/norge/

Pul min bæsj opp-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/MYNN13000216/sesong-1/episode-2
twitter.com/AnonBabble

Konteksten på banneret var?

Det gikk fint, gutta. Hun tok det bedre enn forventet. Fortsatt kjipt, men det måtte bare bli sånn.

tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/MYNN13000216/sesong-1/episode-2

En autist som mener det må tvinges frem fordi det har "riktige proposjoner"

Det ser helt mongo ut sdm

brev pen

En uironisk skitten hipsterjode som latet som han hata muslimer som et "prosjekt".

(((Lewin)))

Fy flate for en stygg banner.

Få opp orginal banner vær så snill...

Skal jeg mekke ny tråd?

Apropos autisme, later dere til å slite med endring :^)

Sot dame fra Norge?

Ja

nei. jeg tror hun er amerikaner.

hvis du har et bedre tråstarterbilde så ja

Flott det. Bare slutt å tving frem et banner som ingen vil ha.

Når jeg ser bannerene side om side, må jeg innromme at det gamle minner veldig mye om flagget til Thailand proporsjonsmessig.

Jeg stotter det nye banneret.

Jeg sotter også det nye banneret. Det er proporsjonalt korrekt. Flaggregler er veldig strenge, er dere kanskje ikke patrioter dere? Hater dere Norge? Hater dere kongehuset og fedrelandet?

Tror det er bedre.

Ny EKTE tråd:

Det har dessuten feil farger, for ikke å snakke om: hvorfor i helvete er vertikal og horisontal stripe forskjellig?

Svaret er: fordi det ble laget i hui og hast av en forræder og en landssviker. Mitt, eller deres, om du vil, banner er basert på offisielle retningslinjer for HEX-kodene til det riktige flagget, samt de sanne forholdene brukt på vimpler og flagg, for ikke å nevne alle andre produkter som bruker flagget.

Om skilandslaget hadde kommet med "norgetråden-banner" flagg på beina sine, ville swix fått sparken over natta.

Det er ikke engang riktige farger. Nettbaserte flagg ser aldri riktig ut på fargene. Det orginale banneret ser mye bedre ut

>The red colour shall be PMS 032 U and the blue PMS 281 U in the Pantone system. This approximates to the RGB values #ED2939[6] (red) and #002664[7] (blue).

Knuldegudt ;^)

Men tar du det fysiske flagget ditt og sammenligner, så ser du tydelig at det ekte flagget har en annen rodfarge.

Ganske morosamt kor moderat hogreekstremisme har blitt.

Flotte megmegargument fra ho der asylvennina hans og.

>fysisk flagg
du kan analysere fargene alt du vil. Jeg fulgte retningslinjene

Hvem er hun? Hun var sõt!!

Devon Jade

>Norgetråden @ 312 brev: noen lage ny tråd?

Sure. *lager tråd*

>Norgetråden @ 324 brev: NEI DET ER FEIL IKKE RIKTI FARGE ÆSJ SÅ AUTIST IKKE BRA NÅK

Gildt med desse rodpilla og uredde muslimane då, må seiast.

Men kva er desse "hogreekstreme" nettstadene dei pratar om? Det verkar jo ikkje som om dei har kome så langt som Cred Forums eingong.

Vi er her:

Å, har dere fått tolv forskjellige postere nå? Så hyggelig for dere, da :)