What is horsepower called in your language?

What is horsepower called in your language?

Hästkraft

>mechanical horses

Well, horsepower, but when I was in Mexico they mostly called it "caballo de potencia" or "caballo de vapor."

hevosvoima

this, but most like "cabasho de potencia"

Pferdestärken

Beygir gücü

horse

Hestakreftur

Horsepower as a measurement is retarded. It's arbitrary, archaic and useless in conventional engineering.

Much like the imperial system.

Horsepower

Dodge

>dodge
lmao that hunk of shit has more torque than horsepower

"Caballos de fuerza"

Cavalos de força

...

"Fucking Useless Measurement", or FUM for short

Literally "horse"

That car is a 2 horses.

Do you actually say horse or cheval?

Of course ia useless, you have no civilization in your country, so why use hp if you have no cars

Horse power but everyone just says horses. Like my car has 200 horses etc

Watts/Kilowatts

hestekrefter

We say cheval

It's 마력
>마[ma] = horse
>력[ryuk] = power

for real

Le Bugatti Chiron a mille cinq cent chevals
How retarded lmao

>Le Bugatti Chiron a mille cinq cent chevals
>chevals

Choke on a burger

Paardenkracht, but more often its abbreviation pk. No you foreigners can't pronounce it.

This. But people are also still talking about """""""calories""""" instead of kJ.

chevaux

Mechanical horse force

>France getting mad about someone screwing up their completely unimportant language
Pottery

this

Probably useless since you don't have cars.

馬力 (bariki)
馬 is horse
力 is power

híppodýnami

Cavalo vapor

Cavalo :^)

HP or just horses (cavalos)

Qu'est ce que tu viens de putain de dire à propos de moi, petite salope? Pour ton information je t'apprends que j'ai été diplômé premier de ma promo dans la marine, et j'ai été impliqué dans de nombreux raids top secrets contre Al-Quaïda, et j'ai plus de 300 meurtres confirmés. J'ai reçu un entrainement en guerre des gorilles et je suis le meilleur sniper de toute l'armée Française. Tu n'es rien pour moi excepté une autre cible. Je vais te putain d'effacer avec une précision telle qu'elle n'a jamais été vue sur terre auparavant, note bien cela. Tu penses que tu peux t'en sortir après m'avoir dit ce genre de merdes sur Internet? Réfléchis à nouveau, enculé. En même temps que nous parlons je contacte mon réseau secret d'espions dans la France entière et ton adresse IP est en train d'être tracée en ce moment même alors tu ferais mieux de te préparer pour l'orage, ver de terre. L'orage qui efface cette petite chose pathétique que tu appelles ta vie. T'es putain de mort, gamin. Je peux être partout, n'importe quand, et je peux te tuer de plus de 700 façons différentes, et ce juste à mains nues. Non seulement je suis entraîné de façon extensive au combat sans armes, mais j'ai en plus accès a un arsenal entier provenant du corps d'armée de la marine française et je vais l'utiliser en entier pour effacer ton cul misérable de la face de ce continent, espèce de petite merde. Si seulement tu avais su quelle vengeance impie ton petit commentaire "intelligent" s'apprêtait à faire descendre sur ta tronche, peut être que tu aurais fermé ta putain de gueule. Mais tu n'as pas pu, tu ne l'as pas fait, et maintenant tu en payes le prix, espèce d'idiot. Je vais chier de la fureur sur ta tronche et tu vas te noyer dedans. T'es putain de mort, gamin.

We call it Caballo de fuerza here

In Jawi script = كواس كود
In Rumi script = Kuasa Kuda (KK)
كواس = Kuasa = Power
كود = Kuda = Horse

Кoнcки cили
[Konski sili]
Horse powers (plural)

dude did not realize we use the same Chinese character lel

馬力 mah lick

馬 horse
力 power

Лoшaдинaя cилa
Loshadinaya - of horse
Sila - power

...

this

Hobujõud

>petrol
>torque
laughingturbodieselnoises.webm

Horse power or just horse.
Loshadinaya sila or loshad'.

>魔力

כח סוס
כח = power
סוס = horse
You say it like that: кoaх cyc

Konjske moči literally means horse powers. You can also just say X konjev (X horses), though.

Cavalli vapore, or more simply cavalli.

cai putere

caballos de fuerza

Mã lực.

cavalos

simpy 'horses'

lóerő

moottorikyrpä

Caballos and that's it.