/NORGETRÅDEN/ - fokk bursdaghatter utgaven

...

Other urls found in this thread:

therightstuff.biz/
radio.therightstuff.biz/2016/09/20/the-daily-shoah-103-vice-shitty-stories/
youtube.com/watch?v=wMbS8ED9rNQ
dsm5.org/documents/gender dysphoria fact sheet.pdf
dagbladet.no/kultur/problemet-med-fravaersgrensa-er-at-den-er-skapt-av-hvite-menn-som-pusher-50/62109995
aftenposten.no/norge/politikk/--Stem-ut-heterofile_-hvite-menn-337524b.html
vg.no/rampelys/film/oscar/eldre-hvite-menn-bestemmer-oscar/a/10078741/
escapistmagazine.com/forums/read/18.939575-Is-it-me-or-did-White-Male-became-a-slur
reddit.com/r/Cuckold/
youtu.be/n2jqGa-92Ys
youtu.be/Wjfh9c5JO00
youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8
youtube.com/watch?v=JjYsemohxt0
reddit.com/r/Asexual/comments/4yfzat/am_i_asexualfaqguide_draft/
youtube.com/watch?v=xTKkQ5VCW7g
youtube.com/watch?v=DUGsQqM2wZM
norchan.cc/
nyaa.se/
twitter.com/NSFWRedditImage

forst for 2016 er helt jævlig

Hores ut som en gedigen (((tilfeldighet))) anonsen.

vis ikkje innvandringen stoppe nå blir eg rasande

>dfn jeg aldri vil oppleve Bǿ Gospelkor live

for andebryst

Jai vill knolle :DD

...

d-deg også.

er du meg?

dfn innvandrer

foles godt fåvæ

rasekrig blir jo artig det da

Hvordan får jeg meg thai dame?

;)
Ja skal vi ta oss selv på tissen snart?
Wallah bror!
Enig ut med pakket!

>yes goyim, buy our Galils, the russians are bad...

Har lyst å rǿyke hasj fåvæ

innvandrerne er 90% tapere i det norske samfunnet, og annenrangs borgere som aldri föler seg ordentlig velkomne eller tilhörende

det er nemlig ingen som er lykkelige i et flerkulturelt samfunn, selv ikke innvandrerne

hmm
er du en TRS fasjy goy?

alhamdulillah så vil kuffarene her i dette (((Kongeriket))) forsvinne etter hvert som vi oker i antall )))

[spoiler]er ikke muslim, er fra Ukraina[/spoiler]

flyktning?

Nei, flyttet hit som barn sammen med moren min, som var skilt og motte stefaren min mens han var på jobb der nede.

>TRS fasjy goy
jeg vet bare hva det siste ordet betyr, og jeg er en goy

>dfn intet jödefritt Germania

Hvem fikk tallene?

>df Tsjetsjener

Hva i helvete er greia med Bo Gospelkor? Er det ett megmeg?

>kuffarene
Dette gjor du bare for å trigge meg. Bruk flertall arabisk eller entall arabisk med norsk flertallsform. Ikke kombinér dem. Det ser ikke bra ut fåvæ.

Altså
>kuffar
eller
>kafirene

The right stuff er en ganske ebin nettside, the daily shoah og fash the nation er to bra podkaster som handler om fred og krig og politikk og sånt.

therightstuff.biz/

dette forklarer hvorfor folk er så rumpesure mtp. AK-tilgjengelighet i Norge

>Er det ett megmeg?
Rullestol-jver er et megmeg. Klarer du å resonnere deg til resten?

>dfn du aldri vil se Europe som det var på slutten av 1800-tallet for forste verdenskrig, feminister, joder og tyskere odela alt.
>foles helt for jævlig fåvæ.

hvordan er det der nå? horer bare om han megmeg (((diktatoren))) som Putin har plassert der fåvæ.
Godt observert der, min kjære nye landsmann. Kan du berike meg mer med språket ditt?

>min kjære nye landsmann
Hvor jævla ny er du?

den dyren er så hanrei for arabia han kan nesten regnes for en utlending sdm

Kadyrov terroriserer folket med gjengen hans. Kjoper dyre ting med pengene han får av russerne.

ok...
det var bare det at snakkepoengene dine minnet veldig om de fra en kar på en veldig beromt hoyrekstem podcast som jeg horer på
de kaller de som er i samfunnet deres "fashy goys"

du burde hore på, den er veldig morsom for oss som ikke liker innvandrere
radio.therightstuff.biz/2016/09/20/the-daily-shoah-103-vice-shitty-stories/

>Putin
>((( noe )))

Det der var lite gjennomtenkt anonsen.

Lurket i Norgetråden av og på siden vår 2015 fåvæ
Så vi har arabiaboos her?
Klassisk ostblokk
Men jeg er ukrainer, så jeg er automatisk homonazi, da må jeg jo kalle ut ((( ))) når jeg ser det.

Ikke start med den episoden av TDS kanskje, de snakker med en sklotte fra Vice i tre timer og det er jævlig irriterende å hore på til de begynner å få henne litt på gli.

Nå passer du faen meg kjeften din!

den episoden er jo best
en perfekt inngangsepisode for de som ikke er helt sikre på hva det alternative hoyre står for

...

DAGLIG PÅMINNELSE

" It has become accepted wisdom that after Akhmed-hadji's death, Putin gave Ramzan carte blanche to resort to whatever means he considered expedient to stamp out the Chechen resistance and cow the long-suffering population into submission, in return for which the Russian government made available vast sums of money for postconflict reconstruction and conveniently turned a blind eye when Kadyrov diverted part of that cash for his own personal use. (The basic cost of maintaining his stable of mostly fifth-rate racehorses has been estimated at 24 million rubles [$367,471] per year, not including trainers' fees and the cost of transport to and from European race courses.)"

Jeg håper virkelig at Kaukasus skal bli stabil og fri en dag i union med Russland.

>alternativ hǿyre
>eksisterer

>Jeg håper virkelig at Kaukasus skal bli stabil og fri en dag
greit nok, men
> i union med Russland.
bilde relatert

Jo, det er sant, er bare redd han skal bli drittlei og ikke orke å hore på hele.

jeg er invadrer også enig med deg.
det foler skikkelig dårlig ut å ikke vær mellom i samfunnet hvor jeg lever.
hva er verst er at jeg kan ikke gå tilbake nå, jeg er jobb og karrier og greia.
kanksje hivs jeg har barn de skal kommer å bli ekte nordmenn.

jodene er en en parasitt på den ariske rase fåvæ
det sto i grunnloven vår att jodene ikke hadde lov å være i norge fåvæ

Lær deg ordentlig norsk forst, det hjelper ekstremt mye.

t.ukrainsk innvandreranon.

>more than half
Ni eller flere, altså. Plasser dem, eller anse ditt argument som grundig tilbakevist.

...

Hví eru nútíðarmálningar so ljótir?

Hvilken side stǿtter du i grensekonflikten mellom Armenia og mini-kakerlakkland?

Dumt ord. Jeg mente at Kaukasus burde ha mer kontroll over dem selv og fortsatt være gode venner med russerne.

>ukrainere
>ikke ((( ))) - styrt

Det der var lite gjennomtenkt anonsovich

nesten så jeg beit på

...

Hvem /fjelltur/ på sondag?

>dfn bobby fischer hatet joder intenst og var en av de beste noensinne

eg ska starta norsk alternativ hoyre parti på mandag

Sjakk fremmer et kritisk syn på virkeligheten.

Kaukasus-området er såpass innestengt mellom Russland, et Tyrkia som blir mer og mer islamistisk, og Iran. Da blir Russland plutselig et bedre alternativ, selv om det innebærer massevis av problemer. Geografisk plassering odelegger for dere fåvæ. Georgia prover å være ""vestlig"", men får minimalt med stotte/oppmerksomhet p.ga. beliggenhet.

ikke om vi får i gang noen """reformer""" )))

Hva er det å bite på? Hun hores ut som en uintelligent bimbo og vertene gir noen jævlig kringlete svar og det bare varer og varer i de forste ~20 minuttene.

t. hin hvíti rasisturin

Er ikke glad i tyrkere og Tyrkia.

har litt lyst

spǿrs om eg gidd då

det var ikke meg bare så du vet det
(jeg er han andre som horer på shoahen)
han andre er nok evneveik

jeg er enig
det var bare den beste episoden i nylig minne
men banteren i begynnelsen kan være innbydene for normiser
kanskje

Sorry, mente ikke sitere deg men han "innvandreren" med dårlig norsk. Horer på den daglige shoah selv.

Hva faen er hennes problem?

hun ser ikke veldig norsk ut

Hun vil at folk skal sykle fra og til cannabisplantasjene sine mens de vokter seg for ulv mens skattepengene deres går til terrorangrep på vaksiner.

>go*ks
>i politiske posisjoner
"Nei."

Hvorfor er de alle menn? Det er jo ikke en fysisk sport og jenter gjor det bedre på skolen enn gutter.

jenter er ikke så lure

Menn er mer ekstreme, de fleste genier er menn og de fleste seriemordere er menn. Kvinner er mer samlet rundt midten. Men at jenter gjor det bedre på skolen har også mye å gjore med at de fleste lærere er kvinner og det er en dokumentert diskriminering mot gutter i karaktersetting.

>t. kvinne

>det er en dokumentert diskriminering mot gutter i karaktersetting.

Godt mulig, men jeg tror grunnen til at jenter gjor det bedre er hovedsaklig fordi gutter i skolealder ikke er ment for å sitte stille hele og lære fra en bok, mens jenter er mer egnet til det. Mente å hore at timer som ble holdt ute mens de gikk tur fungerte mye bedre for gutter, men gidder ikke finne kilde.

gutta

>jenter gjor det bedre på skole
>flere jenter tar hoyere utdanning
>må fremdeles skrive legislatur for å garantere at de får lederstillinger og lik lonn
???

Ja, det tror jeg også. Hvis jeg får sonner skal jeg vurdere på det sterkeste å finne noe privat som passer meg eller å ha hjemmeskole de forste årene.

Det er vel ikke dokumentert i Norge, selv om det nesten helt sikkert forekommer. Greia er at jenter får bedre karakter hvis kjönnet er kjent, mens hvis det er anonymt blir karakterene likere. Har ikke noe med skoleferdigheter å gjöre, bare at jenter får bonuspoeng for å være jenter.

>hjemmeskole
Det er sånn du avler fram autister.

ja hva er det

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

hvordan löser vi det feminine problemet?

>dfn for edel og fintfolende for det 21. århundret.

...

hemmelig guttenettverk eller frimurerorden

Sexrobåter med en kunstig livmor.

>Det stemmer goyim, skolen må ha kontroll over barna dine 8 timer daglig fra de er 6 år gamle, ellers vil de bli autister. Det er vitenskapelig dokumentert vet du vel.

haha, fy faen...

Når vi snakker om diskrimminering av gutter, tror dere ikke gutter kanskje har dyrere husleie enn jenter? En god del av de billigste boligannonsene sier at de bare önsker jenter, så det må jo være en utbredt holdning når det står svart på hvitt såpass ofte? Dette er bare dem som er dumme nok til å innrömme det, men tror dere ikke det kanskje er vel så vanlig å bare bare velge jenter, selv om man ikke er dum nok til å si det?

Bör gutter få höyere boligstötte og Nav-stötte, og lavere skatter, enn jenter, for å kompansere for de höyere boligkostnadene?

Heller det enn å sende ungene mine gjennom det samme ubrukelige systemet jeg var gjennom.

>dfn ingen robåt-jv

hihihi, fytti helvete

kul ned med antisemittiske bemerkningene

hvordamn går det, gutta

>dfn du konstant må passe på hva du sier så du ikke tilfeldigvis sier noe som er bittelitt på kanten fordi du bor med en SJW

Hva faen skal hun/han gjore om du sier noe?

kast han ut av helikopter

Avfyr henne og film det for vår underholdnings skyld

...

jkdf
>dfn jv-en min er en feministisk veganer og sosiologistudent

m-men antisemitisme e jo så sabla gǿy

Ser du for deg et liv med henne, eller venter du bare til du blir lei av å knulle henne?

æsj hva faen, det hores virkelig ikke ut som det er verdt å være sammen med en sånn person

hvorfor er du sammen med henne?

Hores slitsomt ut. Er dere ofte uenige?

Hun er faktisk ganske fantastisk i senga, så inntil videre er det verdt det.
Se over.
Ja, ganske ofte, og hun har flere ganger "slått opp" med meg fordi jeg ikke deler hennes verdier, men så tar det en dag eller to, og så vil hun ha meg tilbake.

for å være rettferdig, er jo feminist og sosiologstudent (eller lignende) standard for norske kvinnfolk i 2016
det er din oppgave å reparere henne via impregnasjon

Gjentar forrige bemerkning. Det hores slitsomt ut.

>det er din oppgave å reparere henne via impregnasjon
dette

moderne kvinnfolk er litterært bare spro drittkjerringer fordi de alle tar en kjemisk cocktail på Tsjernobyl-nivå hver måned fra de er 12 og ikke lenger har normal kjonnsdrift.

Det er jo ikke noe galt med å være feminist etter norsk definisjon. I Norge betyr jo feminisme bare at man önsker likestilling. Amerikansk feminisme, derimot, er rein gift.
Bare hun har fått feminismen sin gjennom det norske samfunnet og ikke gjennom å henge på Tumblr er det ikke noe galt med det.

Bare ikke legg bånd på deg, vær en total drittherre og dominer henne hvis hun begynner å gnåle. Hun kommer til å underkaste seg deg og endre meninger til å bli like dine fordi du ikke stryker drittesten.

Det er bare det at hu nekter å godta at jeg faktisk har fakta på min side og at når hun sier "jeg foler ikke at det er helt riktig det du sier" så har det null verdi i en diskusjon. Den minste lille kommentar kan bli til en "diskusjon", og da veit jeg at jeg er på sporet ned til sur stemning. Hun blir alt for emosjonelt involvert, og selv om alt er "greit" etterpå så foler jeg på kleinheten. Det er vel bedre å bare late som om jeg er enig, men så klarer jeg heller ikke å la oksedriten fare heller.

Hvussu skullu vit fylla samfelag okkara við fleiri muslimum?

God morgon Norge

kvinner og menn trenger ikke likestiling
kvinner og menn er ikke like
å tvinge kvinner inn i mannsroller og ommvendt er sykt ukult ass

>ikke noe galt med det.

Nei. Hvilken verdi ligger det i å være feminist i Norge, kanskje verdens mest likestilte land i 2016? Hvis vi absolutt skal ta for oss hvem som har det verst av de to kjonnene, så er det definitivt menn. Tullestatistikker som at kvinner tjener 7/10 av det menn tjener lever godt i vårt land også. Den norske feminismen er mildere ja, men den er fortsatt en faens kreft.

youtube.com/watch?v=wMbS8ED9rNQ

Har du noe eksempel?
Det er ofte at sånne såkalte "fakta" er veldig gale, eller iallfall problematiske, minimum i konteksten. Husker du hva den siste usemja deres handla om?

"Fakta" er irrelevant fordi hun ikke er ute etter en dialektisk diskusjon. Det handler om å dominere eller å bli dominert for henne, hvis du ikke klarer å legge fra deg tanken om at det er en logisk meningsutveksling kommer du til å bli gæren. Hvis du sier noe som "men statistikken viser at blablabla" horer hun "jeg er så smart blabla, noe om matte". Du må vise at du er den dominante parten i forholdet hvis du vil ha fred og ro, men jeg hadde bare funnet en mer stabil dame hvis jeg var deg. Sånne damer er troende til å overtale seg selv til å tro at du voldtok dem etter at dere slår opp.

för fan norge vad gör ni?

Orker ikke gå inn i detalj, men jeg kommer ikke med statistikker fra infografer fra Cred Forums om det er det du kanskje tror. Sist var det vel at jeg hevdet at "transgenderism" er en mental sykdom/defekt, AKA kjonnsdysfori, og at det er den medisiniske definisjonen.

Det er ikke dama mi, er han fyren som bor med SJW'en. Tror det hadde gått ille om jeg skulle begynt å dominere, gitt.

For ei jævla pingle du er anonsen

fy faen...

Man trenger ikke å tvinge folk til å leve etter det motsatte kjönns kjönnsroller, men man burde absolutt få lov til å leve etter de kjönnsrollene man vil. Du trenger ikke å tvinges til å være feminin, men du burde ha lov til å være det hvis du vil.

Hvis vi tar utgangspunkt i påstanden om at alle norske kvinner er feminister, så er feminisme ganske uskyldig.

Dersom man bare ser på folk som tar det litt mer alvorlig, kanskje de feministiske organisasjonene og politiske parti, så skal jeg si meg enig i at det er ganske problematisk i Norge også. Husker nå nylig at SV ville fjerne moms på bind og tamponger, som er rein idioti, og import av amerikansk problematikk som rett og slett ikke eksisterer i Norge. I USA har saka kanskje noe for seg, siden de ikke har avgifter på hygieneprodukter, men når de importerer saka til Norge uten å se på sammenhengen den er tatt opp i i USA blir det rein kvinnefavorisme og ufyselig politikk. Hater hvordan norske SJW skal ta amerikanske greier som er ikke-saker i Norge og late som om problemet er ei greie i Norge også.

hun har jo allerede tilbakevist det argumentet.

Niks, hun hadde elsket det, kvinner hater svakhet i menn.

importen av det amerikanske begrepet "hvit" plaget meg meget grovt. det gir ingen mening å skille inn i "hvit" og "ikke-hvit" her, med tanke på våre forskjellige östeuropeiske og samiske minoriteter.

Det er også dama til kompisen min, men vi får se om jeg får hanreiet han.

hanreieri er den tenkende manns fetisj

helt, 100% nig
vi har ikke noe bruk for det uttryket her
amerikanerene har, siden de er en mongrelisert lapskaus av alle forskjellige europeiske etnisiteter, men NORDMENN som bor i NORGE skal kalle seg selv NORDMENN
ford in NORDMANN er ulik en POLAKK og en en SERBER og en DANSK
"HVIT" sletter identitet og vis du ser nogen som helst bruke dette utrykk i det europeiske nasjonalistmiljoet bor du kjefte på de for å være en paneuropeisk jode

>hanreieri er den tenkende manns fetisj

eksisterer det egentlig hanreier idvl, eller er de bare et /pål/ megmeg?

Må si at jeg også kanskje ville reagert litt på det der. En ting er jo sammenhengen det brukes i. Folk som sier det sier det nesten alltid med et önske om å undertrykke transkjönnete, si at problemet deres ikke eksisterer eller liknende. Selv om du ikke mente det, så ville du antakelig vært den förste hun hadde hört som ikke mente det på en slik ondsinnet måte, så det ville ikke vært rart om hun tok det som et uttrykk for hat mot transkjönnete.

Om vi ser bort i fra at folk som sier det som regel er drittsekker, så er jo også påstanden om at det er en mental defekt ganske kontroversiell. (Ser bort i fra sykdom siden det rett og slett er feil) De fleste vil nok heller si at det er en kroppslig feil, en fysisk feil, og at det mentale er riktig. Når du sier at det er en mental defekt sier du at du setter din opplevelse av hvordan de ser ut foran hvordan de egentlig er.

I denne saka må jeg si at romkameraten din har rett, og at du tar feil. Sett deg litt mer inn i saka.
Og selv om norsk lovverk skulle si at det er en mental defekt, så husk at Norge inntil for noen måneder siden krevde sterilisering av transkjönnete for at de skulle få skifte kjönn, og stadig flere land bytter til å si at det er en fysisk defekt, så dette er i såfall bare noe som henger igjen fra at Norge har vært et veldig transefiendtlig land i lang tid.

ja, det er en helt ekte ting. inntrykket mitt er at det er blitt mye mindre vanlig det siste året, jeg vil anta det har en sammenheng med bruken av det som et skjellsord.

Svar ærlig: Hvor mange kuker har du i munnen akkurat nå?

...

...

brev rumpe

dette er agn

håper eg iallefall

>En ting er jo sammenhengen det brukes i.

Temaet kom opp helt naturlig, tror ikke det var jeg som tok opp temaet engang. Det hortes jævlig autistisk ut sånn som jeg skrev det, men jeg lover deg at det var en naturlig liten kommentar som absolutt ikke fortjente å bli blusset opp til en latterlig krangel.

>Folk som sier det sier det nesten alltid med et önske om å undertrykke transkjönnete

Det ble konstatert flere ganger at det ikke var intensjonen, fra flere enn bare meg. Det at hun tar det sånn er hennes ulogiske problem, for det kommer hundre prosent fra hennes hode.

>påstanden om at det er en mental defekt ganske kontroversiell

Men rett, kjonnsdysfori er en sinnsforstyrrelse som gjor at du foler at du ikke passer inn i ditt fodte kjonn. Det er det ikke jeg som sier, det er det leger som sier.

>Sett deg litt mer inn i saka.

Det har jeg.

Driter i at transkjonnete visst nok ble kastrert også, for det hadde ingenting med diskusjonen å gjore.

Kjonnsdysfori er ikke en diagnose, det er en tilstand eller sinnsstemning.
Dysfori er det motsatt av eufori. Eufori er som kjent heller ikke en diagnose, men en sinnsstemning.

Transkjonnede opplever dysfori knyttet til sine primære og sekundære kjonnskarakteristikker.
Gjennom forskning viser det seg at denne depressive holdning til sin natale kropp skyldes epigenetikk, kromosomer blir påvirket livmor gjennom for stor eksponering til hormoner.

Det er altså ikke en psykiatrisk diagnose.

Dette minner meg på uttrykket "hvite menn". HATER det uttrykket. Det er så hatefullt og kjönnsdiskrimminerende, jeg trigges hver gang.

Ordet "hvit" kan nok ha en viss betydning i Norge også, men det er mye mindre verdifullt enn i USA, ja. Vi har jo ingen svart klasse, for eksempel. Det er jo mye mindre relevant enn i USA, men i visse sammenhenger kan det ha noe for seg.

>Det ble konstatert flere ganger at det ikke var intensjonen
hvorfor ikke fåvæ
litterært nei.

Kjonnsdysfori er ikke en sinnsforstyrrelse. Det har aldri stått i noen DSM.

Dysfori er resultat av sykdom, ikke årsaken til sykdom.
Kreftpasienter kan oppleve dysfori, mennesker som må amputer opplever dysfori, schizofrene kan oppleve dysfori, bipolar kan oppleve dysfori. Det handler om sinnsstemning knyttet opp mot sykdom.

Kjonnsdysfori er en spesifikk avgren knyttet opp i mot folelser til primære og sekundære kjonnskarakteristikker.
Det vil si at man blir særdeles depressiv av å ha kvinneansikt/manneansikt, brede skuldre, være hoy/lav, ha lite kroppshår, penis/vagina osv.

DERE FAENS ER HVITE MENN

Det handler jo uansett bare om at de hater hvite og at de hater europeisk kultur. Kall det for hva det er, anti-hvit hat. Ikke gjor det på facebook, det er litt risky å ha sånt skriftlig, men det går fint å si det til trynet på folk.

Det står i DSM-5, dogenikter. Uansett er hovedargumentet at transkjonnethet er en hjernefeil, som dere ikke adresserer.

Vis meg spesifikt hvor dysfori står oppfort som diagnose i DSM-5.

Jeg hater også hvite og europeisk kultur, men er ganske fan av mitt eget folk

dsm5.org/documents/gender dysphoria fact sheet.pdf

>hva er google

>dfn du er for smart til å skjönne hva folk snakker om

Jeg klarer ikke drikke lenger, gutta

Jeg blir bare sliten og trott når jeg blir full

Jeg sa dysfori, ikke kjonnsdysfori. Kjonnsdysfori ble oppfort fra gender identity disorder som det het for og blir snart endret til gender incongruence.

Igjen, vis meg hvor dysfori er en egen diagnose.

Hm, skal ikke si at jeg er en superekspert eller noe, men det er åpenbart at det er problematisk å si at transkjönnethet er en mental defekt eller sykdom.

Syns det höres ut som om og kanskje vet hva de snakker om.

Og det med sterilisering av transkjönnete var bare et bilde på hvor sterk diskrimmineringa har vært i Norge heilt opp til veldig nylig (og sosialt, garantert fremdeles er).

Jeg tror at diskrimminering i på bakgrunn av hudfarge forekommer i Norge også. Men veldig ofte er det nok gjerne nasjonalitet eller språk i stedet. Men bare det at det fins nordmenn på Cred Forums som hjernevaskes til å hate basert på hudfarge er jo nok til at problemet importeres og det iallfall forekommer til en viss grad, som gjör det til minimum et marginalt begrep.

Akkurat uttrykket "hvite menn" betyr jo ikke bare akkurat det. Ofte forekommer det i lengre former også, som "hvite, heterofile menn" også. Men greia er at det er en fast frase som brukes for å uttrykke hat. I saker der den ene eller begge bestanddelene er fullstendig irrelevante brukes det allikevel, fordi frasen som helhet har masse ekstra hat innbakt i seg, for å skape et bilde av djevelen selv.
Se bare disse:
dagbladet.no/kultur/problemet-med-fravaersgrensa-er-at-den-er-skapt-av-hvite-menn-som-pusher-50/62109995
aftenposten.no/norge/politikk/--Stem-ut-heterofile_-hvite-menn-337524b.html
vg.no/rampelys/film/oscar/eldre-hvite-menn-bestemmer-oscar/a/10078741/

Har sett det brukt sterkere også, dette er bare det jeg fant.
På engelsk har en uttrykket "white male", som har omtrent samme hatefulle betydning.
Her er det noen som diskuterer noe av samme problematikk:
escapistmagazine.com/forums/read/18.939575-Is-it-me-or-did-White-Male-became-a-slur

I tilfellet kjonnsdysfori så er det en diagnose, jeg driter i generell dysfori fordi det er ikke det vi snakker om.

hvem av dere har ei god samling med bilder av jenter i bunad?

>men det er åpenbart at det er problematisk å si at transkjönnethet er en mental defekt eller sykdom.

Herregud, du må jo agne. Du bruker faktisk ordet "problematisk" uironisk. Ja, beklager fordi det ikke er politisk korrekt men det er nå hvertfall medisinsk korrekt, som er det vi snakker om.

>hvor sterk diskrimmineringa har vært i Norge heilt opp til veldig nylig

Irrelevant.

kven /venter på HENDELSEN/ her?

reddit.com/r/Cuckold/

Kos deg.

Hvorfor er folk med bakgrunn innen kritisk teori alltid så jævla glad i ordkloyveri og kommaknulling?

det er ett jodisk trekk

Ja, om det er slik at medisinske diagnoser sier det, så er det vel korrekt at det er det medisinske diagnoser sier. Nå kjenner ikke jeg til hvordan samtalen gikk for seg hos dere, men det kan jo også være relevant å trekke inn fakta som er problematiske i kontekst, selv om de måtte være fakta. Det kan godt være at det er fakta at svarte i USA står for en god del av kriminaliteten, men allikevel er det som regel rasistisk å si. Fordi at om man leser konteksten, så er alltid den underforståtte betydninga at svarte er fæle mennesker man må holde seg unna. Altså er det nesten alltid rasistisk å si, selv om det måtte være fakta. Man kan kanskje tenke seg sammenhenger der det ikke er rasistisk også, som om man sier "rasisme mot svarte tvinger en uforholdsmessig stor del ut i kriminalitet", men når Cred Forums sier at svarte ofte er kriminelle er det åpenbart at det ikke er det som er budskapet, men noe rasistisk. Som man kan lese på konteksten.

Var det egentlig riktig av deg å nevne medisinsk korrekthet? Om det ikke var det dere snakka om framstår det som et forsök på å avspore samtalen og å dysse ned problemene transkjönnete opplever.

Når det kommer til min bruk av ordet "problematisk", så er det et veldig praktisk ord fordi det sier noe som er åpenbart ut fra sammenhengen uten at man trenger å forklare så grundig. Selv om man ikke kommer fra Tumblr og er SJW kan det være et veldig nyttig ord.

Nå begynner standarden på strådstarteren å bli jævlig söppel fåvæ.

Hvis det er så jævlig vanskelig å gjöre det ordentlig så kan du faen meg la være å start nye tråder.

Fordi det er så mye lettere enn å faktisk holde seg til saken.

Jeg har ingen bakgrunn i kritisk teori.
Om du må vite hvorfor jeg skrev det jeg skrev, så gjorde jeg det fordi jeg er uenig i at kjonnsdysfori i seg selv er en diagnose.
Transkjonnede har kapret dysfori og hevder seg enestående med sin diagnose (dog ikke i norge, fordi grupperinger jobber mot diagnose overhodet).

Som jeg sa tidligere så er dysfori en tilstand knyttet til mange diagnoser. Det er altså ikke dysforien som er årsaken til diagnosen, men diagnosen som forer til dysfori.

Det er en kun én og bare én gruppe som får det som de vil på grunnlag av dette, og det er kvalmt å se hvordan en gruppe får samfunnet til å boye seg bakover så til de grader for å etterfolge sine onsker når andre grupper blir bedt om å finne seg i det og bite tenna sammen.

SLUTT Å KRANGLA OM DEI JÆVLA TRANSVESTITTANNE

...

170 for dagens brud

>men allikevel er det som regel rasistisk å si

Å herre...

Jeg kan ikke ta deg seriost mer, jeg beklager. Hele brevet ditt er soppel, jeg orker ikke engang.

Ah, misforsto intensjonen her.

Har du medisinsk eller ovrig helsefagsbakgrunn?

172 for nå er det leggetid

Nei, jeg kjemper en kamp mot helsevesenet for å kunne få en seksualitet.

Du fortsetter bare med ordkloyving. Slutt å blande sammen kjonnsdysfori og generell dysfori, det er to forskjellige ting. Om en person har kronisk kjonnsdysfori så er det en mental lidelse, det mener både jeg og den medisinske verden.

Dysfori er et resultat av å være födt i feil kjönn. Når det gjelder transkjönnete, altså.

Det virker som om du har noe i mot transkjönnete. Transkjönnethet kan man forsöke å kurere ved å gi de rette hormonene og operasjon, om andre former for dysfori også kan kureres får man vel pröve på det. Har hört om "transabled", som faktisk skal være virkelig, og det må jo være noe samfunnet kan kurere (les litt om det för dere slår det fra dere, jeg var også skeptisk i begynnelsen.)

nei det er /reelle negertimar/

>födt i """feil""" kjönn

Forklar dette for meg er du snill :^)

Nei, det er det overhodet ikke. Begge deler er dysfori og transkjonnede er på ingen måte de eneste som opplever dysfori.

Som mann så har jeg aldri opplevd å være kåt, jeg vet ikke hva det ordet betyr. Jeg har aldri hatt tilfeldig ereksjon, osv.
Dette gir meg dysfori, altså det gjor meg nedstemt og jeg har knapt tenkt på andre ting i livet siden jeg kom i tenårene.

Snakker jeg med leger og psykologer om dette, får jeg beskjed om å finne meg i tingenes tilstand. Tenke på noe annet.
Sporsmål om å få hormoner som testosteron eller androgen, blir mott med svært kritiske svar.

Hadde situasjonen vært at jeg var kvinne som folte meg som mann kunne jeg fortalt dette og bli gitt de samme hormonene, og også opplevd at de gav meg den seksualitet jeg hadde folt jeg hadde manglet (jeg kan gi deg kilder på dette om du onsker).
Jeg ville nesten fått slengt hormonene etter meg.

Fra mitt ståsted er forskjellen den at jeg ikke onsker jeg var det motsatte kjonn, jeg simpelthen onsker jeg opplevde det som mitt eget kjonn var ment å skulle oppleve.

Derav er det ingen skillnad på dysfori og kjonnsdysfori. Det er ikke ordkloveri, det er sannheten fra noen som er dysforiske bare ikke kjonnsdysforisk.

>Som mann så har jeg aldri opplevd å være kåt, jeg vet ikke hva det ordet betyr. Jeg har aldri hatt tilfeldig ereksjon, osv.

Og legene har ikke funnet noen ting fysisk galt med kroppen din?

Da burde du kanskje finne deg i at du rett og slett er aseksuell altså.

Har du lest det hele? Jeg forklarer hva jeg mener med det jeg sier.

Fakta kan brukes på mange måter, og avhengig av når og hvordan det brukes kan det brukes diskrimminerende.

Beklager, mente kroppslig kjönn. Mentalt et kjönn, kroppslig et annet. Det kroppslige kjönnet er feil.

>Derav er det ingen skillnad på dysfori og kjonnsdysfori

Jo. Kanskje det er et uheldig ord å bruke, men hovedpoenget er at transkjonnethet er en mental lidelse. Ditt personlige oppdrag til å få kuken din til å fungere er irrelevant.

youtu.be/n2jqGa-92Ys

Er dette den fremtidige norske mannen?

>Mentalt et kjönn, kroppslig et annet

Hǿres ut som en mental sykdom fåvæ.

>hate facts

heng deg

>Sporsmål om å få hormoner som testosteron eller androgen, blir mott med svært kritiske svar.
Har du tenkt på å faktisk be om en blodprove?

Joss, det mener DSM-5 også.

Jeg tror ikke på aseksualitet.
Og jeg kommer aldri til å finne meg i å slå meg til ro med å ha en dysfunksjon. Ikke når det finnes ting som leger i norge ikke er villig til å prove ut.

Men la oss si du har rett, jeg er aseksuell, jeg klarer fortsatt ikke å slutte å tenke på det. Burde jeg være i terapi? Om svaret er ja, så nektes jeg terapi. Igjen blir jeg bedt om å holde kjeft og tenke på noe annet.

Kan du se for deg hva som ville skjedd om noen sa dette til en kvinne med samme problem? En transkjonnet?
Men jeg er mann og skal finne meg i det?

ikkje krangl med han
transar e sjuke i håve
alle så ikkje e fullstendig indoktrinert i det venstre narrativet kan se det

Kvinnfolk og menn er ikke likeverdige hva menneskeheten gjelder kompis. Alle har fra naturens side simpelthen mindre empati og sympati for mannfolk.

DET må du hvertfall finne deg i.

Jeg har bedt om en blodprove.
Den forste var normal på alle nivåer, bortsett fra testosteron som var såpass hoyt at de ba om en ny blodprove.
På den nye var alle normale, bortsett fra testosteron som hadde sunket ca. 120%, men som fortsatt lå innenfor det fastleger regner som normalt.

Etter det ble jeg bedt om å holde kjeft igjen.

hva faen

er dette en transe? Altså, han har innfelt overkjeve, lang filtrum, svake oyenbrynsbuer og smale kinnbein, mao. hadde han ingen sjanse uansett, men fy faen...

Det er ingen grunn til at det skal være en mental sykdom. Det kan like gjerne være en fysisk födselsskavank. Om noen ble födt med bare ett bein, men fölte at de skulle hatt to, ville du ikke sagt at det var en fysisk feil, ikke mental?

Jeg hater ikke fakta. Fakta er verdifulle, og veldig viktige.
Men om samtalen går slik
>transkjönnete opplever mye diskrimminering, hva kan vi gjöre fo-
>transkjönnethet er en mental sykdom i fölge legebladet
Du har kommet med fakta, men du har brukt det til å avbryte en faktisk samtale, og det er helt irrelevant i den konteksten dere er. Dere hadde ikke en diskusjon av legestandens definisjon av transkjönnethet, det var ikke en saksopplysning av verdi. Det klart mest nærliggende er å tolke det som en implisitt påstand om at transkjönnete er uviktige, og ikke verdt å snakke om.

Jeg er ikke av dem som mener at fakta skal sensureres og at ting ikke skal forskes på, men ikke alle fakta passer inn i alle sammenhenger.

Bergen bunad

>jeg kommer aldri til å finne meg i å slå meg til ro med å ha en dysfunksjon

Veldig usunn holdning, sdm. For all del, prov å få legene til å prove noe men om det viser seg at det rett og slett bare er sånn du er så kommer du til å slite med den holdningen.

ser deg breve bilde av en ekkel?

Han var med i TV2s serie om folk som mener de ble fodt i feil kropp. Melker tydeligvis 'suksessen' for alt den er verdt på YouTube nå.

youtu.be/Wjfh9c5JO00

alle jenter er ekle fåvæ

om ikke alltid på utsiden, så alltid på innsiden

Legene vil ikke gjore mer. Så planen blir å etterhvert oppdrive diverse på egen hånd. Jeg har allerede informert at jeg drives til ulovligheter.

kofr du snak stygg om mamma

skjær over strupen din du rævva smak mann

Altså han har jo helt klart beinbygningen til en ufrivillig solibat mann, altså at han har objektivt undermenneskelig beinstruktur, men fy faen...

Sier ikke at du hater fakta, men at du mener at "hate facts" finnes. God natt.

unsjyll vr ik mening

din mamma er snil

God natt. Har vært en interessant diskusjon :)

Og dette er en katt fodt i en menneskekropp.

Må jeg få spörre om du har opplevd romantisk tiltrekning noen gang?

får hun löpetid noen gang?

Nei, det har jeg ikke.

youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8

Syns det höres ut som om du er aseksuell. Kanskje du trenger hjelp med å leve med det, men du kan neppe kurere det med mer testosteron, særlig om du allerede har normalt nivå.

Du er heldig fåvæ, kjærlighet og sex er oppskrytt og en byrde.

Jeg er ikke dem, men det er ganske lett å si at noen som ikke har opplevd noe en selv er opplevd er heldige, men om man ikke har hatt opplevelsen er det ikke sikkert det er like greit.

Hvorfor skal vi akseptere aseksualitet som noe individer må finne seg i, når vi som samfunn gjor vårt ypperste for å gi transkjonnede de liv de onsker seg?

Testosteron er én ting. Androgen, HGH, oxytocin og amfetamin er f.eks. andre ting som i brukere er bevist å oke seksuell og romantisk tiltrekning.

Videre. Hva er normalt nivå. Legene opererer med sin definisjon, men jeg har snakket med kroppsbyggere som mener de nivåene jeg lå på ved sist blodprove er unormale.
Men sett bort i fra det, så er en slik sprikende målinger uansett rart og jeg selv ville ta en tredje prove noe som også ble nektet.

Transkjönnethet kan man langt på vei kurere ved å la folk skifte kjönn. Man kan ikke kurere legninger.

>Testosteron er en ting
>Androgen som egen kategori
>HGH
>seksuell og romantisk tiltrekning
Topp jævla kjeks

kutter du av deg tissen er du en gutt uten tiss fåvæ

Nå må dere legge dere.

ka du gjere i polen for nåke

Akkurat det samme som alle andre - lever.

God eftermiddag

woah...

youtube.com/watch?v=JjYsemohxt0

Bortsett fra det sliter jeg med depresjon nettopp som resten av tråden. Spor meg hva som helst.

Varför skriver polacken på norska?

han ar norska och deprimerade, tydligen

Har nå titta litt på denne her
reddit.com/r/Asexual/comments/4yfzat/am_i_asexualfaqguide_draft/

Det ser ut til at seksualitet (?) (ikke akkurat det men hva er det på norsk) er ganske vanlig blant aseksuelle.
Det ser ut til at det er veldig uvanlig å ikke ha "libido".

Men nå tror jeg at jeg får legge meg, har sittet oppe lenge.

Har vært interessant å snakke med alle sammen, god natt.

Det sistnevnte stemmer men jeg er ikke norsk.

youtube.com/watch?v=xTKkQ5VCW7g

Varför lärde du dig norska för?

Sporsmålet bor heller lyde: hvorfor skriver svenskeren på svenska?

För att det är nästan samma språk

Which is the nicest part of Norway?

Oslo?
Stavanger?
Bergen?
Trondheim?
Tromsö?
Narvik?
Kristiansand?
Somewhere else?

svensk* fuk
Fordi det er verdens peneste språk

bor du i gdansk?
er bestermoren din fra bergen?
jeg tror jeg motte deg på ferie

Nei og nei, besteforeldrene mine stemmer fra Tyskland.

it's all shit don't come

It can't all be shit.

I'm not actually American if that's what you're worried about.

>muhh heritage

>gdansk
>Meny på norsk
>Meny på norsk
>Meny på fucking norsk
aaahhhh

Norway is the worst country in the world, it's probably best if you just stay home in USA, the best country in the world.

Everything but Oslo.

Finnes det virkelig restauranter i Gdansk som tilbyr sine kunder menyer på norsk? Litt overraskende.

This guy is lying, don't listen to him all of the country is shit and full of immigrants

I'm really not, I emigrated to the US a few years ago.

US is great and all but I miss the more mild north/west European climates.

Where are you from then?

Takk!

England.

no but seriously, go to denmark

Denmark is just as beautiful, in denmark everything isn't overpiced, everything is legal and the girls are hotter and easier, pic related
a beer in denmark will cost you like $1, a beer in Norway WILL cost you AT LEAST $15, it's the same with pretty much everything that's fun like cigarettes and food that's not vegetables, it's impossible to drive a car unless you're a literal millionare, at least 40% income tax etc, I could go on

Norway, is a S H I T placeto vacation and a shittier place to live, if spoke polish I'd move to poland right now

Norway is a completely shit country, nothing to do here, it's expensive, it's full of immigrants, no fun allowed etc.

DO NOT COME HERE

I sincerely hope that you haven't forgotten your superior English accent after all that time spent in the US. English-english sounds so much better.

>if spoke polish I'd move to poland right now
vel megmeget min venn

>a beer in Norway WILL cost you AT LEAST $15
What the hell? Is that down to taxes? The US is pretty weird about liquor in some places but that's a whole other level.

>it's impossible to drive a car unless you're a literal millionare
How do most people get around? Is transit good enough in Norway that you can get by without a car?

People in the US still realize I'm from England.

People in England now think I'm from the US.

So kinda, I guess?

But you have such beautiful fjords

Ja väldigt många faktiskt

There are no fjords in Norway they are all in Denmark aren't you listening?

I've seen photographs of them.

Why do you want me to go to Denmark so badly? What's in Denmark? What grisly fate awaits me there?

jeg er serios
polske innvandrere slår seg sjelden ned her, de kommer for den hoye inntekten, og reiser hjem når de har tjent seg litt
What the hell? Is that down to taxes?
gov't controls all legal liquor sale, so they can charge what they want, and they add a 25% value added tax on top
>How do most people get around? Is transit good enough in Norway that you can get by without a car?
not unless you live in the inner city

>$15 for a beer

He is fucking wrong. He is talking about buying a beer in a pub or a bar, which is way too expensive but not that expensive. It's more like 8-9 dollars. Even so, you just have to buy the beer in a store, where it costs 2-3 dollars each. Then you drink before you go out, and save your money.

This guy is lying, beer in a bar costs more like 30 dollars and it costs 15 in stores.
There is nothing wrong with Denmark, it's fun and pleasant and nice and cheap with plenty of things to do and lots of beautiful nature like fjords

...

Even taking off the VAT you still get $12, which is absurd. A pint in central London costs less than £6 (about $8) when I last checked.

I see. That's a bit less ridiculous. How much does a decent bottle of wine cost?

Using the opportunity - do you have any idea on how I could possibly improve my level of proficiency in english? I do not really consider it 'that' bad, however I am certain that I could write a lot better than I do right.

right now*.
Du er alltid velkommen

litt sulten
er klokken 5 for sent å lage mat

Ja altfor sent

Depends on what area(s) you want to improve, really. I'm not a teacher so this is just guessing, but:

For listening, I think it would be a good idea to consume lots of English-language media, and try to find media that's not just newsreaders speaking clearly with 'standard' accents. If you can understand the language spoken unclearly, with slurring, etc. you'll be in a much better position than if you can understand BBC news and nothing else. If you can get access to regional BBC news programmes e.g. Look North, that might be a good place to start. Don't be afraid to rewind and listen again until you can clearly make out what's being said.

For reading, read. Voraciously. If you want to avoid spending money, try getting free ebooks online. I know that in some countries, if you have a kindle then you can get classic texts (Dickens, etc.) for free from Amazon. Keep a dictionary on hand for any words you come across that you don't know.

For writing, I've heard good things about lang8 (write something in your target language and get it corrected, in exchange for correcting people writing in your native language).

For speaking (and I guess for listening too), from what I understand italki (language tutor/exchange service) is pretty popular.

Well, I should've mentioned in my first post that I am mainly intrested in improving the quality of writing, nevertheless I highly appreciate your in depth reply, thank you buddy :3.

mamma vil at jeg skal slutte å drikke

Hei Libanonsen hvordan går det?

>Han vet ikke hvem libanonsen er

nå dor internett

bra fåvæ

youtube.com/watch?v=DUGsQqM2wZM

Hade bra gutta

...

>dfn det er 5 grader ute

>dfn kom gjennom september uten frost

Fornoyd fåvæ.

da var det over
ha det bra

Hvis Cred Forums går ned kor går vi da?

norchan.cc/

i graven fåvæ.
ikke bli revet med av hysteriet, får se hva som skjer i morgen.

>optimisert for mobilpostere
alt er tapt

Så vidt jeg forstår har det ingenting å si ettersom alle domener vil være kontrollert av samme organ?

men kva har det å sei for torrenting?
vil eg framleis konna se på animee?

Forhåpentligvis ikke?

forhåpentlivis jo
internet trollman
fotrtell meg
vill nyaa.se/ forbli oppegåande?

Ta det som en anledning til å endelig bli et normalt fungerende voksent menneske anonsen

antyde du at du ikkje e sosial avikende?
klokkå e fan meg 6:34
eg e like normalt fungerende så deg
nå fortell te meg at eg kan se på anime sjolv om internettet har blitt solgt te belgia

Jeg skal på jobb snart ditt patetiske svin

kan eg få jobb
har erfaring på fiskabåt
trålar
2 år
kan sloya torsk og sei og lyr
1 sekund per fisk
breiflabb
10 sekund maksimum
gi meg jobb

fy faen...

unnskyld
har drukke litt
men seriost
rogaland har hog arbeidslos prosent
eg e flink
gi meg jobb

norsk """"likestilling"""" er i realiteten feminisme som gir kvinner en liten fordel over menn

Kvinner er per definisjon privilegerte fra naturens side.

Ok burde legge meg gutta...

Nei, de er dobbelt så sterke som oss.

innvandrerne er bare 16% av befolkningen, så jeg vil si vi nordmenn er mye mer enn dobbelt så sterke som dere

SLUTT

Å

BREV

FROSKER

JÆVLA

NORMIER!!!!!! BRÖÖÖÖÖÖÖL

>innvandrerne er bare 16% av befolkningen

Og halvparten av de innvandrerne igjen er jo uproblematiske siden de er polakker og svensker.

Mer enn halvparten. Etter noen kalkuleringer har jeg sett at maks 5% er fra afrika og midtosten (dette gjelder også de som er norskfodte).

Men når vi snakker om rasekrig så mener vi vel på et eller annet punkt i fremtiden hvor nordmenn sier "nok er nok", og hvor stor andel av befolkningen er de når vi finner ut at vi skal sette foten ned egentlig? Når muslimene er 90% av befolkningen tenker jeg vi finner ut at vi skal gjore noe, slik jeg tolker nordmenns manglende vilje til å snakke ut mot dem.

Jammen frosker er så morsomme!!!!!! Kuleste maymegen på internettet!!!!

>den ingen sjakk-jv

Kjenner den ja.

Sammen er vi sterkere gutta

*går sakte mot deg*

>Jonas Gahr Stǿre pikk enn deg

Trehundreogniende for snart er dultegrensen nådd

310 for germanske

Hun er jo ikke germansk. Hun er norvegisk!

Meg til höyre

Du BARE VET...

Nå må dere stå opp

sto opp for tre timar siden

Opp og hopp

Hei Witek. Hvordan går det?

hvem mekker ny tråd?

Du

jeg tenkte å protestere, men jeg kan ikke krangle med trips.

men nå blir jeg jævlig sur hvis noen andre mekker för meg fåvæ

Witek, er det navnet på polsk user? Det er ikke meg, men det går forsåvidt bra her.

NY

FÅVÆ

Jeg har faktisk spilt tre turneringspartier mot henne.