Sverigetråden - Död åt hanrejer

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/lokalt/sormland/jo-utreder-upprepade-samtal-fran-radiotjanst
i.4cdn.org/gif/1474675855660.webm
youtube.com/watch?v=5uC4AUyju7k&ab_channel=JaporDie
youtube.com/watch?v=ZQH0G4gPA2A
twitter.com/NSFWRedditGif

Först för lördagsmys

Nozomi :3

...

...

Ta ditt liv Axel.

>måste av röven och köpa mat idag

är magi - samlingen det bästa kortspelet?

...

>måste aldrig min röv så har haft hemorrojder 95% av mitt liv

>dkn inga pengar att köpa mat för

Varför?

...

Nej. Kostar ju riktiga pengar.

Kör denna jäveln på emulator och med översättning istället.

Smarriga idoler!

Häng dig hanrej

Bra brev

Ungerns utrikesminister demolerar just nu Richard Quest på CNN
FY FAN varför är inte våra politiker som honom. Han sa precis det som stämmer. Migrationsfrågan är den viktigaste just nu och varje land bör ha folkomröstning för att se om de vill ta emot folk eller ej.
Han sa också sanningen att Bryssel är livrädda för att låta folken i Europa bestämma

Ame han ä ju föfan en facist -.-

Helvete hon är ju här på stallet samtidigt nu.

Ta ditt lov Axel.

Jag hör ät du har en civil war med anime och normallt people. Jag kom här ny to support den normallt people för jag inte tycker om anime och jag tror at de är sick

inte mer anime i sverige!!

Är finland det sämsta jagjaget?

Hehe mm vet in på cs nu de kör nipper banor på fragbytes server

men vad finns det här i livet som vi lever mer än anime och alkohol ;___;

hell finland

Vaknade nu rätt bakis

pizza J/N?

mm kebabpizza

>pizza till frukost
rannsaka dig själv

vet inte om någon här kommer ihåg anonen som skulle träffa en sötpaj som ville fråga honom om en grej hon inte ville ta i telefon/sms

Jag träffade henne och hon frågade mig, en helt okänd person ifall jag ville inseminera henne med min sperma (ge henne en burk med min säd, inget sex)

Hon ville bokstavligen bära mitt barn, helt legit inget fuffens. Tur man pratade sans i henne, ingen vill väl bära på ett autistiskt barn. Höll nästan på att fråga henne varför hon inte går till mdongo & co för deras säd, men hon verkade ointresserad av sexuella relationer, hon ville bara ha ett barn och hon tyckte jag såg snäll ut och kunde producera snälla barn.

HELL FINLAND

kan jag få flytta till finland vid en sjö med bastu och gärna lite berg att blick ut över? det är min dröm, gärna en sötpaj finsk flicka också

hon vill ha dina underhållspengar****

>Tur man pratade sans i henne

Sprid din säd för fan, det är varför vi finns här

Hur gör ni med Anime i /Mämmi/

>Jag träffade henne och hon frågade mig, en helt okänd person ifall jag ville inseminera henne med min sperma (ge henne en burk med min säd, inget sex)
>hon ville bara ha ett barn och hon tyckte jag såg snäll ut och kunde producera snälla barn.
Hon vill ju kunna göra ett gentest och bevisa att du är barnets pappa så hon kan tvinga pengar ur dig. Om du inte är efterbliven så stannar du lång borta från henne.

Hvorfor lukter svensker?

Om jag får nåt mycket bra och normalt råd kan jag kanske försöka försöka prata med hon på stallet ni och då kommer jag aldrig skita ner tråden med det här igen.

du menar alltså att jag ska vara som djingis khan?

nejtack, man är underhållsskyldig ifall modern avslöjar faderns namn, dessutom är det jävligt dyrt med barn, enbart dagisavgiften går på 1500kr/månaden

>Han vill ha femitoelva ungjävlar som skriver "pappa?" till honom på facebook om 15 år

Avskaffa sverige, och bygg upp ett nytt Kvenrike.

Ä-är det någon här som kan rekommendera bra böcker eller personer som kritiserar demokrati?

Gå fram till henne och säg "Du jag har tappat bort mitt telefonnummer skulle jag kunna få ditt?"

Ska vi skicka förslaget till SVT att sända TGSNT?

Kan man bli påtvingad ett faderskapstest?
och
>muh pengar
Har du inte ett jobb?

>han vill inte sprida sina gener

Jag sprider min säd över min egen mage varje kväll. Schackmatt.

du är dum i huvudet om du tror att skapa små psykfall som antingen kommer begå självmord eller skolskjutningar om några år är "varför vi är här"

man måste se till att sin sperma inte hamnar i fel fitta

>Kan man bli påtvingad ett faderskapstest?
huhu mann1, man kan inte bara bli påtvingad det, man kan även bli påtvingad att uppfostra barnet efter det.

Vad flanders. Var det inte någon slumpad hora du träffat på en fest för längesen?

Garanterat att hon letade efter en naiv kille att lura. Rätt säker på att man kan skriva på något sorts papper där båda godkänner att du inte kommer behöva träffa eller betala för ungen. Sprid din säd mann1.

hitler?

>då kommer jag aldrig skita ner tråden med det här igen
Haha aa.
Vi vet att du är kloanons nya gyckel. Däeför kommer du aldrig sluta ta upp detta

>han vill inte sprida sina gener
Och om man är mentalt efterbliven eller har fysiska defekter som asthma eller dålig ögonsyn? Varför in i helvete skulle man vilja sprida vida dem?
Jag har autism och skulle aldrig vilja sprida vidare det till en till generation. Ju snarare alla autister (inklusive mig själv) blir gassade desto bättre.

Du har ju fått miljarder jävla råd. Bara tala med henne din jävla fitta.

Om jag bara kan försöka och misslyckas kan jag sluta fantisera om henne.

>Ju snarare alla autister (inklusive mig själv) blir gassade desto bättre.

Du är ju iaf ingen hycklare, det får jag erkänna. En karl med principer.

SeSluta svara på kloanons gyckel

>Kan man bli påtvingad ett faderskapstest?

Ja, om modern säger vem fadern är så kan man bli kallad för att dna-testas

>Har du inte ett jobb?

nej, jag är ett autistiskt neet

Julius Evola tror jag är en favorit om du inte vill gå total stormbög som typ Codreanu.

Men jag har bara frågat om vad jag skulle skriva.

Jag har bara fått nåt enstaka råd i förrgår och då lärde jag mig ändå inte tillräckligt för att försöka i verkligheten. Det är mycket svårare.

Skrattade ivl favä

Tröttnat på att en tjej jag varit intresserat av i ett år konstant vänzonat mig trots att jag gjort klart för henne att jag är intresserad. Ska man ta bort henne från AB? Orkar inte med hennes smalltalk. Typ som att hon inte tar mig seriöst.

Vi kan inte lära dig att ha konversationer. Enda sättet att lära sig är att faktiskt tala med folk.

>Om jag bara kan försöka och misslyckas kan jag sluta fantisera om henne.
Vi vet att du gycklar. Dags att lägga ner. Jag tängkte säga att du bör hitta på ett nytt men egentligen borde du helt sluta hitta på dessa scenarior i huvet ditt psykfall

Du borde inte bli tagen seriöst om du varigt vänzonad av henne i ett år och fortfarande lyssnar på hennes babbel.

>mamma åker och köper pizza till mig senare ikväll

>dkn > 300k i banken

Ska man ta bort henne?

Enda ENDA sättet ur vänzonen är att helt BRYTA kontakten

Platons Politeia.

Är det inte uppenbart? Du borde ha gjort det dagen efter du blivit vänzonad, inte ETT ÅR efter faktumet.

Säg bara att du ville ha en romantisk relation, inte ännu en vän. Sen kan du ta bort henne, men det är rätt bögigt att bara undvika obehag genom att ta bort utan att säga vad du tycker.

STJÄL INTE MIN AUTISTISKA PAAVO VÄYRYNEN KATTEN

Jag vet, läs mitt brev igen, det var en busscucken favorit i repris

>dkn går till mämmi och snor alla saftiga suomimemes

Tycker att 'Om friheten' av J.S. Mills har bra kritik mot demokrati och varför man ska vara vaksam mot majoritetsförtryck.

Min kisse.

Möjligtvis, fast det är ju fysiskt så man måste pröjsa och åka in till stan för att spela med främlingar

duell-yst är ganska najs när det kommer till digitala kortspel favä

>Chad hade middag igår kväll med 3 tjejer som alla uppenbarligen tävlade om hans uppmärksamhet, knullade minst en av dem efteråt
>imorse kommer han in med en helt ny tjej som han varit och tränat med, hon är uppenbart kåt på honom
>han knullade korridorsslynan i förrgår
>ska på tinderdejt med ytterligare en annan tjej ikväll
>alla tjejer är minst 7/10

Ni inser inte hur lätt Chad har det. Det är fan en helt annan värld.

Haha ja juste. Fan busscucken är nog samma person. Lmao vilken störd snubbe Kloanon är

Har redan gjort det tydligt vad jag känner för henne men hon har typ haft ursäkter som att hon inte varit redo och typ att hon inte vill förlora en nära vän som mig genom att bli tillsammans... Det har hon sagt i ett halvår typ.

Om jag bara visste hur man startar det.
Jag har haft skitmånga konversationer i mitt liv men vet inte hur jag skulle gå fram och starta det.

mm okej, och varför ska jag bry mig om det?

Mämmi är ganska trevligt egentligen.

Bli en Chad då.

Orka va en NEET.

gör det inte oavsett om det är fuffens eller ej, vi behöver inte mer pappalösa barn här i världen, särskilt inte till kvinnor som inte ens kan skaffa sig en man

>dkn kunde haft detta om jag tränat
(Är oironiskt 8/10 just nu men inte vältränad)
Tack gud att jag börjat träna nu

...

"hej vill du ses på torsdag och (någonting du vill göra)?"

För att detta är varför du är ensam oskuld utan fv.

>Orka va en NEET
>när alternativet kräver mycket mer ork

>dkn 4 systrar
>alla 4 har pojkvänner och barn
>jag är 24 och ett mansbarn
vill bara försvinna, flytta långt bort från familjen. känner mig aldrig välkommen.

>hon inte varit redo och typ att hon inte vill förlora en nära vän som mig genom att bli tillsammans... Det har hon sagt i ett halvår typ
HAHAHAHAHA TOP KEK! Detta är ju klassiskt vänzonsnack.
Mann1 lyssna på mig. Mänskligheten kommer han en koloni på Mars innan du någonsin får doppa i henne.
Bara gå iväg

>dkn mammsen lärde mig aldrig finska
;__;

inte om man är chad redan

>ensam
Exakt hur jag tycker om det. Fy fan vad jag hatar människor ivl.
>oskuld
Nej, tyvärr inte. Ångar att jag haft sex.
>utan fv
Bra?
t. inte psykfallsanon

J.S. Mill var en tung kille. Gillar starkt hans utilitariska utgångspunkt ang. liberalism.

Bra förslag.

Så ta bort henne?

...

Fast ni är ju inte nära vänner låter det som. Hon bara dumpar sina känslor på dig och du väntar på att bli kastad lite fitta som belöning. Säg att du inte vill vara hennes vän och om hon inte vill bli tillsammans så bryt kontakten.

Har du sagt att du INTE vill vara hennes vän och hon fortfarande kan använda argument som "vill inte förlora dig som vän" så har du tappat dina testiklar någonstans.

lel nej du är inte snygg, du bara tror det. Du hade inte hängt här om du kunde få ligga.

Okej ska bara sätta på mig blienChad byxorna XD

neet-chan favä

MEN JA TA BORT HENNE DIN AUTISTISKA SPERGKUNG, HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE VI SÄGA DET?

...

>Ni inser inte hur lätt Chad har det.
all styrka är resultatet av åratal om inte millennier av förfining

Det är lugnt user, jag är inte redo för barn, inte hon heller verkade som, så jag bad henne skaffa en katt till att börja med

>dkn ingen kattflicka

Ja, speciellt om man spelar via någon digital gratisvariant

Fast jag får ligga. Det är det. Har till å med haffat flera brudar från fnöske.
Men hade jag varit vältränad och inte spinkig skulle ja vara Chad

Om du inte slutar pilla på såret så läker det inte

Varför är du här då? Hade jag kunna haft ett bra liv hade jag inte suttit på den här efterblivna sidan.

Att orka låta sin själ förnedras och förstöras av ensamhet och känslan av att vara helt värdelös kräver mycket

Minua tekee sääli sinua

Glöm inte det porriga omslaget till boken.

5/5.

Atta boy favä.

Believe in me who believes in you!

Om du inte är stark nog att totalignorera henne så ja ta bort

>Att orka låta sin själ förnedras och förstöras av ensamhet och känslan av att vara helt värdelös kräver mycket

Börja med
GREKERNA
R
E
K
E
R
N
A

>dkn ingen rysk trollkarl farfar

>synd att du är så kort, du hade varit riktigt snygg annars user!

>han är inte så oattraktiv att tjejer inte ens vill vänzona honom utan bara ignorerar eller otrevligt avvisar honom

kek bli bra

Har varit här i 7år. Det finns för fan folk som är gifta som hänger här.
Men jag är glad att ha äntligen tar tag i skiten. Hoppas jag blir lika Chaddig som snubben som beskrevs nyss.
Tjejer börjar redan mirera ute nu när jag byggt på mig

Dkn 181cm manskulting

Jag förtjänar att vara här

Nu vet jag i alla fall att det inte finns en chans i helvete att jag kan gå fram och börja prata med henne eller nån tjej nånsin.
Jag umgicks lite med stallkatten och det var trevligt.

Dessutom har du bra gener när du är snygg så du har lättare att lägga på dig muskler. Därför alla Chads är vältränade och rippade även fast de festar 2-3 gånger i veckan och käkar kebabpizza dagen efter.

>han är på någon slags attraktionsnivå när han faktiskt kommer i kontakt med kvinnor dagligen
>han lämnar faktiskt sin lägenhet för mer än att köpa mat eller göra ärenden
>han ser inte avsiktligt ut som en dödsknarkare bara så folk inte talar med en

>dkn man hade varit rätt snygg men ansiktet är förstört för alltid av acneärr

Jag hade tänkt lite på att ta med en benzo i fall ett sånt här tillfälle skulle komma men de är så sällsynta att jag inte tänkte mer på det sen.

vänta,

är hästcucken och korridorspajjagaranon samma person?

>dkn kommer aldrig bo i japan och leva ett bekvämt säkert liv långt från förortens kaos
;___;

Kunde vara värre. Du kunde vara 178 som jag.
Eller ännu värre, du kunde vara Carl.

DÖÖÖÖÖÖDA TRÅDEN

Är den här figuren bög eller? Han ser ut som en bög.

>dkn någon börjar prata med mig i skolan
>vi har det trevligt
>märker att jag pratar för mycket
>försöker minska pratandet i 10 min
>pratar lika mycket igen
ändå är jag autistisk, tror folk slutar umgås med mig för jag pratar för mycket.

Detta stämmer fan. Jag har byggt på mig fort som fan. Helt sjukt hur mycket gener spelar roll.
/r9k/ hade bokstavligen rätt om allt. Önskar ja hade insett det när jag gick i gymnasiet och började träna då. Skulle fått doppa så jävla mycket.
Hade redan då 3tjejer i klassen som var kära i mig trots att jag var skelett läge

Nej? Den ena är en vänzonad betahanrej och den andra är ett krypigt psykfall.

>dkn min vän hänger sig

>japan
>bekvämt
mm om du tycker det är bekvämt att jobba arslet av dig och känner 10 gånger mer grupptryck än i Sverige och du bryr dig inte om att folk kommer alltid tänka på dig som "den där utländska killen" så är det väl "bekvämt" på något bisarrt sätt.

Nej.

>dkn ful och man kan inte ens kompensera genom att bli rippad

Hästcucken är Kloanon och busscucken

>Gick igenom Japans farligaste kvarter två gånger per dag i ett och ett halvt år
"Farligaste" som hände var när två Yakuza medlemmar morsade på mig

fick bara känslan när båda brevade nästan samtidigt.

förstår mig inte på hästcucken, VARJE dag ber han om förslag men inget duger för honom.

Bokstavligen åk dit och plugga språket i två år med CSN-pengar.
Sen skaffar du jobb som engelskalärare eller nåt annat bättre om du hittar det.

>folk som säger de är "för autistiska" för att få fv
>medans jag är för autistisk för att ens bli kär i första fallet
Vet att ni jagjagar och allt det men tycker lite synd om her som inte har turboautism.

>Förklara följande begrepp: kvinnohistoria, genushistoria, genussystem, genuskontrakt, hierarkisering och queer.

När tusan blev den svenska skolan så dålig?

Vill du testa suga qk?

Han vill bara ha du. Tror du verkligen nån från tråd1 rider?

>engelskalärare i japan
finns det något mer patetiskt?

Det är rätt underbart att vara kär dock, även om man är en autistisk beta som aldrig kommer få bruden.

Svenska skolan är helt värdelös och på gränsen att betrakta som psykisk barnmisshandel. Tyvärr så tvingar staten dig att skicka ditt barn dit. Det enda du bör göra är att lämna Sverige och sätta barnet i någon bra privatskola utomlands.

Att vara svensk öht?

>genushistoria
lel
Har ni genusmatematik på schemat också?

90talet pga att Alliansen och sossarna raserade skolan

Det var ju inte förr än i förrgår som jag fick de första riktiga råden. Nu har jag fått lite men de är motstridiga och jag vet fortfarande inte riktigt vad som är bra och normalt.
Om jag hör en massa olika vet jag inte vad som är rätt.

Som heltidsanställd? Finns inget mer patetiskt

Som extraknäck, jo det är nice, man tjänar typ 300 kr i timmen eller nått vilket är ganska schysst

Vart förekommer detta?

Cuckholm säkert.
t. Cuckholmare

jag har i alla fall givit dig många bra förslag som du väljer att ignorera. Är bra krypigt att säga att du tittar ut henne och vill göra något med henne men vet inte vad, ska vi göra det?

dra till stallet när hon är där, säg hej, småprata lite sen fråga om ni ska ta en öl eller kaffe på närmaste fik. Poff så svårt var det.

Gick ur gymnasiet 2013. Samhällslinjen.

Sysslade knappt med sån skit alls.

>300kr i timmen
>dkn tjänar 109kr i timmen som butiksbiträde
Dags att flytta.

>lära sig ett bokstavligen döende språk som tar över 5 år av aktivt lärande bara för bättre lön

Pluggar komvux för att få gymnasieexamen. Skrev om feminism i religionen och historieboken har ett stort kapitel på genus.

Alla jag

>dkn hade en fråga för Japanon men glömde vad det var
Fan. Hade någonting med språket att göra, säkert.

Plus alla rispajerna.

...

Men jag vet ju inte när hon är där.

Om du kommer på det igen så är det bara att fråga på, jag är expert på Japan

Om jag vet inte vilka råd du gett men om du ingorerat berättelsen och gett råd som inte var anpassade till situationen räknas de inte.

Och idag råkade hon vara där samtidigt som jag och jag ville gärna försöka gå och prata med henne men det går inte i verkligheten. Det är helt omöjligt.

hur får man en sån här fv?

knark

hur får man jobb i japan?

>autism

skriv till henne bara
>tjena, är hunken från stallet ska vi ta en fika?

Vill du veta en sak, user? Du och jag kommer dö långt innan Japan gör det, även med de mest pessimistiska prognoserna.

söta svampar för att se söta flickor?

>resan till Tokyo var det närmaste till himmelsk perfektion jag kommit

Skönt med ett effektivt tågsystem, trevliga och hövliga människor, rena gator, god mat och hårt arbetande människor. Enda negativa var negrerna som försökte lura in en i barer.

mm

>dkn druckit 6 dl kaffe idag
är det farligt att dricka 6 dl till?

Jo! Nu kommer jag ihåg.
Japanon, jag ska åka till Japan i vinter och ska prova en sån där RnB lägenhet (det är som ett hotel men man hyr en lägenhet istället, det brukar vara billigare) och var bara nyfiken på två småsaker.
1. Hur är tunnelbanan i Tokyo? Är det lätt att ta sig runt?
2. Jag kan en bit Japanska men är ju självklart inte flytande eller något, men om jag försöker tala i trasig Japanska (t.ex. direktöversättningar som att säga mada ikiteiru för "inte död ännu) osv.) kommer folk fortfarande förstå eller är Japanska ett för kontextuellt språk för det att fungera?
3. Hur är det med värmen under vintern? I 2D har de ju massa kotatsus och skit, men vanliga lägenheter i Tokyo har väl värmeisolering som vanliga lägenheter, eller?

svt.se/nyheter/lokalt/sormland/jo-utreder-upprepade-samtal-fran-radiotjanst

VR, framtiden, user.

Det var så Sverige var innan invandrare kom hit också.

>två småsaker
>skrev tre
Ursäkta min efterblivenhet.

1.Utbilda dig på universitet
2.Utbilda dig på en yrkesutbildning i japan
3. Gift dig med en japan
4. Ha ett stort företag som sponsrar dig
5. Om du kan något som gör dig otroligt attraktiv för japan

...

Kan ni inte bara låta ett land vara fri från äcklig mångkultur? Japanerna gillar inte ens er och vill inte ha er där men måste pga USA cuckade dem i kriget. Ni är bokstvligen på nivå med negrerna i Sverige.

Hur ser japaner på rasblandning med vita européer?

Jag får ett sånt hatstånd av Ryssland, känns som det är fel.

Svenska "kvinnor"

Tunnelbanan är otroligt bra.

okej, vidarebefordrar det till min normalbögkompisvän med stor kuk och gulfeber

Häng dig själv i stallet det kommer få hennes uppmärksamhet

Har tagit bort henne nu och fick 10 min efteråt ett sms där hon fråga varför jag blockar henne? Ska man svara eller ignorera?

Bästa rådet jag läst på länge

Du har tåg både under market och över marken, det är jättelätt att ta sig runt

Folk förstår dig

Beror på vart du bor, jag bor i en klassisk anime villa och det är ut av i helvetes kallt på vintern där luftkonditioneringarna inte kommer åt

Vanliga lägenheter är väl bättre

Och som user sa, gå för in i helvete inte med någon neger in i hans bar

Japarier tillhör samma germanska ras ras som oss svenskar så hur fan är det rasblandning? Häng dig Axel.

Ignorera. Vad är poängen med att ta bort henne om du ska förklara det och säkert vara så beta att du bara blir vän med henne igen?

>har du inte ett jobb
Jo så därför är jag helt okej med att betala 5 lax till en hora jag aldrig haft sex med varje månad

>hanrej logik

kan heema varenda här

i.4cdn.org/gif/1474675855660.webm

De gillar det

>jag har tillräckligt med vänner bby :)

Äsch säg att du har känslor för henne och detta är bästa sättet för dig att gå vidare.
No hard feelings osv önska henne lycka till.
Var inte en passiv aggressiv beta nu utan var bara ärlig

>gå för in i helvete inte med någon neger in i hans bar
vad händer då?

>Och som user sa, gå för in i helvete inte med någon neger in i hans bar
V-vad händer då?

Ser inte lika bögig ut som den här filuren iaf.

Du blur cuttad av Abdullah & Co.

Fast om du inte vågar öppna munnen i närheten av henne finns det ju absolut ingenting vi kan säga för att hjälpa dig. Om du inte skriver hennes nummer här då, så kan vi skicka ett meddelande och säga att Erik är kåt på henne men för beta för att öppna käften.

Den vita rasen behöver barn för att fortleva.

Negrerna är kriminella och har sjukdomar.

trodde det inte fanns negrer i japan wtf jag hatar japan nu!!!

>emilia

skriv att felt var mycket bättre flicka

De kommer droga din öl och sen råna dig när du är utslagen

Du tog alltså bara bort henne utan att säga någonting? Så sjukt passiv-aggressivt så att jag spyr. Säg att du ville ha ett förhållande, inte en vän till. Hade varit mycket bättre om du sa det innan.

Varför finns det inget seriöst bräda med svenskar? Kan svenskar inte vara seriösa?
Måste det vara meme sprutande hela tiden?

Amerikanare på fyrchan har mer självrespekt än er.

Är det alla negrer och flyktingbarn i era bostadsområden som får er att känna er osäkra?

Har era systrar och mammaor blivit våldtagna av abdulla?

Är det därför ni känner ångest?

Den behöver också ordentliga fadersgestalter. En man som blir påtvingat ett barn utan att haft sex med kvinnan kommer inte va en bra fadersgestalt och barnet kommer bli kaosvänster

Avskaffa sverigetråden, vi behöver kväner och skånsk frivilliga att ta Sverige från den eviga stockholmaren.

>man ni sitter fortfarande och snackar om era känslor och stormbögar

>droga din öl
Låter som de japanska negrerna gör sig mycket besvär för att råna någon istället för att bara vara en tre stycken och sno ens grejer som här.

N

För att han har dissar mig så många gånger genom att ignorera mig. Häromkvällen blev droppen. Orkar inte att hon konstant så ignorera mig när hon känner för det. Skrev precis innan att jag tycker hon är otrevlig när hon inte svarar... inget svar. När jag dock tog bort henne är hon snabb att svara. Åter igen har jag tidigare gjort klart att jag är intresserad. Ska väl skriva senare kanske varför.

Jag följde med en neger in på hans bar när jag var i Japan. Var massa japanska affärsmän och feta negerbrudar som var tre gånger större än japanerna där inne, rätt kul egentligen bara för att se spektaklet. Var inte där för mer än en bärs i och för sig, kanske hade rånbögmördat mig om jag hade blivit riktigt packad.

detta vi KVÄÄNER behöver en egen tråd

Hon inte han förbannade autokorrekt.

Finns väl seriösa delar av Flashback. De dominerar ju svenska forummarknaden totalt, finns ingen plats för ett helsvenskt bildbräde.

Är du 15 år gammal eller vad är det med smilisarna? Rannsaka dig själv.

Därför att det är vittnen i varje hörn och poliser i vartannat, är så pass folktätt att det är omöjligt att råna någon på gatan

nbögar min vän, nbögar.

Jo det klart att du ska tappa henne, är bara så brudigt att blockera utan att säga något. Säga något precis innan du tar bort henne då, inte långt tidigare.

Nej nbögar skriver ej så om de är över 18.

I verkligheten går det inte men det finns en chans att det går på Internet.

>felt
>ens i närheten av bästa flickan

jag har onanerat till mycket och jag vet att det där inte är en flicka

Ja men börja tala med henne över internet då. Säg bara när du vill ses och vad du vill göra, inget jävla "jag har tittat på dig i tre år och vet inte vad jag vill hitta på".

Helvete mannen.

Busscucken

...

YAMERO!

Passa dig, jag ska heema din lillasyster rakt i framstjärten om du inte taggar ner illa kvickt.

>man babbar å negrer fyller svenska kvinnor med säd dagligen

i wuz kangz?

""""""Bara""""""
Den skiten var det bästa jag kunde komma på det är därför jag är här och frågar.

ööh nej endast 20% av männen ligger med alla kvinnor och dessa män är rika chads inte smutisga babbar det fattar du väl själv?

Så är livet.

Jag menar bara som i att inte skriva mer än: "Hej, det är user här. Vill du ses på onsdag och ta en fika?". Byt ut dag och aktivitet till något som passar dig, spelar ingen större roll.

Du säger att de svåraste är att initiera och jag säger att du behöver inte skriva mer än så. Vill hon ses så har du initierat, vill hon inte ses så är det var det är och du kan släppa henne.

ge mig en fakking anledning att inte begå självmord.

Det finns skogsfitta att knulla i Japan

Hoppas japanerna hänger dig. Fyfan vad vidriga ni blattar är.

...

f.d subkulturell IT-kille som rekryterats av ryska staten, helt enkelt. en ubermench med egen stil

finns inga skäl att göra det

Mamma skulle bli ledsen

Ja, jag har läst mycket nu och har lärt mig att mina förslag var dåliga.
Jag kan väl inte lära mig så mycket mer nu, jag drog bara igång det idag eftersom jag hade ett tillfälle i verkligheten.

>One-third of married Liberian women between the ages of 15–49 are in polygamous marriages. Customary law allows men to have up to four wives.
Va fan?

...

Min fv är korean

NEGER

Skrid till handling. Jag tror på dig!

Chad får alla tjejer precis som i Sverige

Fem till

>rasblanda med en undermänniska

>dkn flickorna hade hatat mig och ignorerat mig precis som alla andra om de var verkliga

Hur jävla socialt efterbliven är du för att inte inse att asiater inte vill ha dig i sina länder? Eller skiter du bara i det? Ha lite jävla respekt och åk hem. Invandrare är det värsta avskrädet som finns.

>Asiater är undermänniskor
rader--

Haha aa raskrig nu mannen

Bara de som inte är vita japarier.

lmao lugna dig asgeir

Jag kommer ju nästan bli vältränad av ridningen. Jag kommer få en förskräcklig träningsvärk i benen och ryggen efter det här.

Är ni på den tillställningen på inet där alla Göteborgs autister samlats?

Se om K-On J/N?

>dkn man inte har nog med pengar för att bekvämt kunna köpa vilken mat och dryck man än vill
>dkn inget stort fint kök med alla tillbehör man vill
>dkn inte egentligen bra på att laga mat
>dkn man inte kan trolla bort alla kalorier som går över dagliga intaget

>dkn hungrig

>dkn besökte skolan i somras

mm

10/10

Ät morötter?

Haha mm

youtube.com/watch?v=5uC4AUyju7k&ab_channel=JaporDie

Och det här är Tokyo som säkert är cuckat precis som Stockholm, London osv.

Fick man gå in?

Detta är sant desu

>tmn min mor tänkte slänga alla de böckerna

Fick henne på bättre tankar

mm för nynazister representerar ju Japan, precis som Klas Lund representerar Sverige

Träffade mig rätt i nostalgin

yup!

men jag vill inte äta morötter, jag vill äta massvis med god mat som jag själv lagat

Den genomsnittliga japanen är extremt rasistisk och hatar negrer och muslimer men även vita vill man helst inte ha i sitt land. Bara för att de har en kultur av artighet där man håller uppe en trevlig fasad så betyder det inte att de inte äcklas av er vedbodar.

Alla länder har inte blivit matade kulturmarxism som Sverige.

Kan man åka på semester till nordpolen?

Har du också tagit examen i japanologi på 4kanalens universitet? Jag jobbar på det nu. Hur lång tid tog det för dig?

Gör det då?

Ser ut som min farsas gittarer, minus den med de kinesiska tecknade seriefigurerna på.

Nej men till skillnad från dig har jag japanska vänner som jag träffat via studier och arbete. De respekterar dig som en gästarbetare/student eller liknande men äckliga vedbodar som är där för att leka anime och knulla deras kvinnor ses som smuts.

MEN JAG ÄR EN FATTIG STUDENT KVÄÄÄÄÄÄÄ

mm det har du säkert, asgeir, är det vad du gör när du inte spammar hanrejporr i sverigetråden?

Hej skökor ,vad gör ni?

Är Felix svensk? Gillar han Sverige?

>du kommer aldrig köra ner en motorsåg i halsen på en vedbod och skära sönder honom från insidan ut

Gör ditt mål att få ett bra betalt jobb med fritid för att laga god mat. Vad studerar du nu? Om du försöker bli ingenjör heemar jag dig.

Injicerar botox i rumpan, själv då?

Vad är fel på ingenjör?

Hur ofta går du till prostituerade?

>Sverige
>bra betalt jobb

AAAAAAARRRRGGHHH JAG VILL RUNKA MEN MIN INGENRUNK GÅR FÖR BRA

>vit japan
Lite som en svensk neger eller?

>konst

Är det ett bra tecken om tjejer spiller sin spaghetti framför dig?

han är svensk i mina drömmar

Nordöst asiaster är ibland lika vita som nordbor

förövrigt så blir japaner skitlacka om man kallar dem gula

De blir skitlacka på att äckliga invandrare som dig ens tilltalar dem, pucko.

Jo det klart, men vita är inte vita som papper och svarta är inte svarta som kol. Det är en rasbeteckning med etymologiskt grund från färgton, inte en beteckning på den faktiska färgen. Alla vita människor har europeiskt ursprung.

Lugna ner dig user, är du halvasiat eller?

Japanon, hur bemöter folk dig? Är nyfikna eller vill de inte ha med dig att göra?

Japarier tillhör samma germanska ras som svenskarna. Dra åt helvete med din ((( subversiva verksamhet ))) äckliga jävla röding.

v-varför user?

>Hur ofta går du till prostituerade?

Har aldrig varit till en :^) Du då?

Käften med dina jagjag din jävla pungråtta

Häng dig Axel.

DÖD ÅT SVERIGETRÅDEN

NI ÄR FAN DE STÖRSTA AUTISTERNA PÅ Cred Forums

Aldrig såvida inte alla svenska kvinnor räknas som horor. Då har jag varit med en :^D

...

...

Är på 17e dagen nu, känns bra när man får bånge på bussen när man ser en sötpaj, istället för att behöva kolla på extrem pissporr i en timme för att få en semi.

Är det inte sånt ni håller på med i Brasilien?

Trodde att var-o-varannan jävel hade skönhetsopererat sig själv där.

dumb mocoposter

Jag hade inte tänkt bli dragen ensam vid datorn den här helgen men efter att jag såg henne på stallet och hade ett så bra tillfälle blir jag tvungen.

Att få bånge var aldrig ett problem, jag bara öka mina chanser att få en sötpaj och minska min autism.

Dessutom sa gud att man inte ska dra i snoppen.

Skrev ett tag sedan till henne vad jag känner. Ännu ej fått något svar. VIF mig själv.

>scriptet som skrapar aktiekurshistorik från nasdaqomxnordic fungerar
Perfekt favä.

Beskriv din relation till henne

hästcucken?

Har du inte skickat ett meddelande över internet än eller?

>han skrev över internet
Borde ha pratat med henne i person.

>En Moku som jag inte har

Vafalls

Det kommer knappast hjälpa dig haffa en brud, men det finns andra bra anledningar att inte dra i snorren varje dag.

Onödig info ändå.

>dkn man får veta att flertalet tjejer lustar efter ens kuk
Känns bra mann1

>det finns andra bra anledningar att inte dra i snorren varje dag
Som vad?

Scrollade över /jp/ för nån vecka sen och nån hade samlat ihop alla bilder och laddat upp ett arkiv nånstans.

o-ok

>Svenska kvinnor bete sig som kvinnor
Men ja , jag har träffat flera svenska kvinnor , jävla horor.

>Är det inte sånt ni håller på med i Brasilien?
Gör ni?! Jag vet inte user

Som att kunna få upp den utan att behöva maraton-titta på extremt förnedrande och snuskig porr.

Jag såg en stor tråd mokus för några dagar sedan som jag dammsög varenda bild ifrån men tydligen finns det mer att hitta

Jag vill krama en söt Felix favä.

Vilken är er favorit okonoshiki? Min är dokodamu hehe ^.^ :3 :P XD det är en animefigur som är jättesööööt xD som jag :P jag ska åka till japan och pussa på en liten söt liten pilleputt hihi xD mjauu *ogosaaaa* hehe xD

Önskar verkligen att någon bara skulle kunna ta tag i mig och använda mig för att tillfredsställa sina behov, och sen lämna mig en halvmedvetslös spermatäckt röra och aldrig prata med mig igen...

...

Nej men jag har lärt mig ganska bra nu. Snart är det över tror jag. Om det blir nej kommer jag inte kunna bli plågad så här igen.

Why does nobody here use "hen"?

>Onödig info ändå.
Hur tänkte du då?

why would we?

They are called "hönor" in swedish.

Go welcome refugees Hans.

ANIMEEEE XD JAG ÄR EN ANIMEEE JAG ÄR EN LITEN FLICKA SOM FLYYYYGER FRAAAAM WOOO HIHIHIHI HÄR KOMMER JA...

KÄFTEN MAMMA JAG SKA SE SENASTE AVSNITTET AV DOKODOKOSHINI JAG ÄTER SEN INATT

...

Okej.

Vad ska du med den infon till?

>dkn kräftor ikväll

Because we are not savages, I have only met one or two people tgat actually used it. Other than that I only see uptight journalists use it.
Sluta user, min kuk kan bara ta så mycket.

Pojkar , är 'Låt den rätte komma in' en god bok att läsa?

Vad gör vi åt att monogamin förstörts av kapitalismen och feminismen?

>dkn kväll

"snälla user måste du sitta i de där tjejkläderna vid matbordet...och varför pillar du med telefonen... jag har ju gjort köttlimpa som du älskar då kan du väl vara lite tre..."

>KÄFTEN HORA DITT FEL ATT JAG MÅSTE GÅ TILL ARBETSFÖRMEDLINGEN IMORGON NU VILL JAG KUNNA SE KLART OGOHITO - EN KATTFLICKAS MEMOARER INNAN JAG MÅSTE VAKNA FUCKING KLOCKAN 10 IMORGON

"a-user snälla s-skrik ite du är faktiskt 25 och då måste man j-jobba... user NEJ KASTA INTE MATEN PÅ GOLVET"

Has this pronoun really established in Swedish standard language?

t. MUST

Testa mitt program på för att se om det föreslår bra tidpunkter för att köpa/sälja.

Nope. It's absurdly tryhard, pretty much like any other attempts at forcing a gender neutral pronoun.

top down revolution. the "elite" and their minions (leftist youth) use it, no one else does.

Det är ju grymt enkelt att fixa brudar i studentstäder, spec om man bor i korridor. Jag är instängd på ett labb och bor i bostadsrätt med bara pensionärer men lyckas ändå få nr av tjejer på biblioteket och tinder.

jag vill komma in i din pf

N-nej

Mamma ska hämta mat åt mig, men jag vet inte vad jag vill äta.

1. Kebabpizza/Tropicana
2. Tunnbrödsrulle
3. Hamburgare
4. Kebabtallrik

>förlita sig på historisk aktiekurs för att försöka förutspå framtiden

Nästan lika illa som alla trader-bögar som förlitar sig på teknisk analys.

vifif finans-Pekka

Såg precis en 2D-bög som lekte flygplan eller något på sin bakgård där han säkert tror ingen kan se honom. Han var klädd i en kjol och någon urtvättad huvtröja, fet, finnig och ful var han. Han sprang runt med mer energi än vad jag trodde en sådan fetsäck hade, armarna utsträckta åt sidan och verkade vara väldigt lycklig. Ur högtalarna dånade det vad som lät som en flicka på 5 år som sjöng på japanska. Då och då så skuttade han till och sa något på japanska med jämna intervall. Kunde se hans mamma i fönstret med ett blekt och sorgset ansikte.

mitt glidmedel tog slut nyss och har bestämt mig för att inte köpa mer så kommer aldrig mer runka till porr
hell seger tack vare judejuden kan jag undvika porrjuden

>Det är ju grymt enkelt att fixa brudar i studentstäder,
haha aa
t. chad/rikemansbarn

>glidmedel

Va?

>det kommer aldrig att fungera, helt onödigt att försöka
Du borde inte vara så negativ Sven.

vad är det du inte förstår

Hamburgare hade jag nog tagit själv men tropicana är inte fel heller. Ge din snälla mamma en kram när hon kommer hem :3

Är faktiskt också en Pekka.

Menar bara att det är bättre att hålla sig till fundamenten istället för att leta efter genvägar.

Förstår inte varför du behöver glidmedel för att runka. Har du ingen förhud?

breva bild

Nej, trodde det var tydligt i mitt brev

>Nästan lika illa som alla trader-bögar som förlitar sig på teknisk analys.


t tjänade 500 spänn på trading förra veckan ;)

Varför inte?

Min kusin lider av en psykisk sjukdom som gör att han brukar se på anime. Vad är en bra födelsedagspresent? Han gör inte så mycket på dagarna annat än att sitta instängd på sitt rum (han är NEET). Vill ge honom något som han tycker är kul men som ändå inte bidrar tills hans hjärnskada. Kanske få ut honom att klättra eller något som ju ändå barn brukar kunna gilla, även fast han nu är 25.

Snälla user kom hit med den, jag vill bara suga av dig. Jag klarar inte längre, vill bara att någon ska greppa tag i mitt hår och pumpa ner deras säd i min hals.

phimosisjuden

P-pekka , kan du lära mig finska ?:3

>kebab
...

Måste man skära bort allt för det? Kan man inte fixa det på något annat sätt?

Det får nog bli en tropicana, trodde inte jag skulle träffa någon som tyckte om det också. Inte många som tycker banan och curry på pizza låter lockande, men fan vad gött det är.

En kram är ju såklart givet.

>satsar 100k
>tjänar 500 kr
>'jag är värsta wolf of stockholm'

Bästa jag tjänat hittills på minimalt jobb var när jag köpte och sålde dollarn. Synd bara att jag slutade precis när ett bra guldläge dök upp...

>kebab
Det är mättande och jag måste öka i vikt.

jo men judejuden övertygande mig om att det var bästa vägen

Tänk om din farfar eller morfar kunde se dig nu.

Hur gammal var du favä?

14

Skaffa aldrig pv, du är inte pv-material. Du är slynmaterial ;3

vif

>kan du lära mig finska
Nja, fråga på /mämmi/ i stället.

satsade 2k favä. har gått runt 5% varje vecka hittills (12% förra veckan), kommer öka saldot framöver.

Jag har phimosis nu och funderar på att gå till läkaren.
Kommer de insistera på att sno min förhud.
Jag vill helst ha sån kräm men då kanske jag åker i fängelse för antisemitism.

det är bra, som permaoskuld neet är kuken bara en distraktion, ju mindre den känns desto bättre

>dkn pratar med en väldigt söt kille ibland

Om det inte är akut (balanit) så behöver du inte göra dorsalsnitt eller circumcision utan det borde räcka med kortisonkräm. (tror jag, det kanske gällde för barn

Nej han såväl som du är gaskammarmaterial.

O-ok , äta hamburgare :3

Jag har försökt favä

Vill han ha dig?

Finfint user, fortsätt så!

Inte hamburgare denna gång, är så trött på hamburgare efter att ha käkat McDonalds p.g.a. jobbet hela veckan.

Blir en tropicana :3

>dkn jag på tåget

Där fick du Zara Larsson.

Så du köpte för 2000 och sålde för 2500?
Får man fråga vad det rörde sig om?

Berätta för honom att du är bög, kommer skratta när du kommer gråtandes tillbaka hit efter att han krossat din näsa.

*sparkar dig i skrevet*
vad säger du nu då mansgris?

0-4 gör en utflykt till fickstopp för fickbollar
5-9 runka

Nä, vi är bara vänner.

>du är bög

youtube.com/watch?v=ZQH0G4gPA2A

>Nä, vi är bara vänner.
Ska vi bli ihop :3

Du är inte en flicka bara för att du klär ut dig till det, psykfall.

Kommer nån mer här bli dragen ensam ikväll?

Finns fan inget som gör mig så förbannad när Chads eller män med bra utseende i allmänhet säger att det är lätt att få tjejer, bara man har bra självförtroende. Kan säga att om man är en skallig blatte som man själv så spelar det ingen jävla roll hur charmig man är. Visst gör narr av mig nu men jag säger sanningen. Så snälla håll käften nästa gång ni ska yttra era expertåsikter om vad tjejer vill ha. Ni vet inte.

ne sånt är dumt

troligtvis, är inne på andra ölen

Detta. Eller när nbögar säger att man inte försöker tillräckligt.

STORA

SVENSKA

Jag saknar den gamla Sverigetråden, rakt från Cred Forums Sverigetråden
Snubbleriets Sverigetråd, polarnas Sverigetråden
Jag hatar den nya Sverigetråden, den 2d-fyllda Sverigetråden
Den alltid spammande Sverigetråden, snackar skit om OG Sverigetråden
Jag saknar den söta Sverigetråden, den rena Sverigetråden
Jag måste säga att på den tiden ville jag träffa Sverigetråden
Se jag uppfann Sverigetråden, det fanns ingen Sverigetråd
Och när jag kollar runt mig ser jag en blek kopia av Sverigetråden
Jag brukade älska Sverigetråden, jag brukade älska Sverigetråden
Jag hade till och med dom rosa skorna, jag trodde jag va Sverigetråden
Vad om Sverigetråden gjorde en brev om Sverigetråden
Kallade den för "Jag saknar den gamla Sverigetråden". Mannen det skulle vara så Sverigetråden

Tråden måste raderas.

Jag måste mocka och sånt innan jag kan börja men det blir väldigt skönt att bli lite dragen.

hämg er

The Problem of Democracy av Alan de Benoist.

Nej, varför? Känns som man bara kommer däcka och sen ha en jobbig bakfylla.

>hästcucken

Sverigetråden är bara dålig nu för att det tar lång tid att återhämta sig från hur jävla vidrig den var för med all snubbbelcancer.
Trådpersonligheter är det värsta som finns föär en tråd.

Burger King > McDonalds favä
Smaklig måltid! :3

Melissa horn Sverigetråden *sigh*

The Pacific och BoB har lämnat mig med en stark känsla av sorg över att jag inte levde för 70 år sedan i USA. Fan vad lycklig man måste ha varit.

Häng dig nycancer.

Varför har du inte permaheemat och absorberat hans krafter än?

Jag på bilden.

Problemet är inte var du bor eller vilken tid du lever i. Du hade inte mått bättre ens i din perfekta utopi. Problemet är DU.

do i look like a swedcuck

Fast user trådpersonligheter va det som gjorde Sverigetråden
Det va dom som gjorde träffarna
Dom gick vidare medan ansiktslösa user blev kvar. Och hen har inte varit en bra "Warden of the North"

>Burger King > McDonalds favä

Håller med! Men har bara McDonalds nära jobbet, inge Max eller BK :(

Man kan ha ganska roligt.
Jag brukar spela eller breva i tråden eller på nåt liknande ställe och lyssna på msuik eller sitta och kolla på musikvideor, t.ex. 80tals-musik eller BABYMETAL

>Invandrare är det värsta avskrädet som finns.

Detta.

Vilket jävla skitsnack. Klart som fan jag varit lyckligare.

>inga blattar
>kvinnor var kvinnor
>lätt att få fv pga ingen sexuell liberalism där 1% Chad knullar alla tjejer
>sunda, kristna familjer med hemmafruar
>lätt att få arbete och bostad
>ingen social media eller äckliga subkulturer

Varför blir det roligare full? När jag är full så är den enda skillnaden att jag inte tänker mig för vad jag gör och säger samt lever mycket mer i situationen, dvs isolerar allt som händer runt mig. Det är jättebra när man umgås med folk men när man är själv så borde det ju bara göra en slö och seg.

Nej, du hade varit precis lika död inombords ändå. Iallafall om du är kroniskt deprimerad på riktigt och inte bara en nbög som käner sig lite nere.

Jag är inte deprimerad, vad fan snackar du om. Hatar bara det här grisvidriga samhället samt känner dkningenfv.

Tradar forex. Köpte för 2k men i två olika omgångar förra veckan. Hade totalt saldo på 4k men med ganska tight stop-loss. Kommer öka saldot nu till 10k och sätta en risk limit på 2% för varje position. Bra extraknäck vid sidan av plugget favä.

Tack min vän :3

Så sant så sant. Önskar det fanns undersökningar tillgängliga på hur folk åtminstone i västvärlden blivit betydligt mer deprimerade i modern tid än för 100 år sedan. Den traditionella livsstilen existerade av en anledning. Dessvärre så verkar framför allt ateister inte förstå värdet av dessa gamla värderingar.

Nå?

reply

ja

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

top kek

cant tell without the jaw, nose, mouth, ears, etc.

Jag vet... Försöker bättra mig, men just nu är jag en liten slyna sugen på kuk :3

Du måste gå tillbaka

Nej nej varför förbättra dig när du är redan perfekt som slyna :3
Du kan ju inte förbättra dig när du har redan sugit så många qkar, så det är bara fortsätta med livet som slyna, plus är det mysigare du slipper tänka på dagar du inte får qk från pv då han är trött eller så.

Varför har dessa "människor" rättigheter? Bomba en prideparad.

>dkn kommer aldrig igen vara liten och sitta med filt och nyponsoppa framför mumin, björnes magasin och sailor moon

Tillbaka var? Kan du inte ta mitt kiv ist?

>dkn du inte föddes i mitten av 1800-talet och levde som en bonde
hade varit topp mys att vara bonde hela livet, veta vad man skulle göra varje dag. Nu är det bara ångest över massa utbildning, jobb och måste vara social.

KVÄÄÄÄÄÄÄ LÅT MIG GIFTA MIG MED GRANNFLICKAN

liv*

Vafan är Max user?

>sailor moon

Inte konstigt du blev en hjärnskadad 2D-bög till fjolla. Sailor moon var ett tjejprogram. När det kom på så gick jag och min syster kom in i tv-rummet. Det är så det ska vara.

>tvingas sälja sig som dräng under värsta svältmisären i rikets historia

haha nej tack favä

>>tvingas sälja sig som dräng under värsta svältmisären i rikets historia
>inte vara den som anställer drängen

Fina siffror avgör vem jag knullar nästa helg.

hä di nb

Tyckte det också, sen när jag "växte" upp och gav upp på livet så började jag kolla Sailor Moon

Tänk dig varit en bonde i 1800-talets Sverige. Skörden går åt helvete, misär etc och så får man höra om ett nytt land andra sidan oceanen som tar emot nya arbetare. Man får lämna allt man har i Sverige, folk man känner etc. Ge sig av med sin familj på en månader lång båttur där sjösjuka och brist på mat väntar. Men väl på plats så får man vara med och skapa det nya landet vi känner till idag som USA. Men då var det ett USA som faktiskt var vitt, där svarta inte gnällde om sina rättigher, där den amerikanska drömmen var möjlig, fri marknad, guldrush, ingen politisk korrekthet, ingen msm, inga terrorhot, bokstavlig frihet. Vilket jävla äventyr!

Detta. Stormbögarna förstörde sverigetråden

t. sverigepolare sedan 2012

No worries!

Tänker själv gå lång, men finns en chans att jag testar på med några kortare positioner också, fast inte day-trading. Känns som att det kommer dyka upp bra tillfällen inom en snar framtid, med tanke på hur läget i hela världen ser ut.

Dags för Tropicana och senaste avsnittet av Brooklyn Nine-Nine :3

Svensk hamburgerkedja, väldigt goda cheeseburgare i jämförelse med Donken och BK och andra ställen jag testat.

Man får åtminstone sallad och dressing på deras cheese, slipper det kännas som att tugga öken som bara expanderar med varje tugga.

abdi??

låt som en sjukhelvetes åktur, jag hade inte tvekat.

Min farfars far åkte över till usa favhu

Och deras efterkommande hade varit vita amerikaner i världens snabbast växande och rikaste land.

USA dog på 70-talet, var ett bra land innan det.

det ska bli bra igen

Och tvåhundra år senare hade deras döttrar knullat negrer för droger, precis som de gör här

trump fixar det

lel nej, Trump är en clown och kommer inte göra ett skit. Västvärlden är över.

ny tråd.

inget annat land kommer någonsin kunna konkurrera med USA enbart för utbredelsen av annat typ av folk med andra och unika och extremt fiffiga idéer vi har absolut inget annat val än att göra Europa ett land favä

Om Trump vinner så kommer han bli mördad av "en ensam galning" inom något år

Men jag vill ju ha en pv OCKSÅ. Kan man inte få båda på något sätt?

Tyskland 1934-1944 var ett bättre land.

för tidigt

vill inte dela landsgräns med äckliga greker och spanjorer favä

hittade nassen
kryp tillbaka till din håla nu

fast dom bästa och smartaste stack till USA(den större delen var judar och folk som inte tyckte om Nazisternas underliga och förskräkliga idéer)

Bra jagjag

>t. svennebanan som stirrar i marken när riktiga män går förbi

>t. äckel

>fast dom bästa och smartaste stack till USA
efter kriget, ja. innan dess ledde Tyskland vägen

>underliga och förskräkliga idéer
å jag skrattar

...

Detta favä

Häng dig Axel

Vet inte vilken pv skulle vara okej med en slyna som lustar efter främlingars sperma och qk.

Häng dig, Anton

>DKN Jag ska aldrig prova en Max cheeseburgare

Vaför leva?

Trump

>har judisk familj
>visar inga som helst nationella eller pro-vita intressen och har heller aldrig gjort det
>har vid flera tillfällen attackerat konservativa golfklubbar i florida som inte vill ha icke-vita där, delvis genom cuck-porr
>är uppenbarligen narcissistisk och har ingen aning vad han håller på med

Han rider på missnöjesvågen, inget annat. Han kommer ine göra ett jävla skit.

Men jag nöjer mig med en kuk om jag får den ofta nog :3

>sida 10
NY

jag vet att vi nyss nåde sida 10 men vill inte ha 2d-upplagan.

...

>t. Rasmus/eskil/vilgot

>bögar är inte sjuka i huvudet
>kärlek som kärlek
>noh8

lmao, dessa människor behöver bly i skallen, inget annat

hej jude

Men vad fan jag skulle ha varit först om det inte var för jävla fittcaptchan

BLÅST

Jag förstår vad du vill men tänker du hur framtida "pv" kommer känna sig? Typ de får veta hur mycket du lustar för andras och hur många andra du har tagit innan han samt att han är ihop med en slyna som kan inte hålla sig. Aja, jag tycker du borde bara vara en slyna åt alla och strunta i pv, du kan ju skaffa kompisar och knullkompisar ;3

Vilken jävla tråd gäller?

...