/norgetråden/

nasjonalisme-utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tNuAUv_YC8o
vg.no/nyheter/utenriks/syria-farerne/syria-farernes-moedre-narret-dem-hjem-til-fredrikstad/a/23801163/
youtube.com/watch?v=b-gBds6v6Ak
youtube.com/watch?v=TPZ0Rl62kRc
youtube.com/watch?v=wEdgzndKuog
youtube.com/watch?v=7IJovmgDJPY
nrk.no/norge/kristian-valen-domt-til-21-dagers-fengsel-1.13156550
nrk.no/norge/en-av-fire-unge-sender-nakenbilder_-hele-skolen-sa-sebastian-_19_-naken-1.13154974
vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/valen-skjoet-dusjen-i-fillebiter/a/196056/
p3.no/bilde-deleren/
youtu.be/LalRKy_QAwg
youtu.be/iE6ybDXsF6k
youtube.com/watch?v=GuB-d7jRkCw
youtube.com/watch?v=hMixPBAThEo
youtu.be/4T8ZawMsncY
youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY
youtube.com/watch?v=cPy0nWYYCFg
worldometers.info/world-population/
youtube.com/watch?v=Lb4IcGF5iTQ
youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ
bokselskap.no/wp-content/themes/bokselskap2/tekster/pdf/bondestudentar.pdf
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fǿrste for hǿststormen Karl

LAT
A
T

>dfn du er for smart til å stemme på frp

>dfn jeg aldri kommer til å få en rullestoljv

Femte for Norgetrådens saktemodus

Du bommer på målskiva nok en gang. Start med å bygge argumentene dine på en grunnmur av prinsippet om sekulært liberalt demokrati i en selvstendig nasjonalstat som grunnlaget for vestlig sivilisasjon, så kommer du kanskje noen vei.

Det må man være i miljoet for å klare.

benis

Ingen skumle skjeletter i tråden vår, takk.

Hun er ikke noe skjelett, og heller ikke spesielt skummel.

>Det må man være i miljoet for å klare.

>guri malla user, hvorfor har du et naziflagg på veggen din?!

Finnes det en god, norsk serie / dokumentar om sykehuslivet? Om legene, sykepleierne osv

youtube.com/watch?v=tNuAUv_YC8o

Takk anonsen

Gikk også et program på TVNorge for noen å siden som het "På liv og dod". Hvert eneste av de programmene var fantastiske. Er ikke mange serier som får meg til å gråte, men den gjorde det.

Is she some kind of legit model in Norway or just some instagram girl who has no education and hopes to become a model lest she has to apply for welfare?

she's a blogwhore.

sie ist eine Bloggerin

Good.

Do you think the hello-I'm-a-sheik-from-UAE-would-you-do-some-scat-with-me-and-my-brother-for-25.000$ thingy has already been tried on her?

What do you think about Kira Grünberg?

Maybe, but she's upper middle class and makes money from her blog so I don't think she'd agree.

your language is like me vomiting after vodka

What would be "a nice sum" for an upper middle class norwegian?
Depressing as hell, she was a qt and also a very good athlete.

In the news they said she made some recovery thanks to therapy but a full recovery is unrealistic sadly.

haha er du homo eller??

She's still a qt, maybe even more so now than before.

She posted an e-mail from some guy offered her 50,000kr (~$8500 at the time) to have sex with her, but hard to tell if he was for real.

your language is like me taking a shit after thai food

norrönt?

landet ditt er som islam etter at de har overtatt et land

Dette bildet kaller jeg for

> dfn megmegene dine er så avanserte at ingen forstår.

Og etter

>du ble ikke fodt i japan

da takker jeg for meg

Your fetish is bad and you should feel bad Harald.
Meh, these things aren't fun with girls who are already swimming in cash.

Du bommer på målskiva nok en gang. Start med å bygge argumentene dine på en grunnmur av prinsippet om sekulært liberalt demokrati i en selvstendig nasjonalstat som grunnlaget for vestlig sivilisasjon, så kommer du kanskje noen vei.

Det kan man bare gjore om man er i miljoet.

Fikk meg virkelig til å tenke.

vg.no/nyheter/utenriks/syria-farerne/syria-farernes-moedre-narret-dem-hjem-til-fredrikstad/a/23801163/
>Totalt 11 menn har reist fra Fredrikstad til den syriske borgerkrigen.

hva faen, fredrikstad?

når, nöyaktig, ble pepe et hatsymbol?

>eg bor ikkje i et overbefolket suisidalt lǿnnsslavehelvete

pris Herren desu

pepp pepp er et kjærlighets-symbol

Når, nöyaktig, ble Voe nasjonalsosialist?

enig fåvæ

Are many Norwegians ginger?

Slurker ivrig i meg en rykende fersk kopp kaffe
Knasker i meg et ferskt velsmakende wienerbrod

Yes

Jeg blir fysisk tent på av tykt, bölgete rödt hår. Finnes det hårfetish? Tror jeg har det

Fikk stå av ei rödhåret jente som vasket håret her om dagen. Får en halv en nå som jeg tenker på det. Hva faen

>Voe nasjonalsosialist?

Bra jobba user! Vis hvem som er sjefen i denna tråden, jiiiha! :D

Akkurat som i den kurt nilsen sanegn "duuuuu må tenke sjæææl" hahaha

Ta'ræ en ol, snu keppsen bak fram og smil, du fikk virkelig sagt det gutt! Haha. Takk Gud for at vi har slike brevere som deg, du er virkelig en juvel! Ære være, vi boyer oss i stovet. Prump prump prump som prumpemannen sier, vi er alle din heffalump med rodlig stump! Haha, men ærlig talt, takk for alt du gjor for tråden. Takk for at du er her for oss. Takk, takk, tusen millioner hjertelig takk!

They are pretty common here compared to the rest of Continental Europe. I guess about 10-15% of my class were gingers.

Alri ginger pubes

Du bommer på målskiva nok en gang. Start med å bygge argumentene dine på en grunnmur av prinsippet om sekulært liberalt demokrati i en selvstendig nasjonalstat som grunnlaget for vestlig sivilisasjon, så kommer du kanskje noen vei.

Det må man være i miljoet for å gjore

Har du ikke redigert inn CHI enda? Skuffende.

germanske jenter?

Hva tenker tråden om edderkopper?

jo hu ser jo ut som et beinrangel, det er jo i og for seg ganske skummelt.

tack för varg

youtube.com/watch?v=b-gBds6v6Ak

tenker de fanger plagsomme insekter og er helt ufarlige

t. Jocke 16 år

vi har ganske mange svenner her i tråden allerede, vi trenger ikke flere.

kanskje du kan ta med deg et par stykker tilbake til sverigetråden på vei ut?

käften din jävla horunge

ånei tv 2 stenger ned... å nei for ein tragedie...

Vi kan inte dra någonstans, för (plot twist) vi ÄR er.

youtube.com/watch?v=TPZ0Rl62kRc

youtube.com/watch?v=wEdgzndKuog

de heter jo som kjent (håper jeg?) 'vevkjerring' på nynorsk; men også 'kingel' og 'kongro'. på norrönt het de 'kǫngurváfa', som betyr omtrent 'teksturskygge'. det er egentlig et litt skummel navn, som höver meget fint. det er trolig lånt fra et uralsk språk; 'vever' eller 'veverske' heter f.eks. på finsk 'kankuri'.

bokmålske 'edderkopp' har selvfölgelig et dansk opphav.

på islandsk heter de nå 'kónguló', det synes jeg er lite fint.

tala ur skägget pojk

Trondere sier kongero.

tröndelag bekreftet for nynorsk

tar meg en tur til butikken gutta... er det innafor å kjöpe meg litt smash, eller må jeg være flink gutt og holde vekta i sjakk?

Du skal få lov til å kjope det om du kjoper med noen par ol til meg

hva slags öl er det du drikker, da?

nå må dere ikke bli så sinte, dere horer jo bare ikke til her. Norsk musikk er forovrig uendelig mye bedre enn negerdunken som kommer ut av sverige.

så det var jo synd, for dere.

Du får overraske meg med noe spennende

kjem ann på ka stǿrrelse du e

om du e synlig feit så e svaret nei

>negerdunken som kommer ut av sverige.

youtube.com/watch?v=7IJovmgDJPY

>brever et band bestående av 3/4 nordmenn

ser dere på dagsrevyen? lol ass

Heh.. kringlete musikk..

Ja, jeg har vondt i siden

>per var en självförstörande, självhatande kille
får en verkligen att tänka, han var verkligen en anifestation av sverige idag lmao

manifestation*

nrk.no/norge/kristian-valen-domt-til-21-dagers-fengsel-1.13156550
Ville dere delt celle med Valen?

ikke faen, han virker jo ikke helt stabiil

Hva var det? Har ikke tilgang til NRK nå

H-hei, gutta. Om dere åpner den snappen jeg nettopp sendte er dere homofile og liker andre menn.. h-helt ærlig. Men det er bare en spok, altså. Ikke del det med noen andre. plox.

nrk.no/norge/en-av-fire-unge-sender-nakenbilder_-hele-skolen-sa-sebastian-_19_-naken-1.13154974

Nå syns jeg du er forferdelig fordomsfull.

God knall i kveld då, gutar. Tek meg ein olar.

vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/valen-skjoet-dusjen-i-fillebiter/a/196056/

Jeg vet ikke helt jeg

>Det e en tid der alle menneska e lik

ALLE ER LIK

>eg e ein grei gutt,eg har ikkje gjort någe!

Har fått en liten sort flekk på irisen, forst trodde det bare var gugg eller noe, provde å gni det bort, men den er bak hornhinnen.

Hva faen gutta, er dette kreft, blir jeg blind

Gutta. Jeg gikk glipp av Penis-inspeksjonsdagen når jeg gikk på barneskolen... Tenk hvis jeg har en kroka pikk.

p3.no/bilde-deleren/

Kommentarfeltet er av edelt metall

Herregud, så mykje bra der.

>Nivået med rumpesårhet i dette kommentarfeltet kunne litterært utstyrt SpaceX med nok rakettkraft for en reise fram og tilbake fra Mars.
Fantastisk.

Hahah.. har dere lest kommentaren fra "Anders" litt nede i kommentarfeltet?

Jepp, hvis dette stemmer så er det nesten litt nostalgi i denne handlingen

Håper det er sant, men sikkert ikke. Kanskje er Anders blant oss i dette oyeblikk?

krysssamhomsing, fint gjort. fyren er jo åpenbart fra tråden etter som at han har profilbilde av Stirner og sier "rumpesår".

og det er garantert deg.

Jeg også. Det er mulig han er med oss og humrer.

Du klarer ikke stoppe meg!

>sss

Noen andre som runker til seg selv foran speilet her?

...

panng

Vi sier kongro om det britene kaller "daddy long legs" og spindlkjærring om edderkopp.

Hvordan faen skal jeg holde motet oppe som sykepleier når det eneste jeg vil bli er operasjonssykepleier? En må jobbe i 2 år som sykepleier for å bli operasjonssykepleier.

Kan ikke fordra den nedverdigende hverdagen til vanlige pleiere

privatiser.

Handter det

sosialiser

Bare kom deg inn i miljoet, så lykkes du. Det er umulig å klare det om du ikke er i miljoet.

BARE...gjör det

Dette er jo den delen av filmen av livet ditt hvor du holder på å bli det du vil, er ikke det spennende?

Å ha 3 tunge år på universitetet for å skifte bleier og å bli spyttet på av senile gamle damer i 2 år er ikke spennende

Vær så snill å si at det ikke finnes folk som ser på livet sitt som en film.

Bytt om på medisinene og se hva som skjer. skyld på legen

hores ut som en liten pris å betale for å få seg en jobb man faktisk vil ha fåvæ

Kan jeg si at det er en dokumentarfilm? Om livet mitt?

Hva mener du? Blir ikke alt du foretar deg kommentert av David Attenborough?

Hvis du ikke vil det da har du ikke noe å gjore i -sykepleier yrket

Mann deg opp og håndter det

det hjelper noen ganger for å slippe den evige eksistensielle angst, ikke ta det fra meg.

Jeg gjor det.
Du kan jo prove å si meg imot for så se hvordan det ender,hint det ender ikke bra for deg kompis.

O P E R A S J O N S S Y K E P L E I E R

Hva forventer du blir annerledes? Begge er innen sykepleier yrket, og du må klare å takle ekle, gamle, sure kjerringer.

At det blir et mye större fokus på anatomi / fysiologi enn bleieskift og omsorg delen

Så nettopp kongens nei
hvorfor kunne vi ikke hatt en basert konge som håkon 7. i stedet for kong hanrei 5?

HELLIGE TALL
E
L
L
I
G
E

T
A
L
L

Fordi Håkon er do.

et google sok

Som operasjonssykepleier er du autorisert sykepleier med videreutdanning eller mastergrad i operasjonssykepleie. Da har du spesialisert sykepleierkompetanse innen kirurgi, hygiene og OMSORG.

Operasjonssykepleieren har ansvar for å tilrettelegge for trygg gjennomforing og assistanse ved kirurgiske inngrep og undersokelser. Operasjonssykepleieren er en del av det kirurgiske teamet, og bistår og samhandler med kirurger og annet helsepersonell.

Vanlige arbeidsoppgaver for operasjonssykepleieren:

>ansvar for hygiene, infeksjonsforebygging og lignende

>klargjore kirurgiske instrumenter og annet utstyr
>ansvar for leiring, det vil si hvordan pasienten legges på operasjonsbordet

>kommunikasjon med pasienten

Det kan være en såkalt "flyter". Helt normalt og mange som har det samme.

Hva faen fant en pinne i havregrynen min

Choo-choo

youtu.be/LalRKy_QAwg

Han burde vært gjennom helvetesuka fåvæ

>Norge
>År 2022

Så bilde av deg med en hvit??

Breivik gjorde ingen feil.

er samer "hvite"?

Ekstra fiber!

Jeg vil ha en ren samekone, så ja?

haha, fy faen...

de er sibirske
>ren
>same
velg en

Velger begge fåvæ takk så mye

>mitt andlet når HOGDE, ANDLET, RAMME vert bekrefta på nasjonal TV
Topp kjeks

Både og.

youtu.be/iE6ybDXsF6k

Gutta. Trenger en tre-fire mann til å hjelpe meg med å dra båten på land imorra! sånn mellom 1400 og 1600 ved Fildtvedt fyr i Buskerud. Kan betale med pils på hytta mi like ved..De som skulle hjelpe romte skuta i siste liten. Er desperat gutta..

Kjǿp vinsj?

Faller ikke for dine skitne triks PST

>Når kona di vil pule en engel isdedenfor for deg.

Bil og slepetau, user.

Det er vinsj der til å få båten opp på båthenger'n. Problemet er at hele hengeren må deretter dyttes ca 20 meter oppover en slakk skråning vekk fra der vinsjen er og mot lagringsplassen. har alltid gjort dette med tre fire folk siden ingen har hengerfeste på bil lenger

Det der er ikke Ari Behn

Alle kjǿper da påmonterbart hengerfeste som man tar av når det ikke brukes?

Hmm. Tror jeg skal bestille en legetime også kan han eventuelt referere meg til oyelege eller noe. Har googlet meg til angst nå, lest om at det kan være cyste, oyekreft osv.

Vet ikke om jeg hadde orket å gjennomgå en operasjon på oyet, tror nesten jeg bare hadde drept meg selv isteden.

Du er dum du!

Hur kan jag knulla en söt norsk flicka?

Hva er stress med ǿyeoperasjon? De gir vel narkose, så du slipper til og med å være våken.

Höst

Du har vel rett. Jeg har bare opparbeidet meg til et nærmest panikkanfall nå.
Oyet er liksom et veldig delikat område, ikke et sted man vil ha noen nærgående operasjon på. Tenk om jeg blir blind osv.

Ǿyeoperasjoner er jo en ganske vanlig greie. De har masse erfaring, og du har til og med ett i reserve om noe går galt.

er du germansk?

Int är jag en jävla arab heller

Jobber du på en MAX?

50.000kr! Jeg hadde gjort det ass.

Noen som har det bildet hvor han anonsen snakker om å ha Svensker som negerslaver i jordbæråkeren sin?

Jag är arbetslös men har kapitalinkomst

>innså nettopp at jeg nå har brukt flere måneder på å spre bilder av en tilbakestående frosk over hele 4kanalen
>det er ikke gǿy lenger nå som det er populært
Jeg kvalifiserer for autismepenger nå ikke sant?
(Det er stort sett ikke meg i denne tråden).

nå snakker de om "ytringsfrihetens grenser" på debatten og jeg kjenner jeg koker innvendig

hvor ligger tankefrihetens grenser?

I miljoet du befinner deg i.

*sakteklapper*

*går ut av skyggene*

Heh... ikke dårlig, gutt. Ikke dårlig i det hele tatt. Megmeget ditt, mener jeg. Det er ikke dårlig. Et godt forste forsok. Det er fuktig så det holder... Jeg kan se at du har lagt noen tanker bak det... mye siterbart materiale...

Men megmeging er ikke bare solskinn og regnbuer, gutt. Du er dyktig... det ser jeg. Men har du det som kreves for å bli en Megmegmester? Å ta del i de prestisjefylte megmeggradene? Å kalle deg selv et medlem av Agnmannens armé? Megmeging krever talent, det er sant. Men det krever også hjertelighet. Megmerne i verdensklasse - jeg mener de store gutta, som Rullestolanon og Prumpemannen - de er ute der dag og natt, brenner midnattsmegmegoljen mens de arbeider utrottelig for å finne opp det neste megmeget.

Og vet du hva, gutt? 99 ganger ut av hundre, mislykkes det nye megmeget. Noen avfeier det som agn, eller sier at det "prover for hardt", eller ignorerer det mens de kopi/lim-er den neste drittbrevingskopilimingen dromt fram av den dårlige unnskyldningen for elite-megmegere kalt Reddit. Megmegspillet er roft, gutt, og jeg mener ikke bare det du nettopp tapte :^) Det er en roff bransje, og for hvert kunstykke av et megmeg du setter sammen i megmegbakeriet ditt, vil en kuksuger på 9spok lage et bilde av en and eller noe annet drit som en million Ingar Intetnavn-er vil påfeste en million forskjellige billedtekster på. Opp med kjaken, gutt. Ikke bli furten, nå. Du er dyktig. Du har talent. Du må bare utvise litt viljestyrke.

Ser deg på brettene...

dypt

Jeg leter etter en bento boks, kan det være Pinku (dvs japansk for rosa) eller en hvilken som helst jente farge. Det må være 2 eller flere Kotoba (dvs japansk for 2 rom) og har skal være chibi (liten) storrelse. Og må være veldig kawaii (sot). Også det må være om 10-20 Bux. Og du må legge inn bilder av det forste (jeg onsker å gjore shure det er kawaii [sot]). Og det ville være fint om det kom med matchende spisepinne holder (MED spisepinner ). ÅH! og det kan ikke ha noen tegneserie bilder, eller være laget av plast. Det må være laget av keramikk, eller noe sånt. Også det ville være fint om det ble gjort i japan. og ikke i Kina eller Corea (korea) eller hva. Jeg har funnet en bento boks lik den im beskriver i e-bay, men det var en Kotoba, og jeg vil ikke at min Gohan (ris) å rore mine andre ting (det kan bli vått, og jeg ville ikke like det, pluss 2 avdelinger ser mer kawaii)

>de store gutta
>Rullestolanon og Prumpemannen
Nå tuller du fælt. De store gutta i Norgetråden er jo Libanon, Liberalistanon og Doxxeanon.

t-takk, user.

>dfn ingen jodisk jv
Foles ekstremt dårlig mann

Får man vara med i norgetråden? Sverigetråden är 50% nazism och 50% anime. Jag bor i Göteborg så jag är halvägs till Norge i alla fall.

mm.

A-user, jeg...

Bytt ut Libanon med Sjakkanon, så er jeg enig med deg.

>t. doxxeanon

hvorfor barberer egentlig muslimer alltid barten sin

ps. hvor lang tid tok det skjegget, imponerende fåvæ
vil du ha en sot jodisk jv?

Gutta! En ninja turtle er på debatten i dag!

>hvorfor barberer egentlig muslimer alltid barten sin
Det har med hadithene å gjore. Jeg er ikke så mye ekspert på islam som på arabisk, men hvis Muhammad eller de fire forste kalifene sa eller gjorde sånn og sånn, uten at det ble skrevet ned i koranen, så ble det etterhvert en hadith, eller tradisjon. Hva barten angår så tror jeg det var enten Muhammad eller Omar som sa at man burde barbere den. Skjegget lar man gro fordi det gjorde Muhammad, som er en annen hadith.

>ps. hvor lang tid tok det skjegget, imponerende fåvæ
Bildet er ikke av meg. Jeg kan knapt gro skjegg, og er heller ikke muslim fåvæ.

>Jeg kan knapt gro skjegg
Kjenner denne fǿlelsen fåvæ. Det gror brukbart raskt, men det blir ikke tett nok og er for lyst. Essensielt har jeg alle ulempene med ingen av fordelene.

>Hanrei svenskefaen som ikke liker anime
>Får man vara med i norgetråden?

Nei, ha deg ut.

deler din bekymring

Fy faen...

Jævla normiss.

Jeg trodde det var et bilde av deg fåvæ.

Vet at du ikke er muslim, men er jo ikke akkurat uvanlig å anlegge skjegg i passende stil når man befinner seg i araberland.
Du må gro det lenger fåvæ, når det begynner å krolle seg litt og legge seg ser det mye tettere.

Jeg har ikke helt lyst skjegg (har rod/blond/litt brun) men effekten er at det ser mye tettere ut etter noen måneder.

Koser meg med en dobbelt hvitt Indisk bleik ol kalt Bæver, ganske god fåvæ. Også har den 360topp™ så hele boksen blir et glass

>50% nazism
>50% anime
>antyder att det skulle vara dåligt

er så lei ipa fåvæ

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, få etnisk vestlige jeg kjente der nede gjorde. Dog ville jeg nok ha gjort det selv, hadde jeg kunnet...

Og jeg kommer nok aldri til å poste bilde av meg selv i tråden, for mange... fargefulle individer her til at jeg tor det.

Lot det gå tre uker en gang, og det lå ikke an til å se ok ut med det fǿrste. Gidder ikke å se dritt ut i over en mnd. for at det skal være akseptabelt. Det at skjegget er lysere enn håret mitt gjǿr ikke saken bedre.

Hvorfor?

>uironisk breve 3dpd

>jeg er ikke dritrik

henger meg nå

Spill lotto fåvæ

Hǿres godt ut, hvordan er den? Drikker Frydenlund Pale her. Lurer på om jeg kommer til å drittposte over hele kanalen etter tre stk. slik som i går.

Enig

>tre uker
Det er bokstavelig talt ingenting. Gi det minst 2 måneder for du tar en avgjorelse.

Ikke uvanlig at skjegget er lysere enn håret heller fåvæ.
Er vel kanskje mest aktuelt i type Afghanistan mer enn noe annet.

E det nokken nordlændinga hær i trån som drikk Mack?

youtube.com/watch?v=GuB-d7jRkCw

Jeg gidder ikke å vente 2+ måneder. Hvis jeg får tettere vekst med årene så blir det kanskje når jeg kan gro noe som ikke ser ut som dritt på en mnd.

Lett smak av humle, hovedsaklig malt med undertoner/ettersmak av sitrus, noe ala appelsin skall. Likte den veldig godt egentlig.
Har ikke kommet til bunnen enda da, og den har mye grums, altså lite filtrering.
Vil gi den en 8/10, med et bonuspoeng for lokket.

Koffor e d så mang alkisar i trån?

Alkis? Har drukket en ol idag, sist gang jeg drakk var 3 uker siden.

Jeg gjorde det bare over sommeren fåvæ

Hǿres bra ut, men mer som sommerǿl etter min preferanse. Må prǿve den neste sommer. Begynner snart å gå over til porter/stout på denne tiden av året.

har fått noen fryktelig fine kommentarer på videoen min gutta.

>folk som tror at opplasteren er personen på videoen
Det er som om jeg virkelig er på Pornhub!

...

Lenke

Ja, virker som bra sommerol, og drikker selv mest porter/stut om vinteren (kommer flere omtaler ettersom jeg drikker ikveld (hint Lervig trippel stut)). Men nå blir liksom stut/porter et måltid i seg selv, litt mye når jeg skal spise en hel pizza.

youtube.com/watch?v=hMixPBAThEo

er bare et speil av den opprinnelige, pluss engelsk undertekst.

>dfn jeg offentlig forsvarer islamsk skikk og "barbarisme" ved enhver anledning
>dfn jeg likevel sier jeg vil ha alle utlendinger ut

Nesten vanskelig å tro at det er så mange islamofobe i landet vårt i 2016

>لند الت لد
>lnd alt ld

Noyaktig hva var det du provde å skrive? Trosbekjennelsen? I så fall bommet du grovt brursjan.

Denne er bedre da
youtu.be/4T8ZawMsncY

...

ja det er helt irrasjonelt å ha noen problemer med hva han sier i den videoen

er litt kjedelig fåvæ, ufiltrert stout er tingen

Er vel bare år 1436 for muslimer, så burde være greit.

Jeg bare lagret en png noen brevet en gang fåvæ, kan ikke skrive et kvekk arabisk.

Her er den originale
youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY

Kan ikke drikke stut hver dag

>breve youtubebæsjer
>i 2016

Er du den stumme og dove homsen?

Det er sant.
Det er jo bare torsdag, må jo spare på lordagsgodteriet

YTbæsj og "x" om crack er såååå 2007

youtube.com/watch?v=cPy0nWYYCFg

så på denne her og fant ut at bill gates hadde kjopt noen ekte notater av leonardo davinci for 30millUSD, det er ganske droyt gutta

Men det er lenge nok siden 2007 at man kan breve dem nostalgisk. Det er tross alt 15 år siden.

Hvordan går man frem for å få en jente man moter på fest i sengs?

>ca innen året er omme har vi nådd 8 milliarder på planet

jeg vil av dette toget

eh?
worldometers.info/world-population/

det er 3 måneder igjen av året, du vet det?

Trinn 1: Ikke drikk mer enn henne.

Jobber fremdeles med trinn 2.

Trinn 1: Innse at hun flǿrter med deg fǿr dagen etterpå

Jobber fremdeles med trinn 2.

Ja, men du kan vel matte du også. Du klarer vel også å se at antallet mennesker fodt i dag, ganger 3 måneder ikke blir 600000000 millioner mennesker.

Det kan bli vanskelig; jeg drikker alltids 2-4 ol for jeg drar på vors bare for å kunne snakke med folk. Deretter så går det jo fort en 8-9 ol utover kvelden, og jeg tror ikke det er så mange jenter som holder folge...

det er i folge DEN siden, men jeg har innside kilder som sier at vi vil være 8milliarder

Ǿk testosteronnivået og slutt og runk.
Det er en god begynnelse.

Han burde vel heller skrevet "ikke vær fullere enn henne". Som mann kan du jo generelt sett drikke mer og samtidig ha lavere promille.

Bokstavelig talt umulig med mindre du er Tor Tordenkuk fåvæ

Har kun fått det til en gang og det tror jeg bare var flaks

>slutt og runk
Lær deg norsk, Anonsen.

...

er du polenanon eller en polsk user?

polsk user desu

>dfn ingen polsk jv

they're pretty average desu.

but what's up with the wheelchairs?

Da var det klart for runde 2
Denne gangen en Spitsbergen Stut fra verdens nordligste bryggeri

>dfn bare én dag igjen av hǿsten

Missekonkurranse for rullestolbrukere. Polen har kommet mye lenger enn Norge på det området.

kjenner den folelsen

>racemixers

>du vil aldri være noen

JEG........

Jeg finner ikke den ǿlen i butikken. Hjelp.

Det er fordi det ikke er verdens nordligste bryggeri, bare et megmeg-bryggeri. Det egentlige "verdens nordligste bryggeri" er Mack, så klart.

husk drikkeleken gutta

Hva tenker tråden om Mark Zuckerberg

Tenker at han er en amerikansk konsernsjef og at han var initiativtaker og medgründer av Facebook.

Visste du att de gamla nordborna såg på årstiderna som livet i sig? Vår var födsel, sommar var liv, höst var död, och vinter var återfödsel.

Har Mack i nærmeste butikk fåvæ. Men vil smake ǿl fra Svalbard

det er sant. jeg vil skitne til genene mine med en sot polakk som kan fikse vasken min. jeg er en landsforræder

tenker at jeg ikke har en fjesbok konto

Har du sett Ronja Roverdatter?

Jǿden som lurte meg til å registrere meg på Facebook.

Ja för länge sedan, why?

jag gillar öl

Tror de som lagde det hadde et lite fokus på det du sa. Han gamlingen daua om vinteren, og Birk og Ronja sprang rundt om våren.

Det finnes ikke noe skille mellom virkeligheten og det uvirkelige.
Hva skulle det i såfall være?
Hvordan kan man si at en drom ikke finnes, at den ikke er like virkelig som bordet jeg sitter ved nå?

dette er tull og töys.

men visste dere at syvdagersuka er ugermansk og degenerert?

Skillet er at det virkelige er en oppfatning/et inntrykk som deles av andre, mens det uvirkelige (f.eks. drommer) oppleves kun av deg selv.

>filosofi 101

youtube.com/watch?v=Lb4IcGF5iTQ
tenker at han er litt skummel fåvæ

Nå må dere legge dere

Med forbehold om at du ikke er en solipsist, så klart.

Men anonsen. Livet er jo en drǿm.

Ligger jo i senga, din sopp.

Dere er alle bare en tanke jeg engang hadde

Slo meg nettopp at jeg har hatt sex med jenter i folgene alderssegment:

>mellom 16 og 20
Sjekk
>mellom 20 og 30
Sjekk
>mellom 30 og 40
Sjekk
>mellom 40 og 50
Sjekk

Hvilke kan dere huke av på tor tordenkuklista?

Gutta
Dette er bra ost mongolsk hulemaleri

>dfn ingen bdsm-jv som vil kle meg opp som jente og sparke meg i skrittet

Gutta

Alle andre er bare et uttrykk av meg selv.

Bare 20 til 30, og det er kanskje like greit.

Hvor gammel er du?

Hvem /folkemusikk/ her?
youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ

>16-20
Sjekk
>20-30
Sjekk

Og det er det. Har faktisk hatt sex med 5 jenter, enda jeg ikke ser bra ut og er en tynn spinkel fyr som sitter foran pcen hele dagen

>ingen kategori sjekket

Vræl etc

Slutten av 20 åra

>mellom 16 og 20
Sjekk.

...

...

Og er fortsatt her? LOL.

Ingen...
Vrææl?
Bare 3. Verdenskrig liksom

Hvordan??

Du har fortsatt en del aldersgrupper du ikke har tatt enda.

>Bokstavelig talt umulig
>Har fått det til allikevel

degenerert

Hvordan var det å pule en gammel kjerring?

Jeg hadde en gang et mål om å pule ei som var minst dobbelt så gammel som meg og ei som var minst halvparten så gammel som meg. Sistnevnte kan jeg endelig gjore lovlig, men dobbelt så gammel begynner nok å bli litt i seneste laget.

Wardruna is the greatest thing to happen to music in this millenium

Jævli digg. Ett av de aller beste liggene jeg har hatt fåvæ

for noen turbonormisser ASS

Fortell meg mer.

Forste begynte jeg å snakke med på en app som heter kik, andre var tinder, men hun var ikke særlig fin og tjukk, tredje var en app som het or not, tok faktisk toget for å mote henne - angret jo såklart etter akten var unnagjort, var ikke tiltrukket akkurat og hun var chubby og ikke særlig fin - 4 var ei jente jeg begynte å snakke med via jodel, hun var 26 år og jeg begynte å sende nudes og sånt også ble jeg henta av henne en dag - dro til henne, hadde sex - ble kjort hjem igjen. 5 motte jeg også via jodel, og hun har jeg kontakt med den dag idag og er den mest suksessfulle så langt - Men har ikke folelser for henne annet enn at jeg liker sexen og intimiteten.

Men siden jeg ikke er en tor tordenkuk kan hun også velge mye bedre gutter enn meg så jeg har ikke så mye sjangs uansett.

Hva faen

Agreed.

Frastotende og uforståelig.
Hvordan lever og tenker dere som dyr? Hva får dere ut av det?
Hvordan kan det tilfredstille dere? Eller engang interesere dere?

Bare mellom 20 og 30 fåvæ

>folk tar så åpenbart åte

litt flaut fåvæ

Det er bare sex. Men fåvæ angrer jeg på alle utenom min forste og hun jeg enda har kontakt med nå. Godt mulig jeg har kjonnsykdomer jeg ikke vet om engang.

Hva vil du vite?

jeg föler meg litt slem, kanskje, som bare sier at dette er feil uten å faktisk underbygge det. så:

synet på året i Norden i förkristen alder var ganske begrenset, og det skiller seg kraftig fra hva vi tenker i dag. for eksempel skilte de året inn i to årstider (ikke fire!): sommer og vinter. de tenkte av sommeren begynte i det som vi nå kaller april (med det som het "sommermåltidet") og sluttet i det som vi nå kaller oktober (med det som ble kalt "vinternatta").

vi brukte månen til å beregne omtrent hvor langt inn i sommeren/vinteren vi var, men vi visste ikke nöyaktig hvor mange dager hvert år hadde. Íslendingabók forteller nemlig om hvordan man prövde å finne ut av nettopp dette, og om hvordan islendingene utviklet sin egen kalender. denne islandske kalenderen skiller seg også fra tidsregninga som vi bruker i dag, men den ble uten tvil utviklet *etter* Islands kolonisering. (og etter at vi begynte å bruke den ugermanske og degenererte syvdagersuka.)

Tror Roskilde ikke teller fåvæ

Please wish him a happy birthday, he's been talking about killing himself for weeks now and he needs all our support for this special day.

Memer tilside, en slik måte å tenke, fole og handle på er jo frastotende langt inn i sjelen.
Vet ikke hva som bekymrer meg mest, at dette aksepteres og folges tankeslost av praktisk talt alle, eller at det er så totalt uforståelig for meg.

Hvordan kom du i kontakt med henne? Hvordan så hun ut, hva slags type var hun?

Hvem av dere er gigaautisten som brevet dette?

:^)

Feil brett...?

Fins det noe god litteratur på landsmål som ikke er oversettelser fra norront? Noe som var moderne da det ble skrevet, kanskje?

Hvilket brett? Der er da ikke vanskelig å linke riktig...

Gratulerer med dagen fra norgetråden

Det gjör det, og flaks teller også.

kanskje JEG var Tor Tordenkuk hele tiden og bare ikke visste det?

>Det er bare sex
Nettopp. Som ett dyr værer og utforer, uten å tenke, dromme eller handle. Akkurat som limsniffere. Bare at slikt damper av, og kveler alt som kunne vokst og blitt verdifylt.

Jeg har lagt merke til at alle sotpaiene her triller på barnevogner.

Var på en fest jeg tilfeldigvis var på hvor det var endel eldre folk. Aner ikke hva jeg sa. Hadde det kult ogdrakk og plutselig dro hun med meg hjem i en taxi. Hun var blond og tynn. Stram som faen faktisk. Pent ansikt. Sjol er jeg helt normal bare. Ganske lav faktisk. Bare 1.76 absolutt ingen tor tordenkuk

me treing ein ny trau

du er ikke Tordenkuk fordi han får det til regelmessig, du er derimot en normis

de fleste normiser har flaks når de får seg noe

lag en då

Man kan jo ikke engang begynne å snakke om hoyere menneskelige eller åndelige kvaliteteter, når man kun jager rundt i soppelkasser på jakt etter godbiter. Hvis man ikke da har glemt hva man for levde og folte for, og det ikke lenger finnes noe mer enn soppelkassene og smuget.

Hvor gammel? Det er stor forskjell på 42 og 49.

Var hun singel, eller var dette degenerert utroskap?

Jo men greia er at vi normisser får det bare til med jenter vi allerede kjenner

Vi kan vente ei stund ennå

Flaks er et megmeg. Det folk kaller flaks er bare et resultat av statistikk for folk som skaper seg muligheter.

Jeg har bursdag i 20 minutter til

Pls gratulér?

43
Hun var singel men hadde barn

Jeg har egentlig aldri likt noen av oversettelsene fra norrönt til landsmål, og spesielt ikke de poetiske oversettelsene. (De er faktisk helt grusomme, til tider.) Arne Garborg har trolig den beste prosaen på landsmål, men du må passe på at du ikke skaffer noen av de moderne (nynorske) utgavene.

Hans 'Bondestudentar' kan du lese her:

bokselskap.no/wp-content/themes/bokselskap2/tekster/pdf/bondestudentar.pdf

Lurer på hvordan det er å få seg et ONS. At man kan dra på fest og ta med seg ei jente hjem, eller omvendt at en drar til henne

Gratulerer så mye med dagen til deg også. Hvordan går studiene i England?

>litterært spillmakerens falsum

Ikke i Norge, taper. Dagen er over.

Var litt rart fåvæ, var jo selvsagt litt mer avslappet siden det tross alt var festival, vi var knapt inne i teltet hennes engang.

Gratulerer

Nei.

Jaja, jeg er glad på dine vegne.

Skulle egentlig onske at utryddelsen kunne komme allerede.
Det finnes ikke lenger noe vakkert, noe verdifullt, noe sant.
Alt er blitt dratt ned i sola.
Vi kan ikke rengjore det igjen, vi kan aldri stige opp igjen til der vi var for, til den verden vi engang levde i. Ikke når vi har akseptert oss selv som dyr, og omfavnet det. Da er det ingen vei tilbake. Ikke som mennesker, ikke som verden.

>dfn ingen stram, slank og blond 43 år gammel kvinne å knulle etter en fest

Nå skal du gå å legge deg. Du prover å være alt for poetisk og dyp her.

Ty, det går herlig

Ikke ty

Ty

Fy faen...

............,,,,,,..........................................ka ?

Intet argument.

Helvete for noen underarmer fåvæ
Tusen takk

Det er bra. Drar du noen damer siden du er norsk eller? Hva studerte du igjen? Hvordan er det å bo i England? En kompis jobba i Irland ei stund, han kunne bestille mat til omtrent alle dognets tider. Det misunnet jeg ham for.

100% tippe-verdig

Tusen takk for tipset.

Er egentlig ikke så veldig glad i å lese men tenkte det kunne være greit å lese litt gammel litteratur får å få de rette setningsstrukturene. En ting er å lære seg grammatikken og ord, men det er bare en del av helheten, man bor kunne hvordan man sier ting også.

Nei nå legger jeg meg. Må opp på jobb imorra. God natt gutta

grattis user. visste du at bursdagen din betyr at du (med stor sannsynlighet) ble unnfanget på nyttårsaften?

*prump*

Hun har vunnet mange gull gjennom en lang karriere, men hun er pensjonert nå.

Dette har jeg allerede tilbakevist.

hvis en normis möter et visst antall jenter så er det vel en slags odds for når han får sex, men det er bare en odds, det er ingen garanti

derfor er det flaks

gutta, jeg vil ikke mekke ny tråd igjen. noen av dere må gjöre det.

Jeg er da jomfru for faen, hvordan angår dyretenkingen meg da? Tenker jo faen aldri på det i hverdagen uansett, bare når andre brever om det i tråden.

God natt gutta. Bor sove snart jeg også, enda jeg blir nok våken ei god stund til. Har 5 kjoretime imorgen.

det går bra, dette er faktisk den siste tråden noensinne uansett

Det er ikke en god ting. Studerte i England i fjor og fant ut at å bestille pizza klokka 3 på natta kan fort bli en vane. Det er jo bare noen tastetrykk så kommer de på dora. Skumle saker.

Hah, joda, har et par dåyer på glid, men jeg veit ikke om det er eksplisitt fordi jeg er norsk. Er en bråte med internasjonale studenter her. Jeg studerer skotsk jus (lol). Bor i Skottland, ikke England. Det er ganske ålreit; studentmiljoet et bra, og byen er overraskende fin!

Ty. Joda, jeg har hatt tanken för... Tror ikke jeg var verdens mest planlagte barn..

>Jeg er da jomfru for faen
Bare "bie" deg selv brorsan

Det er ikke noe som heter flaks. Loven om de virkelig store tall beviser at det ikke fines flaks.

Dét argumentet tilbakeviste jeg allerede for du fremmet det.

>dognåpen mcdick's
Aaaaahhhhhhhhh

Ny

Men tenk så fantastisk og kunne hatt det her? Om jeg var sulten nå og ikke skulle opp imorgen kunne jeg bestilt meg en burger nå f.eks

Ah, nice. En bekjent jobber i Skottland for oyeblikket som kundesupport for playstation der. Det er faktisk relativt lett å få slike kundesupport jobber såvidt jeg vet - Men betalinga er jo ikke super, så er vell mer for opplevelsen sin del.

>Tenker jo faen aldri på det i hverdagen uansett
til og med ikke når du skal sove?
jeg har tenkt på den folelsen når ingen jentevenn hver eneste kveld når jeg skal sove siden jeg var ca. 13 år eller noe sånn (dvs kjent på den folelsen hver eneste natt i 15 år)

Men hva er det interesante i det?
Du degraderer jo både deg selv og den andre ved å behandle mennesker som dyr.
Dette gjelder for tilfeldig sex.
Hvis noe verdifullt og vakkert finnes, gjor det det fordi vi strever for det, fordi det er opphoyet.
Ikke fordi det svarer til de enkleste, mest mekaniske instinkter i vårt vesen.

>og
Fy faen, du er dum.

>norge_tråden
>ingen utgave
>ikke forrige tråd
'nei'

*argumentet var bare et hologram*

men det er ikke virkelig store tall det er snakk om, for normiser drar ikke på tusenvis av fester heller

turbonormiser drar kanskje i snitt på byen/fest en dag i uka, og det er bare 52 uker i året

den gjengse normiser fester ikke like mye som turbonormisen

Man trenger ikke dra på spesielt mange fester for å få seg noe, flaks faller ikke inn i regnestykket fordi flaks ikke eksisterer.
Det er bare å være pågående, ikke ha særlig hoy standard og ikke frykte avvisning.

>Man trenger ikke dra på spesielt mange fester for å få seg noe
ikke hvis man har flaks

>ikke ha særlig hoy standard
Hvordan fikser jeg dette? Har avvist to sjanser pga. dette.

Innse at kvinner er litterært et megmegkjonn og mer eller mindre utskiftbare.

Men småfeite folk er ekle...

Alle jenter er som regel litt småfeite under klærne anonsen

De fleste jenter er attraktive nok til å pule uansett

Orker ikke dette når du argumenterer i sirkel. Du får holde fast i din magiske tenking og se hvor langt du kommer med det.

Du må skyve deg selv lenger enn du forst er villig til å gjore. Husk at du har muligheten til å trekke deg ut av en situasjon når du vil, men du m synes at det er spennende å toyle dine egne grenser lenger og lenger.
Jo mer du gjor det jo mer komfortabel blir du i eget skinn og jo mer komfortabel du er rundt andre jo mer vil de onske å være nær deg.

20-30, 30-40 og 50-60.

Jepp.

dette er ikke folkemusikk. det her er vikinglarp.

Når jeg sier småfeit mener jeg ikke "under klærne", jeg mener "klart synlig uten vinterjakke på".

Åja

Disse tor som regel ikke snakke med meg en gang, prov å være mer attraktiv anonsen!

Bare "bie" deg selv!