Sverigetråden - ingen politik-upplagan

Hur klarar ni er i höstmörkret vänner? :3

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Vg-5WgcMV_o
vocaroo.com/i/s0mUPhXn8JSN
cookie.riimu.net/speed/
youtube.com/watch?v=-32AAp418V4
youtube.com/watch?v=WLOmKwHcHMI
nordfront.se/radio-nordfront-stall-fragor-till-marcus-follin-golden-one.smr
omni.se/a/XBkLE
youtube.com/watch?v=pZJxzDC-Kxc
youtube.com/watch?v=B-sVGIp6E9g
youtube.com/watch?v=947fP6QTmBo
svt.se/nyheter/vetenskap/de-far-nobelpriset-i-fysik
exhentai.org/g/982192/38f66ce600/
youtube.com/watch?v=GzmFGchUgbA
youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
twitter.com/NSFWRedditGif

swedes r gay desu

jag ska till uppsala imorgon
vad är ett bra lunchställe?

En fin höstpromenad följt av en varm kopp té. Helt klart bästa årstiden. Så snart vintern kommer blir det längdskidor och skridskor på sjön.

This is evidently untrue. Look at previous thread. No gays there.

Okej om du bevisar att du har ett sött ansikte så kommer jag och pumpar din rumpa
Vet inte vilken sorts vin är bra för jag dricker inte så det är nog bättre om jag bara slänger in det i slanten vetja

Sibylla är jävligt bra favä, men kanske ligger lite off. Var i uppsala ska du vara mann1

6:e för Lindsey!

Fällanons ställe.

Hade ett liknande problem förut med min granne. Spelade alltid hög dunkadunka musik varenda timme.

Gick till slut och slog på dörren tills ludret öppnade med min kniv i hand och arbetskläder pådragna och sa som det va. Jobbar som kock för övrigt. Horan har inte spelat hög musik sedan dess.

Mariannes kebab.

>fick oironiskt en varning för att jag rullade dubletter

Ser ut som en gammal tant i förklädnad och filmsmink.

>Hur klarar ni er i höstmörkret vänner? :3
Spelar Competitive Overwatch och blir avrunkad mellan pauserna.

gillar sibylla överlag men brukar ta det till vardags också
ska till plåsterhuset

>kebab

Av vad?

Min "flick"vän.

Fick INTJ förut.
>ingen bryr sig
Jo det var någon som frågade.

INTP

Din hand?

Dylans på stan, bästa burgarna som finns favä
Eller , då kan jag ge dig en avsugning på maten
Har du snap?

Hantera detta.

>Har du snap?
N-nej

...

sibylla till vardags mannen? du kommer bli för fet för ett fuck

men fan hmm, finns ett bra kinaställe på slutet av gågatan inte långt från ackis.

>logician
>inte tillräckligt logisk för att sluta äta skräpmat varje dag
höh

ja vad fan dylans är ju kanon, att jag inte tänkte på dom
tack user

hanrej-personlighet favä

Är det bara jag som inte har något emot fällorna men stör mig på att de är så slyniga? Kan man inte bara ha en söt v som klär sig flickigt men inte knular allt under fyra ben? Hade varit mys med en vän som var omtänksam och söt som en flicka men ändå en kille. Vi skulle kunna gå på mysiga promenader och dricka varm choklad efteråt.

Kan inte vara hanrej om jag inte interagerar med andra överhuvudtaget favä

INTP mästarras

Synd bara att det betyder att jag har något gemensamt med libanon.

Langa snap favä.

Då får du väl skaffa det, user!

fällnon, var i uppsala är du mannen
kik?

Stryk det här. Lät bögigt och degenererat. Ge mig en fv istället. Helst i två dimensioner.

haha aa

>fällanon kommer bli gruppvåldtagen

...

Trickfråga. Det finns inget bra lunchställe.

Slår vad att fällan bor i gottsunda.

F-fällanon, lägg till galaxycubo favä

Fällan skulle bli mördad där.

Jag gick igenom husby när stockholm pride var, jävlar vad det var liv då.

Vill inte lägga ut min snap, vad är din?
Faktiskt inte Brottsunda, men ett stenkast därifrån i Snorby
Kommer jag inte alls!
Okej!

>ENTP
nbög eller fedora?

skriv till pautao på kik

E antyder nbögighet

>snorby

Fnissade till ivl som en idiot.

...

...

Degnererade as är ni hela bunten.

Men åhhhhh ska jag behöva skaffa kik också... Det får hamna på min outgrundliga att göra-lista så fixar jag det i morgon, måste sova snart favä

Hur ska man tolka bilden? Hjälper Wojak Pepe att ta självmord eller stoppar han honom?

Le depression självmord

Snälla håll om mig ömt.

Mig mee

le episk festa nbög

häng er

Vem /Flogsta/ här?

Gonatt fällpojke.

Vem /bryrsiginte/ här
>obetalade räkningar
>inte duschat på en vecka
>skiter i studierna
>slutat vara nervös kring folk pga bryr mig inte
märklig känsla favä. sover nästan hela dagen dock

Ja du, Uppsala är inte som det en gång var. Jävligt glad att jag sålde min lägenhet på artillerigatan länge sedan fast tjejen sacknar svanarna.

Vare någon som fråga?

häng dig

>dkn kanalen kommer stängas ner innan året tar slut

Hiro kommer äntligen sätta alla dessa själar fria decennier efter att moot fängslade in dem i denna tvådee dimension

När ska du avslut a dig skälv?

varför så elaka grabbar

6-0


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SUG MIN KUK

Mammsen

bor nära :3 vad gör duu user?

Flogsta är finfint favä
Gonatt :3

Vet inte om bögeri eller 2Drunkare är mest degenererat. 2Drunkare kan inte få barn och sprida vidare sitt destruktiva leverne i alla fall, så de kanske är lite mindre skadliga för samhället.

Ingen tycker om mig så jag tar ut mina frustrationer på kanalen. Det och att jag gör det för att jag gör det

Bögar knullar som kaniner och dör som flugor.

Eutanasi

Det är inte så gener funkar men visst.
Både bögar och 2d runkare kan väl adoptera?

Hur man uppsalabor finns här egentligen?

haha jag iallafall ;3

Född och uppvuxen på artillerigatan och bor numera i vasastan. ända jag saknar är saffets

Talar inte om gener, talar om modellinlärning osv. Och 2Drunkare kan knappast få adoptera.

Färre än i Sigtuna området iaf

>bögdegeneration på agendan i tråden
Ok. Saknar min ångpojkvän från England som jag träffade genom 4kanalen. Var "ihop" i ungefär ett år våren 2013 till sommaren 2014. Kan knappt tro att det är mer än 2 år sen. Vi spelade dattaspel och gullade med varandra varje dag. Det drog nog ner mina gymnasiebetyg rätt mycket. Dock såg jag aldrig hur han såg ut och fick inte veta mer än vad han hette i förnamn.

Gjorde slut med honom på det vidrigaste sättet som går, bara slutade skickade meddelanden. Tyckte att "förhållandet" var dömt att inte komma någon vart. Tror inte ens jag är bög på riktigt och så tog det jätte mycket tid som jag trodde borde spenderas på annat. Saknar honom så jävla mycket. Känslan när han sa "I love you" på micken är något jag aldrig känt tidigare eller efter. Kändes varmt i hela kroppen. Lade till honom på ånga för ett tag sedan men vi pratar aldrig med varandra nu. Känns jävligt illa sent på nätterna när jag tänker att det aldrig kommer hända igen.

En intressant sak var att jag konstant var paranoid och trodde att han typ tog bilder på våra konversationer och skickade till andra, eller låtsades vara andra personer.

...

Fattar fortfarande inte om det här är osomatsuanon eller inte. Det verkar inte som det men...

>du kommer aldrig bögmörda bögarna i tråden

>klagar på bögar
>är 2d bög

Slutar det med att du hänger dig då?

Hur gammal? Vi kanske känner varandra

Uppsalaträff när?

>internetrollspela bög med andra bögrollspelare

21.

Aa jag uppenbarligen
t. fällanon som inte gått och lagt sig än
>Uppsalaträff
S-snälla

95a här, vilken gymnasieskola mannen?

>dkn man hade oturen att börja gilla cloud rap
det har gått två månader och jag har inte växt ur det
snälla hjälp

inget bögeri tillåtet under träffen

Gick faktiskt i Stockholm. Men du heter inte Jonas eller Mats lol?

Nä, det här. Bara efter officiella träffen såklart.

Nä men efter! :3

nej och nej. du gick inte högstadie här heller eller?

Hade nog åkt till Uppsala för träff om jag fick knula fällanon efteråt.

>man tråden blir en plats att planera bög-orgier

Var bor Divi förresten?

Ser du okej ut och häller i mig lite sprit är dina chanser goda

>han har inte varit med på nationaldagsbögandet

Ska nog ta och steka en korv nu när jag tänker på det.

Nej jag stack ganska tidigt men behöll den ena lägenheten efter föräldrarna. Går med på träff om vi äter kina.

varför är fällor jämt så slampiga

är bara slampig tills jag hittar pv, då är jag hans~

Kan tråden bara försvinna? Det här är fan en ny lägsta nivå.

>varför har bögar ingen moral

>kinamat

Det var längesen favä

Notch säger på twitter att han vill köpa 4kanal. Han är dock med stor säkerhet full.

>dkn kan bara äta kinamat utan soja

Såg också precis det...

såg notch strömma på ryck för någon månad sen, han verkade som en kool lirare

Hur kan trådhat vara på riktigt? Stäng bara ner fliken neger, bokstavligen breva i vilken annan tråd som helst.

Men du har inte fel.

Hellre notch än AIDSjuden varje dag.

>han kommer bannlysa Cred Forums
nazistrasist grodor blåst knullet ut

då lär det bli feministisk värdegrundsomskolning för hela sverigetråden. kul!

>sätter mig på bussen hem
>trött
>3 negrer går på och sätter sig längst bak
>en börjar spela på små trummor och de andra "sjunger"
>de åker hela vägen
>dkn huvudvärken blir värre
Livet är roligt i Uppsala, kom inte hit

Varför? Han trollar väl feminister och har sig?

>Negrer
>Uppsala
Stämmer bra.

Den enda bra negern vi hade var busschaffisen och t.o.m han lämnade oss ;_;

Den enda bra invandraren i hela Uppsala var den gamla korvgubben på stan.

På tal om mörka män, träffade en Uppsalaarab en gång. Minns inte vad vi talade om men på nått sätt tog han upp "vår historia". Det visade sig att han faktiskt talade om svensk historia.

Tror ni att detta var oironiskt eller att han bara försöker smälta in? Han talade väldigt bra svenska så att han var uppenbarligen född här eller inflyttad väldigt ung, men han kan väl omöjligt se svensk historia som på något sätt hans?

Bokstavligen mansbarn med fedora

>t. arg löneslav

om inte ens ursprung är svenskt kan man inte tala om svensk historia som sin egen tycker jag iallafall.

möh integration

Nej det klart. Men finns det faktiskt folk som tror att det funkar eller jävlades han bara med mig?

youtube.com/watch?v=Vg-5WgcMV_o
Baserade Alex

>Men finns det faktiskt folk som tror att det funkar eller jävlades han bara med mig?

ingen aning. tror det beror på hur han pratade om det.

Jorå, han är en del av Sverige.

Det börjar verkligen bli jävligt kallt nu.

Skönt. Du är väl en nordman?

>klockan är 2.30 en tisdagsnatt
>han brevar på fyrakanalen
Varför sover du inte, user? Du har väl ett jobb eller en utbildning att gå på, eller?

Jo, kylan är mysigt och allt det, men kanske inte lika mysigt när min lägenhet är också jävligt kylig.
Kommer behöva köpa en värmeapparat för att överleva vintern.

Nej jag bor själv, är NEET och gjorde precis tacokyckling.

aa, pluggar distans på dagarna och kollar 2d på nätterna

ASANAJS JU

Måste skriva en labbrapport och en presentation imorgon så jag har ångest. Nu kommer jag bli väckt av vidriga jävla byggarbetare innan jag får 8 timmars sömn.

är en ChaosNEET, dd?

berätta om ditt liv

Är kaosNEET så jag har inget bättre att göra.

Nä, jag jobbar eftermiddag-kväll-natt på jour. Kan bajsbreva så mycket jag vill om jag inte har något att göra.

skolkade många år av skolan sen kom jag in på en linje med 60 poäng linje och hoppade av efter andra året och nu har det gåt 4 år sedan dess

måste tjejer städa upp lika mycket som killar efter de kommer?

Hur svindlar du staten på pengar?

svindlar pappsen på pengar, har inte haft en krona inkomst sedan gymnasiet

>dkn såg precis klart chuuni igen

...

Trevligt user. Får se den snart.

Fan inte mitt fel, jag valde aldrig att födas

vocaroo.com/i/s0mUPhXn8JSN

jag på bilden

du är ett golv???

...

>han blev kysst av en söt tjej
kvää

Hur snabbt kan ni klicka per sekund?
Proffstipps: Sträck ut armen och spänn den så mycket så att den skakar av sig självt

Assange släpper Hillarys mejl om 8 timmar. Ska nog lägga mig nu så vaknar jag när de kommer ut. Ses!

fan, glömmer länka
cookie.riimu.net/speed/

runt 12/s men jag kan bara hålla det uppe i 3-4 sekunder innan det gör ont

Hi boys.

Does Swedish uncut dick smell nice? I assume it smells really fucking nice.

Yes

i get dizzy just thinking about the smell :3

Roligt brev

>Bumpa sitt egna skitbrev.
Ta livet av dig.

salta mynt och mjölk

If it's kind of clean and not full of putrid dick cheese they do. Really turns you on and I speak from experience.

youtube.com/watch?v=-32AAp418V4

är /svt/-rasism på skoj eller på allvar?

HELL SEGERbrev är nog på skoj för det mesta men jag tror de flesta här tycker att vita människor är bättre än svarta och araber

skoj

>men jag tror de flesta här tycker att vita människor är bättre än svarta och araber
t. stormbög

Are you all hot Aryan boys?

>t. Axel

Varför inte båda? Negrer är äckliga och jag kan inte hjälpa att jag spyr av att sitta på en buss full av negrer med sin distinkta negerlukt, något som bokstavligen hänt mig.
Hur gör jag min mage mindre rasssssisssstisssssk?

yes
except this guy he's a smelly guy called bilal

w-well i dont know about hot but i think im cute at least...

brown thick hair brown eyes and my nose points downwards

I get comments sometimes that I look very swedish

bra låt favä

Hörde om bandet i någon klickbetesvideo om "konstiga bandnamn". Gillar dem nu favä

>yes
Pics pls.

Post pics.

Are you rapefugee?

>that I look very swedish
Are they saying you look very homosexual?

>dkn ESFP

I'm half greek so not completely aryan but yeah pretty hot.

Äckliga jävla svenne nu-hane. Bättre att bara låta kanalen dö isåfall. Att vara ironiskt rasistisk är så gammelkärna det kan bli. Till och med moot skämtade om judar och negrer

> exakt en minut efter
> svarar på sin egna låt med "bra låt", för att lura in någon annan att lyssna på hans usla musik.

...

mm

Breva gitarr.

youtube.com/watch?v=WLOmKwHcHMI

Jag längst till höger

> user är bokstavligen så desperat till att locka folk att höra på hans usla musik, att han använder sin mobiltelefon för att svara på sina egna brev och således breva med två olika ip-adresser.

Cello?

>använda mobilen för att samböga

>Are you rapefugee?
no im from the north

Vart är badboll och pisstyskan?

i usa och tyskland

>du kommer nu ihåg #sveket

Alla är inte lika patetiska som er grabbar. Blir faktiskt förolämpad av den här projiceringen. Förresten skulle jag inte kunna göra det ens om jag ville då comviq är bannlyst från Cred Forums.

Ingen bryr sig.

glöm aldrig de ST SV TA

>badboll
>inte dödad av mexikanska kartellen

dödade av nordfrontbotten, svea och fb(kiss)user

>Jag längst till höger
The one in the black?

bokstavligen alla stormsnorrar är stockholmare, precis som bögarna och 2darna och r9k-skvadronen. vi normies från resten av sverige håller tråden i liv.

>normies

häng dig nybögsäckel

fast nej? alla trådens stormsnorrar är från göteborg?

Känner en hård bajs precis under skinnet om jag trycker med fingret på mina tarmar.

Någon annan som brukar göra d1a?

Ingen bryr sig

>man Notch kommer oironiskt köpa 4kanal

är inte ens bekräftat ännu men han borde väl ändå vara en av de bättre kandidaterna?

nej men däremot kan jag pseudoknulla mig själv genom att köra in fingret under pubisbenet och stimulera prostatan

Varför skulle Hiro sälja till Notch när han redan sagt att han inte va intresserad att sälja hela sidan till en annan?

han är för censur
hiro är dum i huvudet men han är inte så dum att han inte säljer den till en multimiljardär, han kan omöjligen bry sig om kanalen så mycket

>more Cred Forums more Cred Forums

snälla nej detta är inte vad som gör 4kanal till vad 4kanal är. om något så är det cancern.

Men mer kiss kiss grodan går bra?

grodan är 4kanalkultur, sedan så bör allting ske i måttlighet

4kanalen är redan död i det avseendet. Det är därför vi har alternativa kanaler. 4kanalen är ett infekterat lik som vi ska skjuta med en jagjagkatapult över fiendens mur och in i nbögarnas fästning för att sprida Cred Forums viruset. Det är dags att släppa taget och ta nästa steg.

2 timmar kvar tills f.lux blir morgon..

>Det är därför vi har alternativa kanaler
alla kanaler utom 8kanal är stendöda och 8kanal är stendött med undantag för sin egna cancerösa variant av Cred Forums samt Cred Forums

Glöm inte hur fina ni är :3

Stendöd är väl bara en fråga om vana. 4kanalen blev inte bättre bara för att man får (Du)n på momangen.

Det går knappt att hålla någon vettig diskussion på 8kanal då det kan ta flera timmar innan man får svar. Såvida man inte pratar om någonting jättehuvudström som varenda kotte kan relatera till.

Försök du starta en Sverigetråd och njut av cirka 1-2 brev per dygn i tråden.

nordfront.se/radio-nordfront-stall-fragor-till-marcus-follin-golden-one.smr

HELL SEGER

"""god""""morgon
är i alla fall ledig imorn så det blir en skön kväll ikväll

Hallå

...

källa?

>sverigepolare på date.webm

Thinking about studying abroad in Sweden in the spring semester, is it good idea? What is college life like in Sweden? Please on serious non-biased answers please.

I'm not into asians but she's a qt

ingen aning tyvärr.

Higher educational institutions are leftist SJW cesspools.

Whether you will have a problem with that is up to you.

if you're interested in Sweden you'll probably like it so I say go ahead if you got the cash.

>What is college life like in Sweden?
typical normie stuff. parties, getting drunk/high etc

please wear a MAGA hat when you attend. the reaction will be hilarious

No, it will just be cringy as fuck like any other tryhard who wears political symbols in public.

Någon som sett denna filmen? Bokstavligen bästa som gjorts!

Du är inte rolig.

...

omg hej psykfallsanon :)

höhö stora negerkukar xDDDD ahahah hanrej :DDDD

Häng dig.

>Häng dig.
omg hej psykfallsanon

Du blev avtryckt något så fruktansvärt, är din mor med en svart man just nu och du måste avreagera dig genom att spy ut ditt näthat här? :^)

i am a republican so i am pretty used to it, my university its pretty liberal too.
I want to go there to make friends, i don't want to make enemies.

I was just joking about the Trump hat amigo. (you will vote Trump though right?)

but you should go. it'll be a fun experience for you. Hurry up before Sweden is completely destroyed

flickor är mjuka

God morgon sverigevänner! :3

Jag vill ha någon att krama. Jag vill känna hennes mjuka hud mot min. Jag vill känna doften av hennes parfym. Jag vill dra min hand genom hennes silkeslena hår. Jag vill känna hennes värme när vi ligger bredvid varandra. Jag vill titta in i hennes ögon. Jag vill höra och känna hennes djupa andetag. Jag vill älska någon. Jag vill vara lycklig... Jag vill hålla om henne och förlora mig själv i hennes famn. Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Fy fan grabbar. Så här jävla dåligt har jag inte mått på länge. Jag ger det något år till sen skiter jag i det här. Jag orkar inte mer... Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

I will be voting trump in November, i fear what will happen to my country if things continue in same direction. we need change and we need it fast. but yeah studying abroad is something i really want to do, i don't get to see much of the world (i have only been to Canada) Sweden, UK, and Australia are the places i am most considering. since i am planning on doing the spring semester i am planning to take the entire summer to travel around Europe, it will be hard though since money is tight but it is possible.

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

jag på bilden

Fucking svenska kvinnor

>88

HELL MOTHERFUCKING SEGER KAMRATER

>när memen är för dank

Jag vill älska en flicka

HE SE

Jag tror dig inte. Men om du talar sanning är du väldigt söt :3

lol

>dkn -0.5 grader

Varför är kvinnor så sexuellt attraherade av Hitler?

degenererade avskum

Makt och självförtroende är attraktivt

MUH DICK

Fy fan vad jag hatar "svenska" tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Vad gör ni på denna kalla morgon

Jag sitter inlindad i en filt och dricker kaffe. Och du??

"jobbar" favä

Kaffe och jobb

Stormmusik och öl HELL SEGER

måste nu söka några jobb till min neetrapport

gonatt! :3

AWOOOO VAKNA!!! :3

>dkn ingen fv

Cancer

men user, det är ju morgon! Upp och hoppa nu! :3

Om du knullar mig lite då och då kan jag lova att jag inte tar dina f
t. bi Chad

Häng dig homo

Mm snart

omni.se/a/XBkLE

vif

>har inga pengar kvar
>tvingas stänga ner snart
Slutade läsa där

Godmorgon!

>dkn sjuk
Att vara hemma och tillfriskna hade inte varit så illa om man inte varit ett snormonster.
God morgon user, vad blir det till frukost?

Hoppas du dör

vad är Cred Forums åsikt om main coon-katten? den påstås härstamma från norska skogskatter som följde med vikingarna till nordamerika på medeltiden. jag är fett sugen på att ha en sån stor kisse. en hane naturligtvis. som ska klå upp alla bögiga hiptser ragdolls i kvarteret och sätta på alla honorna.

...

Vem höstsnuva här?

Lite stor katt favä

Bästa katten favä

jepp, tanken är att han ska patrullera mitt kvarter, klå upp alla hipsterkatter och sätta på alla honorna. there's a new cat in town.

kolla bara här nere. min katt kommer att bli boss över kvarteret. alla honkatter kommer att bli dominerade av hans stora main coon kuk

youtube.com/watch?v=pZJxzDC-Kxc

"Jobbar" och funderar på vilka överknä-strumpor jag ska köpa senare i eftermiddag :3

i dagens tråd tycker jag att tjejerna ska vissa fittan. vad tycker ni andra?

häng dig

>dkn inte brevat här på en månad
missade kanin kanin favä

Jag sitter och äter flingor just nu.

Bokstavligen pälsbög

youtube.com/watch?v=B-sVGIp6E9g

ALEX JÖNS OCH RÖDPILLMANNEN KOLLAR PÅ NÄR ASSANGE RÖVDEMOLERAR HILLARY

bättre
youtube.com/watch?v=947fP6QTmBo

Jag tror ni överhajpar favä.

Det måste vara en atombomb som Assange släpper för att det signifikant ska påverka Hillarys kampanj.

hillary är död

Abo va jag hatar invandrartjejer bruschan. Haram jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka", vilket innebär en lina från en borgares kuk eller varför inte en resa in till stureplan. Jag gillar faktiskt nazisterna för dom dödar iallafall bort skräpet, kvinnorna, från samhället. Allah fucking ackbar.

Detta. Även om det visar sig att Hillary låg bakom 9/11 kommer MSM mörka och ignorera som vanligt. Debatten den här veckan kommer oavsett bara att handla om Trumps skattesmitande.

Är du user som häromdagen brevade bild och uppmanades köpa knästrumpor?

Om ja så breva för guds skull bild på dem när du har fått dem!

byt ut borage mot svenne så tror jag padtan blir bättre. babbar vet knappt vad borgare betyder

Det är jag! Brevade ju faktiskt 3 bilder på mig i knästrumpor igår, hade redan ett par. Men blev sugen på fler!

Fy fan vad jag hatar arabiska tjejer. Haram jävla orrar som bara bedrar och taqiyya. Det enda dom bryr sig om är sig sjävla och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en svennes kuk eller varför inte en resa in till Djursholm. Jag gillar faktiskt stormbögarna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Allah fucking ackbar.

min mus på bilden

Ses om tre dagar

Ses om tre dagar

>Higher educational institutions are leftist SJW cesspools.

t. person who has never attended university

Swedish unis are way less SJW than american and ESPECIALLY english universities. They're a fucking shitshow in comparison in terms of campus censorship; something that's not even close to being as much of an issue here.

It can pretty great, but definitely depends on the city if you're a foreigner. I'd suggest a city like Lund or Uppsala since they're very oriented towards university students. Other larger cities like Gothenburg still have a lot of student activity, it's just less of a general theme in the city itself.

jag identifierar som en tjej, ska jag breva min pf? :3

Ses om tre dagar

häng dig på riktigt

nu ska vi inte vara sånna anonn~~ se du fick fina siffror, ryck upp dig 3:

Åh herregud den enda dagen jag inte är i tråden så brevas söta benbilder.

K-kan du återbreva för mig?

...

Getmamman är f1het

lund is a leftist shithole lmao do you even know what youre talking about?

>tumblrtale
häng dig.

Häng dig

Häng dig.

Hmmm... Kanske. Breva något sött så kan du få en av dom!

Jävla kaninhora. Jag hatar Tewi. Hatar hatar HATAR!

Jag är på mobilen ;___; hade varit enkelt att breva sött annars

Ta väl hand om dig

Nästa debatt är väl den 14e?

idag är det kanel bullens dag!

vad menade de med det här?

Den är på Söndag.

Då får du väl leta opp något att breva~

HÄNG DIG NU DIN JÄVEL

VP-debatt inatt för övrigt. Pence mot Kaine.

Ingen bryr sig. Pence är en äcklig globalisthora. Hoppas Trump skickar dödspatrullerna på honom

Häng dig

Eftersom alla snackar debatter så kan jag påminna om svensk partiledardebatt i Agenda nu på söndag kl 20 på Svt2

nej

Ska vi titta på den tillsammans i tråd1?

I helgen, om jag inte åker på landsflykt. Ser till att fixa kamera om någon vill kika

...

smålog faktiskt, snälla gör detta till ett nytt jagjag

MEN AVSLÖJA DÅÅ

Bokstavligen ingen bryr som om när våra landsförrädare till ledare """"""debatterar""""""""

Jag vill göra Hotaru gravid med tvillingar.

Häng mig

Gör något av dig själv

Fö fe fö a hängas, du måste nog dränkas.

är det här något nytt mem?

Detta var inte lätt...

J-jag tycker att den här är söt iallafall!!

Den passar tycker jag eftersom att du skulle.. skulle kunna skaffa ett par likadana strumpor!!

Nej

Häng dig jävla nybög

Har sett den förut så nej det tror jag inte.

>han har aldrig läst stallmanpastan innan

den hör lebensen är riktigt otrevlig favä

Bara sur för att hans fågel dött för femtioelfte gången.

kan sötbreva lite åt dig user

han är snäll mot den som förtjänar det :3

han är aldrig otrevlig mot mig ex

Varför är lålibåtar så jävla heta?

Häng alla storm och nybögar :3

Detta favä

Baserade jävla libanon visar var skåpet ska stå.

>Libanon vill hänga alla som slåss för Sverige

Mobbas inte. Vissa stormbögar gillar dig HELL SEGER

>stormsnorrar
>>slåss för Sverige

men tjockisar flyter user

Okej, söt tjej och fina siffror, du förtjänar det~

den dkn

Båtar är söta

Okej.

Måste gå nu

HELL SEGER

*förbereder snaran*

>homofiler
Lmao bara begå självmord herregud vad patetiskt bara häng dig

Breva mer lålibåtar

Åh jisses jag insåg nu vilket misstag detta var.
>de där ursnygga benen
>det där lite slyniga meddelandet

Jag sitter för fan med stånd nu och jag är på offentlig plats.

>nbögar blåsta åt helvete

*missnöjesröstar för sd*

Varför har Hitler en NWO logga på armen?

Du kan få en till hoppou-chan

Fråga judegle

STÄNG NER DET

Snart är väl asylindustrin den enda industrin i Sverige

Hade kramat och platoniskt myst med/10

>brevar bilder på sig själv flertalet gånger i syfte att upphetsa andra böganons
>skriver nedsättande saker på sig själv om att "leva för anons kuk"

Ska det här föreställa Sverigetrådens alldeles egna trådslyna eller?

Er åsikt om Assange?

blek NEET

>dkn ingen söt dotter att ta hand om fåglarna med

>dkn bög men tänder bara på män medan """män""" som den du svarade är direkt avtändande

>t. kom hit i vintras

Fina siffror och fin ren donk

Tare lungt grabbar

Har varit här sedan 2013 jävla nybög

Dräp dig själv

Ta livet av dig.

Elakt sagt favä
Så kan det gå, user~
Jag återbrevade bara för att han bad om det, skyll på honom!

Gillade honom bättre när han var häxare

Dagens udda donk:
>dkn är inte en del av ett vänligt kvarter där alla känner varandra och man har en fin trädgård där ett äppelträd växer och man sätter en skylt på sitt staket där det står "varsågod och plocka äpplen om ni vill"

>dkn ingen fv

Vad gör han?

Det där borde vara straffbart

2hu

Jag hoppas att du inte har något emot att jag kommer bli tvungen att tillfredsställa mig själv till dina ben så fort jag kommer hem.

Har redan nu svårt att hålla koncentrationen på mina uppgifter...

Kaguya är min fru

tvåhus

*förbereder raskriget*

Nej

Varför ligger kvinnor med kriminella?

Pröva att bo på landet?
>möter någon man inte känner igen
>bäst att hälsa då det kan vara någon man glömt bort och man vill ju inte vara otrevlig

jo dumma mocobrevare

För att alla kvinnor oavsett av ras är horor

Genuskrig när?

Ha så kul~
Berätta hur det gick sen, vill veta.

hehe mm

Nej det har du fan inte din jävla cancersvult, ingen bryr sig om dig, ingen vill ha dig här din jävla äckliga blatte, ta livet av dig

...

Kvinnors renhet stor i direkt relation till deras dimension.

Går du igång på tanken att okända människor sitter och drar i kuken till dina bilder eller varför brevar du dem annars?

Ni kommer väl ihåg att bojkotta oreos

grannbarnen brukar gå in i trädgården min och plocka mina öäpplen

annars går folk på gatan och stjäl min avkastning

Häng dig

Vad har oreos gjort nu då?

va fan pratar assange om?

För att pappa blir upprörd och kvinnor avskyr människor som genuint älskar dem och behandlar dem med uppriktig ömhet.

Aa det gör jag favä

häng dig nybög

Döda dig själv

Gissar att det har något med rasblandning att göra, "oreo" är ett slanguttryck för två afrikanska män som har sex samtidigt med en vit kvinna i hennes vagina och anus

Varför gillar män kvinnor med stora bröst och höfter?

Varför?

Döda dig själv

vad gör du i libanon psykfallsanon?

Döda dig själv

Ta hand om er själva

Can confirm that Lund is leftist shithole. And also too fucking close to Denmark

t.Lundabo

Döda dig själv

Döda dig själv rasfrämling

Lev länge och framgångsrikt

NÄR SKA KYS-JAGJAGET TA SLUUUUT

SÅ JÄVLA UTTRÖTTANDE

På lördag, ska ta livet av mig. Kommer säga att det var kanalens fel.

uuuuh uuuuhhh

Tack Spock, du är go du även om din serie inte är i min smak och du är död SG1>Stjärnvandringen favä

Vif spock

R
A N T O N L U N D I N P E T T E R S S O N
S
K
R
I
G

Inte jämförbart

Varför inte? Båda har med biologi att göra?

>SG1>Stjärnvandringen
Enda bra du NÅGONSIN har sagt. Sluta breva nu.

Jag vill heema ihjäl en självbelåten jävla nbög

VI BLEV TROLLADE AV ASSANGE

KVÄÄÄÄ

Är du helt jävla dum i huvudet neger?

Nej men du är.

>lita på bågon som är lojal till (((dem)))
Det första han gjorde när Wikileaks började släppa saker var att försäkra Israel om att inget som kan skada dem skulle skäppas. Hoppas bögjäveln dör i tortyr och plågor

NU BLIR JAG OCH JÖNS ARG

VI SKA SÄTTA HILLARY I FÄNGELSE


AAARAGH

Fick mig att tänka

vill ha en amason

>arab
>turkisk flagga
Hmmmm

>folk som oironiskt trodde att assange hade något viktigt att säga

lmao

nordfront.se/radio-nordfront-stall-fragor-till-marcus-follin-golden-one.smr
Ställ frågor till DEN GYLLENE.

Ingen bryr sig.

jag vågar inte gå in på länken favä

Strunta i (((wikileaks)))

Snart presenteras årets nobelpris

svt.se/nyheter/vetenskap/de-far-nobelpriset-i-fysik

Vad lider Alex Jones av?

>falla för SÄPOs honungslåda
fina siffror

Kraftiga upplysningar om världens hemligheter

>vara såhär ny

*befruktar dig*

uhh

t-tar du ansvar, user?

Tänk om man hade en mjuk fv att krama

haha aa

>blir bokstavligen väckt av flugor som konstant surrar över mig

även om det är förbannat irriterande så är de betydligt mer effektiva väckarklockor än vad alarm är.

städa ditt pojkrum äckel

De kommer utifrån din jävlas hora.

Ingen bryr sig.

Tänk om man hade en len fv med fina muskler

Hon ser ju kort ut, då kan man väl inte vara en amazon.

Finns det något som folk bryr sig om?

dina fina siffror, till exempel

Tuttar

>folk som identifierar sig med sin hudfärg och inte nationalitet
gri vi favä
fan vad jag hatar amerikaner

>identifierar sig
ta hand om dig

jag bryr mig om 2d

Jag vill ha sex med en liten fe

2d

mhm jag med

fan vad jag hatar folk

>folk som identifierar sig med sin nationalitet och inte sin civilisation eller hemtrakt
fan vad jag hatar nationalister

Skriv en bra sak som har hänt idag

Skulle på studiebesök, men det blev uppskjutet

Känslan av att vilja dö är inte så stark idag. Det kanske är för att jag har druckit öl sen klockan 4 igår eftermiddag men ändå

Jag har inte gråtit än

Jag ska dricka en trocadero nu

du är en god människa
tack för påminnelsen

källa för bövelen

Maskinerna på jobbet är paj så jag kan inte köra ut något material, har suttit och kollat filmer sedan sju

exhentai.org/g/982192/38f66ce600/

Ge mig din bästa plocka-upp linje
jag på bilden btw

tack user

Häng dig.

Gjorde pannkakor till frukost och tog en varm dusch.

Har fått göra anons både upphetsade och upprörda :3

v-vilket djur skulle du helst vilja vara?

youtube.com/watch?v=GzmFGchUgbA

"Tjena bruttan, får jag lapa din plaskvåta, mustiga mutta."

Du har en röv som en 140kgs negerhona från mörkrets hjärta.

Vad gör en sån som du på ett ställe som det här?

Tog en cykeltur ut på landet halv 5 i morse och kom precis hem. Löjligt bra väder och fint landskap. Har haft ett leende på läpparna hela tiden. Tog med mig lite souvenirer hem dessutom.

Kom på träff så kommer du bli gruppknullad i varenda hål du har.

Jag ska!
M-men vartenda? Öra? Näsa?
Det låter inte så kul..

Varför har alla kvinnor lordosis?

>har inget att äta till frukost
>får nöja mig med 4 nachochips tills jag orkar göra riktig mat

>har inte cyklat på år
>bestämmer mig för att ta cykeln ner till konsum cirka 1km
>är totalt jävla utslagen och flåsar som en hund när jag är framme

Haha inte för att man har nytta av kondition eller nått lmao

Öra och näsa? Var inte larvig nu user.
Du kommer få agera sprrmahink prrcis som i porrfilmerna. En efter en kommer runkande anons som står i kö få släppa sin sats i din mun. Du sväljer lydigt mellan varje user och tackar honom med en puss på snoppen.

Är du fö fe fö et fu?

Cyklade just en sväng. Blåste som in i bögen, det var inte jättetrevligt.

Tror ni svenska tjejer sitter hemma och gnäller om oss som vi gör om dem?

Nej

de vet inte ens att vi existerar

Sluta, jag kan inte bli upphetsad nu...

Ny tråd bögjävlae

youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

Inte som vi gör om dem men nog gnäller de om killar allt.

Ny tråd