/nederdraad/

vroege morgen editie, maak me af

welkom:
vroege vogels, opblijvers en ander gespuis
niet welkom:
NOOTen

Other urls found in this thread:

youtu.be/4ifTjdKrTPw
youtube.com/watch?v=HAURatEXp9k
geenstijl.nl/archives/images/vindifap.pdf
youtube.com/watch?v=ShFn_326Xa0
dumpert.nl/mediabase/6890657/ba92ea07/kunstenaar_heeft_spijt.html
youtube.com/watch?v=xUgmc7kKqOI
dumpert.nl/mediabase/6890507/0d13c384/lol._treitervlogger_ismail_blijkt_enorm_mietje.html
twitter.com/SFWRedditGifs

Eerste stoot omdat niemand nog wakker is.

Tweede stoot.

Derde stoot met een interessant weetje
>Het Duits kent ook een woord voor het tegenovergestelde: Fernweh, wat staat voor het verlangen naar onbekende situaties.

vierde stoot

Goedemorgen /neder/ stoot

goedemorgen schatjes

Lekker muziek om mee op te staan

youtu.be/4ifTjdKrTPw

Dit is het tegenovergestelde van heimwee toch?

ik wil mijn geld

Hello my faithful germabic comrades, greetings from hispanja.

Je vlaggetje zegt wat anders, verklep

moh
Ja.

Dan ben ik letterlijk het omgekeerde van mijn zus, die zwaar heimwee heeft, terwijl ik elke mogelijkheid om naar Verweggistan te gaan aanpak.

Verlang je niet dat je terug in Nederland bent? Het gaat in Zweden binnenkort pittig koud worden oetz.

iemand in bezit van de gelekte bangalijst?

Ik ga nu vertrekken naar Nederland.
Kan nu al niet wachten om Nederland weer te verlaten

...

Wat vind je aan nederland zo slecht dan?

Niets, een van beste landen in de wereld om te wonen. Maar ik ben gewoon graag op reis en met een beetje geluk zit ik volgende week in Schotland.

Ik paalde laatst in een Arriva trein. Was ik ook even Brits. Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt door een heel klein schuimend biertje te palen.

De Zwwedse vlag is ook leuk om te misbruiken

En ik ben al in Denemarken, gaat wel snel zo

Lekker Engels ontbeten vandaag. Voelt goed man! Maar nu kom ik mijn stoel niet meer uit.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Moet je volgende keer een bredere stoel pakken

>heb opeens een Nederlandse vlag
Snap er de ballen van

>Zwarte pudding
>Een warme tomaat
>Grote stukken paddestoel die nergens in verwerkt zijn
Nee bedankt, ik houd het wel bij mijn boterham met kaas

Ik droomde vanochtend dat et een dikke sneeuwlaag lag
Misschien was het een teken

Je hebt gewoon roos smeerlap.

goedemorgen /neder/kjoet

ik heb geen zin

Weet iemand hoe het met Cred Forums's koekelplan gaat?

nee, maar klinkt leuk, licht me in

Moest afspraak met meid net afzeggen. De reden "sorry de boot ging dicht" had ze nog niet eerder gehoord

Ik weet niet precies wat de bedoeling ervan is, daarom vroeg ik het eigenlijk. Ze willen in ieder geval woorden als "nigger" vervangen door "google", en daarmee hopen ze ietz te bereiken

Goedenmorge

gaaf lied maar
hebben hun ook positieve nummers over liefde??

Ze zijn gewoon overhoopvol omdat hun pèpécampange soort van gelukt is

>positieve nummers over liefde

alsjeblieft

youtube.com/watch?v=HAURatEXp9k

Was dat een campagne? Koek

Nou ja, 'campagne'
Het was gewoon overal kikkermiems spammen en na een tijdje deden de media er verslag over

D.A.K

16.10.16

>hun
Atilla aub

>spammen
Randstad, aub.

God morgen mine gode nederlendere :^)

Da's racistisch

Ben je een nicht?
>positieve nummers over liefde
Dat gaat echt niet, muziek moet zo donker als je ziel zijn.

/weekend/

mijn vriendin klaagt dat ik te vaak donkere nummers leuk vind

en als ik dan het haar laat horen denkt ze dat het over haar gaat ;_;

Zet Another nail for your coffin op van Lamb of God, of Spring van Rammstein

fuck off

>dvw je nog nooit een meisje hebt gekust

Opdonderen, randstad.

>pas over 2,5 uur weekend

West-West-Fries spreek je maar in Engeland, flikker

>Al een dag weekend
Heb ik al verteld dat mijn weekend tot dinsdagmiddag duurt?

Ga je nu beginnen met avatarflikkeren als Schro?

>dvw je nog nooit een meisje hebt gekust

Stel faalhazen. Ik zoende al een meid op de basisschool

stoer

misschien, schrodinger een kjoet o e t z

ik had mijn eerste gay date toen ik 15 was

...

heb je d'r al zo vroeg voor gekozen om homo te zijn? waarom niet eerst je opties onderzoeken

ik mijn eerste gay sex ervaring toen ik 12 was oetz

Homo zijn telt niet.

omdat ik elke avond rukte op jongenskontjes

>gay
>date
Randstad, aub.

bekhouden met je fucking meme

Arnastd

Kom vechten dan.

>32 ips in deze kutdraad

waarom kies je daarvoor?

ziet er lekker uit :3

Ben verantwoordelijk voor zeker 4

De kaaspizza ligt in de oven.

>Niet een pizza met ananas erop kopen en daar zelf verschillende kazen overheen doen
Amateur

hebben jullie wel eens geneukt op de eerste date?

>invoordat maagd

Pedonazi!

>geen vleesliefhebberpizza eten

Daar vind de AIVD het hopenlijk niet
Goed werk, maar niet zo goed idee om het hier te palen, nu verbinden ze je ipadres met je paal en adres

>ga naar school om te leren want thuis geen zin
>kom aan
>heb zin om terug naar huis te gaan
wat doe jongens

...

Wat de neuk zeg je?
Je interpunctie is helemaal naar de klote, begrijp er niks van.

Stoppen met tijd verspillen, beseffen dat je toch niet gaat leren en genieten van je vrije tijd

Daar vind de AIVD het hopenlijk niet.

Goed werk,
maar niet zo goed idee om het hier te palen,
nu verbinden ze je ipadres met je paal en adres

Koek waarom druk je op enter na het gebruik van een komma? Mongool

HEFFEN
E
F
F
E
N

Dit oetz

Heeft iemand een link naar vindicats oprechte almanak? incl. namen en tel.nrs?

>vindicats oprechte almanak
Wat is deze?

b-bedankt ik ben nu weer onderweg naar huis

geenstijl.nl/archives/images/vindifap.pdf

mooi

geen enkel meisje met grote tieten?

die eerste is wel aardig toch?

Meeste kan je alleen hun gezicht zien, kan je niet vanaf zien of hun tetten groot zijn of niet

als je hun naam hebt, kun je ze op facebook zoeken en daar een bumpercheck doen

Koek nr 15 zat op mijn middelbare school

wat de neuk is dit

Ik verveel me kankerhard
Op mijn vrije dag had ik dat nooit verwacht
Dan maar poepen

Slettenlijst van een vereniging.
Is uitgelekt en nu is iedereen boos, omdat die meiden nu niet meer zo makkelijk te neuken zijn

H o i h o i h o i h o i!

wie geeft een neuk

Met een hoertje of een scharrel?

Die meiden dus, maar nu niet meer.

Je mag van mij best weten dat ik een hoer meeneem naar de schijtkamer, maar ik denk dat je op de verkeerde user reageert

Duidelijk nieuw dus.

ewa

Ik heb nog een kortingscode van 20 euro van zalando, is geldig tot de 30e.

Iemand? Ik geef hem alleen weg als je hem ook echt gebruikt.

Zeker bij een aankoop van €100 of meer, uitgezonderd artikelen in een aanbieding?

>Letterlijk alles is een miem
>Niet 24/7 op /neder/ zitten
>Niet alle miems kennen
>Kankernieuwflikkers
Gisteren aangekomen van 9gag en roodhet. Ik zit het liefst op iFunny of feesboek oetz

wie /gezondetenenbewegen/ hier?

>dvw ik ooit een 2-sterrenwaardering kan krijgen op de innerlijke bangalijst van een willekeurig meisje
>dvw minstens 10 kilo kwijt
>dvw ik het ga halen

ik hou van jullie allemaal :3
n-niet homo

HET IS GEZICHTENBOEK, NEUSBOEK OF OP ZN HOOGST FEESTBOEK ALS JE DE KLANK WIL BEHOUDEN, FEES IS GEEN NEDERLANDS WOORD RIEEEEEEE
Tevens
>hij viel voor de 'miems' miem

>hij viel voor de 'miems' miem
>Letterlijk bewijzen wat ik net zei
Ik houd niet van jou, en ik zeg gewoon lekker feesboek als ik dat wil

/litti/

Belasting is diefstal. Debatteer me.

gebruik maken van wegen is diefstal

Je krijgt er sociale zekerheid en het beste infrastructuur ter wereld voor terug.

>Wel gebruik maken van alle baten van een belastingsysteem
>Er niet aan willen meebetalen
Ik hoef je niet te debatteren, ik vind het wel een goed idee oetz

Nooit om gevraagd. Je kan toch ook niet een broodje in iemands mond proppen en dan eisen dat hij ervoor moet betalen? We worden gedwongen om eraan mee te betalen, of je er nou gebruik van maakt of niet maakt niet uit.

youtube.com/watch?v=ShFn_326Xa0

top koek episch

Ook voor jou

ik ben het er mee eens dat er een mogenlijkheid moet zijn om legaal belasting te ontduiken bij vorm van volledige onafhankelijkheid
maar dat doe jij nu niet

Maakt het nog geen diefstal.

>t. iemand die zich in heel zijn leven nog nooit via openbare infrastructuur van a naar b heeft vervoerd
Zit je nou te azen?

nee, belasting is slavernij

ga jij dan maar in een plaggenhut ergens in midden afrika wonen als je daar ook niet om gevraagd hebt

>Ik ga vandaag naar Poelenburg matties
Praat hij nou expres met een Turks/Marokkaans accent?

Hij heeft ook nog nooit water, gas of elektriciteit gebruikt. Of internet.
Of is hij naar school geweest.

zie

>debatteer me
Geen zin, aangezien ik vind dat je gelijk hebt.

dumpert.nl/mediabase/6890657/ba92ea07/kunstenaar_heeft_spijt.html

Beter dan de 32 lullen die je moeder dagelijks tot zich neemt

Nee dat doe ik niet, omdat ik er toch voor moet betalen onder dwang. Waarom zou ik ergens geen gebruik van maken als ik er wel voor betaal?

>volledige onafhankelijkheid
Volledige onafhankelijkheid van de staat ja, niet van de gehele maatschappij. Zonder belasting te betalen zou je nog steeds gewoon bij de bakker brood kunnen halen.

>je moet betalen
>als je weigert om te betalen word je gestraft
Klink als diefstalstal hoor. Als je weigert om aan alles mee te doen zal je uiteindelijk gedood worden, we worden met de dood bedreigd om mee te doen.

Dus wil je zeggen dat iemand niet meer in Nederland mag wonen als hij er voor kiest om niet mee te werken aan de staat en er ook geen gebruik van wil maken? Dat heet dwang, en het is fout. Als je figuurlijk al een mes op mijn keel houdt heb je het debat al verloren.

Ik ken een van de mensen op die lijst gheheh

...

Leuk argument man, maar een anarcho kapitalistische samenleving zal uiteindelijk toch tot een monopolie van één bedrijf lijden waarna we letterlijk geen ene kut opgeschoten zijn.

Je hebt rechten en plichten, deze accepteer jij als jij een Nederlandse nationaliteit hebt, als kind zorgen jouw ouders ervoor om jou die nationaliteit te geven, maar dan betaal je nog niet. Wil jij niet aan deze plichten voldoen moet jij die nationaliteit verliezen.

Ben ik de enige die hard juicht als er weer een paar honderd immigranten zijn verdronken?

>Waarom zou ik ergens geen gebruik van maken als ik er wel voor betaal?
>Impliceren dat je lopend, wegenvermijdend, publieke grond-vermijdend van je huis naar je werk gaat lopen
Vriend, als jij vind dat wij niet met zijn allen een wegennetwerk moeten bouwen en onderhouden moet je er sowieso geen gebruik van maken. Of je er nou wel of niet voor betaalt. Laat dan zien dat je niks van waar je belasting voor betaalt nodig hebt. Dan pas kun je zeiken dat belasting diefstal is, want dán is het ook diefstal. Als jij over wegen rijdt "omdat je er toch al voor betaalt" doe je precies wat je moet doen: jouw steentje bijdragen aan het onderhoud van wegen waar jij gebruik van maakt.

diefstal is je iets toeeigenen wat niet van jou is, het zou pas diefstal zijn als jij hier wel wil wonen maar niet wil meebetalen

>anarcho kapitalistisch
Nooit gezegd dat ik anarcho kapitalistisch ben, ik vind gewoon dat we niet onder dwang mee moeten doen. We zouden in ieder geval de keuze mogen hebben.

>muh monopolies
Want de huidige staat is niet de grootse monopolie? Monopolies zijn vrijwel onmogelijk in een echte vrije markt, niet langer dan een paar dagen in iedergeval.

>rechten en plichten
Nee hoor, we hebben allemaal alleen onze rechten. En die horen we ook van elkaar te respecteren. Plichten hebben we absoluut niet, ik ben niemand iets verschuldigd door in Nederland geboren te worden. En kan jij mij uitleggen hoe ik mijn nationaliteit kan verliezen en niet meer onder een regering hoef te leven maar wel normaal in een maatschappij? Het argument van statisten is vaak "als je niet mee wil doen aan de staat, dan ga je toch lekker ergens in de bosjes leven?". Dit is een niet-argument, want de staat en maatschappij zijn niet hetzelfde. En het is natuurlijk ook heel makkelijk om te zeggen "hurr jij maakt toch gebruik van de wegen?", het gaat niet over mij specifiek of over hoe ik mijn leven wil leven. Dat is een ad hominem. Het gaat uit over het principe dat mensen recht hebben op een keuze en niet onder dwang hoeven te leven.

>diefstal is je iets toeeigenen wat niet van jou is
En is mijn geld van de staat? Nee. En toch word het afgepakt.
>maar je kiest er toch zelf voor, het wordt niet afgepakt maar jij geeft het!
Nee, als je iemand onder schot houdt en zegt dat hij op zijn knieen moet gaan zitten is dat ook niet zijn vrije keuze, maar dwang.

ga jij ook in de bioscoop zitten zonder te betalen "omdat je de film helemaal niet wilde zien" ?

je wordt nergens toe gedwongen, als je niet mee wil doen dan hoef je dat ook niet:
www.ikclaimmijnnaam.nl
succes ermee

Je wordt niet gedwongen, je kunt ook zelfmoord plegen

>we hebben allemaal alleen onze rechten
En plichten, dat hebben wij als samenleving afgesproken.

>en kan jij mij uitleggen hoe ik mijn nationaliteit kan verliezen en niet meer onder een regering hoef te leven maar wel normaal in een maatschappij?
Nee, maar kan jij hoe een maatschappij kan bestaan zonder belastingen?

Je hebt een leerplicht tot je 18e. Om op je school te komen zul jij gebruik moeten maken van infrastructuur die aangelegd is door de overheid. Je hebt nooit de keus gehad om er geen gebruik van te maken.

De enige optie inderdaad.

je betaalt helemaal geen belasting tot je 18e, sterker nog, alles wordt voor jou betaald door de staat

>Je hebt een leerplicht tot je 18e. Om op je school te komen zul jij gebruik moeten maken van infrastructuur die aangelegd is door de overheid. Je hebt nooit de keus gehad om er geen gebruik van te maken.
en dat heeft met belastingen te maken?

Even voor de duidelijkheid, het is geen diefstal. Diefstal is een juridisch begrip dat wordt gedefinieerd als: hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaar, of geldboete van de vierde categorie.

Het is geen diefstal omdat belasting niet wederrechtelijk is.

>onderwijs is gratis

nee ik vraag wat het te maken heb met dat belastingen diefstal zijn.

dat jij leerplicht heb heb daar niks mee te maken

Een deel van je belasting gaat naar het financiëren van onderwijs en infrastructuur.

>18 jarige autist vind dat belasting diefstal is omdat van zijn eerste salaris een paar euro is ingehouden

Ken jij Magda Wel? "Vrije burger" ofzoiets noemt ze het. In ieder geval, het klinkt een beetje als wat jij zegt, maar zij gelooft dan ook nog in chemtrails enzo.

>we hebben allemaal alleen onze rechten
Koek zelfs kleuters weten dat je rekening met elkaar moet houden, en dat dat plichten oplevert.

>Het argument van statisten is vaak "als je niet mee wil doen aan de staat, dan ga je toch lekker ergens in de bosjes leven?
Maar wat dan? Als je geen belasting wil betalen, maar je wel gebruik wil maken van moderne infrastructuren (je zegt wel dat je dat niet wil, maar je laat dat nergens zien), hoe wordt dat dan betaald? Wie betaalt jouw rekening van het ziekenhuis als jij niet kunt werken omdat je een ongeluk hebt gehad? Hoe ga je van je huis naar je werk (in mijn geval) 50 km verder?

Ik dacht dat deze miem Amerikaans was oetz

en dat heb niks te maken met of het nou wel of niet diefstal is

>vrije burgers

Kijk even naar dit filmpje over dikke Amerikanen die denken dat zij ook vrije burgers zijn.

youtube.com/watch?v=xUgmc7kKqOI

Kankergrappig.

Het is geen diefstal, welk wetsartikel baseer jij je op als je zegt dat het zelf diefstal is?

Diefstal is niet zo maar iets wat niks betekent, het heeft een betekenis en het is zeer makkelijk te zien of iets diefstal is.

>Ken jij Magda Wel
Zelfde paler. Ik vergat het belangrijkste. Ze (of één van haar andere hersenloze vriendjes) werd haar huis uitgezet omdat ze geen huur meer wilde betalen. Ze vond dat schandalig, maar ze kon niet uitleggen waarom. Doet me wel aan jou denken oetz

>de 'vrije markt lost alle problemen op'-miem
>'belasting is diefstal'-miem

wat een kutmiems oetz

ben jij die user die vaker een discussie probeert te voeren maar steeds van onderwerp verandert?

>dikke Amerikanen
WAT HEB JIJ TEGEN DIKKE MENSE KLOOTZAK

>en dat heb niks
Stop maar jongens, het is een mbo'er dus hij kan er niks aan doen dat hij achterlijke ideëen uit de VS kopieert

Ze moeten afvallen.

Heb ik ook gedaan, valt reuze mee als je eenmaal begint.

ik denk dat je in de war ben want ik zeg niet dat het diefstal is

Sorry, ging er vanuit dat jij dat ventje was dat eerder over belasting zat te klagen.

Heilige neuk wat een kankerstem

Lees mijn vorige paal eerst nog maar eens goed door, je begrijpt het niet helemaal.

>hey ik hou misschien wel een pistool tegen je hoofd aan en zeg dat je alles moet doen wat ik zeg maar het is geen dwang hoor, je kan ook de keuze maken om niet mee te werken en dan schiet ik je dood. totaal geen dwang, je hebt een vrije keuze!

>plichten
Dwang dus, zoals hierboven uitgelegd. Wij zijn helemaal niemand iets verschuldigd en de staat al helemaal niet.

>Nee, maar kan jij hoe een maatschappij kan bestaan zonder belastingen?
Ik heb nooit gezegd dat er 0 belasting moet zijn. Probeer mijn woorden niet te verdraaien aub. Ik heb ook al uitgelegd dat ik niet anarcho kapitalistisch ben. Ik weet dat je graag wil dat ik dat ben omdat je daar argumenten tegen hebt maar dat ben ik niet, zet het uit je hoofd. Een staat en belasting heeft zeker wel zijn voordelen, vooral op het gebied van defensie, rechten, en grondgebied. Maar iemand dwingen om mee te betalen aan iets waar hij niet aan wil meebetalen en ook nooit gebruik van maakt is fout. Wat denk je van tolwegen? Als je gebruik wil maken van wegen, betaal je gewoon een bedrag en dan mag je er op. Anders gebruik je maar eeen zandweggetje.

Dat maakt belasting per definitie diefstaf.

>Het is geen diefstal omdat belasting niet wederrechtelijk is.
Dit is weer het verhaaltje dwang zoals ik al eerder heb uitgelegd. Waarom begrijpen statisten niet wat dwang is?

>Koek zelfs kleuters weten dat je rekening met elkaar moet houden, en dat dat plichten oplevert.
Absoluut niet. Als iedereen rechten heeft dient iedereen ook elkaars rechten te respecteren. Als we dat niet doen zou ook niemand meer rechten hebben. Daar komen helemaal geen plichten bij kijken. Wat is dan een voorbeeld van een plicht? Dienstplicht? Wat ben ik de staat verschuldigd dat ik onder dwang moet doen wat ze zeggen als ik gewoon een nette burger ben? Dit is de ultieme schending van vrijheid.

Wat de user die deze discussie begon (denk ik) bedoelde is dat je je hele leven lang gedwongen gebruik maakt van faciliteiten die geleverd zijn door de overheid en daar voor dient te betalen door middel van belasting.

Nee.

>Dit is weer het verhaaltje dwang zoals ik al eerder heb uitgelegd. Waarom begrijpen statisten niet wat dwang is?

Maakt het uit of het dwang is? Dwang is niet per se onrechtmatig, er is zoiets als rechtmatige dwang.

je wordt ook gedwongen om een mens te zijn

dus je ouders zijn slavendrijvers

Precies.
De enige optie die er dan overblijft is zelfmoord.

Ik had moeten weten dat deze discussie een anti-natalistische wending zou krijgen.

ga nou maar naar je gemeente om je uit te schrijven en daarna geen belasting meer betalen, kan gewoon en er komt geen pistool aan te pas

Dit is echt het raarste wat ik vandaag heb gehoord. Rechtmatige dwang? Kan je een voorbeeld geven? Wanneer is dwang ooit rechtmatig?

Je neigt denk ik een beetje naar communisme toe.

Dwang =/= Diefstal

Hoe mongolisch moet je zijn om dat niet te snappen?

Plichten =/= Dwang

Wij als samenleving hebben afgesproken om bepaalde dingen te doen, zoals ons aan de wet te houden, naar school gaan enz. Dat zijn onze plichten, dit om de samenleving te laten werken

>Ik heb nooit gezegd dat er 0 belasting moet zijn
Dus vrijwillige belasting? En jij denkt dat dat werkt?

>alleen betalen waar je voor gebruikt
Dat gaat alleen maar meer geld en tijd kosten

Bestuursdwang bijvoorbeeld. Als jij zonder beschikking iets in een openbare ruimte bouwt, kan het desbetreffende bestuursorgaan bestuursdwang opleggen.

Koek je bent echt kankerdom
> Als iedereen rechten heeft dient iedereen ook elkaars rechten te respecteren
Je zegt hier; iedereen heeft rechten, en wij hebben de plicht elkaars rechten de respecteren. Je zegt dit letterlijk.
>Daar komen dus helemaal geen plichten bij kijken
Wat? Dus iedereen heeft rechten, en ik ben verplicht de rechten van anderen respecteren, maar ik heb geen plichten? Wat is het nou?

Alsmede de rest van mijn paal negeren.
>Het argument van statisten is vaak "als je niet mee wil doen aan de staat, dan ga je toch lekker ergens in de bosjes leven?
Maar wat dan? Als je geen belasting wil betalen, maar je wel gebruik wil maken van moderne infrastructuren (je zegt wel dat je dat niet wil, maar je laat dat nergens zien), hoe wordt dat dan betaald? Wie betaalt jouw rekening van het ziekenhuis als jij niet kunt werken omdat je een ongeluk hebt gehad? Hoe ga je van je huis naar je werk (in mijn geval) 50 km verder?

>Dan gebruik je maar een zandweggetje
Ook een zandweggetje moet aangelegd en onderhouden worden, en ook dat kost geld.

Maar het mooiste vind ik nog altijd
>Ik maak toch maar gebruik van alles wat de belastingbetaler betaalt, maar alleen omdat ik toch al betaal! Eigenlijk vind ik het allemaal maar schandalig, maar ik betaal er toch al voor! maar ik ben er echt tegen! Een man van principes! Ik doe niet mee aan dingen die ik onjuist vind, want dat zijn mijn principes, behalve als ik er toch al voor heb betaald!
Je geeft nu gewoon toe dat je overal graag gebruik van maakt waar je claimt tegen te zijn.

Dat kan niet. Wel leuk. geprobeerd moet ik zeggen. En ookal kon het, zou het nog fout zijn. Het is alsof je op een boot zit in het midden van de oceaan, en dan krijgt te horen: heh, als je hier niet wil zijn kan je ook gewoon gaan hoor!

Daar heb je niks aan, daar kan je niks mee. Je zou nergens legaal terecht kunnen. Al het land is onderdeel van een staat en je zal overal illegaal zijn. En ik ga niet eens beginnen hoe de staat niet hetzelfde is als onze gehele samenleving, als je geen belasting meer betaald betekend dat niet dat je alleen maar ergens ver weg van de samenleving in de bosjes kan wonen.

nee want je ouders hebben je ooit ingeschreven, ga bij hen klagen

>Koek je bent echt kankerdom
Hou je kankerbek dicht kankerautist.

>zoveel hbo'ers en mbo'ers in deze draad
Jammer hoor

Rot gewoon op met je "debatteer mij" als je toch nergens iets nuttigs op kunt zeggen.

Zijn jullie vandaag al klaargekomen?

>heh, als je hier niet wil zijn kan je ook gewoon gaan hoor!
Inderdaad, spring van de boot en op je eigen houtje verder gaan.

Er zijn mensen hier die nu aan een universitaire opleiding doen HA HAHA HA HAH AHA Hahahah ah ah a h

Niet te vergelijken. Als je daar niet aan mee wil doen hoef je dat ook niet. Iedereen die daar aan mee doet heeft er vrijwillig voor gekozen.

>ze denken dat ik al deze betogen ga lezen
koek

Jij bent wel de laatste van wie ik dat had verwacht oetz

waarom heb je die hond dat pakje aangetrokken

>als je niet mee wilt doen aan bestuursdwang hoef je dat ook niet

Nee, als je het niet doet betaal je een dagelijkse geldboete.

hou je kankerbek is

> Student

> Vriendin nodigt mij uit voor Rotterdam Pride vandaag

> Kan geen nee zeggen; heb al vaak genoeg nee gezegd

> Ik moet morgen om 5:00 opstaan voor werk. Wat doen?

Neen.

Hoe moet ik haar versieren?

Met slingers

Geen respect, jullie doen niet meer mee aan het debat.

Mijn ouders moesten mij inschrijven ja, dat was net zogoed onder dwang van de staat. Anders was ik illegaal en waren mijn ouders daar verantwoordelijk voor.

Als je niet volwassen kan doen dan doe je niet meer mee hoor. Jij bent degene die blijkbaar niks nuttigs meer te zeggen heeft als je gaat schelden.

Dit is dus geen argument.

Ik heb het dus over iets bouwen waar het niet mag, niet over bestuursdwang. Iets bouwen waar het niet mag is tegen de wet.

Saus?

eh, user, niemand luistert meer

Geen belasting betalen is ook tegen de wet, wat is je punt?

Ze hebben alle twee rechtsgevolgen. Je HOEFT de wet niet te betalen, en je HOEFT je bouwsel niet af te breken, maar er zijn consequenties.

Samoerai, graag.

>Geen respect, jullie doen niet meer mee aan het debat.
Oh, dus nu hebben wij dus wel een plicht? Dacht dat jij juist verkondigde dat we dat niet hadden.

>Dit is dus geen argument
Wel een oplossing voor jouw probleem.

ik heb wel wat goeie samuraisaus voor je
*ontritst biemel*

>Jongens, hier is een controversiële mening
>Debatteer mij
>Maar wel lief doen
>Daar ga ik niet op reageren
>Houd je kankerbek kankerautist
>Dit is geen argument, maar ik ga niet uitleggen wat ik er mis mee vond
>Jullie hebben geen respect voor mij want jullie zeggen allemaal dat ik dom ben terwijl ik geen enkele van mijn standpunten goed weet te onderbouwen met voorbeelden of cijfers
>Als ik niks terug te zeggen heb negeer ik gewoon delen van je palen, ik wil immers alleen debatteren met mensen die niet zo slim zijn als ik
>En als het blijkt dat alles wat ik zeg weerlegt kan worden, houd ik er gewoon mee op en claim ik de overwinning
Jij kan goed debatteren. Je houd er serieus mee op omdat mensen je uitschelden? Terwijl jij mij ook zat uit te schelden? Krijg lekker de kanker

Weet je wat pas grappig is? Geen nee durven zeggen tegen een uitnodiging om te strijden tegen verkrachting.

Hi
La
Risch

>sambal in je ballen injecteren om samoeraisaus te kunnen maken
Klinkt pijnlijk oetz

Dat is speciale saus bij de Turk, niet samurai

wat dacht je van opkankeren

kutnormaaltje

Oke, jij doet niet meer mee.

Dat is het hele punt nou net, dat je volgens de wet belasting MOET betalen. Natuurlijk heb je wetten nodig voor een gezonde maatschappij, maar die wetten moeten gebaseerd zijn op het nonaggressie principe, en geforceerde belastingen schenden dat.

Ik praat niet met mensen die niet met respect kunnen discussiëren en zichzelf niet onder controle hebben. Ik behandel jullie ook met respect en dan verwacht ik dat ook terug. Als ik dat niet krijg ben ik klaar met je. Als je jezelf niet onder controle kan houden heb je het debat verloren.

Ach kanker toch op man

Een debat kun je niet winnen of verliezen, knul.

>wat ik er mis mee vond
Wow mooie zin, Mo.

Je wint per definitie debatten op het internet niet. Jezelf tot winnaar uitroepen heeft net zoveel nut als het proberen op te eten van een broodje kaas met je anus.

Het is er de plek niet voor.

wat is hier mis mee

Blijkbaar wel. Als je je emoties niet onder controle kan houden verlies je.

Kek

Niemand heeft zichzelf als winnaar uitgeroepen, leuke stroman.

> Ik behandel jullie ook met respect en dan verwacht ik dat ook terug
Weet je dat je op 4kan zit?

Ik erger me eraan dat jij stukken waar jij niks op terug weet te zeggen negeert. Of als mensen die te kritisch op je zijn makkelijk uitschakelt door te zeggen dat ze niet meer meedoen. Of dat je eigenlijk nog niks van een ander hebt weerlegt, maar je intussen wel gedraagt alsof wij met zijn allen kankerdom zijn. Je vertelt keer op keer dat je niet 0 belasting bedoelt, maar je zegt nergens wat je dan wél bedoelt. Je schetst geen beeld van hoe het beter kan, maar je roept alleen dat je dingen verplicht moet doen en dat die dingen dom zijn, terwijl je zelf dankbaar gebruik van maakt van het resultaat (maar alleen omdat je er toch al voor betaald hebt). Dat zijn trouwens ook alle redenen waarom ik mijn geduld verlies en je een kankermongool noem

ik heb net belasting betaald, heb ik nou ook verloren?

Volgens mij is hij gewoon aan het azen oetz

Bedankt mbo'er. Ik heb mijn school wel afgemaakt dus ik schrijf wel vaker correcte zinnen

Dus EIS jij dat ik respect heb. Is dat niet iemand dwingen? Zeg maar een plicht? Maar jongen, die hadden wij toch niet?
Waarom vind jij dat jij iets mag eisen? In jouw logica is dat stelen, dus jij bent hier de dief.

Ik denk het ook

Jij wel vriend en ik doe niet eens mee aan de "discussie"

Hou je kankerbek is mogool als je niet meedoet aan mijn debat.

wie is"hou je kankerbek"
en waarom is hij mogool?

>op 4kan kan je noet serieus doen en moet je altijd emotioneel reageren
Nee dus.

>k erger me eraan dat jij stukken waar jij niks op terug weet te zeggen negeert. Of als mensen die te kritisch op je zijn makkelijk uitschakelt door te zeggen dat ze niet meer meedoen.
Palen die respectloos zijn daar ga ik niet op reageren. Ik ga niet doen alsof het nog een eerlijke discussie is als iemand me ondertussen gewoon uitscheld. Als je serieus met me wil discussiëren, dan gedraag je je. Anders kies ik er voor om geen discussie met je te voeren. Simpel toch?

Het gaat hier ofwel om een onironisch echte mbo'er die zichzelf slimmer dan zijn klasgenoten vindt en die dat hier eventjes moet komen bewijzen, ofwel deze turk zit enorm succesvol te azen

Het punt van de ander precies.

Ik eis helemaal niet dat jij respect voor me hebt, als je dat niet hebt dan kies ik er gewoon voor om niet meer met je te praten.

Jouw keuze.

Oh en kan je zeggen waar ik mezelf als winnaar heb uitgeroepen? Ben erg benieuwd. Ik heb iemand als verliezer uitgeroepen omdat hij zijn emoties niet meer onder controle kan houden, dat wel. Maar dat maakt mij nog geen winnaar.

Wel grappig dat dat is hoe jij het ziet.

Prachtig toch

mooie komeet die door de dampkring valt

Libertariërs winnen alweer
Statisten op zelfmoordtoezicht

Als er een verliezer is, is er ook een winnaar. Aangezien er twee mensen tegen jou praatte en jij die allebei verliezer verklaarde, verklaarde jij jezelf tot winnaar

>in de wedstrijd tussen psv en feyenoord heeft psv verloren. Wie gewonnen heeft zeg ik niets over.

>deze draad

Dat eis je wel. Maar jij hebt niet door dat je dat doet.
Maar goed, jij je zin. Ga maar naar de politie aangifte doen.

>Als er een verliezer is, is er ook een winnaar.
Fout. Er doen (deden) meer dan twee mensen mee aan dit debat. Als er één afvalt is er nog geen winnaar. Ik heb inderdaad twee mensen verliezers genoemd maar er waren nog meer mensen.

>op 4kan kan je noet serieus doen en moet je altijd emotioneel reageren
Dat zei ik niet mbo'er, maar je moet niet verbaasd zijn dat je voor kankermongool wordt uitgemaakt als je domme dingen zegt en kritiek uit de weg gaat.

>Palen die respectloos zijn daar ga ik niet op reageren
Ik was niet eens "respectloos" in de palen waarvan jij delen negeerde. Jij wist er gewoon niks op terug te zeggen. Zelfs met wat je net typt, ga je de inhoud van mijn paal uit de weg. Ik zal het makkelijk voor je maken:
1. Je bedoelt niet "0 belasting", dus wat bedoel je dan wel?
2. Hoe moet iemand 50 km reizen zonder gebruik te maken van openbare infrastructuur?
3. Wat gebeurt er met mensen die geen geld kunnen verdienen buiten hun schuld om, en die een ziekenhuisrekening moeten betalen (er is geen/minder belasting, dus de staat kan dit niet voor je betalen)?
4. Hoe wordt onderwijs voor kinderen betaald waarvan de ouder(s) (te) weinig verdienen om alles wat het kind nodig heeft (eten, boekjes, medicijnen etc) te betalen?
5. Hoe wordt onderhoud aan openbare gebouwen betaald? De verwarming?
6. Hoe wordt bijvoorbeeld gemeentelijk personeel betaald die de stad (ook voor jou) schoonmaken?

En als laatste:
>Ik eis helemaal niet dat jij respect voor me hebt, als je dat niet hebt dan kies ik er gewoon voor om niet meer met je te praten
Ik eis helemaal niet dat jij belasting betaalt, als je dat niet doet dan kiezen wij er gewoon voor om je boetes op te leggen

maar dan dwing je hem niet meer met jou te kunnen praten
>hey ik hou misschien wel een pistool tegen je hoofd aan en zeg dat je alles moet doen wat ik zeg maar het is geen dwang hoor, je kan ook de keuze maken om niet mee te werken en dan schiet ik je dood. totaal geen dwang, je hebt een vrije keuze!

imo is iedereen hier een verliezer, puur omdat je hier bent

KOEK

dumpert.nl/mediabase/6890507/0d13c384/lol._treitervlogger_ismail_blijkt_enorm_mietje.html

Je hebt me al een verliezer genoemd, én gezegd dat ik niet meer meedoe aan "het debat" (het is nauwelijks een debat als jij de helft negeert), en toch reageer je nog steeds op mijn palen. Ga aub weer terug naar waar je vandaan komt maar blijf niet op 4kan.

Lees Nogmaals, ik eis helemaal niets van je. Je kan de keuze maken om je te gedragen en mee te doen aan dit debat, of je kan de keuze maken om boos te worden, en dan maak ik de keuze dat ik niet meer met je wil discussiëren. Wie stelt hier dan eisen? Ik maak alleen maar een keuze afhankelijk van hoe jij je gedraagt. Aangezien je nu wel weer respectvol bent wil ik wel meer met je praten.

In het """"debat"""" tussen jullie twee heb je jezelf tot winnaar uitgeroepen. Doet er geen kut toe met hoeveel anderen je nog meer sprak.

>Aangezien je nu wel weer respectvol bent wil ik wel meer met je praten.
ooh daar zal user blij mee zijn ^^

Citeer me.

Zozo hij bepaalt wie meepaalt en wie niet? Wie heeft scheldanon de draadkroon gegeven? Dat is namelijk tegen mijn wil gebeurd, ik heb geen sociaal contract getekend.

>me

Hou je buiten mijn debat kanker debiel.

Heilige neuk die belastinganon is aan het azen. Ik weiger te geloven dat hij zijn palen in alle serieusheid paalt

>muh debat
>muh gevoelens

*dabt*

>mbo'er
>kankermongool
Ja doei he. Jammer dat je dan een heel boek erachteraan typt voor niks. Waarom leer je niet?

Kun je hier ff op reageren

>Nogmaals, ik eis helemaal niets van je.
Dan eist de belastingdienst ook niets van jou.

>Aangezien je nu wel weer respectvol bent wil ik wel meer met je praten
Jottem

Jongens wat is dit voor onzin?
Dit is een plek van vreugde, niet van ruzie
Neem een biertje en maak er een gezellige sfeer van

Hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Jij praat met iemand je zegt dat hij verliezer is dus vind je jezelf winnaar. Doet er niet toe met hoeveel anderen je spreekt, in het gesprek russen jullie twee vind jij jezelf je winnaar. Simpeler kan ik het niet uitleggen. Als dat wel moet raad ik je avondlessen aan.

Wij hebben allebei het recht om zelf te bepalen wanneer we wel of niet met iemand praten, heeft niets met dwang te maken.

Is er iemand hier zere neus dan? Ik hoop het niet.

>dvw weer anoniem kunnen palen
DIT VOELT KANKER LEKKER

Jouw "argument" bevat geen argumenten en enkel drogredenen en persoonlijke aanvallen, daar ga ik niet op in. Reageer maar opnieuw op mij als je wat slimmers heb je gevonden.

Dat klopt, omdat je jouw emoties niet onder bedwang kan houden doe je niet meer mee.

Zijn dat nou hele kleine handen of gewoon hele grote biertjes?

>Wij hebben allebei het recht om belasting te betalen, heeft niets met dwang te maken.
eventjes voor je verbeterd

Jij kan dat zelf ook gewoon bepalen hoor, je hoeft niet te doen alsof ik iets raars zeg.

*dabt alle ruziemakers de draad uit*

Hoe voelt het dat iedereen op je reageert? Ben je droevig omdat iedereen je een sufneus vindt of blij omdat dit gewoon getrol is?

Dat zijn halve liters

Zie je nou doe je het weer. Reageer gewoon. Het is hier geen "veilige ruimte". Stel je niet zo aan of geef gewoon toe dat je er niks op terug te zeggen hebt. Ik noemde je in mijn paal niet eens kankermongool, ik zei dat je niet verbaasd moest zijn als je zo genoemd werd gezien je gedrag.
>Je aangevallen voelen als je mbo'er wordt genoemd
>Op 4kan palen
Kies één van de twee

Kleine handjes dus.
Ziet er meer uit als liters

>Dan eist de belastingdienst ook niets van jou.
Jawel, als je geen belasting betaald komt de staat bij je aan de deur en word je uiteindelijk afgevoerd als je overal tegenin gaat.

Dat valt wel mee, oetz

Poeh, poeh. Ik houd het liever bij een klein schuimig biertje.

Vriend ik heb je letterlijk een lijst van vragen gegeven waar ik je vraag op te reageren. Dat zijn geen drogredenen vriend. Hoe moeilijk kan het zijn

wat voor belasting betaal jij eigenlijk zoal

Is de debat nog niet gedaan?

>zit in marathonrace
>iemand valt af ivm blessure
>er is automatisch een winnaar bekend
Wat?

21% over frikandelbroodjes en energy drank

Mijn punt was dat je geen idee hebt welke mensen jij al "uitgeschakeld" hebt. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik weet toch zeker dat jij op mijn palen gaat reageren (deze dan natuurlijk weer niet)

Het*

>ze blijven doorgaan idd
>mgw

Mooie vlag
Ik denk dat hij zit te azen oetz. Kan iemand echt zo dom zijn?

Welk debat?

maar voedsel is 6%, wie dwingt jou 15% extra te betalen?

Compleet anders. Wanneer we met iemand praten is onze vrije keuze, onder dwang belasting betalen niet.

Er zit iets op je vlaggetje, maak het eventjes schoon aub

dé debat

Kant-en-klaar voedsel valt onder 21% BTW

Wat heeft dit met de discussie te maken?

Ik heb je maar ingeschreven voor volwassenen vmbo. Dommer dan dit kun je toch niet meer worden.

Zit jij wel eens vaker op 4kan? Ik betwijfel het oetz

>Kan iemand echt zo dom zijn?
90% van deze draad.

Leer eerst maar eens om normaal te doen, dan willen mensen misschien wel met je praten.

Gewoon menselijke interesse. Ik ben nog nooit het middelpunt van de draad geweest, ik wil weten hoe dat voelt.

Persoonlijke informatie niet relevant.

Is dat waarom die eenpersoonsmaaltijden zo kankerduur zijn?

Ik weet inderdaad niet met wie ik praat, daarom reageer ik wel op respectvolle palen en niet op respectloze palen.

Zeer hooggewaardeerde user,

het was waarschijnlijk niet uw bedoeling, maar het is mij geheel door toeval opgevallen dat u sommige van mijn vragen bent vergeten te beantwoorden. Onder dit bericht kunt u deze lijst met vragen vinden. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze alsnog te beantwoorden?

Met vriendelijke en respectvolle groeten,
user

1. U bedoelt niet "0 belasting", wat bedoelt u dan wel?
2. Hoe moet iemand 50 km reizen zonder gebruik te maken van openbare infrastructuur?
3. Wat gebeurt er met mensen die geen geld kunnen verdienen buiten hun schuld om, en die een ziekenhuisrekening moeten betalen (er is geen/minder belasting, dus de staat kan dit niet voor je betalen)?
4. Hoe wordt onderwijs voor kinderen betaald waarvan de ouder(s) (te) weinig verdienen om alles wat het kind nodig heeft (eten, boekjes, medicijnen etc) te betalen?
5. Hoe wordt onderhoud aan openbare gebouwen betaald? De verwarming?
6. Hoe wordt bijvoorbeeld gemeentelijk personeel betaald die de stad (ook voor u) schoonmaken?

...

Dat is gewoon vanwege het feit dat >dvw geenvd mensen voor niets in het leven hun best doen, zelfs niet voor hun portemonnee.

Waarom koop je überhaupt kant-en-klaar maaltijden? Kook gewoon zelf en vries een deel in. Heb je twee of drie keer zoveel voor hetzelfde geld en het maakt tenminste nog ergens naar.

Ik heb niet echt het idee dat ik het middelpunt van de draad ben hoor.

kan je daar een voorbeeld van palen want ik heb dat nog nooit gezien, ook horeca enzo is 6% en dat is toch ook kantenklaar

Ik twijfel tussen meesterazer of kankermongool

Zal zo wel een bonnetje pakken als ik thuis ben (uurtje of twee)

Het is geen argument. Slechts een vaststelling. Net zoals ik niet in het Nederlands praat met Sjinezen zo discussieer ik ook niet met mentaal gehandicapten.

>Waarom koop je überhaupt kant-en-klaar maaltijden?
Doe ik niet, ik vind ze te duur.

Maar waarom probeer je dan te discussiëren op een Mongools vingerverf forum?

Je vergist je
Het is gewoon 6%

Zeer hooggewaardeerde user,

het was waarschijnlijk niet uw bedoeling, maar het is mij geheel door toeval opgevallen dat u sommige van mijn vragen bent vergeten te beantwoorden. Onder dit bericht kunt u deze lijst met vragen vinden. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze alsnog te beantwoorden?

Met vriendelijke en respectvolle groeten,
user

1. U bedoelt niet "0 belasting", wat bedoelt u dan wel?
2. Hoe moet iemand 50 km reizen zonder gebruik te maken van openbare infrastructuur?
3. Wat gebeurt er met mensen die geen geld kunnen verdienen buiten hun schuld om, en die een ziekenhuisrekening moeten betalen (er is geen/minder belasting, dus de staat kan dit niet voor je betalen)?
4. Hoe wordt onderwijs voor kinderen betaald waarvan de ouder(s) (te) weinig verdienen om alles wat het kind nodig heeft (eten, boekjes, medicijnen etc) te betalen?
5. Hoe wordt onderhoud aan openbare gebouwen betaald? De verwarming?
6. Hoe wordt bijvoorbeeld gemeentelijk personeel betaald die de stad (ook voor u) schoonmaken?

Man zelfs al paalde wimpex hier, jij bent het huzarenstukje. Ieder hangt aan je lippen. Hoe voelt dat?

neues ja

NIEUW

Vrijwilligerswerk.

Hij komt hier nooit dus hij heeft geen idee waar je het over hebt oetz

hilarisch als dit gebeurt oetz
nu ga ik achterover leunen en kijken welke wint

kut, je was me voor

1. Ik bedoel een vrijwillig belastingsysteem. Als je gebruik wil maken van alles wat de staat te bieden heeft, kan je er voor kiezen om er aan mee te doen. Je kan er ook voor kiezen om dit niet te doen, en dit betekend dan niet dat je alleen maar ergens in de rimboe kan wonen.
2. Particuliere infrastructuur, zoals particuliere tolwegen. Je betaald om de weg op te kunnen. Als je niet betaald dan mag je er niet op.
3. Welke schuld precies? Als je je ziekenhuisrekening niet kan betalen ontvang je ook geen zorg, afhankelijk van wat het ziekenhuis hiervan vindt.
4. Deze mensen ontvangen geen hulp, als je de keuze maakt om een kind te krijgen als je er niet voor kan zorgen heb je een fout gemaakt.
5. Voorbeeld van openbare gebouwen in mijn scenario?
6. Dit initiatief zal uit de mensen zelf komen. Stel je voor dat jij een zaak hebt in een straat, en het is er een enorme rotzooi. Denk jij dat dat geen invloed heeft op de omzet van alle bedrijven in die straat? Mensen zullen zelf een schoonmaakbedrijf inhuren of alles voor hun zaak zelf opruimen.