Sverigetråden

Ny regel.
Alltid 2d i strådstarten.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AQGIhAFajlo
youtube.com/watch?v=JRarKetIOLM
en.wikipedia.org/wiki/Sonnō_jōi
fdrpodcasts.com/#/3422/life-as-a-refugee-in-europe-call-in-show-september-19th-2016
youtube.com/watch?v=y6rGGsBOvN4
youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA
svt.se/nyheter/inrikes/s-politiker-vill-ha-tillbaka-en-generosare-flyktingpolitik
youtube.com/watch?v=XP3cMc0Ulqw
twitter.com/sweden/status/777111941613494272
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/.

tar hellre denna än nybögens

Är du en söt cosplayer?

Ny regel
Stryp ts

>dkn datorn inte visar sdkortet hur jag än försöker

kug

Nybögar
nybögar överrallt

Vänta, nu visar den fan det. Men jag kan inte öppna innehållet. Står bara och laddar när jag försöker öppna mappen.

Har du rätt drivrutiner?

>dkn kaffe och choklad
finns det något bättre?

Jag borde ha det. Har fungerat innan. Men problem är bara på min bärbara så antagligen är det väl någon uppdatering som spökar.

>dkn det känns som man redan har löst det här problemet innan

Har tröttnat så extremt mycket på att vara NEET.

>Tjena
>Jag hade tänkt gå fram till dig och fråga om du ville hitta på något medan jag fortfarande var i stallet oftare men jag kom aldrig på nåt vettigt att föreslå.
>Jag har fortfarande inget förslag men skulle du vilja det?


J/N?

jvdk, men vet att jag tröttnar på löneslavslivet också

>är NEET
>får ett arbeta som kommer pågå i 3 månader
>hatar varje dag och längtar tills NEET igen
>2 veckor in i NEET-livet hatar jag det
vad menade hjärnan med detta?

Jag vill böra komvux men min kommun erbjuder inte distanstudier.

ingen bryr sig

Har du bidrag eller nåt?
Jobb suger arsle.

>dkn egen lägenhet
frihet

MEN FÖR I HELVETE BYT UT INGET FÖRSLAG MOT ÖL ELLER FIKA OCH SEDAN KAN DU SLUTA FRÅGA DITT JÄVLA PUNGMONGO MAN BLIR JU TRÖTT ATT DU ALDRIG SKA FATTA ATT VI VILLE BARA HJÄLPA DIG MEN MED DITT JÄVLA GNÄLL SÅ KAN DU GÅ OCH SUGA HÄSTKUK DIN LILLA FITTBULLE

Ja det låter bra.
Kan du hålla käften om det nu

Förresten misstänker jag att du bara är kloanon som gycklar om hela hästgrejen så sluta ta upp detta nu om och om igen

Det finns alltid nån som har så tråkigt att de vill försöka ge råd.

>vilja ha en hästtjej
hästtjejer är alltid underliga

Kan du göra oanständiga saker när du vill nu?

Är det då nån poäng i att ha kvar delen om hur jag hade tänkt fråga henne i verkligheten men inte kom på nåt?

N. Värsta monologen ju, risk för spagettispill. Konversationer sker lite i taget, som att kasta boll.
>Hej
>Hejsan!
>Öh, jo... Alltså, skulle du vilja hitta på någon till helgen?
> Eeem.. Jaah, jo. När/vad då hade du tänkt?
> Vet inte än.
> Heh...
> Heh...
> *knular*

hehe mhm
ska måla väggarna med min smegma

>svenska """män"""
Gå dit då om de inte har distanskurser

>> Heh...
>> Heh...
>> *knular*
funkar inte så senpai

Kek okej nu är det ju uppenbart att du bara gycklar. Varför hittar du på alla dessa historier mann1? Har du tråkigt?

>/r9k/
RAAAAUUUS!

...

De är dock trånga

Ja, kommer säkerligen tröttna på löneslavslivet när jag väl får ett jobb. Såvida det inte är ett jobb som jag faktiskt tycker om, vilket är tveksamt. Är bara jävligt tröttsamt att sitta vid datorn hela dagarna medan alla andra jobbar, tjänar pengar och har flyttat hemifrån.
Får ett par tusen i månaden från AF. Bor dock hemma så jag kan spendera de pengarna hur jag vill.

Ta truckkort och försöka få ett lagerjobb J/N?

Ja, det var det jag var lite orolig för.
Men det kommer vara i text så det finns ingen risk för att misslyckas under monologen men det kan ändå vara skumt med ett långt brev som kommer.
Jag ser henne så sällan nu att det måste bli på ansiktsboken.

>dkn judar är bokstavligen baserade
smartaste folket som har bidragit mest till världen

Det är så här mitt liv är.
Det finns ju en anledning till att jag är 24 och fortfarande okysst oskuld.

börja med att rannsaka din dygnsrytm. Gå upp 08-09. Ta en promenad på 15-30 min, hem och njut av kaffe och frukost och få lite saker gjort. Kan hjälp ens hjärnspöken lite i alla fall.

Bra. Hoppas det fungerar för dig. Om hon spottar dig i ansiktet och sparkar dig på pungen kommer ingen här att orka snacka mer om det.

Har du körkort är det lätt att bli tidningsbud. Då har du ett ganska lätt jobb där du inte behöver prata med folk och när du lärt dig blir du alltid färdig en timme tidigare än du får betalt för.

Hur gammal är du?

Har du eller din mamma lagt till henne på ab?

Jag har ju bara precis brevat så mycket så att situationen är förklarad men det har knappt varit nån diskussion om vad jag skulle kunna skriva och varför de olika sakerna att skriva är bra.
Nån user som säger att ett förslag är bra bara för att jag ska sluta breva räknas inte som bekräftelse på att meddelandet är bra.

"Vid foten af en blomsterkulle
på stranden af en skuggad å,
jag såg en vänlig hydda stå,
där frid och kärlek trifvas skulle.
Jag var så glad, jag var så nöjd,
mitt hjärta slog af sällsam fröjd;
ty se — den hyddan var min egen."

"I dörrn jag sedan såg en flicka,
som där, en vinglös ängel, stod
med dräkt af snö, med kind i blod;
hon syntes huldt emot mig nicka.
Jag var så glad, jag var så nöjd,
mitt hjärta slog af sällsam fröjd;
ty vet — den flickan var min maka. "

"Ej länge dock min glädje räckte,
ty floden ryckte hyddan bort,
och mina armar innan kort
mot flickans bild jag fåfängt sträckte.
Säg mig, hvar då den hyddan låg!
Hvem var den flickan, som jag såg?
O allt var endast — uti drömmen."

Morsan hade henne redan på sin vänlista när jag la till henne.

Bra tips favä, har dock inte så mycket som jag behöver få gjort, förutom att kanske städa mitt rum då och då. Tänker alltid att jag ska börja göra något produktivt för att göra något av tiden som NEET, men det blir aldrig av.
Har inte körkort, men det skulle kunna vara något produktivt att spendera min tid på när jag ändå är NEET. Har funderat på tidningsbud/brevbärare, verkar relativt lätt, man får vara aktiv och man behöver inte prata med någon så vitt jag vet. Har dock läst en del på Flashback att folk som jobbat som brevbärare har hatat det på grund av stress och liknande. Verkar dock inte vara så stor efterfrågan av brevbärare eller tidningsbud just nu.
Snart tjugo.

Hur får du pengar från AF??? Jag får ingenting

Kopiera från en romantisk film om det måste vara bra.

...

>har dock inte så mycket som jag behöver få gjort
om du inte känner dig deppig så försök hitta en hobby du kan göra hemma, behöver inte kosta multum. Men att gå upp vid 08 istället för efter 12 kan göra mycket. För då har du både ätit frukost, gått promenad och skitbrevat lite och klockan är bara 10. Hela dagen kvar.

Läs böcker, lös rubiks kub, lös sudokun, sträckkolla någon serie

>dkn fixat jobb åt min neet-kompis
#AutistRäddaren

Eller juderekryteraren, beror på hur man ser det

Jag har varit tidningsbud länge och här är det i alla fall inte stressigt. Blir det mycket att göra får du jobba över med 150% lön.
Brevbärare kanske har det annorlunda.
Tidningsbud är nog lättare att bli eftersom de jobbar på konstiga tider.

detta

gör vad som helst som inte är 4kanalen eller internet

Är hon själv lika beta och autismo som du eller är hon en f1h1 stacy som blir raggad av chad? Har hon ett beta namn som Lisa? Är hon yngre eller äldre än dig? Är hon mer lyckad i livet än dig?

Allt detta påverkar hur stor framgång du kommer ha med en sådan enkel och autistisk utbjudning.

Jag var rätt stolt över dig när du först sa att du skulle kontakta tjejen men nu börjar det bli jävligt pinsamt. Skulle inte säga att ditt planerade meddelande var speciellt bra men det duger, tror att tjejens erfarenhet av dig i verkliga livet, även om den är pytteliten, kommer spela större roll än vad du skriver.

>600x488

Jag ska ju det nån gång men har mycket tid på mig att försöka komma på nåt lite bra att skriva.
Det är för att jag inte kan komma på nåt bättre som jag fortsätter breva.

Deltar i Jobbgaranti för ungdomar, där man kan få upp till 140 kronor om dagen om jag förstått det rätt.
Ska börja med att försöka fixa min dygnsrytm iallafall, måste ändå gå upp vid nio imorgon så det kan vara en bra början. Spenderade större delen av dagarna med att kolla på film när jag var nybliven NEET, men vid det här laget känns i stort sett allt bara tråkigt, och jag är inte motiverad till att göra någonting förutom att börja jobba. Dagarna flyter bara samman.
Hur mycket jobbar du och vad tjänar du?

är det där rudolfanons ollon ska jag heema så hårt!

jag på bilden

Du ser rätt glad ut. Själv är jag manodepressiv.

Hon är ganska tystlåten och kanske beta och jag tror inte att hon festar (för att jag ofta sett henne på stallet tidiga helgmorgonar.
Hon är nån månad äldre, vi är båda 91:or men hon fyllde 25 nyss.
Jag tror att hon tog blev färdig med en utbildning nu i våras men bor fortfarande hos sina föräldrar, jag slutade studierna och bor också hemma.

Hur kan jag göra en mindre autistisk inbjudning.

jvdk

sitter hemma och äter kakor och dricker läsk efter en hård dag i plugget :3

blir lite korv till middag sen

Are the memes about Swedish women true? Will i get some swedish pussy if i'm gonna say i'm foreigner?

Får jag flytta in hos dig?
>dkn kan laga mat och diska samt betala hälften av hyran

När jag var tidningsbud jobbade jag bara en dag i veckan men de ordinarie jobbar 6 dagar i veckan men ca 5 timmar om dagen. Det är väl runt 130-140 med OB.

du kan få en kram om du skulle känna dig bättre av det :(

If you find them, maybe.
It's segregated so the only way you'll even talk to swedish girls is if you talk to club-trash.

>Ska börja med att försöka fixa min dygnsrytm iallafall
bra det user. Du verkar lite deprimerad när du nämner att allt är tråkigt osv. Ta det inte som topp nbög-tips, för är patetisk neet själv. Men att ha en bra dygnsrytm kan göra att man blir lite gladare i alla fall.

Vet precis hur det känns att allt är tråkigt och inget är givande.

Skaffa gymkort och gymma när inga nbögar är där, 08-15. Ta cykeln och cykla till närmaste sjö/hav och vandra i skogen det är topp mys.

Since you have a polish flag I assume that you have pretty white skin.
Swedish women are only interested in colored skin - the darker the better.

>polacker
>vita

Then i'll just paint my skin with nuttella.

Yeah but leave the part where you make them realise you're Polish out, they're attracted to money

Tack för tipsen user! V-vi kommer klara det.

Har hon jobb men inte du eller?

Jag sa inte att de är vita. Jag sa att färgtonen på polacker brukar vara ganska vit.

När såg du en polackneger sist?

Botar den mina kassa gener och min hjärnkemi? Kan ta en ifall ifall.

>Skaffa gymkort och gymma när inga nbögar är där, 08-15. Ta cykeln och cykla till närmaste sjö/hav och vandra i skogen det är topp mys.

DETTA
E
T
T
A

Fysisk träning gör otroligt mycket

t. NEET

yes just go to house parties or out in nightclubs and its easy assuming you look kinda good but atleast dress well

Vet ni nån bra SVENSK minecraft-server för oss nationella motståndsmän?

v-våga tro user, våga tro.

Skriver på kontrakt för bostadsrätt om två timmar. Får jag brudar nu?

Are the memes about polish workers true? Will I get a new outhouse if I'm gonna say I'm stolen polish relics from the deluge?

Skulle ni? :3

We do have some blacks.

Har inte sett animen så antagligen inte. Väldigt söt dock.

Nej jag är en stor man

Japp, tre stycken är på väg till dig. De kommer i brevlådan om 2-3 vardagar.

wetfjord.eu

Inte på mig, men till en user som slurpar på min qk, visst.

Bokstavligen hur?
Ibland måste jag göra typ en sak i veckan som jag inte vill och resten är 100% fritid och jag tycker fortfarande jag inte alltid hinner med allting jag vill.

f1h1

user du är sjuk i huvudet

JAG
HATAR
CSN

LOL det gjorde jag också men sen fick jag en månads jobb som tidningsbud. Hatade varje sekund av skiten och har varit neet sen jag slutade för över en månad sen. Jag har haft det så jävla skönt så det är inte sant.

Why are poles on int so angry and rude all the time?

Mindre autistiskt är att iallafall föreslå NÅGOT att göra, "kanske bara en promenad om inget annat?".

Varför skulle hon kunna hitta på något om inte du? Kan ingen av er hitta på något kan ni ju inte ses fast ni vill. Gör det inte jobbigt för henne redan från starten...

k bry

Don't know.

omfamna degenerationen user! :3

Hur fan pratar man med en tjej så man verkar rolig och intressant?

Varför hatar du mig?

t. CSN-user

Har munnen full med choklad.

för ni arbetar långsamt

Jag tänkte mer att jag är inte särskilt snygg, men bra kropp osv med schyssta kläder och nu bra jobb och en schysst tvåa i ett icke-icke-vitt område. Då kan jag väl äntligen få fitta eller?

aa, drömmer om det ofta ;_; behöver en pv

Man är st sv

Säger roliga och intressanta saker eller har en synligt stor qk.

Inte han men vart bor du user?

Kan du suga av mig medans du är kläd i sånt?

Du behöver en kula i skallen jävla psykfall

Ordar detta brev riktigt fort

Lämnade du in ansökan innan du började utbildningen?

Om du svarar nej så är det du som är problemet

Stockholm

Om 2-3 vardagar.

Kom och försök knullpojke.

Give me her number please

Hej bögäckel om ni inte är pedofiler varför kallar ni varandra för "söt pojke"? Skulle en normalsexuell kille kalla tjejer för "söt flicka" så hade det varit peddovarning. När gubbar raggar på småflickor utanför skolgården är det vidrigt men när böggubbar raggar på pojkar utanför ungdomscentralen så är det kärlek och fint.

CSN ha lika mycket personal året runt, det är bara det att augusti/september så är det typ 500% fler som söker studiemedel än resten av året. Men visst, vill du betala för att vi anställer 1000 pers till så kör på.

k-kanske

jag har aldrig tillfredsställt någon annan än mig själv dock och jag vet inte om jag är söt i sån klädsel

Question for swedes

I saw quite a bit of swedish girls name Maja

are they just former Yugos and their children or is it a popular Swedish name as well ?

detta

Varför är pedofili tillåtet på barn över 15? Man är ju inte vuxen förrän 18.

Du bör vara försiktig med tystlåtna hästtjejer som bor hemma vid 25. Min syster är ett gott exempel.

ja det gjorde jag, men hur är jag problemet för det?

jaha, trodde de anställde några slavar i augusti och september som fick jobba med ansökningar.

Men hur kan vi NUVARANDE ÅR inte ha ett automatiskt system?

It's a decently common name outside of yugos.

Det är bara autistiska trådbögar som säger sö po.

t. Bög

>oironiskt vara cuckokrat

Ingen normalsexuell kille skulle kalla en tjej för en söt flicka för de är inte sexistiska svin som du som förtrycker kvinnor! ALLA KVINNOR ÄR SÖTA.

It's a variant of Maya or May I guess

Kan ni hentera det?

Men vad fan haha

>Men hur kan vi NUVARANDE ÅR inte ha ett automatiskt system?

Det har vi. Om du inte har skrivit in någon egen text så ska det behandlas automatiskt

rostbiffen filmade själv och skickade som hämnd till sitt ex

får skylla sig själv om ex:et sprider det vidare

Vet inte. Hade inte tänkt så mycket på det där med att ta bilder, men nu när du säger det... Kan ju vara rätt kul att återuppleva de bästa stunderna ;)

>antyder att arga curlade pojkar har respekt för någon

är det autistiskt att fråga personalen att rekommendera en kläder?

Mhm, thanks, I didn't expect it to be honest.

I mean I know it's not unusual for nations to change the name a little and adopt it as their own, but this is literally the same, pronounced the same way as well, which is surprising considering we didn't have that much contact together. Well until the 90s.

sö po hänvisar ju bara till en kille med starkt feminina drag.

jag menar hur svårt är det att begripa?

nej

>inte är era
hmmm

Är det inte deras jobb?

hur kan det då ta 4 veckor att få ett beslut? kvääääääääää

På riktigt?
Man ser ju ganska fort några brister i den planen.

Ledsen mann1, bor i Kungsbacka

Jag älskar köttbullar

så homosexuella män attraheras till FEMININITET, men bara när det gäller unga killar

där ser man

hur kan detta inte vara en sexuell avart??

Skulle du knulla en robot?

schack matt ateister

Mentalt sjuka gör det.

Vanliga friska bögar gillar maskulina män. Psykfall som hänger på Cred Forums vill ha flickiga, söndertrasade pojkar.

kan jag ringa och tjata på er att snabba på med beslut för just min ansökan? kommer svälta och dö om jag inte får pengar snart

Borde fan vara olagligt för banker att skicka reklam som ser ut som deras vanliga jävla brev.
Enda anledningen till varför jag öppnar deras brev är för att jag tror det är någon form av räkning eller viktig info och så är det bara spam.

Nej fy fan.

Jo jag har jobb, det är bara 30 timmar i veckan och låg nivå så om hon jobbar tjänar hon troligen mer.
Eftersom hon har häst har hon nog så mycket större kostnader att jag har mer pengar ändå.
Jag vet inte vad hon gör nu men jag är ganska säker på att hon antingen jobbar eller studerar vidare.

Läs Kafkas Processen under tiden och begrunda att utan byråkratin hade detta mästerverk aldrig skrivits.

Ja det vore kanske bra.
Min poäng med det meddelandet var bara att fråga henne om hon ville nåt och så svarade hon bara på om hon ville nåt med mig och aktiviteten spelade ingen roll i beslutet. Sen om hon svarade ja hade jag säkert lättare kunnat gissa fram nåt och fråga om det lät bra, vi kunde i alla fall säkert komma på nåt tillsammans.

mm gu va duktig du är user #bögarförintade

asså fyfan va gött killar

vad jag inte skulle göra för att vara 10 år igen

lika mycket sexuell avart som fotfetischism skulle vara

du kan gå ut i skogen och äta chips idag om du så vill

>låter potatisnegergäng härja fritt utan att lyfta ett finger
>kastar halva styrkan på skolkande horungar

PRIORITERINGAR

redo du är, unga stallanon

fy fan vad jag hatar svensk byråkrati. Degenererade jävla stat som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och chefernas jävla "lycka" vilket innebär hyckleri eller varför inte förskingring var statliga medel. Jag gillar faktiskt den fria marknaden för de sållar bort samhällets avskum, invandrarna, från samhället. HELL FUCKING PRIVATISERING

Någon i tråden som har erfarenhet av PUA?

why is sweden so much better than denmark?

we aren't

If you think Sweden is better it might be something to do with that we have a much more developed redneck culture since we have so much rural land.
Also you might prefer our nature, i like both.

Ja, men dina snyfthistorier gör inte att det går fortare. Ställ in dig i ledet och sluta planera ditt liv så jävla dåligt.

i'm going to apply to Lund and Stockholm

>dkn ens friktionsskador på qkn har läkt
Ikväll så jävlar.

klä dig riktigt tuff, som hög test alfa man

sen går du upp till tjejen och neggar henne (förolämpa hennes utseende/kläder/umgänge osv)

stå ut mot hennes skittest och fortsätt spela henne

sen får du henens fitta som en storkukad alfaman eftersom hon vet att hon inte kan få en bättre man

det där är spelet

rekommenderar att du cruisar 500g trenbolon och styrketränar minst 2 år innan

>sverige
>mer vt än danmark
hur menade user här?

dkn man äter kebab

>dkn man äter kebabpizza

If you're a qt girl you can live with me

t. Lund

Margrethe II of Denmark receives spankings from Elizabth II of England on a regular basis. This is not free of charge for Denmark, in return they must run Englands's (USA's) dirty errands. Also polse og tuborg.

d ö d
ö
d

t r å d
r
å
d

DEN HÄR KILLEN MÅSTE STOPPAS

youtube.com/watch?v=AQGIhAFajlo
youtube.com/watch?v=JRarKetIOLM

Just different cultures

Danes are more lazy and content. Swedes have loftier aims and try harder to have a better society, for better or worse

>dkn Cred Forums kallar mig för rudolfkuken.
kommer jag bli bannad nu btw?

Usch vilken ful kuk.

VGH

äckel

kommer sakna er så mycket kompisar, men kunde inte låta bli!

farväl!

Undrar vafan jag ska göra med alla jävla pengar jag har, har redan allt jag har.

En resa till Japan på obestämd tid?

jag är så ledsen. det var inte meningen.

Har redan allt jag vill ha*

>har redan allt jag har

Tror inte att du är unik på den punkten

ja och hitta en söt japanska.

Ruotsi

...

mmm och få lite elliots

bra idé där

Finland

asiater har inget problem med att abortera barn efter kön. varför inte abortera bort pojkfostren?

Vänner, vad tror ni det skulle kosta att starta upp företaget manglobe igen?

Hei

Är det håriga utlänningar på bilden?

>du måste dö för att du har kuk
vad passande

är min kuk äcklig Cred Forums?

Ses till jul!

MÖH RYSSEN

bra kuk

i kina aborterar man ju flickor pga deras kön. det är väl bara att göra samma sak i sverige. eller köra på ivf-spåret och beställa kön på barnet.
måste ha något tvångssyndrom. kommer saknar er så himla mycket!

Ja, äckliga jävla Européer och jänkare.

en.wikipedia.org/wiki/Sonnō_jōi

wt skulle kunna heema hela stockholm 1:10000

önskar att jag hade en blek kuk med rosa ollon som den i bakgrunden. är vit annars men kuken och pungen är mörk. man kallade mig för negerkuken när jag var i tonåren.

Vi borde vara vänner med ryssland favä

Inte allierade men vänner iaf

fuck you

Ni vitingar är allt för roliga.

>recessiva gener
>mindre atletiska
>mindre muskler
>högre kroppsfett
>färre snabba muskelfibrer
>svagare slag
>svagare haka
>lägre tolerans för smärta
>lägre aggression
>blir alltid hanrejade av svarta män i sovrummet
>rasblandning är synonymt med svart dominans
>vita betalar välfärd till svarta så som en förslavad befolkning betalar tribut till sina erövrare
>är en evolutionär återvändsgränd och blir sakta men säkert ersatta av svarta

Lugn nu Pekka

Finland är vår eviga allierade och det kommer aldrig förändras

Tur att vi har 2D :3

Well we all love our Majas

inte många rätt där.

t. jonas 23

Fast de flesta negrer jag har sett är antingen smala som fan eller lönnfeta.

livet är r1 tråkigt ändå

Det är normalt, tror det beror på att det finns mer hud där med den är sammandragen. Din kuk är mycket normal, blev faktiskt besviken på hur lik den är min. Trodde att min hade något extra.

ingen bryr sig

Som tur har jag en söt pv :3

Inte hälsosamt att leva i förnekelse, kära vitingar.

Tjänare grabbs, vad har ni hittat på idag?

2D är sannerligen universums mirakel.
Ibland så, men det finns bra myckt med. Har man tråkigt kan man alltid hitta på något, även något litet är ganska kul om det är nytt favä.

*rap*

Jag har personligen absolut ingenting emot att sverige blir mindre homogent. Jag har själv sett många svarta/andra icke-vita som vuxit upp här som är precis lika vettiga som vita svenskar.

Tycker det är bara trevligt med lite omväxling.

varför inte breva en bild på din kuk så vi kan jämföra? vi skulle kunna skapa en klubb för anons med mörka kukar.

Vad har Stockholm med resten av Sverige att göra? Den staden hyser runt 90% av Sveriges vänstertomtar.

jag vill dööööö jag vill avlidaaaaaaaaaa jag vill inte leeeeeevaaaaa meeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr

d
u mst tibsk

jag är svart och jag är emot allt detta. Vad är det för fel på dig mann1?

snälla dö inte

*hänger dig*

Du kan få vara med i vårt nya land. Så länge du vet din plats.

vaaaaddd stoooopppppaarr diiiiigggg ffaavvääää

Ruotsi

>detta var minst 6 år sedan
6 år av invandring. 170 000 år 2015. flytta till en stuga i finland? J/N

Fyfan vad jag vill bli rik. Helt galet att bo kvar i det här jävla sosselandet om man har något som helst driv i kroppen och lite hjärna på det. Pengar kommer lösa ALLA mina problem.

>plastikkirurgi - check
>snygga kläder - check
>rolig och intressant livsstil - check
>tjejer - check

för läskigt att ta livet av sig själv

Jag är ingen slampa, slampa!

Varför bo i Finland? Ser ingen anledning att bo i nordeuropa om det går att bo någon annanstans, bara kallt och dant.

Finland

Jag har mer inställningen att gilla läget. Att försöka slåss mot en utveckling som inte kan stoppas är ett meningslöst slöseri med energi.

Sen har jag rent faktiskt träffat många riktigt trevliga invandrare. Ryssar, iranier, irakier, bosnier, allt sånt.

Men lilla älskling
Skulle vilja ge sig en lång hårt kram favä

detta så jävla hårt. Endast idioter som tror att pengar inte ger lycka

u jelly? u jelly.

fdrpodcasts.com/#/3422/life-as-a-refugee-in-europe-call-in-show-september-19th-2016

Lyssna. Molyneux talar med en amerikan som jobbat på svenskt hvb-hem.

>dkn akademiskt efterbliven
>runt 85-90 iq
>ingen utbildning
>skolat flera år från grundskolan och sedan hoppat av gymnasiet
>permavirgin NEET
BARA FUUUCKING DÖDA MIGGGG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

skolkat*
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>tjejen pratar om att träna för hon vill ha mer smäckra lår och tajtare rumpa
>tycker det vore asbra men säger emot av ren princip för då kommer hon tvinga mig träna också, jag bara vet det
Det gäller att lära sig deras tricks.

Bokstavligt talat jag.

>inte vilja ha en fv med stora lår som hon kan klämma dig med
VGH

Varför skulle det inte kunna stoppas? Ärlig fråga för det är hur lätt som helst

Och jag känner också uppenbarligen invandrare som är jätteschyssta. Vad är din poäng?

(du)

>betydligt över genomsnittet i IQ, internet-test sätter mig generellt på 130-135
>pluggar teknisk fysik i Lund med 5:or i nästan allt
>har inte ens slitit för de betygen
>aldrig varit NEET, arbetat varje sommar
>mål och ambitioner att ta mig ifrån Sverige

Haha

>internet test

Någon som vill bli full med mig? Trött på att supa själv.

>sover 18 timmar
>känner mig inte lika febrig och förjävlig längre
tack kropp1

...

Wow du har fan inget hopp mann1. Rekomenderar militären eller främlingslegionen

>vara inte bara tjock, utan dum i huvudet också
Ta livet av dig.

om man ändå hade en pistol

>dkn man anser sig vara humanist och hela köret, men
>så fort man är i en folksamling några längre stunder börjar de gå en på nerverna något alldeles satans
Finns fan någon som borde ha på käften överallt.
Är det vanligt att tycka om sina medmänniskor mer i teorin än i praktiken tror ni?

imorgon

Du har 2d iallafall!!

Jag orkar inte träna favä

Jag kan bli full

>Inte vara vapenägare

Det finns bättre sätt att begå livet av sig.

j

kan inte se på 2D eller läsa skiten något mer, blir bara arg och frustrerad
jag skulle aldrig ha fötts jävla hor liv fittaaaaaaaaaaaaaa

Ja, saker låter lätt bra på papper men sen i verkligheten är allt mer komplext.

Med mig?

Du har fina siffror iallafall!

Jag har enkoderat Rick Astleys låt "Never gonna give You up" till DVD, någon som vill ha ISOn?

Aa visst

I tråden alltså

Hur har du då tänkt dig att det ska bli en redig karl av dig?

Du kan fortfarande bli konstnär, musiker, hamsteruppfödare och butiksarbetare. Du njuter av god mat och att dra i snoppen eller hur?

>vill inte ha en snygg fv
>vill inte bli en man

Hoppas att hon knullar Mdongo vid sidan.

>bara begå sitt eget liv

>auts fetton i tråden har fv
>jag har inte

Pentobarbital är ett smärtfritt sätt. Om du av någon anledning inte kan få tag i det så är hängning från en hyffsat hög höjd smärtfritt också. Om du hoppar så separeras din ryggrad och du blir medvetslös, och dör inom en halvtimme.

Öhh jag vet inte. Måste vårda ölkaggen för fan.

Hon är redan snygg så... Visst, hade väl varit bra med en roligare rumpa.

Att vara schysst och omtänksam räcker långt user!

Du kanske är otrevlig som människa

Precis som alla andra vänstermänniskor och högerglobalister som propagerar för massinvandringen men inte själva vill bo i orten utan bor i segregerade rika vita områden.

Jag rekomenderar att du byter politisk åsikt

>dkn ingen fv som är på väg hem från träningen till min barbariska köttfärsås med whiskey

>Att vara schysst och omtänksam räcker långt user!
Men kom ihåg att det är KVINNOR vi pratar om.

Fan väntar du på?

Köp idominsalva först bara, annars får din bästa vän skavsår.

>ooga dooga give me asylum

Det funkar för mig

>3 terminer kvar till md, handledare uppmanar mig att söka phd också redan nu
>medlem i mensa
>10/10 flickvän som också är läkarstudent
>väldigt omtyckt av min omgivning, socialt skicklig och kan få de flesta tjejer på fall

heh

>Du kan fortfarande bli konstnär, musiker, hamsteruppfödare och butiksarbetare. Du njuter av god mat och att dra i snoppen eller hur?
nej vill inte bli något, jag njuter av bokstavligen inget, jag har alltid varit med veten att jag är en undermänniska men än så har jag inte vågat ta livet av mig

Sossar är fulla av skit.

är du juggen?

Ganska fantastiskt att en så ung människa blivit minister ändå.
Nu får ni se till att han går klart högstadiet och får en trygg uppväxt.

ja favä

Ja du. Är väl bara att minnas hur det var med striktare migrationspolitik, rent av omöjligt pga. konventioner, avtal och mänskliga rättigheter, hur andra eu-länder kom undan var ett mysterium och signalpolitik funkade avsolut inte och var av tidigare nämda skäl också omöjligt. För att inte nämna att allt sådant var facismnazism.

De säger att det inte går, men de vill bara få dig att tro att det är en hopplös dröm. Det finns alltid hopp.

Oj förlåt, jag glömde jagjagen.

fy fan vad jag hatar dig

Skål!

Skål!
Vad dricker du?

AIDS kan botas med husmanskost!

har jag gjort dig något?

Norrlands guld, du?

>dkn man aldrig kommer vara en vanlig, självsäker jugge som studerar till läkare, är troende, och har en har en kär svensk fv som man har befruktat tre gånger, och vars fertilitet man förstört genom att övertala henne att utföra abort varje gång

ja

>dricka vatten

Orka laga mat när man är sjuk faväv, det blev hemkörd azteka istället

Tack user som tipsade mig om azteka för typ ett år sedan?

Jag på bilden.

Är bokstavligen en liten flicka, jag kommer bli full hursomhelst.

Carlsberg

t. Också skit

En gång åt jag 2 kilo tomtar.

Aja då håller du gycklet igång iaf.

är du fö fe?

Hm, tror du vill du pga dålig självkänsla precis som jag. Jag har 120 IQ men är ful, 25-30 år och varit neet hela livet. Uppväxt med en ensamstående neet-morsa som jag hatar, nu blir jag likadan.

Ingen vill ha mig, finns alltid någon som platsar bättre. Lever bara för min passiva aggression mot nbögsamhället. Ska suga ut det så mycket som jag orkar. Kanske börjar plugga snart, även om jag lyckas så VET jag att jag kommer ta mitt liv. Kan inte visa min avsky för välden på annat sätt...

Men, så länge man lever kan man ändras. Att sitta mellan liv och död, ignorant om tidens gång utan att ha kul... Det är masochistiskt.

ursäkta men vad pratar du om?

>dkn inga stamceller

Ping alla anons som vill dö men inte vågar göra det nödvändiga. Livet är bara en del av "din" existens. Döden är inget att frukta. Det är en obeskrivlig frihet.

youtube.com/watch?v=y6rGGsBOvN4

Jag hoppas du inte käkade dom råa. Man kan bli sjuk av råa tomtar

Skönt att höra att det finns folk i tråden som faktiskt åstadkommer saker i sina liv.

du är stayhardjuggen
du är juggen som skulle avstå från onani under den ortodoxa fastan trots att du knullar din fv
>du är juggen som pluggar till läkare

youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA

Är Joe Biden en barnrumpknullare?

syftade på att norrlands guld smakar smaksatt vatten, inte styrkan.

du vet inte din egen ålder?

jo men det är andra bullar om du ska faktiskt ta ditt liv på något vis

Jahaja
Tycker det är rätt gott men smaken är som baken antar jag

>Han lämnar efter sig elva barn han fått med tio kvinnor.

AHAHAHAHAHAHAAA

Du vet att jag ville vara lite diffus, bredda sökningen som krävs för någon som skulle kunna slå ihop alla uppgifter och peka ut mig. Men helt ärligt så måste jag räkna efter ibland... Födelsedagar och helger har jag inte firat på några år nu.

>när vietnameser försöker sig på engelska
kan inte höra ett skit

Jag på bilden.

Hur ser man såhär Chaddig ut?

...

Ja.

Vi måste ha en Jennyupplaga!

Lyft.

Jag önskar att människor kunde ändra sina prioriteringar om jag bara försökte leva och bli glad. Det fungerar inte eftersom livet INTE bara är en del av "min" existens. När jag tar mitt liv så hoppas jag ändå på att resten av allt som är också "blir svart".

Amatör.

>svt.se/nyheter/inrikes/s-politiker-vill-ha-tillbaka-en-generosare-flyktingpolitik
Vad i helvete är dessa människors problem?

Vilken jävla lirare.

Jag på bilden.

...

Det vi har nu är väl ett tillfälligt uppehåll typ? Så återgår vi om några år när det lugnat ner sig i världen

>– Jag tror att vi skulle kunna klara av att ta emot 163.000 flyktingar till Sverige en gång till, vi bevisade faktiskt att vi kunde göra det säger hon.

sossar är psyksjuka

>180-185 cm
>bra hårlinje
>fin haklinje
>vältränad
>social
>extrovert
>blå ögon
>skäggväxt
>rik
>bra utbildning

Var försiktig med vad du önskar osv

D E R B Y

Se på henne gå!

Blandad panik i såsseriet.

Civilministern muckade debatt med Jimmie.
ansiktbsoken.com/jimmieakesson/videos/10154607458146108/

Nästa vecka brakar de ihop i Bromölla.

ledsen för sent svar. var å käkade

>rent av omöjligt pga. konventioner, avtal och mänskliga rättigheter,
Precis! och vad händer om vi bryter dem?
juste absolut ingenting. precis som med Danmark som nu stoppas all asylinvandring. ingenting händer dem för FN kan inte bestraffa

>hur andra eu-länder kom undan var ett mysterium
precis och återigen eftersom att det inte finns något sätt att tvinga dem eller oss att ta emot folk är det lätt att vägra. Tyvärr är Svenska folket så jävla dumma Sverige ändå tog emot """flyktingar"""

>dkn jag har en figur av henne som sitter på monitorns fot och tittar på mig
:3

Hur har NMR tänkt ta över Sverige? Infiltrera polis eller militär? De kan ju knappast göra det med några huliganer. Eller tror de faktiskt att Sverige kommer kollapsa och bli en anarki där de kan ta makten?

spelar ingen roll längra. SD har fy fan 25% av rösterna. Denna politik kommer inte genomföras
Lövfen drömmer bara

Hej SÄPO :^)

>dkn bor i Bromölla

hehe mm, ni har säkert en hemligstämplad plan inlåst någonstans

>Hur har NMR tänkt ta över Sverige
klippa sönder varje ort såklart

Stick Sheldon
Ja!

Öh med stora muskler såklart.

Jag ska försöka skapa en sådan upplaga när den här når bildgränsen eller sida 10.

skrattade som fan åt cowboylåten de spelade i slutet. Jimpan har humor i alla fal

Fy fan vad jag hatar flott. Degenererade jävla vätska som bara stänker och kladdar ner. Det enda de bryr sig om är att göra det stökigt i min lägenhet, vilket innebär att flotta ned mitt tangentbord eller varför inte en resa ned på golvet. Jag gillar faktiskt diskmedel för det rensar bort kökets avskum, flottet, från spisen. HELL FUCKING AJAX

>Eller tror de faktiskt att Sverige kommer kollapsa och bli en anarki där de kan ta makten?
Även de enskillda spillrorna av ett kollapsat Sverige skulle vara på tok för starka för ett gäng klibbkrigare att ta makten över.

när tar svenska män masssjälvmord?

>Alltid 2d i strådstarten.
Till gaskammaren

youtube.com/watch?v=XP3cMc0Ulqw
>polisen har ett brottsförebyggande och trygghetsskapande uppdrag.
>vi ska se till att skapa trygghet i samhället.
>om vi konsekvent går ut med att en viss typ av människor begår ett visst typ av brott. Då skapar vi otrygghet.
KANSKE FÖR DET ÄR EN VISS GRUPP MÄNNISKOR SOM BEGÅR VÅLDTÄKTER.

Svennarna ska bara hålla käft och betala, Sverige är invandrarnas land nu

>detta stjärtspränger /svt/-nassen

3:30

Det säger ju sig självt att om de gör det så leder det till ökade motsättningar och osäkerhet i samhället

Precis tvärt om vad de vill

HELL FUCKING SVERIGE

twitter.com/sweden/status/777111941613494272

>jew in the bed
Nice banter

Men det gör dig hård som fan, Axel.

Kunde inte bry mig mindre vad folk gör bakom stängda dörrar i sina hem

Varför är alla tonåringar libertarianer?

Låt höra dina argument för mångkultur och rasblandning

låt dem fortsätta med denna dårskap
kollapsen är snart här :^)

Det gör dig arg

Det är en ideologi som tilltalar gymnasieintellektuella pojkar, de är upplysta av sin egen intelligens och ser sig själva som lite bättre än "fåren"

hämg dig

Är du beredd att vaska ditt folk för att göra en okänd människa på internet arg?

vad är problemet med att gå ut med signalement? Om det är som dessa människor i media, polisen och politikerna säger har vi ju inga problem när det gäller etnicitet och brottsbenägenhet så varför skulle en grupp pekas ut enligt honom om man gick ut med signalement? :^)

Absolut. Utan tvekan

>dem
är martina en blatte? vi måste lära henne svenska.

Är hon snygg? Kan jag få hennes nummer?

hon är bara dum

som halva tråden då

Ny tråd

Ny

>trådkriga