/mämmi/

Impotenttien painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WDCNlqMgnvo
iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001273647.html
youtu.be/qQBLZMULSbo
youtube.com/watch?v=jozDcP8rbjU
twitter.com/SFWRedditImages

Miten mä estän nää juhlatötteröt?

/katja/

Oispa

Joo siis kiitos tästä minulle omistetusta painoksesta mutta en minä olisi tälläistä tarvinnut

Nyt vittu loppuu se lankojen tekeminen ennen bumb limittiä

youtube.com/watch?v=WDCNlqMgnvo
Oispa vyöhyke

ei lopu

Just täs aamulla muistu toi gif mieleen ku en ole nähnyt sitä oikeastaan kuukausiin jostain syystä, ja nyt sä postaat sen.
Haluuks panna?

OISPA TITITÖÖRIUPAUPUHPOKSPUM

OISPA TÖÖTÖHÖPÖRÖMPPÖNEN

>Haluuks panna?
Vain jos olet 2dee tötörötö

...

...

Oispa tommonen, edes valheellinen, itseluottamus.

On ankeaa tämä Legioonan ajan specializationit.
Jos menet Restodruidiksi, unohtuu KAIKKI paitsi kissana hiippailu elukkapuolelta, taikapöllöt ei osaa hiilata mitään, kissat ei osaa mitään karhumuodossa, ja karhut ei osaa mitään kissamuodossa.

Kävin just vaa'alla

Legion on täyttä paskaa.

No höh, oon 2dee mutta en oo tönttö.

Kukahan homo keksi sanat kuten vaaka ja ruoko
>vaa'an
>ruo'on
Vittu

Todennäköisesti, juu. En oo WotLKin jälkeen pelannut ku yksinpelin/pugittamisen tarinapuolen askarteluna

Juu itellä kanssa aika yksinpeliksi mennyt mutta osin siksi kun ei aika riitä/enää kiinnosta olla raidissa kiinni monta tuntia putkeen

joo ja raaka

Tekis mieli mennä ostaa viinaa mutkun krapulapaskaa vaan tulee ja tulee.

Ja tiuku
>tiu'un

Alkaa hiljalleen riittää tää olemassaoleminen

Kuka tääl pelaa Overwatchia ja mikä on teidän main? itel olis
>Hanzo

Näköjään tulee joo. Jopa tänne /mämmi/:in asti.

Mul ois toi D.Va
Siis runkkaamisessa

Itse olen yrittänyt elää menneisyydessä ja pelata milloin missäkin private servulla, yleensä hypäänyt johonkin 4chanin kiltaan tms. Hauskaa on joskus ollutkin, mutta harvoin nämä killat kestävät pyöreätä vuotta. Viimeistään kesälomat tappavat killat ja sykli jatkuu.

>memewatch

Nyt on se tyttöystävämoodi raideissa, ettei tarvi ihmeemmin Deadly Boss Modeja jos healerit on jostain kotoisin.
Semmoinen juostaan tämä läpi koska on 2 mythicin tehnyttä mukana.

Joo pelataa sitä aina ku kamut ei jaxa enää lollii x-DDD

ja sit viime viikonloppun ei pelattu ku oli koti bileet janical

Tätä se on, ei ole entiset killat ja uudet ei innosta kun kiltapeli alkaa vasta 200 tuntia yksinpelin jälkeen.

mcröötä enimmäkseen

ei tota pelii kyl ilman kaveriporukkaa jaksa

Genji, Lucio

Oon aika paska Genji jtp

>molemmilla veljillä on tyttöystävät ja työpaikat
>sisko opiskelee ja silläkin on tyttöystävä
Ei vittujen vittu tätä mun epäonnistumisen määrää.

Äitini on opettaja. Isä fysiikan opettaja. Vanhin sisko vasta valmistunut erityisluokanopettaja, toinen sisko luokanopettajakoulussa ja ite katon kotona animea ja runkkaan.

Suoraan sanottuna vähän kuivat setit sukujuhlissa.

>siskolla on tyttöystävä
Noh, joudut jonain kännisaunailtana siittämään molemmat.

Nyt alkoon veljet

Poikani, olen pettynyt sinuun.
T.Isäsi

Itse en ikinä pystyi olemaan opettaja muualla kuin yliopistossa. Muualla sitä pettyis ihmiskuntaan.
Tuskin. En usko että sisko haluais lapsensa geenipohjan olevan niin mätä kuin mitä mulla on. Sen tyttöystävää vois kyll polkee jtp.

>Mitäs sä teet nykysin?
>Oon työtön

Juuh

Opettajilla on paska duuni ja paska palkka. Rupeat insinööriksi, lakimieheksi tai muuksi kovapalkkaiseksi homoksi, ja sit naurat räkäsesti sukujuhlissa.

> mites te, joko ootte edistyny uralla?
> ai ette
> kjehkjeh

No ainakin oot tuplien hankkija.

Opettajuus on kyllä tosi sluibaa puuhaa.
3 kuukautta kesälomaa, viikonloput lomaa, työväline annetaan ohjeen mukaan jankutettavaksi, valtio/kunta maksaa palkan eläkeikään asti jos et tosissaan mokaa.
Ainoa haittapuoli on opetusvankeuttaan kärsivien näkeminen 6 tuntia päivässä ja mielipiteiden humanistisen tiedekunnan mukaan määräytyminen.

Omat luokat oli kyllä niin karmasevia opettajia kohtaan että en ikinä lähtis tolle alalle. Kerran pari pahinta sankaria sai sijaisenkin itkemään.

Olen väsinud

>varokaa tarkk'amp-

Voisitteko vittu jo lopettaa tän iänkaikkisen pellei-

Oliko naisopettaja? Meillä loppui suht nopeaa jos ei.

Masentaa

jaxuhalit sinne :)

Juu oli se. Se on kyllä totta että kakarat tottelee paremmin miehiä

tapa se masennus

Yläasteella luokan pahimmat häirikötkin oli aina hiljaa kun oli söpö naisopettaja

Nykyään aina saatananmoiset elohiiret silmien alla, jos ei oo nukkunut sitä 8 tuntia kunnolla

voi vitun vittu

Tuon syyn takia miesopettajia tarvittaisiinkin enemmän. Toisaalta opettajien työttömyys on aivan järjetöntä.

nukuin yli 10h ja silti väsyttää

Oispa

tuuheat hiukset ja tasainen parrankasvu

Komea

oispa tyttö ystävä

Ei semmosta olekkaan kuin työtön miesopettaja jos vaan on valmis muuttamaan työn perässä. Palkataan aina naisten yli koska miehiä on ihan liian vähän jo ihan käytännön toiminnan kannalta.

Käyn kohta animella.

Juu viinaa vaan

oon työmies

Pehme kiisu?

Oispa pehme kiisupojuyde

Stocking

Ja miesopettajat on siitäkin syystä haluttuja, että Helsingin suunnan nuorisolla ja vanhemmilla on vähän kaikenlaista naisia vastaan, kulttuurisuskonnollisista syistä.

salaatti oli tainnut mennä vähän pilalle mutta upotin sen soossiin ja söin kaiken

toivottavasti en kuole lol

Oon lähössä kauppaan. Mitä ruokaa tekis tänään?

En keksi

Pakko kyllä vetää dieetit ensi kuuksi kun oon lihonu hieman. Ei tee hyvää roskaruoka + jatkuva ryyppäys.

>stk niin pieni ruokahalu että voit syödä mitävittuavaan kun on nälkä ja painoa ei tule

Vaik synnyin kulkemaan ei kotini oo highway
Kaukana valtateiltä vain löytyy my way
Älä musta huoli, tää sulle on reminder
Nyt niinkuin aina ollut oon
Oon lonely rider

>oo
kirjaimellisesti meemikieli

cashew kanaa tai kaljapataa

>kaljapataa

hmmmm

Oisko semmonen dieetti ku roskaruoan ja ryyppäyksen lopettaminen?

>kaljapata

Ja tämän homogenisaation takia lopetin. Pitäkööt overwatch hahmonsa.

Olutpata on vissiinkin ihan hyvää settiä

>tyttöystävämoodi
mikä?

Just sellanen.

tuntuu ihan vitun oudolta
heräsin äsken ja kello on jo 4

kortsut kiisus

Pää tulee olemaan koko päivän täynnä pierua ja mitään et saa aikaiseksi, sikäli mikäli silläkään on mitään merkitystä.

>olis kouluhommia ens viikolle ihan vitusti
>tee osa melkein valmiiksi
>"joo se on siinä :D" t. aivot
>laiskottele äläkä viimeistele töitä paria tuntia ennen palautuksia
oho

>tee paskaduunia koko viikko
>tulee viikonloppu
>makaa vaan sängyssä koko 2 pvä
Miksei se tunnu yhtä hyvältä kuin ennen? Vittu kun ei voi enää nauttia viikonlopuistakaan.

>tee hyvii hommia koko viikko + lauantai
>tulee viikonloppu
>juo kaljaa ja nauti videopeleistä
ihan jees

Kaikki on turhaa.

pitäs varmaan hommata semmonen nenäkarvatrimmeri

tommonen 5cm ruoska sojottaa nenästä ulos

Olisko tänään hyvä päivä ryybs

On lonkka olla neliö.

Mjoo mä oon huomannu että:
ole koulussa->tee sitä vähän aikaa ja sitten se on ihan paskaa
ole töissä, matkustele, seurustele menee samalla linjalla kaikki kanssa.
Rottailu silleen että ei ota vakituista rutiinia on ollu ihan kivaa viime vuodet. En tiedä mitä tekis, jos tästä menis maku. On varmaan sitten ann hero, jos vapaaherrailuun kyllästyn.

On lonkkaa vittua ampiaisia.

ﭑﭒﭓﭔﭕﭖﭗﭘﭙﭚﭛﭜﭝﭞ

Itse ajattelin että jos rottailu käy tylsäks niin myyn kaiken omaisuuteni ja lähden vaeltamaan ympäri maailmaa.

ite masennun rottailuun aika vitusti

juutalaiset on aivopesseet mut niin hyvin että saan nautintoa orjailusta

meinasin ostaa kaljaa mutta ostinkin kokista ja nyt mietin että pitäisköhän sittenkin mennä takaisin hakemaan kaljaa

Itehän tein tonn kun työ kävi vituttaan ennen rottailua. Se oli ihan jees sen vajaa pari vuotta, mutta siinä oppii vaan että se on ihan sama missä oot niin oot silti sama jätkä. Suosittelen aasiaa jos oot blondi tulee helppoa pesää vaikka et olis sali make tyyppi.

juo nyt se vitun kokis

Haaveilen joskus matkustelusta mutta sitten muistan että väkijoukot ahistaa enkä mielellään puhu tuntemattomille

>jos oot blondi
En ole.
Vituttaa just et synnyin koko maailman blondeimpaan maahan vieläpä täysin suomalaiseen sukuun ja on silti niin tummat hiukset että voi melkeinpä kutsua mustaksi.

Toinen mikä toimii niin vaaleat silmät, eli ei tartte kaikkea toivoa heittää jos et oo ruskea silmänen.

manne

>blondit hiukset
>vihreät silmät
>190cm pitkä
Pitäisköhän vetää ittensä helvetin tikkiin kuntoon ja lähtee panolomalle Aasiaan?

...

Mun silmät on harmaat
Hoi veliiiiii
Tee se, homo

anna mennä, tuskin sulla parempaakaan tekemistä on

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001273647.html
Kiitos nuoriso 2016

miks suomi on niin juntti maa

>aurinko paistaa suoraan ikkunasta silmään 17:00-yö

voi vittu, pitäs ostaa paksummat verhot

hello i saw the meme where retarded pepe's helper dies and it is regrettable, can you help me?

uppopaistettu jappi patukka ja laitti kola kiitos

Multa tuli semmone kimee pieru

Täys farssi tää mamutus

sun syntymäs oli farssi

Ai oot neekeri? :D neekeriiii neeekeEeEriIii

>juttele tuhannen päissään jollekin naishenkilölle baarissa
>koko illasta yksi ammottava aukko muistissa
>saa tänään viesti jostain sovituista treffeistä
>whatsapissa olevassa kuvassa muija näyttäisi olevan 9/10 aivan eri tasossa painiva kuin itse

Mitä tässä pitäisi tehdä? En uskalla puhua edes puolitutuille muuten kuin aivan helvetin humalassa.

no vedät kännit ennen treffejä

vedä kännit

mene treffeille

Viinapäissään treffeille sitten

kännissä treffeille, hajun saa pois kun purskuttelee suussa öljyä ennen ryyppäämistä (en tiedä toimiiko mut luin tän jostain)

Juuh viinaa vaan.

Ei tässä taida muu auttaa. Onneksi löytyy jotain suht kallista partavettä millä saattaisi hajua hieman karkotettua. En ole koskasan ennen ollut tälläisessä tilanteessa joten täytyy toivoa että tosta selviää ilman kauheaa nöyryytystä.

Ostin noita ruislastuja kaljan ja viinan kyytipojaksi, ai että tulee mukava ilta

Jatkuva ryyppääminen aiheuttaa masennusta.

Juu ei selvinpäinkään ole mitenkään hyvä olla

pää kii homo tai imen sun munaa

Pitää varmaa siivota joskus

Pistä kuvaa kämpästä

sellanen elämänhallinta siellä

Lisää kuvia.

kalja get

oot kyllä täysin oikeassa

Itelki oli tollanen torni vähän aikaa sit. Mut onneks siivosin sen.

Pitsahan on täydellinen ravintoympyrä

Laihduta vitun ihrapallo

Lappeenranta

pitäs pari kiloo saada lisää jtp
jeah nigga

Haluisin tulla teille siivomaan.

mitkä on hyvät kuulokkeet 100-150egen hintaluokassa?

sennheiserit?

halvat superluxit kjeh

Miks oot tämmönen?

ai laiska?

en tiedä

Kelatkaa, jotkut oikeesti elää näin joka päivä.

lidlin nappikuulokkeet
tökkäät ne sieraimiin tulee full surround ääni

En ymmärrä
Tai siis ymmärrän jos joku täysin masentunu ei pidä huolta, mutta hyi helvetti, siivoaminen nyt sentään on yksinkertaista puuhaa jossa ei paljoa tarvi miettiä
Itteä vaan ahistais roskan keskellä eläminen.

itelläkin tulee näitä jaksoja ettei moneen viikkoon / kk jaksa siivota ja jättää kaiken paskan lattialle ja sitten joku päivä siivoo sen 10h

yritän tietämättäni kasvattaa jotain pöpöä joka pistää mut päiviltäni

Se joka keksi nää pakastespydärit ansaitsee kyllä täydet pisteet ja papukaijamerkin.

Tää on niin hyvää siis oikeeta herkkua en tiedä mitään parempaa.

kyl ku iskee paprikajauheet sun muut shitit sekaan ja pari kevyesti paistettua kananmunaa niin aijajai

vois käydä ostaa spydärit

Vanha kuva on vanha

???

maitopurkki.

nice

hyi. vittu

Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Mitä vittua, mies?

koti juustoa tehdään tossa kuvassa näemmä.

...

Kanamuna jossa keltuainen on vielä löysää on parasta.

Nää lidlin octoberfest mozardin kuulat on aika herkkua, oli hyvä ostos vaikka aikas tyyriitä olivatkin.

Kokkeli>kaikki

tottahan tämä
kokkeli on kans hyvö

Muistaakseni jo kerralleen postannu tämänkin

harmi vaan että kokkelia on niin vaikea tehä ja kallista

Jos ejakuloit tonne niin saatat luoda uuden lajikkeen

täh

>kallista

äijä yrittää tehä jotain kotitekosta hiviä

Ukubukeka njengoba ngosi yangasese izindaba isayithi noma idayari, ikakhulukazi abaphathi sokubhala sihloko. Kodwa akuzona kuphela lezo indlela oluthile ukuthumela ibhulogi, kukhona software futhi isikhala for the blog, yokudlulisela lula futhi update ulwazi uma usebenzise ukulanda futhi eziqashisayo, kusukela isiphequluli sewebhu blog ayo ngaphandle kokwazi can.
Izinto izinto eziningi lula ukuthi kungenzeka olusha sebhithi, ezifana kusukela ekuhambeni besebenzisa imisebenzi Inthanethi mobile zokuxhumana ukuphela ezifana ifoni ephathekayo ngaphezu kuqashwa computer siqu.
nto ngasinye ingase inikwe isihloko, ahlele post in eksisi isikhathi kanye nezigaba, futhi izakhiwo ngezigaba.
Izicelo ubanzi, kusukela yibo idayari yomuntu ngamunye, njengoba indawo umbono lula, zikhona izinto wokuhlela mayelana, ezifana izindaba zamanje.
Ngaphezu kwalokho, izinkampani kanye Abadali labantu, kahle njengoba imisebenzi angaphandle enjalo idayari, liphinde ngokuvamile udalula blog esemthethweni site in-house.
Futhi, uyaphawula futhi ukuthumela izithombe blog yakhe eminyakeni yamuva ezithinta Blogger ukuba umphakathi, ukubizwa ngokuthi abagqugquzeli.
Abaningi uhlelo blog (isevisi) ufunze ingane noma kamuva, futhi ngokuzenzekelayo wazise update ikakhulukazi le kuboniswe ngenye indlela ubheke lezi ezimbili, usebenzisa umsebenzi oyemumva, lo izinkomba kanye links ezivela kwamanye blogs izici olunzulu kulungisa ezifana lwenziwa othomathikhi Inama. Ulwazi ukulethwa fixed ifomu usebenzisa by a uyakhululwa ngamunye blog ihlanganiswe ngu service sasilokhu, uye wadala isevisi azisa umsebenzisi uma izibuyekezo zivela. Ngaphezu kwalokho, kusukela ukuma distribution idatha sesiqundiwe izindaba kwezidingo kulula, ehola abezindaba laba bafikile ukubashaya aqale ukuba akhulule aphume izindaba.

langasta motivoituneena vein 5 pitsalootaa roskikseen

Audio-Technica ATH-M50x

t. en ole käyttänyt mutta kaikki kehuu niitä

tää sperma maistuu väkevältä

Lopeta sperman syöminen

Miksen vaan voi olla aina humalassa, paljon enemmän puhtia tehä asioita kun on nauttinut

Ois rahaa olla useammin humalassa niin varmasti olisin

Nauti darrasta huomenna.

Sanan "ikä" monikon taivutus on aika jännää

beyerdynamic dt-770 pro tai sit nää

Itseltä löytyy nää mutta kaverilta löytyy noi beyerdynamicin kuulokkeet ja omasta mielestä ehkä vähän paremmat. M50x:t puristaa aika paljon ja niihin on melkeen pakollinen ostaa paremmat tyynyt.

itellä päässä superlux hd-330 ja velouriläpät - helvetin mukavat mm. lasit päässä ainut miinus on paska johto

Kaivan mun korvaa.

Nyt olis sit näytön paikka kun känni-sinä sai treffit järkättyä.
Mieti valmiiksi joku lista asioita mistä puhua jos keskustelu meinaa kuihtua. Voit kehittää juttua myös ympärillä olevista asioista. Yritä suunnitella kaikki mitä teet mahdollisimman hyvin niin on sitten vähän helpompi suorittaa kun on tilanne päällä.
Esität normoa, harjottele vaikka helvetti peilin edessä jos et muuta keksi ja pidä mielessä että tässä on sun (ainoa) chanssi 9/10 tytyyn.
Lupaan että jos saat siitä tytyn itelles niin se kohottaa itsetuntoa ja varmuutta niin että pystyisit hurmaamaan sen tytyn uudestaan ilman mitään kikkailua.
Ja suosittelen vahvasti ettet mene kännissä, tytyt kun harvemmin tykkää juopoista. Jos on pakko niin juo niin vähän kun mahdollista.
Ja laita tähän juttuun ihan kaikki yritys ja panostus mitä ikinä saat itsestäs irti puristettua, ei se ota jos ei annakkaan.

Tytyt harvemmin tykkäävät myöskään assburgereista nössöistä. Ei sinne nyt kaatokännissä tarvitse kontata, mutta itse olen aina mennyt treffeille vähintään pienissä.

Juuh

ahdistaa

juuh viinaa vaan

Mua ei ahista enää kun sai viinaa otettua

Se ois toi luuking för raid. Kaikki yhtään vaikeet mekaniikat on poistettu ja muitten damagee vähennetty suht rajusti, et kaikki parkinson potilaat pääsee ne läpi. Vähän myöhänen vastaus mut juu.

t. pelaan täs leguunaa samal ja oon ässburgeroimassa itteeni ulos jo kolmannesta killasta kuukauden sisään

samit
oispa viinaa t. alkkis

rip arska

en kestä enää kännirumbaa

>Isompi kuin Schwarzenegger - ohikulkija löysi kehonrakentajalegendan kuolleena puron varrelta
>Bill Pettis menehtyi tällä viikolla.
vittu mitä clickbaittiä taas
hv ku sait mut googlaamaan
extra pitkä hv ilta-lehdelle
ja vähän hooveetä tälle saatanan captchallekki
vittu ku ei oo viinaa

Itel toi
>Mc Cree :D
Ja
>Soldier 76
Lisätietoja: Näillä on yleensä helpointa voittaa
D.va on kolmanneksi pelatuin, mutta harvemmin kompissa käytössä.

tunti aikaa hakea kaljaa

Näinhän se on, kun tarpeeksi alas standardinsa tiputtaa niin sieltä se tyytyväisyys löytyy.
Vaikkapa sieltä pakastealtaan pohjalta.

Onks tää se Saya no Uta?

Hain Coronaa ja Sollia :3

No mitä ite sit syöt? Jotain nuudelia ja ketsuppia? Huutikset meidän ""kulinaristille"""

Siinäpä se juju opetella esittämään normoa, saada tyty ja normoutua siitä vaan enemmän. t. entinen assburger nössö joka voitti pelkonsa, esitti normoa ja sai tytyn

kieltämättä vituttais olla nirso runkkari jolle kelpaa vain tuore kaviaari, tryffelit ja wagyu-pihvi

jonne

Sain viimein oman huoneen ekaa kertaa elämässäni kun pikkuveli täytti 18v ja muutti heti omilleen :3

Oon tyttö joka tykkää ku pojat pussailee.

t. sami-petteri 28v

Onneksi olkoon! Runkkasitteko koskaan yhdessä?

22

tein ton näköset näppikselle haha lälläslää!!!

HUORA VITTUUN TÄÄLTÄ RÄÄRÄÄ

pidin aina huolta siitä että broidi oli jossain muualla jos meinasin runkata

Kuinka burger olet asteikolla 0-5?

>se tunne ku yrittää ja onnistuu ja sit kuitenki lopulta sisäinen assburger riistäytyy käsistä ja ryssii sen totaalisesti 100%
ei koskaan enää
alkoholismi 4 life jtp

aspergerilapsen ilo onnistumisesta

pelaan melkeen aina joko tankkia tai supportia
Lempparit Reinhardt, Mercy, Lucio, Winston, Roadhog

Nyt kun saat vielä vanhemmat ulos.

Kerrot sit jälkeenpäin mämmille kaiken, eletään sun kautta tässä kivasti.

Mitäs kuuntelette yksin tänä lauantai-iltana?
Ainoastaan masentavia ja surullisia lauluja
Itellä ikivihreä klassikko
youtu.be/qQBLZMULSbo

mitäs jos on avohoidossa eikä pysty laukeemaan ollenkaa lääkityksen vuoks

En uskalla vetää noita mythic dungeoneja muutenkun humalassa koska selvinpäin saan pienestäkin virheestä jonkin sortin trauman ja paniikkikohtauksen.

Ei siinä, se on ihan kiva herätä aina krapulassa kun on achievementit ja ehkä jotain hyvää loottia hahmolla

>ei ana main
olen pettymys

Kusihätä mutta ei vessaa. Send help

Oot melko säälittävä tapaus

Aika täydet 5. Jtp

katon naruto AMVeitä

enimmäkseen linkin parkkii

Juuh sellasta se on

Mikä rooli ja ilvl, jos tankki niin meil olis 850+ group tankkia vaille +key myyttiisiin (esim +5)

Mulla samat tunteet
Mitä vittua, mistä lähtien oo burgeroitunu niin pahasti, että jossain vitun MMO:ssakaan en uskalla olla kunnolla muitten seurassa? Voi vittujen vittu
miksen voi vaan olla joku ultrasosiaalinen normo

Ostin Valkyrie Drive Bhikkhunin Vitalle, koska anime tissit ja perse

Mulla on liikaa välilehtiä auki.

Ootko semmonen kunnon Cred Forums-autisti, jolla on lähemmäs tuhat välilehteä?

Jooh
En tiedä itekkään miksi näin mutta onnneksi on viinaa

>and these guys call me fat

Ei vittu meil samat.

That's in grams

Olet nainen joten ainoa arvosi on kehosi.

Chile out RÄÄRÄÄÄ

them being fat doesn't magically make you not-fat, fatty

t. non-fat person

Oispa TBC

sille pöpö?
hola?

Because you're a fat fuck.

chile tyyd

Kusihätä mutta en jaksa nostaa läskiä persettäni tuolilta ja hakea uutta pulloa. Send help

sihi höpö?

If you're over 60 kg you're fat and should kys.

kävin ostaas itselleni kebabin oman huoneen kunniaksi :33

tää
tekisin mitä vaan että ois tbc

chipsi tönö

Minkä kebun? Ja miten vitun kännissä sä taas oot Sami-Petteri? t. äiti

Avasin tällaisen mun saunakaljaksi

Hyvää jtp

Jooh, kävin sitten lekurilla kun oli niitä hikirauhas tulehduksia.
Määräs mulle jotain antibiootti salvaa ja totes että kannattais laihduttaa.

private servu jonnet spotattu

Vitun läski.

Yritit ja onnistuit mutta tajusit ettei se ole sun juttu. Tunnet kumminkin itsesi paremmin nyt.

Aika paha kyllä. Mutta jos löydät hyvän tytyn niin se kyllä ymmärtää ja haluaa auttaa sua paranemaan. Jos ei niin se on huono tyty joka joutaakin jonkun turbomaken panoleluksi ja parin vuoden päästä yksinhuoltajaksi.

missä päin kehoa ja kuinka paljon painat?

Ei oo yhtäkään hyvää privaa.
>stk ei ole TBC
Miksi elää?

Ei tässä nyt vielä ehdi kuolla, Death's end on lukematta.

kebab raneilla

Itel vähän samat tunteet täs. Päissään onnistuu kyl ihan hyvin vedellä noit settei ja uskaltaa kiltalaisillekin puhua, mut sit selvinpäin on vitullisen työn ja tuskan takana saada kirjotettuu kiltachattiin et "tuleeks joku mythic+, mul ois avain ja hiilaan". Sit ei oo niin suurta ongelmaa jos joku kiltainen kysyy mua suoraan, mut toi aloitteellisuus selvänä on ihan vitusta. Pitäsköhän tehdä joku mämmiporukka noihin.

Paljo teil muuten leveliä pääaseessa? Itel restokepissä 25 ja tuntuu et oon vetäny lonkkaa, kun joillakin 26-27. Pitäs kans tota balancea levuttaa, kun vaan 13 pistettä siinä ja toi Fury of Elune buildi vaikutti ihan kivalta, mut se ois sit AP pois pääaseesta. saatana

>epäironisesti pelaa retail WoWia herran vuonna 2016

Miks legion on täyttä paskaa mut TBC on täydellisyys?

Tiiän

Vatsasta ja reisistä ois ihan jees saada läski pois. Mulla on semmonen löllö pönttömaha.
Painan 125.6 kg

Muutin just porukoilta pois ja nyt istun melkein tyhjässä kämpässä ja paskapostaan lattialta

Mulla on kehittyny täs vuosikymmenen aikana liian vahva tunneside hahmoon, et voisin vaan lopettaa.

>125,6 kg

myötistä

Nii joo, ja mul on myös mies tissit.
Mun keho on kuvottavan näköinen.

Jäbä painaa yli 2x mitä minä. Ja oot varmaan samanpitunen tai lyhyempi.

>125.6kg
jummijammi

Oon jotain 186-188 cm pitkä.

Ei toi oo ees paha viellä.

Laihtuisit varmaan nopeasti jos alkaisit varomaan syömisiäsi ja mahdollisesti harrastamaan liikuntaa

Yskäisin sitten verta.

Oon ruvennu pyöräilee suht säännöllisesti, ja lopettanu limsan juonnin.
Ruokavalio on kyl muuten ihan skeidaa.
Ranskalaisia pottuja, kanaa, ja makkaraa lähinnä plus aamiais murot ja omppu per päivä.

keuhkokuume/keuhkosyöpä/joku muu syöpä/vatsahaava/hammastulehdus/herpes/vampyyri/animetauti

Korvaat joskus iltapalan vaikka sillä, et ostat kilon tomaatteja tai jotain muita hedelmiä/vihanneksia, joista tykkäät. Kilossa tomaatteja on 230kcal ja silleen syömistä aika helvetisti verrattuna energiamäärään. Ainaki itellä tälleen kanssaläskinä se ei oo niinkään kiinni siitä et mitä syön, vaan miten paljon. Tästä syystä tulee välil vedettyä jotain koiranruoka -tier kalapuikot & pakastevihannekset komboja ihan vitun isoina annoksina.

> murot

Annas kun arvaan, niistä on 20% sokeria, ja vedät ison kupposen?

Melkein 3x meitsin paino. Myötistä.

Mul ois nää

No niin
youtube.com/watch?v=jozDcP8rbjU

Toisen krapulapäivän ilta ja vieläkin sydän tykyttää ja hikoiluttaa.

vaiha murot puuroon, makkaran jauhelihaan ja perunat riisiin

avot

En tykkää vihanneksista tai kasviksista näin yleisesti ottaen.
Ainoot joita siedän on Omenat.

Ne on niitä cheerios monivilja rinkula juttuja.

Sellast se on. Ite oon huomannu täs sellasen ilmiön, et jos alkaa ottaa kaljaa krapulan jo melkein hälvettyä, niin sillon iskee vitulliset hikoilut päälle.

Oispa päihtyminen ilman darraa/laskuja.

Miten pitkä putki takana?

>Cheerios
vaihda puuroon tai mysliin, voi hyvänen aika sentään.
Ja omenissa on hirveesti sokeria. Suosittelen opettelemaan vihannesten käytön.

>En tykkää vihanneksista tai kasviksista näin yleisesti ottaen.
harmin lista

Oon ite tällainen läskisami kans, mut tykkään jostain syystä salaateista ja hedelmistä yms. Parsakaali on vitun hyvää ja porkkana. Juon vaan liikaa alkoholia.

Kolme päivää, enkä edes ryypännyt parina ekana kummemmin.

>Oispa päihtyminen ilman darraa/laskuja.
Huumausaineet.

Tällee joskus muroja syöneenä ja niitä paketteja tutkailleena pitää sanoa, et monissa mysleissä on paljon enemmän energiaa kuin cheerios rinkuloissa.

Joo, vois kyl vaihtaa mysliin.
En syö ku yhden omenan päivässä.

Jos jotain hyvää mussa on, niin se on se etten juo yhtään alkomaholia.

Helppo tapa laihtua. Vaihat kaiken hiilaripaskan wokkivihanneksiin.

God tier safkaa on liha ja wokvihannekset, esim. jauheliha ft. wokvihannekset valmistuu nopeesti ja on herkkujen herkkua.

Jees vetäsin ton darkheart mythicin

>toinen roskapaketti
>sunfire, jonka jälkeen tabtargetilla moonfire kaikkiin
>moonfire johonkin kaukaiseen pakkiin
>kaikki kuoli saatana

2 muuta heitti vaan chättiin että älä tankki pulli liikaa wtf

"heh heh" t. minä

Onneksi en perseillyt ton enempää ja päästiin läpi.

sain vielä ilevel 860 neckin

> cheerios monivilja

Hyi helvetti mitä myrkkyä, 21% sokeria.

Benzokoukku onkin ihan pikantti lisä elämään.

Ja seiskyt-vitun-viis prosenttia (%) hiilareita (paskaa)

Itsehän syön vain kaarnaa.

Toimii liikuntaa harrastamattomilla ultrasameilla.

Jos käyt salilla tai urheilet ollenkaan, älä tee tätä

Oho, en ookkaan huomanu.
Pitää vaihtaa pois.

Teetkö mukaan mitään kastiketta?

Kyllä se silloinkin toimii, vaikka olo ei varmasti olisikaan kovin kaksinen

>hiilidioksidi ja sokeripaskaa
Murot on täyttä paskaa jtp.

Toimii vaikka istuisi perseellään kokoajan. Laihtumisen kannalta ruokavalio on helposti tärkein.

Jos ryhmä on wowi pro, niin tos pitäs pullaa noi kaks ekaa pakettia kerralla ja heittää kaikki cd:t ja aoe stunnit siihen. Toimii hyvin ainakin jos on blood tankki ja ryhmästä löytyy havoc, ja sit balancena voi heittää aurinkosädettä sinne, ettei ne paskat disorienttaa.

Katon nyt tähtiporttia.

Söisitte ruis_vitun_leipää senkin neitihomot

Toistit vaan mitä just sanoin

Ketodieetti on laiskojen läskien keino laihuttaa

Jos vedät tol dieetil ja vaikka 1500kcal päivässä niin varmasti laihtuu.

t. 86kg -> 68kg (nyt oon kyl lihonu vähäsen kun oon sameillu ja ryypänny kun burgeroiduin tossa kesän jälkeen)

En usko että kyse on siitä, laihtuuko vai ei, vaan siitä että jyrkällä leikkauksella esim. voimaharjoittelu voi käydä nopeasti sietämättömäksi

Uusi

Ihan perus elämä käy voi käydä sietämättömäksi

niinku sanoin, keto sopii ainoastaan läskisameille jotka istuu koneen eessä koko päivän

Puhe oli varmaan oikeasta myslistä eikä sokerimössö muro"mysli"stä.