Sverigetråden

:)

Other urls found in this thread:

youtu.be/NypVvG9fQ7o
youtube.com/watch?v=EhGEGIBGLu8
youtube.com/watch?v=bs_ZDeaLQvE
youtube.com/watch?v=0TcILZ2446c
i.4cdn.org/wsg/1474587480730.webm
youtube.com/watch?v=_sccg1CZzi4
youtube.com/watch?v=_Ei2izPLpHc
youtube.com/watch?v=xEzDZMt8ydw
periscope.tv/somebodyyyy/1LyxBDNneByGN
youtube.com/watch?v=e66xq3eBLm0
youtube.com/watch?v=_F8PYeDrdIk
independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html
expressen.se/nyheter/flera-dodade-pa-kopcentrum-i-usa/
dn.se/nyheter/usa-valet/professor-som-alltid-haft-ratt-trump-vinner-valet/
youtube.com/watch?v=JT8BgllUof4
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
svtplay.se/video/10368409/aktuellt/aktuellt-22-sep-21-00
youtube.com/watch?v=htx4MzQUpbs
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Bra trådstart

>cuckmys
Häng dig

Jag på bilden.

Vad lyssnar ni på?
youtu.be/NypVvG9fQ7o

What's Lithuania like?

knyter man sina skor på plattan för droger eller?
nyinflyttad

youtube.com/watch?v=EhGEGIBGLu8

Hanrejfri upplaga

Hanrejfri upplaga

>Jag använder tandtråd

>trådkriga kl 00.00

Varför?

youtube.com/watch?v=bs_ZDeaLQvE

Det är en principsak. Vi kan inte låta hanrejen vinna.

youtube.com/watch?v=0TcILZ2446c

...

16.10.16

i.4cdn.org/wsg/1474587480730.webm

wtf did I just watch?

Tönt

>acceptera hanrejtråden
Dräp dig

>Jimmie
>Mexikanska barn

Lägg ner. Kl är 00.20

>blond
>mexikan

youtube.com/watch?v=_sccg1CZzi4

Hur blir man en samuraj?

>två svartskallebarn

>dkn död tråd

Jävla nbögar

Tror du verkligen trådkrigande mongot är en nbög?

>dkn ingen Misaki

youtube.com/watch?v=_Ei2izPLpHc

bö ti för att liva upp den?

Syftade på nbögarna som är ute och festar

>dkn kollar japansk tågström samt gjorde precis en kopp te

Japansk tågström?

Ja? Det är exakt vad det låter som.

Låter mysigt

...

Jag blev bannad

Varför?

se måste vara någon glitch

...

Mer mysiga grodor.

Fråga

...

Anime är för jävla bögar.

Nej, inte ens vi tycker om 2D-autisterna

t. Bög

Snart är det jul igen

Fy fan

Anime är för patricier

Nej favä

>48 brev
>med 14 unika brevare

Nbögarna festar eller sover

youtube.com/watch?v=xEzDZMt8ydw

Klockan är 1

vad önskar du dig user? :3

Har ni nånsin sett en större stereotyp?

...

Om min fv hade Tinder så vore det typ hennes beskrivning.

Bör jag ge upp mina försök att rödpilla och bara hoppa av båten innan den sjunkit helt?

haha :D han hängde sig XD

hängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdighängdig

"""""""Girls"""""" in Germany are very similar to this. Hope she gets raped favä.

En vän

I hope it's a joke. I belive it's a very few of girls are like that in Sweden. Pls tell me i am correct.

>Pls tell me i am correct

You are not. Im not even memeing.

desu i don't go outside so i wouldn't really know, but i think it's pretty common, especially in the big cities with popular universities

Jag är din ryss vän från och med nu. Är du lyckligare?

are you russian military in ukraine?

Okay, without memeing. Can you say it's true that the majority of girls pop their cherry at

No, i'm in Crimea, Cred Forums shows me as i am in Ukraine. Traveling yo

>the majority of girls pop their cherry at Can you also say that 20+ girls are feminists and "no racists"?
Yes, absoloutly.

>B-but user, crimea is in Ukraine...

De-facto it's not.
30-40? And what's the average then?

...

VI

Avrage is (or atleast was a few years ago) 15 or 16 for women and 17 for men.

Lost mine at 19 so I was a late one by our standards.

what's the average age in Ukraine for cherry popping?

15-16 Geez. How could this be? Like seriously it's a "child". Can you tell me HOW they do it? I mean in 15 you have no condo or a house. Are they really that mature looking in 15-16? What's the average fucks for a 25yo girl then?

I'm in Russia as i said. It's 17-18 (more like 18) for girls here. And we don't have "slutshaming" but our girls treated like princesses from the childhood, so it's usually 3-4 exs in her ~25.

>it's a "child"
15 is the age of consent in Sweden. A 60year old man can legally fuck a 15year old girl.
Now ofcourse it's against social norms but it is legal

>What's the average fucks for a 25yo girl then?
ohohohoooooo pic related my friend

lantligt

I know that law about 15. And I'm sure they usually fuck a teenage as their partner but still, how?

I've seen the pic, don't you think it's a selection of slutty girls? I mean "he" asked 100 girls and the pic only shows the minority?

I moved away from home when I was 16 and its not to uncommon. Otherwise I guess they just fuck when their parents isnt home.

25 year olds have probably fucked like 4 - 7 dudes in avrage, but that really depends on if they have had a bf or not. Some has fucked like 30+ dudes. Some dudes has also fucked like 30+ chicks by 25 so I guess I dont blame them.

Problem these days is that immigrant girls isnt allowed to fuck guys (or even talk to them in some cases) so they can fuck up the stats.

>but still, how?
well teenagers fuck. So yeah usually around 16.17 in highschool

>"he" asked 100 girls and the pic only shows the minority?
u wot? It's a girl asking and it was never 100people. where did you get that from? those are most of the responses

How come they're not allowed to fuck guys?

So the number is about to Russian girls' stats. Phew. I'm asking because i had sex with two Swedish girls, but they were 26 and 28. Both had 15+. So i wanted to make sure it's still considered as a lot in Sweden (i know that nobody really cares but still).

>Fina siffror

While these stats seem a bit off to me comming from a small village in the north, I can assume its quite plausible in the south.

Then again, its Jodel, so 80% of the those can be 14 year old mentally ill dudes who respond for the lols.

>comming from a small village in the north
I thought those girls were wild as fuck.
and yeah that jodel pic is from Stockholm

Äckliga jävla rostbiffar

t. Hamid
[spoiler]du har rätt[/spoiler]

>var ute och gick en gång mitt i natten
>mötte en full svennehora
>bestämde mig för att skrämma henne lite
>började rusa efter henne, hon började springa så gott hon kunde med sina horklackar
>boxade henne i bakhuvudet så hon föll och landade på marken
>sprang hela vägen hem och runkade som ett djur

>How come they're not allowed to fuck guys?

They are muslims, and for them its haram if girls fuck anyone before marrige. Dudes may fuck as many people as they want for some reason.

A lot of these muslims have a much stronger family/clan mentality so brothers and parents will make sure that young girls do not hang out with dudes.

There are even several cases of murders on women who have had sex before marrige as it insults the family/clan.

Vackra tajta slidor

>I thought those girls were wild as fuck.

Some are, but dont stick your dick in crazy. And in small villages fucking 10 guys means that you have fucked pretty much everyone within a reasonable age span.

>There are even several cases of murders on women who have had sex before marrige as it insults the family/clan
new exciting Sweden!!!

Daglig påminnelse om att kurder är de som begår flest hedersmord.

>muh fjortonåringar
Häng dig asgeir

>And in small villages fucking 10 guys means that you have fucked pretty much everyone within a reasonable age span.
true. But I thought they went to bigger cities for their urges. We have a lot of northlander and small town girls in Stockholm that you run into while out clubbing

ja jag är inte nån Kurdälskare

So they the men can fuck women? Do they fuck Swedish women, or it's a meme?

Going to a bigger city usually means traveling anything from 200 - 1500 km, depending on what you define as bigger.

Hardly something 15-year olds do on their own.

Svenska kvinnor älskar svart/brun kuk

>Do they fuck Swedish women, or it's a meme?
many in the thread will disagree but only the Chads get to fuck around. Most of the others don't.

also we do have lots of muslim girls fucking around (I've banged a few) only the most religious or newly arrived are controlled by their brothers.

so those guys you're asking abot fuck those girls or yeah white chicks, latinos etc

>Do they fuck Swedish women, or it's a meme?

Well they cant fuck immigrant women (as other muslims will bash their skulls in) so you do the math.

>Hardly something 15-year olds do on their own.
ofcourse not. I meant 18year olds and up. you can't get into the clubs anyway if you're younger. I just meet a lot of non stockholmers (mostly girls) who are here over the weekend. I don't know that you guys do. you should come visit aswell

Häng dig horunge

>only the most religious or newly arrived are controlled by their brothers.

I want to say that you are correct. But you are not.

>But you are not.
fast jag har fan legat med blattetjejer. Fy fan jag var med en tjej som varje gång hon drack sa att det var "Haram! och hon borde inte göra detta eftersom hennes farsa skulle döda henne

varför är kvinnor så hjärtlösa....

>you can't get into the clubs anyway if you're younger.

Is this true?
I regularly started visiting Bishops when I was 16. Up here age restrictions isnt a rule, they are more like guidelines.

Det händer, jag har också leget med en av dem, men det är tyvärr rätt många som är kontrollerade.

>browsing through Cred Forums only looking at images
>open this image
>"just some american cuck commerc-"
>look at the words
>look at flag
>immediate disappointment

>Up here age restrictions isnt a rule, they are more like guidelines.
wtf where do you live?
In Stocholm they are paranoid as fuck about that. If they get caught they lose their alcohol license

Varför brevar all i en jävla hanrejupplaga?

here's the fixed version

Jag tror inte dig :P
Yeah but it depends on the taste of Swedish women.
It's same everywhere, because men usually want to fuck "18-25" at least here, but you got the point. And the amount of girls with such conditions are much lower than the whole amount of men.

:3

Aldelles för liten plats för att avslöja. Men långt norrut som fan.

Här ska du typ spy för att bli utkastad. Bara om du är extra jäkla efterbliven så kastar de ut dig med motivationen att du är för ung.

jag till höger

Men asså jag kan bara säga att här i Stockholm är blattebrudarna överallt ute och festar och på tinder osv
(i orten kanske det är annorlunda dock)

Ukraina :3

>Här ska du typ spy för att bli utkastad
känner för att åka på barrunda i norrland

>:P
Häng dig slavneger

Det kanske är för att många i stockholm har bott där länge och är 2/3 generationens invandrare.

Här uppe är de flesta ändå väldigt nya.

Thanks

Det är rätt värt det ibland. Men under vardagarna är det bara tjockisar i mjukisbyxor ute.

>jag slutade räkna
med andra ord skämdes hon över antalet

jo det låter rimligt.

skulle vara kul. har länge velat åka upp till typ Umeå

Ume är ju fasen precis på gränsen till Norrland. Dessutom är det för stort och där är folk i princip som stortadsmänniskor. Åk till en liten skitort istället, det är roligare.

>svenska kvinnor
>skam i kroppen
Välj en

förstår inte varför de ritar med europeiska drag i ansiktet. smalare näsa, mindre läppar, mer kompakt käkben. vem försöker de lura?

>Åk till en liten skitort istället, det är roligare.
ok Piteå?

Hästcucken borde lära av mig favä

>det enda jag har som är långt
där gick du lite långt favä

Var tvungen att ta vara på chansen favä

Pite må vara skit, men det är inte så litet.

hörde att det var skitlitet favä. Aja får ta småstäderna som du berättar om

Pite är rätt stort ändå. Ta typ Pajala, Haparanda, Gällivare eller Älvsbyn. Finns massa skitorter, bara att kolla på en karta.

kanske kan bila upp med några kompisar. Känner en norrlänning til och med

HÅLL KÄFTEN DIN JÄVLA PK_FITTA

är det verkligen så här folk pratar med varandra nuförtiden

rodnar ju bara av tanken på att antyda att något annat också skulle vara långt

Mukuro är för _______

jag vill stoppa snoppen i en 2d

söt

>klockan är tre
borde lägga mig snart

ska fan ut nu och fixa käk favä

ska fan gå och gymma nu

ska fan gå och runka nu

ska fan börja rollspela nu :3

lova att du brevar söta 2d-flickor

lycka till user

o-ok

>gjort en och en halv månads skolarbete på en vecka

Nästan klar med allt snart. Snart kan jag äntligen koppla av.

Det anskite när ingen svensk pojkvän.

:3

breva en paj vettja

>denna pajen

Onekligen den bästa.

du först

STORA!!! XD

Ta livet av dig jävla äckel.

jävlar user bra jobbat!

...

sök hjälp

>bilden
vad fan tänkte hon? sminkar upp sig och poserar för att visa hur berikad hon blev.

jag på bilden

nu är tomheten oändlig, kall som leran
du kan alltid komma tillbaka, men du kan inte komma tillbaka hela vägen
bara en sak jag gjorde fel
stannade i mississippi en dag för länge

Ta livet av dig.

Du blev bannlyst häromdagen, lärde du dig inte din läxa?

haha jävla tjejer am I right?
BRÖÖÖÖÖL

vet inte riktigt vad du talar om user, du misstar mig för någon annan. ber om ursäkt ifall mitt brev besvärade dig

Tänk om jag inte hade fötts med en liten snopp

små snoppar är söta!

i synnerhet när ägaren har komplex över det :3

...

>tänk om jag inte hade fötts
FDÅD
Hallå mörkret, gamle vän.

lätta ditt hjärta user
vad tynger dig

vi kanske kan fixa det

>gick och gymmade
>fick huvudvärk
>fick ont i ryggen
>backade från förra övningen
BARA

Ingen bryr sig.

du sitter och bajsbrevar passiv-aggressiva kommentarer till främlingar klockan halv fem på en fredagsnatt, rannsaka dig själv

de sitter och brevar blogginlägg som bokstavligen ingen bryr sig om på ett bildbräde för diskussion av kinesiska teckningar klockan halv fem en fredagsnatt, rannsaka dig själv

hoppsan citerade fel men faktum kvarstår

>flytta in mammas dyra korstränare på mitt rum som hon inte använt till annat än att hänga kläder på i 5 år
>sätt surfplattan på stativ framför skiten
>kolla de nya syd park avsnitten och slumpade dutub videor
>brände enligt den 600 kalorier på en dryg timme i hög växel och känner mig som en ny människa efter att bara ha suttit på arslet i flera år

Känns bra mann1. Fattar inte varför jag inte gjorde d1a tidigare när jag lidit så av rastlöshet.

Bara filtrera skiten. Lätt som en plätt.

Ah just det, det är bara 2D rollspel och hell segrande som gäller i sverigetråden 2.0.

skillnaden är att jag är proaktiv(livsbejakande, vilja till makt, seger) och du är reaktiv(nejsägande, nihilism, förintelse)
funtar faktiskt på att fixa nån billig träningscykel eller nåt

vill inte ha en vanlig cykel för att jag vill inte cyckla runt för att träna som någon jävla nbög

varför projicerar du lmao?

vem fan bryr sig om nån anons jävla blogginlägg på 4kanal? tänk efter för fan

l1nka till brev i tråden som du bryr dig om då, surpuppa.

God eftermiddag

Berätta dina hemligheter

Gör det. Ingen vits med att cykla ute där det bara brusar i öronen och omgivningen är oinspirerande, samt att man svettar ner en massa kläder.

>skillnaden är att jag är proaktiv(livsbejakande, vilja till makt, seger) och du är reaktiv(nejsägande, nihilism, förintelse)
Du glömde fedoran där.

Nästan varenda brev i tråden hittills är mer intressant än anons som besöker ett gym för att lyfta skrot - något som hundratusentals svenskar gör varje dag. Varför i helvete ska vi bry oss om den typen av cancerösa bloggbrev? Söker du bekräftelse över hur jävla duktig du är som lyfter vikter eller din patetiska fjant?

Wake up faggets are you just gonna watch Sweden burning? or do you masturbate at same time

>Nästan varenda brev i tråden hittills är mer intressant än anons som besöker ett gym för att lyfta skrot - något som hundratusentals svenskar gör varje dag. Varför i helvete ska vi bry oss om den typen av cancerösa bloggbrev? Söker du bekräftelse över hur jävla duktig du är som lyfter vikter eller din patetiska fjant?

k bry

Inte ett argument.

Ta livet av dig.

k bry

Tråden. Den ska bort.

tråden kommer aldrig att försvinna och sötbrevningen kommer att segra! :3

stora snoppar är groteskt

>när nybögen tuffar sig i ett försök att passa in efter han läst på reddit hur koolxD och rebellisk 4kanalen är

Detta är nattmystråden och du hör inte hemma här, user.

Du är inte söt. Du är en FUL flicka!

Cancerösa blogginlägg har aldrig hört hemma i tråden.

Haha nej

Yes box!

Kom igen, lille user. Länka nu till alla bra brev i tråden. Jag kan inte vänta på att höra vilka som är godkända.

hittade du en lämplig kirino-gruppvåldtäkt-dåjinn att runka till? :3

Nja, runkade istället till tanken om passionerat sex med gamla Japanskalärare

Vad försöker du säga? Varför försöker du använda härskartekniker?

Stå för dina egna brev och börja inte tjafsa om andras.

>a-andra brev i tråden är cancer därför kan jag också breva cancerbrev!!!!

Inte ett argument.

>Stå för dina egna brev och börja inte tjafsa om andras.

Där har du allt ett eget råd att följa, lille user.

Dina härskartekniker är fortfarande inte ett argument.

Du vill ju inte ens stå för dina egna cancerösa bloggbrev utan börjar skylla på andra skitbrev i tråden om någon börjar ifrågasätta dig.

Dina bloggbrev försämrar tråden. Sen finns det 2dspam som försämrar tråden, det finns stormbögande som försämrar tråden, det finns cuckbrevande som försämrar tråden, men det är irrelevant för diskussionen.

Sluta breva cancerösa bloggbrev så har vi löst ett av många problem med tråden.

Bra utgångspunkt:
Fråga dig själv "bryr sig någon om brevet jag är på väg att breva?"
Om svaret är "Ja" så går det förmodligen att breva.
Om svaret är "Nej" så skit i att breva det då det inte tillför någonting till tråden.

k bry

>denna vägg av text för att han är rumpsmärtad över att att en user gröntextade om sig själv några rader i nattmystråden

Mann1 vi sitter på 4kanalen

periscope.tv/somebodyyyy/1LyxBDNneByGN

försök spänna av istället för att vara trådgestapo, just nu står du för trådens sämsta brev min man

Du har alltså inga argument till dina skitbrev i tråden utan du väljer att svara med ett jagjagsvar.

Rannsaka dig själv

Om jag hade skrivit en vägg av text om varför 2dspam är cancer, hade du tyckt det var lika roligt då? Nej just det så sitt ner och håll käften.

Hämtade tjockisen kniv?

mann1....

Om du kan kvantifiera vilka brev som är dåliga kan du nog göra det samma med brev som är bra. Så, jag frågar igen, gubben lilla, om du kan l1nka till åtminstone några av dessa brev.

>Fråga dig själv "bryr sig någon om brevet jag är på väg att breva?"
Jag "brydde" mig tydligen om hans brev. Så vad nu då? Måste alla i tråden bry sig om ett brev för att det ska vara värt att breva?

k bry

Fucking cuckshed fags, sweden is burning and you dont give a fuck.
RRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE I HATE YOU EVEN MORE NOW.

Kommer min snopp kanske växa om jag klagar mer över den?

>massa googlar i sverige
Ger mig tårar favä

>Jag "brydde" mig tydligen om hans brev. Så vad nu då? Måste alla i tråden bry sig om ett brev för att det ska vara värt att breva?
1. Du sambögar
2. Ett diskussionsforum likt 4kanal kräver en diskussion, mao 2 eller fler parter som diskuterar ett ämne. Bloggbrevande är ingen diskussion, det är en envägskommunikation.
3. Du kör fortfarande med härskartekniker.

Funkade för mig.

It's only a matter of time before they make it to you too, either from muslimland itself or from us. Better prepare for it :)

Varför håller ni "seriösa" diskussioner i tråden 2016?

>just nu någonstans i vårt långa land, klockan 5:27 på en lördag morgon, sitter en ung man och kokar av ilska för att han läste ett brev som han inte gillade på ett Kirgizistanskt forum för hästuppfödning

Tack user vem du är för att du gör mitt liv lite roligare och lättare att uthärda.

>nybögar som inte inser att de svarar på klassiskt trådbete

lite skämmigt favä

är 7kt nyfiken på vem du syftade på

Bete kan vara topp kul.
youtube.com/watch?v=e66xq3eBLm0

jag och du på bilden

Du får gissa.

jag till vänster :3

är jag men skulle inte vilja påstå att jag kokar av ilska, blev mer förvånad över diskussionen som slutade med s existens, som oironiskt sitter och gör autistiska punktlistor för att styrka sitt argument 05 en lördag

>donken man suttit och lirat WoW i snart 48 timmar

NEET livet är tufft ibland

det är jag till vänster ditt jävla lilla fitt-cp-äckel, fattar du det eller måste jag banka in det i din feta skalle din jävla grottneger? du är till höger

snsd?

o-oj förlåt förlåt!!! ;__;

s-som du kan se är jag inte särskilt smart...

And you dont give a fuck?
Are Swedes really that cucks to let that even happend.

If you are not gonna do something we are going to have caliphate on neighborhood

islamilainen tila Suomessa soon a reality

Tror "diskussionen" helt enkelt dog när ilskeanon började kasta ut tomma sambögsanklagelser.

Meidän ero on se, että kun te ette tee mitään meillä syntyy sisällisota

>imblying you will win against the islamic hordes

glhf

orättvist att det finns så snygga människor när jag är så ful.

>imblying we are same as shit as Sweden

typexempel på sverigetråden-bete

Varför är pizzasallader från pizzerior så oerhört goda? Varför smakar egengjorda och sådana på lunchställen inte lika gott?

Urskiljer du icke på bete och gyckel?

smakar skit mannen var är det för fel på dig?

Kan man rättfärdigt kalla sig svensk om man inte älskar pizzasallad?

>dkn inte ätit annat än knäckebröd i snart en vecka och lustar nu något fruktansvärt efter en saftig pizza med ananas

user tänk dig osten som håller ihop pizzan och härligheten. hur den delar sig som ett nät när man delar på pizzabitarna

skicka hjälp

Why isnt noone paying a attention to my warning pls. Its not yet too late. Dont give up Wake up ancient gods sake. How did you end like this?

kebabpizza :DDDDD

Steker köttbullar favä.

Morrn tråden, hoppas ni får en superhelg. Ska städa lägenheten, jobba lite på labbet och lira schack och piano mest den här helgen och se nåogn film, ni?

Hon på bilden är ju skitful, 3/10 max. Tänk dig henne utan smink *spyr*

Is Sverigetråden also Pro-multiculturalist

Yes, this is an anti-racist thread so you better not be a racist.

Eller vad?

annars....

Sovtajm.

...

>dkn man känner igen exakt vilken gata i malmö denna bild är tagen på

>bajs i fittan
Vad menade ni med det här?

...

>dkn jag såg min barndoms krossa som jag inte hade sett på nästan 10 år på en av bilderna
>dkn hon föll för vänsterjudens lögner och blev en F!tta

>Its not yet too late

Min barndomskrossa (som var den enda snygga tjejen i klassen) vart ihop med en neger

Men det är skit samma, hon hade svart hår ändå

>japanon är en cuckbrevare

snälla sluta

Det var ju bara neutralt, bläddrade igenom du kanske känner dessa personer på ansiktsboken för typ ett år sedan och såg henne tillsammans med en neger i typisk par anda på hennes profilbild, inget mer med det

Kanske gick för långt med att säga krossa men hon var ju standardrunken eftersom att hon var den enda något söta tjejen i hela klassen

jag på bilden

This is why Sweden turned caliphate.
I dont even care this moment paganism you wiped us away.
I JUST WANT END FOR THIS RIDE.

Bli min så bjuder jag på min qk.

Vad hade ni gjort om nån svarade på era brev med ert riktiga namn?

Grod morgon tråden, hade ni också en trevlig fredag?

Ja du Jonas, vad hade du själv gjort?

Jag försöker komma på vad jag borde göra. Han som svarade mig vet mer än han borde så jag vet inte om han kan vara ett hot.
Jag heter inte Jonas.

Ja du Niklas, jag skulle ringa min teleoperatör och aktivera nummerspårning (500 kr), sen lägger jag ut mitt nr i något sammanhang (diskret, typ som att jag vill göra meet-up med någon eller så, så att han inte fattar att det är bete), väntar på att han ringer, spårar horungen och dyker upp utanför hans dörr med ett slagträ favä.

Absolut inte

Det har ösregnat typ 3 veckor i rad nu i Japan, palla gå ut i det här vädret

Han vet nog redan mitt nummer. Han vet för mycket.

satt och spelade så ganska så

Lugna dig Erik, ja.. jag menar han vet nog inte så mycket som du tror.

Skulle nästan vara mysigt med lite ösregn, kanske inte i tre veckor bara.
Är inte fel, ska nog ha en stillsam lördag med lite sånt själv favä.

du får allt ge lite mer detaljer user

hur stor är din qk exempelvis?

kan du hålla den hård medan jag tillfredsställer den?

hur stor är din standardsats?

Är det fest i kväll eller?

Kan han få information i verkligheten och inte bara från tråden eller min dutub är det nåt lurt på gång.

Inte så stor, bara 16cm, kan hålla mig hård rätt länge om du gillar suga av.
Vet inte hur mycket jag kommer, men det är rätt mycket.

Nej.
Sen jag var tvungen att hoppa av studierna har jag ingenting längre. Jag kommer inte ens bli dragen ensam vid datorn.

Jo, ibland är det myspys men inte i tre veckor, väderleksrapporten fortsätter bara att visa regn i all oändlighet

19 cm

ja

har inte koll på sådant men sprutar det gör det

>Vet inte hur mycket jag kommer, men det är rätt mycket.
Så länge din säd är ordentligt tjock och varm så är det det viktigaste. Jag blir helt till mig när jag känner en främlings sädesvätska i min mun och min hals :3

more like this pls

youtube.com/watch?v=_F8PYeDrdIk

Är det okej om den är klibbig?

inte alls, det är liksom hela känslan av att ha något främmande och oanständigt i halsen som gör det så h1 :3

Så du gör detta ofta eller?

>dkn vakna nyss
>sovit i nästan 11 timmar
topp skönt :3

Inte ens Fredag längre nuka tråden

alltså känslan när man svirvlar runt någons ollon men tungan samtidigt som han slutligen exploderar i en riktigt vars tjocka säd är riktigt hett! ofta så rinner det liksom utanför och man blir tvungen att slicka lite överallt för att "få rent" så att säga.

sen att spermasmaken är så himla oanständig ska vi inte ens börja diskutera

Så du gör detta ofta, kollar du upp att du inte får könssjukdomar eller något, vill inte bli avsugen utav någon som kanske är smittad.

...

In i ugnen med er äckliga bögjävlar

Inget fel med att vara bög

Iväg med dig låtsasbög

t. inte en bög

...

Varför har /his/ så många grodbrevare?

HUR KAN MAN ENS ÖVERLEVA NÄR SÅNNA HÄR SÖTPAJER EXISTERAR???

ursäktar sent svar men helt ärligt så om man kollar på statistiken i sverige så är det högst osannolikt

hennes ansikte såg ut som någon slags obehaglig frukt?

DU MENAR EN VÄLDIGT SÖT FRUKT!

mm sperma! :3

Jag vill också smaka

independent.co.uk/news/world/europe/calais-jungle-volunteers-sex-refugees-allegations-facebook-care4calais-a7312066.html

Haha ja, då vet vi iaf varför alla kvinnor är så desperata efter att få hit alla MENAiter.

>dkn sjuk på en lördag

tänk dig fantasin att flera anons sprutar sin säd över båda oss samtidigt som vi slåss om vem som får mest sperma! :3

Tack user, skulle precis ut till affären men nu har jag råbonge på grund av dig

>han tror fortfarande att alla bräde har disjunkta medlemsbaser

Det är bara mellan anime- och icke-animebrädor som det finns skillnad.

>dkn ingen user som klär sig söt för att tömma allt säden jag har
Du "vill" men du "kommer inte" och du vet varför du kommer inte.

>knullar flera minderåriga på en dag
>gör samma sak nästa dag

Undrar hur det skulle se ut om en massa medelålders gubbar gick in på lägren och spände på alla unga ökenpajer?

ta en klunka kosken

Kvinnor gör det män gör, dvs knullar med så många som möjligt. Även om ni säger "men jag får inte buhu" så stämmer det fortfarande. Skulle ni vara snygg och ha bra qk så skulle ni också knulla runt. Så sluta böla och ut och knulla.

Hoppas alla som brevar i denna hanrejtråd dör plågsamt och långsamt. Ni är alla ett svek till nationen och anledningen till att Sverige går under

>dricka sprit när inte ens kaffe hålls nere
Har förresten bara någon fulvodka från Estland.

kunde inte bry mig mindre favä, flyttar tillbaka till Polen när skiten träffar fläkten.

inte mitt fel att någon hanrej startade en ny tråd

Du hade kunnat bojkotta den ditt CP.

L-l-lördag?!

>>dricka sprit när inte ens kaffe hålls nere
vif pekka. Varför känns det som finnar dricker mycket öl, sprit och kaffe? Varje gång jag hälsat på släktingar i finland har det druckits väldigt mycket kaffe

>Du hade kunnat bojkotta den ditt CP.
>cp
var väl inte speciellt snällt sagt av dig?

...

Skulle iaf inte utnyttja minderåriga "asylsökare" samtidigt som jag säger mig vara osjälvisk och handla utav solidaritet

Har inget emot att någon knullar runt, det rör mig inte i ryggen. Jag vill bara att folk ska vara ärliga med sina intentioner och sluta vara sådana hycklare. Men det kanske är för mycket begärt?

Oroa dig inte, det handlar inte om barn, även om de skriver det.

Jag vet det.

Men politikerna och media menar ju att de är barn, och en stor del av svenska väljare tror på dem. Att saker som detta, och händelser som Johanna Möller här i Sverige, inte får folk att tänka efter lite grann är väldigt konstigt. Nej, istället så reagerar folk (oftast kvinnor) genom att anklaga personer som tar upp sånt för rasism och sexism, precis som mannen som läckte nyheten om det sexuella utnyttjandena som sker i Calais.

>någon spelar jättehög nbögmusik
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ LÄMNA MIG IFRED

>minderåriga
hehe mm

expressen.se/nyheter/flera-dodade-pa-kopcentrum-i-usa/

Nu händer det igen.

dn.se/nyheter/usa-valet/professor-som-alltid-haft-ratt-trump-vinner-valet/

Hur många fler attacker krävs för att ni ska tro att professorn har rätt? När är Trumps seger säkrad?

Man bor med 8 personer med det är knäpptyst förutom när man går i hallen och hör killen från Taiwan sitta och skrika åt sin dator när han lirar Diablo

...

Jävla autister.

Tack :3
Satte upp ett schema och jobbade hårt.

>söker på chubby
>får upp flodhästar
kväää

Sluta titta på porr

Kan inte, blir så jävla tänd när jag ser sö po/fällor/twinks suga av eller ta qk i rumpan ;3

svenska män

Ja ;3?

Sö poar måste ju vara värda sin vikt i guld på bögmarknaden.

Jepp, finns inte så många. Många vågar ju inte hora runt och få pengar för det. Men de som gör är änglar ;3

Såg en Mobile Strike-annons på mobilen. Var typ flera T J O C C A kvinnor som solade och spelade skiten.

Vad tänker dom egentligen med sådan reklam som har i princip ingenting att göra med själva spelet? Är det en "edgy" reklamkampanj helt enkelt? De har ju Arnie också till sin reklam har jag för mig. Känns som miljoner i reklambudget för ett spel som är skit i själva verket. Bisarrt.

#gamergate

är bög men vill gasa alla dessa degenererade osäkra äckel som tror de är bögar bara för de hellre vill knulla en kille som ser ut som en tjej än en riktig tjej för de är rädda för dessa

>det finns fula bögar som hatar söta bögar för de får mer qk

Det är nog samma taktik som nätcasinojudarna som bränner större delen av sina vinster på reklam för att växa och bli så stora som möjligt snabbt, bara genom att du blivit irriterad och brevade om det så har de lyckats.

>dkn högkvalitativ baratråd på /skräp/

Känner likadant.

Svenska bögar är tamejfan de mest patetiska krypen på denna jord.

Fittor är sliskiga

hur vet du det?

>låtsasbögen snackar

Mumma!

Ja fast jag spelar varken på nätcasino eller Mobile Strike.

Gissar

En snäv fitta är riktigt mysig att sticka kuken i favä

Skulle ni en kraftig tjej?

Absolut. De är väl ofta också bra i köket så det är ju ren vinst. Massa smarrig mat + fartfyllda knull.

Aldrig i livet.

Ser ut som belgiska blån.

fan. Fan. FAN.

livet är bra tråkigt

Flytta utomlands

>dkn ingen pmax

youtube.com/watch?v=JT8BgllUof4
den här videon var rolig

:^)

Hur knullat är Sverige egentligen?

youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

t-test

ta första ölen nu? J/N

Synd att lärarna inte får slå barnen längre.

bre bi

>dkn man gick i skolan när aga var tillåtet

>dkn gammal trollkarl nu

Inte om hon var så svartmuskig

musen?

Hej user. Såg dig inte.

Bra upplaga

lära sig nationalsången på gitarr? J/N

Är det inte ganska ynkligt att SVT bokstavligen tagit bort den aktuellt-sändningen från nätet som Vavra Suk och Arnstad var med i bara för att twittervänstern gick bananer
svtplay.se/video/10368409/aktuellt/aktuellt-22-sep-21-00

Hej, ska vi köra 69:an?

>SVT är patetiska
vad är nytt

Nej, jag gör inte oanständiga saker med vem som helst.

BLYAT!

Elakt ;_;

Det var ju en olycka.

>dkn vill byta liv
ska man ta ut alla pengar man har på banken och åka ut i norrländska skogarna för att stanna där i 10 år?

utbytesår i schweiz j n

Vad fan gör man när föräldrarna inte bryr sig om sina skitungar? Det som borde hända är att när första tecken på sådant där uppstår så borde ungen bli utkastad, föräldrarna få brev hem och ungjäveln får så mycket skäll av farsan att han får ptsd. Löser de sig inte får skitungarna gå i den gamla goa cp-klassen i en termin.

j

100%
J

avis favä

Man bestämde mig för att damma av högstadiefranskan lite

Känns bra favä

Går säkert att hitta på Youtube.

Finns inte japanska på duolingo?

Jag är redan flytande I japanska

nä.

;_;

Jag blev positivt överraskad över att SVT gjorde sitt uppdrag för objektiv bevakning och gav alla röster en plats. Är ju rätt sjukt att ha så mycket mediebevakning kring en debatt utan att låta båda parter ens synas.

Betryggande att gamla vanliga propagandaministeriet åter igen gör vad man väntar, men lite sur blir man i alla fall.

>orewa pedo des

lol vilken vedbod

Men inte på svenska tydligen :))

youtube.com/watch?v=htx4MzQUpbs
Johan Ulveson är underskattad

Förstår inte det. Trodde det skulle vara ganska populärt.

Ska arbeta på svenskan med senpai

>dkn han låter exakt likadant som Jonas De Geer

>bry sig om svenska i 2016
lmao orelevant skit språk favä

detta, fuck svenneska xD

Absolut, så länge du känner det kan vara spännande och det verkar vara en vettig skola så. Sedan är det ju meriterande även om jag spyr av "det är meriterande" mentaliteten.
Är kanske lite svårt att ha i duolingo formatet vilket ju är lite begränsat även i vanliga fall.

Ny tråd

föräldrarna är oläskunniga araber

Skriv på arabiska då. Det verkar ju som att de vill att deras ungar ska misslyckas med livet. Förstår mig inte på arabmentaliteten.

ching chong - bokstäver passsar inte duolingostilen