/mämmi/

On niin helppoo olla onnellinen

youtube.com/watch?v=AXRRgjAuA-8

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5_3tdsVv1Dk
youtube.com/watch?v=tYZE56euG3Y
youtube.com/watch?v=j8a9aYOn8nw
youtube.com/watch?v=aXOnFbjzCAk
youtube.com/watch?v=81Ejyr-ddgw
youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ
youtube.com/watch?v=FS_U1C3MGc8
youtube.com/watch?v=nogNV13TA-A
youtube.com/watch?v=5XwpsgkM8m8
youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ
youtu.be/NwAcHcuYzL4
youtu.be/Cr6s4JjDz5s
youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k&feature=youtu.be
iltalehti.fi/tosielamaa/2016092322360244_ir.shtml
youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY
k-rauta.fi/rautakauppa/köydet
youtube.com/watch?v=2X_2IdybTV0
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

Ja laiska ja tyhmä ja saamaton

youtube.com/watch?v=5_3tdsVv1Dk

Vedin juuri liki 12 tunnin tyä_päivän ja nyt käperryn peittoon juomaan viinaa ja postaamaan paskaa.

Stop watching little girl cartoons and go to WORK.

Oispa

Tämä on nyt Lanka-lanka

neitsyt, yksin ja burgeri

Itehän oon taas jatkuvasti väsynyt

No

*pieraisee nyrkkiin, tunkee nyrkin nyymin perseeseen ja vapauttaa pierun*

There is a new Nordic chan available for those of you who might be interested, visit nordboard.net

Nuku enemmän/syö paremmin
Tod. näk. nuku enemmän.

/katja/

Mitkäs ovat mämmärien setit?

Ite oon ehkä puoliks Pepe ja Gondola. Tavoitteena ois saavuttaa täys-Gondola-moodi.

Kuka toi mummo on?

Kuka on tämä spermavelma?

nah

Ei mikään noista.
Ehkä tässä elämässä mut on luotu vain olemaan.

Lanka suuri (pieni) viisas susi

...

>In Swedish
Nope.

Brasililainen ihanuus

dänks

Kanna minut metsään apinamies

Gondola kai

Max 3 per kategoria, aika heikosti
Gondola paras

Minun rakas ystäväni

youtube.com/watch?v=tYZE56euG3Y

mä tahton alisan

*OOGA BOOGA*

youtube.com/watch?v=j8a9aYOn8nw

>neat tidy spurdo

literally why

>tällä hetkellä sadat tuhannet suomalaiset valmistautuvat illanviettoon kavereittensa kanssa
>tällä hetkellä miljoonat suomalaiset viettävät iltaa sohvalla rakkaimpansa kanssa katsoen lauantai illan hömppää halien toisiaan
>tällä hetkellä sinä luet paskapostauksia amerikkalaisella japanilaisen omistamalla nettisivustolla, maailmankansalaisuuteen pohjautuvalla laudalla etkä edes muiden kulttuurien paskapostauksia, vaan suomalaisia paskapostauksia

Lankaa ei ole luonnossa

Noh. Mikäpä tässä kun maailmaa ei luotu minua, eikä minua maailmaa varten.

Tuntuu hyvältä mies.

tää jtp

Plan is to make it as Finn-friendly as possible but I don't speak Finnish so it's easier said than done.

Mitä musiikkia kuuntelis?

Make a Finnish language containment board /kven/ and block Finns on other boards.

Elikkäs pizzaa, irtokarkkeja ja kokista. Voi juku mikä lauantai.

Just use English.

youtube.com/watch?v=aXOnFbjzCAk

Haltin häät.

I want a board where I can write in Swedish without having to make a sverigetråd though

How to translate "Finlandsbrädet" (The Finland/Finnish board) to Suomi?

this and rangeban all non nordics

youtube.com/watch?v=81Ejyr-ddgw
Oispa

Voidaanko lopettaa näille ulkomaalaisille vastailut? Hirveet tortillan avaukset heti ku joku tulee tänne säätää englantii. Ignooratkaa tai paskapuhukaa niille suomeks.

"huonompien ihmisten lanka"

Puskajussiluola

Siellä näkyy jo olevan /fi/

Suomilauta

At least make the front page only in English then.

this sounds most believable, thanks

either that or translate it to the other nordic languages aswell, what do you think is best?

I earnestly don't want a Swedish imageboard, but a Nordic one where all Nordics can post without having to make individual generals.

tommoset setit

What kind of server are you running the site on?

Mitä jos yliksestä ei olisi tullutkaan höyryävää paskaläjää? Heiluisimmeko siellä, vai olisiko /mämmi/ silti syntynyt?

En siis implikoi tämän tapahtuneen alkuviikosta, vaan vuosia sitten.

Mun perseestä vuotaa kakkaa, pitää vähän väliä käydä pyyhkimässä

En ole edes ikinä käynyt ylilaudalla

Nyt saadaan Suomestakin vihoinkin SJW-valtion. Tuntuu hyvältä.

Geneettisesti muunneltuja pernarutto viruksia ja lentoliput kaikkien mantereitten päälentokentille.

Jo Kuvalaudan loppuvuodet oli höyryävää paskaa.

Gondolat lurkkaa, eivät postaa.

Ette oo kukaan gondola.

Aika vitun sairasta kun heitetään kaikki järki kaivoon ja mennään pelkällä aatteen palolla jtp

You go back to the frontpage when you refresh.

>Nordics can post without having to make individual generals
Well that doesn't really work with us then. Also finns already have their own board and the rest of us use Cred Forums so don't except an influx of finns

OON VITTU GONDOLA

Working on fixing that, thanks for reporting it.

Onks toi sellanen "ultramongooli"?

You also can't expand images, they open into a new tab. I'm not sure if it's just how tinyboard is, but I remember trying the script once and the images working properly.

Voiko omaan pieruun kuolla?

Esim. kun heliumiin voi kuolla niin mitä jos päästää semmoset viherpaukut että keuhkot menee jumiin?

Hahah nyt oli hauska vitsi. Taitaa enemmänkin olla silmien siristys kyseessä

I love Finland

Jos työkseenpakottajat ei saisi hallita ylilautaa redditiksi, se olisi ajettu nurin ahdistelemalla palveluntarjoajaa kuten kuvalautakin.
Eli oltaisiin kuitenkin täällä, ja henkisesti 12-vuotiaat ylissankaritkin leijuisivat suomilaudan puutteessa riesana.

Syö vitusti hernekeittoo ja sulje ittes jätesäkkiin.

Ei kai muuten kuin sulkeutumalla pieruinesi ilmatiiviiseen tilaan, mutta tällöinkin tukehdut hapenpuutteeseen etkä pieruun.

You shouldn't, we're going full Orwell right now

AJATTELISIT JIMIÄ

Kyllä se tytydessä ois parasta se läheisyys, hyväily ja halailu...

Ja sit se jos se ois semmonen söpö lohikäärme jolla on tissit.

I'll look into it, it's a feature I use a lot myself aswell.

HALUAN POIS KRAPULAJUNASTA

NYT

Erihomo, mutta haistakoon Jimi haudan takaa vaikka vitun.

Ihan oikeasti. Ihmisiä kuolee syystä ja syyttä joka sekuntti, mutta koska hänen kuolemansa saatiin hyvin nivottua meille syötettävään tarinaan, on hän nyt Jeesus itse. Jee jee.

youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ

Eikö Jonilla oikein suju enklantti?

Ei vielä

Nyt ei ole aika krapulalle, se tulee myöhemmin.

Olet aika iso mies

...

Osaako joku sanoa mikä on Cafe Creme sikarien valmistaja? Pitäisi ottaa yhteyttä kun kaveri toi minulle pari askia sikareita Espanijasta ja helvetti jokaisessa jotain koppakuoriaisia ja reikiä joka sikessä.

No vittuako uliset siellä? Tuliko yllätyksenä että postaat kansainvälisellä alalaudalla? Menen ylikselle jos ulkomaalaset häiritsee noin paljon

Sinulle.

ei

Joo mä niitä täällä läävässäni veivaan.

Ei kyllä kauheesti kiinosta mitä shaibaa sinne väliin eksyy kun jengi ostaa niitä kuitenkin:DDDD

Ylilauta on ollut aina höyryävä paskaläjä.
Pienet suomipiirit, vitusti jonneja, ylipäätään huono kulttuuri ja huonommat jutut.
Mieluummin kulutan imageboard aikani 4chanissa, täällä nyt sentään saa jotain keskustelua aikaan kun käyttäytyy oikein ja menee oikeisiin mestoihin, ja mieluummin täällä puhun kuin jossain safespace circlejerk hugbox subredditeissa.

Scandinavian Tobacco Group

Tää

Pistää tosiaan ajattelemaan

Todellisesti, saa synapsisi siirtelemään hermoimpulsseja.
youtube.com/watch?v=FS_U1C3MGc8
youtube.com/watch?v=nogNV13TA-A
youtube.com/watch?v=5XwpsgkM8m8
youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ
Postatkaa vitusti kansainmusaiikkia.

kyllähän tota tragedioilla mässäilyä harrastaa molemmat puolet jtp
se on kyllä kumma kun toi Jimi on itekin ilmeisesti kirjotellu jotain "jutkut uunii" juttuja
Loiset tappaa loisiaan sanon minä

youtu.be/NwAcHcuYzL4

>Burger.jpg

youtu.be/Cr6s4JjDz5s

...

Näin lähijunassa aika helvetin ruman miehen jota kuka teistä autistisista nyymeistä oli matkalla stadiin?

joten*

> miljoonat rakkaimpansa kanssa

Nyt jonne. Meitä on rapiat 5 milliä, kaikki pariutuneena siis 2.5. Onnettomia on varmasti yli 60% (lapset, lesket, burgerit, yms), joten eiköhän se oo alle miltsi jolla on joku rakas.

Kaipaan ihmiskontaktia mutta en halua lähtee yksin baariin tms. Mikä avuksi?

youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k&feature=youtu.be

>"THAT" PEPE
>ashamed of self
>terrible social anxiety
Kuka vittu tän kirjoitti?

Kunpa tietäis. Koko mämmiä ei varmaan olis jos tuo ois mahollista.

tuu pitämään mulle seuraa? keskustellaan kaikesta ja syyään ruisleipää

Ootko tyty?

Ei paijailla ja katsota animea?

What do you guys think of this new album

Etsi harrastus, jossa sosialisointia.
Ala vaikka pelaamaan Magicia tai jotain. Käyt paikallisessa Fantasiapeleissä ja katot läpi kaikki peli-ilta ilmoitukset. Selaa mangahyllyä ja isket juttua muitten animeburgerien kanssa kuluvasta seasonista.

joo ja söpö (no joke)

Better than your politics

ja en halua katsoa animea mutta haluan paijailla

Haluaisin vain mennä baariin harjoittelemaan sosialisoitumista, mutta ei sinne nyt yksin lähdetä.

Tää
Sit ku sulla on kiva nörttiporukka ja osaat puhua ilman että spagut lentää lattialle, voit vaikka mennä desuconiin iskemään tytyjä ja poof kohta oot alfa-nörtti jolla ois peli-ilta joka päivä mut pitää jättää väliin koska söpö taitelijatyty tulee viettämään eli anime&chill.

ei tytyillä oo penistä

Yksi kahdesta on ihan hyvin. Paijailua, höpötystä ja ruisleipää tulossa, kunhan ensin pistät aikaleimaa ja sijaintia.

Ei siellä mitään harjoitella.

Lähinnä yritetään saada suunvuoroa öriseviltä kavereilta, kavereiden kavereilta, "kavereiden" kavereilta, "kavereiden" "kavereireilta" ja taustalla pauhaavalta paskamusiikilta.

Miten
> kiva nörttiporukka ja osaat puhua ilman että spagut lentää
johtaa
> coniin iskemään tytyjä
?

t. alfanörtti joka osaa kyl puhua ilman bolognesea, mutta ei osaa iskeä ketään vaikka olis henki kyseessä

aikaleimaa et saa mutta oon jkylässä

Eipä muualta oikein pillua voi saada.

No nyt kusetat, niin mäkin. Täähän on ihan kuin Disneyleffa.

>alfa
>ei saa tytyjä
Valitse yksi.

Missä nähään? Oon ihan tosissaan

Syön paskaa.

Ei siihen paljon tarvita päästäkseen alfanörtiksi kyl. Olet vaan ryhmässä se jota muut kuuntelee. Se ettei kukaan koko ryhmässä ole puhunut tytylle viiteen vuoteen ei tee susta vähemmän johtajaa siinä skenessä.

Tänään en kyl jaksa lähteä enää mihinkään, mut huomenna vois vaikka koko päivän. Jos kerran ruisleipää tarjolla.

Hitto kun rupes pelottaan että entä jos mä tunnen sut jostain. Anna vaik nimen eka alkukirjain ja hiustenväri tms.

no entä sitte jos tiedät, sitte voidaan tutustua paremmin ja en vitussa anna

vitun laiska vammanen, kello on vasta puol kymmenen

Niinpä! Entä jos tää on meant to be

muistutus inttispurdoille että huomenna takas

joko vituttaa?

No sorry, meen nuq yleensä siinä 11 aikoihin. Ei kovin kauaks ehtis.

Ok, otetaan riski. Nähään huomenna jossain. Missäpäin sä asut? Mä oon siellä slummissa.

> stk mämmin love story

>se tunne loppua kohden, kun perjantaina vitutti jo valmiiksi lomille lähtiessä, kun 1,5 päivän päästä pitää taas tulla takaisin

Kukahan vitun jutku keksi laittaa peleihin saavutuksia? Oon nyt koko päivän yrittänyt saada yhdessä pelissä yhtä (1) saavutusta

En tiiä mikä on jkylän slummi mutta asun tässä seminaarinmäen tuntumassa

>se tunne kun 7 viikkoa putkeen joka kerta runkkuvelvi

autisti

hanki apua

Juu

Ite vihaan niitä pelaajana, mut kehittäjänä tykkään tosi paljon. Ne triggeröi porukan OCD- ja keräilyvietit, ja helposti kolminkertaistaa peliajan ilman että pelaajat valittaa.

Salimake on aika 5/5 homma. Ei tarvi piitata kenenkään mielipiteestä kun kaikki on heikkoja nörttejä.

jutkut nimenomaan, eivät halua että markkinat floodaataan käytetyillä peleillä kun ihmiset toteavat pelin paskaksi jo julkaisupäivänä joten piti keksiä joku koukku millä pitää ihmiset pelaamassa edes vähän kauemmin

>kehittäjänä
naurahdin

Half-Life -peleissä on hyvät saavutukset. Tulee pelattua peli läpi ihan eri tyylillä e-penispisteiden takia.

Kangaslammen koko alue. Tapetaan vähintään yks tyyppi kuussa, maija käy kerran viikossa. Vastaanottokeskus, ja jo ennen sitä täällä asui eniten mamuja koko kaupungissa.

Missäköhän olis tarpeeks vähän porukkaa. Harjun portailla?

>stk ainoat asiat mitkä pitävät sinua tappamasta itseäsi ovat animu, vidya ja painavien esineiden nostelu

Oispa kaveri kenen kanssa pelata L4D kustom kampanjoita

>jo toinen autisti saa pilua /mämmi/stä

Pupuja :3

nyt on mennyt nyymillä reiät sekaisin

Käy, tarkotitko siinä alhaalla vai? Haluutko mennä aika aikasin vai illalla?

Ai siltä tytynyymiltä, joka kävi /lit/issä

Niin ja mistä tunnistan sut

Kukas se on

Tein keitettyä riisiä, paistettuja kananmunia ja vähän salottisipulisilppua kun en jaksanut keittää linssikeittoa.

Oliko tää se sarja jossa söpöt tytyt nostaa söpöjä painoja?

Jos valosan aikaan, niin pääsen karkuun jos oot joku salimake pojupillun perässä. Kolmelta siellä alhaalla?

> stk siellä on joku lynkkausporukka odottamassa

>j-juutalaissalaliitto on se syy minkä takia en pysty saamaan 100% edes yhdessä pelissä!
oot vaan ite paska

Sitä paitsi, eikös se nimenomaan vähennä pelien myyntiä kun jengi kuluttaa 100+ tuntia yhden pelin parissa? Taidat olla vammainen myös

sissy

Tulin vasta lankaan, mutta joo..

Se tyty kävi /mämmi/ssä vähän aikaa sitten ja sanoi käyvänsä enemmän /lit/-puoella ja melkein postasi itsestään jonku kuvan timestampillä.

ruki veer

Jaa se viiltelijä vai joku muu

Mä oon semmonen laiha kaveri joka pukeutuu mustiin.
> kuvaus vastaa 90% väestöstä
Ööh. Pipo ja musta takki. Eksyneen näkönen ja pahasti seuran tarpeessa.

Niin joo oli se kai joku sellainenki, mutta niin tuntuu kaikki typyt olevan joiden tiedän selaavan lautoja.

Juu

>paskapostaa söpöistä tytyistä nostelemassa söpöjä painoja
>saa manga söpöistä tytyistä nostelemassa söpöjä painoja
Kannatti jtp

menikö mieslapsella tunteisiin :D

>eikös se nimenomaan vähennä pelien myyntiä kun jengi kuluttaa 100+ tuntia yhden pelin parissa

nimenomaan, julkaisijat haluaa että se aika käytetään heidän pelinsä parissa eikä kilpailijan. samasta syystä pyritään myös välttelemään julkaisemasta samoihin aikoihin kilpailijan kanssa

sissi :DD

Miksi kaikki maistuu kännissä paremmalta

Mulle kävis paremmin kahelta. Eli nähään kahelta siellä! Mua ei tartte pelätä mutta saa jos välttämättä haluaa.

Mä en oo.

ainaki itel tulee kännis aina nälkä, ja nälkäsenä maistuu

Saanko vielä kysyä minkä ikäinen oot

Meen sänkyyn pötköttämään

Tytyilijät eivät ole tytyjä

et muute vitussa mene

kuuntelen tätä mutta kaljat loppu

Kahelta it is.

Musta tuntuu että huomenna mämmi viettää päivän spekuloiden että mitä siellä tapahtu, ja sit kun kumpaakaan nyymiä ei ala päiviin näkyä soittaa poliisit.

Kuinka saa söpön hetero kaverin kenet raiskata?

25. Entä ite? Iän kai kehtaat sanoa.

Ota näistä jyväskyläläisnyymeistä mallia

??

vitun homot hankkikaa huone :3

aika söpöjä ootte

21

Apua, tosi söpöö jos kaks nyymiä löytää rakkauden.

Oon ruma ja tyhmä

Menin jo

>stk syöt joka päivä kauheat samisetit ja olet silti alipainoinen
Kiitos, ruuansulatus

aika homoa

homo

toivotaan että ne on molemmat rumia

kysy mämmiltä joka kävi saksassa mitä vain

>kävitkö saksassa
kyllä

Ai täältäkö sitä päväkahviseuraa saa?

oon kaunis vaikka ite sanonki

Kukahan vitun jutku keksi laittaa elämään saavutuksia? Oon nyt koko elämäni yrittänyt saada yhdessä elämässä yhtä (1) saavutusta

Grand Blue on aika hupsu sarja jtp

oletko natsi?

Saitko kikkeliä pyllyyn

>julkaisijat haluaa että se aika käytetään heidän pelinsä parissa
Mitäs väliä korporaatiopolitiikan kanssa on sillä mitä mä kuluttajana päätän ihan ite tehdä? Se on omasta mielestä oikeasti ihan kivaa että peli heittää lisähaastetta sen jälkeen kun on pelannut pelin läpi, Resident Evil 5 esimerkiksi S ränkkäsin kokonaan veljen kanssa koska sehän on ihan pirun hyvä peli

Jos mä saan yli sata tuntia viihdettä pelistä josta maksoin kuusi euroa niin onhan se nyt aika siistiä

Ootko söpö?

en vaikka neekerit onki ihan perseestä

en :3

vähän :3

kävitkö mis päin Saksaa? paljonko oli kulttuurinrikastajia?

Joo.

Mikä vitun /soc/ tämäkin lanka on? Menkää muualle homoilemaan jyväjemmarit.

Kielissä ja Hampurissa.

vitusti semmosia samahomosyyrialaisia joilla kaikilla identtiset kampaukset ja trimmatut parrat sekä audi tai bemari, kodittomia rikastajia joka juna-asemalla ja torilla.

Haluaako joku söpö tyty rehvata tänään Tampereella? Nähdään 04:15 herskatunnelin puolvälis.
Nimim. Herkkä taiteilijasielu

>ei tiedä/muista rupattelulankoja

oletko uusi täällä :3

saat munaa läskiltä homolta jos tuut nekalaan

en oo nähnyt neekeriä 4 vuoteen muutakuin telkkarissa,sitä ennen Norjassa Hammerfestin ulkopuolella olevassa mökkikylässä ei muita ollutkaan,ajelin sivutielle vuonolle ja nukuin autossa

t. nuorgamnyymi

Kato peiliin.

Itse asun neekerin kanssa mutten ole nähnyt sitä kolmeen päivään.

...

Onkos mämmi valmiina yön matsiin? Post yours settings for tonights match CAN-RUS eBiN :DD

maalaa sen hampaat vannehopealla,näkyy hyvin taskulampun valossa

>2016
>katsoo jääkendoa

tyä ukko status on vahva

Näin launtai iltana tulee muisteltua solu kämppä aikoja ja miten perseestä ne oli.

Mitä helvettiä tässä langassa tapahtui

Miksei noin voi käydä mulle

Järkyttävä darra ja toi vitun Love Liven loppuhan oli aivan vitun paska mitä helvettiä. Vittu nyt kiukuttaa.

arvostukseni tyäukkoja kohtaan on valovuosia teitä rottia edellä

seuraan vain laadukasta kiekkoa (NHL/KHL) suomi_junttie kendo tier ässämliigaa / äämmmäm kisoja en.

hymyilin ääneen

Olen muslimi. Kysykää mitä tahansa.

mee pois

Voi vittu Freaks oli menossa yle teemalla. Ja mä katoin jotain vitun spesialistia.

iltalehti.fi/tosielamaa/2016092322360244_ir.shtml

spesialisti onkin parempi

Paskapuhetta mutta uskon.

...

Sharia Suomeen 2050

>menetti kunnioituksensa itseään kohtaan.
En välitä paskaakaan itsestäni tai terveydestäni mutta en itke siitä terapeutille, vitun naiset.

En kommentoi

>Tuore tuttavuus poimii naisen matkaansa keskellä kainuulaista yötä. Sanni lähtee tuntemattoman suomalaismiehen luo jatkoille hetken mielijohteesta.

Krapula katos juomalla, uuteen nousuun

homo

youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY

>Sanni kuvitteli, että asia tutkitaan, vaikka hän ei vaatinut miehelle rangaistusta. Toisin kävi. Tekijä ei joutunut teostaan minkäänlaiseen vastuuseen.

Kuinka vitun kallu voi olla?

ai oot homoseksuelli kerro toki lisää

Luulin ensin että tää oli siitä laulajasta. Olin hetken hyvin onnellinen.

Tulin hetki sitten töistä. Nyt vois kattoa animea

Miten vitun tyhmä voi olla :DDDDD Joo eli moi mut raiskattiin, nii en vaadi esim et tätä tutkitaa :D mut sit nillitän vittu iltapaskalle aiheesta.

Ei saatana.

no näinhän se menee

TRIPLAT ANIMEHOMOILULLE

Vittu kun on taas koko päivän masentanut, vihaan kavereita tai ne varmaan minua, mikään ei onnistu, eikä viina maistu niin makaan vain. Jos jotain pitää tehdä niin kauhea robottivaihde päälle, eikä edes pysy edes viikon takaiset asiat mielessä kun kaikki on muuttunut samaksi ja harmaaksi paskaksi.

Uskaltaspa joskus hankkia sen köyden.

/blogipäivitys

Juu itel samat mut koskeek yl päähän ja on paha olo vielkin lol.

Tsekatkaa tää kuva.

k-rauta.fi/rautakauppa/köydet

awoo~

Juo enemmän älä fiksummin

Juo vaan lisää ja nopeammin totesin just toimivaks

turrihomot pois

Kokeile, jos viina ja itsesääli auttais.

Lisää turrihomoja niin saatan löytää pojuyden

NO PERKELE !

Entä turri tyty-yde :3

Tytyt ovat tyhmiä ja rumia

Aion nyt opiskella japania.
*opiskelee japania*

3:

Homoseksuaalisuus on mielisairaus. Hanki apua.

Eka kerta kun saan munan nousemaan kännissä mutta liian väsynyt viimeistelemään suoritusta

Olispa uutta ja innostavaa fap materiaalia

Älä runkkaa liian usein vitun urpo

Sitähän minä tässä yritän.

mut ei ole parempaakaan tekemistä
t. erihomo

私も日本語を勉強しました

>Minulta kysyttiin, vaadinko tekijälle rangaistusta, mutta kukaan ei kertonut, mitä se käytännössä tarkoittaa
>Sanni kuvitteli, että asia tutkitaan, vaikka hän ei vaatinut miehelle rangaistusta.

Pakko runkata viikonloppuisin kun intissä ei viikonpäivinä huvita

Ja jos ei vedä käteen ainakin 3 kertaa päivässä pe, la ja su niin huomaa viikon alkaessa ettei tehnyt niin tarpeeksi

kokeile lapoa

En suosittele, vitun laitonta

おめでとう兄貴

>anime/avatar-homoilu ilta

Jos sitä aukaisisi pari olutta ja pelaisi vaikka ensimmäisen Bioshockin taas läpi. Nähdään huomenna /mämmi/

Mun fetissit rajoittuu about käsirautoihin ja latexiin, mikään sairas tavara ei oikein muhun iske

Täytyy ekaks harhauttaa poliiseja laittamalla pari pommiuhkaust vaik menemään ja sit runkkaa vitun nopee lapolle, ennen kuin kytät tajuu, et niit on kusetettu.

...

Opitko?

>ilmeeni kun elpo suomessa laillista

>Bioshit
Vittu miten voi olla noin paska maku

>enää kaksi olutta jäljellä

Koska System Shockit kolunnu jo liian monesti.

Tiedän tunteen, keitä teetä ja juo yksi tasaisesti tunnin välein, tiedän että on vaikeeta

Onneks on vielä 8

Aika pelata uusia pelejä sitten

Mä rakastan eläkeläispornoo.

Menen joulukuussa testailemaan kykyjä JLPT N1:n joten onhan tässä jotain tullut opittua. Tässä opiskelen noita politiikkaan ja luontoon liittyviä sanastoja/kanjeja ja kielioppimuotoja, joita lähinnä käytetään vähän korkeammassa kirjallisuudessa, kun mitä olen tottunut lukemaan.

Koskakohan seuraava emissio mahtaa tapahtua?

NYT

VOI VITTU IGOR JÄTTI KITARANSA ULOS

Oispa koira

>stk levität HK:n Herkkumaksamakkaraa peräaukolle ja pyllistyt lattialle

Oispa delfiini

Miksei tytyt halua mua vaikka oon äärimmäinen herrasmies?

>9h työpäivä lauantaina
>huomenna uusiks
No siis ainakin keskiviikkona on vapaa_päivä.

Aloin nauraan tälle mitä vittua ehkä oon liian kännis´sä

KRAPULA TULIKIN TAKAS LOL APUA MITÄ TEEN?

Niil on huono itsetunto, eikä ne uskalla tulla puhumaan todella hyvännäköiselle miehelle.

oot myös homo

Juo lisää

youtube.com/watch?v=2X_2IdybTV0

>Minulta kysyttiin, vaadinko tekijälle rangaistusta, mutta kukaan ei kertonut, mitä se käytännössä tarkoittaa
No mitäköhän vittu luulet? :DDDDD

Tää sen on pakko olla. Harmi.

Taidat ite olla.

OK!!!

MISÄ KAIKKI ON?

MÄ OON KÄNNISSÄ, MISSÄ SÄÄ OOT?

>2011
>juo alko holi juomia

Yön tanhuilla

joo

joo lähettiin jatkoilla saken luo, ei muistettu sanoa sulle. nähää huomenna yliopistolla

JAA

uus

uutta

Siis ei oo.
Nauhoitteet moisesta on laittomii.

Itse akti omassa yksityisyydessä ei, niin kauan kun ei oo vasten eläimen tahtoa.

et ehkäpä pääse samalle aaltopituudelle tytyn kanssa.
Kanattaa oppia tulkitsemaan muita ihmisiää