/mämmi/

Mitä vittua tähän nyt laittaa painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=EObU0BGvc9Q
youtube.com/channel/UCrGF2ozCRJW39jbwW5uPagg
philosophyexperiments.com/fatman/Default.aspx
iltalehti.fi/uutiset/2016100222403910_uu.shtml
youtube.com/watch?v=7Su0viKgV3g
youtube.com/watch?v=qG_F_dY19bY
mvlehti.net/2016/10/01/turvapaikanhakijat-potkivat-ja-hakkasivat-naisia-siilinjarvella/
youtube.com/watch?v=2VFch6c-0Zk
ksml.fi/kotimaa/Poliisin-luoteihin-kuollut-kuusi-ihmistä-2000-luvulla/747428
twitter.com/SFWRedditVideos

/brit/

/brot/

Paska lanka, vittu sää oot paska.

>250x188

Austraalia-painos

Haista paska, mene helvettiin siitä.

/katja/

Juuh

>Harkat 4 palautus (deadline 2.10. klo 18:00)

Vittu nyt seis saatana perse kusi kulli

Heittäkää sana jota ei voi kääntä suoraan englanniksi

Kuten 'ehtiä'

Oon autisti

viinaa vaan juuh ciinaa vaan juuh viinaa vaan juuh viinaa vaan juuh viinaa vaan juuh viinaa vaan juuh viinaa vaan juuh viinaa vaanh jvuuh viinaa vaan juh viinaa jhvaan juuh jUUHuh uviina vaaanSAMIMÄTÖT

Sisu

make it in time.

Mitä vittua sä selität? Totta kai sanan "ehtiä" voi kääntää.

Kiki hyvin

sami mätöt samisetit samiläskisami juuh

Ei mut niinku sillai yhellä sanalla

Sanokaas vitun autistit jotain sellaisia animesarjoja joit katsoessa ei sairastuisi autismiin. Kiellettyjä:
>kaikki lapsilel suunnatut monsteri tai korttipelijutut
>Love Live
>keijot

Kaikki muut hyväksytään tarkempaan tutkimukseen. Lisätietona että K-on on ainut anime jonka olen joskus neljä vuotta sitten katsonut ja sain kyllä kovemman asteen autismin siitäkin.

Voi vittu hessu

Oispa ihmisiä pelotteleva sateenvarjotyttöystävä

Ylihuominen

oisko toi väkijoukko kaistapää yksi nolla nolla

DBZ
Väkivahvat apinaihmiset ratkovat ongelmat väkivallalla.
Hmm, oiskohan siinä syy miks nikkerit tuntuvat pitävän kys. sarjasta.

Vainovalkea

postatkaa ylyliä

youtube.com/watch?v=EObU0BGvc9Q

Miksi nauran tälle käännökselle

>k-on ensimmäinen ja ainut kosketus animeen
Mitä
Ja rajaa nyt vähän ja kerro millainen setti mahdollisesti kiinnostaisi niin voin jopa suositellakin jotain.

Yömyöhä?

Tässä olisi pitänyt olla vauva.fi:n etureppu-painos

myöhäisalkuilta

Naruto

aloin läpällä kattoo ja jäin koukkuun @ 24v

Eihän ne pidä mistään animeista

>ei tiedä neekeriweebeistä

Oispa

kuollu

neekerilapsi

Suositelkaa hybää animuu 2015-2016 ajalta.

Lopeta se animen katteleminen helvetin nulikka

youtube.com/channel/UCrGF2ozCRJW39jbwW5uPagg
No nimen perusteella tuossa on yksi.

Gochiusa, Ro-Kyu-Bu, Mitsudomoe, Ichigo Mashimaro, Kiniro Mosaic, Hidamari Sketch, YuruYuri, Lucky Star, Minami-ke, Milky Holmes, Non Non Biyori, Yuyushiki

Olen suru

Osomatsu-san

Haluuks tapella?

Ilmeeni kun tein Trolley problemin ja tajuan minkälainen kaksinaismoraalinen paska minä olen.

Ei vittu, veli, samat synnit.

Oon kattonu noi kaikki ja voin vahvistaa, että laatukamaa oli.

NO JUMALuta saatanan äpärät TÄNään vittu haluan TAPELLA

nii minkähän niistä

Hä?
Jos puhutaan nyt samasta niin sehän on aivan itsestäänselvä asia.

sitsi tymny

boku dake ga inai machi

Voi jumalauta että suomi on pilalla

Se väännä vipua ja "hahaa, sanoit että tappaminen on väärin ja silti aiheutit ihmisen kuoleman" ja työnnä sami sillalta raiteille.

philosophyexperiments.com/fatman/Default.aspx

Anime auttaa

Tiedätteks kun tuoreessa kalassa, joka on vielä elävä tai tapettu ihan just, on sellanen ominaishaju? Hanasta laskettu kuuma vesi alko haisee sellaselle jostain syystä.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

omaan nenään joka kerta

Se oli nimittäin sun takii että hitler tappo ittensä

MITEN VITUSSA VOI PANETTAA NÄIN PALJON 24/7 MIKSEI MULLA OLE OMAA PANONYYMIÄ
JOKA NUSSISI PÄÄNI TYHJÄKSI

Death Parade, Hibike Euphonium, tää,
Showa Genroku Rakugo Shinjuu, Lupin III, Luluco, Mob Psycho 100, Konosuba, Shimoneta
On siellä varmaan muutakin hyvää mutta en minä kaikkea katso.

Anime ei ole niin helvetin hirveetä, voiko nää autistit jotka valittaa siitä 24/7 jo vain lopettaa?
t. ei-ees-animehomo-mutta-kyllästynyt-vinkumiseen

Galaktisten sankarien legenda
Kärsimys Hylkiö Kaiji: Äärimmäinen Selviytyjä
Lukiopoikien Päivittäinen elämä

tapa ittes

Paskattaa niin että huomenna saikulle

>kattoo
Ei vittu
Itse sentään vaan luin sillon 2 vuotta sitten kun mango loppui. Olin joskus 13 vuotiaana viimeksi koskenut kyseiseen sarjaan.

Syöpä ja aids

chili madre

Onkstää gochiusa nyt se mistä on niitä vitun hidastettuja memevideoita netti täynnä? Sen vois melkein katsoa.

t. eri ei animemies

Itte haluaisin oman pantavan nyymin koska runkkaan yli 10 kertaa joka päivä ja se ei koht enää oo tarpeeks

Se on vähän molemminpuolinen juttu.
Nää söpöilijät ja pakottajat on ihan vitun rasittavia jtp.

Oon kyllästynyt animehomoiluun, oon ite teininä ollut ihan saatananmoinen neet anime paska ja vittu että opetti vihaamaan kyeistä paskaa kun kaikki rupee muuttumaan samaks sinnaks VITTU VITTU VITTU RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vyöhykkeellä ei mitään uutta.

...

Mä lähen nyt kauppaan

ANIME TUOSSA ANIME TÄSSÄ VITTU ANIME ELÄMÄ

Tai ostat munan runkuttimen ja pistän sen johdon päähän niin voit paskapostata ja onanoida yhtäaikaisesti

Kot :3

Tylsyys on sotilaiden perivihollinen

Nää on taas niitä hetkiä kun ois voinut olla hyvä käydä siellä luennoilla. Osasin tehdä vain 3/7 harjoitustehtävää.

Ei sillä että kyllä noillakin pääsee tentin ja tentin läpi mutta ihan näin oppimisen näkökulmasta.

t. ännännen vuoden opiskelija

Testi valittaa vastauksista, mutta eikö ekassa osassa kysytä mikä on oikein ja tokassa mitä kannattaa tehdä? Itse en näe mitään ongelmaa siinä, ettei vastaukset mene yhteen. Olenko autisti?

valuko tolta aivot ulos tai jotain?
aika brütaalia

Vitun anime blogi homo mee kouluun underage poika

ketä ostat?

Voisit vaan tappaa ittesi jos moepaska ja muu anime menee opintojen edelle

Kai edes opiskelet jotain järkevää alaa ja ainakin +3,5 keskiarvolla

kävin ostaa Karhu III(3) 18 packin

Tää
Ääripäät on aina paskaa
Mutta kai se on ymmärrettävääkin että sitä internetissä anonyymisti vapaudutaan kun voimataso täytyy aina muuten peittää.
>Käy fantasiapeleissä
>Puhu mangasta ja animesta
>Kaikki paikalla ihan vitun kasuaaleja
Cred Forums on ainut mesta ja sekin on paska

t. Vilperi "utilitarismi pro" 16v

ei vittu meil samat. "oikea" on vaan joku ideaali johon kannattaa pyrkiä mut olosuhteiden pakosta siihen ei aina pysty

iltalehti.fi/uutiset/2016100222403910_uu.shtml

voi vittu näitä kommentteja

Juuh animeulisijat ja animehomostelijat uuniin vaan.

Oispa viinaa

runkkasin tälle

>ai oot oulusta
tunnistettu

Mitä vikaa utilitarismissa sitten on?
Oon siis alaikäinen jonne jos mietin asioita rationaalisesti?
Vittu sää olet heikko.

Juuh uuniin vaan.

Hejsan hur är läget, jag älskar er alla

Ei niitä oo :/

>The government of the world is a financial government, the power of money and of money alone!

Oliko Ossi oikeassa?

haluaisin kans runkata sille mutta en löydä sitä

Älä runkkaa ku sillai oot neitsyt loppu elämän ja ei jää muuta kun känsät käteen

Miekin sua :3

no mikä muukaan?

Onko fysiikka järkevää? Keskiarvosta ei mitään hajua mutta aika pitkälti vitosta ja nelosta siellä on jos nyt jotain ruotsia ei oteta lukuun. Lähinnä ongelma on se että opinnot etenee etanatahtia ku kattelen kotona moepaskaa ja runkkaan sille.

Vitutus

/852122/6ae7f3242f/

OISPA RÄTÄPÖÖRYNTYPÖÖ

Tää nyt vähän niinku olettaa, että asioiden moraliteetin ja oikeuden voi perustaa sille, että on lopulta 100% oikeassa.

Varmaan ihan kätevää pohdiskelua lukiotunneille silti.

kiitos, olet herrasmies

Oon full apeshit modessa. Hypin ympäri kämppää ja ääntelen.

ai oot apina

Se on kyllä kiva että suomi on sillai ihana että kadulla kävellää kun pyongyangissa oltais ja sisällä sitten hajotaan paskaa

Semmoset viina psykoosit siellä.

Neekeri :D

Liikunta on terveellistä

Kohta takaisin kasarmille

hei meil samat. ens viikolla kans mettää ja tupla kinkku

hahahaa homo itel c paperit

mitä sitä ny pahoittamaan muiden mieltä

täähän se ois

Hajoa aamuihis.

Aamuja mosille

Latistaa hommaa kun vähän alentavasti puhuu sulle jos et olekaan yhteneväinen alkukyselyn kanssa.
Vaikka sanoinkin kiduttamisen olevan lähtökohtaisesti aina väärin niin se, että kidutan läskisamia on tarvittava paha jonka kanssa pystyisin (tai ainakin olettaisin pystyväni) itse elämään. Olen mielestäni hyvä ihminen, mutta ehkä pahaa on joskus tehtävä.
Junaa en kääntelisi, sen verran jotain fatalismia ajattelussa. Kaveri joka ei ole junan tiellä ei yhtäkkiä ansaitse kuolla, jotta muut selviäisivät.
Tiedä sitten miten tositilanteessa toimisin.

Naisten valeraskausoireina kuukautiset jäävät pois, maha kasvaa ja rinnat muuttuvat - aivan kuin olisi raskaana, paitsi ettei raskautta kuitenkaan ole. Elimistössä tapahtuu myös hormonaalisia muutoksia.[1] Miehillä valeraskauksia on diagnosoitu huomattavasti vähemmän kuin naisilla. Miesten valeraskauksien oireet ovat suurelta osin psyykkisiä, mutta niihin liittyy myös samantapaisia fysiologisia muutoksia kuin naisten valeraskauksissa.[2]

samat ja metsää ens viikolla

sentään 5 päivän lomat aika pian

>välittää keskiarvosta

huutista aspergerille

Kääntäisitkä Auschwitziin menevän junan vipua oman hengen/vapauden kustannuksella?

rip

>utilitarismi
>rationalistista
Ei vittu kattokaa nyt tätä, lul. Se kertoo utilitarismista aika paljon että ei ole yhtään ihmisiä jotka oikeasti seuraisi sitä. Jokainen ihminen joka kutsuu itseään utilitaristiksi on jossain määrin tekopyhä.

>nyt
juu
>hyvinä aikoina
e

Vitun hiroshimoot

Rip Cred Forums, ollaan matkalla ylilauta tyyliseen nuorisosivustoon.

>disable adblock

joo sori ei jaksa

Enpä varmaan kääntäisi.
Pidän itseäni hyvänä, mutta en myöskään halua kuolla.
Voi olla, että katuisin hommaa koko loppuelämäni, mutta en pysty ajattelemaan pystyväni uhraamaan itseäni.

Vittukun kokoajan panettaa. Runkannut jo 6 kertaa tämän päivän aikana. Oispa joku yde jonka kanssa nussia vaikka koko päivä.

>en pysty ajattelemaan pystyväni uhraamaan itseäni.
t. uhraa parhaat vuotensa jollekin työnantajalle

Ei vittujen kevät.

Sain tässä tönttörönttösen melkein puoli vuotta takaperin. No ei siinä, säännöllistä seksiä ja muuta kivaa. Nyt sitten onnistuin menemään sänkyyn kaverini exän kanssa ja oli ihan mukavaa. Kerrahan tässä vain eletään ja yhteen ei tunnetusti kannata tyytyä. Kahta vielä pystyy käsittelemään mutta nyt mukaan tuli kolmas. Helvetin typerä nainen mutta jumalattoman hyvä keho sekä aivan täysin perverssi.

En sit tiedä miten mä osaan mokata asiani näin. Kohta palaa näpit tän sopan kanssa.

Itseasiassa olen "rotta", juuri tuosta mainitsemastasi syystä.

>kuuntelee Cred Forums pass autisteja
TTETT

ai, sori

Vatkaan kullia vaivattomasti.

RRRRÄÄÄÄÄÄÄ
normot pois!
mee facebookkiin pitää tätä sun seksiblogia, sieltä irtoaa tykkäyksiä kaltaisellesi hedonistille egopellelle

Jaa-a, opiskelen tällä hetkellä sellaista hommaa varten jota oikeasti haluankin tehdä, että saa nähdä missä vaiheessa tuolta alkaa tuntumaan, jos koskaan.

No en varmana ala pitämään, sitä kautta vasta paljastuisikin ja muutenkin kuumottaa vitusti et noi sais tietää. Jos paljastuu niin noi varmaan hirttää mut kattoon. Pitää johonkin purkaa ahdistusta

Mitäs oot semmonen pelle joka hyppii vieraissa
Niität kylvämääsi

>Pitää johonkin purkaa ahdistusta
"lol apua liian monta muijaa haluaa panna mua mitä teen!!!"
Voi vittu sunkin ongelmia, mee pois.

Meil samit
tj 4v+

AI VITTU TEIN TÄTÄ

>consistency score: 100%
Tää pitäis olla vaatimus äänestysoikeuteen.

Etkö muka itse ottaisi toista jos olisi mahdollisuus?
No anteeks : D

...

tipu kaivoon, roska

Olen ollut säälittävä nysvä vailla suuntaa läpi elämäni, joten ei tuo testi hirveästi yllättänyt. Pikemminkin testi varmisti aikaisempaa käsitystä itsestäni.

tein ton näköset paistinpannulle haha lälläslää!

suunnattomuus ja apatia on kyl nykyihmisen riesa

Koskaan ei ole vastaan tilannetta tullut niin enpä voi täysin varmaksi sanoa, mutta jos tuohon hommaan olet mukaan lähtenyt niin pitäisi ymmärtää mitä voi myös seurata

hi
rate my magyarpepe :DD

FLCL, siitä hyvä että vaan kuusi jaksoa.
Voi olla hankala ymmärtää, jos ei oo kattonu Evangelionia, mutta ei sitä tartte ymmärtää.

...

FLCLän kattoneena voin vain todeta että en saa koskaan niitä hukattuja tunteja takaisin.

my greadesd ally :DD

>Voi olla hankala ymmärtää, jos ei oo kattonu Evangelionia
Mitä?
Ai sulla on paska maku?

En tiedä. Onko sulla?

...

Saattaa ollakin, mutta tuntuu että ainakin parempi kuin sinulla.

Sulla ainakin on kun katot tota paskaa. Lälläslää.

Epäilen. Makuhermostoni on varsin kehittynyt.

4,5/5 ei maistu salami

>delete Cred Forums!!11 they ruin other boards!!1
Siis mitäs vittua? Onko noi kaikki alottanu 4chanin käytön 2016? Eikö ne tajua että Cred Forums levisi kaikkialle koska moot "poisti" (pilasi) Cred Forums? Poista Cred Forums -> Cred Forumstardit tulee Cred Forums ja /his/

Kuin myös. Mitäs nyt?

>tää uus Jojo OP.
HYPE
youtube.com/watch?v=7Su0viKgV3g

Miten moot pilasin polin?

...

JoJo.

twitchtv/tuatime
what are some other cute femgol streams?

postatkaa Saku Koovua

Autistisempaa saa hakea

>mfw doing sniffers with 80% viru valge

sajvz

posti captchat, aikarajoitukset postaukselle, pisti wordfilttereitä, stickeröi randomeita threadeja yms. Ja pisti ison bannerin tonne ylös "come test out new captchaless posting on Cred Forums"

Cred Forums oli käyttökelvoton ja suurin osa niistä tuli Cred Forums. Cred Forums ei ollut läheskään niin Cred Forums ennenkuin moot pilasi kaiken

Katotaan animea.

ainiin ja pisti audioloopin jostain cuckpaskasta soimaan

this is boy
don't trick me like that again!!

Joo.

...

markoboy

niilo22gaming

rip tofi

taimoutv

Täh kuoliks se?

t. ei markoboy pro

Kun mä tulin tänään abclta takasi autolle niin näin nuorenparin ja niillä oli samanlaiset design vaatteet jossa lukee jotakin tekstiä joka ei tarkoita mitään niinku "1984 vasectomy forever unlimited fashion ltd."

Saku koovu

en mäkään mut semmosta kuulin jo aikaa sitten

>moraliit on objektiivisia
Paska kysely.

Joo, kuoli. ;_;

Oispa energiajuomaa

ink_owl

Kun mä tänään ajoin abclta autolla mä melkein ajoin supikoiran yli vittu burgerit melkein lens gööhhääeähööä

Miltähän ton paska maistuu hmm

no voi perkele

>Etkö muka itse ottaisi toista jos olisi mahdollisuus?
En helvetissä koska mä jopa välitän omasta tytystä enkä muutenkaan ole umpimulkku. En oo ikinä tajunnu mitä kiksejä tollasestakin saa, ellei sun tyty sit oo ihan shit tier ihmisjätettä.

Mihin se kuoli?

Mikä vitun muste pöllö tyhmä rönttö panisin piluukn

Miks suutut Cred Forumsista?

>tfw no iso tissi suomi gf

mä tahton alisan

jöpöttää hihihii

Kun mä olin tänään abclla se kassa lla oli setä ja se sano "oho kaheksan burgeria, meinaatko että riittää?" sit me naurettiin ja mä nauroin kans ja sanoin "joo" ja sit mä sain pöytänumeron se luuli mua varmaan läskiks vaik en oo mut en oikeesti ees vieny kaikkia itelle

>tfw no lenna kuurmaa gf

Varastin pikkusiskon stringit ja haistelen niitä :3

>tfw no iso tissi viro bf

sillon ku tää lauta oli viel hyvä Cred Forums ei ollu olemassa
kaikki hommaspede uushomot vittuun
"rää"

>tfw no cute eesti bf

mee vittuun pedo

Kun mä menin tänään abclle mä ajoin liikenneynpyrn ja joku auto väisti muo mut en ois halunnu et de väisdrö kun tulee hjlnl olo ajoin kuitenkin sivussa oli rekka ja radio jutteli öintu

Tuoksuuko kakslle vai pisulle?!

oispa alisaa

Karhusta > Karjalaan. Meinaa laatta lentää

Oispa tyttöystäväinen

Cred Forums Pass user since October 2016.

>luulee että tästä sivusta tuli rasistinen Cred Forums:in takia
Semmoset takkupsykoosit siellä

Miksi karhusta on isompi kuin karjalaan

Why Lenna Kuurmaa?
>bf

oispa

Niin no kanttis varmaa olla olematta joku ammattimielensäpahottaja.
Kai te hipit tajuatte että ei ihmisiä voi pakottaa mielipiteissään. Se että ne sensuroidaan tai siirretään maanalle poissa silmistä, niinku esim suomi on nyt tekemässä uusilla paska laeilla jos ne menee läpi.
On sama ku heittäs bensaa liekkeihin.
Ne vaan radikalisoituu ja provosoituu siitä ja sitä tulee enemmän.

Mikä on sitten oikea syy tohtori redpill?

oispa estonian gf
youtube.com/watch?v=qG_F_dY19bY

Kuka kuoli?

Nyymien aikuseks kasvaminen, todellisuuden kohtaaminen ja maahanmuutto Länsimaihin.

>Why Lenna Kuurmaa?
she a qt

tää

Anonyymiys, sananvapaus

kaikki valkoiset ovat rasisteja sisimmässään

Sellaset redpillerit sieltä

Kun menin tänään abclle siellä oli paljon mummoja ja siitä tuli mieleen kun melkein ajoin lapsiperheen yli Prisman parkkipaikalla

Mussa on aika paljon rasvaa.
En usko että maistun kovin hyvältä.

Oispa mut vittu ei ole eikä tule ikinä olemaan

ebin

ei rasismi oikeesti aiheuta mitään tunteita mussa
jos te Cred Forums spedet raahaisitte ittenne ulos ja hirttaisitte joka mamun kauppatorille huomenna ei kiinostais vittuukaan
mut se ainane itkemine kaikenmaailman jutskuista ja neekereistä on ihan vitun puuduttavaa lukea joka saatanan boardilla koko ajan
olkaa vittu hiljaa tai puhukaa jostai muusta joskus pls
nonii sieltäki taas tullaan itkee hipeistä ja sensuurista
voi jumalauta miettikää itteenne

Can't watch that with a straight face. Kääbikspeak sounds funny.

neekeri

Menkää ny vittuun saatanan hommatvittu

Suomi on africcalainen niin kuin muös suomalainen

Harvoin edes selaan Cred Forums, neekeri

neekeri

...

oli ihan vitun tylsää istuin tosa joku 8 tuntia

>väki puhuu asioista
Voi itku. Menisit sinäkin elämämkoululainen vaikka juomaan itses hengiltä.

onkohan tania vielä elossa?
viimeks näin sen kirjoittelevan murobbs:ään 3/4 vuotta sitten ja ei oo kuulunut sen jälkeen mitään

Oliko DIOlla jotain tekemistä asian kanssa?

Miksi porukka yrittää väkisinkin tuoda jenkkien ongelmia tänne

joku huomiohuora vai?

No jos se saatana on niin puuduttavaa lukea voit ottaa itsesi kiinni niskaperseotteella ja heilauttaa itsesi vaikkapa reddittiin.

Sehän lopetti internetin koska Ylis oli liian vauhis.

No ihan oikeassahan tuossa Suvi on kaikessa sanomassaan, vaikka vaikuttaakin joltain yksinkertaisen hipin ja härskin opportunistin välimuodolta aina avatessaan suunsa.

kun on maailmanparantaja ja ei ole ongelmia niin niitä pitää keksiä

>uushomot suosittelee muille reddittiä
lähetä viinaa mieleläni joisin
jaksa tätä paskaa

näin sen pari päivää sitten kaupoilla

vähäsen joo
piti blogia joskus vuosia sitten ja nyymit rinkirunkkas tän ympärillä

Se oli hänen stand [m u s t a b a r b a a r i]

Keitä hyvä mies itse.

Menis saatanan akka jonnekkin favelaan jossa ne ampuu ensiksi ja sitten ampuu vähän lisää

Antaa oikeuden esittää moraalisesti korrektia henkilöä, jolla parannetaan omaa julkista kuvaa

Miltähän ton pierut ja/tai pillusmegma haisee hmm

"Sillä se lähti millä se tulikin" taitaa olla enemmän kuin sanonta.

mvlehti.net/2016/10/01/turvapaikanhakijat-potkivat-ja-hakkasivat-naisia-siilinjarvella/

Jos totuutta puhutaan niin kaiken pahan alku ja juuri on ristilautailijat jotka sotkee lautakulttuurit ja aiheet keskenään.
Esimerkiksi jos oikeasti haluaa selata Cred Forums:n kaltaista syöpäpesäkettä niin pitäisi ymmärtää ettei kyseistä lautaa välttelevät halua kyseistä kulttuuria omille laudoilleen, Cred Forums:stakin tuli syöpäinen koska siellä mentiin Unelma-tason "Cred Forums is love" periaatteilla eteenpäin ilman minkäänlaista elitismiä.
LAUTOJEN AIHEPIIRIT ON LINJATTU AIKA HELVETIN SELKEÄSTI
MIKÄ SIINÄ ON ETTÄ PITÄÄ SAMOISTA ASIOISTA PUHUA JOKAISELLA LAUDALLA JOTA SELAA
Animeviestitys on kuitenkin täysin hyväksyttävää Nelikaanilaista kakkaviestityskulttuuria ja jos se ei miellytä voi luikkia takasin Ylikselle/Reddittiin/Takkuun/Hommaan.

>uushomot suosittelee muille reddittiä
Tätä tosiaan näkyy nykyisin aika paljon. Uushomot haukkuu vanhoja uushomoiks ja käskee niitä palaamaan Reddittiin.

ompa masentava peli

Varmaan vaan nauttis kun sais isoa favela apinan kyrpää ja syyttäis valkoisia/poliisia niiden ongelmista

>pillusmegma
onko sellasta olemassa?

Mitäs pelaat vitun homo

Pelasin Global Eliteen ~80 matsissa ja lopetin pelaamisen. Pitäiskö asentaa uudelleen?

semmoset tuplastandardit sieltä

Juu

Poliittisesti korrekti nimitys on valkovuoto

Nojaa en oo kyl tässä langassa viel lukenu yhtään ulinaa neekereistä tai jutkuista että juuh.
Tässä sulle white supremacy sammakko.

>kaiken pahan alku ja juuri on ristilautailijat
>Animeviestitys on kuitenkin täysin hyväksyttävää

joo elikkäs...

>implikoi että toi ei oo iha vitun itkupilli uushomo
:D:DD:

>stk viime aikoina elämäni ainoa highlighti on ollut dota soolojen hakkaaminen vauhti päällä
mmr sentään noussut kun on niin skarppina

juu mihis sit

pitääkö vuosikymmenen 4kaaneilu vihdoin vaihtaa reddittiin?

:(

>mun lautakulttuuri
homo sä oot

Niin, no. Uushomoushan alko 2008. Sitten tuli syöpä joskus 2012 ja Reddit siitä eteenpäin.

töpörödött törpördögök

Naiset on melko likasia

Sulla sentään on joku highlighti

youtube.com/watch?v=2VFch6c-0Zk

VITUTTAA VITTU VITTU VITUN VITTU

tallensin
tarkotin lähinnä yleensä muilla boardeilla
mut ihan vitun sama avaudun vaan koska eka viikonloppu selvinpäin koko vuonna ja en oo tehny muuta ku roikkunu täl paskasella laudalla, tämä on perseestä.
oispa viina

Ootko vittu tosissas?

Jäbä kaahailee vittu poliiseja karkuun (ja ennen sitä) miten sattuu vaarantamalla satojen ihmisten hengen. Sit kytät vauhista ampuu sitä kupoliin 200km/h ajojahdissa, puoli vahingossa ku narkkari on suicide crash modessa ajelemas motarilla.

Älä viiti itkee tuota jenkki paskaa suomessa.

ei ihme että noi popsii sitä adderalia kuin karkkia

En tajua millainen autisti tota peliä pelaa soolona.

t. 100 peliä sooloa 3000 stäkkinä

Oispa

Pelasin viikonlopun aikana Miraclen kanssa

Aika siisti fiilis pelata maailman parhaan pelaajan seurassa

Jos tää sivu kuolee niin kuolkoon. Suren jonkin aikaa mutta korviketta en etsi. Sitä redditiakin nähnyt sen verran että voin sanoa etten tule missään subissa pyörimään.
Internetkeskustelut jää aikalailla siihen mutta jääköön. Löytyypähän aikaa enemmälle muulle tekemiselle.

Olen.

Suvi ei muuten viittaa tuossa kuvassa mihinkään yksittäiseen tapahtumaan.

Tämä aika lailla. En jaksa enää vaihtaa johonkin toiseen kuvalautaan

It's over boys. Less than 40% os Hungarian voted today, which is not enough. Now the EU will say that the other 60% that didn't vote is pro-sandnigger and we'll get thousands of muslims. It's even possible now that our government will be overthrown because of this failure.

Hello darkness my old friend, gotta find my rope

>Suvi ei muuten viittaa tuossa kuvassa mihinkään yksittäiseen tapahtumaan
>#valtatie4
>#valtatie4
>#valtatie4

Mietin itsekki, että ehkä sitten pysyisin vapaana, mutta ilman 4chania mitä vittua mä oikeen tekisin?
Pelaan vaan vitusti enemmän ja varmaan ryyppään itseni kuoliaaks.

Valtatie 4 taitaa olla tie eikä tapahtuma.

>En tajua millainen autisti tota peliä pelaa soolona
Tuskin jaksaisin selvinpäin
>Oma stacki ei ole palannut kesälomilta
Harmi kun siinä oli hyvällä huumorintajulla varustettu porukka täynnä ihan vitun hyviä tyyppejä, hyvä puoli tässä on että kun on selkä seinää vasten niin täytyy varmaan itsekin lähtee kehittämään jotain muuta

No linkkaa mulle tää järjestäytyny poliisien tappaja klubi.
Oulussaki ku se kirvesjäbä hakkas porukkaa paskaks ja kytät meni ottaa sitä tosta naapurista kiinni, ne ampu sitä vasta sen jälkee ku se alko huitoo niitä kirveellä.
Suomen poliisi laukasee aseensa jonku 10 kertaa vuodessa jos sitäkään.
vitun maailmankansalaiset... se jenkkilä on toisella puolella maapalloa koittakaa ny vittu tajuta :DD

Ai olitkin humoristinen harhauttaja

...

haha you guys are fucked))))

Haluatko vielä kertoa mikä Suvin teksteissä oli väärin?

oho join koko kopallisen 3 tunnin aikana

No ensinnäki se, että se ei oo mitenkään liitoksissa realiteettiin täällä.

Miks vitussa te luette ees jotain saatanan twitteriä.
Pahempaa paskaa täynnä ku facebook.
Täynnä jotain pseudo-intellektuelli ryhmärunkkausta ja normo meemi paskaa.
Kaikki twittertilin haltijat uuniin.

Tuostahan tulee ikävä pöhöttynyt olo, tollasia määriä kun menee niin miksei vaan juoda kirkkaita?

>poliisi voi tappaa kenet hyvänsä
Ei voi, poliisi käyttää asetta vain vaarallisiin kohteisiin
>monta kertaa vuodessa kuoliaaksi ampuva taho
ksml.fi/kotimaa/Poliisin-luoteihin-kuollut-kuusi-ihmistä-2000-luvulla/747428

Mainio perustelu. Sitten se kohta vielä?

MIKÄ VITTU TEITÄ SUOMALAISIA VAIVAA EN VITTU VOI PUHUA RUOTSII KADULLA ENNEN KU JOKU SATANAN ELÄMÄNKOULULAINEN PILAA TÄN VERONMAKSAJAN PÄIVÄN VITTU

ai oot bög vai

>mää en pysty hengittää.mp4

Värför borde du prata Svenska? Vi bor ju i Finland, jävla hurri. Va e du, bög?

Vituttaa nää pellet joiden tarvitsee ihan keksimällä keksiä joku "thö struggle" j

Kirjaimellisesti alistat meitä homokielelläsi

Meillä ei oo riittävästi neekereitä että vassarit vois vetästä tota korttia uskottavasti, mutta ainakin työn alla on.

>Ei voi, poliisi käyttää asetta vain vaarallisiin kohteisiin
Poliisi voi ihan mielensä mukaan kohdistaa väkivaltaa mihin tahansa kohteeseen, siinä missä kuka tahansa muukin kansalainen. Siitä yleensä seuraa myös jonkinlaisia seuraamuksia.

>monta kertaa vuodessa kuoliaaksi ampuva taho
Suvi ei kuvassa sano poliisin olevan vuodessa monia kuoliaaksi ampuva taho. Poliisia saa myöskin Suomessa kritisoida.

uus

...

>Suvi ei kuvassa sano poliisin olevan vuodessa monia kuoliaaksi ampuva taho
No kuka sitten ampuu

Tänäänhä on sunnuntai ja viinakaupat kiinni ettei ihmiset alkoholisoidu

Koska modernit vassarit on vitun aivottomia idiootteja jotka vaan apinoi amerikkaisten SJW kehareiden argumentteja.

Eivät tunne omaa maataan, tai kansansa historiaa, koska kaikki tieto tulee somesta ja vassari opettajilta.

Saatanan maanpettureita kaikki.
Henki pois vaan.

Jaa, etkö oo suomalainen vai?
Kai tiedät että suomalaisten asenteet suomenruotsalaisiin on lähestulkoon ainoastaan RKPn ja "suomenruotsalaisten" omien toimien ansiota.

Vittu mun kotiseudulla te spedet elätte käytännössä itse aiheutetussa apartheidissa, kun ette ole ei-suomenruotsalaisten kanssa missään tekemisissä ellei teidän ole pakko, ja erotatte lapsenne meidän kakaroista jo vittu päiväkoti iässä.