/Noregsþráðr/

Norrœn útgáfa.

Heill Valfǫðr.

Noregsþráðr enn fyrri:

Other urls found in this thread:

filmweb.no/film/article1211065.ece
youtube.com/watch?v=O8Qugtp90NU
dagbladet.no/kultur/man-ma-vaere-trygg-og-sikker-pa-seg-selv-for-a-ha-flere-forhold/63341415
dagbladet.no/nyheter/i-lopet-av-11-ars-samliv-har-bade-lynn-39-og-mannen-hennes-hatt-flere-kjaerester/63358801
nrk.no/ytring/kjaerlighet-er-ingen-privatsak-1.13137173
youtube.com/watch?v=qx8hrhBZJ98
dt.no/nyheter/forbruker/teknologi/na-kan-du-miste-mobilnummeret-ditt/s/5-57-451093
youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4
tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/MYNN13000216/sesong-1/episode-2#
komplett.no/kampanje/19746/datautstyr/mustastatur/gaming-tastatur/keyboard-paa-tilbud-logitech
youtu.be/CQ8eVf4GXlA
nrk.no/urix/ted-cruz-stotter-donald-trump-1.13148204
youtube.com/watch?v=fCVMuxx7YKY
komplett.no/komplett-gamer-premium-i40-gtx1060-edition/11146
youtube.com/watch?v=25wZoyULlcI
bbc.co.uk/news/world-asia-china-34592186
youtube.com/watch?v=5-ovsfH6GH0
dagsavisen.no/kultur/na-blir-film-kvinner-kvotert-1.479189
twitter.com/AnonBabble

/sverige/

Det har vel aldri vært noen som har sagt Oslo med tjukk L

Dette var litt vel rasistisk

De finnes.

Får det til, og höres ikke superfeil ut, men syns allikevel det er litt rart

nå må dere legge dere

Har tråden tro på "Askeladden - i Dovregubbens hall" som har premiere neste år da?
filmweb.no/film/article1211065.ece

Og hvorfor tror dere ikke vi har brukt det massive eventyr og foketrouniverset vi har her til lands mer i film og serie?

Man sier Oslo som OSH(L)O med mindre man er undermenneske.

Ay

Er det virkelig noen som sier Osjo? Uten L-en?

Jeg tok parentes rundt L'en for å signifisere tjukk L.

Middag, gutta.

Jeg bruker vanlig L som er ikke-A-eller-Å-forbundet når jeg sier Oslo.

heimelaga eller kjǿpt?

Heimelaga.

>brukt det massive eventyr og foketrouniverset vi har her til lands mer i film og serie?
Er kidsa interessert i sånt nå om dagen?

Vi har jo en hel fornoyelsespark, trolljegeren og hele ivo caprino greia.

Det er kult viss de snakker engelsk.

bra

håper det smaker anonsen

nå må du henge deg

hvem /maga/ her?

Middag

Fy soren...

Det der er bare trist.

>HP
nå må du stoppe

youtube.com/watch?v=O8Qugtp90NU

>blended
drinking 16 year old Lagavulin single malt myself desu famalan

>JB
Er det Justin Bieber sprit? Skal du skjenke smårips?

pls gi oss Yrjölä

God morgen gutta

Good taste desu.

Lagavulin er godt.

Ever had Chivas regal? I never had it so I want to know if it is good.

Pent Anonsen. Her går det i pizza og potetgull, med vodka til dessert.

>yrjölä
who?

Ja, det er så

I have (Chivas regal 12yo). It's great for a blended whiskey, but can't compete with proper single malts (Lagavulin, Laphroaig, Aberlour etc.)

>Chivas regal
Det er en blend, så enhver god single malt bǿr slå den ned i stǿvlene.

Chivas Regal er uten tvil den beste blenden jeg har smakt, men du får bedre single malts til samme pris på polet.

whisky er for kvinnfolk fåvæ

...

Du hva? Det er jo nesten ingen damer som liker whisky. Hvis jeg finner ei som atpåtil ikke er stygg skal jeg gifte meg med henne.

henger meg nå

Jo, de fleste liker det. Det er en feministgreie, Whisky er en ren kvinnfolk drikk.

Nei. Har enda til gode å mǿte noen som setter pris på det. Å late som de liker det teller ikke.

>gifte seg med noen basert på om de liker fermentert korn eller ikke

Du blir snart 22 og vokser av deg dette bare jeg liker whisky-tullet.

Hva tenker tråden om sex?

Tenker jeg har ikke hatt det på snart en uke, så jeg får vel dra på byen i morgen.

Må da være lov å overdrive litt.

Jeg er 25, og har bare mǿtt en håndfull personer som liker det i den grad at de velger det over andre ting.

Noen som har "Mekk Norge greit igjen"?

Hva tenker tråden om sot damer fra Norge?

Gjor denne susen?

Norwegians have less culture than Canada

dette?

Yes, we're shit. Don't come here.

>Det er ikke godkjent å komme og si at man onsker flere parallelle relasjoner eller sexpartnere. Det er ikke lov å være poly. Slikt får disse lavpanna skapningene til å klaske los på tastaturet med klubbene sine. Fremmedfrykt og manglende kunnskap henger tett sammen. Det er på tide å gjore en innsats for å oke kunnskapen om poly.

>Jeg har selv valgt å stå åpent fram som poly og får merkelige reaksjoner. Kommentarer som at jeg er helt sikker usikker på meg selv eller ikke har mott den rette er vanlig. Hvordan noen kobler sammen overbevisningen om at en person er usikker med evnen til å ha flere relasjoner går milevis over (kanskje jeg burde si under) mitt hode. Logikk tilsier at man må være trygg og sikker på seg selv for å ha flere parallelle forhold.

dagbladet.no/kultur/man-ma-vaere-trygg-og-sikker-pa-seg-selv-for-a-ha-flere-forhold/63341415

>Det var hun som insisterte på at forholdet skulle være åpent.

dagbladet.no/nyheter/i-lopet-av-11-ars-samliv-har-bade-lynn-39-og-mannen-hennes-hatt-flere-kjaerester/63358801

pls gib mongel gf

Why are you posting all over, being mean today? Who hurt you?

Ja. Takker!

Just visit your neighbor country LOL

Ro ned, Bilguun Gantulga.

>Mongolia
your capital is an even bigger shithole than Oslo, lmaoing @ your country

>ulaanbaatar
>Mongolia

>Jeg er flersom av natur. Å være flere enn to i en intim relasjon er ikke bare fint, men faktisk nodvendig for meg som seksuelt og emosjonelt menneske. Aller best liker jeg å være dama til et mannepar som også har relasjoner til andre enn meg.

>Det heterofile monogamiet er påtrengende til stede absolutt hele tiden

>Da jeg var i tjueårene hadde jeg to kjærester samtidig. To bifile gutter. Jeg har hatt det siden også, men dette forholdet satte på mange måter standard for hvordan jeg som flersom forholdt meg til samfunnet rundt i mange år.

nrk.no/ytring/kjaerlighet-er-ingen-privatsak-1.13137173

>Mongolia
>culture

You can't disavow your capital m8. Pretty much everyone wants to, but you can't.

Mongolia har da kultur. youtube.com/watch?v=qx8hrhBZJ98

I don't count Oslo as Norway because there are no Norwegians in Oslo

Norway is americanized, Mongolia however is americanized, but russified and chinafied also. Enjoy your dry horse meat.

Serious question:

What is there to do in Mongolia for the average tourist? I get the impression most of the country (i.e. anywhere that's not Ulaanbaatar) is off limits unless you have a fuckton of money and speak Mongolian fluently. Is there even any sights of interest outside of the capital? I'm thinking historical and natural sights, not so much culture. I'm contemplating doing the Trans-Mongolian railway next year, which is why I'm asking.

kan ikke tro at dere lar én mongoloid troller ödelegge hele trån

>alle idiotene som biter på agnet
Sikkert en australianer med proxy.

Hvorfor er det så lenge siden Varg har brevet i tråden? Går det bra med ham?

>ödelegge
Det er ikke som om vi ble avbrutt midt i noe viktig. Noe må vi jo finne på.

Det er minst en ekte poster på Cred Forums.

Dette med kondom er med på å korrumpere menneskets selvrespekt og stolthetsfolelse. Om noen ikke er villige til å få barn sammen, bor de heller ikke være villige til å ha samleie! Ens kropp er mer verdt enn som så at man kan gi den til hvem som helst, eller til noen man bare liker meget godt.

Hvis man ikke er moden nok til å få barn, enten det er fysisk eller mer aktuelt psykisk, så er man heller ikke moden nok til å ha samleie! Onsker man ikke barn, må man ta konsekvensen av det!

Det er viktig å kunne ta ansvar for sin egen kropp og ta ansvar for sine barn. Ikke ved å nekte barna å gjore forskjellige ting, men ved å oppdra barna på en fornuftig måte, på hedensk vis. Og ikke minst ved å sloss for at barna skal få vokse opp i en sunn og frisk kultur, istedenfor denne jodisk-kristne horekulturen!

Enig.

Omfavn Islam fåvæ.

Der er deilig ironisk at Varg gjentar kristen kyskhetspropaganda.

Grunnskolen er et niårig hjernevaskingsmaskineri hvor barn, fargerike, strålende av livsglede og fantasi, blir stappet inn for å odelegges til å passe i et gjennomfort perverst og sykt jode-samfunn! Når Pink Floyd synger "just another brick in the wall" glemmer de et ord. De burde sunget "just another brick in the jewish wall"!

"Du må rulle over 1d6 hvis du skal få angrepsbonus fra +2 goblinslayer sverdet, med mindre motstanderen ruller 1d20 fortitude save, tumble bonus for halflings" - Kristian Vikernes, 2016

hvorfor er afrika et så jævlig forferdelig sted

hvite manns kyniske utnytting og folkemord mot den stolte negroide rase

Men han spiller ikke D&D, han laget sitt eget system, som er et eneste rot og fullstendig uspillbart.

At han bruker tiden sin på å lage spill og ikke knivstikke halvnakne folk i ryggen, er jo et tegn på at rehabilitering i norske fengsler fungerer til en viss grad da.

Forsåvidt sant. Fengselsvesenet kunne tydeligvis ikke lære ham å lage spill som fungerer da.

Ja jo, må regne med at han nå også er en gammel mann da. Han er fortsatt klin spro.

Skulle ǿnske familien til Aarseth gikk med på å bruke han på halefinnene til Norwegian, bare for å se hva slags reaksjon vi kunne se fra Greven.

hvem /hansa/ her?

/frydenlynd/ her.

Synes du Frydenlund er verdt de ekstra kronene fremfor Hansa/Tuborg?

Ja. Smaker faktisk godt i stedet for å være bare drikkbart i nǿdsfall.

Hva tenker tråden om hvalkjott?

DET ER MAT!!

iltaa Norja

hvem /osu/ her

Ganske godt med riktig tilbredning.

noe av det beste jeg vet fåvæ

Ohio State University?

nei, osu!

Hva tenker tråden om tråden?

slurker i meg litt kaffe som om jeg var en dehydrert mann etter flere dagers vandring i sahara

Det der bor ikke være frossengronnsaker jeg ser.

Frosne erter finns.

tenker den er norrön

Tenker den inneholder mye nyttig kompetanse.

dt.no/nyheter/forbruker/teknologi/na-kan-du-miste-mobilnummeret-ditt/s/5-57-451093

snart ikke flere mobilnummer igjen

...

Shove it up your ass.

...

tenker at den varierer kraftig i kvalitet fra dag til dag.

...

...

Hva tenker tråden om å få barn?

hva tenker tråden om tanker?

>tatoveringer

Redd for å få datter fåvæ

youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4
youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4
youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4
youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4
youtube.com/watch?v=HnAVp0EnyF4

Åffer skal man reservere så mange nummer til fasttelefon? Kan man ikke bare flytte noen av fasttelefonnummera over til å bli mobilnummer? Det ville sikkert vært nok å bare gi noen bydeler i Oslo nye fasttelefonnummer og bruke de gamle til mobiltelefoner

Varg is 43, how bad are his fucking genes that his beard is already full on white at that age.

tenker heller sot dame fra Brasil

eg e faktisk ein gamer eg

Varg

Varg had a hard life.

E-er det en faktisk arabisk tatovering hun har gående nedover ryggen?

Slapt i dag og, gutta.

Jepp. Skjer i Polen da?

Kan du bevise din påstand?

Ellers vil jeg torre og påstå at du ikke er en gamer i det hele tatt, bare en ussel lognhals.

plukk jordbær :DDDD

Ikke mye, gitt. Hva med Norge? Noe interessant som har skjedd den siste måneden?

eg...

Jeg er ikke polakk, anonsen. Det er en annen kar det. Jeg er ikke-polakken.

>dod tråd på en fredag

er drommen over?

Nær munnu vit stuðla svíanna oyðing?

Höst

>Noe interessant som har skjedd den siste måneden?
Nei.

Altså seriost, ingenting. Jeg lever et eksepsjonelt kjedelig liv.

Skru på regionsflagg, så ser vi forskjell! :DDDDDDDD

drommen har alltid vært et mareritt.

Og nær stovna vit eitt felags danskt-norskt stórveldi?

>fǿroyingur í træðrinum
hví ertu í Danmǿrk?

jordbær og melk flagg :DDDD

Tí Föroyar sokkar, og Danmark rokkar.

>stelte i stand stor taco middag for meg selv
>skjærte opp ting, stekte kjottet osv
>spiste 2 tacolomper
>stappmett

Nå har jeg masse mat til overs som jeg bare må kaste... sånn er livet i norge.

Jeg bruker en app på telefon, vet ikke om jeg kan gjore sånne fancy greier, my dude.

>Jeg er helt ny på 4kanal og tror froskeposting er det nyeste og kuleste megmeget

PUTT RESTENE I KJOLESKAPET OG TA RESTEN I MORGEN DIN FJOMPENISSE

Hvorfor la du det ikke bare i kjoleskapet, og spiser til middag i morgen, eller kvelds? Er ikke Norge sin skyld at du er en idiot.

t. spiste Taco selv i dag, og har restene liggende i kjoleskapet.

>fylte full tank på bilen min
>kjorte bare to mil

Nå har jeg masse bensin til overs som jeg bare må kaste.

>antyder at kjottet holder seg til i morgen
>antyder at gronnsakene ikke blir slappe og ekle
>antyder at lompene ikke torkner inn og blir rare
>antyder at bakterier ikke formerer seg

Er du ny? Det der er en utviklet frosk, og ikke josef. Det er slik ting har fungert siden tidenes morgen.

tú sokkar

Ingen av de tingene skjer. Gronnsakene holder seg helt fint i en lufttett beholder i kjoleskapet ditt, og det samme gjor kjottet. Det er ikke noe problem i det hele tatt, din infantile drittunge.

HVA FAEN ER DET DU PREIKER OM
LITTERÆRT ALLE DE PUNKTENE ER RENT VROVL

Det er fortsatt froskeposting, og det er et oppbrukt "megmeg" som ikke bidrar til noe som helst.

/norgetråden/ sin helt Lahlum på nrk1 gutta

Antyder du at megmeger flest "bidrar" til noe som helst?

n'ei

sluttet akurrat. Dæven Lahlum er basert asså

de fleste her har skjönt at man må fatte og fölge en laissez-faire-politikk når det kommer til megmegs. du er et fjols hvis du tror at hjernekontroll og megmegsensur """"""""""""bidrar til noe som helst""""""""""""""""""".

Dette fåvæ.

Trodde ikke det var noen tråd i hele dag, men endelig fant jeg den.

jeg gjorde den jo sökbar, gjorde jeg ikke?
t. trådstarter

eg e DJ rasemixar å eg lagar dæn bæste musikkæn

Noen her som liker ting som er bra?

La först nå merke til at banneret ikke er i farger. Problematisk fåvæ. Mulig det kan aksepteres, men problematisk.

>hann háðar ókend sum gleðast yvir froskapostum
>hann veit ikki um máttin sum í meymey galdri liggur

Triggerert froskeposter detektert.

Bekreftes. Han er nok bare en jypling som ikke vet at filnavn er sokbart.

Hvorfor er hun så perfekt?

bildet av Odin er svart/hvitt... det ser fælt ut hvis flagget har (sterke) farger.

jeg bad forresten om tilbakemeldinger på dette i den forrige tråden og ingen sa noe da.

Ikke nå, Espen.

>nå har enkelte Rema 1000-butikker begynt å selge årets julebrus.

>I Rema 1000-butikken på Borgheim på Notteroy, nikker både assisterende butikksjef, Alexander Thomassen og butikkmedarbeider Tobias Vangby, enig på hodet når de blir spurt om ikke dette er i tidligste laget.
>Dette er tidlig, men kundene våre vil ha det, sier Thomassen og peker på stabelen med brus. Vi fikk inn brusen i går og det er allerede solgt flere brett, sier han.

Er ingenting hellig lenger gutta?

>meymey galdur
10/10

Undervurdert brev

/Ringnes Herre/ her fåvæ sdm

Jul er et okonomisk grep for å få samfunnsokonomien til å gå opp i opp. Har ingenting med helligdom å gjore.

Jeg fǿler meg gammel når jeg nekter å kjǿpe fǿr i desember, og strekker meg i det lengste for å ikek drikke det fǿr da heller.

Grininga om tidlige juleprodukter er et hoydepunkt hvert år.

jeg skulle likt å kunne kjöpe pepperkaker i juli for å være helt ærlig med dere

t. ateistisk kantherre som aldri har drukket en julebrus i hele sitt liv

Tingen er jo at det faktisk BLIR tidligere og tidligere hvert år

Skjonner ikke hvorfor pepperkaker skal være et juleprodukt. Det er jo bare en tilfeldig kake og den heter ikke noe med jul.

>.t. Odd Reitan

Dette er hva folk faktisk tror, men det stemmer jo ikke. Ja, disse Rema 1000-greiene er et enkelttilfelle, men ellers kommer juleproduktene omtrent alltid på samme tida. Julebrusen jeg kjoper kommer alltid rundt 14. oktober, men likevel insisterer folk på at den kommer tidligere hvert år.

Fordi vi trenger å bruke mer penger for å få statsbudsjettet til å gå opp. De som fortsatt bryr seg om jul som tradisjon må vokse opp og ikke være barn lenger fåvæ.

Dette. All form for glede og optimisme er noe som horer barndommen til. Syntes folk skal skjerpe seg ordentlig.

Program om dere gutta:
tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/MYNN13000216/sesong-1/episode-2#

Er jul glede for deg. Lol. Er du fem år?

>Nordmenn er faktisk redd for et fritt marked

Ingenting er glede for meg, det er poenget, jeg er jo voksen.
>lol
Skjerp deg ordentlig nå, ellers får du en orefik.

Fritt marked förer ikke noe godt med seg.

Ikke et argument.

ok forsvarsbudsjettet

Jeg fǿler, ergo skatt.

Spiser du ikke ribbe og drikker juleol med familien, anonsen? Det er jo trivsel det.

Det er ikke heller

Hold kjeft.
Fritt marked förer til dårligere levestandard.
Bedre nå?

komplett.no/kampanje/19746/datautstyr/mustastatur/gaming-tastatur/keyboard-paa-tilbud-logitech

hvem av disse skall jeg kjope?

Nei, jeg gjor ikke det. Har ikke feira jul siden jeg flytta ut hjemmefra. Synes ikke jul er koselig.

med hvor mye?

Her var det lite argumenter her.

Vent til advent.

Jeg er ikke så gammel, og jeg husker dette.

Det trenger å komme ett regn...

Jeg har akkurat kommet med et argument for å være mot fritt marked, at det förer til dårligere levestandard. Hvordan er det ikke et argument? Du etterspurte argument for å være mot fritt marked, jeg kommer med et godt et.

kanskje hvis jeg brever våte fitter...?

Det vet du godt

G810 fåvæ.

>Min mening er et argument
Ha det bra, kamerat.

>det förer til dårligere levestandard
[heimel vantar]

Noen som kan booste meg i League?

Jeg kan league deg i boost

>boosting

men da blir du jo ikke noe bedre

Mente å skrive "coaching", du kan slippe meg av i Silver1 så klarer jeg resten selv.

Spill et bra spill.

Gå og legg deg Hillary Clinton.

youtu.be/CQ8eVf4GXlA

Dette er faktisk rimelig bra skitbreving.
Ikke fantastisk, men etter Norgetrådens standarder er det definitivt en viss kvalitet over det.

Romer-G er bæsj

Mekket ny account for litt sida som jeg driver og får til 30 nå. Kan godt spille litt med deg osv. når den er i 30 og gi deg noen innspill fra et litt annet perspektiv på hvordan du kan forbedre deg.

drittjobben må du nesten gjore selv, ellers blir du faktisk ikke bedre.

GUTTA

>du har 60 år igjen å leve
>ingen vil aldri breve dette til deg på tinder

Hores bra ut, bare å legge til DoxDox.

Vi skal liksom skamme oss over vesten og önske oss til "noe bedre" (= fascisme eller totalitær sosialisme), og vi skal liksom tro på at det er vår skyld av Afrika er lusefattig og at midtösten er et rot med kriger; at det er vår vestlige filosofi om begrenset statsmakt, demokrati, rettsstat, vitenskap og menneskerettigheter har fört til folkemord og sult. At vi trenger muslimer til å "berike oss" og at vi må "lære at vår kultur ikke er noe bedre". Det er tullball. Sannheten er at det först er etter opplysningstida i vesten at jorda begynner å gjeste liv som er verdt å leve for andre enn konger og keisere; og det gjelder både i Afrika, Asia, Amerikaene og i Europa. Landene som i störst grad er blitt påvirket av vesten er landene som gjör det best. Det er först etter opplysningstida at vi så en höy nok levestandard for vanlige folk til at alle kunne begynne å bruke hjernene sin på mer enn bare å overleve fra dag til dag. Vi begynte å forstå naturen, granske menneskekroppen, utvikle medisin, vi bygde skyskrapere og vi konstruerte tog, vi skrev litteratur; vi utviklet teknologi som helt vanlige folk kunne nyte jævlig godt av. Det er frie markeder som gav oss slik luksus.

Kreftene som går inn for å sabotere vesten og å utslette vår sivilisasjon kommer til å sette tilbake hele menneskeheten med minst tusen år hvis de lykkes.

/seidel/ eller ingenting

harde tider i stavanger

Den tanken slo meg også

>DoxDox

jeg liker det

...

...

Hva tenker tråden om kvantefysikk?

...

>homoposting

>harde tider i stavanger

ja det er ingen spok å være arbeidsledig

snart kommer vel pepperkakene og

Hysj

Jeg hadde begravd den lange harde kuken min inn i det lille trange asiatiske rumpehullet hans hvilken som helst dag i uken.

masse vekterjobber i securitas, sok i vei

tydeligvis ingen kriterier for å bli lekepoliti lengre

Glemte

Vekterkurs vel, din forbanna tosk.

>lav lvl blind pick game
>de har ikke jungler
>jeg er jungler

gode tider foran meg

Hysssssssccchhhhhh

tyttebærpoliti

>vekterkurs er dyrt

må låne da lille venn, kutte ned på hasjen

slurker litt ol

Nei!

tenker ofte det er litt rart at de bare kan forvente profitt av brusen sin i desember...

brev mörk

nrk.no/urix/ted-cruz-stotter-donald-trump-1.13148204

fy faen...

>det fins uironiske shillary stemmere på 4kanal

Jeg lurer ofte på om de som skriker så höyt om hvor fæl Trump liksom er virkelig mener at vi på höyresida heller skulle ha stöttet Cruz. Cruz er jo verre på alle tenkelige måter.

Hva tenker folket om Sverrige?

Tenker at jeg vil ha en svensk jentevenn

>masse vekterjobber i securitas, sok i vei
det går ikke. Det er ingenting å passe på i stavanger så securitas er overflodig.

>velg mellom "drep et barn" og "voldta et barn"
>"whooah, jeg velger ingen av delene"
>"ikke kast bort stemmen din, dudeeeee"

liker jo hu Hanna Lindholm da

temmelig god analogi der fåvæ

Vi jagerfly nå?

youtube.com/watch?v=fCVMuxx7YKY

komplett.no/komplett-gamer-premium-i40-gtx1060-edition/11146 er dette verdt det?

jeg vil bli ein gamer

...

Ikke kjop ferdigPC-er

Bygg selv. Det er bare voksen-lego.

Ser OK ut det, foretrekker bygge selv jeg men. Var kanskje litt lav volt på PSU'n.

...

:3

...

...

...

youtube.com/watch?v=25wZoyULlcI

forste gang på lenge så setter jeg litt pris på ethan fåvæ, detta nye youtube programmet e faen meg på trynet

takk for tilbakemeldingene gutta :))

hva er fordelen med å bygge selv? prisen? jeg er ikke noen slags type gamer så har ikke peiling, vil bare ha en relativt kraftig PC. hvilke nettsider burde jeg sjekke ut hvis jeg skal bygge selv?

Jeg vil bare flytte inn i min nye leilighet, gutta

REEEEEEEEEEEEEEE

>styrke 10

noen har sett for mye på tegnefilmer

Sott lite lekefly

Disse ble visst nok observert utenfor norskekysten idag/går. Noen som vet hvilken sammenheng de har med amerikanske B-1B, ettersom de ligner så mye?

Hvorfor driver de med slike grupper på facebook? Skjönner det ikke

Mest sansynlig fordi de undervurderer hvor offentlig facebook egentlig er, både direkte on indirekte.

Forhåndsbygd bruker å legge på minst en tusenlapp på prisen, gjerne flere, så du sparer en del på å bygge selv. Bruk prisguide.no elns. til å finne billigste komponenter (du må ta hensyn til frakt da. Det lǿnner seg å bestille fra noen få leverandǿrer).

Komplett er rett side for det, du kan jo kjope individuelle deler der. Pris er en fordel, men også mer noyaktig optimalisering siden du kan velge selv.

Men om dette er din forste gang, så vet jeg ikke, jeg hadde hjelp forste gang jeg bygde, fra en venn, og syntes det var veldig kjekt, kan være overveldende om du bare kjorer rett på alene, må sette deg inn i alt.

Men når du forst har vært igjennom det så sitter det ganske godt, er jo ganske vanlig i dag.

Hva skal du med en kraftig PC?
Er det bare noe du vil ha, eller er det noe du faktisk har bruk for?
Er det noe din bærbare ikke klarer?

...

Mest sannsynlig konvergent design. Det er ikke så mange alternativer som gjǿr samme jobb når man bygger fly.

Minner meg om det her

bbc.co.uk/news/world-asia-china-34592186

Joda, finnes ledige stillinger i stavanger.

>tyttebærpoliti

Ikke sammenlign meg med apekattene i politiet, takk.

>t. vekteranon

håper en av dere er klar for å mekke ny tråd

Tråden går sakte, så er ei stund ennå. I tillegg skal tråden synke noen sider også, etter at posttallet er brukt opp.

>Joda, finnes ledige stillinger i stavanger.

toysegutt

>277 brev
>dultegrense er 310

hvorfor mekke ny tråd nå?

Har finger'n på avtrekker'n, fyrer av ny tråd på 290 så denne ikke faller av för vi har ny tråd

t. tyttebærpoliti

Nei nei nei
Vi har over en time etter at vi når grensa også, ikke noe hastverk.

får vel breve litt humor för denne trån dör

7 brev igjen...

>dfn dette er den siste trådfen noensinne

Foredelen er at du kan spare en droy tusenlapp på å enten piratkopiere windows eller å spare en knapp tusenlapp på å kjope windows fra ikke-autorisert utsalgssted.

Tråder dǿr ikke det ǿyeblikket de når grensa, dette er ikke Cred Forums. Det er heller ikke 7 brev til 310.

2 brev igjen...

Er du autistisk eller bare ny?

Daglig påminnelse.

youtube.com/watch?v=5-ovsfH6GH0

Spiser rester etter tacoenmiddagen, gutta. Fy faen det er godt.

NY TRÅD

Beklager, men vi kan IKKE godkjenne tråd under britisk flagg, eller andre utenlandske flagg. Dette vet alle nå.

Godt forsǿk.

>dultegrense 310
idiot.

BEEEEEERS :)

Rullestoler gutta lol xD bersbers drittbreving på alvor hahahahaha :P

stem liberalistene a gutta xDDDDDD
1488 rasekrig når? :OOO
lolololol LAHLUM HAHAHA LAHLUM :DDDD
SJAKK OG RULLESTOL :PPP NORGEEEEEE

...

minner meg på å poste dette.

Hva tenker tråden om at det snart er leggetid?

lolollll EIENDOM ER RAR >:OO HLAOLLLL
IKKE SKATT MEG ETATEN >:OOOO
XDDDDDDD
GRATUS VÅPEN OG HASJ ****LMAO****

AAAAAAAAAAH !!!
Hver jævla dag med disse dumme jævla megmegene! Jeg har fått nok av disse dumme jævla megmegene! Dere gjor at jeg onsker å ta livet av meg! Er det det dere jævla onsker? At jeg dreper meg selv og skriver i mitt selvmordsbrev "Årsak til selvmord: Kan ikke håndtere alle de dumme jævla megmegene, drepte meg selv"? Fordi det er hva det kan like godt jævla si!
Dere er bokstavelig talt, B O K S T A V E L I G ute av stand til å ha selv den enkleste jævla diskusjon uten "megmeg DENNE, MEGMEG DETTE, SANNSYNLIGVIS D-VITAMINER, HER ER ENDA ETT BILDE AV JENTER I RULLESTOL, HAHAHAHAHAHAHAHAHA Episkt IKKESANT?" Stopp for faen jævla patetiske homser, dere er så full av jævla kreft atte hjælp! Jeg ikke engang kan fatte hvordan dere jævla drittsekker lever deres dumme homofile liv. Har du ikke en jobb å gå til, skolearbeid å fullfore eller en familie å ivareta? Har du bokstavelig talt ikke noe produktivt å gjore enn å breve dumme jævla megmeger? Dere jævla folk gjor meg syk, og du er jævla heldig jeg har ikke noen av deres jævla adresser jævla drittsekker. Jeg ville spyttet dere i ansiktet.

Vurderer å ta meg et glass saft og litt frukt for jeg legger meg.

min bærbare PC er soppel, så ja jeg har nok bruk for det. skal jo bli ein gamer og bruker PCen ganske mye til andre ting

når jeg har satt sammen alle delene fra den prebuilt PCen jeg brevet er det jo nesten like dyrt + det ikke er med noen slags tastatur, mus eller skjermkabel og ingen 3års garanti (tror jeg). er ingen Preben men det å betale litt mer er ikke et så enormt problem

pls respond hvis jeg tar helt feil på dette og takk for hjelpen gutta

Nytt (?) megmegmateriale, ironisk nok

Litt vanskelig å skrive om askeladden når man er påbudt å ha en kvinnelig hovedrolle også.

dagsavisen.no/kultur/na-blir-film-kvinner-kvotert-1.479189

Mest sannsynlig har du glemt av en del eller to.

TOPP KJEKS
O
P
P

K
J
E
K
S

...

>når du skal skrive noe som er ganske langt og innser at du foretrekker, og er bedre på, å skrive på engelsk

jeg horte nettopp en låt av stavangerkameratene gutta. Hvem er denne gruppa og hvorfor har jeg plutselig lyst til å henge meg?

MEGMEGER :DDDDDDDDDD
HAHAHAJAHAAAAAAAA :OOOO

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL HEHEHEHE

MEGMEGMEGMEGMEG
ROFLOLOLOROFLOLOLOROFL
*trekker inn pusten*
AAAAAAAAAAAAAHAHHHRæææææÆÆÆÆÆÆÆxDDDDD JEG MEGMEGER

...

Det der er det lenge siden jeg har spist. Hvor kan man få tak i dem?

Kiwi pleier å ha dem i kjekshylla

Du må ǿve mer på norsk da (lesing hjelper også). Det er også mulig at du bare tror du er bedre på engelsk forǿvrig.

...

ny tråd?

>dfn har storre vokabular med engelsk enn norsk

Har blitt ordentlig hanreia gutta

Et godt poeng er jo at de har flere særord på engelsk som ikke lar seg så godt oversette til norsk. Engelsk er på mange måter et rikere språk når det kommer til mer tekniske og særegne ord.

AAAAHHHHHHHH

Det eneste du egentlig sparer penger på om du kjoper deler til fullpris er windows. Skal du spare noe på å bygge selv må du enten piratkopiere eller kjope delene på tilbud, eller begge deler.

ikke så overraskende når engelsk har flest ord.

Sludder. Du kan ikke engang 10% av alle norske ord, det er ikke på grunn av at norsk mangler ord du ikke kan mer, det er latskap og dumskap.

Du trenger nok bare å utvide ordforrådet ditt på norsk da. Det er svært få ting du ikke kan skrive på norsk som du kan på engelsk, du må bare skrive litt annerledes i blant (det gjelder vice versa også, og gjelder alle språk). Mesteparten av engelsk variasjon er synonymer og slikt, noe som er fint, men ikke nǿdvendig.

Sist gang jeg spiste slike var jeg liten unge og spiste dem til jeg nesten spydde. Har ikke rǿrt dem siden.

Les bǿker og skikkelige aviserartikler på norsk.

Engelsk har verdens storste vokabular, altså flest ord av alle språk, din måke.

Hadde det vært rart om en norsk forfatter utga en bok på engelsk? det er vel ikke så ille? da slipper man jo oversettelsen og greier

fikk de alltid i barnepose på flyet.

De finnes ikke lenger uansett.

De er ikke i nærheta av å kunne alle. Kanskje, om du hadde kunnet 500 000 norske ord, og 800 000 engelske ord, kunne dette vært en ok unnskyldning, siden du ville begynt å gått tom for norske ord å lære deg, men du er ikke i nærheta av å kunne så mange ord.

Pisspreik. Engelsk har ikke engang like stort vokabular som dansk.

Hva er barnepose?

Synd egentlig. Burde prǿvd dem igjen bare for å huske noe annet enn at jeg lå å angret på å ha spist hele pakken.

Dette hores ikke sant ut. Dansk er jo bare masse lyder.

Tror han mener lovemat. Sånn pappeske man fikk med små tegneblokker, godterier og sånt når man floy som barn.

norske kongen er beste kongen!

Jeg har aldri flydd så jeg vet ikke hva det er fåvæ. Men takk for info.

En stor del av dette er arkaiske ord, synonymer etc. Det finnes bl.a. både ord av germansk og latinsk opprinnelse i engelsk som betyr det samme for en god del av ordene, pga. at engelsk er et frankensteinspråk. Uansett har de fleste språk omtrent samme stǿrrelse på mengden ord som brukes til vanlig.

I all verden.. hvordan har du klart å unngå det? Har du aldri vært på utenlandsferie heller? Du må filme forste gangen du flyr da. Hodet ditt kommer jo til å sprenges.

Har aldri vært utenfor norge nei. Har ikke noe planer om det heller.

Burde ikke han tre ned for at den neste generasjonen skal få sin tid nå?

stakkars deg, med Ryanair kan du fly utenlands og tilbake igjen til under tusenlappen

Han er en senil gammel tosk.

Lenge leve Kong Haakon Magnus I

Hvorfor ikke? Ikke en Sverigetur engang?

n... ny... tr...

Kongen sitter til sin dod.

Den neste generasjon av Norgetråder har kommet

Stakkars? Har ikke noe onske om å dra noen andre steder så det går helt fint.

Nei, har ikke vært der heller. Foreldrene mine hadde aldri fri samtidig og ikke hadde vi råd til å reise noen steder når jeg voks opp, etter det så har jeg selv ikke hatt behov for å dra noen steder selv.

Vi ere bare på side 6, og vi synke saktere jo lavere vi komme. Det er fortsatt lenge igjen

Er ikke det litt tullete?
Hva om han föler han det er på tide å gå ned?
Så lenge ingen tvinger han av, så burde det da være helt greit

Er det ikke merkelig å aldri se mer enn sin lille del av verden? Jeg synes nesten jeg er litt lite bereist fordi jeg bare har vært i sju land.

Kan jo bre se på bilder av andre steder, er jo ingen måte å komme bort fra seg selv på uansett. Man er seg selv uansett hvor man er. Har aldri brydd meg om å være bereist heller.

Du reiser da for å oppleve andre ting og folk, ikke deg selv. Er du deprimert? Det hǿres slik ut.

Nei, jeg er ikke deprimert. Ser ikke hva det er å oppleve. Jeg bryr meg ikke om folk, og alle steder er jo like uansett.

Du må innse at det ikke er en helt vanlig holdning da. Men du får i det minste fine tall, det er faktisk nesten litt skummelt.

Tre dubletter på rad.. stilig.

Hva faen er det som skjer her?!