ihka aitona. Toki olen tuon jo lukenut enkuksi käännettynä, mutta oli pakko ostaa aito kun tuskin toiste tuota näen.

huora

lul

LMAO this kraut doesn't know where spurdo and gondolas originated. SHAME

i would like to post here but i don't speak finnish

But you just posted

Lojuin särkylääkkeissä puolitoista viikkoa ja lihoin takasin 90 kiloon ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen.
Onpa ihramölliskö olo vaikka 180+ pituutta

yes but i wouldn't expect all of you to begin speaking english just for me

Juuei

McBacon ja Coca-Cola, pistä isot ranskalaiset ja juoma.

Heitä homo voltti.

>haven't eaten in 24 hours
>stomach hurts
>prepare and drink tea
>vomit few minutes later

my body knows how many times you called me läski

Mikä on Google kääntäjä?

paska

Gorda
Mutsis on

breddi shure that's a stomach flu.

what do Finns call these?

Kaukosäädin, Kalikka, Kaukkari.

The missävitussasetaason

Vitun vittu, mikä siinä on kun töide jälkeen ei jaksa eikä kiinnosta tehdä mitään? Pitäis uutta kämppää ettiä ja kaikkea muuta paskea. Tälleen aamulla mulla olisi vielä fiiliksiä tehä juttuja mutta kun se kello lyö neljä niin maagisesti kaikki asioiden teko muuttuu vuorikiipeilyksi. Kerrankin mulla oli monta päivää paketti noudettavissa mutta en jakanut hakea sitä kuin vasta lauantaina.

>Paskea

Valitettavasti jätin lukemisen tähän, hyvää päivänjatkoa.

Tunkkainen sisäilma vie tehot. Istu vaikka autossa ikkunat auki se työn jälkeen pysähtyminen niin et mene sisällä veltoksi.

Gorda does not sound particularly mean
'Guatona' (also fat) or chancha (female pig) are used to insult fat females here, call me that

nah, it's meds

Juu samoin

Muchas gracias, chancha

youtube.com/watch?v=6ghDAbdDSTQ
perkele perkele

Tapa ittes. HOMO!

Alan epäillä että tässä olisi oikeasti jotain perää. Aina kun koulusta pääsee kotiin ja pitäisi alkaa oikeasti hommia tekemään niin mitään ei vaan kertakaikkiaan jaksa. Ei jaksa edes syödä mitään vaikka on kauhea nälkä.

Nimeä? Linkkiä?
Tahdon tietää onko sulla scheiße maku vai ei.

Hilavitkutin

Tämä se kyllä usein on. Koulusta kotiin ja suunnitelmissa vaikka mitä mutta kun pääsee istahtamaan tuolille niin ei siitä jaksa saatanan nousta joskus jopa niin laiska että ei edes ruokaa saa häärättyä itselleen.

miks kaikki langat kuolee aina kun menen niihin
postaustahti voi olla jopa 100 postausta minuutissa, mutta sitten kun itse saavun paikalle niin se on suorinta reittiä 10. sivulle ja arkistoon

Koska oot kyrpämursu ja kaupan päälle homo

jaa, no mää rakastan sua et nii

Isotissinen opettaja vamppyyri tekee koulupojasta myös vampyyrin ja ne nussii ihan helvetisti. Tossa pitäs olla yksissä kansissa koko sarja

...

kiva tietää, että en ikinä tule olemaan NOIN säälittävä sentää

Apua pitäis mennä labroihin lipastolle mutta nukuttaa ja oon kipee

Kai nussii vasta kun poika 18v?
Jos ei niin saunan taakse vaan

Kuulostaa aika 10/10 lukuelämykseltä.

n-no minkäs minä sille voin..

juuh tunnistin kuvauksesta

Oispa viinaa

itte taidan olla nähnyt sen joskus, en kyllä millään muista nimeä.

Ite en ole tänä lukukautena edes käynyt koko kampuksella muuta kun salilla, hirvittää käydäkin

Tiedän tän kans, oon varmaan muutaman kerran heittänyt lastit sille

Pitäis olla matikan harkoissa mutta oon salilla.

Vittu että on yksinäistä. Onneks Te olette tääm pitämäs mulle seuraa

haista vittu homo

>kirjoittaa "Te" isolla alkukirjaimella

mees siitä torille tappamaan ihmisiä vitun natsi

PAINU HIITEEN!

store.steampowered.com/app/393430

Mitä helvettiä? Miksei mulle ole kerrottu tälläisestä?

Mitä mieltä te olette tästä natsien tappamasta tyypistä mitä mediassa nyt vaahdotaan?

Miten minä olen ymmärtäny tapahtumien kulun
>jollain natsipuolueella on laillinen mielenilmaus
>joku tulee haastamaan riitaa ja syleksimään natsien päälle
>saa turpiinsa
>hortoilee pois? ennen kuin ambulanssi ehtii paikalla
>pahoinpitelijä itse ilmoittautuu poliisille
>viikon sairaalassa, pääsee torstaina pois
>kuolee perjantaina
>kuulemma nisti?

Yritä nyt sitten ottaa selvää näistä tapahtumista kun massamedia sanoo ihan muita ja pienempi vaihtoehtomedia vielä räiläkämmin toisesta päästä

Ja mitä vittua valtamediakin nykyään ylpeästi julkaisee epäillyn koko nimen ennen kuin poliisitutkinta on edes valmis?

Vituttaa kun nykyään ei saa selkoa mistään saatana

jimi oli hyvä poika. hän ei tehnyt mitään.

Noinhan se pääpiirteittäin ilmeisesti meni. Se että media ja valtio tekee tästä oman keppihevosensa oikeistoa vastaan on kyllä aika oksettavaa.

>maksullinen propilkki kopio
Juuh ei mihinkään

Näytti kyllä aika narkilta

ei vittu. vois ostaa.

Rasistifasisteilla ei ole oikeuksia joten heidän nimet voidaan kyllä julkaista.

kyllä pitää suomalaisia pelejä tukea saatana

nyt vähän isäm maallisuutta kehiin

Tekijät ruskeita = hys hys, ei uutisotsikoita

Tekijät NATSJEJA = loanheitto ja dindunuffin vaihde päälle, ja tosiaan nimet ja kaikki isolla tapetille kun vasta epäillään. Eihän nyt joku mvlehtikään tuohon alennu vaan sitten vasta kun tuomio tulee.

Tosiaan toivoisin vastaavaa uutisointia siitä kun pari irakilaista paljain käsin tappoi miehen ojan pohjalle mutta sitä ei tulla näkemään.

Hyi vittu tätä median tasoa

KARKKIA JA LIMONAATIA

Vitun rasistinatsit. Meillä on ongelma Suomessa.

kuvassa Jimi

Miltä se tyyppi edes näytti? Uutisissa vaan näytetty jotain 10 vuotta vanhaa koulukuvaa

Googlen kuvahakuun vain Jimi Karttunen

vantaansanomat.fi/artikkeli/418119-miehelle-ehdollista-karajilta-loi-toista-ravintolan-edustalla-vantaalla-uhri-kuoli
>oli ensin tönäissyt miespuolista uhria kevyesti kädellään
>mies oli palannut uhrin luokse ja lyönyt tätä
>Lyönnin seurauksena uhri kaatui selälleen maahan. Maahan kaatunut uhri vietiin tapahtumapaikalta ambulanssilla sairaalaan, jossa tämä kuoli pari viikkoa myöhemmin heinäkuussa.
>Käräjäoikeus tuomitsi miehen kymmenen kuukauden ehdolliseen vankeuteen pahoinpitelystä, kuolemantuottamuksesta ja toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen hallussapidosta.

Natsia taas epäillään jo törkeästä kuolemantuottamuksesta yhden potkun ansiosta ja veikkaan että näyttävä ristiinnaulitseminen on luvassa.
Luin iltaripulista kyseisen herran rötöshistoriaa jossa jutun lopussa jopa mainitaan "Edellinen selostus saattaa sisältää epätarkkuuksia." mutta jos puoletkin tuosta on totta niin jätkähän on ihan ehtaa neekeri tieriä ja joutaakin linnaan kun ei osaa ihmisiksi olla

No juu on toi aika elämämkallun näkönen

Ja media kutoo kuvaa ihanasta rauhaa rakastavasta runoilijapojasta......

Eikös sitä vasta jotkut turvapaikanhakija ryöstäneet ja kuristaneet jonkun? Muistan sen verran että MVlehden uutisointi meni nimien julkaisuun asti mutta valtamedia on ollut aika hissun kissun.

Sekin on tullut huomattua että YLEllä ei ole juuri yhtään otsikointia turvapaikkakriisin haittapuolista. Tästäkö paskasta sitä minäkin maksan 50€ vuodessa?

Tälläseltä ainakin MVlehden mukaan

Aika ongelmaihmiseltä toikin vaikuttaa

En kyllä ymmärrä miksei kukaan viitti tehdä mitään korjatakseen asiaa kun näistä turvapaikanhakijoista ei ole muuta kuin haittaa.
Mietin että pitääköhän mun olla ensimmäinen kun kukaan muu ei näemmä uskalla.

Muttakun pitää auttaa ja mun tunteet

...

Huutonaurua

onks kellään kunnon ohjeita noihin polttopulloihin? ja napalmiin

yleissivistävästi vain mietiskelen

No voi vittu että suomen mediakin alentuu tuohon jenkkien dinduiluun hyi saatana

Mä oon kanssa varmaan tommonen elämäntaiteilija kun viinaa menee niin paljon

jäteöljyä, tärpättiä, lasipullo ja kankaanpalanen.

Kiitä myöhemmin

Uhri ei tietojen mukaan sylkäissyt tekijän päälle, vaan maahan järjestön lipun eteen. Tekijä otti poliisin tietojen mukaan kymmenen metrin spurtin ja potkaisi uhria rintaan. Tekijä ei ollut paikalla yksityishenkilönä vaan natsien propagandatilaisuuden osallisena ja niissä ennenkin väkivaltaa harjoittaneena jäsenenä.

Poliittisen väkivaltajärjestön edustaja teki tilaisuudessa sitä, mihin järjestön ohjeet kehottavat, käydessään päälle ja kovaa. Vastustajiin kohdistuva väkivalta pyrkii paitsi vahingoittamaan myös pelottelemaan hiljaiseksi. Natsien omien kommenttien mukaan ko. väkivalta olikin "kurinpalautusta". Heidän videollaan maassamakaavan uhrin kuvaamisen perässä oli kommentti "aktivoidu" eli kehotus poliittiseen toimintaan.

Poliisi on ilmaissut käsityksensä, että kuolema johtui kallovammasta.

Kommentissasi ei ollut mitään oikein.

Sekoita bensaa ja styroxia niin saat napalmia.
Polttopulloista en tiedä mitään.

>Poliisi on ilmaissut käsityksensä, että kuolema johtui kallovammasta.
Oisko lähdettä?

Itse olen vittuuntunut mies, jolla ei ole mitään menetettävää.
Kaikki muu suku on kuollut.

poliisi.fi

Paketti saapunut kasilta tänään turkuun, ehtisköhän se vielä tänään homo cityyn

Miten pääsen eroon energiajuoma/limu addiktiosta?

Mutta raportoiko media samalla tavalla tai edes mitenkään kun antifasistit varastivat Rajat Kiinni -mielenosoittajan puhelimen ja hakkasivat kun yritti saada sen takaisin?

Eihän tuolla ole mitään edes asiaan liittyvää? Toivon todella että tyyppi kuoli tappelussa saatuun aivovammaan eikä mihinkään yliannostukseen oltuaan viikon ilman päihteitä, muutan tää median raportointi on puhdasti sairasta dinduilua

HÄN HYVÄ POIKA

EI TEHNY MITÄÄN

Lyö ittees päähän aina, kun tekee mieli limukkaa.

Ite hoidin ton kaljalla mutta lihoin kyllä prosessin aikana 20 kiloa

Sulla täysin väärää tietoa asiasta. Ei räkinyt päälle, vaan kertoi mielipiteensä järjestöstä ja sylkäisi maahan. Tämän jälkeen lähti kävelemään pois ja pahoinpitelijä juoksi perään ja potkaisi rintaan. Tämän tietäisit, jos olisit edes viitsinyt lukea aiheesta.

>nisti menee riehumaan, sylkemään ja tyyppimään isämmaalasten aikuisten miesten mielenosoitukseen
>tyypataan vähän takaisin
>oho nisti kuoli

Missä tuossa räkimisestä sanottiin

Eri tyyppi mutta sanon vaan että älä vitun idiootti enää usko yhtään mitä luet, kaikki kirjoittaa paskaa edustaakseen omaa agendaansa.
On jo todistettu asia että lehdistöön ei voi luottaa.

(Mexican in Finland): Wake up Finland #stopthesilence #wewantpeace #RIPJimi

(Finn): No political bullshit, please

(Mex): It's not political. It could have happened to any of us. I pass by there everyday to go to work. Not everything is funny. This is serious shit and if I can spread awareness I'll do something
...

(other Finn): it wasn't random attack. Antifa man went spitting and provoking the "neonazis" and one of them attacked back. So it could NOT happened to any of us.

(yet another Finn): He was a passer-by who just used his freedom of speech


kek, Finland is fucked

ens kuussa pitäs pärjätä 100e ruokaan

onko mahollista ilman että syö pelkkää makaroonia?

no on ja helposti

Juu viinaa vaan

Tuo on sen verran mitä mulla menee kuussa ruokaan, mitä vittua? Helpostiha tolla selviää ellet tee ostoksiasi jossain saatanana Valintatalossa

Mihin oot taas käyttänyt rahas?

Juu viinaa vaan

Helsinki is fucked

good boys

I saw similar conflicts in Jyväskylä and Rovaniemi

I bet there are no people getting killed in Chile

poliisi.fi

>On jo todistettu asia että lehdistöön ei voi luottaa.

t. MVLehti

Postaan psykiatrian keskuksen odotushuoneesta.

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001264556.html
>Edellinen selostus saattaa sisältää epätarkkuuksia

not due to 'new' issues

Voisitko antaa suoran linkin poliisit.fi sivuston artikkeliin mihin yrität viitata? Itse en löydä mitään asiaan liittyvää.

ONKO PÄÄSSÄ VIKAA HÄH?

Nothing of value was lost.

Saatanan nisti ansaitsi kuolla.

Kai.

iltalehti.fi/uutiset/2016092022344534_uu.shtml

Kiitos mestari

tapa ittes takkuhintti

Ethnic Finns get into fights every now and then. Nothing new. Dude died a week later because he tripped after getting kicked and hit his head. Only reason this is getting attention because of the people responsible for the incident. SVL is not a new bunch either.

>Helsinki is fucked

>Nazi from outside Helsinki comes to Helsinki and kills a Finnish man
>Helsinki in fucked

Meanwhile in reality
>Helsinki is the safest part of Finland

KIITOS

I was referring more to how divided people seem

>SVL
what is this?

MVLehti kuuluu mainitsemaani lehdistöön.
No jaa, nauti sitten "unelmastasi" kun se on sahaamassa sulta päätä irti veitsellä, tai murhaamassa sua puskaan. Surullista tuommoinen.

Kohta takaisin yliopistolle hajoamaan. Vitun vittu perkele saatana mätä paise pillu kuppa DD:

Lopetan ton nistin puolusteleminen. Se oli sen oma syy. Ja "nazi" lol tapa ittes.

Miks rakastat mamuja ja muuta roskaa sun oman maan yli?

Painu vittuun ulkomaalainen saasta.
Nisti ansaitsi kuolla.

>Halla-ahon mukaan on selvää, että Suomen vastarintaliike on poliittinen toimija, mutta kuolemaan johtaneen tapauksen taustalla ei ollut hänen mielestään poliittista agendaa.

Tilaisuus oli täysin poliittinen. Päätteleppä siitä.

>Meanwhile in reality
>>Helsinki is the safest part of Finland
kek good one

Huomasin että paljon vähemmän ahistuneempi ja masentuneempi olo kun kävin eilen kavereiden kanssa viettämässä iltaa.

>2m mamu tappaa suomalaisen
>Asiallinen tuohtumus

>2m Skini tappaa suomalaisen
>Joo tää on ihan oikein

/mämmi/

Kuulin muuten jostain että persut potkitaan jostain ulos isänmaallisuuden vuoksi, onks tää totta?

Mitä poliittista siinä on kun vittuilu yltyy tappeluksi?

Eikö siinä ole mitään poliittista kun pari Irakin kansalaista tappaa suomalaisen Suomessa?

The neo-nazi group Suomen Vastarintaliike. The guy who caused the kid to die was a member in their protest on the street.

People always have different opinions in something like SVL. Some may be misinformed by shit articles (the kid provoked the members by spitting on them). There is not even close enough differing opinions for an open conflict to start among people.

>2m Skini tappaa nistin
>Joo tää on ihan oikein
Korjattu'd

Juu kyllä toi on totta mutta itellä tulee ehkä kaks kertaa kuussa tehtyä tota ja sekin on aina ryyppäämistä nii ei auta isommalla mittakaavalla omaan psyykeen juurikaan. Jos ois pari kertaa viikossa vaan jotain hengailua jonkun kämpällä nii se ois aika jees. Mut vittukun kaikki kaverit asuu suht kaukana ja yliopistoltahan mulla ei ole kavereita koska komeroiduin lukion jälkeen aika lailla.

R.I.P lord of the memes Pekka Auvinen

>Poliisiylijohtaja Kolehmainen kieltäisi uusnatsien tunnukset lailla: ”Lääkkeet taudin mukaan”

>Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen haluaa, että äärijärjestöjen tunnusten käyttö kiellettäisiin lailla. Näin poliisi voisi puuttua uusnatsistisen Suomen vastarintaliikkeen järjestämiin julkisiin tapahtumiin.

hs.fi/kotimaa/a1474258593541

Ne vaan halua sut mukaan jotta on joku jolle nauraa. Tai sitten siksi että niillä on joku lähempänä pohjaa kun ne ite, niin sitten niille tulee verrainnollisesti parempi mieli.
"Ainakaan en oo nyymi".

Mutta äärivasemmistopaskaa jota tulee joka tuutista nykyään ei sensuroida.

Hmm...

Ei oikeita mielipiteitä voi sensuroida

t. kaveriton kakkapylly

>2m mamu tappaa suomalaisen
>Valtamedia ei sano mitään

>2m Skini tappaa suomalaisen
>VALTAMEDIA SEKOAA

>Some may be misinformed by shit articles (the kid provoked the members by spitting on them)
Even if the kid only spat in their vicinity, he was still verbally harassing them. Trying to keep the conversation of why the kid was beat up is inane and pointless - what really matters is whether the kid died from brain trauma caused by falling on the curb after being jump-kicked or by drug overdose after a week of no drugs in the hospital.

>28 year old kid

SVL on järjestäytynyt rikollisryhmä. Se pyrkii oikeudettomasti kumoamaan Suomen valtiosäännön ja saattamaan Suomen vieraan valtion alaiseksi, muun muassa väkivaltaa käyttäen.

Järjestäytyneen rikollisryhmän toimintaan osallistuminen on rikos. Uusia pykäliä ei tarvita, ei ainakaan ennen kuin nykyisiä on kokeiltu. Todisteet kyllä löytyvät näiden pölöpäiden omista julkaisuista.

Natsit ja nistit ovat molemmat paskasakkia jtp

Hommat ne vaan jaksaa inttää

Ja ei eroa mitenkään antifa-järjestöistä, jotka myös kannattavat lain ulkopuolella toimimista ja väkivaltaa.

They are a bunch of cucks who want Finland to be a part of Sweden again

I don't really give much of a fuck about the dude who died

Ja tämähän on fakta jonka Suomen antifa julkisesti myöntää

>varisverkosto.com
>
Varis on koko Suomen kattava verkosto, jonka tavoitteena on tuhota järjestäytynyt fasismi ja poistaa sen yhteiskunnallinen kasvualusta. Vastustamme fasismia kaikissa muodoissaan poliittisesti, ideologisesti ja fyysisesti
>ja fyysisesti

Kelatkaa minkälainen elämä olis jos näyttäis tolta....todella laittaa ajattelemaan

>Se pyrkii oikeudettomasti kumoamaan Suomen valtiosäännön
Vuonna 2000 voimaan astunut perustuslaki on EU:n palkkaamien maanpettureiden kirjoittama kapitulaatiosopimus, jossa Suomen itsenäisyys lakkautettiin ja Suomi siirrettiin EU:n lääniksi.
Ei kenenkään isänmaallisen ihmisen tarvitse noudattaa EU lakia, jota nykyään Suomen laiksi kutsutaan.

Kansa äänesti sen puolesta, eli ihan oma syy

Ootteko muutten huomannu, kun ton uusnatsin tekojen ylistys ja hommat on nousussa /mämmi/ssä niin animen ja homoilun postaus on laskussa?

Implikoi ettei ne oo samat tyypit postailemassa molempia

>anime ja homoilu
>ei sama asia
t. animehomo

En kannatakkaan demokratiaa.
Suurin osa ihmisistä on hyviä tyyppejä, mutta ei tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä ole aikaa tutustua politiikan ja talouden monimutkaisuuteen. Sen lisäksi media ja poliitikot ihan systemaattisesti aivopesevät ja manipuloivat heitä äänestämään kansan edun vastaisesti.

Todella pistää sinut miettimään

Kansa vaatii, että seuraava /mämmi on uusnatsipainos.

iltalehti.fi/uutiset/201609200132342_uu.shtml

Jumankauta

Miten ois vanha kunnon wikipedia?
3 vartin viinapullo + bensaa + öljyä + tervaa + jotain muuta palavaa jos haluaa + bensassa uitettu rätti/myrskytikkuja = väline jolla kärvättiin monia tankkeja Talvi- ja Jatkosodassa.

oispa koulu hieroja tyty yde

En pidä natseista, mutta en myöskään pidä valtamedian silmittömästä valehtelusta ja liioittelusta mitä todennäköisesti tullaan käyttämään jonkin uuden sananvapautta rajoittavan lain oikeuttajana.

Aika jännä muuten että on muija...
Onko koskaan missään kukaan nainen tehnyt kouluammuntaa? Ei tuu mieleen yhtään vaikka muistan yli kymmenen eri kouluhierontaa suomesta ja jenkeistä.

Tai sitten tämäkin on vaan jotain huomiohuorausta. Osti puukon ja pisti Demin keskustelupalstalle uhkauksia jotta saisi huomiota.

pierasin nyrkkiin

Eikä
Jotenkin tuntuu et syytä olis uskoa tän olevan aito. En usko et 45v. vanhempi konstaapeli ihan heti uskoo et 25v. NEET tyty suunnittelee kostoa maailmaa kohtaan.

Ainakaan omassa muistissa ei ole naisten tekemiä joukkosurmia ainakaan ampumalla.

lol apua mihin ihmiskunta on menossa

t. PS

I long to travel to Finland and drink a beer

On.

Onko tää se vassari paska joka kuoli?
static.ylilauta.org/files/mg/orig/gmgp73oy/Jimi Karttunen - Poliisit S03E11.mp4

”Maahanmuuttokriitikkona” tunnettu Jussi Halla-aho on jälleen osoittanut, että perussuomalaisten ”isänmaallisuudella” ei ole mitään tekemistä kansallismielisyyden kanssa. Facebook-päivityksessään Halla-aho ottaa voimakkaasti kantaa TTIP-vapaakauppasopimuksen puolesta.
Halla-ahon mukaan ”TTIP on hyvä asia eurooppalaisille vientiyrityksille ja eurooppalaiselle kuluttajalle”. Äänestämällä vapaakauppasopimuken puolesta Halla-aho vakuuttaa toimivansa Suomen ja suomalaisten yhteisen edun puolesta.
Viestinsä lopuksi Halla-aho leimaa nationalistisen talouspolitiikan kannattajat vihervasemmistolaisiksi piipertäjiksi. Perussuomalaiset on viime vuosina lipunut yhä kauemmas alkuperäisistä lupauksistaan, kuten EU- ja Nato-vastaisuudesta sekä suomalaisen yrittäjän puolustamisesta. Puolue ei kuitenkaan uskalla ottaa vastuuta petoksestaan vaan syyttää nyt pettyneitä äänestäjiään kommunisteiksi.

Halla-ahon kanta vapaakauppasopimukseen myötäilee puolueen virallista linjaa. Keväällä 2014 puolue julkaisi kannanottonsa ”Vapaakaupalla puhtia talouskasvuun”. Kansanedustaja Kaj Turusen allekirjoittamassa tekstissä valehdellaan äänestäjille päin naamaa: ”Vaikka TTIP hyödyttää osapuolia molemmin puolen Atlanttia, se on erityisen tärkeä EU:n jäsenmaille.”
Puolueen logiikka on lapsellinen ja suorastaan hämmentävän sinisilmäinen: purkamalla kansainvälisen kaupan esteet luodaan suomalaisille yrityksille edellytyksiä lisätä vientiä.
Perussuomalaiset on kuitenkin unohtanut pienen ikävän yksityiskohdan: yritykset ja valtiot eivät ponnista globaaleille markkinoille samalta lähtöviivalta. Esteet tullaan purkamaan myös amerikkalaisilta megayrityksiltä ja niiden rahoittajilta. Suursijoittajat tulevat syömään suomalaiset kilpailijansa suupaloina.
Kannattamalla vapaakauppaa perussuomalaiset kannattavat suomalaisen yrittäjyyden ja tuotannon uhraamista monikansallisten suuryhtiöiden alttarilla.

>Anime lähtee mämmistä hommapostaamalla.

TTIP on vapaakauppasopimus, joka toteutuessaan antaisi monikansallisille yrityksille rajattomat toimintavaltuudet Suomessa. Mikäli valtio yrittäisi suojella paikallista yrittäjyyttä tai luonnonvaroja, voisivat yritykset haastaa valtion oikeuteen yksityisessä tuomioistuimessa. Suursijoittajien ylivalta kasvaisi räjähdysmäisesti ja valtioiden itsenäinen lainsäädäntö menettäisi merkityksensä. Yrittäjien lisäksi myös kuluttajien, palkansaajien ja ympäristön etujen suojelu kävisi valtiolle mahdottomaksi.
Vapaakauppakehitys johtaa peruspalveluiden yksityistämiseen. Puntarissa suursijoittajien voitontavoittelu painaisi huomattavasti enemmän kuin kansalaisten oikeus esimerkiksi laadukkaaseen terveydenhuoltoon tai koulutukseen.
TTIP-sopimusta ovat lobanneet erityisellä innolla geenimanipuloitua ruokaa tuottavat maatalous- ja kemikaaliyritykset. Vapaakauppasopimus olisi tappava isku suomalaiselle maataloudelle ja puhtaalle suomalaiselle elintarviketuotannolle.

ja huorasta hakkaamalla
*lyö animehomohuoraa*

Hankala sanoa, jos sais audiota siitä miltä tyyppi kuulostaa niin vois verrata.

Vai oliko niin että noi pidätystilanteet on Poliisissa näyteltyjä?

Eihän tuossa näy edes naama

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

Tappamalla ton sossunistin meidän SVL sankari säästi valtion rahoja varmasti monta miljoonaa.

varisverkosto.com/

Halla-aho on maanpetturi,tuolla sopimuksella tapetaan suomalainen yrittäjäisyys ja sitten kun välimies oikeudenkäynnit astuvat voimaan niin kansa ajetaan rutikuivaan köyhyyden tielle.
jussi halla-aho tekeytyy kansanpuolia ajavaan rooliin ikään kuin elokuvaa tehtäisiin ja (hällä-väliä)jussi puukottaa kansaa selkään tällä teolla.

Kenen asioita sinä jussi ajat?
Kuka maksaa sinulle näistä päätöksistä?
oletko scripta sivuillasi luulotellut suomalaisille että ajattelet heidän hyvinvointia ja varoitellut islamin vaaroista?
onkohan yksi syy jussin (hällä-väliä ahon) maanpetturuuden ulos tulemisella tekemistä nato sopimuksen kanssa?
nytten kun sopimuksella on takuut jussille että kun kansa herää ja asettuu voimakkaaseen vastarintaan niin jussilla onkin nato sotilaat toisesta maasta suojaamassa maanpettureita!

Loppu meni jo vähän liian foliohattuiluksi

>2016
>anti-persu spämmääjä

Ihan kuin sinä vihaisit suomea, häh.
Taidat tykätä animesta? Ootsä joku nisti, häh?

>>>mvlehti.net

Halla-aho on perus oikeisto-konservatiivi joka kannattaa sekä vapaata markkinataloutta, että isänmaata.
Kansallissosialistisia änkyränatseja on suomessa ehkä pari sataa, eipä paljoa hetkauta heidän mietteensä.

Moi kaikki :3

Selaan Cred Forums, juon high flyeriä ja syön jauhelihaa

Nämä langat taitaa olla nykyään vain suomalaisille lipuille.

Ite oon kissaeläin.

olet kova alpha mies

Hei

Tämä desu senpai, apinat pysyköön ulkona

Vittu mitä saissea saatana

Tämä on elämää.

Ja anime.

Kuka helvetti viittii edes yrittää tätä paskakieltä ymmärtää.

Ootko neekeri

Mitä kuuluu user?


Should I leave?:(

oikeasti laittaa sinut ajattelemaan

Anime on HAUSKAA !!!!!

post lewd brazilian hood gurls

Oikein hyvää kuuluu :3 Entä sinulle brasilialainen ystävä?

Minä kuvassa

suomeksi se on NYYMI eikä mikään vitun user

juuh elikkäs meitsi täs kuvas

Miehikäinen

Neekeri

Yes. Mämmi is under new management.

Syön kertakäyttölautaselta vaikka mulla on astianpesukone.

Rullasin eilen itselleni raakaa kalaa riisin sisään.
Olenko nyt semmoinen weeaboo?

homopostaaminen alko heti kun hommapostaaminen loppu

Rullasitko kalan ja riisin merilevän sisään

Joo. Pois mämmistä.

yle.fi/uutiset/hallitus_myy_valtion_omaisuutta_ja_alentaa_tuloveroja_-_tutki_miten_verosi_kaytetaan/9177497

Mitä mieltä olette vuoden 2017 budjetista?
Yksi hauska poiminta:
>toimeentulotuen menot kasvaneet +150%

Rotat töihin rääh :D

oon homo
*homoilee*

Homo fears the homma?

>minä

>0,02% Tasavallan presidentti
menis vittu TÖIHIN

Rotta = hygieeninen, älykäs ja ovela eläin
Lammas = aivoton kasa villaa

Rullasin ja se oli aika hyvää

SUUKKI AUKI!!!! TÄÄLTÄ TULEE SPERMAPLÄJÄYS KASVOILLE!!!!

Juu ei sitten mitään

*homoilee riemukkaasti*

Varmaan jotain sellasta

minä

Joku nyymi teki aika kattavan postauksen aiemmin että valtio säästi miljoonia sillä kun se nisti delas tossa vähän aikaa sitten. Olisiko siis tähänkin väkivalta ratkaisu?

Hupsista

mvlehti.net/2016/09/20/kuollut-jimi-karttunen-halusi-juutalaiset-uuniin/

Kala ja merenelävät on ihan hirveetä sontaa paitsi katkaravut pitsassa.

Aaaaaa.

Oon homma!
*hommailee*

Homo = homma

Mulla on kaikki animehomo laudat auki
*animehomoilee*

Ei helvetti! don't want to get banned.
youtube.com/watch?v=7raxxqP6DSU

Kiitos hyvää :3 minun ystävani (?)

I like mämmi :3

Mitä vittua nyt. Siis onko toi maailmanparantaja enkeli joka ei halunnut kenellekkään pahaa niin kuin joka vitun lehessä nyt lukee vai ihan jotain muuta.

Oon jo aika confusion.

Frutti di mare on paras pizza jtp

Kimi Räikkönen?

Meil samit paitsi et oon samal TÖISSÄ!!!!!
*animehomoilee töissä*

Kansainvälinen = Smirnoff, jack daniels yms.

Meil samat
*homoili jo äsken*

Kimppahan se

Mitä vittua, natsit on pahoja mutta jutkut uuniin!!1

Vittu mikä paskaläjä narkki tuokin oli, ei tule ikävä

se oli nisti joka huuteli mitä päähän sattui

>toimeentulotuen menot kasvaneet +150%

>leikkaa opiskelijoilta tuet pois
>ei muita tuloja joten ne päätyy suoraan toimeentulotuen piiriin
>toimeentulotuki on enempi kuin opintotuki
Juuh, siellä fiksuillaan ihan urakalla.

>MV

Ei hitto sehän oli ihan hyvä äijä

rip

Elämäm kallu nisti joka sattui kuolemaan oikeaan aikaan

Finlant toes nott laik juu enimoor.
Goes avay.
>:-P
Mämmi is för finlant onli nauv.

Söin oikeestaa just frutti di mare, haluuks nuoleskella homosti mun kaa?

Miehekkään homosti vai naisellisen homosti?

Naiselliset homot ulos /mämmi/stä

Uutta

>MEAN
Haluaan oppia suomea ;(

>mv...
Roskiin.

Ehkä jotain siltä väliltä. Kumpaa vaan haluat.

Omasta mielestä sukupuolia on tasan kolme:
uros, naaras ja eunukki
Jos sukupuolielimet toimii tarkoituksen mukaisesti, niin olet joko uros tai naaras.
Sitä sitten terveestä poikkeavan yhteydessä tarkennetaan vaikkapa termeillä "runkkari" tai "häiriintynyt" tai "hyi minkä näköinen", ja selittyy miksi ei normaalisti esiinny se sukupuoli.

Sitten jos vaikka fursonan nimissä on napattu elimet pois tai hajalle, niin olet sukupuoleton eunukki.

Ei tarvitse kiittä tästä sukupuoliteorian tarkennuksesta.