/nederdraad/

respectvol reageren anders debatteer ik niet meer met je editie

welkom: respectvolle palers
niet welkom: btw betalers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JvpncFRvrkM
youtube.com/watch?v=7n70spmBHZU
youtube.com/watch?v=-o9gf_soFBM
youtube.com/watch?v=YkfLdqwQSoo
onzetaal.nl/taaladvies/hou-houd
youtube.com/watch?v=nCKkHqlx9dE
dumpert.nl/mediabase/6891411/b9ee71ef/dumperttv_op_bezoek_bij_haakneusjager.html
youtube.com/watch?v=y-BSyDOl3UM
vandale.nl/opzoeken?pattern=groentjes&lang=nn
youtube.com/watch?v=Wzm0nh2Q1ak
twitter.com/SFWRedditGifs

/nederdraad/

is dat echt

Hallo

Die andere draad is leuker maar deze was eerder

Wie nog meer /eten van gisteren opeten/?

zesde voor nieuw Donkere Kalmte lied is kankergoed
youtube.com/watch?v=JvpncFRvrkM

>vrijwillig belastingsysteem

K O E K
O
E
K

Oke het was al die tijd dus gewoon aas

Ik moet het toegeven, hij heeft wel een positief beeld van mensen

>dvw nog steeds geen kilometerheffing in Nederland

*dabt kkr hard*

sjineze tekenfilms

>denken dat je na de 60 uur per week die je al kwijt bent aan het runnen van je zaak ook nog vrijwillig de kankerzooi op straat gaat opruimen
Koek, hij heeft nog nooit écht werk gehad oetz

ok wie van jullie is michel
youtube.com/watch?v=7n70spmBHZU

Kan je ook een tegenargument geven of kan jij dat niet zo goed?

youtube.com/watch?v=-o9gf_soFBM

;_;

>dvw net terug van mijn eerste grindr ontmoeting van de dag

Beetje beleefd blijven vrind. Heb je de OP niet gelezen?

Dan huur je toch een schoonmaakbedrijf in als je er geen tijd voor hebt?

>maar van welk geld?
Van het geld wat je anders aan de belasting zou geven die er dan zelf een schoonmaakbedrijf van inhuren.
>maar dat kost veel meer dan belasting betalen
Ja, omdat jij er gebruik van maakt, anders moeten mensen die er geen baat bij hebben ervoor betalen. Hoe is dat eerlijk?

Dus jij hebt geen tegenargumentje?

...

Ik voel me beledigd dus jij doet niet meer mee

Wat jij wil joh, dan heb je gefaald in mij overtuigen en blijf ik bij mijn standpunt.

vertel me alles

KAPPEN NOU met dat domme geruzie

>eerste van de dag

Gadverdamme.

Waarom zijn homo's zo vies?

>hij ziet een discussie aan als ruzie
Hallo, vrouw.

Ze zijn niet helemaal lekker in hun bovenkamer.

Ik wil de draad niet nu al verkankeren oetz maar ik voel me toch enigszins gedwongen om op onderstaande te reageren:

>1. en dit betekend dan niet dat je alleen maar ergens in de rimboe kan wonen.
Wat betekent het dan wel? (zeer respectvolle opmerking; betekent is met een t). Hoe wordt gecontroleerd dat de enige mensen die van een dienst gebruik maken ook daadwerkelijk de enigen zijn die er aan meebetalen? Wie gaat die controles betalen?
>2. Particuliere infrastructuur, zoals particuliere tolwegen. Je betaald om de weg op te kunnen. Als je niet betaald dan mag je er niet op.
Hoe komt iemand vooraf aan het geld om een weg aan te leggen? Hoe gaan we voorkomen dat iedereen kris-kras wegen gaan aanleggen? Hoe gaan we de kwaliteit van die wegen controleren? Hoe gaan we controleren dat eigenaren van wegen er niet de kantjes van af lopen mbt onderhoud? Hoe gaan we die controles betalen? (zeer respectvolle opmerking; "Je betaald", is "je betaalt", met een -t)
>3. Welke schuld precies? Als je je ziekenhuisrekening niet kan betalen ontvang je ook geen zorg, afhankelijk van wat het ziekenhuis hiervan vindt.
Een hypothetische (dat betekent dat hij niet echt is) schuld. Bijvoorbeeld van iemand die op het werk een ongeluk heeft gehad, en omdat hij voor de baas geen geld meer kan verdienen en dus ontslagen wordt. Hoe gaan we zorg voor deze persoon regelen? Wie gaat dat regelwerk betalen?
Er komt meer

user, nee.
Hou alsjeblieft op.

We hebben al vastgesteld dat hij aan het aaspalen is.

vervolg
>4. Deze mensen ontvangen geen hulp, als je de keuze maakt om een kind te krijgen als je er niet voor kan zorgen heb je een fout gemaakt.
Dus niet iedereen heeft recht op kinderen dan? Wat nou als je buiten je schuld om een kind krijgt en je het niet kunt betalen? Wie gaat controleren of het écht buiten je schuld om was? Hoe gaan we die persoon betalen?
>5. Voorbeeld van openbare gebouwen in mijn scenario?
Ik heb dat scenario niet gelezen oetz.
>6. Dit initiatief zal uit de mensen zelf komen. Stel je voor dat jij een zaak hebt in een straat, en het is er een enorme rotzooi. Denk jij dat dat geen invloed heeft op de omzet van alle bedrijven in die straat? Mensen zullen zelf een schoonmaakbedrijf inhuren of alles voor hun zaak zelf opruimen.
Nee, kijk maar naar wat er in Italië gebeurde toen daar de vuilnisophalers staakten. Het vuil lag metershoog op straat. Wat jij beschrijft gaat niet gebeuren, omdat niemand zich verantwoordelijk voelt voor het vuil. De eigenaren gaan proberen iemand verantwoordelijk te houden en kosten te verhalen.

Oké, nu houd ik er dan mee op. Maar alleen vanwege je dubbels

>zo hard azen
rot toch op autist

Deze man

Wat stopt de schoonmaakbedrijven om allemaal gezamelijk af te spreken drie duizend euro per uur te vragen voor de schoonmaak? Als zij het niet doen, doet niemand het, en als er geen alternatief is moet je het wel betalen.

>65255270(nee)
plaatjemetgeentanden.gif

>rij automaat
>R is vooruit schakelen
>D is achteruit

gotverdomme bijna ongeluk gehad daardoor, welke randebiel kwam op het idee om achteruit voorin de versnelling te doen en vooruit achterin?

Kan iemand mij uitleggen wat dit precies is?

Dit is een andere user voor ik er wéér van wordt beschuldigd een autist en/of azer te zijn

...

degeneratie

Dat je uit de buurt moet blijven?

NU BEN IK BAAAAANG
youtube.com/watch?v=YkfLdqwQSoo

Dan gaat niemand gebruik maken van hun diensten, en is er een gat in de markt. Stel je voor hoe succesvol jouw schoonmaakbedrijf wordt als je een normaal bedrag gaat vragen per uur, waar mensen wel voor willen betalen. De vrije markt lost dit automatisch op.

>VU

Hee daar zit ik op school
Ik heb hem echter nog nooit gezien oetz

als je wil opstijgen dan trek je het stuur toch ook naar je toe

Maar waarom zou ik een normaal bedrag vragen als ik ook een deel kan worden van het kartel en ook hoge prijzen kan vragen? IEMAND moet de schoonmaak doen, vuil kan niet blijven liggen.

Maar de vrije markt is letterlijk juist de oorzaak van dit hypothetische probleem.

ja alleen stijg ik niet op met de auto.
het is gewoon volkomen logisch om te denken dat vooruit rijden vooruit schakelen is en achteruit achteruit schakelen is

Ik was de bodem dus hij was de top.

Het was vrij standaard.
Een beetje zuigen en bonken.

Hij kwam eerder klaar dan ik.

Wie nieuwe /fiets/ gekoopt hier?

Dit is letterlijk op hetzelfde niveau als een puberruzie

>gekoopt

Waar was je de afgelopen tijd?
We hebben je gemist.

misschien rij ik al te lang maar het voelt voor mij wel natuurlijk aan, bij een normale koppeling zit de achteruit ook meestal bovenin

>bijna had hij ook nog een 5dubbel van 5en
Dat zou te mooi zijn geweest oetz

>bij een normale koppeling zit de achteruit ook meestal bovenin

Ja maar dan moet je ook best hard duwen om in die versnelling te komen

Voor 3000 euro per uur is het het biet waard om een schoonmaakbedrijf in te huren, dan is het misschien beter om het toch maar savonds zelf te doen. Welk gezond persoon zou een schoonmaakbedrijf inhuren voor 3000 euro per uur? Dit bedrijf zal failliet gaan omdat niemand van ze gebruik maakt, en zo ontstaan er kansen voor andere schoonmaakbedrijven. Welkom bij economie 1.0, vraag en aanbod.

En wat nou als mensen die onder de prijs gaan, worden afgemaakt door de schoonmaakmafia?

Waar baseer je dat op? Die paar rotte appels die het niet kunnen laten om te gaan schelden? Mee eens.

ik rij pas 2 dagen met automaat oetz. soms maak ik bijna de fout dat ik mijn linkervoet gebruik voor de rem (gewend van koppeling intrappen bij handmatig).
bij de handmatige auto's waar ik heb gereden ligt de R trouwens rechtsonder of linksbovenin maar dan moet je de versnelling indrukken of omhoog trekken.

D-Dit is gewoon aas, toch?
Ik weiger te geloven dat dit geen aas is.

Hang gewoon wat meer op andere plekken rond.
Had 'm niet eens door, zou wel leuk zijn geweest. Maar had gisteren wel 5 dubbels.

Niet altijd, bij veel moet je de pook indrukken of is er een ring die omhoog moet trekken. Kracht gebruiken om te schakelen is fout

Dan zal de politie ze oppakken voor moord, want moorden plegen is niet toegestaan oetz.

onder andere

De wet ombetreft kartelvorming, anoniempje

Ik bedoelde daarmee ook indrukken oetz

>vader heeft nieuwe slimme televisie gekocht
>ik kom m even bekijken
>kijk user ik kan ook jijbuis videos bekijken
>halfuur lang niezende panda, kattenvideos, vallende pinguin en MUST SEE TRY NOT TO LAUGH videos
>heb je die wel eens gezien user?
gvd oude mensen

Kan jij een argument gebruiken of kan jij dat niet?

>wetten voorkomen alles

Als dat zo zou zijn, dan hadden we nu geen gevangenissen meer nodig, hè.
En politie zou ook overbodig zijn.

Eg wel, oetz

maar bmw's rijden wel lekker he

leg je linkervoet onder je rechterbeen, soort van halve kleermakerszit, zo voorkom je dat je hem gaat gebruiken en het zit best comfie ook

rechtsonder heb ik nooit gezien oetz wat was dat voor wagen

Ja, maar wie betaald de politie?

Nog meer dan?

>vrije economie
>wet kartelvorming

lol

niemand dwingt mij om niet te moorden

>Kijk, ik heb andere gitaar dan een Fender Stratocaster dus ik ben cool want iedereen heeft een strat
Kankerhipsters die denken dat ze origineel en "autonoom" zijn door dan maar allemaal met hun kankertelecasters danwel door Curt Kobain geïnspireerde Jazzmaster/Jaguar/Mustang in een zwart-witvideo te verschijnen

>betaald

*dabt*

Ik ken ook een auto waar hij op de "6" positie zit en daar moet je iets van kracht gebruiken, niets indrukken of optrekken.

Het feit dat het in zijn huidige staat (toen het begon zal het wel beter zijn geweest) enkel ''nee, jij! nee, jij!'' is

De vrijwillige belastingbetaler die net zoals jij en ik vinden dat we een deel van ons geld moeten afstaan aan de staat zodat we politie hebben, wat nodig is voor een gezonde samenleving.

>rechtsonder heb ik nooit gezien oetz wat was dat voor wagen

meen je dat? zo'n beetje elk auto vriend.
peugeot 206 was het

Maar met verplichte belasting is het budget al krap

>ombetreft
Gaat iemand hier nog iets over zeggen? Ik wil het ook wel doen anders hoor

Moorden is natuurlijk tegen het nonagressie principe. Vrijheid betekent niet dat je alles mag doen en laten wat je wil. Je mag doen en laten wat je wil, zolang je de vrijheid van anderen ook respecteert.

>vrijwillige belasting
>verplichte belasting
Niet weer aub

>zo'n beetje elk auto vriend.
Ik ken het alleen uit het busje dat ik rij
Maar ik ben dan ook gewend aan VAG bakken, die het naast de 1 hebben

Ik merk er niks van. We wisselen gewoon ideeen uit.

DIKKE BMW

oh wat stom, natuurlijk dat is wel gebruiken

bmw vind ik nog wel het fijnst, daar zit ie links van de '1' en om daar te komen moet je hem over een hobbeltje duwen en dan naar boven

nee, jij!

sjineze tekenfilms

en mijn vrijheid om te moorden dan

beetje respect aub

Raar hè, als het grootste deel naar oost Europa, azc's en Mohammed en Priscilla aan de uitkering gaat?

Ik heb gisteravond jouw moeder nog over een hobbeltje geduwd

ze zegt 100% zeker "kiek 'n BMW"

Waar heb je het over?

>Val politie lastig
>Doe stoer over je leve
>Ren huilend naar de politie voor hulp nadat je op straat achterna wordt gerend door een boze gast
Bovenste kek

Dus als ik geen belasting betaal mag ik vermoord worden omdat de politie mij niet beschermt?

ik ook, ik rijd de 330e nu.
is het normaal dat die wagens teringveel verbruiken? als je een beetje extra gas geeft verbruikt het 5 km benzine over een afstand van 1 km.
dat is kankerveel maat en alles behalve zuinig.

dit wagen hoort 1 op 18,5 te rijden

Dat is waar onze vrijheid ophoudt, want als je iemand vermoordt ontneem je zijn vrijheid. Dit is een contradictie als je zegt dat we allemaal vrij zijn zolang we elkaars vrijheid ook respecteren.

>ik rijd
>dit wagen
wat gebeurt hier

De auto waar ik in rijd heeft hem op de positie waar normaal gesproken de zesde versnelling zit oetz

ik rijd is gewoon correct
deze wagen* oetz, mijn excuses

Als jij ervoor kiest om niet mee te betalen aan de politie, zal jij ook geen hulp van de politie krijgen nee. Dan sta je er alleen voor. Kijk jij ook raar op wanneer iemand geen zorg krijgt als hij geen zorgverzekering betaald?

onzetaal.nl/taaladvies/hou-houd

1. Ik bedoel een vrijwillig belastingsysteem. Als je gebruik wil maken van alles wat de staat te bieden heeft, kan je er voor kiezen om er aan mee te doen. Je kan er ook voor kiezen om dit niet te doen, en dit betekend dan niet dat je alleen maar ergens in de rimboe kan wonen.
2. Particuliere infrastructuur, zoals particuliere tolwegen. Je betaald om de weg op te kunnen. Als je niet betaald dan mag je er niet op.
3. Welke schuld precies? Als je je ziekenhuisrekening niet kan betalen ontvang je ook geen zorg, afhankelijk van wat het ziekenhuis hiervan vindt.
4. Deze mensen ontvangen geen hulp, als je de keuze maakt om een kind te krijgen als je er niet voor kan zorgen heb je een fout gemaakt.
5. Voorbeeld van openbare gebouwen in mijn scenario?
6. Dit initiatief zal uit de mensen zelf komen. Stel je voor dat jij een zaak hebt in een straat, en het is er een enorme rotzooi. Denk jij dat dat geen invloed heeft op de omzet van alle bedrijven in die straat? Mensen zullen zelf een schoonmaakbedrijf inhuren of alles voor hun zaak zelf opruimen.

Niet weer

youtube.com/watch?v=nCKkHqlx9dE

Dus wat jij zegt is dat je gewoon de normale samenleving, maar met de keuze om geen belasting te betalen, maar dan ben je wel vogelvrij en mag je verkracht of vermoord worden, en iedereen mag zo maar alles van je stelen zonder consequenties?

????

Kies je er ook vrijwillig voor om je niet te houden aan d/t regels?

>ze heet merel
>zit al een paar dagen bij het raam te wachten tot dat er een echte merel neerstrijkt van welke ik een foto kan nemen om een gesprek te initiëren

ben ik al autistisch?

paal foto
ja je bent autistisch

Ik heb mijn reactie bovenaan al gepaald maar ik kap ermee

Als je geen belasting betaald zal je geen hulp meer krijgen van de politie, maar als anderen die wel meebetalen last van je krijgen, zal de politie je oppakken ja. Als je niet meedoet aan de belasting sta je niet buiten de wet.

Is dit toevallig aas?

>paal foto

waarvan dan?

Een merel

Hier gebruik deze

Die merel

Maar wat nou als iemand die belasting betaalt en bij mij het huis in komt en mijn kinderen verkracht, en ik betaal geen belasting?

De vrije markt lost het wel op

uh nee ze is van mij!

er komt er maar geen

zielig!

dan heb je het verdient

waarom gaat het in deze draad altijd over verkrachten?

Dit is dan aan jou zelf om op te lossen. Misschien dat je voor een bedrag eenmalig de politie kan inhuren, maar anders sta je er zelf voor ja.

Dus het komt er op neer dat niet belasting betalen geen alternatief is, want anders komt iedere pedo zo even bij je langs, vermoord je, verkracht je kinderen en neemt ze als slaven?

Laten we het eens over verkrachtingen hebben

Jongens zal ik me als getuige aangeven bij de politie?
Vanochtend knalde een taxi vol tegen een fietser aan. Beiden waren schuldig.
Fietser reed over de stoep (berm) en taxi reed te hard.

Wat me irriteerde is dat de taxichaffeur kankerarrogant was. Toen ik even stopte om te vragen of hij niet gewond was geraakt, was zijn antwoord "Ja hij is toch niet dood ofwat?".
Hij heeft de jongen geïntimideerd waardoor hij de politie niet heeft durven te bellen (hoewel ik meerdere keren zei dat hij het wel moest doen en hij een beschermd bestuurder was).

Op een gegeven moment liep de jongen dus gewoon weg met een kapotte fiets en reed de taxi ook weg. Ik heb alleen zijn kenteken, locatie en tijdstip.
Aan de andere kant denk ik dat de politie er niets mee kan omdat de jongen vrijwillig wegliep en dus "opgelost" was onderling en daarom geen aangifte gedaan kan worden. De taxichauffeur pleegde namelijk geen misdrijf als vluchten.

Ik weet daarnaast ook niet of de jongen daadwerkelijk aangifte heeft gedaan.

Vind ik niet, ikbescherm mezelf wel met mijn 9mm semiautomatische keffer
Wahoeh!

Ik ga jou 's nachts echt neuken als jij geen belastig betaalt :3

politie komt toch niet

Mijn piemel is ook best groot hihi

Is dat een jongen?

nee, laten we het over sjineze tekenfilms hebben

Goed plan, maar wel allemaal even lief de proksies en veepee-en uitzetten he?

Foto

Deze kwam laat

kan er nog net mee door

Waarom niet allebei?
Ik zou deze dame wel willen verkrachten.

>Groeten uit Zoetermeer
RIIIEEEEE

Als je geen bijdrage levert aan de politie dan sta je er alleen voor ja.

>want anders komt iedere pedo zo even bij je langs, vermoord je, verkracht je kinderen en neemt ze als slaven?
Áls dit gebeurt, dan moet je ervoor zorgen dat je jezelf kan verdedigen. Kan je dat niet, dan heb je een probleem ja.

Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen voor statisten? Als je geen zorg betaalt en je wordt ziek sta je er ook alleen voor, wat is het verschil?

>vlaggenscripthoorndragers

Ik wil alleen over verkrachting praten als ik degene ben die verkracht word oetz

Dat recht heb je hoor, zolang je het dan ook bij beschermen houdt. Als je er misbruik van maakt tegen anderen, krijg je wel problemen met de politie of anders met hun zelf.

maar je gemiddeld verbruik klopt wel toch? ik heb ook es zo'n verbruiksmetertje voor m'n neus gehad en bij het optrekken zie je dan belachelijke getallen voorbij komen

wel jaloers op die 330e oetz

dumpert.nl/mediabase/6891411/b9ee71ef/dumperttv_op_bezoek_bij_haakneusjager.html

koekkkk

SKINNY MOTHERFUCKER JE ZIET DE BOTTEN MAAR SCHIJN BEDRIEGT WE ETEN VOLLE BORDEN

Ik vind het een beetje vreemd dat het jou een goed idee lijkt om een deel van de bevolking vogelvrij te verklaren.

Het mooie is wel dat wij de niet-belastingbetalers gewoon kunnen uitroeien.

alsnog doen, misschien hebben zijn ouders wel aangifte gedaan maar wisten ze geen kenteken

javascript:;>SKINNY MOTHERFUCKER
RANDSTAD

Uhm, nee dat heb ik niet
Weet je nog die overvaller die werd neergeschoten en de schieter werd gearesteerd?
Captcha is "ay court"

ELKE OCHTEND WORD IK WAKKER
EN DAN DENK IK MOTHERFUCKER

die is toen wel vrijgesproken toch

wat?

Als je belasting betaalt en anderen doen dat niet dan betekent dat nog niet dat je niet belastingbetalers aan kan doen wat je wil. Het is nog steeds gewoon tegen het NAP hoor, en als mensen zien dat jij iemand iets aandoet bellen ze ook gewoon de politie, net zoals nu.

Je loopt gewoon het risico dat je niet geholpen wordt als je niet betaalt. Dat is dan de prijs de je betaalt. Maar voor eenmalige oproepen zal de politie ook niet moeilijk doen, als ze er dan gewoon omzet mee maken. Het zal dan wel stukke duurder zijn dan wanneer je belasting betaalt. Hetzelfde als wanneer je geen zorgverzekering hebt en naar het ziekenhuis zou gaan.

Komt wat aandachtshoerig over oetz

>en als mensen zien dat jij iemand iets aandoet bellen ze ook gewoon de politie, net zoals nu.

Wat maakt dat uit, de politie helpt ze toch niet. Gaan ze staan kijken hoe ik mijn zaad in hun kinderen pomp?

ik bedoelde het niet om je te taggen

RICO OETZ

youtube.com/watch?v=y-BSyDOl3UM

>taggen
RIIIEEEEE STOP met op mij te reageren

*DABT*

>hallo meneer, de politie hier. ik zie dat uw kinderen verkracht worden maar u betaalt geen belasting. heeft u toch hulp nodig? voor een eerlijke prijs lossen we dit probleem voor u op als u het zelf niet kunt.
>nee dankje, ik accepteer jullie hulp niet en zelf doe ik er ook niks aan
>oke, jouw keuze, tot ziens meneer.

Mensenkinderen wat heb ik honger

Ik vermoord de ouders natuurlijk wel voordat ik hun kinderen als slaven neem, waarom zou ik dat niet doen? Ze laten leven betekent alleen maar dat ze de politie kunnen betalen, het is letterlijk alleen maar voordelig om ze gewoon van kant te maken.

Oh, dan ga ik maar naar elke mogelijkheid op geweldadige aanvallen op mij grijpen en ze neersxhietten met mn 9mm keffer

>er letterlijk nog steeds onironisch op reageren

Ah oke dus je vermoord iemand en verkracht zijn kinderen, in het openbaar of ergens waar niemand het ziet?

Gewoon, bij de mensen in huis. Trap de deur in, schiet de ouders dood, neuk de kinderen en neem ze mee als mijn bezit.

Jongens, wat is hier aan de hand man
is het weekeinde ofzo?

Gerapporteerd

Dat kan je nu toch ook gewoon doen? Voor een tijd zal niemand er achter komen dat jij het was maar hun familie zal erachter komen dat ze weg zijn en zal de politie inschakelen om de dader te vinden, en dan ben je net zo erg de pineut als dat je dat vandaag zou zijn.

Wat is het verschil nou precies tussen dit scenario en het echte leven? Je hebt het sowieso al over een extreem geval, niemand doet dit.

nee, ik begin pas met weken

Ik heb zojuist jullie allemaal gerapporteerd aan de AIVD.

>dvw nog niet wonend te Gent.

Iedereen heeft ook telecasters ze kosten hetzelfde als strats.

Kankerhipsterguitars: rickenbacker, plaatje gerelateerd, heufner 500/1, Cobain gitaren, en ukeleles

Na 12 dagen werken is het inderdaad weekeinde voor mij

>dvw geen Vlaamse vd

Ben je nou uitgeluld?

Dus iemand die wel belasting betaalt kan namens een ander, die geen belasting betaald, de politie inschakelen?

*does the dab*

Is je plaatje dat ding van die gast van de witte strepen?

Ja hoor, zolang het geld maar betaald wordt.

>dvw college van een lekkere Vlaming
>dvw hij ethiek geeft en kankersaai ook
>dvw je alleen komt om naar zijn fitte lichaam te staren
>dvw te nerveus om hem een vraag te stellen, ook doordat ik niet weet waar het over gaat
>dvw geen Vlaams vriendje

...

*dabs very hard*

ja
sjaak wit

Zit lekker in de trein jongens

Lekker terug naar paps en mams?

Ja

>geen gescheiden ouders hebben
Haha wat een autist

De herfst is begonnen, dat betekent meer nieuwvrienden. Als je dat niet weet ben je waarschijnlijk ook net nieuw.

>hij speel geen les paul

zacht gekookt eitje aub

Waar baseer jij dit op?

heel stiekem will ik toch nog wel een rickenbacker 12 snaar zoals sjors hendrikzoon van de kevers

Maar de zomer is afgelopen, betekent dat niet juist dat er nieuwvrienden vertrekken?

>dvw mijn ouders nog steeds gelukkig getrouwd zijn
Dit is de reden dat ik zo'n autist ben.

Omdat elke herfst steeds meer onzin wordt gepaald. Dit weet iedereen die geen herfstnieuwvriend is.

Er zijn ook nieuwvrienden die niet op school zitten t. nieuwvriend

Ja dat zei je net ook al, ik vraag je waar je dat op baseert.

Waarom is dit toegestaan?

Nee naar mijn vriendje
Er zitten irritante kunststudenten in mijn buurt en ik vind het niks

Het bewijs staat letterlijk in mijn paal, herfstvriend.

>hipsterste gitaar ooit

Vrijheid

>vara

>zijn moeder stuurde hem niet naar zijn vader als ze dronken ging worden
>zijn vader liet hem niet alleen met de pc toen hij vervolgens ook dronken ging worden
Jij hebt geen jeugd gehad

Vreemd, kunststudenten zijn namelijk ook allemaal homo.

Dat is een cirkelredenatie. Geef me nu eens een goede reden.

Sakkerloot! Dat daberen was afgestoken, familielid!

Dat is geen cirkelredenatie.

Stelletje flikkers zijn het, ze hadden het net over hoe ze recht hebben op subsidies en dat rechtse mensen slecht zijn. Denk ik tenminste, ik verstond ook maar de helft

Jaaasss
Ik speelde een in gitaarcentrum.

>in de herfst zijn er veel nieuwvrienden
>waar baseer je dat op?
>dat er veel onzin wordt gepaald
>ja dat snap ik maar waar baseer je dat op dat er veel onzin wordt gepaald
>lees mijn vorige paal dan

>geen cirkelredenatie
Tenzij je bedoelt dat jouw vorige paal een voorbeeld is van herfstnieuwvriendonzin, is dat een cirkelredenatie.

Vermaak me nou. Ik verveel me

*dabt*

>dvw ik nooit naar het ISS zal gaan

Geloof me nou, het is geen cirkelredenering.

>geloof me nou maar gewoon! ik hoef je niet eens een reden te geven, geloof me alsjeblieft gewoon!
Koek.

Wat is dit

>dvw ik nooit naar het IS zal gaan

Een nieuwe kansloze miem die harambe komt vervangen en welwillende schijtpalers komt irriteren

wat vinden jullie van mijn sokken

Niet van de een op andere dag, lullo

De aarde is plat. Debatteer me.

Ik ben meer van de blote voeten om oetz te zijn.

nee

Geesteszieke homo aub

Zuigt u graag aan piemels?

Jij verliest het debat alvast. Tot ziens!

dat oranje punt verpest het wel oetz
voor de rest erg mooi

Er zit een dronken neger achtet me die veel boeren laat jongens

Ik zou wel sokken in vossenkleuren met een pootafdruk aan de onderkant willen hebben oetz

ik ben iemand anders om eerlijk te zijn

>1.3mb
Leuk geprobeerd, daar ga ik echt geen data aan uitgeven.

In de tram? Of de bus? Ik vind dat je in de tram best veel negers en andere buitenlanders tegenkomt oetz. Of tokkies

je kont is plat

6.84/10. Zou beter zijn zonder dat oranje. Oranje kleur ziet er ook erg plat uit. Verder mooie kleur blauw, zwart is net iets te licht. Strepenmotief past goed bij uw voeten.

Ik draag alleen sokken als ik schoenen aanmoet, waarom zou je ze dragen als je thuis bent?

Ben jij geen man?

Ben jij een barbaar?

Omdat dat lekker warm is

Zitten hier mensen in de draad die vrijwillig met het OV reizen? wat de neuk? Ik dacht dat het hier een beetje niveau is

>Alleen blote voeten als je binnen bent
>Jezelf een man vinden
Randstad aub

>hele draad vol met kankerhomo's

Weet je wel waar je bent?

>Ik dacht dat het hier een beetje niveau is
Dan heb ik nieuws voor je

>Ik dacht dat het hier een beetje niveau is

niet met kanker schelden aub

>beetje niveau

Opkankeren

> Ik dacht dat het hier een beetje niveau is

kanker
ik moest net keihard niezen en het doet nog steeds zeer in m'n borst

>captcha is 101
>het lijkt erop dat je de captcha fout hebt getypt
stop deze miem

Ik moet een baan zoeken maar na 5 jaar studeren kan ik het nog niet opbrengen.

Total war: Warhammer of Dead Rising (PC) de komende dagen?

Wat had je precies verwacht?

als jij die miem stopt ',:^)
dit is een miemceptie

Solliciteren

Waarom denken mensen dat 4kan iets voor hoogopgeleiden is ofzo? De meesten hier zijn wietrokende wiebs die de hele dag spelletjes spelen.

Succes met het verzinnen van smoesjes voor het lege jaar op je curriculum vitae

Rateer mijn sokken :)

En de rest van Nederland moet dat maar betalen ofwa? Nee, nee vriend, jij gaat werk zoeken. Niet straks, niet morgen, maar nu. Hup, begin er maar aan.

>moet om 9 uur 's ochtends bij het gerechtshof in Amsterdam zijn
>heb de keuze tussen vast komen te zitten in het verkeer of lekker eerste klas de sprinter te pakken

Keuze is snel gemaakt.

Is een leeg jaar op je cv echt zo erg of is dat een miem? Ik heb er nog nooit iemand over gehoord behalve amerikanen oetz

Het is een miem, maakt de meeste werkgevers geen ruk uit. Wordt anders nooit naar gevraagd. Ervaring + scholing is veel belangrijker.

Je krijgt er echt wel vragen over

Mooi, anders was ik zwaar de lul want ik doe al drie jaar niks

En de werkgevers boeit het geen kanker

Een jaar boeit echt niemand. Vanaf 2 wordt het lastig. Maar als je in het eerste jaar geen werk vind zit je sowieso aan 2.

dat is beter
die pubnt past bij de blaadjes

Dan heb jij makkelijke werkgevers gehad, mijne vroeg al waarom ik 2 maanden in de zomer niet had gewerkt.

waar de neuk solliciteerde jij dan?

Het bedrijf waar ik nu werk

Is het goed afgelopen?

Ben zelf zeven jaar uit de roulatie geweest (dertiende tot twintigste) omdat ik ziek was, er is één keer in mijn leven gevraagd waarom ik pas op mijn eenentwintigste mijn VWO gehaald had.

Welk bedrijf, betweter

Stop ze in je kont

Why is it forbidden to be racist

Me, for example, I don't like niggers and Arabs, and what, it's my right to not like categories of people.

>had ooit het idee te gaan werken om iets aan mijn leven te doen
>gat van 10 jaar+ in CV
Als je geen normie bent van nature dan is uitkering beter.

Ik stop liever iets harder en langer in mijn kontje

Dus jij hebt jouw vwo gehaald in 2 jaar?

Wat had je?

Verkeerde draad, krulbroodje.

SODEMIETER OP, KRULBROODJE
RIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>captcha

Autisme

Ja, want er was niemand die betere kwalificaties had.

>vertellen waar ik werk
Waarom zou ik dat nou doen?

Ja, thuisstudie. Krijg je gewoon een hele stapel papier met alles wat je weten moet, en dan mag je alles zelf doorlezen.

En daarna doe je staatsexamen tijdens de gewone examenweken, en later op het jaar (eind juli - begin augustus) voor elk vak ook nog een mondeling examen.

En bij de talen daar tussen nog ergens een tweede schriftelijk examen.

Als ik een beetje doorlas kon ik makkelijk in twee jaar alles afhalen als ik elk jaar de helft van mijn examens deed.

Maagaandoening, ik had min of meer non-stop meerdere maagzweren voor al die jaren. Veel kotsen en ellende.

jaja en wij maar werken al die tijd

wat drinkt de NEDERDRAAD vandaag?
Ik ben begonnen met een glaasje cola-vieux

Buitenlucht gedroogde handdoeken die met hard water en zonder wasverzachter zijn gewassen?

>blank
>blauwe ogen
>donkerblond haar
>bezig met meester voor een technische studie
>rijke ouders
>heteroseksueel
>170cm

Waarom moest G*d zo nodig zo'n gemene streek met mij uithalen?

Koffie, anders kom ik deze avond niet door.

>technische studie
Daar heeft jouw god niets mee te maken, dat is jouw eigen fout

>170cm
Had je maar je groentjes moeten eten

Ik heb zo veel spelletjes gespeeld, je wilt het niet weten.

Echt elke dag alleen maar thuis zitten en niks doen, zeven jaar lang.

Beetje kut van het non-stop kotsen maar ja het was het waard.

Plat water

Draag extra dikke steunzolen dan ben je spontaan 172cm

melk drinken en korstjes eten

Heb je dan ook rond water?

>>heteroseksueel
Slik hormonen.

Ja, het heet hagel.

Zeggen jullie niet plat water?

Wie ziet zichzelf hier als een gevaar voor zichzelf of voor de mensen om hem heen?

mvg
Niet-aivd

nee je hebt water en spa rood

Dat is ijs

Nee. Wij hebben water/spa blauw of spa rood/water met prik/bubbels

Ik heb altijd netjes mijn bordje leeggegeten.

Heb ik altijd braaf gedaan.

Welke hormonen zijn er voor een man die vastzit in het lichaam van een ukkepuk?

>Welke hormonen zijn er voor een man die vastzit in het lichaam van een ukkepuk?
Groei hormonen

Nee.

Harde natte piemels die ejaculeren in mijn bloederige kontje

uh... m'n uh... ballen jeuken

Verander in een meisje en leer van de lul te houden.

Dat is mijn favoriete soort handdoek, neuk die pluizige zachte dingen, ik wil mij zelf droog schrapen.

>groentjes
Groententjes. Groentjes zijn wat anders

Daar ben ik helaas te oud voor.

Dat kan helemaal niet.

Wie de neuk zegt groententjes? Het zijn de groentjes.
Je kan ook een groentje zijn, maar dat is in een andere context.

>Dat is ijs
Water in vaste vorm is nog steeds water.

Ben jij die masochistische homo?

penis info plz ?

Vragen ze jou of je bevroren water in je drinken wil, of ijs?

Nee, hetero maar krijg wel een harde als een meid mij pijn doet.

16x12

dat gaat nog wel, alleen die 12 is kut

Ik heb in heel mijn leven nog nooit iemand groentjes horen zeggen die daarmee groenten mee wilde verkleinen. Dat eigenlijk sowieso nog bijna nooit. Groentjes heeft in ieder geval "officieel" niks met groenten te maken.

vandale.nl/opzoeken?pattern=groentjes&lang=nn

slapen jullie ook in bed met meisjeskleren aan?

ze zijn zo lekker zacht oetz

Ja ik vermoedde al zoiets oetz. Geef mij maar een lekkere zachte handdoek

IJs, puur om aan te geven dat het om de vaste vorm gaat. Neemt alleen niet weg dat het nog steeds water is.

Denk dat het dialect is, mijn grootouders gebruikte het

waar kom je vandaan?

Grootouders komen uit 't Gooi

Ik heb zo'n jeuk aan mijn anus, wat kan ik daar aan doen

Nou dan heb je nu je antwoord

Drakendildo erin steken en goed heen en weer gaan met je heupen.

Krabben, daarna wel handen goed wassen

>Wormen die 's avonds uit je aars kruipen
Lekker hoor. Ga maar naar de huisarts, die heeft een medicijn (ben ff de naam kwijt) waar ze dood van gaan

bier ja/nee?

alleen lange sokjes oetz

Misschien

Het zijn eigenlijk hele kleine wormpjes en geen wormen koek

Voor jou niet meer nu

vrouwen zijn kwade wezens

youtube.com/watch?v=Wzm0nh2Q1ak

Nee, gewoon meteen aan de sterke drank gaan.

NIEUW

>Wormen die 's avonds uit je aars kruipen
Nu durf ik niet meer te gaan slapen

Momenteel een Alfa Bokbier