/Norgetråden/

Snart vinter-utgaven.

Forrige:
>>No.65639554
>>No.65639554
>>No.65639554

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xiyuNlw9BAs#t=49
diskusjon.no/index.php?showtopic=1736536
ulfaugust.blogg.no/
youtube.com/watch?v=wpo8ftgOaTU
nrk.no/norge/nyhetsanker-vitset-om-fremmede-menn-pa-kardashians-hotellrom-1.13161402
youtu.be/Wk2HdXQkszM
no.mtvema.com/vote?category=best-norwegian
open.spotify.com/track/3rmg9ZSfqzpRrzXVYXeI5u
nrk.no/kultur/tror-nye-talenter-bringer-tv-2-videre-etter-kraftige-kutt-1.13030437
aftonbladet.se/kultur/article16089195.ab
en.wikipedia.org/wiki/Scaphism
youtube.com/watch?v=kSpsffboOAc
youtu.be/0--uTxz9ojk
youtube.com/watch?v=WUgWG1g-vz8
youtube.com/watch?v=BNCziCbg9VE
a.uguu.se/J2Y6oIdnw2Db_14592560_340763222930323_3452097612180619264_n.mp4
youtube.com/watch?v=JPYGRfzfBew
google.no/search?client=opera&q=hva faen er malteserfalken&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
youtube.com/watch?v=yy9079w0iJk
soundcloud.com/siljasol/sunny
diskusjon.no/index.php?showtopic=1381370
surdeig.no/
youtube.com/watch?v=v6ECjkaL9Uc
liveleak.com/view?i=f37_1418004435
vg.no/nyheter/innenriks/facebook/ingrid-20-grovt-hetset-paa-manne-gruppe/a/23809815/
twitter.com/Lauren_Southern/status/783107539424710657
youtube.com/watch?v=gGpZSefYvwM
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forrige ja:

Et stykk dult.

eg satt faen meg og f5'a den andre i 40 minuttar for eg skjonte an va 404et

Hvordan har du det?

...

Bra. Og du?

Sehr sovnig.

Sorry by the way, I am speaking a mix of German, Danish and Norwegian... haha.

Hei hei, Norgevenner!

oi oi there, straya-mate
let's throw another shrimp on the barby

dunny

Tror dere håret mitt kan være årsaken til at jeg ikke får meg en jv?

Mycket möjligt. Raka av skiten.

Nei.

youtube.com/watch?v=xiyuNlw9BAs#t=49

>mate

Der fornærmet du han. Skulle brukt "cunt".

Stemm Liberalistene folkens!

diskusjon.no/index.php?showtopic=1736536

>2) DLF/Liberalistene domineres av objektivister og osterrikere. Objektivister og osterrikere er whackjobs.

Dette er jeg faktisk enig i. Det skulle vært mange fler liberalister slik som Robert Nozick som faktisk var konsekvensialister og ikke tafatte pliktetikere.

sukk.
liberalistene er dumme. skjonner ingenting.

ulfaugust.blogg.no/ må vi aldri glemme.... :^)

Vet du hva jeg hater? Når jeg soker på noe litt obskurt på google også autosoker google på noe mer kjent med lignende navn. Det er noe forbanna dritt.

Hei Espen

Folk som faktisk vurderer å stemme på et parti som dette burde bli sendt ut av landet

Jeg er faktisk enig i noe av det han fyren sier. Man kan ikke eie skog. Men stort sett alt sammen bortsett fra det er jo galskap.

Typisk norsk fåvæ.

Liberalistene vil ha åpne grenser, som bekrefter at det bare er en gjeng med idioter.

Hvorfor kan du eie tomten der huset ditt står, men ikke en skog?

Jah, og FrP sier i partiprogrammet sitt at de er liberalister.

Hva et parti skriver i partiprogrammet sitt at de er prinsippielt for, er noe helt annet enn hva de faktisk kommer til å gjöre når de får makt.

Stötter de arving?

jeg syns det er meget problematisk, og gir ingen logisk mening at de skal stötte det heller. Men lett å omgå, ved å gi bort ting för man dör. Tillatter Liberalistene i det hele tatt gaver? Har man lov til å gi bort ting?

bla bla bla har forklart dette för, gidder ikke igjen, om du er for dum til å skjönne det får du bare ha det så godt.

Liberalister verden over er for åpne grenser, Gary Johnson sier f.eks at innvandring er en "politisk busemann", har sett noen folk fra liberalistene som gjentar det samme. Det er nok ikke noe som bare står i partiprogrammet, det virker som om det er ganske surret inn i hele deres ideologi. Veldig synd, for de har mange gode poeng ellers.

Les kommentaren min en gang til du, kanskje du klarer å få det med deg denne gangen.

Hvor mange afrikanere og arabere med lav IQ tror du vil bo i Norge hvis de ikke får gratis leiligheter og så mye som et rodt ore i velferd? Hvis Liberalistene får det som de vil blir det også fritt frem for å diskriminere i hvem du leier ut til, ansetter osv. Liberalistene er helt klare på at grensene ikke kan åpnes for det ikke er en fare for velferdsvampyrer fra verden over.

Så jeg skal stemme for noen som er prinsippielt for åpne grenser, fordi det "kanskje ikke blir noe av"?

Top kek, kompis.

Kjenner folelesen fåvæ

Hm, sant nok. Godt poeng. Vi ser jo allerede at de velger andre land foran oss.

Den kommentaren fikk virkelig de små grå i aktivitet.

Du gjör det hver gang du stemmer ved valg i dag også, så hva er problemet? Litterært ingen av partiene på regjering i dag oppförer seg som om de i det hele tatt har et partiprogram.

Det faktumet at jeg må gjenta meg selv på det, bekrefter for meg at du er en stutkuk.

Will any product of Norwegian culture ever exceed Burzum?

discuss

yes

the norwegian dictionary is the greatest norwegian culture product

Det har vel mer med at vi er kjent med de andre partiene og hvordan de fungerer i praksis, til tross for partiprogrammet, mens liberalistene er et nytt parti man ikke helt vet hvordan vil fungere i praksis.

Every product of Norwegian culture exceeds Burzum.

Now, bring me a Polish rullestoljv.

youtube.com/watch?v=wpo8ftgOaTU

Så bra, det var hyggelig å hore. Vi har et skikkelig problem med disse folka fra den 3. verden som ikke integreres og ikke later til å bli bedre over flere generasjoner. Å lose det blir sannsynligvis vanskelig og innviklet, men jeg tror at å kutte i velferdsinsentivene blir et viktig skritt i riktig retning.

Hvilket universitet i Skottland er det du gikk på igjen?

Lurer på om de hadde latt det gå at de har en skapnazi nordmann som studerer jus på skolen deres.

kvifor ikkje bare stenge grensene for ikkje-vesteuropeiske innvandrere?

Masse sekstall for Varg!

Du ser ut som om du har lavt-sittended orer, tror dermed det er ganske trygt å konkludere med at du har medfolgende andre ansiktsdefekter, noe som forer til ingen jv.

Jeg er en annen user, men jeg tar en mastergrad ved et universitet her.

>skap
Jeg er ikke i skapet, jeg forteller alle hva jeg synes om migrasjonskrisen, flyktingbegrepet og sjansene for integrering av folk fra den tredje verden hvis det kommer opp i en samtale. Jeg sier ingenting jeg ikke kan dokumentere og er ikke redd for at noen skal vite hva jeg mener. Folk respekterer som regel at man har andre meninger når man kan forklare synspunktet sitt på en rolig og fornuftig måte.

>nazi
ok

nrk.no/norge/nyhetsanker-vitset-om-fremmede-menn-pa-kardashians-hotellrom-1.13161402

Hahaha, fy faen.

>bla bla bla har forklart dette för, gidder ikke igjen, om du er for dum til å skjönne det får du bare ha det så godt.
Så vis meg hvor du forklarte dette

Jeg bare ködder med deg.

absolutt galmann fåvæ

...

Men fra spök til revolver, hvorfor gadd du å stikke til Storbritannia for å studere?

liberalisme?

Deindustrialisering, depopulasjon og primitivisme fåvæ

...

Noen her som ser på NRK-serien Jenter?

er den for pedoer?

Ja.

>dfn kommunereformen kommer til å stille myrde bygdenorge

hurra for liberalisme

Forklar på hvilken måte dette vil skje

Gre ut om dette er du snill.

Sentralisering

youtu.be/Wk2HdXQkszM

Det er ganske sentralisert rundt byene i Norge allerede.

Stem Senterpartiet, så overlever bygda.

Hvordan har det seg egentlig at nesten alle som er involvert i politikk og ikke er på venstresiden er deformerte?

...

Norge er rimelig desentralisert sammenlignet med andre Europeiske land.

Hvis det er sant, hvorfor gjöre det mer sentralisert?

Norge er veldig desentralisert, husk at de fleste europeiske byer er litterært ~2 dager uten matleveranser i fra totalkollaps.

Det norske universitetet mitt oppfordret meg til å studere her. Siden de betaler skolepengene er det ikke særlig mye dyrere. Det sies at det er en kjempefordel på jobbmarkedet å ha studert i utlandet, jeg tror egentlig ikke på det, men det er en interessant opplevelse å bo i et annet land.

Fordi Oslo vil ha stadig mer makt.

...

Merkelig hvordan de fant to skikkelige sotpaier mens resten er deformerte beist

s-söt

Ruller

>Fordi Oslo vil ha stadig mer makt.

Jaja, men Oslo kan henge seg.

Sesse helt uten videre

Her kan du bare vinne med 5, 8 eller 9. Jeg liker ikke den oddsen.

Ni er ikke "å vinne". Bare fem og åtte.

Gratulerer med null, forresten.

>9
>vinne

Skal vi si at 9 er uavgjort da?

norsk musikk er bæsj
motbevis meg

no.mtvema.com/vote?category=best-norwegian

Tror du hun slipper unna med dette også?

open.spotify.com/track/3rmg9ZSfqzpRrzXVYXeI5u

>dfn ingen kjæreste

hva faen

I will take it to Hillary Clinton, and I will *whoop* her.

...

...

Næmmen

Enda en nordmann på utenlandsopphold? Hvor i samveldet befinner du deg?

Svensklingene er store innen IT, brittlenderne har litteratur, og de forente statister har (forsåvidt) filmindustrien

Men hva er det Norge har som de gjör mere ut av enn fleste andre land?

Vi har mer brunost og ostehovler enn alle andre land til sammen.

Noreg er på mange måtar storre enn britene innen litteratur.

Dessuten har ein ingeniorkunst og teknologi, der er me og ganske gode.

Hva er poenget med å sammenligne land på den måten?

Maritim næring, olje, sjakk.

Vi er ikke på toppen av HDI'en fordi vi eksporterer vår kultur, men fordi vi har fokusert på å gjore landet vårt så bra som mulig for dets innbyggere
Det er en grunn for at de landene du ramset opp er skithol

ingeniör er et godt svar, men hva av viktig litteratur har norge hatt de siste 60 årene?

Hva er problemet?
Lå og tenkte på dette i gårkveld, og kom til det at Norge bruker ikke pengene på å produsere særlig masse kulturelt materiale, ville finne ut om jeg bare tenker tull, eller om det er noe klart jeg overser

Skjakk? Vi har da bare en mann på toppen, kan ikke si det har noe med kulturen vår å gjöre når det bare er en.


Teoretisk godt land, men lite virklig kulturelt materiale, slik som böker, filmer, serier og lignendes
hvertfall ikke masse som er veldig relevant

>de siste 60 årene?
Se bilde.

Men kvifor seiar du dei siste 60 åra? Det er jo ikkje akkurat sånn at engelskmennene/storbrittania har hatt noko særskild innen litteratur sida 1600-talet.

Samstundes har me jo og verdas nest mest oppforte dramatikar og Hamsun, som jo er ei kjempe innan moderne litteratur.

Norge kom på femteplass i sjakk-OL i Baku tidligere i år, bak USA, Ukraina, Russland og India, alle storheter innen sjakk.

Dessuten er Magnus Carlsen tidenes beste spiller.

>og kom til det at Norge bruker ikke pengene på å produsere særlig masse kulturelt materiale

Hva mener du? Det er jo masse private personer som produserer kulturelt materiale hele tiden. Skandinavisk musikk og litteratur er jo verdenskjent.

Hadde du sagt film, hadde jeg vært litt mer enig med deg, men det begynner jo å komme seg nå i det siste det også.

Våre storste kultureksporter er litteratur (krim) og musikk (metall).

Skandinavisk film er jo verdskjend og vert rekna for å vere noko av det beste i filmhistoria.

Norsk film er ei anna sak, men me er til gjengjeld sterkast på litteratur og ikkje verst på musikk.

Jeg mente selvfölgelig norsk film.

Jau, men du skreiv i tilllegg om skandinavisk musikk og litteratur, det var litt uklårt.

Slik eg ville rangert:
>film
Danmark
Sverige
Noreg
>litteratur
Noreg
Danmark
Sverige
>musikk
Noreg
Danmark
Sverige

Faktisk kjem Noreg best ut her.

>nordisk "kultur"

...

Er Min Kamp virkelig god? Trodde det bare var tilfeldig dagligdags tull
Og britene har da en relativt god del ny literatur
-------------

fortsatt bare en mann, uansett hvor godt han gjorde det

men i hvilken grad er den slags produkter ting som kommer til å huskes 100 år fra nå?
Tror ikke det er så mange da som bryr seg om å se Gåten Ragnarok for eksempel

>dansk musikk
Trodde det var en myte. Eksisterer det faktisk?

>Og britene har da en relativt god del ny literatur
Som kva då? Eg kjem ikkje på eit eineste stykke betydningsfull britisk litteratur skrive etter 1600-talet. Kanskje eg kan strekke meg og inkludere Dickens o.l. men i alle hove ikkje noko utover 1900-talet.

Min Kamp er veldig god, men sjolv foretrekk eg dei to forste romanane hans.

>men i hvilken grad er den slags produkter ting som kommer til å huskes 100 år fra nå?

Så testen om noe er bra er om det er udödelig?

Kanskje.

Sjakk-OL er en lagkonkurranse. Det er ikke nok med en god spiller.

Bilde relatert, noen av de viktigste spillerne på det norske landslaget.

Carl Nielsen åleine er nok til å gjeve dei ein plass blant stor Europeisk musikk.

Elles utanom det finst fleire flotte tidleg-moderne komponistar som Rued Langgaard, Jorgen Jersild, Vagn Holmboe etc. samt i likhet med Noreg, fleire samtidskomponistar med betydeleg akademisk og kunstnerisk påverkingskraft som Per Norgård og Hans Abrahamsen.

>men hva av viktig litteratur har norge hatt de siste 60 årene?

vel, om du liker det eller ikke så er jo både Harry Potter og Orwell noe som har blitt viktig for britene, og som kommer til å huskes lenge

annet som er siden 1600, men ikke 1900 er jo Sherlock Holmes, men kanskje jeg overdrev litt

Hvilken Karl Ove bok syns du er best? Er det meningen at de alle handler om ham selv?

vel, jeg tenker jo på ting som virkelig blir en del av den nasjonale verden, på samme måte som hvor stor innflytelse Astrid Lindgren fikk på/for svenskene

Urelatert men kjem du på nokon svensk ekvivalent til Nielsen, Grieg, Sibelius? Har i fleire år no provd å kome på eit slags kanon innan svensk klassisk musikk men har så langt ikkje funne noko anna enn enkelte interessante samtidskomponistar.

Hvem av de tre er viktigst?

>på samme måte som hvor stor innflytelse Astrid Lindgren fikk på/for svenskene

Ja, men Astrid Lindgren har jo bare innflytelse innenfor en spesifikk kontekst.

Jeg tviler sterkt på at svensker kommer til å lese Astrid Lindgren om 400 år liksom(tenker i sammenligning med William Ristespyd.)

Tenk hvor få böker det er som faktisk nyter samme type status som Ristespyd sine verk? Det er faen ikke mye.

Så föler det blir litt absurd å si at noe må nå så höy standard for at det skal ha legitim kulturell verdi altså.

Ingen av eksempla ville eg kalla stor litteratur, det er jo underholdning meir enn noko anna, sjolv om eg er glad i ein del av reisebokene til Orwell.

Min personlege favoritt av Knausgård sine boker er "En tid for alt". Denne består jo i all hovudsak av omskrive og nytenkte bibelhistoriar, spesielt forteljingane om Kain og Abel, samt om Noah skiljar seg veldig ut då dei nærmast er skrive i eit slags norsk nasjonalromantisk drag.

Det heter "prawn", din wombat.

Ville sagt Sibelius > Grieg > Nielsen basert i på oppforingar og kor mykje av litteraturen deira vert spelt rundt om i verda.

nrk.no/kultur/tror-nye-talenter-bringer-tv-2-videre-etter-kraftige-kutt-1.13030437

han har ingenting å tape :^)

>Ristespyd
Anonsen, vær så snill!

Også, under den greske Hellenismen ble det skrevet mange korte romaner som idag sammenlignes med Husmorerotisk litteratur, selv om de er for det meste sett på som vås er det folk som leser dem

>Denne består jo i all hovudsak av omskrive og nytenkte bibelhistoriar, spesielt forteljingane om Kain og Abel, samt om Noah skiljar seg veldig ut då dei nærmast er skrive i eit slags norsk nasjonalromantisk drag.
Hva er betydningen med dette? å gjöre narr av bibelen, sette nytt lys på gamle myter, eller noe annet?

Selvsagt.

Hva faen er alternativet, nå som hun har stopt seg selv i formen "bedre enn alternativet" og etset det inn for alle og enhver? Dette koster henne veldig få stemmer. De fleste vet lite om Assange-saken, og de fleste som er på vippen vil nok være mer tilboyelige til å bry seg om anklagene mot Assange (fra svenske stat) enn hva wikileaks har å si for pressefrihet og gjennomsiktig myndighet.

Bestilte endelig en SSD disk igård, gutta!
Nå skal PC'n min bli innlemmet i en ny gullalder, fåvæ!

slengte nettopp en dr oetker mozzarella i ovnen

Bra mann.

Neida materialet er faktisk behandla med respekt, sjolv om det jo sjolvsagt er kjetteri og ikkje noko som ville vore godkjent av nokon som helst kyrkjelyd.

Det kan verke som om Karl Ove las mykje, og var interessert i studiet av englar og himmelske vesens natur som det vert praktisert i Europa i sein middelaldar og i tidleg renessanse. Han oppfinn i romanen eit rammeverk der det skal vere basert på ein (fiktiv) slik italiensk engleforskar og utbroderer dette med esoteriske og kreative gjenfortellinger av bibelmateriale.

Interessant bok.

For et sammentreff, jeg har nettopp spist en.

5 for 100 på Coop Obs i forrige uke?

>5 for 100 dr otker
oy vey gevalt

Stakkars Anonsen, ostehovelen din ble slaktet.

KOR FAEN E FOLK I FRA DA?
t.haugesund

Rekebukta.

en skikkelig megmegby

Haha skulle önske det var en knapp for å vise at man likte noe som ble posta
Ha en (Du) isteden

>Haha skulle önske det var en knapp for å vise at man likte noe som ble posta
du kan jo altids opp båte de da.

4kanalen burde hatt piler på venstre side av posten slik at man kunne stemt ting opp eller ned, og så kunne brev vært sortert etter oppstemmer med en trestruktur for svar på brev. Hvorfor har ingen tenkt på dette for?

Jeg er en aktiv bruker av Reddit, som har et slikt system, og jeg må si at det fungerer meget dårlig. Særlig ned-pila, hadde man i det minste bare begrensa seg til opp-pila, så hadde det ikke vært så ille. Men fælt at ting skal sensureres. Skal man kritisere en anime på /r/anime må man pakke en linje med kritikk inn i to avsnitt med skryt, og ikke alle animer fortjener det skrytet. Men annet valg har man ikke.

t. imgur

Tror du skal tenke deg om to ganger for du kodder med imgur hæren.
Skal vedde på at du tenker oi faen nå har jeg gjort det,hehe slapp av lille gutt jeg skal la deg være for nå.

>Jeg er en aktiv bruker av Reddit

Tror du skal tenke deg om to ganger for du kodder med reddit hæren.
Skal vedde på at du tenker oi faen nå har jeg gjort det,hehe slapp av lille gutt jeg skal la deg være for nå.

>Jeg er en aktiv bruker av Reddit

>Jeg er en aktiv bruker av Reddit

aftonbladet.se/kultur/article16089195.ab

Leste denne gamle lederen i aftonbladet og det fikk meg til å tenke: "Forstår ikke svensker Norge?". Hvordan kan du koble nynorsken til nazisme når nynorsk alltid har vært en fanesak for venstresiden? Det virker som de tror at vi er kolonialistiske og imperialistiske fordi vi er nasjonalistisk... Skjonner de ikke at nasjonalismen er det motsatte og var et viktig virkemiddel fra å komme unna en urettferdig union med dem?

>Jeg er en aktiv bruker av Reddit
Jeg stemmer for kjolhaling ved soloppgang.

>kjolhaling ved soloppgang
Nå tror jeg du blander straffemetodene dine.

Det er fordi mye av svensk venstreside egentlig ikke er venstre i det hele tatt, det er kosmopolittisk, typisk vest-europeisk statsindividualisme. Dette har dessverre begynt å dukke opp mer og mer i norsk venstrepolitikk, men den gamle garden står fortsatt sterkt, disse driter for det meste i identitetspolitikk og flyktninger og sånt og er mer opptatt av faktiske venstresaker som arbeiderrettigheter og norsk uavhengighet.

Aftonbladet er den værste kreftblekka. Kan ikke forvente noe å finne noe logisk der.

Gjor jeg? Kjolhaling må skje på et gitt tidspunkt, det er ekstra kalt i luften ved soloppgang, da enda mer jævlig å bli kjolhalt. Hva er galt med å kjolhale tidlig om morgenen?

Tenker du på duell ved soloppgang? Det er vel ikke å regne som en straffemetode?

>Jeg stemmer for kjolhaling ved soloppgang.

Stemmer for skafisme fåvæ. Rimelig sikker på at det er den jævligste måten å dö på.

en.wikipedia.org/wiki/Scaphism

Hey Norge bro, your country so beautiful and also norsk flag is handsome.
>tfw will never become Norwegian

GUTTA!

Når skal noen sammarbeide med Japsene for å lage Godzilla VS Fjelltrollet?

Tenkte vel mer på "skytes ved daggry". Det er vel ikke vanlig å spesifisere kjǿlhalingstidspunktet?

Vi burde ha en straff i Norge som går ut på å bannlyse kriminelle til Bouvetoya fåvæ

Hores tidkrevende og komplisert ut.
Ikke vanlig å spesifisere på den måten nei, men det må jo skje på et tidspunkt, så hvorfor ikke?

>reddit
>anime

Gomler i meg noe egg, bacon, tomatbonner og skiver.

Slurper i meg et glass melk.

Hvor finner jeg bildene fåvæ

Hva hvis jeg skriver bok, gutta? Hadde det vært noe?

...

noen som har lyst på tyrkisk dame?

k r i n g l e
r
i
n
g
l
e

...

Blæh

hvordan kan slik en innadvendt, nerdete, tåpe som bare ser det negative i alle han kjenner og ikke greier å skape noen ordentlige sosiale bånd som meg få seg en jentevenn?

Kjör på fåvæ!
Værste som kan skje er at du blir ignorert/hetset

n-no

youtube.com/watch?v=kSpsffboOAc

Brev hva dere hörer på gutta

youtu.be/0--uTxz9ojk

fjern NAV fåvæ

Send hjelp! Tror jeg er forelsket...

youtube.com/watch?v=WUgWG1g-vz8
Tankefull mandagsaften

Noen som har sett "Nobel"?

daka nita jente ha lyst til og ji åp....... :(((

Så den forste episoden nettopp. Lover godt. Ingrid var badass.

Hvordan fikser vi dagens ungdom?

om du kunne valgt en gruppe mennesker i Norge å kvitte deg med, enten det er religiös, filosofisk, politisk, fandom, etnisk, eller hva som helst annet som kan klasifiseres med ett ord, hvem ville du valgt?

Likte den godt jeg også. Er ikke helt sikker på om jeg er fan av western-versjoner av moderne sanger da. Var litt merkelig å stoppe opp mentalt midt i den ene scenen og tenke "Hva, faen? Paint it Black?".

Heheh... likte godt musikkvalget, jeg. Synes det var morsomt med "moderne" sanger i old-timey saloon-stil.

Jeg stötter motstanden mot fraværsgrensa fåvæ

Jeg skal fortelle deg noe unge dame, for jeg er litt eldre enn deg. Dere skulle vært glad for at vi brukte disse toga deres! Hadde det ikke vært for oss fotfolket, så måtte dere pakka sammen disse skinnegangene. Også kunne dere sittet der, holde jeg på å si; med oredobba i postkassa. Det er vi som gjor at dette, holde jeg på å si kan fortsette som det gjor, ja. Så du skulle skamme deg, å komme her til et voksent menneske og forlange 20 ekstra kroner. Det skulle vært balalaika-syngende blondiner som tok vårs imot, som sto der med kaffe og Vestlandslefser. Som sto der i sine paljetter og sa: "Velkommen, takk for at du bruker vårs". Her står jeg opp om morgen, unnskyld at jeg sier det, for også vise min kjærlighet for også holdte jeg på å si å gi av min reisende glede til NSB. Også kommer det, unnskyld at jeg sier det; en soldat i NSB uniform som trer et straffegebyr nedover mine forvorpne oreflipper. Takk skal du ha!

Hvordan får jeg meg en jv gutta?

Det var like kringle som anime. Serien er fullstendig reddit som alt annet på TV.

Jeg

Vet ikke
t. kv autist

>bruker "reddit" som adjektiv

hör hör fåvæ

Fortell det til redditklubben din. Kanskje du får en krone og blåsefloyte.

Hysj på deg autistsatan. Du passer ikke inn her bare ved å kalle alt for "reddit".

Du er definisjonen på reddit, tor vedde på at du i diskusjoner har skrevet at det er ingenting i veien med reddit, at du bruker begge sider og at man bare må finne de gode brettene.

Reddit som konsept er dårlig, men de har en del innhold som gjor at det allikevel kan være verdt å titte innom. Jeg besöker flere av subredditene daglig.

Det virker som om du er veldig fortrolig med hvordan reddit fungerer. Si meg... er du faktisk reddit?!

>Jeg besöker flere av subredditene daglig.
>Flere ganger på reddit hver eneste dag.


Dette må være åte.

>er du faktisk reddit?!

I en samtale om grammatikk turte en man å gå mot de andre: Han er den som tor å sporre om noen faktisk _er_ en nettside, og å skrive et egennavn med liten forbokstav!

Sterkt, skamlost! Terningkast fire! - VG
Intenst og annerledes! - DB

Fy faen, jobber du hos Adobe(TM)(C)(R) eller? Verste jeg har lest, og jeg er ganske språkautist.

Takker og bukker! Jeg prǿver mitt beste.

det er hentet fra deres egen nettside, faktisk.

youtube.com/watch?v=BNCziCbg9VE

Fikk regulering i dag som 21 åring

Hva nå? Kan jeg ikke spise cashewnotter lenger?

>Fikk regulering i dag som 21 åring
Hvorfor fikk du det ikke tidligere?

/r/smashbros
/r/ssbm
/r/anime
/r/shitredditsays
/r/srsdiscussion
/r/femradebates
/r/feminism
/r/askfeminists
/r/menslib
/r/srssucks
/r/askreddit
/r/kappa
/r/theocho
/r/quenya
/r/worldbuilding
/r/conlangs
/r/linguistics
/r/gadgets
/r/apple
+ noen flere, samt forsida så får med meg en del derfra også. Og noen jeg bare besöker noen ganger i uka.

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

Du KAN, men du burde ikke. Det kommer til å gjore vondt, med mindre du myker dem opp forst. Senere kan du det da, men de forste ukene kommer mye mat som er varm eller hard til å være kjip for deg. Dette gjelder forresten også når du skal tilbake til odontologen og stramme senere.

ref: hadde soster med reggis i fem år.

Om jeg skulle brukt megmegpiler til å sitere deg og gjore narr av deg måtte jeg sitert hver linje. Godt jobbet 8/8, godt åte.

Var sta, angrer på det nå

Så om et par uker så jeg kan spise notter igjen uten konsekvenser?

Altså.... hvor glad er du i solotannborster? Du venner deg til det, men du kommer til å kjenne at det spenner i starten. Ha iskrem hendig når du begynner å teste hvilken mat du kan spise, det kommer til å hjelpe.

Angrer på at jeg skaffa meg facebook igjen folkens. Minner meg bare på hvor ensom og vennelos jeg er. Begynte på skolen til hosten, provde hardt å finne venner de forste ukene, så var jeg dårlig en uke og kunne ikke være med ut og sånn, siden har det nesten vært helt stille. Er bare ute alene om jeg går ut. Folk fester men inviterer meg ikke, masse bilder på face fra nesten alle som har det goy, folk jeg trodde var "venner", men som ikke har så mye som sendt en eneste melding til meg.

Faen ta det hele. :^)

a.uguu.se/J2Y6oIdnw2Db_14592560_340763222930323_3452097612180619264_n.mp4

SǾT!

Det er rart med det. Man forventer jo at folk skal drukne deg i invitasjoner, for man ser jo at andre gjor noe. Man aldri spor noen hva man skal.
Man sitter der og venter, men de bare spor ikke om man vil være med - hva annet enn å bare ikke være med kan man gjore liksom. De spor jo ikke så det er ikke noe man kan gjore annet enn å se på bildene av ting de har gjort.

Husk at Facebook viser glansbildene av folks liv. Du kan også gå en tur i skauen og poste bilder av det for å framstå som et skikkelig turmenneske. Det med å ha "venner", istedenfor faktiske venner, er dog noe jeg kjenner godt til. Det er ikke noe moro.

Tar du noe initiativ da, anonsen? Hvis man bare er passiv skjer det aldri noe.

Hvem by bor du i.

Tar en del initiativ, men folk lyver og sier "Ingenting", for så å "glemme" å invitere meg eller lignende når det faktisk skjer noe, to timer senere.

Om jeg skal ta "nok" initiativ uten å komme med pistol mot tinningen til folk og si "dere blir med MEG", må jeg sporre hva folk skal hver time, siden jeg ikke kan stole på at noen av de jeg kjenner sier "hei, du vi skal dit og sånn, blir du med?" siden jeg tydeligvis ikke kjenner noen godt nok.

Neida, jeg er bare en sippete bortskjemt drittunge som har fått hele livet servert på gullfat. Jeg vet hva jeg må gjore sosialt for å få mange og gode venner, jeg velger bare å holde meg passiv fordi alle elsker jo meg. Sånn er det.

Delta i en aktivitet/klubb. Veldig mye organiseres derfra etter min erfaring.

Liten skole, flesteparten i klassen er IKKE organisert, annet enn via "vennechat" på facebook.

Vel, får bare smore pornogliset og begynne å tigge om sosial omgang da. Orker faen ikke det tullet her igjen, var nok med tre år på u.skole, 3 år vgs, et år i forsvaret og X antall år på jobb uten venner og uten noen å gjore ting med. Jeg hater dere alle sammen, men jeg hater dem jeg må innynde meg hos for å få sosial innpass firfoldig mer.

Hva studerer du anonsen?

Nei

Det kan jo hende at vi har begynt på samme skole for alt jeg vet. Du kan nå si hvilken linje du studerer på.

>Det kan jo hende at vi har begynt på samme skole
Skulle dette være et argument FOR å gjore det lettere for andre å identifisere Viggo Vennelos?

deg :^)

Noen som skal se Daudinger er dårlige historiefortellere når den kommer ut?

Den ser veldig reddit ut.

Den gjor jo det, men jeg mener, annet enn kunstfilm og nisje er nesten alt som kommer ut veldig reddit. Alt av kappedrit, alt av dyre lisenser (disney ++) osv.

Har runker i 5 timer nå. Hva i alle dager er det jeg gjor med livet mitt?

youtube.com/watch?v=JPYGRfzfBew

Nokon som veit kor eg kan finne partitur på denne?

>Alt av kappedrit
Ikke alt!

Selv om disse selvsagt nesten kvalifiserer til kunstfilm fåvæ

Aner ikke, men vakkert var det. Takk for at du delte.

la oss få litt liv i den tråden gutta

Greit, ikke ALT, men det meste. Og selv om jeg likte WM, er jeg ikke overbevist om noe særlig annet som kommer ut. Jeg liker det når jeg sitter der i morket med popcorn i kjeften men foler meg skitten og utnyttet for mine shekels etterpå, når jeg går gjennom og kommer på hvor tragisk lite originalt dagens film er.

Ærlig talt. Vurderer å bare se på kunstfilm og sort-hvitt for å holde sinnet mitt fritt fra slikt tull.

Malteserfalken er helt herlig.

...

Malteserfalken er litterært Hollywood-soppel og har faktisk lavere kunstnerisk verdi enn den jevne Zack Snyder-kino.

Jeg ser normalt bare kunstfilm, men enkelte kommersielle regissorer er transcendente.

Som Godzilla fan stotter jeg denne fullt ut.

kem feis

Er det noen her som tror på Romlingene?

jeg

Eh. MF Funker. Driter i om det var produsert for å selge bra i '40, jeg liker det nå.

Fedoranisk å ikke svelge den store hebraiske kuk, enig der.

Hva faen er Malteserfalken?

Du må være over 18 for å poste her.

Fuck off. Har skjont alle andre fornorskinger her i tråden, men den vet jeg rett og slett ikke hva er.

google.no/search?client=opera&q=hva faen er malteserfalken&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

på tide å steke kongen. Jeg tror 8/10. Kjekk, sterk og bærer kongsgjerningen godt. Et utseende å lengte etter når man tenker på hvor mye kreft og stress han har hatt.

Hva synes dere gutta?

Det er ikke en fornorsking...

den som fisen först ble var
den er fisens rette far

Ah.. Ser det nå. Jaja. Kunne likegodt ha vært det. Beklager.

Den som sier disse ord,
den er fisens rette mor.

Den som kjenner fisens mor
han må være fisens bror.

>retard pepe med dialekt

vær så snill og slutt

alri

Hatar at det alltid er folk i frå nærleiken av meg som skriv dialekt på internett, det er litterært noko av det verste eg ser.
Fantastisk kar, ein god norsk "ekvivalent" er Geirr Tveitt.

youtube.com/watch?v=yy9079w0iJk

Får vel gjerne bite tenna i lag og kjope meg eit partitur, sjår ut til å vere umogleg å finne gratis.

brev flere tilbakestående pepe

skaf din eggne

Nå må dere legge dere

det er jo hostferie XD

kvifor

Joder og deres disipler.
kke forvent noe annet enn degenerert soppel fra dem

Hvem av disse to ville dere helst ha pult?

Rullestoldama er jo 30% hode for faen...

soundcloud.com/siljasol/sunny

rodhår fordi rodhår

Trådlig påminnelse
diskusjon.no/index.php?showtopic=1381370

Dette fåvæ. Jeg har ikke noe imot rullestol-jver av prinsipp, men brorparten av de som breves er jo misformede eller rett og slett stygge.

Det bare virker sånn, delvis fordi hun sitter, og delvis fordi hodet til hun andre er bittelite.

Nei, hun har ikke-eksisterende kropp. Ser ut som en bobblehead.

...

Den som peker fisens bror,
det er den ingen tror

...

Bakte brǿd tidligere i uken. Fy faen, må ha drept gjæren eller noe for brǿdet er steinhardt.
Hva må jeg gjǿre for å ikke drepe gjæren gutta?

Kaldere temp på vannet du loser opp gjæra i.

Det kan være hardt fordi du ikke lot det kjole ned. Men prov litt kaldere vann forst.

surdeig.no/

...

Hva tror dere Rullestolanon ville ha gjort i en slik situasjon?

Lǿpt svettende hjem og skrevet grǿnntekst i /norgetråden/.

Kjeks, jeg ser det for meg

Hyggelig mote med bjorn

youtube.com/watch?v=v6ECjkaL9Uc

Dogner, gutta

Foler meg en som en 16-åring på LAN igjen

hva faen er vitsen fåvæ

Bjǿrner er skumle dyr.
liveleak.com/view?i=f37_1418004435

Å være fanget i et kjottfengsel så du kan lide i årevis for deretter å do.

Livet har ingen mening.

Absolutt ingen vits. Om 20år er morra mi dod, mest sannsynlig. Da skal jeg ta mitt eget liv. Ville helst gjort det nå, men vil ikke at hun skal lide.

fy faen, for en måte å gå på. ekte monster fåvæ. god grunn til å være bevæpnet i naturen

bryte seg ut av demiurgens materielle verden

Det verste er at de er sterke nok til å drepe deg, men de er ikke flinke til det. Med store kattedyr f.eks. så er det i det minste raskt og effektivt.

...

...

Du må ha nǿkkelen.

kanskje hvis jeg brever litt Sol

;_;
jeg savner henne allerede

les VNen igjen då

>han leser visuelle noveller

vg.no/nyheter/innenriks/facebook/ingrid-20-grovt-hetset-paa-manne-gruppe/a/23809815/

>– Jeg har ikke vært klar over at det kunne få sånne konsekvenser. Jeg satt i min egen boble, hadde drukket tre pils, og jazzet med gutta. Du vet hvordan det er, sier mannen.

>dfn du ikke vet hvordan det er å jazze med gutta

VNer er ikkje helt min greie, har kun lest et par tre

er mer et Cred Forums menneske en et /jp/ et

>dfn du innser at barndomsbokene du elsket var propaganda som hadde som formål å indoktrinere deg i venstreradikal-progressivisme narrativet
trist

Kjenner den fölelsen. Sosialistpropaganda siden dag 1.

jazztobakk?

Men kardemommeloven er jo bokstavlig talt liberalisme.

dette

>Kardemommeloven
>venstreradikal-progressivisme narrativet

Ikke nok Abrams-stridsvogner, barnearbeid og bitcoins fåvæ

Hva tar tråden i kneboy/benkpress/markloft?

Nybegynner her, 90/60/120. Veier 65.

...

140/95/160 ved 80kg, men har knetrǿbbel akkurat nå, så det er vel bare benk som teller skikkelig. Lǿftet i 1.5 år, med noen mnd. latskap i perioden.

210/135/250

Veier ~115kg

20/20/40

Ekspert på 45 kilo

Du er en stor kar.

LONDON
O
N
D
O
N

0/50/0

40 kg (og jente)

for deg

...

såg nettop ei litå mus springa forbi dorkarmen
sprang itte, men fekk ikkje tak i an, han va sjukt kjapp
må vist kjopa fellår eller gift ellår nåke imårå

kor drittne omgivelser bor du i?

flyter det med boss overalt?

(Deg)
(Deg)
>han har nå begynt å samhomse.

heilt utruligt for deg at det kjeme mus inn i gamle hus på denna tidå av året?

twitter.com/Lauren_Southern/status/783107539424710657
youtube.com/watch?v=gGpZSefYvwM
hva faen? jeg er homo nå!

Alle meg :^)

Homoseksualitet er jo på mange måter en uuttalt del av hvit identitet så...

...

Daglig påminnelse om at heteroseksualitet er litterært en jodisk oppfinnelse og IKKE tradisjonelt europeisk I DET HELE TATT

natt hadde rett

Hvem eller hva er natt? Jeg er heterofil så jeg har egentlig ikke peiling på disse alternative hoyregreiene

ny tråd for Odin.