Sverigetråden - Fredagsmysupplagan

...

Other urls found in this thread:

expressen.se/gt/kolla-in-trafikskylten-med-ett-glatt-budskap/
youtube.com/watch?v=NiFzKNmeeSw
youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM
youtube.com/watch?v=R044sleOW6I
twitter.com/hiroyuki_ni/status/782730299574714368
youtube.com/watch?v=vDWhfsQHq1o&ab_channel=GavinDeGrawVEVO
isidewith.com/
youtube.com/watch?v=DqL1ZVRLCOg
twitter.com/NSFWRedditGif

...

Först för KaosNEETism

>först
>andra brevet i tråden
Sasuga NEETs.

...

HURRIN PALKKA ON _________

ja, därför passar KAOS bra

Vad är historien bakom denna skylt?

Jag vill ha någon att krama
Jag vill känna hennes mjuka hud mot min
Jag vill känna doften av hennes parfym
Jag vill dra min hand genom hennes silkeslena hår
Jag vill känna hennes värme när vi ligger bredvid varandra
Jag vill titta in i hennes ögon
Jag vill höra och känna hennes djupa andetag
Jag vill älska någon
Jag vill vara lycklig
Jag vill inte leva

ingen vet, bokstavligen

expressen.se/gt/kolla-in-trafikskylten-med-ett-glatt-budskap/

>dkn kommer aldrig lägga armen om en tjej

Intressant. Tack.

Ja, ja, jag ser dig, "det finns en väg ut"-user.

Det är inte värt det. Du fastnar bara i ett livslångt beroende som i långt över 50% av fallen slutar i olycka och abstinens.

Statligsjälrvmordshjälp j/n?

>dkn fv
>dkn vänner (inte många men alltid något)

Bor fortfarande hemma, spenderar en oproportionerligt stor del av min tid på kanalen och har inget jobb, men jag börjar fan bli nbög...

Ja, tack. Med extra socker på.
Hallå mörkret, gamle vän.

Häng dig Psykfallsanon.

TUTUTUTUTUTURU

Ja, men den bör föregås av en viss utredning.

Privat självmordshjälp när?

Inte han eller psykfallsanon men han har rätt.

Skaffa en leksakspistol som ser veklig ut och rikta den mot en polis

ska aldrig vara elak mot andra anons i tråd1

verklig*

Tror tåg är smidigare isåfall.

Å andra sidan så är det ju elakt mot lokföraren. Men du kan ju mycket väl överleva att bli skjuten.

>dkn man inte kan minnas en enda gång som man varit avsiktligt elak mot någon på fyrkanalen

Har varit här i snart tio år ändå.

Ganska jobbigt för folket på räddningstjänsten eller banverket som måste städa upp också...

user kallade?

b ö g

SNÄLLA VAR I STOCKHOLM

Förvisso, men de har nog rutiner för det.

Om user faktiskt brydde sig om andra människor så hade han inte begått självmord.

>t. svarar bara på bögbrev

E T U N A

K N Ä S T R U M P O R
N
Ä
S
T
R
U
M
P
O
R

rakt i känslorna

gri vi

Varför är ni vakna nu?

Du kan inte rutinera bort att se hemskheter. Trauman sprider psykisk ohälsa så nästa gång är det kanske en av räddningsarbetarna som tar livet av sig.

>om skulle brytt sig osv

Självmord funkar inte på det viset.

Asså, jag gillar söta pojkar lika mycket som andra homos, men knästrumpor är fan redigt bögigt.

V A R
A
R

...

För att vi inte bryr oss om något i livet längre.

brukar inte lägga mig i den debatten så mkt, men knästrumpor på flickor kan vara ganska majs faktiskt.

i-inge pedo.

Ska gå och lägga mig om en stund.
Frågan är snarare varför jag fortfarande lever favä

Jobbar för ett Fonus-liknande företag i en av Sveriges större städer. Har varit med om att plocka upp efter självmord via tåg.

Inte kul. Inte vackert. Du hamnar i en blå påse.

>Du kan inte rutinera bort att se hemskheter. Trauman sprider psykisk ohälsa så nästa gång är det kanske en av räddningsarbetarna som tar livet av sig.

Det jag menade var att det är nog lika hemskt om en polis skjuter user.

KAOSNEETISM

Vad var den värsta upplevelsen du hade?

woah

Hur fan kan man orka med att jobba med något sådant?
Måste ju vara hemskt att se sådant.

tycker jag med. mjau!

Jag tycker att de kan vara rätt söta men lite väl jagjagiga kanske. Men man känner sig nästan skyldig till att breva strumpor om man är på fyrkanalen.

Det hjälper ju väldigt mycket om man ska fälla någon dock.

Det finns fan inget h1are än en söt pojke som feminiserar sig själv till den graden att han bär små söta knästrumpor.

Behöver man utbildning för att göra det eller?
Skulle tänka mig kunna göra det om jag blir desperat för arbete senare i livet. Betalar väl bra, eller?

Ska runka sen lägga mig mann1

fö he libanon du gör mig hungrig klockan 3 på natten

Kan göra allt utan flippen i slutet.

>dkn man brukade vara snäll, trevlig och hjälpsam men är nu ett bittert otrevligt jävla arsle mot alla
Det är inte ens medvetet

Buuhuuu nbögarna får se en glimt av verkligheten som de har ignorerat hela sina liv. De får se vad deras handlingar har för konsekvenser för folket de har behandlat som skit. Oj vad hemskt

Mysig nattråd grappar.

Fy fan vad jag hatar tiago.

Visst kan man vara arg på en del människor, men är det inte lämpligare att begå självmord inför dem då och inte inför en helt orelaterad lokchaffis?

Ska ta och dräpa mig själv nu (med andra ord gå och lägga mig haha)
Farväl grymma värld

Det som tär på mig mest är inte de avlidna utan när särskilt skärrad familj är närvarande. Var t.ex. i ett hem där en man hade dött i 50-års åldern och hans vuxne son storgrät och vägrade släppa taget om sin farsa i 10 minuter. Att kvinnor gråter i bakgrunden är jag van vid; men i detta fallet så mådde jag fan piss i en vecka. Klarar inte av att se vuxna män gråta på det sättet, det sliter sönder själen på mig.

Annars så var nog självmordet något av det blodigaste jag varit med om. Kroppar som legat i veckor/månader är också ganska jävla otrevliga. Man blir jävligt duktig på att släppa det man sett dock; det normaliseras helt enkelt.

Nepp. Bara körkort. Lönen är relativt schysst av en anledningen.

Någon annan som har 40% grädde i kaffet? Mums!

>västerlandska """"män""""

Lika bra favä. Passar mycket bättre som tjej ju.

Nej mindre självmordsbrev och mer snuskbrev tycker jag.

>Libanon hatar alla ickeheterosexuella män här i världen

Otippat, men fortfarande, dräp dig själv.

tuttar och rumpa kan bota den värsta depressionen har jag hört.

ses om tre dagar

>dkn inga tjejkompisar som retas med mig med snuskiga antydningar.

Ta livet av dig axel

Inte ett argument.

hörde jag ngn säga saftig rompaaaaaaah?

Misaka?

mm breva mer saker som får en att tänka på vad man går miste om

Tvärt om.

Vill bli bög favä.

mm, safti rompa skareva

Nix.

nej nu blir det pausmusik med elementkatter.

Vill inte bli bög längre. Puffig vulva favä.

räven uppskrattar detta.

youtube.com/watch?v=NiFzKNmeeSw

Stora Runda.

...

Kvää

youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM

Söta flickor.

>En dag så stod, så stod den bara där, en mur mellan mig och den jag hade kär.

Död tråd.

>dkn sista personen som försökte fly över muren sköts bara dagar innan den revs.

...

Varifrån kommer den här?

Det var inget.

>flickor

Haha mm

>le episka alla flickor är pojkar

Men det var antagligen också någon som hann över preciiis före den åkte upp. Tänk va lyckliga de måste känt sig.

:^)

Men fan. Trodde verkligen inte det den här gången.

...

Är det här också en pojke?

God natt tråden

Any girls here love Indian/Muslim men? Lets go, cuties :)

Does anybody actually like Indian men?

om du vill

klenis

gonatt! :3

Nope. Not even other indian men likes indian men.

I'm assuming you are a Nordic dude, so no matter what I say you wouldn't understand. In the rest of Europe, Canada and (very few) parts of USA - women love the brown guys :)

I'm not saying that some white girls don't like brown men. I'm saying that I'm pretty sure Indian men are excluded from that group.

...

Det här är inte sant va?

Den absoluta galenpannan

jo

Så då är det bestämt då. Det är slut.

Nejdå

Möjligtvis sant, tyvärr.

...

jag vet inte vad som är sanning och vad som är gyckel längre

Inte jag heller favä.

>folk som gnällde på moot

Har allt jag vill ha men är ändå inte lycklig, varför?

har aldrig fattat folk som gnällde på moot. han brydde sig genuint om den här sidan. jag saknar hans fyllebrevande ;_;

börjar ju bli lite orolig nu att 4kanal börjar hoppa mellan en jävla massa ägare som alla försöker förändra sidan utifrån deras egna agenda. jag vet inte ens vem shkreli egentligen är mer än att han höjde priserna på nån medicin jättemycket. det får han ju att framstå lite som ett rövhål.

Han fick titeln "USAs mest hatade man" efter att han höjde priset på något läkemedel med typ 5000%

Finns det absolut ingenting här i livet du saknar?

Negresser.
youtube.com/watch?v=R044sleOW6I

Att vara så äckligt rik att jag kan knarka varje dag och inte behöva jobba eller bry mig om mitt liv.

Det hade varit något.

Jobba mot det då.

jag på bilden

f1h1

Ser du något du gillar?

jag ser dig!

S-sluta.

kan inte hjälpas, du är söt!
s--ö--t

""""God""""morgon tråd1

N-nä, nu går jag och lägger mig.

Grod morgon.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

gonatt! :3

Hade du velat vara min fv om du visste om detta ?

Är kanalen över ännu

det låter ju som naturlig längtan efter en partner! är väl inget konstigt med det??

bög

visa tuttarna eller dra åt helskotta

v-vad säger du user!? det här är ett b-blått bräde oanständigheter är förbjudna!!!

Duktig user favä. Inga oanständigheter.

Måndag..

>dkn neethikki då måndagar har ingen betydelse alls för mig längre

Har bara en lektion kl12 till 13, men ändå

>beskådade

>dkn stannat uppe hela natten och halsat vodka på grund av dkn ingen fv
Palla gå till jobbet lmao bara skjut mig fy fan vad less jag är på det här jävla pisslivet

Känns som att vi har blivit kollektivt mer deprimerade här i tråden.

Som att det finns något bra med att vara född i detta skitlandet

skaffa fv då. Du har ju jobb så du ligger före neetsen i tråd1

Alla nbögar (snubblare) har stuckit. Nu finns bara misär och sorg kvar

SÖT

Men försämringen har riktigt tagit fart de senaste veckorna favä.

Att läsa "häng dig" "ta ditt liv" "döda dig själv" 10000 gånger om dagen kanske påverkar ändå när man redan mår lite dåligt

Det var ju dock dem äckliga människorna som bidrog till allt dåligt i tråden

I mtt fall är det att en tjej jag skulle åka utomlands med tvingas stanna hemma på grund av nån jävla skola. Jag har sett fram emot det hela jävla sommaren. Fy fan jag ska aldrig ha hopp igen. Att se fram emot saker och vara glad leder bara till smärta

Alla snubblare var inte dåliga även om Cred Forumsottloskorna var cancer. Och även dom var en positiv kraft i tråden

hur är det lads - helgen är slut och jag åker tillbaka till jobbat imorgon.

hur gick helgen Cred Forums?

Helgen var skit och jag önskar att jag bara kunde supa ihjäl mig

>den dkn ingen fv

kanske det är bara jag, men saknar ni er college alls? inte den skittig skolen sig själv men typ den faktiskt tiden när saker var lätt

förlåt för skit svenska, lär fortfarande mig

har inte gått ännu. Men gymnasiet high school) var jätteroligt

Jag saknar att skolka och spela WoW. På den tiden brydde jag mig inte om något annat. Jag fattade inte vilket ensamt patetiskt jävla skitliv jag skulle leva

går på uni nu och ser verkligen inte fram mot att behöva jobba eller så, lever väldigt skönt

Vill du ha bögsex?

...

Bra brev, du tillför väldigt mycket till tråden

Så du är helt 100% säker på att denna tågchafför har gjort någons liv till skit?

Vad är det med folk och fetish för knästrumpor?

Vet fan inte. Dom gör fina ben finare bara!

>dkn ljög för jobbet om att jag skulle resa bort när det egentligen var frun och sonen som gjorde det så jag kunde chilla hemma en vecka utan förpliktelser för en gångs skull
>man måste berätta om resan jag aldrig var på när jag kom tillbaka imorse

Jag har spunnit ett nät av lögner och fastnat i det själv

Riktigt såligt ligger du väl bara till om de kan se att du inte varit med på resan på anletet eller dyl

>löneslavar
Hahahhaha

Nej, jag lyckades komma undan

än så länge

Ä-är pojkar med tjocka lår och höfter och ru bra pv-material? Är slank annars!

Jag vill ha en fv!! KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>>On 8 October 1912, during the First Balkan War, Lemnos became part of Greece. The Greek navy under Rear Admiral Pavlos Kountouriotis took it over without any casualties from the occupying Turkish Ottoman garrison, who were returned to Anatolia. Peter Charanis, born on the island in 1908 and later a professor of Byzantine history at Rutgers University recounts when the island was occupied and Greek soldiers were sent to the villages and stationed themselves in the public squares. Some of the children ran to see what Greek soldiers looked like. ‘‘What are you looking at?’’ one of them asked. ‘‘At Hellenes,’’ the children replied. ‘‘Are you not Hellenes yourselves?’’ a soldier retorted. ‘‘No, we are Romans." Thus was the most ancient national identity in all of history, preserved in isolation, finally absorbed and ended.[15]

Du kommer aldrig få en fv

kek.
vad gjorde du under din neet vecka?

KOM HAN UNDAN MED ATT SÄGA DETTA? NÅGON; STOPPA HONOM

Satt och rökte gräs och spelade datorspel

Sålde hiro 4kanalen till martin shekeli eller?

Låter som en väl spenderad vecka favä :3

Vilken bok ska jag läsa?

Min kamp följt av till mina legionärer och när flaggstängerna blommade.

Tack, försökte göra en tråd på /lit/ men den blev förstörd av att folk spammade den med "faggot"
Har redan läst Mein Kampf en gång men det var 8 år sedan så det är väl på tiden att läsa om den.

Det var det, synd att den tog slut så fort

hallå var är min fv

Är min kamp läsvärd eller? Varit sugen ett tag.

Här är jag! :3

När jag läste den var jag inte särskilt intresserad av politik utan mer av Hitler som person.
Delarna där han berättar om sin uppväxt och sina erfarenheter i sin ungdom osv var väldigt intressanta, men det politiska minns jag inte så väl, just därför som jag tänkt läsa om den.

Dags att dra iväg till "jobbet", ses vid 19.

/lit/ är skit när det kommer till politiska grejer.

Ja absolut.

...

>dkn har supit hela natten och ska snart köpa en pizza och sova :3

Nä det är just för att adolf som människa fascinerar mig som jag vill läsa den. Får lägga den på min kindle-backlog. Då blir den läst eventually.

Vafan skriver jag, jag fattar inte skit

Är på jobb och vill dö

vilka spel gillar du som farsa?
Spelar din unge och fru ngt?

Det finns en annan bok som handlar om hans uppväxt och hur han var som person

Det gör inte vi heller med den jävla handstilen. :^)

Rekommendera en mamma-kärna film

TGSNT

Frun spelar pokemon gå
Ungen är typ ett halvår

Gillar RPG favä

Mångspelar-spel åker ut genom fönsret i vanliga fall då man inte kan pausa

Er åsikt om Viktor Orban?

Boken ifråga är The Young Hitler I knew av August Kubizek, antar jag.

Oj söt du är, jag på bilden

>antyder att det är ditt barn

Har Cred Forums dött ännu?
han gjorde bra kanoner

Inte bra, ungefär samma nivå som Putin, inte för att Jobbik är bättre med deras kärlek för Turkiet.

>Frun spelar pokemon gå
självklart

>Gillar RPG favä
ok mina förrdomar fick mig att tro att du lirade FIfa och COD

Du skriver sämre än en påse skit

Jag vill stoppa min penis där inne. Kväää

tycker han och Ungern är fega. Om de inte vill gå med på EU's regler så bör de göra som modiga Storbritannien och lämna skiten.
Istället vill de skita i avtalen de skrivit men ändå ha våra pengar.

omröstningen borde handlat om de ska lämna eller stanna i unionen

>dkn tenta om 23 dagar
>dkn har inte pluggat ett jävla piss
>dkn har bara slösat min tid med att leta pv och deltidsjobb

Varför kan jag inte bara vara smart ;_;

Stoppa den i min mun i stället user, den är varm och våt den med :3

Häng dig

jag kan vara din pv

ingen homo

om det var 3 dagar istället hade jag sympatiserat med dig men 23 är ju för fan hur mycket som helst
skärp dig nu, user!

Tack user, men jag är omskuren(tack mamma, din jävla hora) så kommer bara leta efter kvinnor, de bryr sig inte mycket om saken.

Att hitta pv är bland det viktigaste du kan göra, borde prioriteras över allt annat!

Det är jag med, jag bryr mig inte! Vill ha din kuk bara!

s-stockholm?
JA! Speciellt när man har levt länge utan en. Jag vill ha en pv nu, så man mår bättre och vet att det finns någon där för en medans man sliter igenom plugg och jobb.
Jag kommer plugga user. Men förlorade mer tid än så på jobbsöket och pvjagandet.

>dkn ens fisar stinker avlopp
Viff ens chanser för fv/pv

>s-stockholm?
ja favä

Bor du nära Timrå? Är du okej med en rätt kort kille?

>divi är så tjock att hans fisar stinker avlopp
haha

>rätt kort
>man han blev bög bara för han är för kort för att få fv
asg

Bor typ 4h bort favä. Korta killar är söta :3

>divi kommer aldrig sluta mobba folk

Ja? Enligt kanalen är 182 "rätt kort".

twitter.com/hiroyuki_ni/status/782730299574714368

vad menade hiroshima med det här?

>divi "mobbar" andra men bor hemma med mamsen
>divi är så tjock han lukar avlopp
asg

Läskig tangke grabbar.
Nu nr Sverige lånar pengar i en högkonjunktur (en tid då man som land bör spara inför dåliga tider) vad fan händer då om en ny finanskris aländer? kollapsar hela Sveriges ekonomi då?

och vad gör vi när vi importerat hundratusentals unga män i militärför ålder som antagligen är redo att slåss för den mat och resurser som finns kvar?

Tja de offentliga finanserna på alla nivåer kommer ju känna på de problem de nu delvis skjuter framför sig. Minskade offentliga åtaganden och åtstramningar kan man ju tänka sig samt fortsatt belåning till högre ränta om de inte kan få kontroll på de offentliga finanserna över tid. Du kommer inte höra något högt brak och få höra å radion att Sverige precis kollapsade och svält råder men det kommer bli en försämring för många.

Finnar behöver det svenska herrefolket för att kunna bete sig som folk.

jo men allt du nämner nu kommer ju som du säger hända hur som helst. Men jag menar om ännu en finanskris ´sår till samtidigt. Vad fan gör vi då?

>svenska herrefolket
asg, finlandssvenskar är de enda som finns kvar av gamla Sverige, ni är bara svennar som älskar brun kuk

Tror du överskattar chansen till något väpnat upplopp/inbördeskrig ganska grovt user. Fast om man ska tro stormprofeterna borde vi väl vara inne bä 6'e året av svenskt inbördeskrig om deras sagor varit sanna.

Beroende på intensiteten blir det helt enkelt minskade offentliga åtaganden och förmåner som t.ex. ränteavdrag.

Jag förstår att du som cuckholmare kan få det intrycket.

jo asså jag är inte någon stormbög som sitter och hoppas på en volksturm eller något.

Tanken slog mig bara att vi är extremt körda om världsekonomin tankar om några år då vi redan nästa år kommer börja se extrema effekter på vår ekonomi pga massinvandringen

Men jag är inte cuckholmare? Bor ju i gamla sverigefinnarnas huvudstad

STORA

Vi är extremt körda även om det är högkonjuktur i flera år framåt, svenska modellen är F

Titta på fickmonster serien ifrån början j/n?

han bor i babbestad #5

Svenska modellen innefattade aldrig blattar.

>Vi är extremt körda även om det är högkonjuktur i flera år framåt, svenska modellen är F
ja precis det jag menar. Men som user sa så blir det bara åtstramningar och tufft ekonomiskt.

men om en finanskris slår till börjar jag fan tro att vi kommer ha gerilla grupperingar och liknande

J favä. Bra grejer.

>svennar
>slåss
wew söt du är, eller om du menar massa ahmed krigsherrar som drar omkring så har du rätt

Beställde en honor 8 idag, tröttnat på min 3 år gamla iphone 5s.

Åsikter?

Digimon>fickmonster

>eller om du menar massa ahmed krigsherrar som drar omkring så har du rätt
ja precis det jag menar. Jag sa ju att vi importerar in män i militär ålder. Det är desa gruperingar som kommer bilda gerillor när resurserna tar slut här.

sen kommer väl vissa stormbögar slåss men de är inte alls många nog för att mäta sig med Afghaner, araber och diverse subsahara afrikaner

>kinesskit
borde köpt Samsung

>fysisk hemknapp

släppt direkt

får man 2k rabatt oavsett vilken skitmobil man lämnar in?

>huaweichingchong
Fy fan för dig user

Lämnade inte in någon telefon.

Hell seger!

>inte runkat på 3 dagar
>blir kåt av normala saker
>föreställer mig knulla tjejer och kan nästan känna känslan
>runkar helt utan porr och tanken på någon sjuk fetisch slår mig inte ens

Att runka varje dag var ett jävla misstag. Aldrig igen. Inget mer hentai, muskeltjejer, facials, strapons eller annat sjukt.

bokstavligen vem bryr sig om hemknappen?

>Kinesskit
>Han betalar för överprisde telefoner

Lmao. Oneplus krossar vartenda västerländska märke och är mycket billigare. Bra goy, köp iphone.

swishar över en tjuga om du scannar in hela och lägger upp.

>Bra goy, köp iphone.
sa ju åt honom att köpa Samsung

Borde det vara lagligt för svenskar att jaga illegala invandrare (alla "flyktingar") efter SD tagit makten? Hade varit kul att åka runt och skjuta dem.

En yuan har satts in på ditt konto

Hell neger!

>dkn blandras
>dkn vem som än förlorar så vinner jag
Antingen får jag en krigsfånge svenne fv från marknaden eller så blir jag HeRaKr krigshjälte och får fv. HELL FUCKING SEGER

Du menar i någon slags safaripark?

haha aa
Du dör först

Knappast. Jag smälter in på båda sidor och kommer hugga er i ryggen om det leder till fv. Båda raser har förått mig så jag bryr mig bara om mig själv

>Jag smälter in på båda sidor
Snarare sticker ut som en jordgubbe bland blåbär.

>t. mbongo svensson

Jaga för vad? Infångning till SDs assimilationsläger? lmao

Snälla svara

Ser man på, kanalen är fortfarande här.
Inget hände, just som jag trodde. Ni oroar er för mycket.

>dkn chefen ringde nyss
>frågade om jag kunde jobba i "eftermiddag"
>jag sa ja
n-när är eftermiddag grabbar? är det nu klockan 12 eller 1? ä-är för autistisk för att ringa och fråga

Vore du flicka skulle du vara nära mitt ideal.

Vad jobbar du med?
Eftermiddag är runt 13-14

Klockan 17:02

Hiro sålde kanalen inatt. Kolla /qa/

vadå pga det Obama gjorde? Det kommer ju ta några år

Fan asså hur kan vi konkurrera?

Finns det inget vanligt eftermiddagspass? Vad är det för jobb?

Vad är det hon håller i?

>Eftermiddag är runt 13-14
okej skönt

matbutik men jag jobbar bara deltid så jag vet inte vad vi har för eftermiddagspass. han sa bara kom i eftermiddag och la på så nu vågade jag inte fråga. Men då drar jag dit 1 då

>svenne"""män""" sitter och cuckbrevar lunchtid en vardag
Ska bli så jävla skönt när er äckliga blonda skitras är förintad. Vidriga äckel

Kondomer

Eftermiddag betyder efter lunch vanligtvis. När har ni lunch där? Dvs de som jobbat förmiddag tar lunch 12-1 och då börjar du 12 för att ta över när de käkar.

>När har ni lunch där?
PANIK!!!! FAN JAG VET INTE. k-kommer inte ihåg om det är vid 11 eller 12!!!

Neger ring och fråga, det är 100x bättre än att komma dit flera timmar för sent/tidigt.

men ring och fråga då

>>allabrevitråden
häng dig xd

>ecksde

inled självdräp

påbörja ett avslut på din existens

>ring
hehe mm...s-sätter på mig ring till chefen byxorna då...

Varför ser han bra ut i en fedora i den här videon? Hur lyckas han? Han är inte ens snygg.

youtube.com/watch?v=vDWhfsQHq1o&ab_channel=GavinDeGrawVEVO

Vem har sagt att jag är svensk?

Var gick det fel i din uppfostran?

>vill faktiskt dö
>ingen uppmuntrar mig att hänga mig själv

lev vidare för dina förfäders skull user!!!

agera mot intern kongruens angående tidig livsnegering

>Vore du flicka
Sluta strö salt i såren, önskar redan att jag var det...

vet inte favä

Oironiskt detta

Hur kan du förråda minnet av alla som under tidernas epoker ofrrade sina liv för din linjes överlevnad?

andra offrar sig så att du kan leva user, släng inte bort din enda chans att göra ett avtryck på världen!

Bara en äcklig svenne kan vara så patetisk

>möh schizofrena hjärnspöken säger åt mig att leva och kämpa
lol

*säger någonting kontroversiellt*

Så så user, kom här.

h1, undrar hur det skulle kännas att pumpa någon med sådana attribut.

Känns skitbra för den som pumpar dig.
Börjar göra ont i rumpan efter en stund för den som blir pumpad.
t. har erfarenhet i detta

Breva er
isidewith.com/

>de svennar för 20 år sen

T-tack user.
Snälla gör det.

Dina föräldrar och far- och morföräldrar måste vara stolta. Tänk din farfar som sedan din pappa blivit tonåring drömt om att ha en liten grabb till barnbarn som han kan umgås med och se växa upp. Många säger att för en man så är hans sonsöner eller dottersöner det finaste man kan få och ett ljus på ålderns höst. Det påminner dem själva om när de var unga män med framtidstro och livet framför dem. De vill leva sina sista år genom dig och vad fick de? Någon patetisk fjollbög som de inte kan relatera till överhuvudtaget och som gör dem direkt äcklade att se. Kan du förstå deras smärta?

Aa pojkfittan blir lite öm, men det är så jävla hett att bli pumpad och använd så jag står ut oftast :3

åverka ett i förtid förberett avvecklande av din befintlighet

Även om jag skulle pumpa sakta och med omsorg?
Har du inte redan massa killar som pumpar dig dagligen?

98% bernie 96% hillary

jag är 18,5 cm och får inte plats i något annat favä.

Herregud det är som att du har ett kikhål rakt in i mitt liv, ta en (Du) :^)
Önskar det favä

>Även om jag skulle pumpa sakta och med omsorg?
Ja. Hoppas du lider av prematur ejakulation annars kommers det eventuellt göra ont för den rumpa du pumpa.
>man den killen som pumpade mig ALDRIG kom oavsett vad jag försökte

Och ni är lika äckliga nu, som du bevisar så väl Axel

axel...

Glömde mitt ansikte, oj då.
Det gör ont helt enkelt.

>Skaffa barn för att de ska ge någon mening till ens föråldrade liv
Det är ju fan då mer patetiskt än att vara NEET.

>Önskar det favä
Oj så du vill bli en slyna som fångar upp massa STD.
>Hoppas du lider av prematur ejakulation
Nja, men kan sluta om det blir för mycket. Han kan ju alltid suga av mig om det är för mycket med pumpning.

Här är vad du ska göra om du har någon jävla skam i kroppen.

>bort med all anime och porr, kolla aldrig på det igen
>börja träna, såväl gym som löpning, gärna boxning också
>gå till doktorn och försök få testosterontillskott, särskilt om du ser ut som en knullpojke
>försök bli attraherad av tjejerr, det kan vara så att din sexualitet är förtryckt pga testosteronbrist/knullad uppfostran så gå ut på en nattklubb (inte för dragen) och dansa intimt med tjejer, får du inte stånd då så är det kört och då blir nästa steg...
>...kemisk kastrering, bättre att vara asexuell än bög, då kan du iaf nå framgång på annat vis
>utveckla ett manligt, tävlingsinriktat sinne och gör en grej av att VINNA

Kan du inte göra detta så bör du ta livet av dig. Det är enda sättet att behålla någon form av heder.

>man tråden är full av fängelsebögar och animeautister

Häng dig. Du är lika mycker cancer som homofilerna

Vad är en fängelsebög?

En bög ifrån Kumla

N-nej dom ska ju vara rena.

Bögar har mer testosteron än heterosexuella män. Samt har de större qkar.

"haha jag är inte bög, jag tycker bara om att knulla pojkröv/ta det i röven"
Alternativt, någon som "bara" är bög om "om tillfället presenterar sig själv."

Ju mer du pumpar eller blir pumpad finns det risk för att få sjukdomar.

Var inte elak.

Tack för förslaget men inte så sugen på att lägga ner massa energi på att göra min alkoholiserade pekka-familj nöjd. Dom kan dra åt helvete.

Men det finns ju rätt många här som är "bögar". Det är bara divi och libanon-user som tycks vara "fängelsebögar"

REINFELDT ANALYSERAR LÄGET I VÄRLDEN

youtube.com/watch?v=DqL1ZVRLCOg

Homofili har bokstavligen två orsaker

1) Brist på testosteron så man i princip är en tjej i en kvinnokropp, det är vad 2D-bögarna i tråden lider av och varför de leker att de är småtjejer

2) Fängelsebög, man kan helt enkelt inte få knulla tjejer och man blir så kåt att ens hjärna blir trasig och man är villig att knulla feminina killar som fjollorna till 2D-bögar bara för att man är så desperat

Alternativ 2 kan nog ha högre testosteron än psykiskt friska män då det finns en koppling mellan kåthet och testosteron men samtidigt så är de jävligt fula eftersom de inte får ligga med tjejer och högt testosteron är attraktivt så oftast är det inte det.

Är du finne?

Men då får jag helt enkelt bli pumpad av få, men ofta! Anmäler du dig frivillig? :3

>Brist på testosteron
>studier visar att homosexuella "män" har mer testosteron än heterosexuella "män"
>user kommer med sin Cred Forumslogik

> dkn armhålan luktar illa men påminner lite om tacos.

Nu blev jag hungrig

den här personen ska tydligen leda melodifestivalen

jag har ingen aning om vem hon är

Mestadels. Har lite svenskt blod i mig men den sidan av familjen är superliberala vänsterfjantar som skulle vara okej med att jag kallade mig och betedde mig hur fan som helst typ

Ja (((studier))) visar också att Sverige aldrig varit säkrare. Rätt vanligt att marxister och judar på universitet använder sin påhittade auktoritet för att publicera massa hästskit presenterat som sanningen.

INGEN BRYR SIG

Ser du oironiskt på melodifestivalen?

reinfeldts evolution till någon slags omvärldsguru är definitivt ett av de senaste årens sämsta irl-jagjag

hallå jag var lovad en brun fv

Dvs ingen skam i kroppen. Iofs är det väl inte så konstigt då du inte är att betrakta som en man. Du är något sjukt mellanting där du fått en kvinnas alla negativa attribut utan något av hennes positiva och likaså för en mans attribut. Du är med andra ord en helt jävla värdelös människa om man ens kan kalla dig för det för jag vet då fan inte vad som är mänskligt med dig. Ett kulturmarxistiskt freakshow till monster kanske är rätt ord för ett sådant missfoster som dig. Att du ens tillåts leva är ett jävla hån mot mänskligheten.

jo!

det påstod jag aldrig. menade mer att programledarna brukar vara folk man känner igen och detta är första gången jag är helt väck på vilka det är. känner mig gammal :^(

Reinfeldt borde borde ställas till svars för sina brott mot det svenska folket för att vara helt uppriktig.

Najs, så du kan bli en transa med snygga lår och höften.

Men gubben då. Du verkar lite spänd, vill du att jag ska hjälpa dig att slappna av?~

Lite för lång för att transa ordentligt favä

min fv på bilden

Det skiter jag och många andra. Så länge du har långa snygga ben, bra höften och okej ansikte. Så knullar man sönder dig som vilken annan transa.

> stiga upp
J/n?

>falla för mediajudens lögner

Vart fan kommer ni ifrån? /lgbt/? /r9k/? Cred Forums?

/svt/

N

Hur blir man hög test?