Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4PmCb9OiFYQ
youtube.com/watch?v=9lpBHDqsjAw
youtube.com/watch?v=U7mPqycQ0tQ
youtube.com/watch?v=_tAKrCTxdIE
youtube.com/watch?v=Y7O0rBGSqjI
youtube.com/watch?v=pw2WQjqKpVM
youtube.com/watch?v=yPKULHMXLQc
ledarsidorna.se/2016/09/barnaktenskap-som-bistand/
youtube.com/watch?v=YnDzttF9dig
youtube.com/watch?v=VSXg2swBmrY
spridningskollen.se/
youtube.com/watch?v=nwvKa8K_liU
youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA
youtube.com/watch?v=M7w6sejTllM
strawpoll.me/11252165/
youtube.com/watch?v=dv13gl0a-FA
youtube.com/watch?v=iv_hHjEDl8A
youtube.com/watch?v=ZZAD7W3M4zc
youtube.com/watch?v=ugUQpN12n9Q
youtube.com/watch?v=sPLEbAVjiLA
lichess.org/oQS7mULP
the-collection.booru.org/index.php?page=post&s=list&tags=xj6
expressen.se/kvallsposten/jenny-42-lagger-ner-sin-sjal-i-de-aldres-mat/
youtube.com/watch?v=2gm9q8uabTs
youtube.com/watch?v=MNAv50eXPZ8
nsd.se/nyheter/boden/stor-polisinsats-i-boden-10233821.aspx
youtube.com/watch?v=_T8tMk-ZOx8
youtube.com/watch?v=K4811viyarc
independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html
twitter.com/SFWRedditImages

Jag till vänster Sverigelålin till höger! :3

>redan eftermiddag

Jag som precis vaknade. Har bara suttit och gjort aboslut ingenting utöver att gå runt i lägenheten och städat skit som inte behöver städas.

2d är finemang!

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=4PmCb9OiFYQ

youtube.com/watch?v=9lpBHDqsjAw

Riktiga söta tjejer är bättre än tecknade. Att lukta på en tjej som luktar gott det är najs det :3

Kommer ihåg gånger då man varit på dreamhack och det gick förbi några tjejer bakom en och det bara väller över en sån underbar kvinnlig doft. Ett avbrott från misären.

youtube.com/watch?v=U7mPqycQ0tQ

Äggpizza! :3

youtube.com/watch?v=_tAKrCTxdIE

Förstår inte riktigt poängen om jag ska vara ärlig.

>dkn kommer aldrig att få mysa med user och sverigelålin

Man äter den :3

>dkn kommer aldrig få mysa med denna sötbrevare

Du kan mysa med mig user

youtube.com/watch?v=Y7O0rBGSqjI

Det är klart du får vara med!

Vill du också leka med oss? :3

>mysa
jag känner nog dig japanon det kommer inte ta lång tid innan du börjar pilla på min snopp!!

>du kommer aldrig vara en söt flicka som lever ett glatt vardagligt liv där du leker med dina kompisar och hittar på roliga saker och drar ut på spännande äventyr tillsammans

Vet att det är lite fel tillfälle att nämna detta men det vore inte fel att dela ett hus med sverigepolare.

När ska bunkeranon bli klar?

Är alla sötbrevare lika söta som Divi?

>vilja dela hus med massa små flickor
ping farbror blå

Nä, men jag är det.

Det där är inte divi och divi är tjock.

Inte divi

mm

Man tanken av att vara en kukslav i sverigehuset

>user gick på det

Där fick vi dig.

XJ6!

vi kommer fylla din rumpa med så mycket säd att det kommer rinna ur rumpan på dig :3

>dkn han sitter och brevar yaoi hela tiden
>dkn ingen nittoårig sö po pv

Enda killen jag skulle gå bög ivl för.

youtube.com/watch?v=pw2WQjqKpVM

hmmmmm...

...

Han vill bara bli pumpad utav folk med större qk än han, dvs större än 19cm.

Vi söta flickor ska nog se till att han blir rak igen! >:3

är han kukslav så är han kukslav. han ska bara ta all kuk han ser och hålla tyst. han har ingen rätt att bestämma.

Han är rak. Han låtsas vara bög.

...

o-oj vilken söt ....s-s-s-slida!!

haha aa, försök toppa honom då med din lillasnopp xD

anime

/kvenland/

pakkoruotsi

>kvinnoland

youtube.com/watch?v=yPKULHMXLQc
You came to the wrong /kvenbourhood/

>donken klappade en söt hunde i tunnelbanan idag
>donken ingen egen hunde

luktar flickor gott?

Detta.

Blir såklart bara ändå mer förnedrande om en kille med mindre snopp än han dominerar honom.

luktar fisk

Ja. Det beror på förstås. Men rent feromonmässigt så luktar tjejer gott om ens immunförsvar matchar bra, dvs man skulle få stark avkomma.

Jag låg med en rysk tjej och märkte detta. Hon hade en förtjusande kroppslukt.

Jag hatar små snoppar, de är skitäckliga

ledarsidorna.se/2016/09/barnaktenskap-som-bistand/
>dkn vänstern stödjer barnäktenskap för brunisar
>dkn de vill slänga vita män som vill samma sak i fängelset
Inte rättvist

Men hon är ju censurerad!

>dkn ingen stinkande flicka att sniffa

...

är inte feromoner ett jagjag?

Då blir det jobbigt för dig då med andra ord. Du kommer väl rodna ordentligt. Gnissla tänder t om, kanske.

m-men den ser så mjuk ut :3

Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

Det är riktigt jobbigt att ha litet kuk alltså. Jag är medveten om att det i det stora hela är en löjligt obetydlig grej att fastna på, men jag är väl så pass skadad av porren antar jag. Jag tänker ofta på hur skönt det hade varit att bara ha en stor kuk. Det är jobbigt.

>må dåligt av att vara ensam
Tyvärr du har inte autism, du är bara en misslyckad människa

>dkn man inte vågar gå runt i mjukisbyxor för alla kommer skratta

>man det finns folk som går i mjukisar utanför hemmet

>dkn man inte har gudalika krafter
vill bara glida runt på en gata i stan i 500 km i timmen samtidigt som jag är blå, sitter i skräddarställning, har noclip och svävar en meter upp i luften

bland andra saker

youtube.com/watch?v=YnDzttF9dig

youtube.com/watch?v=VSXg2swBmrY

spridningskollen.se/

var redo med din plånbok

>dkn ingen milffv

Aspergers är också autism.

Det är det fina med att vara autistisk, jag har inga problem med att vara ensam. Men visst finns det vissa känslor av att det vore fint med fv. Som förstår mig, såklart.

har de där breven börjat komma ut än?

>tända på gamla använda haggor
Något är fel på dig
Jag vet
t. har det

>han har inte tracksuit 24/7

Tur att man inte använder plebejbay
youtube.com/watch?v=nwvKa8K_liU

Skillnad på tracksuit och mjukisar favä
t. 20% ryss

>>tända på gamla använda haggor
det är inga haggor, är attraktiva mogna kvinnor med fylliga tuttar

>det där jävla mansansiktet
Fyfan fick kväljningar
samt
>fylliga tuttar
lemao

jag bara laddar ner por därifrån.

>dkn nbögar kan inte ens föreställa sig att man kan vara dålig med tjejer utan tror att det är bete

>>fylliga tuttar
>lemao
vad menade böganon med detta?

Rent hypotetiskt - får man lov att gifta sig med en polare bara för ekonomins skull?
Måste man bo tillsammans för att gifta sig?
Måste man vara i en "romantisk" relation?
Är det fortfarande bögigt att suga varandras kukar om man ändå har gift sig?

>pirate ponten

Vem här minns 7 år sedan då den hetaste debatten inte handlade om flyktingar utan om fildelning. Det var ju då som piratepartiet fick 2 stolar i europaparlamentet enbart för att regeringen hotade om ipred.

Mann1, åk till Holland! Där kan du köpa kärlek för en timme.

t. psykfallsanon

Kommer ni ihåg när Sverige var bättre? Nä tänkte väl det. Det var aldrig bättre förr, vi lever i goda tider just nu. Alla har skola, sjukvård,pengar,jobb,utbildning och kan leva loppan på massa annat. Hur kan ni påstå att det var bättre förr?

HEJ BÖGAR HUR MÅR NI?

se följande
youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

skit

Ser exakt samma sakt ut som idag, fast modernare.

NEJ, JÄVLA BÖG.

Nostalgi är väldigt kraftfullt user. Man har en förmåga att glömma det dåliga och komma ihåg det bra (vilket egentligen är väldigt positivt)

T ex med min första och enda relation, saknade henne som satan i åratal. Men för lite sen gick jag tillbaka och läste chattloggar och hon behandlade mig verkligen som skit. Pressade mig som fan och förstod inte vilka problem och begränsningar jag har. Men allt det hade jag totalt glömt utan kom bara ihåg de tider då relationen var bra.

Var är babbarna? Jävla rassefilm som försöker mörka babbarnas 1000 åriga historia av att kasta sten och våldta pensionärer

mmmm på den gamla goda tiden då barnporrinnehav inte var straffbart, homosexuella kastrerades och avfall slängdes på grannens bakgård.

>dkn ingen mammakk att knula på ett hotellrum

>barnporrinnehav inte var straffbart
>homosexuella kastrerades
Så det var bättre förr

>antyder det har blivit sämre
Se följande
youtube.com/watch?v=M7w6sejTllM

shit vilket tråkigt samhälle hade aldrig pallat o bo så faktiskt

>snabbspola för att inte hinna se allt babbedrägg
smart

t. abdullah

t. Ahmed Ahmedsson eller Erika 15 år

Men finns ju inte så många babbedräg. Du förvirrar stockholm med malmö.

>t. oskuld autister i mammas källare

...

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JÄVLA CSN VARFÖR LIGGER DERAS SIDA NERE?

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VARFÖR FATTAR ALDRIG CSN ETT BESLUT FÖR MIG

strawpoll.me/11252165/

sås?

Pontén bör avrättas.

ta ut 200kr från skattekontot j/n?

jag ladda ner sydpark från piratbukten idag är det över?

va?

Abdi?

j

>t. Axel Hanrejen Edgren

>dkn inget gigantisk vandrande tält fv
Varför ens leva?

>t. Abduwali Adan Muse Bilal

Ska nog ta en promenad och fånga några pokemän.

får jag vara med?

Okej, ska vi ta en springtur samtidigt? Vilket level är du förresten?

youtube.com/watch?v=dv13gl0a-FA

>japan som gillar ryssland.jpg
what did she mean by this

Får jag hänga med? Du kanske behöver en qk i munnen.

lvl 25

dd? vilket område bor du i?

Varför har de mer kultur och folkära än svenskar?

mm

>hihi vad roligt vi har user, du borde besöka din kompis Gabriel mer så vi kan umgås i hemlighet
>kom hit och ge mig en kram

23
Göteborg.

Nej, inte just nu. Men du får hänga med ändå.

>Nej, inte just nu. Men du får hänga med ändå.

youtube.com/watch?v=iv_hHjEDl8A

Vilken mysig tråd, får man lägga sig ner och psta ut ett tag och mysa? :3

Aa men ta på dig kläder.

Vill du inte?

Alltså helvete vad jag vill knulla min gamla Japanska lärare

Mjo men vill vara ensam med någon user medans man fångar och sen går till närmaste pub eller käkställe och ha det kul,mysigt och sånt :(((

Suck okej då, visste inte att det var så noga. Blir det här bra?

Hur spelar ni Pokemon Gå? Cyklandes eller gåendes?

Permobil.

Beror på vädret.

betalar en zigenare att traska runt, sen slår jag denne på truten när han kommer tillbaka, och snor tillbaka 20-lappen

Du får väl ge en invit då, fast hon har väl kanske någon hemma vilket gör det otroligt att det går vägen. Annars kan man ju alltid ha en njutbar utekväll och nöja sig med det.

Gå av på samma station och fråga om du kan få hennes anletesbok :^)

jvdk

Hon är redan förlovad, är ingen jävla neger som bryter ner ett förhållande för en snabb fix,

Sen är ju elev och lärar förhållandet för starkt så vi skulle aldrig kunna bli riktiga kompisar endå så, hon beter sig jätte mammigt mot mig

...

>endå
>jätte mammigt

>dkn ingen Tara Strong att klämma på

youtube.com/watch?v=ZZAD7W3M4zc

Hon är redan förlovad, är ingen jävla neger som bryter ner ett förhållande för en snabb fix,

Sen är ju elev och lärar förhållandet för starkt så vi skulle aldrig kunna bli riktiga kompisar ändå så, hon beter sig jättemammigt mot mig

youtube.com/watch?v=ugUQpN12n9Q

bra bild

*bre bild

kom hit och krama mig user :3

>inte träffat pv på nästan EN HEL VECKA
Saknar honom /svt/

Bög?

Nu underskattar hon väl ändå fritidsgårdar ganska grovt.

f-fin

>dkn snart apatisk

t. vit svensk och vältalig men får inga jobb för att medelhavsbåthmed går före och jag anses """""""""""överkvalificerad""""""" med avklarat gymnasium och pågående eftergymnasial utbildning

>detta när folk som vidareutbildar sig krävs ha gjort extrajobb och inte fokus på studierna 100%

BEHÖVER FLER FRITIDSGÅRDAR, SIMHALLAR OCH MER BIDRAG.

Säkert en tjej, du får första tjing på att flirta eftersom du såg henne först ^_^

PRO
T
E
I
N

Pizza = deg och fett/ost annars bara

Nä hoppas det är en bög, då vill jag ha honom, han kan bo hos mig. Då träffar vi varandra varje dag :3

>vad ska vi göra på sängen user? :3

>barn
gri vi

>gamla vidriga kärringar

Helvete måste runka

Spydde precis i min mun.

Är väl fuskisar på henne har jag för mig? Inte för att det spelar någon större roll. Hon bra ut oavsett vilket.

rannsaka er själva. tänk er att ligga och gosa med henne och hennes tuttar hela natten

bra maki?

Rätt jävla bra idé ändå. Frågan är ju dock hur man fånga pokemon medan denna ziggis springer runt och tigger. Man kanske kan fjärrstyra?

PIA VPN. De inkluderar en torrent proxy. Kostar dig 3 ostburgare i månaden för totalt riskfri tankning och det är inte heller fel att ha VPN om man vill söka saker utan att hamna på en lista.

Plockade upp den här smarrigheten från Cred Forums i morse

>jobbar
>tjej från bemanningsföretag på arbetsplatsen
>jobbar tillsammans med henne
>vi kommer bra överens och pratar mycket, hon skrattar mycket
>hon jobbar några minuter övertid för att hjälpa mig bli klar med vad jag sysslade med samtidigt som vi pratar
>"vi skulle kunna fortsätta konversationen om du vill över telefon, om du vill byta nummer?"
>"alltså jag har pojkvän så att du vet"
>"jaha! Okej..... Dååå fortsätter inte konversationen"
>"haha"
Varför?

Läser jag i tidningen om t ex en kille som blivit rånad eller mobbad eller så, så känner jag empati.

Men en kvinna som blivit våldtagen - det skiter jag fullkomligt i.

Jag tycker att kvinnor är horor. Kvinnor bara ljuger och bedrar, de kan bli tillsammans med gamla gubbar för att få pengar, sen är det många kvinnor som också blir upphetsade på tanken av att bli våldtagna, sen när de blivit det så ska det vara så synd om dom.

Sen vill kvinnor alltid ha dom "tuffa" killarna, sen när det slutar med att dom blir misshandlade så ska det vara så syns om slynorna, pyttsan.

Killar tycker jag ser bra ut, är vältränad, och har lätt för att skaffa killpolare.

Men när det gäller kvinnor är det något som skurit sig, kvinnor har totalt noll intresse för mig, och har aldrig haft, hur trevlig jag än är, så märker jag att dom attraheras inte för fem öre för mig. Lägger jag upp en bild på mig på nätet är det inte någon tjej som vill snacka, börjar jag snacka med någon tjej så tröttnar hon efter ett par minuter.

Killpolare kan gå på krogen och fixa hem ett ragg - men för mig går det inte.

Men jag har full förståelse för män som hatar kvinnor, för det gör jag med, jag tycker inte ett dugg synd om kvinnor som råkar illa ut, dom kan rent av fara åt helvete.

youtube.com/watch?v=sPLEbAVjiLA

Animerad av samma snubbe som gjorde De tre vännerna och Jerry.

Skulle du knulla en robot?

Gå och böla på reddit din misslyckade nbög

Haha aa
>VA BA DIG SJÄLV
>Om hon gör närmanden så vill hon knulla!!!
>"nej tack har pojkvän"
Haha aa

Föutsatt vissa anatomiska krav så skulle jag klang klanga ja.

Du är helt enkelt för ful pysen

Er åsikt om Magnus Söderman?

HAN ÄR DET NATIONELLA MOTSTÅNDET

Japp, det är nog det. Akne + ingen skäggväxt + tråkiga bruna ögon

>vi skulle kunna fortsätta konversationen om du vill över telefon, om du vill byta nummer?"
osmidigt favä

>tjej jag jobbar med pratar med mig
>de måste va så att hon vill ha mig

Så en tjej som visar intresse på det viset skulle tappa intresse för att en man ber om hennes nummer på ett "osmidigt" sätt? Alltså herregud ja de får fortsätta leta efter Prince Perfect tills de är 40 och bli sönderknullade av Chad hela vägen dit då om de ska vara så petiga

LOL bitter eller? Hon kommer säkert att snacka skit om dig med dina kollegor nu också lmao

Ja, men hon kommer vara ännu mer bitter när hon är 50 barnlös med kort hår och 10 katter eyyyy lmao

XJ6?

>Så en tjej som visar intresse på det viset
Hon jobba med dig klart hon pratar med dig då autist

>skulle tappa intresse för att en man ber om hennes nummer på ett "osmidigt" sätt?
Hon var aldrig intresserad hon prata med dig för ni är arbetskamrater. Vad din osmidiga kommentar kommer leda till är att dina kollegor som hon berättar det för kommer skratta åt dig

>Alltså herregud ja de får fortsätta leta efter Prince Perfect tills de är 40
Hon hade ju redan pv och gissar att den "Chad" är hundra gånger bättre människa än ditt bittra autistiska anus

hon kommer iallafall inte vara 50 år och oskuld som du lmao

Tråden är dålig. Brevarna är dåliga.

>arbetslösa fattar inte vad bemanningsföretag är för något och därmed varför hon inte är en "arbetskollega"
Haha

jag vill knula

Finns miljardtals blöta hål. Kan du inte bara gå ut och stoppa den i något av dem?

>såhär grov autism
Även om personen kommer från ett bemanningsföretag så är ni fortfarande arbetskollegor om ni delar samma arbete för en dag.

>alla dessa vitknektar

ska gärna vara en ömsesidig akt

jo men när ni autister skriver "arbetskollega" så menar ni att vardagligt samtal skulle vara något normalt och att man skulle vara närmre varandra än två främlingar, vilket man inte är.

Börjar tro att Axel faktiskt finns i tråden. Inte skulle en ironisk vitknekt eller hanrejsbrevare vara så här dedikerad?

haha aa svennebanan

Njae du, var väl bara en av systrarna som hade hyfsat tilltalande design, vilket väl var poängen med dem iofs.

skaffade tinder igår, har redan en tjej så tänkte köra något slags social experiment på mina matchningar. någon som har några förslag? har bara 5 än så länge och ingen som jag skrivit till (1 har skrivit till mig men jag har inte svarat)

Brukar hata svenska "kvinnor" men att gråta ut på 4kanalen om hur dum en tjej (med pv) är för hon inte ville ta mitt nummer efter ni pratat under en arbetsdag är bortom beta

Typ 30 % av de jag jobbar med är från bemanningsföretag. Kalla mig nbög men om jag delar maskin/ arbetsuppgift med dom är det klart jag kommer snacka lite skit med dom

Har du skaffat fnöske för syftet att göra sociala experiment utan att ens fundera vad för sort experiment? Hur tänker du, gubbe lilla?

Ta livet av dig

är det lätt att träffa mogna kvinnor där?

prova att skriva detta

>mammacucken

haha, vet du hur konvon inleddes?

kommer hålla tråden uppdaterad när jag börjar med detta.

Eftersom jag fortfarande inte kommit nånstans med vad jag ska skriva till en tjej på stallet trots flera dagars brevande blir jag tvungen att fortsätta.
Jag vill alltså skriva till en tjej jag brukade se och hälsa på på stallet ett par gånger i veckan. Nu ser jag henne sällan så det är meningslöst att säga att jag ska prata med henne IRL istället.

Jag har två idéer om vad jag skulle kunna skriva men jag har ingen aning om de är konstiga eller så.

>Tjena
>Jag har gått och tyckt att du är snygg och att jag borde fråga om du ville hitta på något medan jag fortfarande var i stallet oftare men jag kom aldrig på nåt vettigt att föreslå.
>Jag har fortfarande inget förslag men skulle du vilja det?

och

>Tjena
>Jag hade tänkt gå fram till dig och fråga om du ville hitta på något medan jag fortfarande var i stallet oftare men jag kom aldrig på nåt vettigt att föreslå.
>Jag har fortfarande inget förslag men skulle du vilja det?

Är nån av dem bra? Om inte, borde jag bara ändra lite eller skriva nåt helt annat?

Fy fan vad jag hatar ridtjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en gigantisk hingstkuk eller varför inte en resa in till stallet. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, hästarna, från samhället. Gnägg fucking Seger.

gycklar du? du har fått massor med tips. Låter bara autistiskt om du säger att du inte kom på något att säga men frågar om hon vill.

Fråga istället om hon vill fika eller något.

inte riktigt. Detta var från en bokstavlig Chad som brukade breva hur lätt han fick tjejer på /r9k/ för några år sedan. Tror bara de snackade och han frågade om de kunde ses.
hon säger då "nej jag är inte nått one night stand!!!"
och som du ser så bevisade Chad hur lätt det är att få även de tjejerna att bli ett one night stand

haha, ja, jag är övertygad om att det funkar så: så fort tjejer är rädda för att förlora bekräftelse från en kille med värde kommer de sära på benen, även om curryludret på bilden var ful som stryk.

De jag kan komma ihåg har haft med att jag ska att hon verkar charmig eller trevlig eller så men jag känner ju henne inte och kan inte påstå mig veta hur hon är.
Även om det är komplimanger låter det ju skumt.
Sen har de flesta råd ignorerat delar av historien som de som säger att jag ändå ska prata med henne IRL så de räknas inte heller.

I alla olika fall har jag aldrig hört några anledningar till varför råden är bra.
Jag kan inte bara blint lita på nån som bara skriver nåt för att jag ska ta det och sluta breva för att han tröttnat på att läsa om det.

japp, jag måste säga att jag blev jävligt "rödpillrad" av honom. han brevade i några månader och det var alltid samma sak

Swedes, I need help.

>ett 30-tal ouppklarade mord.

Does this mean a murder of 30 parts or what?

>charmig eller trevlig

säg aldrig trevlig. för många tjejer är "trevlig" = "inte snygg men trevlig". någons föräldrar är trevliga. en tjej är charmig och snygg.

min gäri på bilden

bra men var är klibborna?

30-tal means "30 numbered." So translated, the sentence is "[there are/have been] 30 murders that have not been thoroughly investigated."

>kände mig sjuk igår morse
>blev bättre över dagen
>vaknar nu efter mycket sömn
>huvudvärk känner mig krasslig igen
Kan kroppen bestämma sig?

Fin bror

Sverige :DD

Skjut dig själv hästcucken

Kan någon göra ett kollage på alla gånger han frågat?

>införe men ni ger mig inte tillräckligt bra råd
Det finns inga råd som kan rädda nån så beta som du

min kk på bilden

JAG VILL ATT DU KISSAR I MINA ÖGONLOBER

N-nej

vem vill lira mot mig?

lichess.org/oQS7mULP

helst någon som spelar regelbundet

Varför är Milo så baserad?

jag vill krama en mitski

I hennes fitta, jag klibbade henne rejält där imorse ;)

6 dagar kvar , Erik.

siffror bekräftar

Gå nåt råd om jag ska kunna göra det.

>du kommer aldrig att hålla i hennes hästsvans och pumpa hennes feta rumpa

Du har redan fått många råd. Vid det här lager kan vi bara upprepa oss.

Var går man och fixar sin skog runt rövhålet? Det är jobbigare än det behöver vara att torka allt hår från bajs utöver ringmuskeln.

>gycklar du?
ja. Det är Kloanons nya gyckel.

Efter allt brevande har jag fortfarande inte kommit närmare.

De jag kan komma ihåg har haft med att jag ska att hon verkar charmig eller trevlig eller så men jag känner ju henne inte och kan inte påstå mig veta hur hon är.
Även om det är komplimanger låter det ju skumt.
Sen har de flesta råd ignorerat delar av historien som de som säger att jag ändå ska prata med henne IRL så de räknas inte heller.

I alla olika fall har jag aldrig hört några anledningar till varför råden är bra.
Jag kan inte bara blint lita på nån som bara skriver nåt för att jag ska ta det och sluta breva för att han tröttnat på att läsa om det.

Det skulle behövas nån anledning till att förslaget är bra också för att jag skulle kunna göra det.

>dkn löst alla pythonuppgifterna

är fan expert på det här språket, finns ingen uppgift jag inte kan lösa

Okej, fixa utan google en inverterad binärträd.

Är inte python språket för hjärndöda idioter?

Det är många i trådarna på Cred Forums när MLAATR var poppis som gillade XJ6.
the-collection.booru.org/index.php?page=post&s=list&tags=xj6

Vadå då?

aha okej tack för påminnelsen!

Säg som det är, du vill bara att din pojkfitta ska vara fin.

Är det någon som kollat på REEEEE: Zero?
Jag planerar att titta på den bara för att den har en söt kattpojke i sig.
Är det något att ha bortom det?

Men var? Uppenbarligen inte frisören.

Någon asiatisk "skönhetssalong" skulle jag anta. Fråga runt.

expressen.se/kvallsposten/jenny-42-lagger-ner-sin-sjal-i-de-aldres-mat/

>svenska kvinnor

:3

spegel + trimmer. använd inte samma trimmer i ansiktet sen.

breva porr blåst städaren åt helvetet

Usch nej. Även för kattpojken är den inte värd att titta på.

Swedish is a VERY cute language

Rakhyvel eller rakapparat för ansiktet? Frågar åt en kompis.

Tack. Håller faktiskt med, det är ett ganska sött språk.

Vadårå? Vad är det för fel på den?

shit jag är så jävla rökt

>ljuga för user
Elakt favä.

>ny IP

Hur som, du har rätt i att det kan bli fel om du halvhjärtat bara går fram och get henne en komplimang. Iscensätt istället en situation där hon inte är huvudmålet, utan mer av en bonus. Jag vet inte hur rutinerna ser ut i stallet, men så svårt kan det väl inte vara att sätta dig i en situation där du startar en konversation där hon inte är det enda ämnet. Gör påpekandet att ni har "känt" varandra i flera år utan att mer än säga "hej" nån gång i veckan och att du helt enkelt kan tänka dig att lära känna henne bättre. Du har henne på ab, så du vet vad hon gillar och kan lätt hitta ett ämne att småprata om. Du måste få bollen i rullning.

Du är i alla fall 6/10 så det är inte så att du är för hopplöst ful för N.F rent utseendemässigt. Bara kamma håret och gör dig så fysiskt presentabel du kan utan att se ut som du ska ut och steka.

Allt kommer bli bra och du kommer inte ångra dig, även om det inte skulle blomma till något romantiskt.

Tack så mycket, britbong. Erat är fint också, förutom chavs såklart :3

British politicians are VERY cute

Den är inte värd att se på såvida inte du är en misslyckad nbög och känner empati för huvudfiguren som också är en misslyckad nbög.
Om du vill se kattpojkar kan du väl bara leta up några bilder?
Men om du absolut vill se den så är Felix inte så viktig. Han kommer inte ens in i serien tills typ episod 14 eller vad det nu var. Och han är mest bara en lakej som säger bögiga saker till Barusu.

Råd där men ignorerat historien hjälper inte, våga råd som inte innehåller nåt ordagrant hjälper inte och råd som kommer från nån som bara vill bli av med mig är troligen dåliga.
Räknar man bort dem handlade allt brevande i början om att beskriva situationen och allt brevande de senaste dagarna om att jag ska sluta breva.
Alltså vet jag fortfarande inte vad jag ska skriva.

Ja det kan jag ju, men man vill ju ha en som beter sig och pratar sött också.
Ger den ett par avsnitt, får se vad jag tycker.

kys

Du använder bild relaterad.

Rakapparat om du är lat och- eller inte är lika hårig som en Irakier.

Rakhyvel om du vill se extremt välvårdad ut, inte är världens lataste person och- eller är väldigt hårig.

Jag använder rakapparat, fast så kan jag som 26-åring inte odla ett skägg om så mitt liv stod på spel.

One of the only good politicians europe has seen in the last 40-50 years.

How many politicians can retire after successfully managing just what they wanted?

youtube.com/watch?v=2gm9q8uabTs

Elakt sagt favä

>dkn man inte kan skjuta pilbåge

:3c

hur blir jag en fv?

Begå självmord och hoppas att reinkarnation är på riktigt.

>svepat höger ALLA kvinnor i hela stockholm som använder tinder utan match
så ful är jag definitivt inte. är detta bara bevis på att ett fåtal killar får alla tjejer?

1. Ha feminin benis
2. Ät 800 kalorier om dagen
3. Träna knäböj religiöst
4. ????
5. Grattis, nu är du en fv!

Knäböj tränar inte rumpan på killar på samma sätt som det gör på tjejer. Våra kroppar är byggda annorlunda.

>dkn ingen snäll och omtänksam svensk kvinna fv

>dkn född en medvetande undermänniska

>t. rasbiolog stormsnorre

t. bög som tror han får en kvinnorumpa genom att göra knäböj

t. betesväljare

t. spermasväljare

...

Är själv ganska ful men första veckan jag testade fick jag ca. 10 matchningar, åtminstone 4-5 var riktiga sötpajer.

Vad har du skrivit om dig på fnöske?

Men lägg ner, grabbar.

Ni är båda svenskar, och därmed lika patetiska båda två.

Blir fan avtryckt när jag ser sådana där "män" som Jeans-Benjamin. Har de ingen skam i kroppen eller? När jag betett mig omanlig av någon anledning eller annan som yngre (var liten i växten) så mådde jag sjukt dåligt över det. Jag gör alltid allt jag kan för att inte framstå som svag och rädd nu och sedan ser jag sådana här "män" som inte bara är patetiska fjollor utan tar någon sjuk stolthet i det.

>dkn inget stort teleskop och en miku

vad gör du i irland

Hade neetat upp det ett tag och fick ett infall om att åka utomlands och jobba.

...

Vad heter hon, user?

är det lätt att ba "aa nu drar jag utomlands" ?

Är det dig jag rekommenera Temple Bar i Dublin för?

Finns även en schysst strippklubb där, men sköna damer och en skön dörrvakt.

f-funkar det så?

Gabriella

>dkn ingen robot fv

user

Ok tack.
Här var åtminstone en användbar grej.

>letar upp porr av en karaktär
>100% av allt jag hittar är skit

bra, dags att rannsaka

Säg bara att du vill lära känna henne bättre för att du tycker hon är söt och charmig, föreslå en promenad någonstans där ni kan bara gå och snacka skit.

Vad man egentligen gör är ju väldigt godtyckligt, huvudsaken är ju att ni pratar med- och lär känna varandra.

Är du jag?

Vi har väl alla olika saker vi är rädda för. Fast det har inte alltid varit så lätt sen jag kom hit och ofta känner man sig riktigt sorgsen och vill tillbaka till pojkrummet i Sverige.

Rent praktiskt är det väl görbart om man har nog pengar till en flygbiljett, en månads hyra (+ deposition) och mat osv.

Japp, tack. Har bara suttit och muppat mig i förorten där jag bor hittills, fast jag minns rekommendationen.

Ni kan alltid gå och äta karameller.

youtube.com/watch?v=MNAv50eXPZ8

Vilken förort är det, om man får fråga?

Kommer inte ihåg det så värst noga men kan säkert stämma.

Jvidk, vem är det du inte hittar oanständigheter på?

>dkn oroar mig konstant att mina kompisar är trötta på mig

Swords.

får en verkligen att tänka

>nbögar

>21-årig tjej efterlyser 3-kant på jodel
>addar henne på snap
>hon är ful som fan

aja, kunde runka till fantasin iallafall

Ciri, antingen är det sfm skit eller så är hon ritad av något jävla mongo

hatar när nbögar tror de är rödpillade

God afton.

Cannabisentusiaster är de dummaste jävla avskräden som existerar

Gabriel....

Är inte ens gräsrökare men det finns massor av dummare saker i världen än att röka gräs.

>dkn ingen grönpillrad fv

Han menar antagligen de som håller på och säger att det botar cancer etc

Cornelia

jvdk

Vars livssituation dessutom skulle dra stor nytta av att "klättra uppåt" så att säga.. Så det blir nog Rik-Carl som tar hennes oskuld för att sedan dumpa henne.. Jävla idioter

hmmmmmm.......

?????????

Ja, jag har inga synpunkter på att folk röker en holk om de känner för det men att upphöja det till någon slags ideologi/religion är patetiskt

Psykfallsanon

Tjejen jag eftertraktar var intresserad ett tag men ändrade sig sen. En av anledningarna till varför är förmodligen för att jag inte är förmögen. Förstår du?

Trodde hon att du hade några miljarder i banken när hon var intresserad av dig, eller?

Hur skulle jag kunna formulera ett sånt meddelande på ett normalt sätt?

Skulle jag försöka själv skulle det vara nåt i stil med
>Tjena
>Du är ganska söt och jag skulle gärna försöka lära känna dig
>Skulle du vilja [aktivitet] nån dag?

eller så kanske det var för att de lärde känna dig och insåg att du var ett drygt cp

>som tar hennes oskuld

God afton lillebror, har du badat bastu idag?

Asså bara begå dig själv jävla bög

>haha om du har fler tankar kring sex och förhållande än: "ööh jah är chad" så är du en cp autist xD
Häng dig

>padding
Eh, eh.... eeeh.

jag till vänster

Nej

Är det kul att breva om exakt samma saker varje dag?

Ja?

jag vet inte hur man förändras

Nonkululeko

*Tjena kexet, vill du hem till mig och smula lite?"

>när man har en så stor käke att man får ett talfel

Något jävligt obehagligt över henne.

Varför envisas med att säga att du inte vet vad ni ska göra? Fika eller promenad.

Jag i röd piké

DET FUCKING HÄNDER I BODEN. SPRÄNGNING OCH SKIT

>Hej, hur är det? Ville bara säga att jag tycker du är söt och charmig och jag skulle gärna vilja lära känna dig bättre. Är du med på en fika eller promenad någon dag?

Tycker hon är rätt söt, och blir bara sötare när man ser filmen.

Filmen är förövrigt jävligt bra.

Varför är inte nbögar med sina fv och sina kompisar istället för i tråden?

>Boden

nsd.se/nyheter/boden/stor-polisinsats-i-boden-10233821.aspx
Några hembrännare bara.

Hell Seger!

Autitster som frågar hur de ska fråga ut en tjej de inte har en chans med i 3 veckor har aldrig vart okej

Det var bara en idé, jag måste inte skriva så.

Kan jag ha med charmig när jag egentligen inte känner henne?

Båda de där förslagen känns så extremt onaturliga att föreslå för mig men det får jag väl bara stå ut med om de är de bästa.
Är de förslagen bättre än t.ex. öl?

Hur hittar man fv under 20 (helst runt 16/17) om man är 22 snart 23?

AIDS kan botas med husmanskost!

Vad du absolut inte ska göra är att sitta och säga hur feg och patetisk du är, vilket båda dina "förslag" gör. Testa att starta en normal konversation istället och sen fråga om ni ska ses efter att ha snackat ett tag.

>dkn jag aldrig lärde mig hur man öppnar konservburkar

>Kan jag ha med charmig när jag egentligen inte känner henne?

Visst. Eller inte, om du inte känner för det.

>Är de förslagen bättre än t.ex. öl?
Godtyckligt.

Poängen är att ni ska vara med varandra och lära känna varandra.

Skaffa bil och- eller flytta hemifrån.

Går med MUF.

Vet du vad det bästa rådet du kan få är? Det är bokstavligt talat att du glömmer bort ALLT du har skrivit här, och ALL rådgivning (lmao) du fått. Nästa chans du har att prata med henne i längre än en minut ensam så säger du helt enkelt: "Tja/hej/hallå/godmorgon, hur är läget?" Dvs om ni vet vad den andre heter sedan tidigare, och så hittar du på saker för att hålla konversationen igång utifrån hur hon svarar. Ställ gärna frågor angående hennes aktiviteter och sånt.

Ja ta vad som är naturligt för dig, bärs är bra. Bara det inte är något så extremt självförminskande och feminint som "jag har inte vågat tala med dig och vet inte vad du skulle vilja göra så vad vill du göra, typ?".

Flyttar hemifrån snart, riktigt schysst tvåa. Men har ej körkort. Men hur haffar jag brudarna? Var?

>haha bara gör det, det kommer naturligt :)

Har du skjutit den med en pistol eller? Hur svårt kan det var, är det ens något att lära sig?

Flickor i den åldern tycker att äldre killar som stöter på dem är patetiska

>Testa att starta en normal konversation istället
Det var det jag frågade om råd om i början men alla andra insisterade på att jag skulle fråga om att träffas direkt.

Vad skulle jag kunna skriva för att starta en konversation?
Jag borde väl kunna ha igång den sen men jag har ingen aning om hur jag skulle kunna ta kontakt från början. (det kan bara vara på internet eftersom jag sällan ser henne på stallet nu)

Utanför det lokala gymnasiet. Säg att du kan köpa ut lite alkoläsk eller något liknande.

Detta är det enda vettiga sättet

Bokstavligen hur svårt är det att prata med en annan människa och sen säga "du jag måste dra nu men det skulle vara kul att ta en fika på torsdag eftermiddag, vad sägs?"

Fråga vad hon sysslar med nuförtiden, hur henens dag var, gratta henne på födelsedagen fan vet jag. Smidigast är ju absolut om du ser henne på riktigt dock.

>Hej det är user från stallet! Skulle du vilja ses någon gång och göra X?

Det räcker. Vill hon så kommer hon säga ja, vill hon inte så vet du det och kan gå vidare.

Det är jävligt svårt att prata med en annan människa om man inte kommer på något att säga och den andra människan inte har lust att prata med en.

Köpte en billig konversöppnare från ica, prövade på alla möjliga sätt men lyckades bara repa fanskapet. Blev less efter typ en kvart och lät adrenalinet sköta jobbet.

Jag är snubben som grinat om att jag är oskuld ett tag nu, men t.o.m jag har bra flyt när det kommer till att prata, mitt problem är att jag inte vet vart fan jag ska träffa några tjejer (och så är jag varken snygg eller rik) Men att prata med de är inte svårt överhuvudtaget

Om du vet att hon inte vill prata med dig är det kört ändå, men du tror ju uppenbarligen att du har någon chans.

Hur kommer man inte på något att säga? Bara fråga om saker och ställ vidare frågor/kommentera vad personen svarar. Har du seriös autism eller vad är grejen?

Och alltså inte blanda in nåt om att hon är söt eller så?

Men skojar du med mig?

Jag skulle inte gjort det utan träffat henne någon gång och sett hur det gick först, för att sedan använda för att eskalera vid väl valt tillfälle. Om du bara frågar ut henne fattar hon ju att du är intresserad i vilket fall.

häng dig

Varför är Hillary så sur?
youtube.com/watch?v=_T8tMk-ZOx8

>Men att prata med de är inte svårt överhuvudtaget
Det var bra för dina chanser men för mig är det mycket svårt.
Det där var inte jag men jag vet bara inte vad man säger om man försöker prata med nån.
Jag har hört hundratals råd som det du gav men det är ganska abstrakt och jag vet inte vad jag ska säga ordagrannt sen.
Jag har inte så mycket erfarenhet av sociala grejer.

Jävlar user, nog för att han inte ska vara så jävla velig men att fråga ut ur det blå om hon vill knarka är nog lite _för_ rakt på ändå

Småhoror älskar sliskig alkohol, vet vem som helst.

Duktig Megumin!

Ja hon borde ju det, om det fanns en liten sannolikhet att hon inte heller kan allt det här finns det en liten risk att jag skulle behöva vara ganska tydlig.

Fegis

Hon fattar ju garanterat när du säger det till henne irl när det passar.

Se det såhär, desto mer du pratar med folk desto bättre kommer du bli. Jag var rätt kass på att prata med folk med för några år sedan men nu går det bättre, så det smartaste du kan göra är nog att bara köra på fast du känner dig som ett miffo.

Debatt mellan Shillary och Trumpeten på Måndag.

Se bara till att visa upp dig med en påse öl, ett cigarettpaket i fickan och din bil så kommer de.

Förutom majoriteten av alla tjejer i den åldern som tycker det är spännande, sexigt och moget med en äldre herre.

Jag har tränat mycket och blivit bättre men jag är så pass dålig att jag inte vet hur man "bara kör på"

Doktor Bänglund? Den gamla horan?

Okej men om jag ställer frågan så här då, om jag som kille med stoneface (inte i närheten av ett "snällt" ansikte) inte vill bli polisanmäld av föräldrar för att jag stalkar gymnasietjejer utanför skolor, vill fortfarande träffa de. Hur går det till? Kanske inleda konversationer med de under helger klart o tydligr på väg till en fest, säga att jag kan komma med alkohol om de vill låta mig hänga på? Risken blir ju att jag blir utnyttjad, så jag förmödar att taktiken vore att införskaffa större flaskor som är i mitt ägo hela tiden, och om oddsen att få ligg ser låga ur så sticker man?

Det kan dröja flera månader som värst tills dess.
Det måste bli på internet.

m-mamma

>dkn kollat porr varje dag senaste veckan
>kan inte runka förrän på lördag
längtar

Opinion Live ikväll:

Journalisten Niklas Orrenius och dödshotade konstnären Lars Vilks om extremism, yttrandefrihet och rasism med Elisabet Höglund med flera. Stefan Einhorn och Katerina Janouch om curling av barn.

De kommer säkert bjuda dit typ Rashid Musa som ska berätta för oss vilka islamofober vi är.

Underskatta inte de äldre.

De har en hel arsenal med vishet att föra vidare till nästa generation, bara de är villiga att lyssna.

0-8 glass
9 strunta i

Stackars Jeb

Jaha, vad jag menar är väl mest att du ska skita i att det känns tvingat när du får starta upp konversationen på nytt om den dör och så.

Är det vär att kolla på? Funderar på att spela Poekmon Gå ist?

Ja det är ju bra grejer till när konversationen har startats men har du nån idé om hur jag kunde starta den?

Vadå, du frågar om hon vill ses. Hon säger "aaa". Ni ses och det var förjävligt, ni passade inte alls och du glömmer henne. Eller så ses ni och det var trevligt så du hör av dig igen efter någon vecka och då gör ni något kul igen och du säger hur du känner.

Shit jag kom precis på att det är olagligt att langa alkohol till minderåriga.. Vafan sysslar jag med, herregud

Säg grattis på födelsedagen

hur hittar man en mogen kvinna?

HELL SEGER!

Varför vill du ha en gymnasietjej?

>man någon i publiken skjuter Vilks

Nu när man har ett praktikjobb att gå till och man inte kan sitta hemma dagarna i ända och röka på konstant så har det blivit extremt lätt att skita i den dagliga 'dragningen'.

Jag anser det, fast bara när de tar upp viktiga och intressanta ämnen.

Yttrandefrihet och islamistisk extremism är väldigt viktigt, så jag kommer nog kolla på det. Dessutom vill jag se horungen Orrenius bli ägd av Vilks.

Träffade min MILF med silikontuttar på bögbåten Patricia när det var ladies night.

Vad håller ni på med egentligen?

...

Vad är detta för Lindholmsimitatör igentligen?

>Magnus Betnér.jpg

>7 timmar gammal tråd lever fortfarande

tråden är sannerligen död

Skulle inte vara helt otroligt.

Van Gogh fick ju huvudet kapat i Amsterdam av en arg muslim.

>Laa hala wala kalla illa billah bing bong

Förstår inte vad du menar favä.

Du får väl hänga utanför ålderdomshemmet med en bag-in-box ripasso?

Var en Gambian och bo i Gambia.

>bilden
Varför kan inte den bögjävlen sänka en kefir då om det är så jävla värt? Mycket snack och lite verkstad.

Van Gogh sköt sig själv favä

Hans brorson var en filmregissör tydligen

Outsiders ikväll: "Pensionären Henk har ett alter ego, en ung kvinna med hud av latex som heter Kim Netto."

Handen upp nu, vem i tråden är det här?

Förmodligen för att hjärnan är lika liten som en ärta.

Saker och ting flyter inte på lika självklart då.

Jag pratar om Theo, inte Vincent.

Han gjorde en "kontroversiell" film om Islam/muslimer.

har ni någon gång onanerat när er mor eller far fortfarande varit vaken?

Jodå. Men hade flyttat hemifrån vid det laget, så det kändes inte så farligt.

99,9% av gångerna så har de varit vakna.

>Mycket snack och lite verkstad.
Lite som NMR då.

påkommen någon gång? om ja breva gröntext

>dkn man inte är ett spöke så man kan flyga runt och knulla sötpajer med sin spökkuk utan att de märker något

Fast NMR säger ju inte att andra ska göra saker de inte gör. En bättre jämförelse är ju de som läser nordfront och lyssnar på motgift eller liknande och håller med om vad de läser men gör ingenting.

Har väl haft några 'close calls', där man precis hunnit dra upp byxorna när någon öppnar dörren. Följs ofta av en pinsam tystnad en stund och sen ignorerar alla parter det.

Mm, hemma hos oss har vi något som kallas dörrar. Man kan låsa dem också.

kvää plötsligt kom massa ingenjörskurser och massa projekt och grejer, vill bara sitta och räkna

jag gjorde det i ett meddelande för några veckor sen

>dkn Kanada håller på att bli Sverige 2.0
youtube.com/watch?v=K4811viyarc

varför grabbar? det enda positiva med att Sverige går under är att andra kan lära sig av oss trodde jag. men de LÄR SIG JU INTE! varför kopierar de våra misstag?

Behövs verkligen insatsstyrkan för att rycka in i ett boende för oskyldiga flyktingbarn?

vafan? bor du i lägenhet eller din jävla fattiglapp?

kniper han hennes rumpa?

>hörru du vad glor du på?

...

Jag kan inte gå och vänta i ett par månader på ett tillfälle, jag ser henne inte så ofta längre.

RADER TRÅDEN

Alltså du frågar såklart över internet om hon vill ses. Säger hon nej så är hon inte intresserad, vare sig hon fattar att du gillar henne eller inte.

Bryr mig relativt lite om en koloni som inte producerar någonting vettigt. Kom hem, vite man.

men Finland går ju åt samma håll. Varför lär de sig inte av våra misstag user?

Och det är då jag inte är säker på om jag skulle vara tydlig för att hon skulle förstå.
Det finns en sannoIikhet att hon inte är så bra på det här heller.

Om du säger "hej vill du ses och ta en öl?" eller fika eller vad fan som helst så fattar hon väl att du vill ses? Vill hon inte träffa dig så har du ingen chans med henne ändå, avsätt om hon fattar att du är intresserad av henne sexuellt eller bara vill bli hennes vän.

Varför måste hon veta att du vill lössläppa din säd djupt i hennes sköte innan ni ses?

bara knulla upp min skit

bögjävel

mm snart

ingen har någonsin fått ligga genom att säga ord för ord "hej vill du ses och ta en öl?"

Autister tror att det finns någon perfekt formulering som är som en nyckel till någons hjärta.

Är detta olagligt?

PING Erik.

Nu får det vara slutfjantat. Bara gör och sluta fiska efter råd du inte tänker följa.

wow är det där verkligen shadbase? ser ju faktiskt bra ut

Klart att de har, om vägen dit är att träffas några gånger för att se om det går att skapa en relation för att sen ligga som ett par. Låter inte som att planen är att bara doppa och springa.

VITA """KVINNOR"""


>Volunteers in the Calais Jungle have been accused of sexually exploiting refugees and even child migrants.

>The Independent has discovered a serious row has broken out among some unpaid charity workers at the camp in northern France, with some believing forging sexual relationships with adult refugees is natural in such circumstances, while others say it breaches all usual codes of conduct.

>“I have heard of volunteers having sex with multiple partners in one day, only to carry on in the same vein the following day. And I know also, that I’m only hearing a small part of a wider scale of abuse.”

>The man added that the majority of cases in question involved female volunteers and male refugees – which he claimed risked the objectification of women volunteering in the camp.He wrote: “Female volunteers having sex enforces the view (that many have) that volunteers are here for sex. This impression objectifies women in the camp and increases the risks.”


independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html

Skulle du en ung Hillary?

t-t-test

Cornelis Vreeswijk

bli flykting och ha sex med volontärer j/n?

Detta borde ju "bara rikaste 0.1% får knulla"-user läsa.

>ung
Hon ser ju rätt gammal ut där med, hur "ung" ska hon vara här? Dessutom är jag rädd att hon likt Stan Lee håller sig vid liv genom att stjäla andras livskraft.

böganon är en låg testosteron hanrej, fylliga tuttar är livet

>dkn ingen Hillary Clinton fv

hon råkar inte heta Amelia eller Felicia? Isåfall, ha hå

>dkn
>dkn

>>“I have heard of volunteers having sex with multiple partners in one day, only to carry on in the same vein the following day

Jag har inte vart kär på ungefär fyra år... Porr skådespelerskor räknas ej

Kostymlek?
>user det här är vårt pokemonställe, stick innan vi ger dig stryk.

wew...

vem väljer ni?

Bildgräns

Ny tråd

Svart/brun kuk är oemotståndlig för vita kvinnor

>inte ha en kvällsbild till kvällsupplagan

Ingen bryr sig.

Inte ett argument