Sverigetråden - bondeupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5EvTiST_spE
svd.se/jag-ar-lararen-som-har-gett-upp
youtube.com/watch?v=TMUZect_pgY
strawpoll.me/11252165
youtube.com/watch?v=uCQyOJgSWX0
12november.se/
youtube.com/watch?v=62GEkRz5fgo&ab_channel=michaelty1
youtube.com/watch?v=ieQ1rAIjzXc
youtube.com/watch?v=aCOmTL3DTQM
nordfront.se/wp-content/uploads/2015/12/var_vag_UTGAVA_1_01.pdf
youtube.com/watch?v=Zcy6gF8rsPw
youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI&ab_channel=ThomasSekelius
youtube.com/watch?v=BSmpUVZyaDQ&ab_channel=DanielH
youtube.com/watch?v=tYpwS5pndJ0&ab_channel=Apollo5
youtube.com/watch?v=hmyV2Y1g6aA
aftonbladet.se/debatt/article23587607.ab
strawpoll.me/11252165/r
youtube.com/channel/UCmNJLOsmsiVu3kx_1yrBvmw/videos
youtube.com/watch?v=IBjtg7fnp0k
youtu.be/swmeoXpV7V0?t=565
boards.Cred
twitter.com/NSFWRedditVideo

Nu är det dags för lördagsmys!

först för yuri

Fan vilket liv det måste varit ändå.

ST

>2d-äckel

Begå ditt liv Axel

topp liv

youtube.com/watch?v=5EvTiST_spE

Haha den andra tråden blev STÄDAD!

>bondehanrejen blev så jävla rövsmärtad att han anmälde den andra tråden
lmao begå ditt liv hanrej

>DU KOMMER ALDRIG VÄXA UPP PÅ 1800-TALET
>DU KOMMER ALDRIG GIFTA DIG MED DEN SÖTA GRANNFLICKAN VID 17 ÅRS ÅLDER
>DU KOMMER ALDRIG HA 5 VACKRA BARN MED HENNE
>NI KOMMER ALDRIG VARA KONSERVATIVA OCH RELIGIÖSA
>NI KOMMER ALDRIG HA NÅGOT ATT LEVA FÖR
>NI KOMMER ALDRIG FLYTTA TILL ETT VITT USA I 40-ÅRSÅLDERN OCH BÖRJA OM PÅ NYTT
>NI KOMMER ALDRIG LYCKAS BYGGA EN FÖRETAG I USA
>ERA BARN KOMMER ALDRIG TA ÖVER FÖRETAGET
>DU KOMMER ALDRIG VÄXA UPP PÅ 1800-TALET

Tack Jesus

>det finns folk i tråden som inte sett utvandrarna/nybyggarna

Vad gör ni med era liv?

min guzz

>alla känslor

Har du flyttat till Irland Axel?

>dkn man kommer göra allt i sin makt för att förstöra era äckliga 1800-tals drömmar och er vidriga kulturnationalism

Häng dig Axel

Fin. Får man stoppa sin benis i henne?

Hmm. Jag ska tänka på saken, så länge kan jag väl få vara din slyna ett tag? :3

>det finns folk i tråden som inte läst alla tre böcker
s m h

Hahaha jävla hanrej. Till och med när du ska fantisera så är du patetisk. Du har inga drömmar, inga storslagna ambitioner, inga mål. Jag skrattar åt din tragiska ursäkt till liv.

Ja gärna, var kan man träffa dig för fika och sen mys(snusk)?

>>DU KOMMER ALDRIG GIFTA DIG MED DEN SÖTA GRANNFLICKAN VID 17 ÅRS ÅLDER
>>DU KOMMER ALDRIG HA 5 VACKRA BARN MED HENNE
Detta slår så hårt. Juden förtjänar en evighet av tortyr för det han har gjort mot mänskligheten men speciellt mot vår ras. 17-åriga tjejer nu för tiden går runt klädda som horor och blir sönderknullade av en liten klick Chads/rikemansbarn, och så hejar medierna på detta och anklagar alla som motsätter sig detta för att vara misogynister, det är så jävla äckligt.

>kulturnationalism

>flytta i 40 årsåldern
hallå asg 40 på den tiden var ju typ som dagens 90

Hellre globalism än äckligt bakåtsträvande. Du får gärna slita på en ful rödmålad bondgård men jag tänker då fan inte göra det. Åk ut på landet och håll käften

>svenska """män""" på ett krukmålarforum för indonesiska teaterdockor tror att de kan stoppa globalismen
Jag skrattar så jag dör

>>dkn man kommer göra allt i sin makt

Så ingenting?

Detta. Ni som längat till muh 1800-tal kan åka ut till landet och bo i ett hus utan el, utan avlopp och utan antibiotika. Så får vi se hur jävla mycket ni kommer att trivas.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Akta dig, kanske kommer någon från NMR eller SMR och klibbar ditt hem.

Det är samma idioter som sitter och drömmer sig bort till 50-talets sverige. De hade inte överlevt en jävla dag utan internet

>Ni som längat till muh 1800-tal kan åka ut till landet och bo i ett hus utan el, utan avlopp och utan antibiotika. Så får vi se hur jävla mycket ni kommer att trivas.
låter som drömmen favä

om samhället hade rättat sig efter det hade det varit mysigt. Att kunna åka och köpa saker på auktion varje månad, sälja sitt spannmål eller kött på marknader. Att ta hjälp av grannen när något händer.

>ut till landet
du glömde bilden favä

Nej såhär får det fan inte gå till. Nu är det dags för oss killar att rannsaka oss själva

Våra föräldrar och farföräldrar som föddes i Sverige mellan 30- och 60-talen växte upp i världens genom tiderna bästa land/plats att växa upp på.

>ekonomisk boom
>dekadens hade inte tagit över helt och hållet
>inget internet
>lätt att skaffa fv
>kristet/konservativt
>jobb överallt
>du kunde köpa hus och bil utan problem med vilket jobb som helst

Kom till uppsala så tar vi kaffe :3

Pojkvännen gjorde oironiskt INGET fel

Skulle kanske tänkt på konsekvenserna innan hon pv:a Mdongo

Det är ni EU-cuckar som vill stoppa globalism genom er lilla, protektionistiska skit-klubb. Vi vill ha att göra med hela världen, men på våra villkor - och vi ska plocka varenda jävla russin ur kakan, din vidriga jävla kommunist.

Det är annorlunda när man vant sig med all nutida bekvämlighet. Om man däremot växt upp utan det så...

Fungerar imorgon eller?

>De hade inte överlevt en dag utan internet

Jag hade fan gjort vad som helst för att TV och internet aldrig uppfanns. Vilket jävla land vi hade levt i då.

Flytta till Afrika då ditt efterblivna bakåtsträvande särbarn

>antyder att jag är kommunist
>antyder att jag stödjer EU

Läser jag i tidningen om t ex en kille som blivit rånad eller mobbad eller så, så känner jag empati.

Men en kvinna som blivit våldtagen - det skiter jag fullkomligt i.

Jag tycker att kvinnor är horor. Kvinnor bara ljuger och bedrar, de kan bli tillsammans med gamla gubbar för att få pengar, sen är det många kvinnor som också blir upphetsade på tanken av att bli våldtagna, sen när de blivit det så ska det vara så synd om dom.

Sen vill kvinnor alltid ha dom "tuffa" killarna, sen när det slutar med att dom blir misshandlade så ska det vara så syns om slynorna, pyttsan.

Killar tycker jag ser bra ut, är vältränad, och har lätt för att skaffa killpolare.

Men när det gäller kvinnor är det något som skurit sig, kvinnor har totalt noll intresse för mig, och har aldrig haft, hur trevlig jag än är, så märker jag att dom attraheras inte för fem öre för mig. Lägger jag upp en bild på mig på nätet är det inte någon tjej som vill snacka, börjar jag snacka med någon tjej så tröttnar hon efter ett par minuter.

Killpolare kan gå på krogen och fixa hem ett ragg - men för mig går det inte.

Men jag har full förståelse för män som hatar kvinnor, för det gör jag med, jag tycker inte ett dugg synd om kvinnor som råkar illa ut, dom kan rent av fara åt helvete.

Min morsa och farsa är född på 50-talet. Hatar det för deras perspektiv är att det är easy mode att vara i unga 20 års åldern

Se

>o-om inte TV och internet fanns så hade jag haft vänner och fv!!
haha aa

Jag har redan fv, men säger bara att samhället och kulturen i övrigt antagligen varit mycket jävla trevligare.

>klagar på att kvinnor inte är konservativa
>en kvinna tackar nej till sex och blir sönderslagen
>'haha bra jä ho'

Ni svennar är så jävla patetiska och äckliga så det inte är sant.

>Flytta till Afrika då ditt efterblivna bakåtsträvande särbarn
>afrika är samma sak som ett mysigt hus på landet som Sveriges 1800/1900-tal
haha mm, det är nog DU som är beroende av all teknik eftersom du inte skulle trivas i ett sådant samhället.

Jag hade stormtrivts i ett sådant samhälle. Vakna, mjölka kon, dricka kaffe, plöja åkern, mjölka kon, äta mat som pigan gjorde, knula pigan, jobba mer, knula frun, åka på marknad för att sälja kött och spannmål, äta mat som pigan lagat osv.
Drömmen.

Folk som dyrkar 1800-talet och 1950-talet är de äckligaste """människorna""" som finns, speciellt om de samtidigt är """Sverigevänner"""

Är du tillsammans med någon så tackar du inte nej. Då får hon allt ta och göra slut först
Det är du som är svennen här, fru Schyman

>knulla pigan

Du vet att man inte kunde göra detta hur som helst utan att skapa nya barn? Det fann inga preventivmedel eller abort. Och efter att ha fått 9 barn blir det besvärligt att underhålla allihopa.

Men nu lever vi inte så och det kommer tack och lov aldrig tillbaka. Så håll bara käften.

>Jag har redan fv
Häng dig

>folk som dyrkar modern dekadens, massinvandring och samhällskollaps

kan inte vänta tills repets dag

Häng dig Axel

Riktigt snack

Vissa ska ena parten kunna tacka nej till sex när den inte är sugen. Men med tanke på att denna wt bruden troligtvis har pv:at en wt/ neger så orkar jag inte bry mig

>jag hade stormtrivts på medeltiden för jag hade helt klart varit adel
>jag hade stormtrivts i USSR för jag hade helt klart varit högt uppsatt partimedlem
>jag hade stormtrivts i bondesverige för jag hade helt klart varit en rik bonde
Häng dig

Kan inte heller vänta. Det ska bli underbart att se alla dumma jävla reaktionärer ställas mot muren

Hon skulle skaffat sig en anga istället

om sverige var så bra på 1800-talet, varför stack 25% av landet till amerika då?

>Och efter att ha fått 9 barn blir det besvärligt att underhålla allihopa
haha mm gratis arbetskraft kostar så jävla mycket

>en uttänjd rostbiff tackar nej till negerkuk efter att ha varit på kukkarusellen i 20 år
>blir heemad
Jag ser inte problemet

detta
folk med vett dyrkar romarriket och grekland

Och Tredje Riket HELL SEGER!

om Gud ville så skulle det inte bli fler barn.

>muh tekniken och dagens upptagna samhälle är bättre än bondesamhället
gri vi åsikt

jag nämnde bara bondesamhället vilket är det perfekta samhället. Bara njuta av tillvaron och inte behöva oroa sig över att skaffa fv utan där blev det grannflickan, bondgården tog man över av mor och far. Åka på marknad och auktion för att tjäna extra pengar

haha mm för att vara en "rik" bonde på 1800/ tidiga 1900 talet var lika ovanligt som att vara adel på medeltiden

Varför stack 75% inte till amerika?

Att få tag i mat åt alla i familjen är inte alltid så lätt, särskilt inte under vintern. Barn dog ofta och när en kvinna ska föda så många barn så tär det på kroppen och kan också leda till död.

>pöbelvälde
nej tack

>Bara njuta av tillvaron och inte behöva oroa sig över att skaffa fv utan där blev det grannflickan, bondgården tog man över av mor och far.
DU HADE INTE FÅTT EN FV ÄNDÅ DIN KRYPIGA JÄVLA AUTIST

DU HADE INTE ÄGT NÅGON JÄVLA BONDGÅRD ÄNDÅ DITT FATTIGA AVSKRÄDE

HÄNG DIG.

Väldigt få första generations invandrare från Sverige startade företag. Vi blev bönder i mellanvästern istället.

Annars jvdk

Ska på middag hos föräldrarna då... Fan.

Varför blir du så arg axel?

Måndag?

Lugna dig Axel. Det är faktum att det hade varit lättare att hitta partner för många män än vad det är nu med degenererad skit som Tinder.

lata jävlar som lade grunden till det som blivit oss i tråden

>jag hatar detta materialistiska degenererade samhälle
>om jag hade fötts på 1800-talet så hade jag haft fv och en stor bondgård
>på den tiden fanns det KULTUR

oj vad arg man kan bli.

>DU HADE INTE FÅTT EN FV ÄNDÅ DIN KRYPIGA JÄVLA AUTIST
hur är jag krypig och autist?

>DU HADE INTE ÄGT NÅGON JÄVLA BONDGÅRD ÄNDÅ DITT FATTIGA AVSKRÄDE
har släktforskat ner till 1600-talet och varit bönder hela vägen.

Detta är så jävla fel och orättvist. Sedan får de sjuka krav efteråt och förväntar sig en Chad bara för att han knullade horan på fyllan en gång.

Undrar vad dina föräldrar tycker om att du är en äcklig jävla animebrevande böghora som tigger kuk på Internet

han har inte fel

Nej du hade varit en jävla byfåne och fått bo i fattigstugan. Du är så jävla obildad att jag blir förbannad.

Snälla säg att du röstar på SD med, det vore fan pricken över i:et.

Häng dig

>Häng dig
>t. autist vars enda viktiga sak i livet är dattan

Undrar vad dina föräldrar tycker om att du är en äcklig jävla cuckbrevande hanrejhora som tigger fitta på Internet.

>d-det är judens fel att jag inte har fv
>o-om jag föddes på 1800-talets så hade allt varit bra ;___;
Finns det några mer patetiska varelser än stormsnorrar?

jag påpeka bara att du var efterbliven som föreslog att vara en "rik" boende på 1800 talet var lika ovanligt som att vara adel på medeltiden. Sa inget om att jag ville leva på den tiden.

Jag skulle vilja leva i ett 50-tals värderingar samhälle fast med dagens teknik

>Nej du hade varit en jävla byfåne och fått bo i fattigstugan

Fattigstugan på den tiden var till för äldre dementa eller handikappade.

Nu känns det fan som att typ 50% av unga killar aldrig skaffar fv/hus/ett riktigt liv. På den tiden gjorde ju långt över 90-95% det.

Självklart fanns det missfoster och sociala utbölingar även då.

Ja jag röstar SD Axel. Vänsterpartiets politik intresserar inte mig.

Hur har han fel? Jag känner själv en Chad som knullat 4 tjejer bara den här veckan. Vet du hur många killar som går ensamma som ett resultat?

En efterbliven autist som dig hade fått bo i fattigstugan med de andra mongoliderna.

>haha du är en loser för att du påpekar att det är dåligt att 20% av männen knullar 80% av kvinnorna vilket resulterar att inga par bildas, lågt barnafödande och de få familjer som bildas att vara förstörda familjer

>Denna projicering
Häng livet av dig äckliga böghomo tack

>Blev sur
haha :D

>eller handikappade.
Ja, autister som dig.

>Nu känns det fan som att typ 50% av unga killar aldrig skaffar fv/hus/ett riktigt liv. På den tiden gjorde ju långt över 90-95% det.
haha aa du hade säkert fått fv och varit jättelycklig på den tiden

>antyder axel

Och han hade knulat lika många på den tiden och du hade fortfarande varit en bitter oskuld, dock utan något internet att gråta ut på. Häng dig

Hur länge har Axel brevat i tråden? Känns som att han sitter här 24/7 och sprider sin hanrejpropaganda.

Jag är verkligen efterbliven eller autistisk. Bara en vanlig, genomsnittlig svensk kille. Faktum är att jag nog är betydligt smartare än de flesta om man kollar på min utbildning. Jag hatar fortfarande det här moderna samhället.

Nu lämnar jag tråden för alltid

>f-förr i tiden hade jag minsann varit en chad och då hade jag också fått ligga! :((( dumma judar kväää

Inte ett argument

Om du är så smart varför har du inte en fv då?

>Och han hade knulat lika många på den tiden
Aa fast nä. Svenskar var kristna på den tiden och det var inte okej att ha sex med kvinnor utanför äktenskap.

Håller med att inte är ett argument. Så vet inte vad du babblar om

jag med

tråden är död. länge leve tråden

Nej men du hade ändå inte fått ligga ditt mongo. Tror du att kvinnor skulle finna dig attraktiv bara för att kulturen var annorlunda?

>smart
>utbildning
ayy asg

50% kvinnor och 50% män innebär att det finns partners åt alla eller är du efterbliven?

Vi borde gå tillbaka till 50-talets värderingar men leva med dagens moderna teknik

>Inga negrar
>Ingen feminism (män får vara män och kvinnor får vara kvinnor)
>Animebögar, pedofiler,slampor, psykfall skulle bli inlåsta istället för hyllade

Och den lilla procenten autister som du tillhör hade fortfarande gått ensamma

Jag har en tyngre känsla favä

>du kommer aldrig växa upp i en helvit amerikansk småstad på 20- och 30-talet
>du kommer aldrig lära dig att livet kan vara hårt under depressionen
>du kommer aldrig ta tjänst i armén som 18-åring och kriga i andra vk
>du kommer aldrig återvända hem en hjälte och omedelbart skaffa dig ett välbetalt jobb i den blomstrande ekonomin
>du kommer aldrig gifta dig med en sötpaj utan Chad-krav pga hon är en oskuld som hållits skyddad från degenerationen och som gillar dig pga din veteranstatus
>du kommer aldrig starta en familj med henne i de nybyggda jätteförorterna
>du kommer aldrig leva i ditt vita paradis med andra medelklassgrannar, ha grillfester och se på barnens fotbollsmatcher
>du kommer aldrig uppleva den patriotism och nationell samhörighet som fanns under kalla kriget
>du kommer aldrig gå i pension under det mysiga 80-talet med en förmögenhet på kontot
>du kommer aldrig somna in någonstans i början av 2000-talet innan SJW-vågen

Håll mig

>alla hanrejer som gröntextar sina drömmar
Herregud vad fantasilösa och ambitionslösa ni är. Varför begår ni inte bara självmord?

Är tråden alltid så här på dagarna nuförtiden? Löneslavar nu så kan inte riktigt se.

Haha bra motargument ditt jävla sär. De flesta i Sverigetråden är bra läshuvuden och betor. De skulle fungerat utmärkt i ett sådant samhälle. Ett cp som skriker halmgubbar istället för att komma med motargument, inte så mycket

Aa det kan funka :3

>du kommer aldrig vara sockerpappa åt en 17-årig tjej

I bästa fall hade du kanske kunnat bli munk och leva i celibat. Något annat hade du inte dugt till

Hoppas man kan verkligen få träffa och sen mysas(snuskas) runt. Blir kåt och varm utav tanken.

Påminnelse att om du inte är snygg, rik och stark så är du en undermänniska i kvinnors ögon

>smart =/ flickvän
Kanske när han är 30 tjänar 30 lök i månaden och någon sönderknullad rostbiff vill utnyttja han för pengar men förhoppningsvis är han smart nog att inte ta betet

haha, detta.

Horor

Detta handlar inte om min längd och min muskelmassa, det handlar om avhållsamhet och monogami.

>har inga drömmar
>lider inte ens tillräckligt mycket för att ta självmord

Du är lite av en undermänniska i de flestas ögon då.

>Och den lilla procenten autister som du tillhör hade fortfarande gått ensamma
Fast det är inte en "liten procent autister", majoriteten av män är oskulder nu för tiden, det är jag fullständigt övertygad om, bara att statistik förfalskas och att många män ljuger, jag är fullständigt övertygad om att en majoritet av alla män är oskulder eftersom ett fåtal män ligger mer eller mindre med alla kvinnor.

Tjejer skiter i hur stark du är lel, tjejer bryr sig om 3 saker:

Utseende (ansikte, längd, muskler, käke)
Status (pengar, vänner, kontakter, populäritet)
Charmighet (humor, karisma, självförtroende)

Episk projicering reddit xD

Social intelligens > möh IQ

Det handlar om att du är en ful autist som aldrig hade kunnat skaffa fru och barn oavsett vilken tid du levde i.

Mm okej och det ska du fixa genom att drömma om fucking 1800-talet? lol

>snygg, rik och stark

dvs bra grooming, välvårdat utseende med frisyr som passar ens ansikteform och som man tar hand om hos frisören varannan månad. vem som helst kan spara ihop en miljon på ett par år, dessutom ärver de flesta svenskar en massa (t babbe som ändå ärvde 2,3 milj från mina farföräldrar som kom hit med ingenting). stark löser man på gymmet.

finns bokstavligen ingen anledning till att inte vara allt ovanstående, om man inte är ett genetiskt missfoster såklart som inte klarar av att ta hand om sig själv, träna och arbeta. men då är man ju undermänniska per definition, precis som du säger.

>dkn svag käke
Borde jag begå mig själv

Kanske inte oskulder men extremt begränsad erfarenhet av tjejer iaf.

Min kompisgrupp består av typiskt genomsnittliga killar. Ingen av oss får någonsin ligga utom en och hans fv är en jävla asiat. Om inte vi får ligga så får ju knappast nördar och förlorare det heller.

>majoriteten av män är oskulder nu för tiden
Jo kanske om du räknar nyfödda barn och ungar under 13 så har du rätt antar jag.

bra sammanfattning favä

Pröva svag käke och håravfall. Jag har gett upp på livet.

Häng dig rasfrämling

...

Börjar få typ bebishår eller vad fan det heter vid höger tinning ser förjävligt ut

Pröva att vara dålig socialt.
Jag har dålig käke och håravfall också men de som är fulare än jag men bättre socialt kan ändå få fv lätt.
Vill du ha nån aning om hur dålig jag är med tjejer så är det jag som rider.

>du kommer aldrig att vara god vän och rival till en adelsman och framtida stor ledare under uppväxten medans ni sprudlar med ideer om framtiden som ni kommer att skapa
>du kommer aldrig att vara ett öde; en som delar historian i två delar, före och efter dig

>tjejer bryr sig om 3 saker:
>listar 11 saker

ABBOOO mann1 kom ga så klippa min kosin habibi dig 50 krona måste haffa svennehora xD

>muh rasmaterialism
>muh conny, truckförare är mer värd än Salman Rushdie för han är aaariär

Men om man tappat allt hår då? Då är det inte så jävla enkelt men du är väl för trögtänkt för att inse det.

t. svag, tjock undermänniska.

Du måste gå tillbaka skitskinn

en kille på min skola har bokstavligen inget hår alls och ett extremt fult ansikte men har en rätt het tjej ändå, finns ingen ursäkt. personlighet och status kompenserar utseende.

>skitskinn
>inte bajshuding
Hem med dig ahmed

Är inte flint looken bättre än jag försöker behålla de lilla hår jag har kvar men det går dåligt

Varför har alla babbar samma frisyrer dvs snaggade sidor?

Om du inte brev är bild kommer ingen tro dig, jävla mytoman.

>antyder att hon inte blir kukad av snygg-sebbe och chad bakom hans rygg

svd.se/jag-ar-lararen-som-har-gett-upp

landet vif

Äntligen någon med lite ambitioner i sina fantasier.

meme-frisyr nr 1, men det passar generellt deras ansiktsform. jag har en rätt hög panna, annars hade jag kört på (bild relaterad).

tänker inte hänga ut killar från min skola mann1

Prova svag käke och kort.

Borde aldrig ha klarat sperma-racet.

Glömd inte att handle fetaste kläderna från Stayhard. svennehororna blir våta av det aboo

Stayhard har bra kläder favä.

>dkn ingen Arnold-i-sitt-esse-fysik
youtube.com/watch?v=TMUZect_pgY

Detta favä broshan, har fått flera nummer och avsugning bara för att min jacka var från stayhard.se™

brevade särskilt för dig ambitions-user ;)

dock betyder det inte att jag inte känner de känslorna

Berserk tar ännu en paus och börjar inte förrän senare nästa år KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>vill ha chips
>affären stängde för 20min sen

Detta kan vara droppen som får mig att begå mitt liv.

Oj, kåt? Det får jag göra något åt :3

Han ser förstoppad ut.

>oironiskt tycka om 3D Berserk
vgh

Vilken jävla affär stänger sex?

>dkn vaknade idag också

Är ju fyra böcker

mm har inte tid med att gå på toa med alla svennehoror han måste pumpa

>dkn såg precis midsommarnattsdröm på kungliga operan
rekommenderar starkt att se den

Lokala Netton.

Bor du ute i bushen eller?

Har följt det i 10+ år nu, vill bara att det ska ta slut så jag får lite closure.

Vad är fel user?

>välvårdat utseende med frisyr som passar ens ansikteform och som man tar hand om hos frisören varannan månad
>finns bokstavligen ingen anledning till att inte vara allt ovanstående

JAG HAR INGET JÄVLA HÅR JAG BÖRJADE TAPPA DET SOM 18-ÅRING GÅ OCH DÖÖÖÖ

Hallå mörkret, gamle vän.

Min värdelösa existens

Att få rätt gener för ett snyggt ansikte är mycket större än grooming.

strawpoll.me/11252165

strawpoll.me/11252165

strawpoll.me/11252165

strawpoll.me/11252165

Har du söta underkläder eller så samt orkar du hålla på länge? Vill verkligen njuta av hela upplevelsen.

youtube.com/watch?v=uCQyOJgSWX0

just det, var ett par år sedan jag läste dem.

Utvandrarna
Invandrarna
Nybyggarna
Sista brevet hem till Sverige

har jag för mig.

ja självklart, men man arbetar med vad man har och gör sitt bästa. jag har tjej men kör social experiment på tinder just nu, började swipa igår (swipar bara 6-7+/10) och har 10 matchningar med 5 pågående konvos, ska se hur många nr jag kan få, och då är mitt utseende rätt mediokert favä.

>började swipa igår (swipar bara 6-7+/10) och har 10 matchningar med 5 pågående konvos,
>och då är mitt utseende rätt mediokert favä.

Visst är det så. Blev allt lite kär i Kristina när jag läste den. Stark feminin kvinna med äkta fosterlandskärlek.

Skulle ni stå ut med att ha en fv som ser ut som 12 fast hon är 19?

mm

>haha aa du hade säkert fått fv och varit jättelycklig på den tiden

Folk var lyckligare på den tiden enligt undersökningar som gjorts, så ja, rent statistiskt hade jag det.

Eftersom 19 också är för ungt för mig så skulle det nog kännas konstigt

bra försök SÄPO

Pannkakor eller våfflor?

Ingen bryr sig horunge, häng dig

PLÄTTAR HETER DET!!!

>Min värdelösa existens
A-user , det är inte sant :3 Du kan göra bättre , om du vill det.

:(

Söta underkläder går nog att ordna...
Jag brukar kunna hålla på så länge det behövs :3

påminnelse om att kvinnor är skräp och bör aldrig litas på

>som ser ut som 12 fast hon är 19?

du menar som dessa invandrar-barn?

Jag åt vänster

haha, möt mig i huddinge och säg det framför mig din fitta

...

Skulle ni kunna tänka er en fv som ÄR 12?

Nä jag har inget plättlagg, jag menar vanliga stora pannkakor.

nej

>Det handlar om att du är en ful autist som aldrig hade kunnat skaffa fru och barn oavsett vilken tid du levde i.

>projicera så här hårt

vjo grabben

Ja självklart

t. Bilal

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
DET HETER INTE PANNKAKA!!! DE STORA HETER PLÄTTAR

Truckföraren Conny utför ett riktigt arbete, en blatte kan aldrig kompensera den skada han orsaker Sverige genom att "jobba" (vilket han inte gör ändå).

kan någon rekommendera mig en bra film

*mördar en bög*

Nää rätt säker på att de små heter plättar, du borde nog kolla upp det där.

12november.se/

Ska ni dit?

angkagor heter det

kvagg kvagg

TGSNT

påminnelse att 2D är inträdesdrogen till homosexualitet och andra dekadenta böjelser

TGSNT

Ja helstekt anka skulle vara ännu godare, men har ingen fågel hemma.

Staden av förlorade barn kanske?

The Greatest Story Never Told

Nej, lär dig svenska.

Själv fick jag 0 matchningar på tinder efter 2 dygn och swipade höger på alla.

Nej user... Nej...

Jag till höger favä :3

Jag hade fucking dödat dig bögjävel kom inte och kaxa

The Greatest Story Never Told

hade gått om det inte hade varit socialt självmord och kollaps för min karriär.

bästa historien som aldrig har berättats

Om du ser verkligen ut som shinji så vill jag 110% träffa dig på måndag :3

landet för länge sedan

neger, jag var jägarsoldat på 32a undbat i 12 månader. jag kommer att döda dig med mina händer. var möts vi?

BBC sluts 3: Welcome to Sweden

sprängd anga är också en maträtt


allah angbar!

Hellstorm

Fyfan vilket pinsamt misslyckande det kommer bli

Dirty Grandpa
Tropic Thunder

TGSNT

axel...

Mann1 jag brottas med björnar för skojs skull du har inte en jävla chans kom plattan nio

En 40-årig muslimsk man från Eritrea dömdes tidigare i månaden för misshandel och olaga hot sedan han gett sig på sin tidigare fru eftersom hon hade ett kors på sig.

Händelsen inträffade i Skaraborg i mars i år. Det skilda paret umgicks tillsammans med sina två gemensamma barn hemma hos den 33-åriga kvinnan.

Mannen reagerade på att hans tidigare hustru bar ett halsband med ett kors och sade åt henne att ta av sig det. Men kvinnan, som är troende kristen, stod på sig och vägrade att lyda uppmaningen.

Den 40-årige muslimen slet då tag i håret på henne. Han dunkade hennes huvud mot spisen så hårt att spisen gick sönder. När hon låg ned på golvet fortsatte han att slå henne med knuten näve och hotade att döda henne.

40-åringen kastade även ett glas på före detta frun, som krossades, och hon skar upp händerna på glasskärvorna när hon låg på golvet. I samband med misshandeln slet han dessutom av henne halsbandet.

Polis larmades och kunde gripa den aggressive eritreanen. Vid gripandet hittades halsbandet med korset i 40-åringens ficka.

Trots den brutala misshandeln slapp 40-åringen fängelse. Istället dömdes han till villkorlig dom med 75 timmars samhällstjänst.

Eritreanen är inte svensk medborgare, men får trots det stanna i Sverige efter avtjänat straff.

wow så tolerant :^)

Greatest story never told

Ni har inte ens sett TGSNT så håll käften

Tror det planeras fler människor än någonsin, Lindberg har onekligen ryckt upp rörelsen: det återges fler kamprapporter än någonsin tidigare och de två senaste demosarna (Borlänge och något till ställe) beskrivs som stora framgångar.

Jag har sett den. Den var 10/10.

har jag visst häng dig axel

Såg den igår med hela familjen och den var bokstavligen 15/10 fattar inte att den är uppe på netflix asså... helt otrolig......

Fan vad stolt jag blir, vilka ursvenska jävla barbarer de är

Fast jo

>antyder antydningar

>mötas upp på den enda platsen där snuten har civilspan 24/7

är du dum i huvudet? slår vad om att du inte ens bor i sthlm?

edgren...

den fick mig att gråta

JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK

KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER

>(((Simon))) Lind(((berg)))
hmmmm

Kom ju 300-400 i Borlänge va? De har fler medlemmar än vad man tror.

huh, får en verkligen att tänka

när huvudkaraktären träffar den där tjejen och den där vackra musiken började spelas

åh, så vackert det var

något som verkligen får en att tänka är att googla bildsök på: european people art


vår historia är redan svartad

...

>vita """kvinnor"""

Visste du skulle balla ur lmao häng dig jävla fegis

Globalistjudarna har redan vunnit, de små spillror av motstånd som finns kan man enkelt kontrollera

Detta

youtube.com/watch?v=62GEkRz5fgo&ab_channel=michaelty1

>du kommer aldrig vara en krigshjälte

>dkn man är på tok för klyftig för att slutföra sin högskoleutbildning

M-men med klibbor och demonstrationer vinner vi hell seger!

Men du kan bli ett hjälte

Behöver ett klipp på någon som pratar svenska med riktigt tjock/stereotypisk tysk accent. Jag skulle vara mycket tacksam om någon kan länka.

JA! ,jävla sköka

>jvdk
>du kommer aldrig gå i pension vid slutet av 70-talet och spendera det mysiga 80-talet genom att köra omkring och besöka alla amerikanska nationalparker i din husbil med din fru som du varit lyckligt gift med i nästan 50 år

Varför fortsätta? Vad har vi att se fram emot egentligen?

Men efter att den renande elden svept över Europa kommer förhoppningsvis något nytt och bättre att växa upp ur askan

>dkn tjänat nästan 3k idag

Sluta breva era äckliga oambitiösa smådrömmar. Ni äcklar mig.

Jag vill säga raskriget men tror inte det blir något. Men fyfan om inte tanken på det är det enda osm håller mig uppe.

Något nytt och bättre sa du?

Häng dig Axel.

Är ju bara att inte bo i negerområden.

Du kommer sitta på ålderdomshemmet som en relik från en svunnen tid och bli illa behandlad av rasfrämlingar som får dåligt betalt av någon stor vårdkoncern för att ta hand om dig.

>vem är jag frågar du? pfftt.. jag är mer än bara en simpel nationalist... jag tillhör den NORDISKA MOTSTÅNDSRÖRELSEN. den mytologiska ARISKA kraften som vaknar inom EVROPAS folk när STORMEN drar över vår kontinent och renar den likt en STORMELD med KAMP och SEGER

dds

Är Kanye vit musik? Ja, jag vet att texterna handlar väldigt mycket om svart kultur, men är inte vita människor egentligen målgruppen?

Kliv upp dit spel senpai, mötte en gång en pundare på ett tåg som påstod att han tjänat 8k på en helg genom att sälja amfetamin.

Vad är en ambitiös dröm då?

laddar ner tgsnt nu
spoila inte

>SEGERN kommer KAMRATER och DEN GYLLENE och SÖDERMAN kommer storma riksdagen HELL SEGER
>alt-HÖGERN kommer SEGRA och STOOORMEN kommer dra fram över gator och torg och vi ska KÄMPA med KAMP som HITLER
>SIEG FUCKING HEIL Cred Forumsroder! TRUMP TRUMP TRUMP!!!!!!!!

Låter som att han har trollat med bokföringen favä

Att rista in sitt namn i varenda människas medvetande.

>trollkarlskanalen
>reddit

heh, lycka till på repets dag grabben

Finns på dutuben pucko

Hitler dör i slutet

juden låg bakom det hela

TGSNT är riktigt spännande. Hellstorm ska också vara väldigt bra.

Dränk dig själv

Den är oironiskt r1 nice. Finns subs att ladda ner också om du googlar efter det

Enda jag kan klaga på är i slutet när de pratar om vad en centralbank är. Det är helt åt helvete fel och har inget med verkligheten att göra.

HE FU SE

>strömma
>någonsin
Häng dig pleb

Hur undviker man detta öde?

Frågar åt en kompis.

FU och wichan är de två främsta platserna för oskulder på internet.
r9k är nästan bara nbögeri, det finns fler trådar där nbögar skäller på robotar än robottrådar

hmm, får en verkligen att HELL FUCKING SEGER!!!

Fast det där med att bankerna trycker upp pengar utan att backa upp det med guld stämmer ju. Likaså att de lånar ut pengar med extremt hög ränta.

Jag tror att subs följer med i den här

Vad hände på 80-talet egentligen?

hittade en skräckfilm som verkar najs

>dkn ingen kille som suger din kuk medans du kollar roliga videor på youtube

Jag tycker fjollträsk är lite falsk marknadsföring för huvudstaden.

Påminnelse om att misslyckade nbögar är de som lider mest och att fembots ofta är snälla flickor

Så bokstavligen att vara en uppmärksamhetshora då?

Skaffa bra jobb, spara undan massa pengar, slipp dö en förnedrande död, omhändertagen av staten.

Kan också fundera på att flytta utomlands och leva som en kung i något billigt asiatiskt land.

Hellstorm är obehaglig men jag vet inte om den kan kallas för skräckfilm

>frågar om råd i tråden
>bryr sig inte om svaren
>de snubblare

>det är ett självutnämnda nationalister diskuterar nationalekonomi-avsnitt igen
ska bli kul

snsd...

Egendom är stöld.

Du vad? Centralbanken lånar inte pengar till staten utan till andra banker. Men ja att vi har fiat-valutor stämmer och att fiat-valutor är judisk skit för att sko sig på befolkningen stämmer också. Men att staten skulle bli låneslavar är trams.

häng dig

har någon sett the fountain? bra elr?

Gå till någon utav de många porrbio:na i stan så hittar du vad du söker efter.

youtube.com/watch?v=ieQ1rAIjzXc

>vad är federal reserve

>sköka

Funkar inte så

Det beror på vad du menar med misslyckade nbögar eftersom det används till olika grupper.

Och menar du """"""""""fem""""""""""bots eller fem""""""""""bots""""""""""?

sådär
bra stämningsfull

Jag menar de som önskar att de var nbögar men som omöjligt kan bli det. Och transor är inte fembots även om de själva inbillar sig det

Ganska najs att jobba och få lön.

Jag ville inte se en dokumentär ikväll

trippig

den var svår som fan att förstå, ingen chillfilm utan mer att man måste tänka som the machinist fast ännu värre.

>MMO-mus
>köttlampa
>ostädat skrivbord

>fickfitta
Vad skulle mamsen säga?

Börjar misstänka att det sitter nationellt sinnade domare där ute och dömer helgalet för att folk ska vakna och göra revolution.

youtube.com/watch?v=aCOmTL3DTQM

Hello my fellow human beings! How are you doing today?

ja, jag går till trollkarlskanalen trots att jag önskar att jag hade en fv.
FU är egentligen det enda bra stället men det är dött. trollkarlskanalen har lyssnat för mycket på nybögar, 2014 var det fullt med misslyckade nbögar där.

>dkn inget kinderägg

Hur skaffar man bra jobb när man saknar gymnasiebetyg och inte jobbat en dag vid 25 års ålder?

Frågar självfallet igen åt en kompis.

Hela domar- och advokatyrket är totalt övertaget av ((( frimurare ))). Att döma till förövarens fördel och strunta i offret var en del av ((( Frankfurtskolans ))) mål för att bryta ner ett samhälle.

>doxa sig själv så hårt

Folk som är duktiga på programmering borde ju ha oändliga möjligheter egentligen. Förr i tiden var det faktiskt mycket arbete bakom att lansera en produkt. Nu kan man med bara en dator programmera alla möjliga typer av produkter. Varför tar inte programmerarna vara på sina talanger genom att släppa användbara program varannan dag?

Jag vet inte, jag döljer den så bra jag kan men skulle hon finna den skulle jag påpeka hur svårt jag har det med tjejer.

Synd att vi inte har ett eget bräde på kanalen längre. Det är mest bögtrådar, cucktrådar och skrytande Chads på /r9k/ nuförtiden

anime

lycka till

Vad är min ideologi?

>invandring bör enbart tillåtas från vita och kristna länder som är oss kulturellt och etniskt närstående
>centralisering är generellt dålig och de flesta politiska beslut bör fattas på så lokal nivå som möjligt
>rätten att bära vapen och forma medborgargarden bör uppmuntras
>individuell frihet ska gälla så länge friheten inte går emot de moraliska pelare vårt samhälle bygger på, dvs kärnfamiljen, rasen och den protestantiska kristendomen
>ingen inkomstskatt, staten ska enbart sköta rättsväsendet, nationell säkerhet, utbildning och infrastruktur som marknaden inte gör bättre, dvs parker, vägar osv och detta finansieras av annan skatt
>guldstandard
>stark patriarkal, kristen och traditionell kultur är det bästa

>skulle jag påpeka hur svårt jag har det med tjejer
Kanske för att du spelar barnspel och inte städar ditt rum? lmao

för att de är autister och kodapor som inte fattar vilka behov människor har och är beredda att betala för. istället spenderar de månader på skitprojekt och "open source"

>Funkar inte så
o-Ok

Nordiska Motståndsrörelsens snöflingeNatSoc på alla punkter förutom den om skatt.

nordfront.se/wp-content/uploads/2015/12/var_vag_UTGAVA_1_01.pdf

Du läser upp betygen på komvux som jag gjorde, sen läser du vidare på universitetet och när du äntligen är klar så skaffar du ett praktikjobb där du inte lär dig ett skit och inser att du aldrig kommer lyckas och börjar breva på SVT och försöka ge råd åt andra misslyckade nollor.

Det är vad jag tror, iaf.

Klassisk liberalism/kanske lite libertarianism.

Fast jag vet ett mål där en snubbe ströp sin flickvän på fyllan, utan att hon ens var i närheten på att dö, och han dömdes för mordförsök på några år.

Jag är taggad :3

Modern nationalsocialism.

m-m-men då hade jag ju inte kunnat kolla på tv och skitbrevat på 4kanalen

...

...

Folk som är duktiga på att skriva borde ju ha oändliga möjligheter egentligen. Förr i tiden var det faktiskt mycket arbete bakom att lansera en bok. Nu kan man med bara en dator distribuera alla möjliga typer av skrifter. Varför tar inte skrivtattarna vara på sina talanger genom att släppa fantastiska böcker varannan dag?

Är detta svenska Äggman?

youtube.com/watch?v=Zcy6gF8rsPw

tänk på det

Kaffe & pigor

>det där tangetbordet

hahaha anime

Sköka är ett ålderdomligt uttryck och används inte som skällsord längre. Säg "hora".

>män som sminkar sig

Vad är meningen? De kan ju vara dunderbögiga men det är fortfarande inte attraktivt för andra bögar. Smink framhäver kvinnliga attribut och bögar gillar ju män.

>i5:a

jag uppe i vänstra hörnet

Har en fråga till er här i tråden, hur har ni lyckats med att kunna läsa andra brevares tankar och se exakt hur de är i livet? Är det ESP?

Ber än nära vän att döda en när man inte kan ta hand om sig själv längre.

Nej, intuition.

Tjejer vet inte det.

axel...

...

Jo, de gör de. Tro mig.

Nej, bara erfarenhet. De flesta som hänger på Cred Forums är rätt enkelspåriga så så länge man har lite känsla för att känna igen mönster så är det lätt att dra slutsatser om tankegångarna bakom brev

Men du vet om det och det sänker undermedvetet ditt självförtroende.

RIEEEE
Tack user

:D:D:D:D:D

ser inte särskilt skönt ut favä

Och vad har du för belägg för det?

STOR SVART BENIS :-DDDDD

Nej, det känns ganska trevligt faktiskt.

Vad tycker ni om rollspel? Är det sött? Skulle ni vilja se mer rollspel i tråden?

>dkn man blir kallad för Axel ena minuten och stormbög i nästa

>uppenbar avtryckarkampanj
>blir avtryckt
lmao bra jobbat 2dfittor

haha ok asgeir edgren

Såna slutsatser är nästan alltid fel.
Ni blandar ihop brev från alla möjliga olika personer och era egna tankar.

Sen tolkar ni allt på det sättet som ger mest "ägigt" argument mot den ni brevar till.

>dkn ingen flickvän som kommer hem efter en pilbågsturnering helt utmattad

käften jonte

Hur fixar man en eskortflicka eller vad fan de nu kallas? Jag orkar inte med det här längre. Jag är så jävla trött på att vara oskuld och utan närhet trots att jag leder ett stabilt liv, samtidigt som några jävlar nollor som studerar genus och jobbar deltid som bartender har tillgång till kvinnor i deras bästa åldrar. Allt det här är så jävla fel, och som om det inte vore nog så är prostitution olagligt i Sverige, men bara för den stackars oskulda mannen, inte för kvinnan :^)

Ännu en helg helt ensam på ditt rum? Gud så patetiskt

Arnstad kanske kan bli din flickvän

Det gills inte om du förlorar den med en hora. Det gills ännu mindre om du har kondom.

Du kommer ju inte finna vad du söker hos ett prostitut, lägg ner.

Vad pratar man om med sötpajer egentligen?
Låg och skedade henne förra lördagen tills vi somnade och sade egentligen ingenting alls, men så kan det ju inte vara varje helg.

>svenska """"män""""

youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI&ab_channel=ThomasSekelius

Notera även antalet följare. Dessa är förebilder åt majoriteten av unga tjejer.

>antyder att det kommer få dig att må bättre

0-4 köpa gyrostallrik
5-9 köpa mcdonalds

kek

det är surrealistisk hur man ser att någonstans där inne finns faktiskt en svensk man

Men vad fan ska jag göra då? Jag är 23 och mer driven än någonsin med det ändrar INGENTING. Kvinnor är idag helt öppna med att om man inte är topp 0.1% utseendemässigt eller inkomstmässigt så är man icke-önskvärd, så vad fan ska jag göra? Vart jag än går finns det alltid EN snyggare eller EN rikare kille, som får ALL uppmärksamhet från ALLA tjejer.

Det är helt jävla omöjligt.

>man detta är vad halva tråden består av

detta fick mig att skratta favä

>Men vad fan ska jag göra då?
Ge upp. Kunde inte Elliot haffa så kan inte du.

>ful kines

känner ingen förlust

Påminnelse att dessa människor i över 80-90% av fallen har grov depression och identitetsstörning. Det är faktiskt synd om dem.

Häng dig

Skatt är stöld.

...

Det är BOKSTAVLIGEN din jävla förlorarattityd som gör att ingen vill ha dig. Tips: kvinnor bryr sig mycket mer än om hur du uppför dig än om hur du ser ut.

>777
spanar

Jag tycker att man ska banna alla som rollspelar att vara barn eller bögar.

Är det så jävla konstigt att svenska tjejer föredrar riktiga män?

Elakt Sven. Vad brukar du prata med dem om? Svenskar är ju generellt socialare.

Se. En hora kommer bara få dig att må sämre.
Just beeeee urself :)

HÅLL KÄFTEN FITTA, VILL INTE ENS VARA NBÖG

Vem fan har snackat om att vara dig själv?

MEN VILKEN JÄVLA FÖRLORARATTITYD? På TRE MÅNADER har jag fixat fast anställning, egen lägenhet, och SYNLIG SKILLNAD PÅ MITT UTSEENDE tack vare Roaccutan (mot acne) och konstant motion och styrketräning, det DUGER inte, det finns ALLTID minst EN snyggare eller EN rikare kille som, precis som jag skrev, får all uppmärksamhet.

>du har inte försökt tillräckligt
>du har inte försökt på rätt sätt
>du har inte försökt bra nog
Häng dig.

>WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JAG KOMMER ALDRIG RÄCKA TILL
Den här attityden?

>Vad brukar du prata med dem om?
Vet du ens var du är någonstans?

Det är kört

Han berättade ju precis att han hade försökt sitt allra bästa. Det spelar ingen roll för vissa är helt enkelt födda till att vara ensamma förlorare

Det enda sättet att undgå besvikelse är att sluta sträva.

Tjena Cred Forums, hur är läget?

Hur skulle ni gå vidare? :^)

oironiskt så här man får fv, att vakna upp varje dag och känna ångest över att man idag inte "jobbade aktivt för att få fv" är steg 1 till ingen fv

Fråga om hon anser sig vara det nationella motståndet.

>ligga?

Vad kan jag MER göra? Jag har blivit mer utåtgående, till den grad att jag frågade en tjej (som varit på MIG) om HENNES nummer när hon jobbade vid kassan på min arbetsplats, svaret jag fick var "Vi pratar sen", jag vet inte om det blir något ut av det. För fyra månader sen hade det varit FULLSTÄNDIGT OTÄNKTBART för mig att överhuvudtaget föreställa mig att göra något sånt, men nu gjorde jag det, efter att jag är mer vältränad, mår bättre, ser bättre ut, med jobb och eget boende, och det räcker fortfarande inte till.

Den där bilden är det mest efterblivna jag läst på länge, att säga att JWH inte stämmer betyder inte att dåliga saker nödvändigtvis sker utan anledning.

Här har vi en annan svensk "man", han sitter och gör dutub-videos och skvallrar om Abdullahs kuk med sina tjejkompisar. Efter det så tar tjejerna Mehmets kuk medan han hungrigt ber om bilder.

youtube.com/watch?v=BSmpUVZyaDQ&ab_channel=DanielH

Läser jag i tidningen om t ex en kille som blivit rånad eller mobbad eller så, så känner jag empati.

Men en kvinna som blivit våldtagen - det skiter jag fullkomligt i.

Jag tycker att kvinnor är horor. Kvinnor bara ljuger och bedrar, de kan bli tillsammans med gamla gubbar för att få pengar, sen är det många kvinnor som också blir upphetsade på tanken av att bli våldtagna, sen när de blivit det så ska det vara så synd om dom.

Sen vill kvinnor alltid ha dom "tuffa" killarna, sen när det slutar med att dom blir misshandlade så ska det vara så syns om slynorna, pyttsan.

Killar tycker jag ser bra ut, är vältränad, och har lätt för att skaffa killpolare.

Men när det gäller kvinnor är det något som skurit sig, kvinnor har totalt noll intresse för mig, och har aldrig haft, hur trevlig jag än är, så märker jag att dom attraheras inte för fem öre för mig. Lägger jag upp en bild på mig på nätet är det inte någon tjej som vill snacka, börjar jag snacka med någon tjej så tröttnar hon efter ett par minuter.

Killpolare kan gå på krogen och fixa hem ett ragg - men för mig går det inte.

Men jag har full förståelse för män som hatar kvinnor, för det gör jag med, jag tycker inte ett dugg synd om kvinnor som råkar illa ut, dom kan rent av fara åt helvete.

mobbar hon inte dig här? hon gav dig 2/3 stjärnor och nu säger du "nähä jag är faktiskt 1/3 stjärnor" och så säger hon "du har nog rätt

Försök inte, då verkar du desperat.

Prata med mer än en tjej herrejävlar du måste ju gyckla.

Någon annan här som har rött ollon och vill dela med sig av era erfarenheter?

Fast du har frågat en tjej. Jättebra framsteg, det är bara att fortsätta.

Men allt sker inte på grund av en anledning som är under din kontroll

>till den grad att jag frågade en tjej (som varit på MIG) om HENNES nummer när hon jobbade vid kassan på min arbetsplats, svaret jag fick var "Vi pratar sen", jag vet inte om det blir något ut av det.
Lol, är det du

Mitt är mer åt det blålila hållet

breva din igen

Så? Detta kan inte på något sätt användas som argument för att ditt jävla miserabla liv inte är ditt eget fel.
>hurr det KAN vara så!!!
wow

>om du tränar, klär dig bra, tar hand om din hygien och är social så verkar du desperat

Fick mig verkligen att tänka

Det är nog bara för att du runkar för mycket, annars är den rött, säkerligen.
Har den här:

Jag har pratat med 5 stycken, den senaste tiden.

:^)

Ursvenskt ju

>dkn blir trögare och trögare
Märks främst när jag spelar dota. Det har börjat ta längre och längre tid för mina tankar att omvandlas till handling. Om någon hoppar på mig så kanske jag får impulsen "oj nu måste jag hoppa iväg" men jag hinner inte göra det innan jag är död. Någon som vet känslan och hur man kan motverka den?

autism

vad har hon på sin pres/sina bilder?

>bara fortsätt att förudmjuka dig själv tills du får ta hand om en uttänjd rostbiff och hennes negeryngel

Det där kommer gå henne över huvudet.

breva vad hon svarar

Bra, då borde ju 50 till vara rätt lätt.

man kan alltid hänga sig haha

Det är åldern senpai. Det kommer bara bli värre och värre de kommande åren tills du inte längre kan köra FPS och MOBA utan att knula upp allt

t. brukade vara r1 bra på sånt förr när jag var yngre

Vad gör du. Nog för att jag aldrig skriver med tjejer och aldrig haft en tjej intresserad av mig men till och med jag vet att du knullade upp det där.

Du är ju fan nästan där user! Fortsätt bara!

Men varför gnäller du om MÖH INGEN FV om du nu tycker alla kvinnor är äckliga? Dumma grodbrevare

Rostbiffarna vill att vi ska leka små cirkusapor som underhåller dem och förnedrar oss själva med "the game" och PUA.

Vi FÖRTJÄNAR oskuld tonårsfitta. Inte någon bitter jävla rostbiff som har knulat sen hon var 13.

Är ju bara 21...

Vi får se. Bryr mig ej

Jag är user som matchar som fan med tjejer men inte pallar snacka med dem. Detta är bara en kul grej. Blir intressant att se vad hon svarar

Blir man en Chad om man döper om sig till Chad? Eller hjälper det inte?

Precis

Chad i sverige? Kalle Stormballe

Så vad har du gjort för att förtjäna en flickas kärlek?

Muhammidabdi von albdullahaslavocivc*

fdåd

fråga om hon vill ha lite stjärnglans

>oskuld tonårsfitta
Inte värt det. En jävla massa gnäll om att "det gör ont".

>Vi får se. Bryr mig ej
t. Chad som får 50 kvinnor på en månad

Brinn i helvetet

shooo spana in liraren

Kan du inte skriva något stormigt då? Typ barbaribreva.

dubletter bestämmer nästa sak du säger?

Hur beställer man billig elektronik utan att betala massa extra i tull-skit?

Vad har en rostbiff gjort för att förtjäna mig som en beta försörjare till hennes tragiska jävla liv?

Vem bryr sig?

vad svara hon

>dkn du aldrig hade fv som tonåring

youtube.com/watch?v=tYpwS5pndJ0&ab_channel=Apollo5

Du besvarade fortfarande inte frågan.

Inte du heller.

Lyssna på det här era rasistiska, ignoranta och hatande idioter
youtube.com/watch?v=hmyV2Y1g6aA

aftonbladet.se/debatt/article23587607.ab

Arnstad går full Arnstad.

>det är lungt, alla får fv, jag får en i början av 20åren
>mindre än en månad kvar av första halvan av 20åren och fortfarande okysst oskuld

Lögn är ett legitimt retoriskt knept

Så? Svara på frågan.

Trivs ärligt talat bättre kring kaozbabbar än såna här människor.

Är snart där jag med. Har dock en god anledning. Är en skallig blatte.

Försöker du få mig att begå livet user

Jag är en bättre människa än både henne och Chad.

Kram allihop.

Det kommer bara bli värre. Varje födelsedag kommer få er vilja spy av psykisk smärta och ensamhet.

>en dag kommer du vakna
hoppas inte det

Jag har en god anledning som är att jag gick teknink i gymnasiet och sen datateknik.

Döda dig själv

Eh det gör jag redan. Har velat ta livet av mig för länge sedan men vill inte såra min mors känslor.

Jag är skallig med svag käke och 22 år aldrig haft fv. Vi vet varandras känslor tror jag.

Vad gör dig till en bättre människa?

Inget ännu

Nja får se. Det kan bli konstigt

Är Arnstad Fbanon?

Jag är inte Chad.

H
A
H
A

A
A

1/4 i tråden kommer ta sitt liv

Jag har en chans, jag ska försöka försöka ta den.
Blir det nej är det bättre än det här eftersom jag åtminstone inte kommer fantisera om henne mer men då är det också avgjort att jag aldrig kommer få en fv.
Det är extremt svårt att försöka skriva till henne tyvärr men det kan nog bli av.

Bara om man är Chad dock.

>dkn ensamheten enar oss trots hudfärg

Förhoppningsvis på ett spektakulärt sätt
ps. jag uppmanar ingen till att begå brott

mer
strawpoll.me/11252165/r

Benzo till ölen ikväll?

j

J

>donken har redan upplevt det
>donken kunde ha varit småbarnspappa nu

valde karriären och är nöjd favä

Har ni sett en svensk med en elliot rodger-inspirerad kanal?

Nej favä, gör det inte.

Sparka en gås och se Gökboet inatt?

Kväää lämna osv

sällskap?

>den bilden
Kvinnor är ondskefulla och förtjänar att förtryckas.

Nämen ska du på äventyr! så kul!!

>muh ras är hudfärg mém
Mörda dig själv axel

Ja. Vet dock inte om jag ska länka eftersom ny/nbögar och är majoriteten av tråden nu.

Det finns en kille som går runt och skriker REEEEE åt folk men jag kommer inte ihåg vad kanalen heter.

Karriär inom vad?

Håller också på satsar på det, fast har precis blivit klar med studierna så än har man en bit att gå.

Vi har minatyrversionen av en bild på henne, kan inte det användas för att leta upp vem det är?

Förra helgen tog jag en benzo när jag var dragen och tog mycket väldigt starkt hasch. Det var så jävla skönt.

Och detta gör dig till en bra människa hur?

Ja.

Alla kvinnor är likadana. Vad spelar det för roll om en av dem blir doxxade när det finns bokstavligen miljarder andra med exakt samma tankar?

>dkn har spillt spaghetti runt sötpajer
>dkn man bara vet att de snackar skit om en och hånar en
>dkn sättet de pratar med en är på det där sättet man försöker vara snäll mot en utvecklingsstörd person, typ "heej user" jättetydligt

är ni seriösa? det är väl uppenbart att killen sa något kröänkande till tjejen och hon svarade med den kommentaren? försår mig inte på er autister ibland..

Om du menar samma som jag menar är det stallanon.

jag var med i tråd1 när det hände. Det stod bara att han var oskuld på hans profil. De matchade och det där var det första hon skrev

Erik, ja.

>>dkn sättet de pratar med en är på det där sättet man försöker vara snäll mot en utvecklingsstörd person, typ "heej user" jättetydligt
Jvdk. Jvdk så jävla mycket.

Och där kom det, vitknektscucken har anlänt

Häng dig nybög.

Direkt från reddit också. Fy fan.

har blivit erbjuden doktorandtjänst, frågan är bara när vi ska köra igång men oavsett är det 5.5 år kvar tills jag blir MD PhD vilket kommer spränga upp dörren till akademisk kirurgi.

nackdelen: är på labbet många kvällar (paralellt med plugget), många helger och varje sommar. förhållandet tar stryk och jag tror tjejen kastar mig snart men jag är beredd att ta den uppoffringen favä, även om jag såklart skulle föredra om vi blev kvar tsm.

youtube.com/channel/UCmNJLOsmsiVu3kx_1yrBvmw/videos

En av de få människors vars liv är så knulat att jag nästan mår lite bättre över mitt eget.

Är han lika Elliot-nivå som Kent?

Kek

han är ju uppenbarligen bög

Utmaning: Kolla på denna videon utan att få en hjärnblödning.

>youtube.com/watch?v=IBjtg7fnp0k

vad sägs om en öl ikväll då? ;)

najs mann1, du är inne. ( fast det var du redan när bruden började skriva till dig ;) )

varför är han så röd i ansiktet

Andreas är av en annan nivå. Han verkar ha gett upp drömmen om nbögslivet helt och hållet. Han är en kaosneet.

inte han som brevade kanalen men den snubben är värre. Han är definitionen av en kaosneet. Eliot hade i alla fall ett lyckat live mne var bara psykstöd. Denna snubbe har helt gett upp

FÖRBANNADE CHADS

Han har helt gett upp jakten. Verkar inte ens bitter, lever bara helt avskärmad från samhället.

Har personligen hört att läkaryrket är en mardröm, så valde något enklare och körde på ekonomi istället.

>personlighet spelar roll om du ser bra ut
HAHAHA AAA

Ta livet av dig bloggneger

>dkn ingen tjej någonsin betett sig såhär runt mig

Fyfan

najs user! Satsa på karriären. du kommer vara glad över det i framtiden

...

När jag såg honom först trodde jag att han var en nbög som gjorde det ironiskt och trodde att all sån skit bara var jagjags.

Fast om han har gett upp tanken på nbögslivet helt och blivit kaosNEET så kommer han ju inte göra stordåd. Det var just viljan att vara normal trots extrem autism och narcissism som gjorde Elliot så underbar

hur länge har ni velat dö grabbar?

typ ett år här

Nä det klart. Han är en total förlorare, han kommer inte kunna påverka en enda människas liv.

det mest jävla autiska svaret nånsin och han får napp vad i helvete

Jag vill inte dö men jag vill inte leva det här livet heller.

Äckliga jävla luder fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

youtu.be/swmeoXpV7V0?t=565

Jag kan fortfarande inte fatta att så många tyckte det där svaret var autistiskt, jag tycker det är helt okej.

>vad sägs om en öl ikväll då? ;)
>najs mann1, du är inne.
>( fast det var du redan när bruden började skriva till dig ;) )
jo uppenbarligen men problemet är ju att jag inte pallar.
Visst skulle va najs att knula henne men orkar inte med en jävla dejt. Jag vill inte sitta och snacka med henne. Har bokstavligen noll ork att göra något med henne utom ligg.

Äckliga sambög

14 år ungefär. Upp och ner. 2006 minns jag som året då jag tänkte att "fan det kanske löser sig ändå". Det gjorde det inte.

Allt handlar om utseende. Ser du bra ut så kan du komma undan med BOKSTAVLIGEN vad som helst.

Det fanns trådar på /r9k/ förr där folk gjorde fejkprofiler med snygg bild och betedde sig jätteautistiskt och otrevligt. Tjejerna blev bara mer kåta av det.

*knäpper en bild på tråden*

blir ju knappast en dejt om du föreslår att ses hemma hos dig.

utseende är viktigast. kom alltid ihåg det. /r9k/ har rätt.
Varför tror ni tjejer asgarvar när snygga killar drar dåliga skämt?

>dkn SVT satte bollen i rullning som kommer leda till att hela svenska folket blir "nazister"

gav upp när jag var 12 och skulle precist börja 7an

>donken alla mina förfäder har varit minst stabila 7or

känns bra att föra traditionen vidare :)

Alla har inte samma humor din goof

>dkn man har börjat heja på musslorna bara för att förstöra för nbögarna

de vill oftast ses ute. De är rädda för att bli gruppvåldtagna.
sen har det ju hänt att några kommit hem direkt till mig och legat men det är ovanligt

>dkn majoriteten av tråden vill dö

Lite smådrygt bara

inte han men humor är ett socialt fenomen. om en snygg tjej drar ett skämt skrattar jag också oavsett hur dåligt det är.

Knappast drygt eller? Bara jävligt obekvämt svar. Men hon brydde sig ju inte.

>börja en tråd så har tidigt
vad gör han?

Samma här. Kommer ihåg chocken när jag började 7:an. Hoppade av efter några månader och blev insatt på BUP.

>han vill inte dö
Du måste gå tillbaka
>>>/Ansiktsboken/

ville dö när jag var yngre men mår helt ok nu

Dra åt helvete, orkar inte med sådana som dig. Vad fan gör du ens här? Du har allting lätt för dig och så kommer du hit och skryter om det.

han ville väl vara ute i god tid så hans tråd blev den riktiga, han har ju inte länkat än så jag tycker det är ok

Jag hatar HATAR HAAAATAR nbögar!!!!

Sidan 10 ny grabbar

boards.Cred Forums.org/int/thread/65300951>

calle....

vad hände?

Om du är i toppen eller i botten utseendemässigt avgör det allting men mellan där så spelar en massa annat in.

Nej

Inte hans filnamn

lutade mot att bli kaosneet men jag började ta intresse för matte och blev ganska bra på det så nu glider jag genom universitet med bra betyg och känner typ att vad mer krävs av mig

>Vad fan gör du ens här?
tror jag lider av depression favä

Ja, jag vet inte. Håller med om att det inte var så illa iaf

Det kan jag fatta med tanke på att ingen kan stå ut med dig
Döda dig själv