Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html
youtube.com/watch?v=7xDk9EF_M_0
sv.wikipedia.org/wiki/Hampus_Hellekant
youtube.com/watch?v=1dU6VTTl-u4
exhentai.org/s/a1887960e9/806629-5
youtube.com/watch?v=LHpeFfBRF8U
twitter.com/Cred
youtube.com/watch?v=xrkPe-9rM1Q
youtube.com/watch?v=30nfka8J8Y0
youtube.com/watch?v=JhUvYEyjrts
twitter.com/SFWRedditGifs

Här är vi:

/katja/

Den här tar vi

>inte ha en kvällsbild

D.A.K

Först för hemmasittare.

Bra. Där kan du stanna.

lyss lyss

Ja

>dkn man aldrig kommer vara jänkare

Gillar ni jazz?

D.A.K.

16.10.16

VITA """KVINNOR"""


>Volunteers in the Calais Jungle have been accused of sexually exploiting refugees and even child migrants.

>The Independent has discovered a serious row has broken out among some unpaid charity workers at the camp in northern France, with some believing forging sexual relationships with adult refugees is natural in such circumstances, while others say it breaches all usual codes of conduct.

>“I have heard of volunteers having sex with multiple partners in one day, only to carry on in the same vein the following day. And I know also, that I’m only hearing a small part of a wider scale of abuse.”

>The man added that the majority of cases in question involved female volunteers and male refugees – which he claimed risked the objectification of women volunteering in the camp. He wrote: “Female volunteers having sex enforces the view (that many have) that volunteers are here for sex. This impression objectifies women in the camp and increases the risks.”


independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html

Jag föredrar trubadurer, som Cornelis Vreeswijk
hej österrike

D

...

jag vill spruta ner Ciri med sperma!

When are you going to build a wall?

vad betyder dak?

A

Visst, har inte lyssnat på så jättemycket dock

Rätt överskattad flicka favä

>t. nybög

>dkn Suomi mot ryssjäveln
HAKKAA PÄÄLLE

K

är det en Cred Forums grej eller`?

lyssnar på miles just nu faktiskt

>inte veta

För stort huvud

mm, okej. tack för hjälpen

>grodbrevare
såklart, äckliga cancer hanrej, gå och lägg dig

Försvinn nybög

t.2015

min ko

>grodbrevare
tillbaks till karantänbrädet ditt

>han har inte hört nyheterna

>inge gilla pepe
Begå självmord favä

>hahahha kolla på mig kompisar jag är som ni, kan ni acceptera mig nu?

...

Varför detta plötsliga hat mot någon som inte vill skedmata nbögar?

>dkn ingen fv

haha
youtube.com/watch?v=7xDk9EF_M_0

>förväxla nbög med nybög

Nybögar skyddar nybögar

>nbögar
Nybögar och nbögar är inte samma sak nybög

Spana!

hej?

min elle?

Hallå user

...

>dkn man inte lever i porrvärlden där alla ens perversa fetischer och drömscenarion kan upplevas till fullaste grad

jvdk

Voe är så fin :3

>dkn romantisk pälsporr är det enda som funkar för mig i porrväg nuförtiden

opinjoon

päls?

men inte flickor din jävla bög

>curlande bög
Misstag

O P I N I O N !
L I V E !

Jag undrar hur många som blev pälsare av Space Jam

häng dig homo

Det där är väl snarare coco bandicoot?

Romantisk kärlek är trams

>bögpäls
wew gosse
har du bra smak då?

Vilks....hade ett hårt liv

Är det inte ganska otrevligt att säga "honom" när han står precis bredvid, som att han inte ens var där.

M-men möh slå inte neråt!

hehe mm

Orrenius är så jävla äcklig, favä.

men herre gud vilken dålig smak du har

Islam är en världsreligion, knappast någon förtryckt minoritet.

Synd på spelen favä.

Hur länge har du varit NEET och vad är det bästa respektive sämsta med att vara det?

>Orrenius
vem?

K E N K E T
E
N
K
E
T

Niklas Orrenius, vänsterextrem "journalist" som talar i Opinion Live just nu.

Kek
vem av er var det?

jaha trodde han försvarade Lars

Jag gillar fisar!

han som dödade julius caesar

Individen är alltid den minsta minoriteten. En minoritet som religioner och stater ständigt stampar på, speciellt Islam.

lel varför har de dragit dit en mumie?

>han ritade en teckning
>han får skylla sig själv att han nu lever med permanent dödshot

dumma jävla hagga

f1h1 med en gilf i studion just nu

>jag tycker det är att gå för långt
>han får skylla sig själv
>han tänjer yttrandefriheten för långt

kärringen är ju verkligen dum i huvudet, han ritade en jävla hund?

7 år totalt och det bästa är att man kan roa sig hela sin vakna tid förstås. Spel, anime osv. Det är inte svårt att föreställa sig. Det är en ren fröjd och jag skulle aldrig orka ägna halva dagarna åt tråkiga saker igen.

Det värsta är skam och att närstående ser på en med avsky. Man blir socialt puckad och utvecklar social fobi. Samtidigt växer hålet i CV:et. Kärlek och kvinnor är ju bara att glömma när man bor i pojkrummet och börjar bli 30.

Om du ska se de på så liten nivå så hånar han ju Muhammad. Tror nog att Muhammad hade mer status än vad Vilks har.

Att vara i upplevt förtryckt "underläge" är guld i Sverige, då blir du oantastlig och får div. förmåner. Att vara förtryckt är att vara priviligerad.

>Islams grundare har ingenting med dagens islam att göra

Det är dags att mygga av Elisabet Höglund

Vad tycker ni om tjejer som har varit i trekanter?

>inte har ett dugg att göra med dagens islamister

Kan någon förklara för mig vad hon menade med detta?

Hon är helt sjuk.

Ja, hon säger att han inte har forskat om Islam tillräckligt, bl.a att han inte skulle ha läst koranen osv.

Läser man dock koranen och läser om Mohammed så inser man vilka äckel de är.

...

avundsjuk att jag inte var med i den

>Kan någon förklara för mig vad hon menade med detta?
#notallmuslims

>inte håna en våldsbejakande pedofil
Men det är typ det man får i ett fritt land - har du problem med det så kan du ju alltid dra till ett land med sharialag.

tobakskemi är värt att söka på för den som gör eget snus

FLER FRITIDSGÅRDAR

Jag menar att Vilks sparkar uppåt om han hånar muhammad om man ser varje individ till sig, men jag skiter i sparka upp och ner. Jag är helt med på att han ska kunna håna Muhammad, hur kan du tolka mig så fel.

...

Allahu akbörk!

hade knullat men inget mer

Kolla upp passiv inkomst då.

Du kan ju även få aktiv inkomst för nåt du gillar att göra. Sokrates så att om du skaffar ett jobb du gillar så kommer du inte jobbar en dag i ditt liv

>det här har varit ett minerat område i Sverige
men vafan jag trodde ÅSIKTSKORRIDOREN var en myt

Hottet är overdrivvet domma svenne

kan jag få din adress kuf..kompis?

Det är en myt, goy. Rasisten kommer avskedas omedelbums.

>så länge inget attentat sker så är inte hotet seriöst

>nu har vi en flyktingin... kris

>dkn det bokstavligen inte är förrän nu som man ens vågar vara kritisk mot muslimer i media oavsett vad diskussionen handlar om

>imamen har rätt

vad händer

Mm det kan jag väl titta på men jag gillar nästan bara 2D

Jag vill knula en drake!

Han har ju iofs bokstavligen blivit utsatt för attentat.

Bögvägen 69 i Fjollträsket.

Bring it on, kamelknullare.

>historiskt sett är det högerextrema som stått för våldet i Sverige
Vad menade de med detta?

han måste vara en baserad Shia istället för äckel Sunni

fyfan vilket äckligt skratt hos elisabeth

Rader detta alice pruttar inte!

ha på dig en kroppstrumpa av asbest

>filnamnet
säg att bilden är gjord i fotoaffären snälla. ag orkar inte med denna donken inatt

Tycker egentligen om henne, hon brukar vara rätt balanserad och hon har inte direkt haft ett enkelt liv, tycker det är värmande att se hur hon tagit sig ifrån all skit.

Men nu blev jag väldigt besviken när jag hörde hennes korkade åsikt om islam...

Nope, har för mig att det var en officiell bild från dem själva, som de använde i deras marknadsföring.

>dissar sina egna
>knullar ekonomiska migranter i ett flyktingläger
Hur störd måste man vara?

jag tror rent siffermässigt har högerextrema mördat fler i Sverige än islamister.
Sen har nog blattar mördat fler nu men det är oftast inte i Islams namn utan pga gängskit och kriminalitet

>ritar något bara för att håna och reta upp folk
>blir ledsen i ögat när folk blir uppretade
Äckliga jävla kontrajihadister. Musslorna har helt rätt i det här fallet.

>denna donken
lär dig svenska

>och hon har inte direkt haft ett enkelt liv, tycker det är värmande att se hur hon tagit sig ifrån all skit.
vad har hänt henne?

Vilken donk? Att du inom bara några år kan få köpa din alldeles egna fv?

Uppdrag granskning har ett avsnitt som heter "Det goda våldet" där en polis säger att 95% av våldet mellan extremvänstern och extremhögern kommer från vänster

>Nope, har för mig att det var en officiell bild från dem själva, som de använde i deras marknadsföring.
jag orkar fan inte

lär dig trådlingot

>Maya Konforti, who volunteers for Auberge des Migrants, told The Independent about another case in which a British female volunteer had built up a “bad reputation” in the camp by sleeping with multiple refugees.

>Ms Konforti said: “I know one British woman who had a very bad reputation in the Jungle. If she had been volunteering with Auberge she would be thrown out, but she did it on her own, she was here independently.

>“She found the right refugee and now she’s with him. That’s what I hear. She’s back in the UK and lives with a refugee.”

HAHAHAHAHAH det är över. Juden har vunnit.

Men din blödige jävel tänk positivt. Snart kan vi alla ha fv!

notera hur feministerna omedelbart går till de kvinnliga voluntärernas försvar.
>RASISM ATT MOTSÄTTA SIG DETTA!!!!
feminister är 100% medvetna om att deras agenda bara går ut på att utrota vita, inget annat

Alkoholiserad far och en mor som misshandlade henne och syskonen på en daglig basis, både fysiskt och psykiskt.

Jag tror han menade 'det dödliga våldet'.

Tyvärr så är kommunister alltför korkade för att faktiskt lyckas med att döda någon, så det ser lite bättre ut i den grova statistiken.

>glömmer bort debatt
Har de vart bra?

Vilket är det dödliga våldet från högerextrema kretsar? De knackade en bög någon gång för längesen, finns det något mer?

>lär dig trådlingot
>trådlingo att stava fel
mm

sv.wikipedia.org/wiki/Hampus_Hellekant

Haha mm skjut dig själv nybög

>Alkoholiserad far och en mor som misshandlade henne och syskonen på en daglig basis, både fysiskt och psykiskt.
den här kvällen blir bara värre och värre!!!

Tror de har räknat det till typ 12-15 fall av politiskt våld från högern, fast då har de också klumpat in fall där någon högerextrem mupp har slagit ner någon som sen råkar vara bög eller whatever, och så skyller man det på högerextremism.

>t. blödig homofil

>stava fel
MEN HERREGUD. Kryp mer innan du börjar breva i tråd1

Lars Vilks var här. Du missade

Hur kan man vara såhär jävla patetisk? Rannsaka dig själv jävla bög jag skrattar ihjäl mig!

>curlad
>blev bög

Jag ska fan mobba mina ungjävlar

>inte förstå yttrandefrihet och varför det är en grundpelare för ett fritt land
>ok att mörda någon om vuxna barn blir uppretade
Borde detsamma gälla dig då?

dumma grodbrevare

>t. äcklig nybög som inte ens var här när tråden brevades på existenz
Skjut dig själv nybög

man föds homosexuell ditt jävla CIS äckel!
Det är sedan samhället som tvingar de flesta att bli raka!!!

Elisabet har ju rätt iofs, om man hånar något som betyder mycket för en annan människa får man räkna med konsekvenser.
Sen har förvisso muslimer inget i Europa att göra öht.

Jag kommer köpa fv och du kommer gråta som ett litet barn. Jävla bögfjant lol!!

>dkn

Slapp iallafall se Belinda antar jag

Gör som farsan min, slå sönder ungarna så kommer de (i värsta fall) endast ta livet av sig själva i tysthet, utan att störa någon, precis som en riktig man, eller helt fantastiska människor som kan ta hand om sig själva och heema alla andra.

Kommunisterna döda 10 ggr så många som nazisterna om man går efter uppskattningarna på wikipedia

är gokart kul

du til höjre?

t. Achmed.
Ser du inte denna stackars livrädda vettskrämda flicka???!1 Hur fan kan du en tänka dig vilja köpa henne?
Jag vill bara döda de där jävlarna och ta flickan därifrån. fy fan vad sorgligt

Hon har helt fel i att det var fel att göra det.

J
youtube.com/watch?v=1dU6VTTl-u4

mm konsekvenser. men han ska inte bli mördad för att han sårat några idioter

JAG
HATAR
CSN

Det gör hon visst det, och jag slår vad om att hon gillar det med!

tjocc!

Nu pratar vi dock 90-talet och framåt.

>får gratis pengar för att plugga
>hatar de som ger honom pengar

Abdullah, stick.

skaffa ett jobb

Jag är svensk och jag skulle vara snäll mot henne. Snällare än äckliga pumpa och dumpa Chad någonsin kommer vara..

>dkn fick hjälp med en matteuppgift av en sötpaj

Är jag en cuck?

jag på bilden

mm

exhentai.org/s/a1887960e9/806629-5

fan vet vad som hände men det gjorde mig kåt.

>och ta flickan därifrån
Och göra vad med henne? :^)

Jag på bilden.

äcklig favä

N
youtube.com/watch?v=LHpeFfBRF8U

vå*** henne såklart :^)

Varför är du uppe så sent Fatima?

>3dpd
GRI VI

tror ni på spöken och gastar?

lämna henne till släktingar och i värsta fall ta hand om henne och se till att hon får ett bra liv
(nej detta betyder inte att jag är emot total gränsstägning)

>och i värsta fall ta hand om henne och se till att hon får ett bra liv
haha "aa" din lilla snuskgubbe

Oroa dig inte, ska snart lägga mig.

Har praktik i fyra månader, så måste upp tidigt...

bara ge upp på ett normalt liv j n

Två av mina närmsta vänner som jag känt i många många år, har mer eller mindre gjort klart för mig den senaste veckan att de av någon anledning inte vill ha med mig att göra någon mera.

Och jag känner absolut ingenting. Jag har inga känslor kvar i mig. Allt glädje försvann för länge sedan.

ja, ser ofta mörka gestalter i diffus skepnad som vandrar omkring planlöst

>låter barnen titta på en skärm under middagen

Är detta någonting som faktiskt händer i familjer där en eller båda föräldrarna inte är knarkare eller alkoholister?

Det spökar väldigt mycket hos mig, så ja.

Vad sa de?

>är det ok om jag sover hos dig i natt user, jag blir så mörkrädd annars :3

Du måste ha någon tanke på varför de inte vill ha med dig att göra.

gröntexta

Tror på
Myttare
Sömnparalys
Infraljud
Falska minnen
Hallucinationer
Folk som jävlas

>Chad är inne på korridorsslynans rum och de stängde precis dörren

DET ÄR SÅHÄR DET TAR SLUT

Det enda de har sagt är saker som personer som försiktigt försöker ta avstånd från någon annan säger.

Vi har hängt med varandra mycket mer utomhus än vad vi vanligtvis gör, de senaste månaderna. Samtidigt så har de senaste månaderna för mig personligen inneburit svårigheter som gjort att jag klagat väldigt mycket. Förmodligen har det med det att göra.

>vi är inte längre tonåringar men vuxna
>börjar hänga utomhus efter jobben eftersom ingen orkar sitta inomhus och spela spel
>jag börjar ta medicin med grova biverkningar
>blir kär
>klagar på biverkningar
>ber om råd med tjejen
>klagar på obesvarad kärlek
>fortsätter hänga
>hänger mindre
>och mindre
>ingenting i en vecka
>inga svar på sms:en fören det har gått typ 5 timmar (minst)
>svarar aldrig på samtal

huruvida man någonsin har varit en riktig vän eller inte avgörs när det väl gäller, och en eller två månader då jag behövde stöd så tyckte de tydligen att det inte längre var kul att vara med deras vän som de känt enda sedan mellanstadiet.

>jag tror... på vetenskapen

du skulle tagit steget user.
>chad kommer knula henne halva natten.
>chad kommer få smeka hennes tuttar.
>chad kommer att få henne att skrika av lycka.

Chads och korridorsslynor är bara hjärnspöken

Godnatt tråd1, glöm inte bort att borsta era tänder innan ni går och lägger er :3

Detta är varför man inte ska vara vän med nbögar. Visar du minsta tecken på svaghet så sviker de.

Chad har redan knullat henne två gånger men trodde det var slut mellan dem pga det har varit väldigt tryckt stämning och pinsamt när de varit i köket samtidigt. Dessutom har han varit på dejter med andra tjejer. Jag hade planerat att slå till imorgon då hon verkat ledsen på senaste tiden då hon gjorde slut med sin pv i hemlandet.

MEN NU ÄR ALLT DET ÖVER

gullig favä
>dkn ingen pv
>dkn är för ful för att figurera i romantiska situationer sådär

hoppas du dör i sömnen

gör ett bus på dem

Vet inte om du ska heta vänzonscucken, våldtäktscucken. Tänker sistnämnda, det är lite mer unikt. Vad tänker du?

chad vinner alltid

Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

>vilja ha rester

Sov gott

>Chad har redan knullat henne två gånger
>två gånger
>två
hur vet du? har du installerat en kamera i hennes sovrum?

tråkig pasta

...

Ingen bryr sig.

>Jag hade planerat att slå till imorgon
slår vad om att du sagt detta till dig själv i flera veckor nu. Du väntade för länge din beta

aha så du är nbög, ingen bryr sig horunge, häng dig

Detta. En nbög planerar inte att slå till, han bara gör det.

Hon har väl berättat om det när de har hängt tillsammans, som man brukar med de betas man har i vänzonen.

>enda
därför de dumpar dig som vän

sen kan du ju också vara en man och ta detta snackat med dem

Enligt rätt säkra uppgifter från andra i korridoren har jag dragit den slutsatsen. Kan såklart vara mer men inte mindre. Hur som helst var det helt klart inget seriös då hon hade pv då och han letade andra tjejer. De höll det även hemligt.

Jag har inte haft någon möjlighet pga andra personer varit med när hon varit stupfull utom kontroll. Däremot imorgon kommer de inte finnas där då vi är ett fåtal som ska ut och jag vet säkert att hon kommer bli för full och vilja gå hem tidigt (eller inte ens komma in) och jag låtsas vara lite trött så säger att jag kan följa henne hem. Hon kommer bli känslosam och gråta om sin pv/att hon är en slampa/att hon inte kan hantera alkohol/ ingen gillar henne som alltid och jag kommer närma mig och innan hon vet ordet av är jag inne i henne.

>Hur som helst var det helt klart inget seriös då hon hade pv då
Fy fan vad västerländska horor är vidriga

Det är inte mitt ansvar att ta det snacket med dem, det är deras ansvar att ta upp det med mig, men det är de bevisligen inte män nog att göra. Jag har märkt att det här är typiskt för svenskar, konflikträdslan har tryckts in så hårt i skallen pga judisk massmedia att t.ex kvinnor inte vågar öppet säga/skriva: "Nej tack jag är inte intresserad", och "vänner" vågar inte öppet säga/skriva: "Vill ej ha kontakt med dig ngn mer".

hoppas du lyckas knula henne imorgon. lova att återkomma med en gröntext vare sig du får knula elle rinte

>Hon kommer bli känslosam och gråta om sin pv/att hon är en slampa/att hon inte kan hantera alkohol/ ingen gillar henne som alltid och jag kommer närma mig och innan hon vet ordet av är jag inne i henne.
Hahahahaha nej du. Den emotionella tampongen får inte doppa.

>det är deras ansvar att ta upp det med mig, men det är de bevisligen inte män nog att göra
vet du vad. där har du faktiskt en poäng. skit i mitt förra brev

>dkn inte i gensokyo

>dkn man inte kan spendera dagarna med att magiskt äta tonvis med utsökt mat i en enda måltid utan att må illa, direkt metabolisera det till fett, ta en liten tupplur och sen sätta mig på toan och skita ut allting och bli smal och smärt igen

>hur man blir vänzonad
detta

>huruvida man någonsin har varit en riktig vän eller inte avgörs när det väl gäller

Om du är deras riktig vän får du fan se till att ta lite initiativ och sluta fjolla dig

haha käka bara lightprodukter

men jag vill bli tjock efter att man har ätit
ett riktigt jävla fläskberg som väger dussintals ton
sen vill jag bli buren till min kolfiber-stärkta toa av femtioelva inoljade tjänsteflickor och skita ut en mindre skärgårdsö

Tack för att du bekräftar detta

Förlåt, det är den judiska massmedian som korrumperat mig :^)

Det måste finnas något att lära även från judendomen

Varför blir ni så arga över att svenska kvinnor knullar med utländska män?

FÖR RASBLANDING SKA ICKE SKE

För att det är en enkelriktad gata

Ja det klart att det finns. Stark etnocentrism, till exempel.

Är bara ironiskt arg favä. Rasblandning och multikultir är vägen till världsfred.

>antyder att hon någonsin öppnat sig för mig
Är inte vänzonad

>t. negeranon

axel....

Hon kommer öppna sig imorrn för dig om du förstår vad jag menar :^)

hehe

Nej du är nog bara en äcklig människa.

Fy så olydiga ni är, ni förtjänar ordentligt med smisk

>ingen fv
>inget jobb
>ingen livsvilja
vad göra

Jag har ringt och smsat, uppmanat till att vi hänger med varandra, men det blir bara inte av.

Därför att det är förräderi

jag gillar stora!

skaffa jobb, resten kommer. gå till arbetsförmedlingen

*tippar*

>skaffa jobb, resten kommer
haha aa

Vilket skitsnack.

men jag vill ha en sötpaj fv med brunt lockigt hår och glasögon som klär sig i långa kjolar och stickade tröjor utan att skaffa ett jobb först

>väntar på ett paket
>kollar upp spårnings ID
>skiten har legat på ICA i över ett dygn men jag har inte fått sms avi
Kan man hämta ut det ändå med bara legitimation?

nej då kommer snuten och skjuter dig

Varför är sörlänningar så nbögiga? Känner mig som en rövburgare här nere.

MEN JAG VILL HA MITT PAKET REEEEEEEEEE

är det ett onahål?

Varför är det så ovanligt med långa kjolar? Det är det snyggaste klädesplagget en kvinna kan ha på sig.

Nästan

Ingen kommentar.

Ta med leg och kolli-id. Jag tror att du kan ringa och be dem skicka smset också.

>Cred Forums just nu
Bara så att ni vet så har varje brev som jag skrivit från denna IP-adress varit satir, eller så kallat "trollande" som gemene man uttrycker det.

vad betyder det?

Man måste ju vara totalt pantad om man tror att någonting som skrivs här är på riktigt

>dkn hillary vinner och alt-högern (alla som någonsin brevat på pol) terrorklassas

Låt mig öppna upp lite då.

Jag är user som klagat på att jag är oskuld de senaste dagarna, jag är även user som skrev tidigare i tråden om mina två vänner som lämnat mig, samt tidigare idag om tjejen från bemanningsföretaget som dissade mig.
Jag slutade gymnasiet 2012, sedan dess har jag varit arbetslös och bara suttit hemma och gjort ingenting. Till slut så började jag utöver att skicka CV/Personligt brev till emailadresser även tjata på mina föräldrar att faktiskt ta DERAS ansvar och hjälpa deras eget jävla barn istället för att bara hänvisa till Arbetsförmedlingen.
Min far ringde en av hans gamla vänner, som äger en restaurang. Jag jobbade där i en månad för 60 KR eller något sånt i timman. När han inte behövde mig någon mer så slutade chefen ringa in mig. Jag sökte mig till Arbetsförmedlingen igen, och den här gången så hade min far använt sig av en gammal arbetskollega för att omedelbart ordna möte med en handläggare istället för att behöva gå igenom allt skit först.
Jag fick efter några dagar praktik i en ICA butik. Jag har nu praktiserat där i tre månader och under denna tid så har jag hunnit bli kär och återigen nekad som alla gånger när jag var en pojke och tonåring, jag har även börjat träna och motionera regelbundet vilket har hjälpt mig komma i form och må bättre, jag har börjat käka Roaccutan så jag gör något åt mina acnebesvär. Jag kommer snart att få provanställning och cheferna är så pass nöjda att de erbjuder riktig anställning snabbare än vad som initialt var tänkt.
Eftersom jag snart kommer ha fast anställning så har mina föräldrar tagit ut ett banklån, tillsammans letat efter och köpt en bostadsrätt, lånet kommer föras över till mig när jag får min fasta anställning (man måste ha fast anställning för att ta på sig ett banklån).

Om ngn från irl känner igen plz doxxa inte

>går till frisören idag
>hon knular upp min skit
>ber henne att bara ta bort lite av skägget
>hon tar ner det till 2mm
>dkn ser bokstavligen förståndshandikappad ut
:/

>har en ledig dag
>sitter bara i kalsonger och ser på serier

vet inte om jag kommer få något gjort alls någonsin, jag är så jävla dålig på att vara produktiv

Tyskland > Sverige

Jag har på 3-4 månader:
1. Kommit i kontakt med och pratat med fler kvinnor än de senaste 3 åren sammanlagt. Förhoppningsvis leder detta eventuellt till att jag blir romantiskt involverad med någon.
2. Skaffat mig en inkomst.
3. Skaffat mig en egen bostad.
4. Mår bättre.
5. Min chef är med allra största sannolikhet en smygnationalsocialist

KÄMPA, HELL SEGER KAMRATER

och glöm inte att RAKA BORT SKÄGGET om ni inte kan få helskägg, och SLUTA RAKA SKALLEN, KLIPP ER HOS EN FRISÖR

jösses
avsluta dig själv

jag på bilden

Vad har hänt?

Ingen bryr sig.

Kass blogg läste inte häng dig

twitter.com/Cred Forums

Kinesmoot har sålt alla våra IP-adresser till ADL.

haha aa

Tryckte hon åtminstone sina tuttar mot dig?

Finland > Tyskland

nej

"nej"

Jodå. Du kommer bli mossaddad utav bara fan.

UUH

Är detta en trevlig flicka?

>nästa vecka har jag 2 labbrapporter som bör lämnas in, 1 halvtidstenta som jag måste plugga till och ett projekt som jag måste arbeta på
vem fan skriver vårat schema

Ännu en skadad individ. Men skador kan repareras, frågan är om personen i fråga skulle låtas sig repareras.

Hur många timmar pluggade du idag?

...

Låter sig säkert repareras av en välutbildad stabil man med en medelhög inkomst om sisådär 15 år när hon har lekt färdigt.

jag kan inte ens lämna hemmet längre

han ger sig inte

Nej för då vill ingen ha henne.

bara om jag får knulla dig i röven, min kära

...

Ingen bryr sig.

Åjo, så länge hon inte knarkar sönder sitt utseende så kommer någon vilja ha henne. 36åringar ser fortfarande bra ut. Flyttar hon vet ingen hennes historia.

halshugg chad

Ingen bryr sig

>36åringar ser fortfarande bra ut
Inte om man har spenderat hela livet med att röka, dricka alkohol, knarka, knulla, äta skräpmat, osv. Vilket denna generation gör.

De flesta av vår generation kommer dö runt 50 års åldrarna ändå, är jag fullständigt övertygad om.

Om alla i vår generation gör det så finns det ju inget att välja på utom sönderknarkade brudar vilket gör att mitt argument håller.

Lätt att snacka massa skit när man lever helt frånkopplad från verkligheten.

Håll käften din jävla jude

Inte ett argument.

Ehhh.. Är jag autistisk nu?

>Nej men tackar

Är det att uppfatta som:

>Jag tackar nej, men tack ändå
Eller som jag själv tror:
>Nämen tackar!

Pratade med en tjej angående bostadsrätt jag köpt, hon skrev: "Du får ha inflyttningsfest!" jag svarade: "Ja självklart, och du är förstås hjärtligt välkommen." Till vilket hon svarade: "Nej men tackar"

Jag bryr mig

>svara på sina egna brev

lmao

Passive income eller aktiv inkomst med nåt du gillar eller plugga i ett land där du vill bo. Skriv en plan för i helvete

Jag brukar skriva "nej men tack ändå" eller liknande när jag tackar nej. Min spontana tolkning vore att hon tackade nej, men nu när du tolkade tvärt om blir jag osäker.

bajs

Lite konstigt skrivet allt

Men hade hon inte kunnat komma hade hon nog inte skrivit på det sättet, så det är nog
nämen tackar som är närmast

hon lade till nån jävla glittrande skit emoticon grejj i chatten efter, som hon vanligtvis brukar göra när hon skriver "roliga" "glada" grejjer, så det var väl typ: nämen tack!

Eftersom det inte var en ja/nej-fråga så var det säkert ett "nämen tack".

Hade du däremot skrivit "vill du komma?" Då skulle det vara klurigare att tyda.

Tror hon glömde ett komma. ville hon säga nämen så tror jag hon skulle skriva det, borde inte heller vara lätt att autocorrect ställer till det då ä är långt från e.

Ja då har du nog helt rätt

Skulle bara frågat om ett klarare svar favä.

Det är ju gal1 autistiskt mann1

top autism

>Eftersom det inte var en ja/nej-fråga så var det säkert ett "nämen tack".
det här

Hillary Clinton besökte nyligen Zach Galifianakis.
Det borde hjälpa henne att framstå som lite mer mänsklig än vad media vill få henne att framstå som.

youtube.com/watch?v=xrkPe-9rM1Q

2d är sött

Ingen bryr sig

God morgon

jodå, de söta flickorna bryr sig
grod "morgon"

>brev
varför är svenska de sämsta språket i världen efter skånska

>flickor
>på kanalen
mm aa

Ta livet av dig äckliga nybög.

God natt

Är det morgon i gulinglandet?

...

är det du igen gnällcucken?

Gillar du det inte kan du dra tillbaka till Somaliland

Yupp, klockan är åtta

vill du knulla?

Jag ska knula idag

onahål räknas inte

jag saknar den gamla tråden
direkt ifrån Cred Forums tråden
toppen av Cred Forums tråden
den bra diskussionen tråden

jag hatar den nya tråden
den fulla nybög tråden
den stormfjoll tråden
inga diskussioner tråden

jag saknar den roliga tråden
den snubbelfulla tråden
jag måste erkänna, vid den tiden så ville jag träffa tråden

se här jag skapade tråden
det fanns inga andra trådar
och nu så ser jag mig omkring och ser så många trådar

jag brukade älska tråden
jag brukade älska tråden
jag hade till och med ett snubbel, jag trodde att jag körde tråden

tänk om tråden gjorde ett bräde om tråden
kallade det "saknar gamla tråden", fan det skulle va så tråden

det är allt tråden var, vi älskar fortfarande tråden
och jag älskar dig som tråden älskar tråden

Ta livet av dig.

Tråden måste bort.

Breva videos som får er att skratta.

det roligaste med denna rövsmärtan är att tråden aldrig kommer att försvinna hur mycket du än vill det

youtube.com/watch?v=30nfka8J8Y0

youtube.com/watch?v=JhUvYEyjrts

häng dig

häng dig

Inte ett argument

Slickade precis fitta. Hur har er kväll varit?

häng dig nbög

fick precis min fitta slickad

Ingen bryr sig.

G Ä V L E
Ä
V
L
E

Fick just höra att min frus son slickade fitta.

Bra gjort user, gör inte du det så kommer någon annan att göra det

spelat wow

>spelat wow

klass/ilvl?

>uppmuntra nbögar
sluta

shaman 861 :3
hehe mm

>ovanligt
>snyggt

Ser det varje dag och det är inte särskilt snyggt favä.

Ursäkta, det är ett ämne jag är väldigt passionerad över

häng dig

Vad tänker ni när ni ser en neger?

hehe mm axel

Att jag måste därifrån

hoppas han inte chimpar ur och flyger på mig

missa mig med den gangsterskiten kommer slå din jävla käke över hela golvet ta med dina polare kommer fan sätta alla era jävla bögar i marken sug av mig fittneger
undrar om han kan dunka

dags att migrera innan vi faller av

>faktiskt vilja uppmuntra nbögar
häng dig
Nej favä, det är en gammal tråd

mm, men nej. Bara gör en vettig nattupplaga.

>trådkriga klockan 2 på natten

Ny tråd