Sverigetråden - Lördagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

svd.se/psykolog-hur-ska-alla-ensamma-man-klara-sig/om/debatt
youtube.com/watch?v=htx4MzQUpbs
youtube.com/watch?v=TpicfnfcEiM
friatider.se/ingen-arbetsl-shet-bland-inrikes-f-dda
youtube.com/watch?v=TehjKoZDhwg
tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=3549432
tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=3549412
youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8
tele2.se/partner/student/mobiltelefoner/huawei/huawei-honor-8
youtube.com/watch?v=YRpyjyCWQuY
stockholmdirekt.se/nyheter/sandakraskolans-elever-pluggar-pa-toaletten/aRKpbl!YtegbAbzfjwXtySh97T@iA/
youtube.com/watch?v=fWwiYNNmg0g
svtplay.se/video/10297637/edit-stories/edit-stories-avsnitt-16
twitter.com/SFWRedditVideos

Den här kör vi på

Såg nyss Warcraft-filmen. Sugen på att dra igång wc3 igen.

Hur kan man göra lingon sylt utan socker? Alla recept jag har hitta på nätet har socker i sig, jag försöker titta på mitt kalorit intag.

wc3 är ett sådant spel man kan spela om flera gånger och aldrig tröttna.

>wc4 när ;_;

>dkn 6 kr på kontot
>räkningar på 1200 kr skulle varit betalt igår
hej kronofogden, min gamle vän

Er åsikt om Peter Wolodarski?

Installerade wc3 för några veckor sedan

spelat otaliga timmar risk och WMW och annat kul sedan dess

jude

varför ska man jobba hårt för att bli lycklig när man bara kan ta droger?

>>dkn misstänker att man har cancer eller någon växande tumör i huvudet
>t. hypokondrikeranon
varför skulle du ha en hjärntumör

Fan va kul, finns det många som spelar fortfarande? Kanske skall fråga en kompis om vi skall spela ihop någon gång snart.

Var det inte snack om någon Sc2-mod för det? Eller var det bara warcraft 3 i starcraft-motorn?

Finns tillräcklig med spelare att fylla de flesta spelen. Ibland kan det ta lite tid dock

Gör syl ten efter recep tet fast strunt i sock ret bara

Det vara bara wc3 på Sc2 motorn. Det finns dock rykten om att Blizzard ska göra en remake på Brood War.

>Trots detta närmast perverterade manliga överskott fortsätter vi att prata om integration som om det uteslutande vore en fråga om arbete och ekonomisk inkludering. Och även om tidsandan bjuder att det är helt come-il-faut att vara likgiltig inför unga mäns uppenbara ensamhet och det lidande som följer (enligt säkra källor så är det ganska svår-tindrat på HVB-hemmen) så kan problemet med en skev könsbalans inte reduceras till ensamma män, ökat sexualiserat våld eller ens en eller annan brinnande bil i något utanförskapsområde. Långt värre är den underminering av tillit, altruism och sammanhållande krafter som enligt forskning följer i ett samhälle präglat av en stor manlig slagsida. En slags allmän misstro och ovilja som visserligen inte kan lagföras och straffas men vars konsekvenser sträcker sig från ofrivillig ensamhet för den enskilda till en ovilja att delta och bidra i politiska och ekonomiska system.

>Det är på tiden att ansvariga politiker inför valet 2018 kommer med rimliga förslag till hur dessa obalanser, som kommer prägla samhället i allmänhet och landsbygden i synnerhet, för decennier framöver skall hanteras. Och detta svar får gärna sträcka sig längre än till banaliteter om nya låglönejobb (som visserligen är ett utmärkt sätt att bryta ekonomiskt utanförskap), rosa drömmar om ”ögonöppnande” genuspedagogik eller cyniska och praktiskt svårgenomförbara massutvisningar.

>Bara då kan vi tala om en verklig social och ekonomisk integration.

svd.se/psykolog-hur-ska-alla-ensamma-man-klara-sig/om/debatt

KVÄÄÄÄ SKA STATEN FIXA FV ÅT INVASIONSMIGRANTERNA NU? VAFAAAAAAN, TA ALLA SVENSKA KVINNOR OCH SLÅ IHOP DEM MED AFGHANER FÖR ATT ÖKA "INTEGRATION"??? VAD MENAR HAN

Alltså varför har Cred Forums inte gruppknullat BBQ? Sexig liten slyna ju.

t. Ahmed

>remake på Brood War

Låter som önsketänkande men jag är sjukt på att hajpa ändå.

Nej nej, det är jag, psykfallsanon.

>diskuterar politik på 4kanalen

Snälla gå.

Jag såg Magnus Söderman i en vapenbutik i Stockholm igår. Jag berättade för honom hur coolt det var att träffa honom i verkligheten, men jag ville inte vara en skitstövel och besvära honom och be om klibbor eller något.
Han sa, "Åh, som du gör nu?"
Jag blev förvånad och allt jag kunde säga var "Va?" men han fortsatte avbryta mig och säga "va? va? va?" och knyta sin näve framför mitt ansikte. Jag gick iväg och fortsatte mitt shoppande, och jag hörde honom klucka förtjust medan jag gick. När jag kom för att betala för mina grejer vid kassan såg jag MaSö försöka lämna affären med typ femton piskor och spikklubbor i sina händer utan att betala.
Tjejen vid kassan var ändå väldigt snäll och professionel och sa typ "Herrn, ni behöver betala för dem först." Först försökte han låtsas vara trött och inte höra henne, men till slut vände han sig om och tog dem till kassan.

När hon tog en av piskorna och började skanna den flera gånger så stoppade han henne och sa åt henne att skanna varenda en var för sig "för att det är det ursvenska sättet att göra det på", sen vände han sig om och blinkade mot mig. Jag trodde det enda ursvenska var barbariet. Efter att hon skannat alla piskor och spikklubbor och stoppat dem i en påse och började säga priset så fortsatte han avbryta henne genom att säga "HELL SEGER" väldigt högt.

hade lätt knullat henne och jag tror inte hon hade sagt nej, jag ser lite ut som pågen fast snyggare och såklart rikare och mer begåvad. går hon fortfarande på träffar?

>det här brevet
hehe mm hon knullar dig bara om du frågar

Staten borde ta in ett par hundratusen asiatiska kvinnor som kan jobba som sjuksköterskor, undersköterskor och andra kvinnodominerande yrken där det för nuvarande råder brist. Haha svenska kvinnor skulle bli så jävla butthurt då. Men då skulle de i alla fall fatta vilka jävla slynor de är, när de själva får erfara vad enkönig massinvandring får för konsekvenser.

Ja men att gruppknulla henne hårt. Så att hon får orgasm efter orgasm av 4chans kukar vore sexigt eller hur? Vi skulle kunna spela in det också och runka till det efteråt. Riktigt knulla sönder fittan på henne och spruta ned henne så att hela munnen, fittan och röven svämmar över med spermier.

haha, sannolikt inte men tror jag skulle kunna charma henne och få henne på fall på några timmar.

och hälften av stormbögarna i tråden skulle förvandlas till invandringsvurmare

är du sjuk i huvudet eller?

Alltså hundra kukar i henne. Så sprutar vi i munnen, fittan och munnen så att hon blir helt fylld med cum.

Skulle va så jävla roligt att se alla slynor och hur butthurta de blir när de bestraffas för sin horighet.
Eh ja, jag är bokstavligen ett psykfall.

...

>tråden just nu

>captcha Beresford FITTA

hallå var är min fv

Bbq.....

>dkn inget underjordiskt rike där mina sorkundersåtar gräver girigt och djupt för att expandera mitt inflytande

Vanilj för mig. Ser du kvinnan till vänster? Det är vanilj för mig.

...

Vem här skall lira /puck/ på frusna sjöar / uterinkar nu när vintern kommer? Längdskidor någon?

Jävligt fräsch med sina sexiga former. Tänk att vi alla gruppknullade henne som en sorts fruktsamhetsgudinna. Fyllde hela henne med spermier så att hon blir gravid med den store keks säd.

>bbqs "former"

mann1 har du sett helkroppsbilderna på henne? hon är bokstavligen en val, finns en anledning till varför hon valde matlagning som sitt smeknamn.

(t user som ändå hade knullat henne)

...

Vi spänner fast henne på en brits och knullar henne en efter en. Alla tömmer i ett hål. Vi ska ha edgat en månad innan vi för det så att alla tömmer hela pungen i henne.

vafan jag hatar kapitalismen nu

Ta dina piller Sven.

haha man blir verkligen chockad av dina brev min Cred Forumsroder xD

sluta svara på mina brev tack

Är han /vårkille/

youtube.com/watch?v=htx4MzQUpbs

Varför? Vad är det för fel med vad jag säger? Jag tycker att vi borde befrukta henne med keks säd. Ingen vet vem den biologiska pappan är. Det är keks barn. Precis som jesus är guds barn så ska kek få ett barn. Vi ska alla tillsammans spruta i henne. Fylla munnen, röven och fittan med keks säd.
Vad är chockerande med mina brev? Jag har sunda åsikter. Har ni inte ens tänkt tanken att BBQ skulle tycka om det? Varför tror ni inte det för?
Jag ska svara på varje brev som du skriver. Varenda ett. Du ska se. Försök, skriv ett brev. Jag kommer att svara på det.

>tankies så desperata att de approprierar alt-högerns retorik

vafan

BLANDA UPP

Monte Pyton gjorde det bättre favä

youtube.com/watch?v=TpicfnfcEiM

>csn jobbar inte på helgerna
DET ÄR NUVARANDE ÅRET KVÄÄÄÄÄÄ

>nuvarande året
>ge bidrag till etniskt svenska barn
precis

Skaven DLC till totalt krig:stridshammare när?

>friatider.se/ingen-arbetsl-shet-bland-inrikes-f-dda
>Arbetslösheten bland inrikes födda närmar sig tre procent, vilket betraktas som full sysselsättning. I viktiga länen Jönköping och Stockholm är arbetslösheten redan under tre och en halv procent bland alla utom invandrare.

Vad är er ursäkt?

Tror nästa bit blir en fullfjädrad expansion favä

Bretonnia måste de ju släppa snart, enheterna och allting är ju redan klara.

Efter det blir det nog en alvexpansion.

youtube.com/watch?v=TehjKoZDhwg

Växte upp i babbeområde och gick på babbeskola. Ingen fadersfigur i hushållet och mamma jobbade till 19.00 varje dag. Det blev vad det blev.

Har du iofs rätt i.

du e babbe med andra ord

psykisk sjukdom

>dkn måste antagligen sluta snusa för att jag förstört blodtrycket
vill inte börja röka igen heller

>dkn alla flickor pruttar och bajsar

När kan jag räkna med att få min svenska fv av staten?

Vilket babbeområde?

Och det är aldrig för sent att ge upp din arbetslösa livsstil user.

min fv gör inte det

Autism.

det jag hatar är bottar och blizzards ineptitud för att göra en ända fix så att man kan hosta custom lobbies some folk faktiskt kan gå in i.
hälften av gångerna jag omformaterat min dator så funkar inte skiten.
det hjälper inte att alla games på custom listan är gjorda av bottar och inte människor så att dom är helt jävla tomma så man får inget intryck av att riktiga människor är inloggade på battlenet

bevis

>dkn alla flickor gnider fingrarna mot slidan och luktar på dem

Du måste stänga av DMZ i din router

spana lads

Malmö.

Jo.

nästan

precis som du gnider dig på pungen och sen luktar

det är inte så simpelt

>hittade passaren som man använde i högstadiet
Ganska fantastiskt verktyg ändå. Fixade just en passarros.

Ja? Gör inte alla det?

Någon tjej som vill ha gruppsex med Cred Forums?

JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

varför har hon massa tvål i ansiktet?

haha någon spillde glasyr över hela hennes ansikte

>han har fortfarande problem med CSN
git gud och fixa det på 3 dagar
>dkn pengarna rullar in på måndag

svennar e horor

>dkn kan inte längre dricka kaffe pga stress och stillasittande livsstil
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mazarin

Är det bara jag som fantiserar om att gruppknulla en tjej? Dock ska sperman inte hamna på ansiktet*, utan i munnen, röven och fittan. Det ska verkligen vara så att man fyller hennes innandöme med spermier. Hon ska bli gravid men ingen ska veta vem fadern är. *Överskotts spermier kan dock hamna på ansiktet och tuttarna

du är ju fett äcklig senpai

håll dina perversioner för dig själv

hash

ingen bryr sig

>One of the key findings in Learning from Notes is that organizational use of technology is directed by technological frames which, borrowing from Goffman's work on frames, plays and important role in setting the cognitive context through which users of technology understand the tools they are using.

Vad händer då?

t. stressad och stillasittande och dricker kaffe

Är jag dessutom väldigt trött undviker jag det däremot, blir en lite för orolig känsla annars, som om piggheten inte riktigt kan slå igenom

jag är neet och sitter hemma större delen av dagarna och dricker 1-2 kannor per dag. Kommer jag dö?

är det pearson? jag svär det förlaget alltså

"a cat is an animal with four legs. However, not all cats have four legs, nor is everything that has 4 legs a cat. In this case, a cat will be defined as a mammal with four legs, and also a tail."

tog du engelska eller vadå

nej tyvärr

acm
råkade välja en kurs som tvingar mig läsa tekniska sociologitexter där 95% av alla ord är tomma

>tittat om alla Omöjligt Uppdrag


agentfilmer är topp mysig bröd och cirkus favä

Hej! Hur står det still? Det är ditt vänlig granne från Finland! Borde jag ta båten till Sverige, om jag ville få en stor kuk?

>tekniska sociologitexter
lol

>dkn alla flickor fantiserar om snoppar

>vill onanera
>mor sitter i rummet bredvid
har tråkigt

Användarens förståelse av verktygen de använder styrs av 'technological frames', exakt vad det betyder får du väl fråga Goffman.

Förmodligen vill de väl säga att i en organisation växer det fram en kultur kring hur man gör saker, även tekniska verktyg

>dkn man börjar tröttna på porr och dattaspel
va fan, det här förutsåg jag inte

Fråga om hon kan hjälpa dig

Häng dig bögjävel

spillde oboj på tröjan

haha oj

>dkn har ofta oboj och tandkräm på nästan alla mina kläder

bara ta på sig den designerade rena skjortan precis innan man åker till jobbet så syns det inte

kom taxfreeshoppens entré på silja line imorgon turku -> stockholm 18:00

Finns det inga dörrar i ditt hus?

Kan man gå fram till ensamma kvinnor i baren och starta en konversation eller verkar det automatiskt krypigt?
De kanske sitter där och önskar att någon Pekka skulle tala med dem?

Ingen bryr sig häng livet av dig

tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=3549432

>Kriminalaren Bäckström är tillbaka. Succéförfattaren Leif GW Persson släpper sin nya bok ”Kan man dö två gånger”

tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=3549412

>Professorn och författaren Leif GW Persson om den kritiserade reformen inom den svenska polisen.

Fan va mysig GW är favä

Hade kommit i byxan direkt om en finsk sötpaj kom fram till mig i baren och började brata med finsk brytning. Vet inte om svenska tjejer tycker snarlikt.

>De kanske sitter där och önskar att någon Pekka skulle tala med dem?
haha mm

>häng
Du är en sådan fjolla Sven.
Det är hagelbrakaren som gäller eller inget alls.

ingen bryr sig häng dig

Köp rårörda lingon då

Vänligen lämna tråden ditt vidriga äckel

ingen bryr sig dränk dig

häng dig

tråden har onekligen blivit skit
är det alla 2000-talet-ungar som har hittat hit?

repet kan ge dig svaret

Ingen pratar om detta.

*hänger hela tråden*

När psykfaklsanons medicinering slutar verka/han får tillgång till en dator så går trådkvaliteten ner

ingen bryr sig häng dig

>t. psykfallsanon

tack för att ni bevisade min poäng

>dkn ingen brun fv

j-jag bryr mig

Förbättra din läsförståelse

hemsk känsla

Funderar på att skaffa steam-hårdvaran då den säljs med rabatt just nu. Någon som har den skiten som kan recensera?

>dkn ingen fv
>någonsin

Vad skulle poängen vara med den överhuvudtaget?

Det har inget med läsförståelse att göra. Om en text kan tolkas på mer än ett sätt så har skrivaren misslyckats med att förmedla sin poäng, och jag kan komma på fler sätt att tolka det på. Notera den andra anons förklaring som innehöll "förmodligen". Vi gissar på vad författaren vill ha sagt och man kanske gissar rätt.

Någon som har en bra manga att rekommendera? Gärna någonting lättläst som inte är så jättekänd då jag nog redan har läst den i så fall.

Streama olika typer av underhållning. Kunna spela allsköns pc-spel på tv:n. Typ civilization är väl det bästa exemplet. Väldigt flexibelt så man kan koppla in trådlöst tangentbord och mus och spela i soffan, eller usb-kontrollrar, osv.

>manga
Varför inte europeiska serier?

...

youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8

blev lite ledsen igår när jag såg dom bära ut den där ettåriga bebisen från rasmassorna efter en attack i aleppo

vilka monster ryssar är, och vad bra de är på att påminna världen om detta faktum

>ja, soft
Skrattade högljutt favä

Han verkar riktigt sliten nu :^(

>dkn inget att göra
livet är inte roligt längre

Ingen bryr sig.

>dkn ingen rastlös user att mysa med och ge livsglöd

häng dig

Häng dig "mannen"

borde hänga dig själv

han är gammal och han äter som ett svin typ
kommer ihåg ett avsnitt av veckans brott var han berättar att han och några av hans gamla författar-vänner brukade samlas och bara äta feta saker och supa som fan

...

det borde heta hängningstråden och inte sverigetråden

när ska kys-jagjaget ta slut

det är så tråkigt

>dkn DEN GULDIGA och arg blatte bland toppkommentarerna

Har jag fan inte märkt förut.

>stormusklade manskultingar
hmmmmmm

Jag laddade ner det för ett par månader sen men det var för svårt. Jag kan inte ens besegra en lätt dator-motståndare

jag på bilden

>svennar

Fan vad jag blev sugen på kyckling nu.

L-l-lördag?

breva en bild ni annars aldrig får chansen att breva

svårläge: något ni vet ni aldrig brevat i tråden innan

>möh testosteron påverkar ens politiska position
bokstavligen inte ett argument

Ja haha känslor är så bögiga

jag... har inga känslor.. nähädu jag bara brevar grodor och är glad i själen hela tiden.

>t. betahannen axel

Är väl bara att du spelar på en stor map med två spelare då?

Omöjligt att förlora mot datorn om du går night elves med chimaeras + ett par druid of the talon.

Kolla in den här sötpajen.

>dkn ingen fv som snart är 50

c-calle??

Lördagskorv?

...

Hade definitivt kört nyllet i deras rumpor och andats in djupt favä

wow där fick du mig Johan

>dkn tappat bort telfonen igår

Tips på bra telefon?

...

inget fel med att vara en kort kille med mycket muskler

Sony har bra lurar och stödjer dom med uppdateringar länge. kan rekommendera

har en sony Tipo (tror jag det är) och den är ok så länge man inte behöver göra annat än att ringa, messa och skicka mail.

>dkn ens storasyster aldrig omsorgsfullt runkade av en i duschen och till slut gick med på att låta mig stoppa in den utav ren systerlig kärlek

sony xpärsons riktigt bra känns som att hålla i guld

Hur fixar man en pv som gillar anime och spel men ändå rätt "normal"?

Tack. Funderade på Samsung eller Sony

Hmm, vill bygga ihop en fattigmansdator, typ fx6300 samt rx470

Häng er

gotler >>>>>>>>>>>>>> lördagskrov
slåss mig pekka

en nokia 130

gå med i motkulturen med en dumfon

>>>/ansiktsboken/

googla på telefoner med bra batteritid som inte kostar för mycket och som har en vettig kamera

vem bryr sig om något annat i en telefon?

8 timmar kvar

tja

>vem bryr sig om något annat i en telefon?

Extroverta nbögar, dvs 90% av tråden.

o-ok

>som gillar anime
>rätt normal
välj en

men alla andra telefoner gör allt annat ungefär lika bra, så lika bra att gå på batteritid och kamera. vem är inte less på att ens telefon inte håller en hel dag ens

h-hej
dräp dig själv

Sparar alla bilder favä, är det en ansiktsbokskompis du känner? Med tanke på filnamnet.

görs?

Om den här kampanjen fortfarande funkar så är det ett riktigt klipp: tele2.se/partner/student/mobiltelefoner/huawei/huawei-honor-8

>dräp dig själv
förlåt

>bög
>normal
välj en

jagtelefonens tyranni är över, nbögar bryr sig inte längre vilken mobil du har

planerar saker i förväg, läser bok och tittar då och då på tråden, själv?

duktigt.
Sitter och slappar, funderar på att dra ut senare.

aha
vad tänkte du göra ute?

Jag syftade på en dumtelefon. Inte någon kinesisk smarttelefon kopia.

dricka och ha kul

Undra hur många svenska tjejer som kommer festa med blattar ikväll

o-okej ha det skoj.

var bor du?

>dkn ingen brunpvfv som hänger mig

jävlar vilken paj asså

...

...

Undra hur många blonda svenska tjejer som kommer umgås med bruna brunstiga män ikväll

ta bort den här bilden på min fv

90%

Fattar inte hur han gick från ny demokrati till detta.

pengar ju

Undra hur många svenska tjejer som kommer suga svart kuk ikväll

>vad är kapitalism

tror du på allvar han var ideologiskt övertygad? han var en populist som ville använda invandringskritik för att driva fram ett parti som skulle sänka skatterna, det är allt.

wachtmeister å andra sidan har ju varit rådgivare åt jimmie etc.

Vad fanns det för pengar i ny demokrati?

vad tycker ni om nya snook-låten?

youtube.com/watch?v=YRpyjyCWQuY

>vad finns det för pengar i att styra landet
ja du

Bra brev

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Undra hur många svenska tjejer som kommer vara degenererade med blattar ikväll, dricka, knarka och suga kuk

>dkn lägger mig i sängen och vilar
>50 i puls
är tjock så borde inte ha så låg vilopuls. Håller mitt hjärta på att tröttna på mig?

undrar hur många gånger du kommer att breva det här i tråden ikväll

bra tråd, nu drar jag

Det är väl bara nbögar som faktiskt pratar i telefon och så. Jag surfar bara med min.

>rodnad i ansiktet
Vif mig

Idrottare har låg vilopuls så vet inte vad du bölar om.

>Går till tandis
>Får en jättesöt tandläkare
>Hälsar och sätter mig ner i stolen
>Hör bakifrån mig "Hej, jag heter Yukie och kommer vara din tandläkare idag, trevligt att träffas!"

Man träffar på de där sverigebodarna lite här och där alltså

Bra, Svenska män måste bort.

Jag började se på K-On och Yui var bättre första gången hon rörde gitarren än vad jag är efter att ha spelat ett tag.

Äckel folk, rasistiska, fega äckliga Svenska mansgriskräkskitar jag hatar hatar HATAR Svenska """män"""

Pratade hon Svenska?

Undra hur många svenska tjejer som kommer låta en brun man knulla dom inatt, utan kondom, för att spruta säden och impregnera den vita kvinnan med ett brunt barn

Jo, lite kunde hon

blir det någon bokcirkel user?

Har vi dödat tråden än?

>böggels
bra källa

Ja, tråden är död.

Zara.............

...

>han har inte sin mamma på snabb uppringning

stockholmdirekt.se/nyheter/sandakraskolans-elever-pluggar-pa-toaletten/aRKpbl!YtegbAbzfjwXtySh97T@iA/

lmao

Knulade ni?

>psykfallsanon dampar loss i tråden
Kollar senare

om vi bara har högre invandring så måste det väl lösa sig?

Vad sa hon då? :3

den där webm:n är riktigt rolig favä

man skulle kunna säga att skolan sitter i en riktig skitig situation haha

Upp med händerna era 3D grisar, frige ommedelbart alla söta 2Dflickor ni har på era datorer genom att breva dem eller så skjuter jag!

fan göttigaste platsen med en klasskamrat

maximal koncentration + man kan gå o pissa/bajsa när man vill och skämta med kamraten samtidigt

nä han måste ju ljuga han är ju OND
OOOOND SÄGER JAG JUH

>dkn man inser att man nog hade en lite kass skolgång i grundskola
känns dåligt

...

>man hörde ett helsvenskt tjejgäng snacka om att de ville ha "bruna bebisar med ljusa ögon" "ååååååå så fina de är"

mm strax

...

...

...

Varför är så många här på Cred Forums så konstiga? Som till exempel smeknamnen på bilden, är det något "kantigt"? Jag är här rätt så sällan, då jag inte vill bli insatt i 4chans nördiga animesamling.

...

jag till höger

Cred Forums är en hemsida för hardcore intressen som japanska spel mm

Nej

Vi pratade bara lite om random saker innan det var dags att fixa med munnen på mig

Var förövrigt tusen gånger bättre än folktandis

...

>STHLM
KRUKMAKERI

>de slöjpajerna som snabbt går förbi
min benis

lägg av, om några år är bäbisen i sverige och bränner bilar o har sig

Är nipponserna alltid jobbigt överartiga?

...

;_;

>en grupp ensamkommande går på gratisfestival
>något jävla sär ställer sig bakom och filmar dem

fattar du hur störd du är?

gäri

>prova tuggumi som hjälper med dålig andedräkt för första gången
>känner mintsmaken bränna hela vägen upp till näsan

ja för det dör ju aldrig några barn i andra krig, har aldrig hänt

...

Sluta dricka sperm så löser det sig.

lappjävel

>dkn man redan är fulare än 90% av svenska ""män""
>man kommer tydligen fortsätta bli fulare minst 5 år till

Vad händer om fem år?

raskriget he se

Ja

>svarar på låtsasjapanens cancerbrev

Var någon ens där för musiken? Blattarna var iaf inte det.

>tränade på gym när jag gick i gymnasiet, trivdes hur bra som helst och hade riktigt roligt
>slutade träna när jag hoppade av gymnasiet
>snabbspola 4 år fram i tiden
>försöker börja gymma igen
>håller knappt i 2 månader och slutar
>snabbspola 1 år fram i tiden
>försöker återigen börja träna med samma resultat som ovan
>snabbspola ytterligare 1 år
sitter här och funderar på att börja träna igen, men vill fan inte att det ska bli som tidigare, hur ska jag behålla motivationen?
när jag gick i gymnasiet var det inget problem och allt var roligt
de senaste gångerna har det bara känts som en börda

DET ÄR NÖTSKJULET
DET ÄR NÖTSKJULET
DET ÄR NÖTSKJULET
DET ÄR NÖTSKJULET UUOOH

PHIL ÄR FRÅN SJÄLEN
JACK ÄR FRÅN P. I.
HORATIO ELLER HORAT ÄR SÅ STORÖGD
TITO, "KUK" KUKMAN, BEBIS
HAN LYFTE PHIL OCH ÄLSKAR KVINNSEN

HELL FUCKING SEGER

>vågar inte ens kolla er i ögonen
Svenska """män"""

vad är det för mening med att gymma? bättre att sakta men säkert dö av fetma

inte värt om man inte har någon att gymma tillsammans med
ingen vill gymma
fml

ウルセエ

俺の手紙がリアルなものだ

>vad är det för mening med att gymma?
både se och må bättre ut favä

bara fortsätt

din kropp blir snart beroende av det

skaffa kompisar att gymma med, någon app för att hålla gymdagbok (eller gör detta i tråden), sätt personligt mål t.ex. att klara en svensk klassiker, etc.

skulle själv gärna börja gymma men varje gång jag hittar tiden följer en månad med svinmycket jobb så jag blir tvungen att avbryta.

skulle knulla den negressen favä

>dkn sa till en polare att tjejen därborta är snygg som fan
>hon hörde och gav mig massa blickar och gick fram till micron där jag värmde min mat
>jag frågade om hon vill ha sällskap
>vi åt tsm och jag tog hennes nr

man måste vara smidig med sånt här boys ;)

90kr/kg lösgodis på hemköp, extremt överpris.

Men gott är det

Vad tjejen egentligen försöker säga att snälla flirta bara om du är en snygg kille. Annars låt henne va.

>bara fortsätt
bra där, skulle du inte lagt till att jag bara skall vara mig själv

>skaffa kompisar att gymma med
de få kompisar jag har som jag gymmade med har flyttat
>någon app för att hålla gymdagbok
bögigt värre

Vilket jävla liv.
Är de så mot varandra också tror du, det kanske bara är en fasad?

du är ju en bög som måste fråga människor hur man hittar motivation.
handlar inte om motivation utan om disciplin, vad fan är utmaningen med att göra saker man tycker är roligt? krävs mer viljestyrka att göra saker som är skit (t.ex. strongslifts)

vad gör han

>dkn 35kr på willys

JACL ÄR COOL-RÖV LAT
HAN LÄR SIG FORTFARANDE
OCH DEN FÄRSKA KÖRSBÄRSPAJEN
ÄR FORTFARANDE OSKULD
CHITA MÖT-AH VECKANS MIFFO-AH
PHILS HEMTJEJ HAR JACK VILL BEHÅLLA HENNE

MEN DET HÄNDER INTE HELLER
SKAKA DET SOM EN EPILEPTIKER
VÄNTA SKA TÄNDA DENNA? TA ETT BLOSS
ANDAS ETT GRÄS, I MINA LUNGOR
JAG HAR VINDRUVOR
VAD SER DU PÅ MIN SON?

m-men min kropp går in i flyktrespons när en tjej visar intresse, vill bokstavligen bara försvinna i tomma intet i sådana tillfällen

Blir fan deprimerad när jag tänker på att gymma. Visst kände jag mig betydligt mer självsäker under året som jag faktiskt tränade men helvete vad jobbigt det var att tvinga sig själv att spendera den där timmen på att lida. Sedan så är det ändå knappt som att någon bryr sig om hur man ser ut, fick lika lite tjejer som alltid (0), dock en hel del komplimanger från killkompisar...

Bara gör det

sant man måste vara väldigt motiverad för att ägna sig åt bögeri

...

Är det inte 80kr/kg på ICA/Konsum?

>dkn skapar bilder ibland, men brevar dom inte

De är så mot varandra

skitlångt till willys där jag bor

man kan ju alltid hänga sig haha

>fettot vet priset på lösgodis i Sverige
och ingen är förvånad

Att ha fördomar om olika etniciteter är väl ändå inte att vara rasist?

79 brukar det väl vara, men handlade mat o skit med.

:^)

mm fan va cool xDDDD

Bara om de är bruna.

ingen bryr sig om du är rasist

>dkn man provade gymma förra vintern men gav upp och hamnade i depression
>har fortfarande gymkortet kvar som ligger och drar två hundra spänn i månaden
>bagen med gymkläderna i ligger framför mig
kanske skulle försöka igen .. och misslyckas igen ... samt att gymmet ligger knappt 50 meter bort

Vad köpte du för smarrigt lösgodis user?

>dkn man redan har större qk än 90% av svenska """män"""
>den kommer tydligen fortsätta växa minst 5 år till

>dkn har inte gjort något alls idag

Bara om de är judar.

ta en öl? J/N

dina dubbletter indikerar att vi båda borde försöka igen favä

>dkn man redan är mer heterosexuell än 90% av svenska ""män""
>man kommer tydligen fortsätta bli rakare minst 5 år till

Varför blir du inte fulare efter raskriget?

Kör på user, om kortet ska kosta pengar kan du ju ändå nyttja det. Gymmade du bara på rent allmänt eller hade du specifika mål du arbetade mot?

Fan, jag har börjat se på K-On och det ger mig lite dkn ingen fv.
Det är söta tjejer och då blir jag påminnd om hur inga tjejer i verkligheten vill ha nåt med mig att göra.

J

>dkn man redan har tjockare skägg än 90% av svenska ""män""
>det kommer tydligen fortsätta växa minst 5 år till

du är inte svensk

>dkn ingen oanständig spindelfvfrufru

...

>dkn man redan har knullat fler kvinnor än 90% av svenska ""män""
>det kommer tydligen fortsätta växa minst 5 år till

>dkn man redan är tjockare än 90% av svenska ""män""
>man kommer tydligen fortsätta bli tjockare minst 5 år till

han som äger gymmet hjälpte igång mig med ett program och jag följde det, för min allt mer svällande mage är ett problem nu, så målet är först att kunna passa i kläderna jag hade förr, innan jag blev ett praktexemplar för #fatacceptance-idioter

du får smaka, men bara om du är snäll

>>man kommer tydligen fortsätta bli tjockare minst 5 år till
TAPPA
VIKT

ta en eller åtta för mig user

Kan du inte sluta forcera detta jagjag?

du e för go libanon

I vilket jävla tid och rum tror du att du är?

fö fe fu

>bokstavligen inge choklad
HÄ DI

...

Det är bara en tönt som hittade det hetaste jagjaget på dutuben och ombrevar

Min mammas man har folk på besök och nu har jag varit i mitt rum så länge att det skulle vara märkligt att komma fram.

Inte så mycket för choklad faktist, daim tycker jag räcker

BLÅST KNULLET UT HAHA

jävla SD connys asså hahaha

häng dig

du först

...

Fast de tjejerna i K-on verkar ju 100% asjobbiga att ha att göra med.

häng mig

>libanon försöker hänga sig
>repet dör

fy fan vad jag älskar svenska kvinnor

divi?

...

Tack user, är alltid snäll. Tror jag tar en daim, en av de där gulbruna samt en sur bit om du har någon.

>Min mammas man
KEK
så du är bokstavligen hans frus son?

Men daim är en jävla massa knäckkola inte choklad

...

...

Av vad jag kan se från de första avsnitten har jag samma brister som Yui och vi skulle kunna passa bra.
Men det är mest att de är söta och påminner mig om mina insinkter, hade jag bara kunnat glömma tjejer hade jag skitit i det och bara haft det gött ensam vid datorn.

skulle be dig att äta mindre men sen så såg jag din flagga

Mörk choklad>Marabou>lindt>plobb>>>****>>skit>daim

Ja. Men det är inte som att han tagit mig som sin egen eller spenderat pengar eller så.

...

>dkn snoppen är mindre än 90% av svenska män

rekommendera en bra neutral nyhetshemsida, internationell eller svensk

häng dig

>mörk choklad
>tror han är hälsosam
libanon jag...

plopp*

Du på bilden?

Romerska bågar med apelsinsmak och center är urgoda imå, sedan är ju t.ex. marabou japp också skitgod och vanlig ljus mjölkchoklad går inte av för hackor den heller.

Fast riktigt mörk choklad har jag aldrig haft mycket för.

...

Hur många fina traditionella svenska flickor kommer stanna hemma i kväll och laga god mat till sin etniskt svenska pv och avsluta kvällen med att avla ett nytt vitt barn?

nä nu tycker jag hänga mig själv eller tappa vikt

nationalistNEETs sprängda åt helvete

-5

schopenjude r en noob på alla sätt å vis lmao

>denna besatthet av sexualitet, etnicitet och barnalstring.

user, vill du sätta dig en stund?

...

min syster är en arier och har en arisk pv. hon ska ikväll stanna hemma med honom och sina två ariska barn.

sa din lärare det?

>vi ses där kl. 5 storebror
>vänta en halvtimme och min syster dyker fortfarande inte upp
JÄVLA HORA KAN DU INTE ÅTMINSTONE RINGA MIG INNAN DU BLIR ÖVER EN HALVTIMME SEN?

Ring henne

Lyckades nyss för första gången röra min panna vid mina hälar

Det går frammåt snabbt alltså

lmao

>dkn flickvännen kanske har cancer
Jag bad aldrig om detta, och jag hoppas att ni klarar er undan det i ert eget liv.

Hell Seger!

>dkn man har blivit beroende av smutsig jävla hus

youtube.com/watch?v=fWwiYNNmg0g

Lid jävla nbög. Lid.

>kanske har cancer

varför tror ni det?

...

>betabög hatar nationalism
lmao

Radera Cred Forums för henom

>dkn Stayhard

Grattis antar jag, är detta en del i någon pågående strävan att bli vigare?

Svenska män är de män som raidar 24/7 istället för att sitta o latja i barens chat

Aboo mannen, svennarna vet inte hur man klär sig bra jao
>donkish man baxar fett med gäris i sina vanliga klädish

Nja, strävar igentligen efter att rätta till min ryggrad till 90 grader igen men det är ju en liten bonus när tjejerna blir skitimpade när man gör någon svår position

När jag letat råd om hur jag skulle kunna skriva till hon på stallet har jag fått höra lite om hur jag skulle kunna fråga direkt om hon vill träffas. Det skulle kunna vara bra men skulle det finnas nåt bra sätt att starta en konversation först?
Alltså nåt vettigt att säga/fråga så att jag kanske kan chatta ett litet tag med henne. Det hade varit väldigt bra.

Men neeeeeeeeeej

Tips, user: det här är varför du inte har en tjej.

>tjenare (insätt namn)
>det var länge sedan sist
>när har du tid och träffas för att ta en kopp kaffe?
insätt sedan själv när du har tid, typ om du kan på måndag eller tisdag, du fattar nog
är hon en fjortis fortfarande så släng in lite roliga smileys också

Just det, yoga var det. Hur har du rubbat ryggen? Enda jag någonsin haft var lätt framåthuvud när man satt och jontade i gymnasiet men det har man rättat till.

Har ni tänkt på att om vi bara lät ingenjörerna styra allt så skulle världen vara perfekt.
Samhällarna kan få skriva böcker, kanske göra lite dockteater.

>fikacucken
Begriper mig inte på "killar" som kör på fikarutinen. Tjejer är jävligt trötta på klichéer. Det finns ingen variation, ingen innovation, ingen originell idé så fort ni behöver knulla.

...

du som aldrig har träffat en tjej kan ju onekligen veta vad de är trötta på

Nja, min ryggrad vart bara sne helt plötsligt av någon anledning, inte så jätte farligt eftersom att man kan dölja det med kläder men jag vill endå rätta till det

Förövrigt så är det ganska normalt med en liten kurva där

Haha aa. Det kan inte vara så att jag har blivit som jag är idag just på grund av min ensamhet?

>Svenska kvinnor är ute och njuter av sitt liv
>Detta är tydligen moraliskt fel enligt svenska "män"

>svenska "män" sitter inne och tittar på barnserier, runkar till pervers porr och betar på en hemsida gjord för att diskutera pedofilserier från Japan

>man äckliga rostbiffar dyker upp på fnöske som försöker beta bögar
Usch

Den delen om att det var länge sen sist skulle nog inte passa eftersom "sist" inte finns. Vi har ju aldrig pratat utan bara hälsat förr.

>man dkn ingen fv
är ni på riktigt? runka bara LMAO

>>svenska "män" sitter inne och betar på en hemsida
Ja skäms du inte axel?

Det där var inte jag som frågade om råd

Men det är ju du själv som sitter och cuckbrevar hela dagarna

>Vi har ju aldrig pratat utan bara hälsat förr.
meh
orkar inte bry mig

>Har ni tänkt på att om vi bara lät ingenjörerna styra allt så skulle världen vara perfekt.
mm kolla på kina

Man får inga barn av att knulla sin hand

Jo, men det är ju fin choklad.

Marabou mintkrokant + pmax är inget att rekomendera, smakar legitimt jord

jag vet

Jag får fortsätta fråga. Det är ofta nån nbög som vill ge råd om sånt här på såna här sidor.

Men raiden är ju inte förräns imorgon kväll.

Bokstavligen endast ditt eget fel.
Skärp dig.

Ok. Ibland när man brevar nåt och får svar så kommer nån annan och brevar nåt argt till svaret man fick så tror den som svarade att man bråkar med den.

nej skall nog göra en flygis, det var ett misstag att återvända till tråden och den gör ju för fan bara ens sinnesstämning värre

häng dig

Vi ses imorgon

Ja. Jag kom bara hit för att jag inte hade nån annan stans att leta råd men den är inte så bra.
Som tur är brukar lördag kväll vara lite bättre.

Ni får smaka på Marabou kvikk lunsj om ni inte har gjort den än, godaste smaken från systermärket i Norge.

ses imorgon user

>ingen variation, ingen innovation, ingen originell idé så fort ni behöver knulla.

jag fattar att du är ett jävla sär men vanliga människor tycker det är kul att ses, fika och vara sociala.

Ses om 5 min

Och där åkte ordet flickvän/fv in i filtret

H

Nackdelen med att vara anonym, fast fördelarna mer än gör upp för det.

Skönt att kunna gräla med en person och samtala lugnt med en annan i samma tråd utan att blanda ihop konversationerna. Sen slipper man (för det mesta) folk som låter sitt sociala varumärke bestämma över det de skriver och inte, allas profiler är helt blanka eller hur jag ska uttrycka det.

Vad är pmax för något?

Snälla svara

clara

f v

...

>Sen slipper man (för det mesta) folk som låter sitt sociala varumärke bestämma över det de skriver och inte
Bokstavligen ingen snubblare gör det.

svtplay.se/video/10297637/edit-stories/edit-stories-avsnitt-16

>dkn all tid man slösat bort på det här stället

Pepsi max, en jontedryck.

spritfyllor suger

Dessa jävla partyhattar täcker ju för fan över andras brev när man läser på mobilen kväää

Bungyhopp eller himmeldykning? Vad skulle ni vilja prova?

Ingen bryr sig.

>man har bra motivation och tid men vet inte vad man ska göra
lära sig ryska j/n?

eller japanska för porren
inte värt det dock, förutom som tidsfördriv

litar mer på en duk än en gummisnodd favä

Du måste plugga ganska länge innan porren går ihop om du vill kunna läsa mer än KIMOCHIIII

Inte han men hur lång tid innan man kan läsa VNs någorlunda begripligt?

>dkn började för doujinshi men sitter och läser japanesisk bok nu

Studerar eller jobbar du i Japan?

gör fler edits so mdenna

Tar väl ett halvår eller så att lära sig "begriplig" japanska men du tittar på minst 5 timmar om dagen i ett år för att kunna läsa någolunda bra

börja läsa harry potter trots att man sett filmerna? J/N

Sidan 10

...