/norgetråden/

Hafrsfjord 872-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtu.be/53elsB9DyWE
youtu.be/46bcrdZoSQU
youtu.be/hk9sjzNBf5E
youtu.be/Ky0LDCtXeDc
youtube.com/watch?v=P0q4o58pKwA
youtu.be/JGNwEvhNsjk
nrk.no/video/PS*282214
youtube.com/watch?v=DiAB4dRT5FY
youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI
youtu.be/A1EqkwHd1zI
youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs
youtube.com/watch?v=-dY77j6uBHI
youtube.com/watch?v=WpvnO0p9KvU
strawpoll.me/11294915
youtube.com/watch?v=yz5Mk-uY9HE
youtube.com/watch?v=kt0s_VIg2xc
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/.

Dårlig tråd user. Stavanger er arbeidslos skithull

Hvem /Madlaleiren/ her?

har feber gutta
sulten gutta
ingen kaffe gutta
ingen bf gutta
gutta...

Det er ikke Stavanger som er poenget, din ape. Du er en innvandrer om du ikke stotter utgaven.

/aurora/

Denne utgaven har min velsignelse.

Amen.

Det er godt med taco.

youtu.be/53elsB9DyWE

var ikke du aseksuell eller noe sånt uansett?

Synes å erindre noe sånt jeg også fåvæ.

Noen av dem kan fortsatt bli forelsket og fole kjærlighet så vidt jeg vet.

youtu.be/46bcrdZoSQU

eneste grunnen til at hu er aseksuell er fordi hu aldri har mott meg fåvæ

HVEM ANDRE HER

Daglig påminnelse om at Muslimer kun kommer til vestlige samfunn for å skaffe seg hoye stillinger og utfore terrorangrep.

youtu.be/hk9sjzNBf5E

Skal på mitt forste stevnemote noensinne neste uke (jeg er 26 år gammel jomfru). Hu sveipet meg til hoyre på Tindringsappen og vi begynte å prate. HJEEEELP HVA GJOR MAN PÅ STEVNEMOTER???

...

spör meg hva som helst om tyskland

INGEN NAZISTER I VÅRE TRÅDER

Hvorfor i helvete spiser dere godteri til frokost?

Jeg var utvekslingsstudent der i noen uker, og hver eneste dag så fikk jeg kinder egg og haribo dritt i matpakken min.

For klokken var 10:00 så var jeg uvel.

Hvorfor kan taxisjåforer finne på å kjore to 16 år gamle gutter til et bordell når de ber om å dra på byen?

youtu.be/Ky0LDCtXeDc

Er dere mennesker?

>Hvorfor i helvete spiser dere godteri til frokost?
Jeg vet ikke. Jeg kommer fra Tromso, men nå bor jeg i Berlin.

Er du dansk?

>hu forste niggerdama med flue i trynet som skriker om bistand

æsj faen, bygg deres egne velfungerende samfunn.

Med hvilke ressurser?

youtube.com/watch?v=P0q4o58pKwA

Hva tenker tråden om drittsekker?

At de er sekker fulle av dritt.

Det der må være det mest forferdelig ignorante jeg noensinne har sett, ille selv til standup komiker å være

Slurker i meg litt kaffe for å være helt donn ærlig med dere gutta

youtu.be/JGNwEvhNsjk

...

nrk.no/video/PS*282214

Har hun rett om hvite norske menn?

Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer

>video type or MIME type is not supported

bra jobba NRK ingeniorer, virkelig bra bruk av lisenspenger

Nå må dere skifte på senga

Ja, hun har jo rett om noen få.

Men videon er jo fortsatt latterlig.

Hadde noen lagd en video om hvor moralskt flotte de var fordi de valgte å ikke være rasister etter de ble slått ihjel av en bande med negere på Grönland, så hadde jo folk klikka.

>Lordag kveld
>Ingen anrop fra Norsk Tipping

Skyt meg.

Does the Norwegian language use gendered nouns?

Hvor mange ganger må vi fortelle deg at det er bortkastede penger?

Så noen som delte denne på fjesboka.

BERRE

Yes.

dydssignalisering på hoyeste nivå

Gross.

Hva tenker tråden om Einstein?

I hate how people do it worng, because of the evil danes people hate norwegian gendersystem its so triggering. and now everyone use it wrong trying to imitate danish, its terrible, and some even do it even more degenerate, nhorwatein ahs always ben superions to danish but poeple think danish is better jst because they oppressed us for so long, reeeee i hate the current state of the norwegian language, its literally literally literally danish, worthless, why cantpeople speka correctly its terribel

Jeg bruker 50 kroner på Lotto mens tusenvis av andre burker 500+ på alkohol. Jeg kan bli millionær, mens de bare får en dag derpå og kanskje et middels ligg i fylla.

Sjansen din for å bli millionær er mikroskopisk selv om du spiller hele livet.

Du har rett, vi bor adoptere nye nounz for alle de spennende nye kjonnene jeg horer så mye om.

slet dete

...

>Sjansen din for å bli millionær er mikroskopisk selv om du spiller hele livet.

Spiller du ikke i det hele tatt har du null sjanse iaf.

Du bor heller bruke pengene på aksjer i små, verdilose nyoppstartede selskap, mye storre sjanse for å bli rik da

Men den blir jo storre for hver gang jeg ikke vinner!

god jul

Sjansen for å noen gang bli lottomillionær blir mindre og mindre for hver gang du ikke vinner.

slett dette

Men da slǿser du heller ikke penger.

>jeg strǿk i matte - posten

>Men da slǿser du heller ikke penger.

Om det er slösing av penger eller ikke er helt subjektivt.

Hvordan det?

v...vr...vv-vv-vrrr.....VVVVV---V-VVVRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Du har bare et begrensa antall forsok i lopet av livet. Når du mislykkes på et av dem har du færre forsok igjen.

vrol

>dfn ingenting i huset å drikke på

henger meg nå jeg gutta

Hva mente egentlig Norge med dette?

KappaPride

har du kjokkenkran

forstår fremdeles ikke

>estimert at opp til 100 millioner, i usa alene, kommer til å se på debatten mellom donald og heksa

jeg gleder meg som bare faen.

håper han klarer seg bra, vi vet jo at hillary sikkert stiller med en orepropp i oret som vanlig med folk som gir tips til henne underveis

Hvis du har en butikk i nærleiken som er åpent til kl 23 kan du jo lope ned og kjope noen lettol
Hvis du styrter to sekspakninger kan det være du klarer bli bra brisen

>De vil uironisk at pseudo-Hitler skal vinnet valget og bli den mektigste personen i verden

Når begynner den og hvor kan jeg se den?

...

tror det er veldig sent på mandagen. jeg pleier se trump ting på youtuben, er mange som streamer, right-side broadcasting er en av de beste sdm

...

ikke glem hvilken nettside du er på

>norsk utdanning
This. Here's a pie chart that fits pretty well.

Den sendes direkte på NRK 2 kl. 02:50 natt til tirsdag.

>det er folk i tråden som uironisk folger amerikansk politikk live

...

Jeg bare synes det er utrolig at det går ann å seriöst mene at han kommer til å bli bra for landet eller verden.

Takk, må få med meg den.

>jeg er så selvopptatt at jeg genuint tror jeg ikke er akkurat som majoriteten av jordas befolkning
Vet ikke engang hvorfor jeg svarer på agnet ditt. Stikk og driv hor et annet sted er du snill.

lavere skatter
arbeidsplasser til amerikanere
rett til björnearmer
nei til terrorisme

Hvorfor er du så sint user?

>han tror på det tabloidavisene skriver

>han tror på det Cred Forums skriver

Knasker i meg 2x new energy sjokoladebarer som veier 45 g hver

slurker i meg 35cl kaffe

Det er nesten litt sott hvor naiv du er. Akkurat som de som trodde Obama skulle endre noe som helst, men det er du vel for ung til å huske?

Hahaha, fy farao.

>lavere skatter
>arbeidsplasser til amerikanere

Disse to tingene er selvmotsigende.

>Rett til björnearmer

Det har de allerede.

>Nei til terrorisme.

Det brukte den amerikanske staten 5 trillioner dollar på å bevise at de var imot.

Er sint på meg selv fordi jeg driver dank hver dag og slöser bort tiden min på dette hölet.

Hva tenker folket om ISIS/Daesh?

Tenker at de er islamister

Favæ's sad he's normal and heathy

Kjolig i lufta gutta
måtte finne frem pleddet gutta

Tenker at Daesh rimer på bæsj.

Hva faen, gutta?

Jeg bor i en kjellerleilighet, og noen ganger finner jeg vannsamling på gulvet under sengen
Ikke hver dag, var ingenting igår, lite idag, men måtte törke vekk to ganger i forigårs

Og nei, det er ikke basert på været

Obama var karrierepolitiker.

>Disse to tingene er selvmotsigende.
...tror du det er positivt for arbeidsplasser å öke skattenivået?
Og tror du at dette er noe du bare kan påstå og slippe unna med det? Skal folk bare ta det for god fisk når [heimel vantar] så inni helvete?
>Det har de allerede.
Retten må beskyttes. Clinton snakker om denne "sunn fornuft-reguleringa" når det kommer til björnearmene, hva nå enn det betyr. Trump har fra dag én uttrykt stötte til björnearmene.
>Det brukte den amerikanske staten 5 trillioner dollar på å bevise at de var imot.
Tenkte jo mer på innvandring fra områder med radikale muslimer enn å före kriger utenlands, og Clinton er objektivt mye, mye verre på krig enn Trump er.

huseieren sniker seg inn om natten og tisser under senga di anonsen

>noen ganger finner jeg vannsamling på gulvet under sengen
Slutt å tiss i senga Anonsen.

Hva tenker tråden om å tilbringe lordagen uten en kjæreste?

>tumblr utdanning

Det er ingenting i sengen, eller nedover gulvet, det lukter ikke, og noen ganger samler det seg opp midt på dagen uten at jeg har sovet

Definitivt ikke tiss

liker jo rumpe

>Hva tenker tråden om å tilbringe lordagen uten en kjæreste?

Kjærester, og generelt sett kvinnfolk er oppskrytte greier.

>Disse to tingene er selvmotsigende.

Nei.

>Det har de allerede.

Men det er folk som prover å ta den vekk.

Madla

>Obama var karrierepolitiker.
Donald er jo også en.

...

Motvillig, i det minste.

Jeg har ganske mye erfaring med det. Kanskje jeg skal skrive bok.

Sannheten er alltid ukomfortabel for de som er under magien til den vaginale jöden.

Så naiv...

Eh, nei.

Haffersfjord?
Hafsfjord?
Havsfjord?

Hvordan uttales det?

Han er jo ikke en karrierepolitiker, han er jo ikke engang en politiker. Godt mulig at vi som ikke automatisk hater Trump er naive, men dere som argumenterer imot her med VG-linjer er hvertfall uvitende :))))

Hafsfjord er nærmest

"Would you like to be the president of the United States?"

"I really don’t believe I would, Rona, but I would like to see somebody as the president who could do the job. And there are very capable people in this country.
I think it’s a very mean life. I would love… and I would dedicate my life to this country, but I see it as being a mean life. And I also see that somebody with strong views, and somebody with the kind of views that are maybe a little bit unpopular — which may be right, but may be unpopular — wouldn’t necessarily have a chance of getting elected against somebody with no great brain but a big smile."

...

>folger politikk på skoledebattnivå
>kaller andre uvitende
lol (ler og ler)

Hei på deg! Jeg har en bro jeg gjerne vil selge deg :^)

dfn Putin snart blir erstattet

Godt argument, homse.

ja? eg har alltid önskt meg ei bru. kor mykje kostar ho?

>fortsatt ingen argumenter for at Donald Trump er karrierepolitiker

>Putin
>Erstattet
Det blir 5 år i Sibir for å fornærme den evige leder.

Hvorfor blir Trump sine hanreier avfyrt så lett?

Fordi 99% av de er autister som bor i kjellern til foreldrene sine vel.

Enda et godt argument, gitt.

jeg har faktisk en bachelor i statsvitenskap og lektoren min sa at Trump er teit, så.

Funny. Kill yourself laborer

Skal ikke se bort ifra det
Du vet!
Det er sånn vi legger det ned her.

>en tulling som er mest kjent som en reality stjerne
>lyver som en selunge med downs
>vet ikke noenting om roma/helas (grunnlaget til vestlig sivilisasjon)
>vestlig sivilisasjons reddningsmann

>Enda et godt argument, gitt.

Akkurat som om dere Trumpautister hadde hört på et godt argument uansett.

er du anonen som lærte gresk?

wow
o
w

eg e ein gamer

Vær deg sjæl...!
Vil hun ikke ha deg for den du er så blir du aldri lykkelig.

>en tulling som er mest kjent som en reality stjerne

og som en vedig vellykket forretningsmann med milliarder av dollar.

>lyver som en selunge med downs

alle politikere lyver, og han lyver minst.


>vet ikke noenting om roma/helas (grunnlaget til vestlig sivilisasjon)

Hva faen prater du om?

>vestlig sivilisasjons reddningsmann

Jepp.

Forst var han karrierepolitiker, og nå er han realitystjerne, hva er han? Åja, han var visst også pseudo-Hitler tidligere i tråden også.

ja men da så..

>>vet ikke noenting om roma/helas (grunnlaget til vestlig sivilisasjon)

artig at den måten de to kollapset på er ab akkurat de samme problemene som den vestlige verden har i dag, haha :)))

Det triste er at hans politiske motstandere ikke var mye bedre enn han selv er.

>j-jeg har et argument, jeg bare.. jeg bare vil ikke si det!

Sant det. Men i motsetning til Trump, så representerer iaf Shillary status quo, så du vet at ingenting kommer til å forandre seg enten for det verre eller gode hvis ho blir valgt.

nettopp. det er ikke min feil at det ble Clinton mot Trump. det er ikke min feil at Clinton er mye verre enn Trump. hvis republikanerne eller demokratene hadde hostet opp noe som helst bedre, så skulle jeg gjerne tatt det. men de gjorde ikke det. og nå står det altså mellom Trump og Clinton. dét valget er lett.

Det er 1:98 millioner sjanse for å vinne i vikinglotto, men spiller du ikke så er det 0:98 millioner. Bortkastet og bortkastet... Vel, det er liten sjans, men spiller du ikke så har du ingen sjans...

youtube.com/watch?v=DiAB4dRT5FY

Ja vel, hvordan i kan du si det ?

Men hvis vi går ut i fra at du spiller hver uke fra 18 til 70, at det koster en 50-lapp i uka (har ikke peil hva det koster), og at du aldri vinner stort (mest sannsynlige utfall) så har du slǿst vekk ca. 130 000 kr.

>130 000 i lopet av en livstid

ikke så mye i det hele tatt fåve

Han har jo kommet med rasistiske uttalelser. Han skifter mening på alle mulige temaer hele tiden, og han har null peiling eller erfaring med global eller nasjonalpolitikk.

Det er 1:98 millioner sjanse for at jeg overforer hundre millioner til kontoen din hvis du sender meg en hundrelapp i uka resten av livet ditt, men hvis du nekter å gi meg pengene dine så er sjansen 0:98 millioner.

At det er ett skrikende fravær av villige investorer i Norge.

>så har du slǿst vekk

Igjen, hva som er slösing er totalt subjektivt.

Det er også slösing av tid å sitte på den internettsiden her for jævlig mange folk, og alikevel så gjör du det.

Bokstavelig talt alt du skrev der er falskt.

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

>artig at den måten de to kollapset på er ab akkurat de samme problemene som den vestlige verden har i dag, haha :)))
Hovedgrunnen til Romas fall er at det ble for stort til at alt kunne styres fra et sted.

Men du mener vel innvandrere, antar jeg, det er vel kanskje rett med Hellas, men ikke Roma

nei

Det er deg igjen! Skal du breve den Unge Tyrker videoen neste?

Hva tenker vi om svensker?

youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI

INTET
N
T
E
T

ARGUMENT
R
G
U
M
E
N
T

Tror du bor ta dypdykket i Hillary. Hun er giftig som faen. Personlig er jeg imot mye av det Trump står for, men jeg har lest nok til å forstå at Hillary mener absolutt ingenting av det hun skriver/sier/lover. Det er storre sjans for at det går bra med Trump enn at det går bra med den vestlige verden hvis hun får makten.

Hvert fall min mening.

Nei nei nei... Nå bor du lese deg opp for du gjor gjon av deg selv...!

Hva tenker tråden om Iranere?

Tenker det er folk som kommer fra Iran.

Tenker de er iranere

Tenker at jeg vil ha en iransk jv fåvæ

Sote jenter
Ville fornorsket dem fåvæ

I.kke R.enslige A.pe N.egere

Tenker veldig lite på og om Iran og iranere egentlig.

Er de der igjen, altså?
Jaja, god kveld til dem, da, mann.

Det er ikke subjektivt. Matematisk sett er forventet profitt for gamblingen negativ, ergo er det en irrasjonell handling.

Kunne vi fått til dette a'? Vi er har jo et mye mer modern forsvar... "THE NORWEGIAN CRUSADE" Jeg kan se det for meg gutta

Matematisk sett er forventet profitt av å drittbreve på 4kanal også 0, ergo det er en irrasjonell handling.

Pule oss igjennom brune sotpaier fra midtosten til India?
Jeg er med.

Null er ikke en negativ verdi user. Du kan heller ikke beregne forventet profitt ved en ikke-ǿkonomisk handling.

Vi har gått over dette for, og ingen har noensinne klart å overbevise meg om at han noensinne har sagt noe rasistisk. Han har selvfolgelig sagt mye som er "politisk ukorrekt", men det er bare bra, for politisk korrekthet er en kreft på denne verdenen. Han har skiftet mening på ting, men er ikke det bare bra? Fyren er jo 70 år, og har levd et offentlig liv, selvfolgelig kan man spore opp ting han sagt en ting om, også en annen. Det hadde vært verre om han hadde sagt det samme i 40 år, som om han har sluttet å evaluere ny informasjon og nye ståsteder. Obama og Hillary var jo begge i mot homofilt ekteskap for.

Kjenner en jente som er 50% iraner og 50% norsk. Hun er en skikkelig sotpai.

hvor lett er det å fornorske jenter egentlig?

Hvis du hadde fulgt med litt mer enn på masse-medienes dekning av det demokratiske valget av kandidat så ville du vite at Hillary ikke gjor noe annet enn å hoste. Når det er sagt så ble det avslort at det valget i det demokratiske partiet var korrupt som faen, med Hillary i spissen. Det demokratiske partiet skal være upartisk, men de var partiske hele veien.

INGENTING av dette var meldt på NRK eller andre som har AP/AFP/Reuters som underliggende "nyhetskilde".

youtu.be/A1EqkwHd1zI

Harry potter er mokk for idioter

INTET ARGUMENT

Brev bilde tissen min trenger det
Kommer an på personen tror jeg
Genetisk sett så vill nok barna se mer eksotiske ut men de blir nok fortsatt sote antar jeg

Nei, men folk kjöper heller ikke goder eller tjenester i samfunnet basert på autistiske matematiske regler.

LET'S DO THIS MARINES

youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs

Er vel strengt tatt for 11-17 åringer

Nominerer dette brevet som det mest kringlete, engelsken topper liksom det hele av

>Grunnleggende ǿkonomi-matte er nå autistisk
Ikke rart folk står i kǿ for å få hjelp i Luksusfellen...

...

hvem slags podcast horer tråden på?

Jo, det er du som ikke har argumenter her. Takk for i kveld ;^^))

Mhm, fordi å kjöpe Lotto en gang i uka, kommer noensinne til å få deg til å havne på Luksusfellen.

Snakk om å være autist ja.

Herregud ser du virkelig ikke de ikke-okonomiske initiativene til å spille lotto? Ta håpet fra mannen så tar du fra han livet, eller hva nå det sitatet er

Det er ironisk. Men jeg skal ta den fordi det kan være vanskelig å vise igjennom et brev

Hillary fyller 69 for valget.
Hillary lyver så det renner av seg hun også, men om straks mer viktige ting enn hva Trump lyver om. Ta deg 13 minutter for du soker etter versjonen på 70 minutter... youtube.com/watch?v=-dY77j6uBHI

Hva tenker tråden om eregore?

Den verste fåvæ

Det handler om at folk ikke kan grunnleggende ǿkonomi. Det er på nivå med å handle på bensinstasjon.

Gambling er luftslott user. Det er falskt håp, for dumme mennesker som ikke fulgte med på skolen.

Bekreftet autist

Otherppl er vel den eneste jeg horer på fast, tidvis joe rogan, men kommer ann på gjesten, horer på andre også, men da er det mest bare tilfeldig

Dette.

ditt jævla rasshöl. farfar skal la meg arve et smykke som gir +20 i flaks og du tror jeg skal drite i å spille lotto? dette er min eneste sjanse til å få meg nok penger til å kjöpe en jv. gambling er bokstavelig talt livstauet mitt. hvis det ikke går veien, da hopper jeg bare ut i elva og dör!

>Det handler om at folk ikke kan grunnleggende ǿkonomi.

Nei, det handler om at kun fordi du tror du kan ökonomi, så betyr det automatisk at noen valg er "slösing".

Basert på den matematiske formelen du brukte, så er det også slösing å kjöpe en splitter ny Iphone i dag, fordi om 5 år så kommer det en bedre versjon til samme pris.

håper på at neste tråd blir til -lotto utgaven

>okononi
>et realfag
Hahahh

Nei, nå misforstår du igjen. En telefon har et bruksområde som den ǿkonomiske nytteverdien beregnes fra. Gambling er derimot en ren ǿkonomisk investering, men en med negativ forventet avkastning. En rasjonell person ville heller kjǿpt aksjer for pengene.

Hun er faktisk den mest korrupte presidentkandidaten noensinne.

Status quo = fortsette nedgangen

Fy faen...

Er enig at lotto er ett hig etter håp om rikdom, men det er likevel statistisk sett 1:98 millioner i sjanse. Å ikke spille er 0:98 millioner i sjanse.

Tro og håp er noe man gjor i kirka.

brev mörk

Hva skjer fitter?

1/98 millioner sjanse hver gang eller i lopet av et livslop om du spiller hver uke?
Har ikke giddet å folge så kjempetett med på ordskiftet :p

Hvis man vil håpe på rikdom så er det langt bedre å kjǿpe hǿyrisikoaksjer. Da kan du tom. sjekke om du har "vunnet" mer enn en gang i uka.

Er det én autist som alltid prater om Trump, eller er det flere? Jeg synes det er litt spesielt at interessen for Trump kan bli så hoy for en nordmann.

Bǿr jeg være bekymret hvis smoothien min plutselig har fått kullsyre? Den har lagt i kjoleskapet noen dager.

Nå må dere legge dere

Man risikerer langt mindre med å spille lotto. Alle som spiller lotto vet at sjansene er tilnærmet lik null.

Jeg syns det er litt for mange idiotiske meininger her til at det bare kan væra én person.

>litterært det mest relevante som skjer på verdenscenen om dagen
>hurr erre barre en eller+?

Denne sotpaien kan bli din for bare 1,4 millioner kroner-utgaven

Kjeder meg på IB vakt, noen forslag til hva jeg skal gjore med de menige?

Det er hver gang. Den kumlative sjansen for ett livslǿp blir ikke signifikant bedre da.

Hvis du investerer kostnaden for å spille hver uke i ett år risikerer du nǿyaktig like mye, og har langt stǿrre sjanse for avkastning.

youtube.com/watch?v=WpvnO0p9KvU

er dette ekte?

er dette verden vi lever i?

Lotto har jo ikke bare én vinnersjanse.

Amerikansk politikk er for unger som nettopp har oppdaget politikk, og ikke har lært seg nok til å fǿlge med på hjemlig politikk enda. Nivået er så lavt at til og med tilbakestående kan henge med.

horte ikke han sa det engang

Dette valget er jo som et politisk spektakkel av romersk skala, hva faen er det å folge med på i norsk politikk?

-> Rent matematisk blir sjansene mindre fordi man blir eldre og dermed har mindre muligheter for å vinne. I tillegg må man ta hensyn til at flere vil hoyst sannsynlig spille, dermed minsker sjansen fra 1/98 til 1/98,00000001 osv. for hver som spiller i tillegg til deg.

Langt mer interessant også. Dog er kravet til innskudd langt hoyere enn 50kr i de fleste fond.

endelig en Dannet Herremann™ i tråden som vet hvordan ting egentlig er.

Det er flere, men det er hovedsaklig den samme fyren som starter debatten hver gang. Han har shillet for Trump her siden oktober-november 2015.

Dette var et stort åte anonsen, faktisk noe av det storste jeg har sett

>Det er flere, men det er hovedsaklig den samme fyren som starter debatten hver gang. Han har shillet for Trump her siden oktober-november 2015.

Det er iaf 3-4 folk som henger ofte i tråden her, som også sikkert samtidig brever på Cred Forums, og de er saftige Trumpshills.

...

Jeg skjonner ikke hva som er vitsen engang. Det er jo ingen her som har stemmerett i USA.

gomler i meg to joggurter

>det er hovedsaklig den samme fyren som starter debatten hver gang
Hvordan vet du det? Eller rettere sagt, hvordan tror du at du vet det? Iblant er det jeg som tar opp noe Trump-relatert, iblant er det andre.

Det har seg nå dessverre slik at mokkalandet er avgjorende for internasjonal politikk og vi vil komme til å forholde oss til Donald hvis han blir valgt

Traff jeg ett ǿmt punkt kanskje? Dere ville ikke overlevd en dag her i gamle dager.

>de er saftige Trumpshills.

Stolt over det fåvæ

Om de kan klare å overbevise oss kan det hende vi sprer ordet videre rundt på nettet, slik at de indirekte bidrar til at flere royster på Trump

Jeg skjonner hvorfor folk er interessert, og jeg ser til og med verdi i å folge litt med på hva som skjer. Men det virker som om disse Trumpshillsene er fanboys til de grader. Det blir på en måte på et helt annet nivå enn å bare folge med på hva som skjer der borte.

Fair point, men det er like mye hykleri i Norsk politikk også.

Jeg er ofte på Cred Forums, men jeg er ikke fan av noen av de to kandidatene.
Mer interessant enn Paradise Hotel og annen mokk på dumboksen.

>han ene fyren i tråden som blir avfyrt hver gang trump blir nevnt

gleder meg til han vinner fåvæ, rumpesmerten blir jo enorm

slurker i meg den nye Battery® Energidrikk®® med Blåbærsmak™ som en ekte gamer™

Aaaaahh gode gamle dager
For i tiden gutta
Det var tider

Har du vært på /fit/ og blitt infisert av energidrikkshilling?

Donald er en veldig lett fyr å forholde seg til. Han blir bare negativ mot kreftene som angriper ham.

Våre ledere i Norge kommer til å forholde seg diplomatisk, slik som alltid. Og Trump vil möte oss med den samme respekten. Vi er et vestlig land og vi er venner med USA.

Ja selvfölgelig er du stolt over det.

Alle med lav-IQ tror jo de vet mer enn de gjör, og har som regel et veldig oppblåst ego.

Jossenam, har de fått blåbærsmak også nå
Er det noe særlig eller?

Slurker i meg smoothie med kullsyre gutta.

Hva er det ved Trump som skremmer deg?

husker en hanrei fra SV, han gikk ut i avisene og ville få Höyre til å ta totalavstand fra hele det republikanske partiet. bare på grunn av Trump. det var ganske artig.

Det samme kunne man si om Bernie-tilhengerne f0r de ble snytt.

At han er homo.

>lol du er dum xD

Okay, toffen.

;o

>dfn jeg har vært på /fit/ lenge og vet all slags ting om vektlofting men har nesten aldri gjort det selv


Ja den ble lansert for noen få dager siden, synes den er ganske grei for å være en energidrikk, som vanligvis smaker tiss™

>venner med USA
at de putter den svære markedsliberalistiske og imperialistiske pikken sin lengre og lengre opp i rævva vår er vel strengt tatt mer lignende en voldtekt enn vennskap
#tenkpådet

FY FAEN SÅ SUR JEG ER!

>#tenkpådet
får meg virkelig til å tenke

Slurkjar i meg ei pils, gutar

please like the video if you liked the video

Ta en kvinnelig menig på tissen.

>Det er folk i tråden som ikke har en TV på MINST 55 tommer, og et svindyrt hjemmekinoanlegg

Seriost?

Alt om trump får oppmerksomhet i mediene, stort sett kun negativt. Få ting negativt om Hillary kommer i avisene.
Jeg venter bare på å mote en redaktor i en av de storre avisene for å sporre hvorfor.

Enig med deg, vi sleiker de noe jævlig i rævva til en hver tid. Men jeg "heier" likevel ikke på Trump, ei heller Hillary.

nå må dere breve germansk.

Spar meg

Jeg ser mest anime på telefonen min.

Gleder meg sånn til brettbare telefoner kommer så man kan se på storre skjerm.

Er du lei av Trumpsnakk i Norgetråden?

strawpoll.me/11294915
strawpoll.me/11294915
strawpoll.me/11294915

:3

Du kan jo begynne å lete deg gjennom rommene på jakt etter homseorgiene som så ofte skjer i militærleirer. Storm inn i tilfeldige rom, selvfolgelig uten å banke på, og forsvinn like fort som du kom når du har sett deg rundt og fått bekreftet at det ikke er noe "sånn derre homosex" som foregår på leir. Om du finner gutter som ligger i samme seng så anklag dem hoylydt for homofilt samleie og be dem holde denslags utenfor leir.

ok haha :)

Hvorfor skulle jeg ha det når jeg bare bruker tv-en 2-3 ganger i måneden?

...

Brev deres foretrukne nyhetskilder gutta
Aftenposten, NRK og Klassekampen her

Hva tenker tråden om at det snart er leggetid?

Jeg skal möte Birgitt i morgen, skal jeg gi henne en beskjed fra dere gutta?

Ingenting, jeg synes bare det er sært at folk forguder han.

>Det er folk i tråden som IKKE tjener minst 10 millioner i året, og har eget privatfly

Hvordan föles det å være fattiglort?

Samme, - NRK + DN for meg.

sot nese

Har eid en 64" i tre år, en av de verste investeringene jeg har gjort. Bruker den rundt en time i uka.

Hvis selvfolelsen din blir bedre av storrelsen på TVen og prislappen på anlegget ditt har du storre problemer...

Leser kun VG og Dagbladet, siden jeg er glad i ordentlig journalistikk.

Er ikke de sosiale, okonomiske og dermed politiske parallellene til 30-tallets Europa ganske åpenbare og skremmende?

Hahahahahahahahaha!

t. fattighomser plebber som ikke setter pris på en god filmopplevelse

nei.

Humoranonsen! Jeg er så glad du er med oss!

...

...

Enorme okonomiske forskjeller mellom klassene som oker, gnisninger mellom etniske grupper, en karismatisk kandidat med enkle, nasjonalistiske losninger? Ringer ingen bjeller?

youtube.com/watch?v=yz5Mk-uY9HE

snufs
gutta, j-jeg..

Det samme kan man jo si om Obama og hans "Change" kampanje.
Det har jo ikke blitt bedre siden han kom til makten. Uavhengig om man er demokratisk eller republikansk tilhenger, enten her eller over dammen der, så har jeg tenkt på mye av det samme som du refererer til.

Det er veldig skremmende, enda mer skremmende hvis du tenker på at det var en verdenskrig noen år for også, noe man også kan slå parallel er til.

Japan har statsminister. Norge har statsminister. Ergo: Japan er Norge.

Liker forresten at du innrömmer at Trump er karismatisk.

Liker at du liker.

Hanreinivået er kvalmendes fåvæ.

Det er mer korrekt å sammenligne med 20-tallets Italia.

Det var ikke logikken i det hele tatt, hva er det du vrovler om? Og hvem i alle dager er det som kan finne på å si at Trump IKKE er karismatisk, det er jo hele greia hans

hvem ville du knullet?

>dfn for intneligent til å være i norgetråden lengere

Liker at du er en hanrei.

Det er sant som du sier, gikk fort i svingene der. Men hovedpoeng står vel fortsatt greit

Alle.

Deg.

samme her

Dette er et lurespǿrsmål er det ikke?

Jeg er mann fåvæ. Standarden min er så lav at den praktisk talt er ikke-eksisterende. Så hadde nok knulla samtlige.

De ser ikke lovlige ut.
4 null pedo.

Jeg finnes ikke fattig, jeg er ei heller homse.
Jeg klarer meg fint med min 5 år gamle Philips 40" LCD 100Hz, ser film bra nok på den og skal jeg ha en "opplevelse" så drar jeg på kino. Folk er annerledes, og folk som rakker ned på folk som er annerledes er rasshol.

>lengere

*fnis*

Slapp av de er 18

hvem /rullestoljenter/ her?

No, that would be those stupid gender charts.

fake... Rullestolmannen tar bildene selv, ikke copy/pasta fra internettet.

youtube.com/watch?v=kt0s_VIg2xc

Haha, fy faen..

Skulle gjerne fått gratis pizza på treningssenteret etter jeg er ferdig.

fy faen han der ser så jævlig homo ut

vedder på at han selger seg selv for å finansiere bodybuildingen sin, rphm

Dette er den moderne mannen liksom. Mer opptatt av sitt eget utseende enn et kvinnfolk.

For et kjotthue

Aner jeg misunnelse? Hadde glatt tatt en ǿl med ham. Virker som en grei fyr.

>about an hours ago I made pic related my wallpaper on Facebook
>just now learned about the Washington Mall shooting
gutta....

...

Joda, han virker jo som en ålreit kar. Det er jo ikke det jeg poengterte heller.

Jeg bare forstår ikke hva som er poenget med kroppsfokuset. Er han en atlet i OL?

tar meg en joggetur gutta
håper ikke jeg blir overfalt og ranet gutta

Hva er galt med å trene for å se bra ut og generell sunnhet? Folk flest kunne godt trengt litt mer kroppsfokus med tanke på alle plager folk får fordi de er feite og svake.

nå må dere mekke ny tråd snart.

hva mente han med dette

virkelig jeg skjonner ikke

bor du på ostkanten i Oslo? hvis ikke så er det nærmest null sjanse for å bli ranet

>Hva er galt med å trene for å se bra ut og generell sunnhet?

Du kan være jo sunn uten å måtte se ut som Hulken.

Dette minner meg om det bilde hvor en asiatisk utover ble kåret til den peneste i en turnering så kommenterte mange stygge, feite middelaldrende hvite kvinner hvor middelmådig hu er og sånt fordi de er sjalu.

Poenget med kroppsfokus er å få bedre selvfolelse, eller kompensere for manglende selvfolelse. Har du god selvfolelse så kan man jo bare enkelt gi faen i fokusere på kroppen, men trene for overskudd og bedre utholdenhet.

Han det er jo ikke noe Hulk. Mr. Olympia der folk har flere medisinskap innabords er der du ser slike. Det er jo også slik at når du begynner med noe så vil du jo bli så god som du kan hvis du synes det er litt gǿy.

er ikke sjalu men den hårklippen ser bare jævlig homsete ut, og det at bodybuildere selger seg selv til eldre svake menn er veldig vanlig i det miljoet

Det er ikke sunt å ha så store muskler, og det vitner om et usunt sjolbilde.

Å ha litt styrke er bra, men når det blir så ekstremt går det over i det usunne igjen.

Det viktigste er å trene utholdenhet, men litt styrke er også bra.

...
er det fullt av utlendere der du bor eller noe?? jesus christ

Homser liker ikke langt hår, det er det kvinner som gjor. Han ser ut som en vanlig, heterofil mann.

Ikke en av de forrige breverne, men han er jo glatt og feminin som faen. Skal innromme at jeg ikke hadde hatt noe imot å være i hans form, men vi har liksom gått fra bilde relatert til det der på hundre år. Estetikkhomseri og youtubehoring.

Er du sotpaien med blod på armen?

Faen skjer med at tråden har blitt invadert av /fit/-normisser?

glemte bildet, derp.

Faen gutta. Er tynn som faen og vil legge på meg. Hva faen skal jeg spise for å bli /fit/ ?

sperm

>Det er ikke sunt å ha så store muskler
>t. har aldri lǿftet
Muskelmasse er faktisk en av de beste indikatorene på dǿdelighet hos eldre, og jo mer du har som ung jo mer beholder du som gammel. Du må selvfǿlgelig trene utholdenhet også, men du blir ikke slank eller får arbeidskapasitet nok til å lǿfte nok uten.

Jeg har alltid vært her.

Tren og et sunt. Så enkelt er det.

spis masse kjott og dra til stamina

Les klisteren.

Hvorfor vil du legge på deg?

Når var sist dere gråt, gutta?

There was a shooting in my state 2 hours ago. The photo I posted ironically was taken behind the scenes of some new christian movie about the columbine massacre. Those people are dressed as victims and perpetrators. I thought it was insensitive and laughable so I made it my cover photo.

Og bli der. Jævla normissfitter.

Hahhahhaja, fy faen til sjalusi i tråden. Dere tråkker ned på han fyren fordi dere er sjalu og har ikke nok viljestyrke til å bli som han så istedenfor å löfte tungt og bli bedre, snakker dere dritt.

Patetisk! Klassisk holdning som kvinner har. Trodde dere var menn jeg.

Har ikke lyst på store muskler fåvæ. Skulle gjerne vært i bedre form, men styrke er sisteprioritet. Nok til å nå konkrete, praktiske mål, men ikke for styrkens skyld. Ville vært flaut å ha masse muskler.

Om jeg skulle trene ville jeg nok heller gått for forst og fremst utholdenhet og bevegelighet. Så ville jeg fokusert på teknikk og balanse, og til slutt den styrken man ikke kan kompansere for med det andre. Har virkelig ikke lyst til at musklene mine skal være noe man legger merke til.

Jeg var her fǿr deg. Vedder på at du ikke postet i /gsg/-trådene engang.

Hva faen er dette fra?

>litterært sitte å se på video av en kjekkas som trener

Gjǿr det ja fåvæ

Spiser masse kjott fåvæ. Kan jo spise mindre poteter og spise mer kjǿtt fåvæ. Går på Stamina

Men det er en vegg av tekst.

Fordi jeg vil bli en stor kar (for deg)

Make America great again

venter spent på trump rally.

NY

...

Det tar ikke lang tid i det hele tatt. Bare les den din latsabb.

Takker og bukker

Skal gjǿre det en dag

Har inga erfaring med å trene og eta sunt sjol, fåvæ (er )
Men har hort at avokado skal væra bra for å gå opp i vekt. Et en om dagen, så hjelper det godt på.
Kan ikke egentlig skjonna åffer du vil bli stor heller, ville skamma meg over å ha masse muskler.

>10 mill i inntekt
>nok til å finansiere et privatfly
Kjeks

(forbehold om 0 formue)

Hvorfor ville du skammet deg over å være flink til noe?

>avokado
Antar du at jeg har penger?

Vil nå bare legge litt på meg. Det å være tynn er ganske kjipt fåvæ.

Han sa ikke noe om stǿrrelsen på flyet. 10 mill er mer enn nok til ett lite propellfly.

Ikke over å væra flink, men trur ikke utseendet ville vært noe særlig. Men det kommer kanskje an på smak, andre vil kanskje heller væra store. Dumt av meg å anta at alle har de samme syna på utseende som meg.
Hadde vært veldig kult å ha kjempebra bevegelighet, det ville jeg vært stolt av å væra flink til. Men ikke over å kunne lofte tungt eller ha store muskler.

Ja jeg kan ikke hjelpe så mye med det, dessverre. Ikke alle har like lett for å legge på seg, så du får heller hore på dem som kan litt om dette istedenfor meg.

takk anonsen, nå fikk jeg meg en topp kjeks

alle beta-leftists ut av tråden NÅ


Jeg er ganske langt utpå venstresida, meiner du at jeg ikke er velkommen?

>ganske langt utpå venstresida
du er ikke en stolt sonn/datter av norge om du ikke havner inni den rode linjen

Tanker angående Den Gylden Èn

et kompromisslost forbilde for mannen skandinaviere bor strebe etter å bli

joocy viking